نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

ویلاهای نیوزیلند

مقاله ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند با تصاویر با کیفیت


ویمارینو لاج قطعه ای از بهشت حقیقی است که املاکی را در امتداد طبیعتی بکر با دریاچه ای در کنار آن در خلیج کوچک باب، درست خارج از کویینزتاون، نیوزلند نمایان می کند. ویمارینو که توسط فارون هِی -برنده جایزه معماری- طراحی شده، استراحتگاهی شگفت انگیز با اتاق های نشیمن مشاع، اتاق خواب های لاکچری و مناظر خیره کننده در تمام زوایا می باشد.

شما می توانید از بین اقامتگاه های «Owner’s Residence»، «Premium Villa» بکر و دست نخورده و یا «Luxury Villa» پیراسته و ساده که همگی در پوشش گیاهی انبوه این چشم انداز دامنه کوه قرار گرفته اند، یکی را انتخاب نمایید. ماجراجویی بی پایانی خارج از درب ویلا و در امتداد دریاچه واکاتیپو و نیز در نواحی کوهستانی اطراف منتظر شماست و یا شاید وان بیرون از ویلا که در زیر آسمان صاف و آبی قرار دارد، جذاب تر از آن چیزی است که بخواهید از آن چشم پوشی کنید.

توضیحات و تصاویری زیبا از ویلاهای مدرن نیوزیلند مشاهده کنید:


1. فضای بیرونی مدرن Owner’s Residence با مساحت 18093 متر مربع در کنار خلیج زیبای حفاظت شده، شامل یک تراس آفتابگیر 201 متر مربعی با استخری بیکران با مساحت 40 متر مربع می باشد. یک فضای استراحت و گفتگو در کنار ایوان بتنی وجود دارد که با یک منقل مدرن گرم شده و مکانی عالی برای گفتگو در مورد ماجراجویی های روزانه مربوط به هلی اسکی، صعود به مناطق بکر خوش منظره و تست شراب باغ های انگور است.

فضای بیرونی ویلای مدرن
2. این اتاق نشیمن با منظره ای حیرت انگیز چطور به نظر می آید؟ 495 متر مربع از این ویلا در جلوی ملک قرار دارد، جایی که کوه های باعظمت و آب های آرام خوش آمدگویی باشکوهی را ترتیب می دهند. دسته های پرندگان بومی که از اطراف بوته زارها برمی خیزند، مانند نقش و نگاری زیبا بر دامن طبیعت هستند.

اتاق نشیمن ویلای مدرن
3. یک شومینه سقفی مدرن این ویلای لاکچری را در فصل زمستان که قله کوه ها از برف پوشیده شده است، گرم می کند. در فصل سبز بهار و تابستان این قطعه همانند یک تندیس بی نظیر در طراحی تک رنگ سبک معاصر این اتاق است. مبلمان راحتی خاکستری کم رنگ و یک قالی هماهنگ با محیط، آرام بخش بودن پالت رنگی دکوراسیون را حفظ می نمایند، در حالی که شومینه و میز پذیرایی مستطیلی مشکی نمایی گیرا ایجاد می کنند.

شومینه‌ی سقفی مدرن در ویلا
4. این استراحتگاه خوش ذوق و باسلیقه رو به اتاق غذاخوری بزرگ و یک آشپزخانه با آبدارخانه سرخدمتکار باز می شود. این میز غذاخوری مستطیلی تحسین برانگیز می تواند مهمانی برای ده نفر را پاسخگو باشد، جایی که سرویس سفارشی سرآشپز خصوصی و شراب و ویسکی انبار پر از شراب، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اتاق غذا خوری ویلای مدرن
5. این مکان با بودن در دامنه کوه، در تمامی زوایا رو به مناظر شگفت انگیز دریاچه و کوهستان می باشد و به همین دلیل است که به نواحی نشیمن بیرون از ویلا نیز همانند داخل آن توجه خاصی شده است.

اتاق غذا خوری ویلای مدرن
6. دکوراسیون به افتخار این مناظر بی نقص و شکوهمند، مینیمال انتخاب شده است. یک تنگ شیشه ای شفاف مانند شبحی در مقابل چشم انداز به نظر می آید.

دکوراسیون اتاق غذا خوری ویلای مدرن دکوراسیون اتاق غذا خوری ویلای مدرن
7. در پشت قسمت غذاخوری یک جزیره گرانیتی سفید، در راستای طرح آشپزخانه کشیده شده است. یک چراغ آویز خطی، بار غذاخوری آشپزخانه را روشن نموده جایی که چهارپایه های سیاه بر روی سنگ صاف و تمیز سایه انداخته اند. قسمت پشت آشپزخانه با کابینت های سیاه متضاد و بک اسپلش سیاه براق آراسته شده است. محفظه شراب با نور زمینه بسیار فریبنده در یک سمت چیدمان و یک جفت گلدان سفید جذاب در سمت دیگر قرار گرفته اند.

آشپزخانه ویلای مدرن
8. گلدان شیشه ای ساده ای جزیی از دکوراسیون شفاف و بلورین بر بالای جزیره آشپزخانه می باشد. شیر مشکی مات و سینک زیرین آن کانتر سفید و صیقلی را دگرگون ساخته اند.

آشپزخانه ویلای مدرن
9. میز غذاخوری بیرونی به همراه صندلی های مدرن در وعده صبحانه، نهار و شام ارتباط نزدیک تری را با طبیعت برقرار می کنند. چمن های کف به صورت جذابی فضای غذاخوری را از استخر جدا کرده اند و با قرار گرفتن در بالای استخر شما را به سمت پله های زیر آب راهنمایی می کنند.

میز غذاخوری در فضای باز ویلا
10. شومینه ای در خارج از ویلا سرما را در ماه های سرد سال فراری می دهد.

شومینه مدرن در فضای باز ویلا
11. در این ویلاهای مخصوص تعطیلات در یکی از چهار سوییت اتاق خواب بزرگ با تخت کینگ سایز، تخت سکویی مدرنی به همراه صندلی های زیبا مشرف به چشم انداز هستند.

اتاق خواب ویلای مدرن
12. در خارج از درب های شیشه ای لب به لب، گویی یک صندلی راحتی و پاف جلو مبلی در زیر آفتاب لم داده اند.

صندلی فضای باز ویلای مدرن
13. Premium Villa با مساحت 69 متر مربع با زاویه دید 180 درجه رو به دریاچه و رشته کوه های اطراف حس ارتباطی بی همتا با طبیعت ایجاد می نماید.

ویلای مدرن با چشم انداز دریاچه
14. ایوانی آفتاب گیر به طول 30 متر مربع سکوی نمایش بی نظیری را فراهم می کند، بی نظیر با جام شرابی در دست.

ویلای مدرن
15. در صورتی که دلتان نمی آید این مناظر را رها کنید، نگران نباشید، یک دوش در بیرون از ویلا شما را تروتازه و مرتبط با طبیعت نگه می دارد. روکش و لوازم لوله کشی سبک صنعتی به آسانی با نمای تیره خارجی ترکیب شده و با بافت کرکره ای آن پوشیده شده است.

ویلای مدرن ویلای مدرن
16. متناوبا از غوطه ور شدن در وان پلت فرمی در زیر ستارگان و نور شمع ها لذت ببرید.

وان لاکچری در ویلای مدرن وان لاکچری در ویلای مدرن
17. شما همچنین وان مخفی دیگری را در ایوان کوچک تری به مساحت 52 متر مربع در Luxury Villa می یابید همراه با یک نیمکت تختی مخصوص بیرون و داخل خانه که روی آن از مناظر رویایی لذت می برید.

وان لاکچری در ویلای مدرن وان لاکچری در ویلای مدرن
18. زمانی که شما شراب را سرو می کنید، گلدان های مدرن طبیعت را برای شما بر روی ایوان سرو می کنند. نور ملایمی از داخل خانه و از میان پرده های حریر به بیرون می تابد که روشنایی کافی را برای مطالعه شبانگاهی فراهم می نماید.

اتاق خواب ویلای مدرن
19. اثر هنری چشم نوازی به آراستگی دیوارهای تیره اتاق خواب می افزاید.

وان لاکچری در ویلای مدرن
20. ویمارینو بدون وجود تکنولوژی شهری و با بکارگیری فضای سبز اطراف، اقامتگاهی لاکچری و درجه یک با محوریت محیط زیست می باشد. تصمیمات توسعه آگاهانه مبنی بر حفظ محیط زیست، از برنامه ریزی های اولیه گرفته تا خدمات رسانی روزانه، ردپای ویمارینو بر طبیعت را کاهش می دهد.

شومینه مدرن کنار میز غذا خوری ویلا
21. طبیعت این استراحتگاه را در بر گرفته و از پیرامون قسمت غذاخوری بیرونی خود را به سمت بالا سوق داده است. شومینه بیرونی نیز غذا خوردن در این مکان را به تجربه ای جذاب و رمانتیک تبدیل می کند.

حمام با چشم انداز کوهستانی در ویلای مدرن حمام با چشم انداز کوهستانی در ویلای مدرن
22. در داخل این ویلای متقارن، اتاق ها رو به چشم اندازی خارق العاده باز می شوند. حتی دوش رگباری در مقابل منظره وسیع کوهستانی به زمین می ریزد. آیینه بالای روشویی دولگنه این نمای حیرت انگیز را بیشتر به داخل کشیده و تاثیر آن را دوچندان می نماید.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین

نظر شما در مورد ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ ویلای مدرن

ویلای مدرن در Sky Lane لس آنجلس

ویلای مدرن در Sky Lane لس آنجلس


این ویلای فوق العاده مدرن و لاکچری، توسط شرکت لورن طراحی شده و آشپزخانه این ویلا با برند لوازم آشپزخانه خاص آلمانی Gaggenau به اصطلاح فرنیش شده است. تماشای این تیزر فوق العاده زیبا رو به علاقه مندان صنعت ساختمان و...


ویلای مدرن جولیان جانستون در میامی

ویلای مدرن جولیان جانستون در میامی


ویلای فوق العاده مدرن جولیان جانستون که در 440 S Hibiscus - Miami FL واقع شده است، نمونه یک زندگی مدرن و لوکس می باشد. این ویلا دارای طراحی داخلی خاص به همراه پاسیوی مشرف به آسمان میامی، استخری با شومینه داخل...


ویلا کانتنا در مالیبو کالیفرنیا

ویلا کانتنا در مالیبو کالیفرنیا


پشت تپه Malibu؛ نزدیک به  اقیانوس آرام، ویلای باور نکردنی به نام کانتنا است. این ملک با شکوه در بیش از شش هکتار می باشد. معماری کلاسیک، فضای داخلی با کلکسیون ها و عتیقه های زیبا،  شامل یک غرفه استخر، گلخانه،...


ویلای مدرن جت لاینر در بورلی هیلز

ویلای مدرن جت لاینر در بورلی هیلز


این ویلای فوق العاده مدرن در بورلی هیلز که متراژ آن تقریبا 8000 متر مربع می باشد دارای دیوارهای شیشه ای مدرن و زیبایی است و همچنین دارای یک استخر رو باز می باشد. تیزری از ویلای لوکس Jetliner در بورلی هیلز...


ویلای لوکس Promontory در لاس وگاس

ویلای لوکس Promontory در لاس وگاس


ویلای Promontory در بالای تپه ای قرار گرفته است که یکی از شگفتی های معماری این ویلا می باشد. تیزری از ویلای لوکس Promontory در لاس وگاس را مشاهده نمایید:...


طراحی ویلای مدرن توسط Whipple Russell در کالیفرنیا

طراحی ویلای مدرن توسط Whipple Russell در کالیفرنیا


این ویلای فوق العاده مدرن دارای چشم انداز فوق العاده زیبا به شهر لس آنجلس بوده و دارای استخر روباز می باشد توسط گروه معماری Whipple Russell در کالیفرنیا طراحی و ساخته شده است. تیزر طراحی ویلای مدرن در کالیفرنیا را مشاهده...


ویلای مدرن در Tarzana کالیفرنیا

ویلای مدرن در Tarzana کالیفرنیا


این ویلای مدرن دارای امکاناتی از قبیل: حیاط خلوت، استخر و آبگرم، زمین فوتبال، سالن ورزشی، آشپزخانه در فضای باز با صندلی های بار و شومینه می باشد. تیزر ویلای مدرن در Tarzana کالیفرنیا را مشاهده نمایید:...


ویلای فوق العاده مدرن در ایبیزا

ویلای فوق العاده مدرن در ایبیزا


این ویلای فوق العاده مدرن فقط چند دقیقه از شهر ایبیزا فاصله دارد و در ساحل تالامانکا و جزایر دریایی واقع شده است. این ویلا دارای بالکن در طبقه همکف، 4 اتاق خواب و حمام در هر اتاق به صورت مجزا...


ویلای لوکس Leelawadee در پوکت

ویلای لوکس Leelawadee در پوکت


تیزری از ویلای فوق العاده لوکس Leelawadee با منظره فوق العاده زیبا در پوکت را مشاهده نمایید:


ویلای لوکس با اسکله اختصاصی در فلوریدای جنوبی

ویلای لوکس با اسکله اختصاصی در فلوریدای جنوبی


اگر به دنبال مشاهده یک ویلای لوکس و مدرن در میامی و فلوریدای جنوبی هستید، این تیزر را حتما مشاهده کنید. زندگی در این ویلای مدرن 11 میلیون دلاری، یک تجربه بی نظیر زندگی مدرن خواهد بود. این خانه مدرن، سال های...


راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  ویلای لوکس   |  ویلای مدرن

تاریخ ثبت ثبت: 1400/08/01
بازدید بازدید: 1879

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS