نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

20 مدل وان حمام لاکچری

وان حمام لاکچری

مقاله 20 مدل وان حمام لاکچری با تصاویر با کیفیت


شاید سرویس بهداشتی لاکچری در اولویت طراحی دکوراسیون شما نباشد، اما این وان های باشکوه لوکس ثابت می کنند که آن ها هم می تواند همانند دیگر قسمت های خانه شما شیک و پرزرق و برق باشند. در ادامه با لاگین برندز همراه باشید تا 20 مدل وان بسیار زیبا را معرفی کنیم و توضیحات مفیدی با هم مطالعه کنیم.

اطلاعات مفیدی از لاکچرترین وان های حمام را باهم مشاهده کنیم:

وان حمام مرمر
1. این وان مرمر در سرویس بهداشتی در این خانه زیبای سانفرانسیسکویی توسط Urban Archaeology طراحی و دیوارپوش آن نقاشی کار دست و کف نیز از Fox Marble می باشد.

وان حمام برنج وان حمام برنج
2. در این خانه پاریسی، وان سرویس مستر مربوط به قرن نوزدهم از فلزات نیکل و برنج ساخته شده و صندلی نیز توسط Honoré Paris طراحی و از گالری کلکسیونر معروف Yves Gastou می باشد. خطوط راه راه دیوار نیز نقاشی شده اند.

وان حمام نوستالژیک وان حمام نوستالژیک
3. یک وسیله روشنایی تقریبا دهه شصتی از سارفاتی بر بالای وانِ طراحی شده توسط Water Monopoly در این سرویس مستر خانه منهتنی نصب شده است؛ میز کنار وان از آشیل سالواگنی و دیوارها نیز با سنگ مرمر پوشیده شده اند.

وان حمام ویکتوریا وان حمام ویکتوریا
4. وان ویکتوریا-آلبرتی با پایه های پنجه ای و شیرآلات از ساموئل هیث در سرویس مستر خانه کِری راسل در بروکلین با روکش سنگ قهوه ای.

وان حمام لاکچری وان حمام لاکچری
5. کِلی ویرستلر تلفیقی از متریال لاکچری را در سرویس مستر خانه لارا و جف سندرسون از مرسر آیلند واشنگتن طراحی و به کار برده است. دیوارها با سنگ مرمر Onyx Fantastico پوشیده شده و کف نیز از مرمر و اونیکس می باشد؛ چراغ های دیواری وینتج هستند.

وان حمام فرانسوی وان حمام فرانسوی
6. مجسمه ای از لوئیس بورژوا مشرف به سرویس بهداشتی آپارتمان معمار فرانسوی، ژاک گرانژ بوده و وان، سینک و شیر از L’Epi d’Or می باشند. کف مزین به مرمر و طرح بیزانس و لوستر متعلق به قرن نوزدهم است.

وان حمام وان حمام
7. این وان در سرویس مستر این خانه همپتونی توسط Waterworks ساخته شده با شیرآلاتی از Boffi؛ دیوارها با سنگ لوح بازسازی شده و کف نیز با چوب ماهون پوشیده شده اند.

وان حمام مرمر وان حمام مرمر
8. در این خانه کنتیکتی، وان مرمر متعلق به 1850 از Water Monopoly با شیرآلاتی از Barber Wilsons & Co. در سرویس مستر می باشد. صندلی به سبک سلطنتی و روشویی مربوط به قرن 18 و فرانسوی است.

وان حمام وان حمام
9. در این آپارتمان پاریسی، وان سرویس مستر از آگاپه با شیرآلاتی از دورنبراخت و صندلی ها از جونیا ایشیگامی می باشند. دیوارها با مرمر Brèche de Médicis و کف با گرانیت پوشیده شده اند.

وان حمام چوبی
10. وانی چوبی که توسط آگاپه طراحی شده همراه با کمدی با درب های ساخته شده از تکه های باریک چوب بلوط، تناژ خاکی در حمام قرن نوزدهی خانه اشرافی فرانسوی با طراحی داخلی از کریستوف دلکورت پدید آورده است. روشویی از مرمر Azula Cascais بوده و اثر هنری نیز توسط ژان-چارلز بلیز خلق شده است.

وان حمام سنگی وان حمام سنگی
11. وان در سرویس مستر این خانه فرانسوی توسط جیکوب دلافون با شیرآلاتی از Waterworks بوده و چراغ های دیواری از نیرمان ویکز و صندلی Veere Grenney از پارچه آرمانی/کاسا پوشیده شده است؛ لوستر از تونی دوکِت و روشویی، آیینه و کفپوش مرمر همگی سفارشی ساز هستند.

وان حمام با کفپوش مرمر وان حمام با کفپوش مرمر
12. در سرویس بهداشتی خانه بازیگر معروف لوری لافلین، روشویی و صندلی سفارشی ساز، وان از Waterworks بوده و کف با مرمر Super Thassos پوشیده شده است.

وان حمام با چراغ های برنزی وان حمام با چراغ های برنزی
13. وان در این سرویس مستر خانه یوتایی از کوهلر بوده، چهارپایه توسط یک نجار محلی ساخته شده و قالیچه Navajo متعلق به 1910 می باشد. چراغ ها و آویز برنزی از زمان ساخت خانه در آن وجود دارند.

وان حمام
14. شارلین دی گانای مشاور دیرین روابط عمومی والنتینو، در استراحتگاه ساحلی خود در سرزمین مادریش برزیل، سرویس مستری با سقف پوشالی طراحی کرده که رو به ساحل و باغ باز می شود. محوطه وان پلت فرمی و دوش آن با سیمان مسطح پوشیده شده است. جا حوله ای منبت کاری شده آن نیز از جزیره بالی می باشد.

وان حمام در جنگل
15. در این سرویس بهداشتی، این وان قاشقی کم ارتفاع توسط جی. پی. بِنِدینی از آگاپه طراحی شده و در مقابل پنجره ای قرار گرفته که چشم انداز شگفت انگیزی را از جنگل و دره تنگ و عمیقی در خارج از خانه تورنتوی طراحان مشهور جورج یابو و گلن پوشلبرگ ارائه می دهد.

وان حمام لاکچری وان حمام لاکچری
16. در منطقه سونوما کانتی، کالیفرنیا، در سرویس بهداشتی خانه طراحان مشهور اندرو فیشر و جفری وِیزمن، لوستر پوشیده شده از صدف، نقش شیر آب را نیز برای این وان مستقل مدل Candide از Waterworks بازی می کند. پنل های پنجره که نقش درخت توس با برش لیزری بر روی آن کار شده توسط فیشر و ویزمن طراحی شده اند و مانند فیلتری برای پرتوهای نور عمل می کنند. میز سبک سلطنتی نیز وینتج است.

وان حمام با کاشی‌های متروپل گلس وان حمام با کاشی‌های متروپل گلس
17. وانی در یک خانه تفریحی در وِرو بیچ در فلوریدا که توسط رابرت کوچوریر طراحی شده دارای وان پاریسی رزین از Water Monopoly می باشد با شیرآلات دیواری مدل Etoil از Waterworks. دیوارها با کاشی های متروپل گلس که توسط Urban Archeology طراحی شده، پوشیده شده اند.

وان حمام با کاغذ دیواری راه راه وان حمام با کاغذ دیواری راه راه
18. کاغذ دیواری راه راه و وان پایه پنجه ای حسی قدیمی به سرویس مستر اقامتگاه لندن یک خانواده جوان می دهند که توسط طراحان دکوراسیون ایتالیایی لورا سارتوری ریمینی و روبرتو پِرِگالی طراحی شده اند. حکاکی نقشه ها بر روی دیوار مربوط به قرن 18 بوده و کف نیز با کاشی مرمر پوشیده شده است.

وان حمام با کفپوش سنگی وان حمام با کفپوش سنگی
19. در خانه ای تفریحی در جزیره ایبیزا که متعلق به برادران مادریدی آنتونیو و ایگناسیو سائورین لوپز دی آیالا می باشد، یک سرویس میهمان دارای وانی بیضی شکل و دیوارهای پوشیده شده از گچ می باشد که با پیگمنت های طبیعی و شن محلی رنگ شده اند. کف از سنگی صورتی معروف به Piedra di Sepulveda بوده و به دالان مجاور نیز کشیده شده است.

وان حمام با دیوار شیشه ای وان حمام با دیوار شیشه ای
20. در آپارتمان نقاش مشهور آن بِکر در محله Lower East Side در منهتن که توسط این هنرمند و طراح داخلی گرگوری بیسونِت طراحی شده، دیواری شیشه ای اتاق نشیمن را از وان لاکچری پلت فرمی بتنی سرویس مستر جدا نموده و چشم اندازی را رو به پارک Tompkins Square فراهم ساخته است.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس

نظر شما در مورد 20 مدل وان حمام لاکچری


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  وان حمام   |  وان

تاریخ ثبت ثبت: 1400/04/22
بازدید بازدید: 1880

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS