نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

× حذف تبلیغات
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
لوستر کریستالی

مقاله 51 لوستر کریستالی مسحور کننده با تصاویر با کیفیت


لوستر کریستالی مدرن تر از همیشه بازگشته آن هم با دلایلی قانع کننده، چرا که رویکردی را برای نمایش سبک خود پیش روی شما می گذارد، در حالی که حال و هوای هر اتاقی از منزلتان را نیز بهبود می بخشد. آن ها تنها لوازم روشنایی ساده نیستند. یک لوستر شیک کریستالی به همراه خود زیبایی و آراستگی، سبکی به روز، و برازندگی وینتج را به ارمغان می آورد.

علاوه بر این لوستر کریستالی برای انواع طراحی های داخلی اعم از لاکچری، مدرن، و یا روستایی مناسب است. شما می توانید به سلیقه خود میزان زرق و برق آن را انتخاب نمایید، از درخشش و تلالو ناچیز گرفته تا سبکی در طراحی داخلی و کاملا سلطنتی و پر زرق و برق.

در این مقاله جامع که به صورت اختصاصی توسط تیم تولید محتوای لاگین برندز ترجمه، تلخیص و نگارش شده، بیش از 50 لوستر مدرن کریستالی را با ده ها تصویر عالی مورد نقد و بررسی قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد. اما قبل از پرداختن به محتوای اصلی، بد نیست قدری از تعاریف لوستر کریستالی بدانیم.

ضمنا اگر به دنبال خرید زیباترین مدل های لوستر از برترین تولیدکنندگان و وارد کننده ها هستید، از طریق لینک زیر اقدام به مشاهده محصولات برندهای معتبر این متریال دکوراسیون داخلی کنید:

بهترین تولید کنندگان لوستر: ← برندهای لوستر
لوسترها ابزارهایی برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی فضاهایی مانند منازل مسکونی، واحدهای اداری، واحدهای تجاری و در کل هر فضایی که نیازمند روشنایی بیشتر و زیبایی بیشتر می باشند کاربردهای فراوانی دارند. لوسترها نام دیگری هم دارند که از آن با عنوان نورافشان یاد می شود و علت این نام گذاری به خاطر نورپردازی فوق العاده زیبا و مبهوت کننده ای هست که ایجاد می کنند. از لحاظ لغوی ریشه های تاریخی و ادبیاتی کلمه لوستر به دوران ادبیات فرانسوی باز می گردد.

کارکرد لوسترها به این صورت است که ساختار اولیه آن ها که از مواد محکم و کاربردی ساخته شده است، چندین لامپ را حمل می کند و به صورت ثابت روی دیوار یا سقف نصب می شود. جالب است بدانید که بزرگ ترین لوستر جهان در کاخی در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه قرار دارد و طبق گفته کارشناسان و متخصصان این زمینه این لوستر حدود 750 عدد لامپ دارد و ۵ تن وزن دارد.

لوسترها به عنوان ابزاری که در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مورد نظر کاربرد دارند، دارای انواع متفاوتی هستند و براساس نیاز بازار و مصرف کنندگان در انواع سایز و رنگ و دیگر موارد به بازار مصرف عرضه می شوند.

در ادامه به بررسی لوستر کریستالی خواهیم پرداخت.

لوستر کریستالی چیست؟


لوسترهای کریستالی به شکوهمندی و زیبایی معروف هستند. لوستر کریستالی در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مورد نظر دارای کاربرد گسترده ای هستند و دلیل این مورد به علت درخشندگی بسیار بالا و زیبایی چشم نواز این محصولات است.

در طراحی دکوراسیون های داخلی مدرن و کلاسیک علاقه بسیار زیادی به استفاده از لوسترهای کریستالی وجود دارد. لوستر های کریستالی در دسته لوسترهای مدرن قرار دارند و از قطعاتی تشکیل شده اند که دارای شکل و حجمی ریز هستند و در طراحی دکوراسیون داخلی واحدهای مسکونی، ادرای، تجاری و در موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

مهم ترین هدف از به کارگیری این مدل لوسترها در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای موردنظر علاوه بر روشنایی و حجم نور و درخشندگی بالا، زیبایی بسیار زیادی است که این نوع از لوسترها به محیط اطراف هدیه می کنند.

برای ارائه یک تعریف استاندارد از لوسترهای کریستالی باید گفت که به لوسترهای رشته ای که در طراحی و ساخت آن ها از دانه های کریستالی استفاده شده، لوستر کریستالی گفته می شود. همان طور که قبل تر نیز اشاره داشتیم، این سبک از نظر ابعاد، ارتفاع، مدل، رنگ و هزینه اقتصادی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و مصرف کنندگان با توجه به نیازهای خود و بودجه مالی در دسترس خود می توانند اقدام به تهیه لوستر کریستالی مطابق سلیقه خود کنند.

کریستال هایی که در طراحی و ساخت این مدل ها به کار گرفته می شوند براساس ماده سازنده، سطح کیفی خود و برند تولید کننده دارای درخشش و نورپردازی متفاوتی هستند.

این مدل لوسترها براساس رنگ کریستال ها به چند دسته مختلف تقسیم می شوند. کریستال های سفید، کریستال های زرد و کریستال های طلایی از جمله این دسته بندی ها هستند. نکته ای که ذکر آن خالی از لطف نخواهد بود این است که به لوسترهایی که با رنگ زرد یا طلایی ساخته شده اند، لوزترهای شامپاین نیز گفته می شود.

لوسترهای کریستالی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و انواع مختلفی از آن ها به بازار مصرف عرضه شده است. تنوع موجود در آن مانند تنوع موجود در لوسترهای دیگر بسیار بالا است و همین موضوع قطعا انتخاب را سخت خواهد کرد؛ برای آنکه انتخاب مطمئن و درستی داشته باشید حتما به فضای دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر و متراژ فضای هدف و مقدار بودجه ی تخصیص یافته خود برای انجام این کار دقت کنید. دقت داشته باشید ممکن است لوسترهایی که قرار است برای دکوراسیون داخلی خود تهیه و مصرف کنید در فضای منزل، محیط کار و یا فروشگاه عالی به نظر بیاید در حالی که آن لوستر برای دکوراسیون داخلی هدف شما مناسب نباشد.

لوسترهای کریستالی به دو نوع مسطح و آبشاری تقسیم می شوند و معیار دسته بندی آن ها شکل آویزان بودن یا نبودن این نوع لوسترها است. در تقسیم بندی دیگری، لوسترهای کریستالی بر اساس شکل ظاهری به چند دسته تقسیم می شوند مانند لوستر های کریستال چهارگوش، مدرن و گرد و انواع دیگر.

انواع لوسترهای کریستالی


با توجه به این نکته که درخشندگی بسیار چشم نوازو جلوه زیبایی که کریستال به دکوراسیون داخلی می دهد، در طراحی تمام سبک های طراحی و ساخت این  لوسترها از کریستال استفاده می شود.

برخلاف دوران هایی که دکوراسیون های داخلی و محیط های مسکونی و تجاری بیشتر به سمت سبک های کلاسیک و شلوغ گرایش داشتند، در دنیای امروز سادگی حرف اول را می زند و به عنوان بازیگر نقش اول دکوراسیون داخلی فضاهای هدف نقش آفرینی می کند. به طوری که دکوراسیون مدرن هر روز در حال توسعه و پیشرفت بوده و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. اما سادگی در این سبک به معنای کنار گذاشتن زیبایی نیست و استفاده از لوستر مدرن کریستالی می تواند فضایی بسیار زیبا را برای این محیط ها به ارمغان آورد.

لوسترهای مدرن کریستالی


لوسترهای مدرن کریستالی به چند گروه دیگر تقسیم می شوند که از مهم ترین آنها می توان به لوستر سقفی کریستالی و لوستر آویز کریستالی اشاره نمود که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

لوسترهای سقفی کریستالی


در نوع سقفی این لوسترها دانه های درشت و ریز کریستال به ارتفاع تقریبا کم بر روی صفحه نصب شده روی سقف متصل می باشند. این گروه از لوسترهای تنوع بالایی از نظر قیمت، طرح و اندازه داشته و می توان از آن برای محیط های مختلف مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب و حتی آشپزخانه نیز از آنها استفاده کرد.

لوستر آویز کریستالی


برای محیط هایی که دارای سقف های بلند می باشند و از نظر هزینه محدودیتی در خرید لوستر نمی باشد، لوستر آویز کریستالی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. این نوع آویز به خاطر داشتن شاخه های بلند کریستال مانند جلوه بسیار منحصر به فردی را در محیط ایجاد نموده و فضا را کاملا مجلل می کنند. این گروه از لوسترها را نه تنها در محیط مسکونی، بلکه در تالارها و مراکز تجاری نیز می توان استفاده نمود.

لوستر کریستالی کلاسیک


قطعا، همانطور که از نام آن پیداست، بیشترین کاربرد لوسترهای کلاسیک کریستالی در محیط هایی با سبک های کلاسیک می باشد. زیرا در دکوراسیون کلاسیک، تجملات و زرق و برق یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که مشاهده می شود. نکته مهمی که در این گروه از لوسترها برای سبک های کلاسیک وجود دارد، شاخه ای بودن آن است. دانه های کریستال در این نوع لوستر از شاخه های متعدد آن آویز بوده و با تنوع زیادی که در شکل و تراش آنها ایجاد می شود، نورپردازی فوق العاده ای خواهند داشت.

لوستر کلاسیک کریستالی در برخی از مواقع ممکن است بدنه ای از جنس برنز و یا کریستال داشته باشند که از نظر قیمت با هم تفاوت زیادی خواهند داشت.

در این قسمت آغازین مقاله سعی بر آن داشتیم تا با معرفی لوسترها و البته از نوع کریستالی آن، اطلاعات مهم و کاربردی را به شکلی جامع به شما ارائه دهیم. قطعا طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و فضاهای دیگر نیازمند تلاش بسیار زیاد تیم طراحی و ساخت، انتخاب های درست، در نظر داشتن بودجه مناسب و موارد دیگر است.

با در نظر گرفتن این فاکتورها و اعمال آن ها در اجرای پروژه ها می توان دکوراسیون داخلی مورد نظر خود را طراحی کرد و از زیبایی و خلاقیت موجود در آن لذت برد. حال می پردازیم به قسمت اصلی و جذاب مقاله.

با ما همراه باشید و ده ها لوستر مدرن کریستالی را مشاهده کنید:


لوستر کریستالی کروی


لوستر کریستالی کروی لوستر کریستالی کروی
لوستر بی نهایت زیبای مدل قطرات باران، وسیله روشنایی سقفی باشکوهی است که تعریف و تمجید کردن از آن، آنهم تنها از طریق عکس غیرممکن می باشد؛ ساختار مقاوم آن، متریال فوق العاده با کیفیت و ظریف نظیر قطرات باران کریستالی درجه یک و استیل ضد زنگ براق را به رخ می کشد. این چراغ آویز مدرن امروزی سرمایه ای زیبا و کاربردی برای هر سبک طراحی است.

لوستر کریستالی نفیس مدل قطرات باران


لوستر کریستالی نفیس مدل قطرات باران لوستر کریستالی نفیس مدل قطرات باران
این لوستر سایز متوسط با کریستال های مرغوب مارپیچ به ارتفاع 99 سانتی متر برای فضاهای مختلفی مناسب است. مجموعه زنجیره های کریستالی آن با دقت و ظرافت ساخته شده و با شفافیت و درخشندگی بالا تاثیر حیرت انگیزی را در روز و شب پدید می آورند. کریستال شفاف در ترکیب با استیل آیینه ای، نور و طیفی از رنگ های مختلف محیط اطراف را جذب کرده و بازتاب می دهد.

لوستر کریستالی مارپیچ مدل قطرات باران


لوستر کریستالی مارپیچ مدل قطرات باران لوستر کریستالی مارپیچ مدل قطرات باران
این لوستر بزرگ و تاثیرگذار، با شیشه های کریستالی مارپیچ و پرزرق و برق مرغوب، جذابیتی فوق العاده را برای هر طراحی داخلی به ارمغان می آورد. این طرح مملو از جادوی هالیوودی است و بر حس و حال لاکچری و جذابیت محیط می افزاید. قسمت های شفاف آن نور را جذب و ساطع می کنند و طیفی از رنگ های مختلف را در سرتاسر اتاق می پراکنند.

لوستر کریستالی کروی مدل قطرات باران


لوستر کریستالی کروی مدل قطرات باران لوستر کریستالی کروی مدل قطرات باران
این لوستر سقفی تجملاتی و پرزرق و برق برای سقف های مرتفع، لابی ها و نیز پلکان خانه و یا ویلاهای دوبلکس مناسب است. اگر از لامپ های سفید آفتابی استفاده کنید، به جای داشتن فضایی خیره کننده و درخشان، فضایی ملایم خواهید داشت. برای داشتن فضایی تحسین برانگیز، لامپ های سفید مهتابی را بکار گیرید تا موجب بازتاب بیشتر نور توسط کریستال ها شده و تاثیر به شدت فریبنده ای در محیط ایجاد نماید.

لوستر کریستالی مربعی مدل قطرات باران


لوستر کریستالی مربعی مدل قطرات باران
این لوستر کریستالی مربعی با وجود زیبایی خیره کننده و در عین حال ظرافتی ماهرانه از هر زاویه ای می درخشد.
این لوستر مناسب اتاق نشیمن و بالای میز نهارخوری و نیز لابی می باشد. طرح امروزی مدرن آن با سبک ها و نوآوری های طراحی داخلی بسیاری سازگار است.

لوستر کریستالی مدل نور ستاره


لوستر کریستالی مدل نور ستاره لوستر کریستالی مدل نور ستاره
طراحی مدرن و برازنده این لوستر در هرجایی از خانه خارق العاده به نظر می رسد. آن را در سرویس بهداشتی قرار داده و فضایی جذاب و چشمگیر ایجاد کنید و یا به عنوان نقطه کانونی بر بالای میز نهارخوری نصب نمایید. این لوستر آن چنان نورافشانی چشمگیر جشن گونه ای دارد که گویا هر روز برای شما جشن چهارم جولای است.

لوستر کریستالی باشکوه و خیره کننده


لوستر کریستالی باشکوه و خیره کننده لوستر کریستالی باشکوه و خیره کننده
این لوستر کریستالی مدل قطرات باران بیش از یک وسیله روشنایی سقفی است. این یک چراغ آویز دست ساز متشکل از شاخه های آلومینیومی قابل تنظیم با روکش آبکاری طلا می باشد. آبشاری از قطره های پرزرق و برق کریستالی که مانند الماس می درخشند و برازنده، لاکچری و شیک هستند. پیداست که شیفته این نورچشمی خانه شدن کار بسیار آسانی است.

لوستر کریستالی مدرن


لوستر کریستالی مدرن لوستر کریستالی مدرن
این لوستر مدرن از شاخه های استیل ضد زنگ بسیاری تشکیل شده است. گلبرگ های کریستالی آن از یک گوی کوچک منشعب شده و مانند نورافشانی یا انفجار ستاره ای به هر جهتی کشیده شده اند. این گوی، میله ها و گلبرگ ها از فلز ساخته شده و روکشی ضد اکسایش و سازگار با محیط زیست دارند و در عین جذابیت مقاوم نیز هستند.

لوستر کریستالی آنتیک


لوستر کریستالی آنتیک لوستر کریستالی آنتیک
این لوستر کریستالی با الهام از سبک روستیک یک خانه پر از مصالح طبیعی روستایی، نمای یک چرخ ارابه گرد را با ساختار مثلثی مدرنی درهم آمیخته است. نتیجه بسیار موفقیت آمیز است که در این لوستر روستایی مدرن نمایان می باشد. شما قادر خواهید بود که آن را به عنوان چراغ زنجیری آویز برای سقف های مرتفع و یا بدون زنجیر برای سقف های کوتاه تر استفاده نمایید.

لوستر کریستالی برنز روغن مالی شده


لوستر کریستالی برنز روغن مالی شده لوستر کریستالی برنز روغن مالی شده
این لوستر دایره ای شکل به عنوان چراغی زیبا و بدون نقص دارای روکش برنز می باشد. این طرح در لابی ها، بر بالای میز نهارخوری، بالای پلکان، راهروی ورودی خانه و یا آشپزخانه عالی به نظر می سد. شکل منحصربفرد آن می تواند آزادانه بر روی محوری به شکل دلخواه شما بچرخد و هر چراغی را به سبک خود تک و بی مانند سازد. روکش برنز آن نیز برای چیدمان سبک سنتی، دکوراسیون گرم سبک امروزی و سبک صنعتی مناسب است.

لوستر کریستالی مدرن


لوستر کریستالی مدرن
این قطعه مدرن با شکل پیچیده و استادانه و نیز بدون نقص خود، ظاهری خشک و انعطاف ناپذیر و در عین حال شیک دارد. شکل منحصربفرد آن برای مجموعه ای از سبک ها و طراحی های داخلی مناسب است. قطعه های کریستالی آن به گونه ای چیده شده اند که نور را به پرتوهای زیادی تقسیم کرده و آن ها را بر روی دیوار شما به رقص درمی آورند. این لوستر بر بالای میز نهارخوری شما و نیز اتاق نشیمن و یا اتاق خواب نیز عالی به نظر می آید.

لوستر کریستالی دایره ای شکل


لوستر کریستالی دایره ای شکل لوستر کریستالی دایره ای شکل
این قطعه حیرت انگیز نتیجه پیوند موفقیت آمیز سبک وینتج و صنعتی با خلاقیتی مدرن است. این طرح جسورانه و تاثیرگذار دارای منشورهای شیشه ای شفاف می باشد که بر قاب آهنی گرد بزرگی با روکش مشکی قرار گرفته اند. این لوستر کریستالی فضایی خارق العاده را در هر خانه ای ایجاد می کند.

لوستر کریستالی وینتج


لوستر کریستالی وینتج لوستر کریستالی وینتج
اگر به دنبال فضای گرم و آشنای خانه مادربزرگ با ریزه کاری های مدرن می گردید، این لوستر کریستالی احتمالا برای شما ساخته شده است. اصالت وینتج با ویژگی های مدرن تقویت شده و با چند لامپ شیک و تجملی، این لوستر گل سرسبد دکوراسیون خانه شما می شود.

لوستر کریستالی به شکل گل


لوستر کریستالی به شکل گل لوستر کریستالی به شکل گل
این لوستر کریستالی با زیبایی حیرت انگیز خود گویی واقعا بر روی سقف شما شکفته است. طراحی بدون محدودیت زمانی، یعنی به طور همزمان هم کلاسیک و هم نوین آن، استیل ضدزنگ جلایافته و منشورهای کریستالی درجه یک K9 را شامل می شود. این لوستر جای خود را در بسیاری از سبک ها پیدا کرده و فضایی مسحورکننده و درخشان پدید می آورد.

لوستر کریستالی مدل قطرات باران


لوستر کریستالی مدل قطرات باران لوستر کریستالی مدل قطرات باران
قطرات باران از ابر سرازیر می شوند، پس چه طرحی بهتر از این برای یک لوستر کریستالی مدرن؟ این لوستر ساده و بی آلایش و در عین حال چشمگیر و جذاب، به آسانی بر هر فضایی تسلط یافته و با سبک مدرن خود چشم ها را به سوی خود جذب می کند. این لوستر انتخابی ایده آل برای یک اتاق پذیرایی می باشد اما شما می توانید به راحتی آن را در هرجایی که دوست دارید نصب کنید.

لوستر کریستالی طلایی


لوستر کریستالی طلایی لوستر کریستالی طلایی
 سبکی زرق و برقی و بهبود یافته در این لوستر کریستالی جلوه گر شده و طراحی آن زیبندگی خاصی را به آسانی برای هر اتاقی به ارمغان می آورد. بدنه بافت دار برجسته آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و پس از گذراندن فرآیندهای بسیار، درخشندگی بی نظیر و زیبایی به دست داده است. بسیار خب، مهره های کریستالی K9 درخشان و خیره کننده بوده و سبک و نیز حال و هوای اتاق شما را ارتقا می بخشند.

لوسترهای کریستالی لابی


لوسترهای کریستالی لابی
این لوستر کریستالی کوچک، چراغ سقفی توکار خوبی برای یک راهرو بوده و یا آراستگی اتاق لباس شما را مورد تاکید قرار می دهد. پایه استیل ضد زنگ جلایافته آن مملو از کریستال های شفاف K9 بوده که به شکلی هندسی در کنارهم قرار گرفته اند. چیدمان کریستال های آن پرتوهای نور را در فضا پراکنده و فضایی باشکوه پدید می آورد.

لوستر کریستالی و طلایی با زنجیره


لوستر کریستالی و طلایی با زنجیره لوستر کریستالی و طلایی با زنجیره
این لوستر کریستالی آویز مدرن، کم مصرف، غیر سمی و سازگار با محیط زیست می باشد. تلفیق متضاد قطعات شفاف و طلایی، ویژگی بصری جذابی را ایجاد می کند در حالی که خطوط صاف و شکل هندسی آن، لوستر را  درخور سبک های دکوراسیون بی شماری می سازد.

لوستر کریستالی کروم


لوستر کریستالی کروم لوستر کریستالی کروم
یک لوستر کریستالی کروم هرگز لب پر، رنگ پریده و یا کدر نمی شود. این طرح منحصربه فرد دارای سبکی آینده نگرانه می باشد که هنوز هم در چیدمان تلفیقی و یا انتقالی جای دارد. این آویز را در هر جایی که نیاز دارید نصب کنید و نمایی سحرآمیز با توپ های کریستالی تراش دار و شفاف و قطعات الماسی شکل داشته باشید.

لوستر کریستالی مدرن مدل قطرات باران


لوستر کریستالی مدرن مدل قطرات باران لوستر کریستالی مدرن مدل قطرات باران
این لوستر کریستالی مدرن با 26 توپ کریستالی جذاب و دلربا که به صورت مارپیج به سمت پایین سرازیر شده اند، زیبایی، شکوه و نشاط به هر پلکان، لابی و یا اتاقی با سقف مرتفع می بخشد. این اثر درخشان هنری تنها چند دقیقه نیاز به نصب توپ های کریستالی دارد تا اتاق را با تاثیری شگفت انگیز روشن نماید.

لوستر کریستالی مهره دار مدرن


لوستر کریستالی مهره دار مدرن لوستر کریستالی مهره دار مدرن
طراحی به روز و شیک با المان های فراوان کریستالی مرغوب که به شکل نورافشانی یک آتش بازی چیده شده، مطمینا بسیار تحسین برانگیز است. شاخه طویل و طلایی آن با هشت چراغ بزرگ، روشنایی زیادی را در سرتاسر اتاق می پراکند. سرهم کردن آن نیز بسیار آسان است، شما تنها می بایست تمامی سیم های مهره دار را بر طبق دستورالعمل بر روی آن سوار کنید.

لوستر کریستالی آویز مدرن


لوستر کریستالی آویز مدرن لوستر کریستالی آویز مدرن
طراحی مدرن و شیک این لوستر کریستالی راهکاری عالی برای تزیین کردن اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی برای آراستگی آن می باشد. بدنه این چراغ از نی های الومینیومی حکاکی شده و شکیل، مقاوم و ماندگار تشکیل شده است. در عین حال هنگامی که چراغ روشن می شود، این لوستر جذابیتی ظریف و لطیف را که یادآور یک ستاره است به نمایش می گذارد.

لوستر کریستالی مدرن صنعتی


لوستر کریستالی مدرن صنعتی لوستر کریستالی مدرن صنعتی
این لوستر لاکچری با طراحی استادانه غیرممکن است که مورد توجه قرار نگیرد. این لوستر، سبک شاخه های درخت را با چراغ های کریستالی که با ظرافت و دقت به شکل های گوناگون تراش یافته اند، ترکیب کرده و هنگامی که چراغ روشن است، تاثیر بسزایی بر محیط می گذارد. کیفیت مرغوب آن به همراه مهارت ساخت، اتاق شما را سرشار از حسی مدرن و لاکچری می نماید.

لوستر کریستالی مدل درام


لوستر کریستالی مدل درام لوستر کریستالی مدل درام
این لوستر کریستالی کاملا مدرن دارای نوارهای باریک شیشه ای شفاف و نوارهای شیشه ای دودی که بر روی یک قاب استیل ضد زنگ قرار گرفته اند، می باشد. طراحی مجلل و در عین حال ملایم آن نور و روشنایی را بهینه سازی کرده در حالی که کریستال های ساده و درخشان آن فضایی فوق العاده و شیک پدید می آورند.

لوستر کریستالی گوی مانند فلزی


لوستر کریستالی گوی مانند فلزی لوستر کریستالی گوی مانند فلزی
تلفیق حیرت انگیز وینتج و مدرن در این لوستر کریستالی با طراحی منحصربفرد، میزان آراستگی اتاق پذیرایی یا لابی بزرگ شما را افزایش می دهد. بدنه گوی شکل آن دارای روکشی آنتیک بوده و چراغی به سبک وینتج را دربرمی گیرد. این لوستر کریستالی با چهار چراغ، پایه ای مستحکم و مقاوم داشته با زنجیری که برای افزایش آسودگی و عملکرد آسان به آن متصل است.

لوستر کریستال توری مدرن


لوستر کریستال توری مدرن
این لوستر کریستالی باشکوه و خاص مستطیلی به سادگی توجه همگان را به خود جلب می نماید و در عین حال وظیفه روشن کردن خانه شما را هم به عهده دارد. بدنهی آهنی آن به خوبی ساخته شده تا کریستال شیشه ای درجه یکی را که از هر جهت می درخشد دربرگیرد. این لوستر کاملا قابل تنظیم بوده تا فضایی بی نظیر را ایجاد کند.

لوستر کریستالی مستطیلی


لوستر کریستالی مستطیلی لوستر کریستالی مستطیلی
این لوستر کریستالی درخشان با پنج چراغ هنگامی که در مرکز میز نهارخوری و بار صبحانه گسترده شما قرار می گیرد، عالی به نظر می آید و درخششی زیبا را در فضای شما حاکم می کند. کریستال های تراش دار آن به شکل یک مدل هندسی و مانند آبشار به سمت پایین سرازیر هستند و توجه میهمانان را به خود جلب می کنند، در حالی که قاب آهنی آن یک حاشیه ساده و شیک را برای آن ها فراهم می کند. این نمونه هم با سقف گنبدی سازگار است هم با سوئیچ دیمر.

لوستر کریستالی مهره دار


لوستر کریستالی مهره‌دار لوستر کریستالی مهره‌دار
درخشش گرم و جذاب این لوستر کریستالی راهی عالی برای به پیشواز میهمانان رفتن در راهروی ورودی و نیز برای بالا بردن میزان آراستگی اتاق پذیرایی شما برای میهمانی شام می باشد. قاب آن شاخه ای منحنی با روکش طلایی است در حالی که شش چراغ آن نوری یکنواخت ایجاد می کنند تا کریستال های شبیه چکه های آب، اتاق را غرق در پرتوهای درخشان سازند.

لوستر کریستالی گوی مانند به سبک معاصر


لوستر کریستالی گوی مانند به سبک معاصر لوستر کریستالی گوی مانند به سبک معاصر
این لوستر گوی مانند فراگیر و زیبا هرگز در مبهوت کردن میهمانانتان شما را ناامید نمی کند. این لوستر دارای یک محفظه استوانه ای پر از کریستال های درخشان است و قابی کروم که سه چراغ مدل جاشمعی را برای تامین نور فضای شما در خود جای می دهد. زنجیر آن قابل تنظیم است و این چراغ نیز قابلیت تنظیم برای حالت های مختلف را دارد.

لوستر کریستالی با حباب مدل درام


لوستر کریستالی با حباب مدل درام لوستر کریستالی با حباب مدل درام
طراحی زیبای تزیینی این لوستر، سبک خانه شما را به خوبی نشان می دهد. درام نیکل جلایافته بسیار بزرگ آن دارای تعداد زیادی جواهر کریستالی K9 بوده و این لوستر را برای سبک های دکوراسیون مدرن و زرق و برقی (Glam) مناسب می سازد.  با وجود نقش و نگار ترنج دولایه بر روی بدنه که دارای 76 رشته متشکل از 335 قطعه کریستالی تراش دار می باشد، این لوستر لاکچری پذیرای تعریف و تمجید است.

لوستر کریستالی هندسی جذاب


لوستر کریستالی هندسی جذاب لوستر کریستالی هندسی جذاب
این وسیله روشنایی با روکش کروم کریستالی و طراحی خاص و پیشرفته به راحتی می تواند جزیی از صحنه یک فیلم علمی تخیلی باشد. این لوستر مجهز به 5 چراغ است. قسمت بندی پلاتینیومی آن به نحوی ایجاد شده تا طرحی چرخشی را که غیرعادی و چشمگیر است به نمایش گذارد تا بیانگر گرایش به روز آن باشد.

لوستر کریستالی مهره دار مدرن


لوستر کریستالی مهره دار مدرن لوستر کریستالی مهره دار مدرن
هشت چراغ قابل تنظیم و صدها کریستال این لوستر را به همان اندازه که منحصربفرد است خیره کننده نیز می نماید. این لوستر با صدها جواهر درخشان بر روی سیم ها که از یک کره کرومی منشعب می شوند، هم اتاق و هم حال و هوای شما را روشن و فرح بخش می سازد. لامپ های شمعی و یک سوئیچ دیمر فضای شما را به حال و هوای خاص و زیبای غیرمنتظره ای فرو می برد.

لوستر کریستالی مربعی طرح درام


لوستر کریستالی مربعی طرح درام لوستر کریستالی مربعی طرح درام
با وجود این لوستر خطی باشکوه، دکوراسیون درخشان سبک معاصر حسی اعیانی و بی نظیر به فضای شما می بخشد. این سبک با میله های کریستالی درجه یک و شگفت انگیز که به طور منظم از یک پایه با حباب دست ساز سرازیر هستند، زرق و برقی شیک را ارائه می دهد. شکل هندسی مدرن آن به خوبی بر بالای میز نهارخوری شما، در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب قرار می گیرد.

لوستر کریستالی مدرن مدل درام کروی


لوستر کریستالی مدرن مدل درام کروی

آراستگی درخشان و باکلاس این لوستر کریستالی مسحورکننده مطمینا در خانه شما بسیار جلب توجه می نماید. با استفاده از نمای یک درام، حباب سیمی تزیینی آن متشکل از نقاط کریستالی است که افسونی فرح بخش و جذابیتی ظریف پدید می آورد. هشت چراغ مدل جاشمعی چند شاخه آن در داخل این قطعه درخشان جای داشته و آماده مجذوب کردن میهمانان شما هستند.

لوستر کریستالی با حباب های مدل درام کروی


لوستر کریستالی با حباب های مدل درام کروی لوستر کریستالی با حباب های مدل درام کروی
این لوستر کریستالی با نمایش سبک آرت دکوی وینتج در نسخه ای مدرن، با دو حباب درام شکل نیم شفاف شیک ساخته شده است. حباب آن دسته ای از کریستال های آویز درخشان را نشان می دهد که هنگامی که روشن است سایه خال خالی زیبایی ایجاد می کند. این لوستر درجه نهایی جذابیت تمام و کمال را به فضای هر خانه ای می بخشد.


لوستر کریستالی آویز تک استوانه ای


لوستر کریستالی آویز تک استوانه ای
این چراغ آویز کریستالی وقتی در خانه سنتی و چشم نواز شما در معرض دید گذاشته شود مانند ویترینی برای سبک شیک و برازنده شما عمل می کند. این طرح، کریستال های شفاف متصل به حباب فلزی استوانه ای را به رخ می کشد که از یک میله فلزی هماهنگ با آن آویزان است. این لوستر مناسب سقف های شیب دار بوده و چیزی فراتر از روشنایی را فراهم می کند.


لوستر کریستالی آویز مستطیلی


لوستر کریستالی آویز مستطیلی
اگر فردی بسیار منظم سعی در جمع آوری اجزای نقاشی پولاک داشته باشد و آن ها را به طور مرتب کنار هم قرار دهد، چیزی شبیه به این اثر حیرت انگیز می شود. درام مربعی شکل آن تعداد زیادی کریستال را به نمایش گذاشته  و آماده درخشش به سبکی زیبا و چشم نواز می باشد که این خود جلوه بصری بی نظیری ایجاد کرده و چشمان بسیار و حتی تعریف و تمجیدهای بیشتری را به سمت خود جلب می کند.


لوستر کریستالی هندسی مدل قطرات باران


لوستر کریستالی هندسی مدل قطرات باران لوستر کریستالی هندسی مدل قطرات باران
این لوستر حس و حال لاکچری آینده نگرانه ای را با طراحی کهکشانی خود به همراه می آورد. نٌه چراغ قابل تنظیم تعداد زیادی ریسمان را همراهی می کنند که قطره های کریستالی چرخشی را در بردارند. این طرح به راحتی بر زیبایی هر محیطی، از پلکان شما گرفته تا هر اتاقی با سقف مرتفع، می افزاید.


لوستر کریستالی طلایی جذاب


لوستر کریستالی طلایی جذاب لوستر کریستالی طلایی جذاب
این نمونه بدون شک باشکوه است. این تنها شیوه ای است که با آن می توانیم در مورد این قطعه حقیقتا نفیس صحبت کنیم. این لوستر همانند یک سایبان گیاهی جنگلی طلایی نمایانگر آبشارهایی از مهره های شیشه ای درخشان، برگ ها و شاخه هاست. ماهیت ارگانیک آن با کمی ریزه کاری مدرن در یک روکش آهنی مشکی پدیدار شده است. این لوستر کریستالی نه تنها نور و روشنایی بلکه حس کنجکاوی و گفتگو را برمی انگیزد.

لوستر کریستالی گوی مانند به سبک جاشمعی


لوستر کریستالی گوی مانند به سبک جاشمعی لوستر کریستالی گوی مانند به سبک جاشمعی
این لوستر کریستالی سبک صنعتی در تمامی جزئیات با الهام از سبک وینتج و نیز مختصری از سبک زرق و برقی، منحصربفرد می باشد. یک کره فلزی، مدل صنعتی شیکی را به رخ می کشد که به زیبایی با شش لامپ بدون حباب در مرکز آن احاطه شده است. این سبک غیرمعمول هم با دکوراسیون زرق و برقی و هم جذابیت دکوراسیون روستایی می درخشد.

لوستر کریستالی مدرن با حباب مدل درام


لوستر کریستالی مدرن با حباب مدل درام
نور و روشنایی لاکچری از این قاب جذاب و زیبای قابل تنظیم لبریز شده است. دو نوار فلزی از کریستال های شیشه ای شفاف که از یک پایه استیل با روکش نیکل برس خورده آویزان هستند، برای هر مجموعه الهام گرفته از سبک زرق و برقی مناسب هستند. یک حباب درام شکل پارچه ای و یک دیفیوزر آکریلیک سفید ساتن، پخش نور ملایم و حال و هوای بهبود یافته ای را برای خانه شما تامین می کنند.

لوستر کریستالی با حباب مدل درام کروی شکل به سبک معاصر


لوستر کریستالی با حباب مدل درام کروی شکل به سبک معاصر
این وسیله روشنایی مدرن، قطرات باران زیبایی را نشان می دهد که با لطافت از درون کره به پایین سٌر خورده و در این فرایند این بافت را از خود بر جای می گذارند. حباب درام شکل آن هم در قسمت بالا و هم پایین باز است تا نور فراوانی را از خود عبور داده و در مقابل شیشه تیره آن روشنایی را فراهم آورد. این لوستر فضایی آرام بخش و جذاب را در لابی، اتاق نشیمن، و یا حتی سرویس بهداشتی برای شما ایجاد می کند.

لوستر کریستالی مدرن امپراتوری


لوستر کریستالی مدرن امپراتوری لوستر کریستالی مدرن امپراتوری
طراحی باشکوه این مجموعه کریستالی، لوستری زیبا و تاثیرگذار را پدید می آورد. بخاطر جذابیت فاخر و اصلاح شده تمامی جزئیات، این وسیله روشنایی همانند اثری لاکچری به نظر می آید. نوزده چراغ کوچک مهتابی در این لوستر تعبیه شده اند تا خانه و نیز حال و هوای شما را به نحوی خاص روشن و فرح بخش سازند.

لوستر کریستالی آویز مربعی مدرن


لوستر کریستالی آویز مربعی مدرن
این لوستر کریستالی شیک با چهار چراغ فضای شما را به نحوی چشمگیر و امروزی روشن می نماید. این چراغ تجملاتی، قاب خارجی مستطیلی یا خطوطی صاف و باز را با روکشی خاص به نمایش می گذارد. یک قاب ست داخلی نیز از کریستال های تراش دار براقی پوشیده شده تا سبکی درخشان را جلوه گر باشد.

لوستر کریستالی سنتی


لوستر کریستالی سنتی
درخششی گرم و جذاب، این لوستر را که گویی به آرامی از سقف روییده توصیف می کند. قاب آن دارای شاخه هایی است که با برگ های کریستالی فراوانی تزیین شده و درخششی مسحورکننده را عرضه می کند که مسلما تعریف و تمجیدهای بسیاری را به سمت خود جذب می کند. این لوستر نقطه کانونی ایده آلی بر بالای میز نهار خوری شما محسوب می شود اما می تواند همان تاثیر را در لابی یا اتاق نشیمن شما بگذارد.

لوستر کریستالی برنجی


لوستر کریستالی برنجی لوستر کریستالی برنجی
این افزونه بسیار جذاب در راهروی ورودی یا اتاق پذیرایی رسمی همانند آبشار کریستالی شاعرانه ای است با بدنه نیکل جلایافته. این لوستر حکاکی شده مانند یک افزونه باشکوه برای یک طراحی دکوراسیون به روز بوده که از برنج ساخته شده و با مهره های کریستالی بسیاری تزیین شده است.

لوستر کریستالی به سبک معاصر


لوستر کریستالی به سبک معاصر
این لوستر برنجی می تواند به عنوان نگین تاج پادشاهی در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی، نشیمن و یا حتی سرویس بهداشتی قرار بگیرد. ساختار سیم پیچی شده آن، خطوطی سخت اما صاف را به رخ می کشند. قطعات کریستالی تراش دار آن جلوه ای بی نظیر از نور را بازتاب می دهند که از یک روکش نیکل جلایافته بیرون می آیند.

لوستر کریستالی مربعی توکار


لوستر کریستالی مربعی توکار
این لوستر کریستالی کوچک انتخابی عالی به عنوان نور سقفی یک راهرو، سرویس بهداشتی و یا اتاق لباس می باشد. این لوستر در مجموعه ای متشکل از المان های کریستالی متصل به یک پایه استیل ضد زنگ جلایافته به شکلی هندسی قرار گرفته است. این نمونه با پراکنده کردن پرتوهای نوری در سرتاسر اتاق فضایی خیره کننده پدید می آورد.

لوستر کریستالی آویز مهره دار حلقوی


لوستر کریستالی آویز مهره دار حلقوی
لوستر مدل Caboche نتیجه اشتیاق برای تقلید از ظاهر یک دستبند مروارید و ساختن آن به شکل یک وسیله روشنایی است که چیدمان گوی های به هم متصل را به نمایش می گذارد. این طرح استادانه، آمیزه ای از بازتاب و شکست نور می باشد که نور را پراکنده و پوشش نوری کاملی در محیط اطراف فراهم می کند در حالی که نوری مستقیم به سطح زیرین خود ساطع می نماید.

لوستر کریستالی جذاب پرندگان


لوستر کریستالی جذاب پرندگان
لوستر مدل Birds Birds Birds از اینگو ماورر در هر اتاقی که نور آرام بخش خود را بپراکند، فضایی مسحورکننده ایجاد می کند. این لوستر با ساختن طرحی بر اساس منبع نوری تاریخی، به عنوان پیشکشی برای اولین لامپ ادیسونی در نظر گرفته می شود. هر لامپ پرهای بال غازی را نشان می دهد که به سیم متصل بوده و به آسانی می توان با پیچاندن آن ها پرنده های مختلفی درست کرد.

لوستر کریستالی فرشتگان در حال هبوط


لوستر کریستالی فرشتگان در حال هبوط لوستر کریستالی فرشتگان در حال هبوط

لوستر کریستالی فرشتگان در حال هبوط
لوستر آویز Angel Falls 36 از تِرزانی به راحتی شما را هیپنوتیزم کرده و نوری ملکوتی بر روی فرشتگان بدون بال که دست ساز بوده و از کریستال مرغوب هستند، می پراکند. تمامی این تندیس های کوچک توسط لامپ های هالوژنی یک قاب فلزی روشن می شوند تا رقص منحصربفردی را در زیر نور و سایه به سبکی بدیع و محسوس به نمایش بگذارند.

امیدواریم از مطالعه این مقاله جامع و تصاویر بی نظیر آن در معرفی بیش از 50 لوستر کریستالی زیبا لذت برده باشید.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری

نظر شما در مورد 51 لوستر کریستالی مسحور کننده


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ لوستر

لوکس ترین نورپردازی و لوسترهای شونبک

لوکس ترین نورپردازی و لوسترهای شونبک


اغلب لوسترهای شونبک (Schonbek) و تمامی برندهای لوستر وسیله‌ای برای نگه داشتن یک یا چند لامپ در سقف میط های مسکونی، اداری و یا تجاری هستند که معمولاً به صورت ثابت بر سقف یا روی دیوار نصب می‌گردند، برخی از لوسترها...


لوسترهای کلاسیک سالن پذیرایی

لوسترهای کلاسیک سالن پذیرایی


همان گونه که می دانید لوستر کلاسیک سالن پذیرایی یکی از قدیمی ترین انواع لوستر است. شاید در فیلم های قدیمی، در سالن های بزرگ و در کاخ ها، لوسترهای بزرگ و شاخه ای را مشاهده کرده اید که دقیقا همان...


لوستر دست ساز لوکس ایتالیایی باروویر اند توسو

لوستر دست ساز لوکس ایتالیایی باروویر اند توسو


برند لوکس باروویر اند توسو یکی از قدیمی ترین شرکت های شیشه سازی دست ساز در ایتالیا است که سابقه آن به سال 1295 (طبق گفته ویکی پدیا به زبان انگلیسی) برمی گردد، در واقع تاریخ تاسیس رسمی کمپانی مدرن به...


45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه


هیچ اکسسوری در طراحی داخلی منزل مانند لوستر (البته در اینجا لوستر مدرن) وجود ندارد که شکوه و جذابیت را در فضا ایجاد کند و با چند شاخه و چند وجهی و نیز درخشندگی خود در جایگاه سنتی اش در لابی...


لوسترهای مدرن سالن پذیرایی

لوسترهای مدرن سالن پذیرایی


در هنگام انتخاب مدل لوستر مدرن پذیرایی باید به سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی توجه کنید. لوسترهای مدرن که دارای روشنایی کمی هستند برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند و لوسترهای کلاسیک پذیرایی و بزرگ و کریستال که پرنور هستند برای...


آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1400/01/24
بازدید بازدید: 7773

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS