نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

کابینت کلاسیک سفید در دکوراسیون آشپزخانه

× حذف تبلیغات
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
Boosted (0) صنایع چوب ورگر
کابینت کلاسیک سفید

مقاله کابینت کلاسیک سفید در دکوراسیون آشپزخانه با تصاویر و تیزر


کابینت های کلاسیک سفید در آشپزخانه های شیک جزو مهمترین المان های طراحی در آشپزخانه هستند و این رنگ کابینت به راحتی هر آشپزخانه ای را جذاب می کند و علاوه بر این به شما امکان می دهند سبک و شخصیت خانه خود را از طریق شکوفایی هر تعداد طراحی افزودنی بیان کنید، کابینت سفید کلاسیک جزو سنتی ترین متریال آشپزخانه است که به خوبی با آشپزخانه سبک طراحی لوکس متناسب است. زیرا رنگ های سفید و کرم حس کلاسیک را به کابینت های آشپزخانه می بخشند.

در انتهای این مقاله، تیزر بسیار جذابی از ده ها ایده کابینت به رنگ سفید که اکثرا کلاسیک و یا نئوکلاسیک می باشند را می توانید مشاهده کنید و در ادامه نیز اطلاعات بسیار مفید و تصاویر بسیار جذابی از این رنگ در آشپزخانه کلاسیک را خواهید دید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

یکی از مزایای بزرگ رنگ سفید در آشپزخانه این است که می تواند ارزش فروش مجدد خانه را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد. به دلیل اینکه آنها تا حد زیادی زیبایی را در آشپزخانه خانه افزایش می دهد و باید به این نکته توجه کنید که در دکوراسیون آشپزخانه استفاده از کابینت کلاسیک آشپزخانه به رنگ سفید مهمترین رکن اصلی در فضا می باشد و عمدتا سبک کابینت است که دکوراسیون کلی آشپزخانه را مشخص می کند.

تولید کنندگان برتر کابینت: ← برندهای لوکس کابینت
کابینت کلاسیک سفید به راحتی متریال های دیگر آشپزخانه را تحت تاثیر خود قرار می دهد و به شما اجازه می دهد زیبایی و شخصیت طراحی آشپزخانه خود را از طریق تعداد نامحدود لوازم جانبی و اضافی برجسته بیان کنید و وقتی که صحبت از کابینت های آشپزخانه این سبک می شود، با یک مزیت بزرگ که نسبت به سایر کابینت ها دارد مواجه می شویم. سبک کلاسیک آشپزخانه تا حد زیادی دارای مقاومت و عمر بیشتری می باشند و به دلیل سادگی که دارد هیچ وقت از مد نمی افتد. اگرچه چیزی شبیه تخته سنگ سفید می باشد اما همیشه به صورت قابل توجهی از رنگ سفید در کابینت های کلاسیک استقبال ویژه ای شده است.

کابینت کلاسیک سفید
یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کابینت های کلاسیک را می توان به تاج های ابزار خورده متنوع و قرینه سازی و سر ستون های منبت کاری شده آن ها اشاره کرد که همچنین استفاده از رنگ سفید در کابینت زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه می بخشد و به ویژه استفاده از این رنگ در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک نیز مرسوم است.

کابینت آشپزخانه با این سبک یکی از پر طرفدارترین انواع کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه به خصوص فضاهای مسکونی با سبک طراحی داخلی کلاسیک می باشد که در واقع کابینت های کلاسیک، کابینت هایی هستند که روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است و بنا به نوع طراحی شان مصالح مورد استفاده در ساخت آنها ترکیبی از چوب، شیشه و یا فلز می باشد که ترکیب هنرمندانه این مصالح در کنار هم زیبایی خاصی را به فضای داخلی شما می بخشد.

هرچند که از گذشته فقط از رنگ قهوه ای در مصنوعات چوبی آشپزخانه استفاده می شد، اما امروزه هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ وجود ندارد و رنگ سفید در کابینت، آشپزخانه شما را شاداب تر و زیباتر می نماید. کابینت های کلاسیک از بافت های ساده و پیچیده چوبی تهیه می شوند که می توانند فضای متفاوت و شگفت انگیزی را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنند. اگر شما می خواهید فضای رسمی و لوکس را در درون آشپزخانه ایجاد کنید، بهتر است از رنگ سفید استفاده کنید به دلیل اینکه این رنگ در کابینت و بعضا در طراحی مینیمال، جایگاه خاصی در دکوراسیون آشپزخانه دارد و استفاده از این رنگ در آشپزخانه آن هم در محصولات چوبی آن، ساده بودن آشپزخانه شما را تضمین می کند.

یکی از مزیت های کابینت کلاسیک سفید این است که می توانید آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید و همچنان کلاسیک بودن فضا را حفظ کنید.

تصاویری از زیباترین کابینت های کلاسیک سفید را با هم می بینیم:


کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

مزایای رنگ سفید در کابینت های کلاسیک آشپزخانه


تمامی اطلاعات مربوط به کابینت های سفید را کسب نمایید که انتخابی شیک بوده و قادر است آشپزخانه شما را روشن تر کرده و صبح شما را زیباتر سازد.

کابینت های کلاسیک سفید آشپزخانه به احتمال زیاد از محبوب ترین انتخاب ها هستند و همیشه حس خاصی نسبت به رنگ سفید وجود دارد. این رنگ مانند شروع زندگی جدیدی برای آشپزخانه شماست، جایی که همه چیز درخشان و تمیز، شاداب و تازه است.

این رنگ از آن جایی که تطبیق پذیر و قابل تعویض است، با همه چیز ست می شود و مکمل هر سبک، تناژ و نگرشی می باشد.

برای داشتن یک نمای قدیمی رترو، کابینت های سفید براق را به کار برده و جزیره هایگلاس قرمزی نیز در مرکز آن قرار دهید. این نما را با افزودن قرمز درخشان و لوازم استیل ضدزنگ تکمیل نمایید؛ یا شاید شما نمایی ملایم، سرد و آرام از رنگ سفید همراه با سبز یا آبی کم رنگ را ترجیح می دهید؛ و یا احتمالا نمای جسورانه امروزی کابینت های سفید در بالا، کابینت های مشکی در پایین، به همراه کانتر مشکی، اکسسوری های استیل ضدزنگ و کفپوش طرح شطرنجی سیاه و سفید بیشتر به سبک شما نزدیک باشد.

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

ترکیب رنگ سفید با رنگی دیگر در آشپزخانه کلاسیک


ترجیح شما هر چه که باشد، وقتی سفید رنگ غالب است، احتمالات و انتخاب های نامحدودی وجود دارند. اکثر مردم عاشق نمای تازه و روشن کابینت ها و کانتر سفید با دیوارهای زرد و اکسسوری های نارنجی، به همراه جزیره نارنجی در وسط هستند. تاج مشکی این نما را برای داشتن تضادی جسورانه که مفرح و انرژی زا و نه افراطی است، به خوبی تکمیل می کند.

یکی دیگر از انتخاب های رایج این است که همه چیز سفید بوده و فقط با یک رنگ یا طرح مکمل مانند قرمز یا نارنجی یا زرد، صندلی، ظرف کلوچه، جای کارد، همزن و یا دیگر وسایل آشپزخانه را آراسته کنید تا فقط کمی رنگ به آن افزوده و تک رنگ بودن را از بین برده و در عین حال یکپارچگی نمای شاداب و باطراوت رنگ سفید را حفظ کرده باشید.

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید
علاوه بر این، نمای باشکوهی نیز وجود دارد از کابینت ها و کانتر تماما سفید با کف چوبی تیره برای تضاد با آن و یا نمای ملایم تری از کابینت های سفید کلاسیک در بالا با کانتر یا کابینت های پایینی سبز-آبی ملایم یا خاکستری با دیواری از کاشی های سفید.

رنگ های ملایم با رنگ سفید هماهنگی خوبی دارند. درصورتی که نمی خواهید رنگی باشد که توجه دیگران را تماما معطوف خود کرده و فقط برای داشتن یک آشپزخانه کاربردی و جالب، مکمل رنگ سفید باشد. اگر قصد انتخاب یک رنگ جسورانه و پررنگ مانند قرمز یا مشکی را دارید به نحوی آن را خنثی کنید تا احساسات را شدیدا تحت تاثیر قرار ندهد. استفاده از رنگ قرمز زیاد، چشم ها را آزرده و باعث تپش شدید قلب می شود و مشکی زیاد نیز آشپزخانه شما را دلگیر می نماید.

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

شگفتی رنگ سفید در کابینت کلاسیک آشپزخانه


این از شگفتی های رنگ سفید است. فقط به اندازه تعادل هر رنگی را روشن تر یا ملایم تر می نماید تا برای فضای شما کارساز باشد. رنگ سفید رنگی عالی برای هر سلیقه ای بوده و حتی با عجیب و غریب ترین و آزادانه ترین سلیقه ها نیز مطابقت دارد.

اگر به دنبال زیباتر کردن صبح خود و ایجاد حسی سرزنده و جذاب در آشپزخانه تان هستید، انتخاب رنگ سفید برای کابینت های کلاسیک آشپزخانه از بهترین گزینه هاست.

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید
کابینت های سفید در سبک های متنوع، از بسیار مدرن گرفته تا آنتیک و اصیل، همواره انتخابی متداول بوده اند چرا که حس و حالی آرام بخش به اتاقی می دهد که اغلب به استقبال روز می رود. یکی دیگر از مزیت های این کابینت ها این است که به فضاهای کوچک و کارآمد حس وسعت بیشتری می بخشد.

تضاد رنگی با سفید در کابینت آشپزخانه کلاسیک


اگر هدف شما ایجاد آشپزخانه ای سفید است، این کابینت ها به شما شانسی برای ایجاد تضاد و افزودن رنگی دیگر به بقیه قسمت های آشپزخانه می دهد. برای مثال، با کانتر یا کفپوش رنگ خاکستری و یا مشکی ترکیب شده و تضاد بصری شیکی پدید می آورد و همچنین مانند بومی عالی برای سخت افزار قابل توجه کابینت است. دستگیره، دسته کشو و دسته درب های فلزی به رنگ قهوه ای تیره، مشکی یا خاکستری، ظاهر خیره کننده ای به کابینت های کلاسیک رنگ سفید می دهند.

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

ریزه کاری های رنگی در آشپزخانه سفید


و در آخر باید بگوییم که اگر نصب کابینت های سفید جزو برنامه شماست، از افزودن ریزه کاری های رنگی به بقیه قسمت های آشپزخانه خود نترسید. برای اعمال کردن سلیقه شخصی در طراحی آشپزخانه ای که دارای کابینت های سفید سبک کلاسیک است، لوازم رنگی کوچکی را نظیر توستر یا همزن در نظر داشته باشید. برای اضافه کردن کمی رنگ سرزنده در آشپزخانه روشن و سفید، کابینت های باز یا شیشه ای نیز می توانند ویترینی برای ظروف رنگی روی میز باشند.

آگهی برندهای تولید کننده کابینت کلاسیک: تولید کنندگان کابینت کلاسیک لوکس

تیزر جذابی از ایده های کابینت کلاسیک سفید مشاهده کنید:




برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی

نظر شما در مورد کابینت کلاسیک سفید در دکوراسیون آشپزخانه


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک آمریکایی مريلات

کابینت کلاسیک آمریکایی مريلات


انواع مدل های کابینت کلاسیک امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم سرتاسر جهان پیدا کرده اند. وجود کابینت در آشپزخانه مهم ترین موضوع در دکوراسیون آشپزخانه است. کابینت، استفاده های بسیار زیادی دارد که می تواند پشتیبان کارهای روزمره ما باشد...


ماجراهای من و کابینت کلاسیک منزلم

ماجراهای من و کابینت کلاسیک منزلم


ان روز که کلید اپارتمانم را از فروشنده تحویل گرفتم، بلافاصله با ذوق و شوق فراوان به سمت اپارتمان رفتم که قبل از اسباب کشی برای دکوراسیون آن فکری بکنم وارد کوچه جدیدمان شدم اپارتمان از دور با نمای سنگی کرم رنگ...


کابینت کلاسیک آشپزخانه

کابینت کلاسیک آشپزخانه


کابینت کلاسیک آشپزخانه مقوله ای است که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم. ابتدا به بررسی این سبک جذاب کابینت آشپزخانه می پردازیم و سپس انواع کلاسیک را با تصاویر جذاب بررسی خواهیم کرد. این مطلب به صورت اختصاصی...


معروف ترین برندهای کابینت کلاسیک و مدرن

معروف ترین برندهای کابینت کلاسیک و مدرن


کابینت (به فرانسوی: Cabinet) قفسه‌ای است که در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی، لوازم پخت‌ وپز و ظروف استفاده می‌شود. کابینت های آشپزخانه امروزی، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را اشغال می‌کنند. در این مقاله قصد...


کابینت آمریکایی سیندرو

کابینت آمریکایی سیندرو


کابینت سیندرو در ایالات متحده آمریکا در سال 1979 تاسیس شد و ماموریت آن آوردن کابینت با بهترین طراحی در آشپزخانه به خانه های آمریکایی است. این شرکت در سال 1985 دفتر مرکزی شرکت خود را به شهر لس آنجلس در...


کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی


از جمله مدل های کابینت که در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و مورد توجه اکثر مردم واقع شده است کابینت کلاسیک اروپایی می باشد. دلیل توجه و مورد پسند واقع شدن این دسته از کابینت ها این است...


طراحی دکوراسیون و کابینت آشپزخانه کلاسیک

طراحی دکوراسیون و کابینت آشپزخانه کلاسیک


کابینت ها یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در آشپزخانه ها با دکوراسیون های کلاسیک هستند. بهتر است برای آشپزخانه ها با سبک کلاسیک از مدل کابینت رومی و کابینت کلاسیک استفاده شود این مدل کابینت ها دارای ساختار...


کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی


کابینت کلاسیک رومی برای کسانی که به فضای سنتی و پر زرق و برق علاقه مند باشند، گزینه بسیار مناسبی است و البته در نظر داشته باشید که طراحی این سبک کابینت در بسیاری از جوامع دارای محبوبیت بالایی است و...


کابینت کلاسیک ایتالیایی مودینس گاستون

کابینت کلاسیک ایتالیایی مودینس گاستون


یکی از مهمترین ویژگی های کابینت کلاسیک ایتالیایی برند مودینس گاستون، تداعی آشپزخانه تمام چوبی است. همچنین این مدل کابینت ها به گونه ایی طراحی می شوند که بیشترین استفاده از فضای آشپزخانه شده باشد. بنابراین این کابینت ها موجب بهینه...


کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری


کابینت کلاسیک لاکچری آشپزخانه یکی از پر طرفدارترین انواع کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه به خصوص فضاهای مسکونی با سبک کلاسیک می باشد. در واقع کابینت های کلاسیک لاکچری، کابینت هایی هستند روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است و...


صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1397/05/28
بازدید بازدید: 5686

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS