نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

ویلای مدرن در میامی

مقاله طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی با تصاویر با کیفیت


با در نظر گرفتن زمینی واقع در جنوبی ترین نقطه جزیره دیلیدو، این ویلای مدرن منحصر به فرد میامی به صورتی طراحی شده است تا تجربه زندگی بر روی عرشه یک ابر کشتی تفریحی را بر افروزد، این خانه لوکس در راستای طویل ترین نمای طولی خط ساحلی شهر میامی ساخته شده است که منظره ای اجتناب ناپذیر از جزایر مجاور، مرکز شهر و ساحل جنوبی را به نمایش می گذارد.

معماران SAOTA کازا دیلیدو را طوری طراحی کرده اند که متناسب با سبک زندگی جت ست خلیج بیسکین باشد. بنابراین لایه هایی لوکس در یک فضای زندگی 1670 متر مربعی قرار داده اند. ویژگی بارز این بنا، ادغام ظرافتمندانه فضاهای داخلی و خارجی می باشد. پس زمینه ای که با وجود یک تراس چند منظوره که چندین اتاق خواب خارجی نیمه پوشیده را شامل می شود ممکن شده است.

در ادامه، توضیحات جامع و تصاویری بسیار جذاب از این ویلای مدرن و لوکس میامی را با هم مرور می کنیم که با توجه به ادبیات متفاوت نسبت به اکثر مقالات لاگین برندز، پیشنهاد می کنیم متن ها را با دفت مطالعه کنید. (متن و توضیحات مرتبط با هر تصویر، در پایین آن نوشته شده است.)

ویلای مدرن جت ست میامی
صندلی های نشیمن سفید چوبی زیبا در فضای بیرونی دور تا دور تراس نورگیر به طور منظم چیده شده اند، جایی که درخت های نخل بلند سر به آسمان صاف آبی کشیده اند. یک استخر بی انتها که نمایان گر بهشت نیلگون است، دور گوشه های فضای زندگی بیرونی پیچیده شده است.

دو اسکله که از داخل خانه به بیرون کشیده شده اند به عنوان لنگرگاهی برای جت اسکی ها و قایق های کوچک، جریان آب را مابین خشکی و آب، دائمی و شناور می کند. همچنین یک بار مناسب فضای خارجی در بخش انتهایی تراس قرار دارد که شامل صندلی های بلند که بسیار مناسب برای صحبت های دوستانه و کاری طولانیست. صندلی های مارتینی نیز در بخش کم عمق آب قرار داده شده اند. همچنین یک میز بازشو بر لبه آب به منظور صرف شام قرار داده شده است.

ویلای مدرن جت ست میامی
گل های استوایی به سنگ های سفید تراس نورگیر، رنگ می بخشند. یک قدمگاه پوشیده از سنگ های سفید به سوی سطح درخشان استخر بی نظیر، راهی می شود. گیاهان زیر یک فضای باز در سقف ورودی تراس قرار گرفته اند تا درختان نخل بتوانند از داخل این فضای باز به بالا رشد کنند.

ویلای مدرن جت ست میامی ویلای مدرن جت ست میامی
نخل های بالغ از داخل سقف باز به بیرون خواهند رفت و چندین مرتبه از نرده های شیشه ای بلند تر خواهند شد. برجی از پنجره های سرتاسری چند طبقه به سمت نما دید دارد.

ویلای مدرن جت ست میامی ویلای مدرن جت ست میامی

ویلای مدرن جت ست میامی
پتینه های گل سرخی روشن، لبه های کاشی های سقف مس اکسید شده زیر سایبان را رنگ آمیزی می کنند.

ویلای مدرن جت ست میامی
طراحان این ویلا چندین فضای تفریحی در داخل تراس چند منظوره تعبیه کرده اند که در اینجا یک وان غرق شده در استخر دیده می شود که با فضای لژ نشین تزیین شده به همراه صندلی های مدرن بیرونی و میز قهوه خوری ساخته شده از چوب طبیعی به شکل یک مربع در آمده اند.

قدمگاه های سنگی مربعی از این سو از آب عبور می کنند که تراس اصلی را به بار بیرونی متصل می کنند. نماهایی از ساحل جنوبی و مرکز شهر در افق دیده می شوند.

ویلای مدرن جت ست میامی
این ویلا چشم اندازهای مرکز شهر و ساحل جنوبی میامی را در بر می گیرد.

نمای داخلی ویلای مدرن جت ست میامی
به داخل خانه که می رویم، دکور کمی رسمی اما انرژی بخش می باشد. آثار هنری قرمز رنگ نمای جوانانه ای را با رنگ های شفاف بر روی پس زمینه خنثای پذیرایی مدرن ایجاد می کنند. آتش های یک شومینه معاصر در عرض یک دهانه دودکش با روکشی صاف زبانه می کشند.

نمای داخلی ویلای مدرن جت ست میامی
رشته های بریده شده از چوب داخل سقف، نورپرازی های مخفی LED را نمایش می دهند. در وسط اتاق یک میز قهوه خوری منحصر به فرد با فضای انباری زیرین بر روی یک قالیچه طوسی نقره ای قرار گرفته است. یک صندلی تخت خواب شو هم رنگ با صندلی های پشت کانتر در فضای مابین لژ نشین و آشپزخانه قرار گرفته است. جایی که پالت رنگی مونوکروم ادامه میابد. پنل های برنزی بریده شده چشم گیر، نمایی جذاب برای آشپزخانه از سمت هسته مرکزی ساختمان در طرف دیگر ایجاد کرده است.

نمای داخلی ویلای مدرن جت ست میامی
در سمت مخالف نمای آشپزخانه که از سقف آویزان شده اند، یک پله گرد سلطنتی سفید شیشه ای به صورت دایره وار به سمت بالا و قسمت اتاق ناهار خوری با ارتفاع دو طبقه می رود. عناصر مجسمه ای معمارانه و آثار هنری به سالن عریض و خالی روح می بخشند. با توجه به حجم عظیم سطح کف، معماران تعادلی مابین مقیاس و صمیمیت با ادغام دو ضلع شکسته در هر سمت هسته مرکزی یافته اند و دوباره در بیرون، گل های دیواری دیوار مجاور حوضچه ماهی قرمز را پوشانده اند. امتداد کف های داخلی، به استخر می رسند.

ویلای مدرن جت ست میامی

ویلای مدرن جت ست میامی

اتاق ناهار خوری ویلای مدرن جت ست میامی
صفحات از سقف آویزان شده برنزی، صندلی های ناهار خوری و میز ناهارخوری با چوب تیره رنگ را احاطه کرده اند و همگی بر روی یک قالیچه خاکستری چیده شده اند. چراغ و آویزهای معمارانه در هر دو سوی طرح سفارشی پوشیده شده می درخشند.

کف تخت و عناصر کنار تخت نیز در قالب یک واحد متصل به هم سفارشی سازی شده اند، ورودی محصور شده برگرفته از ورودی ونیزی طراحی شده است. ورودی با دو کف غیر هم سطح در انتظار است، گچ بری های سفید زیر نور آفتاب می درخشند، سنگ های آهکی طوسی، متریال های برنجی و برنزی، استخر های لاجوردی و محوطه حیاط سبز، همگی با هم در قالب یک نمایش با شکوه از لوکس بودن نمود پیدا می کنند که این برای خلیج بیسکین کاملا مناسب است و انتظار هم می رود.

اتاق خواب ویلای مدرن جت ست
اتاق خواب اصلی دارای یک حمام گرداب مانند داخل اتاق است. سه اتاق خواب با ابعاد تقریبا مشابه با دیدهای رو به آب طراحی شده اند.

ویلای مدرن جت ست میامی ویلای مدرن جت ست میامی

ویلای مدرن جت ست میامی
آب، فضاهای خارجی را متحد ساخته و به نظر می رسد جزایر کوچک ایجاد شده است که فضاهای خارجی و داخلی را بهم متصل می کند. حجم خانه را از هم جدا کرده تا دره ای دراماتیک را تشکیل دهد که مانند قابی برای نمای خلیج مقابل خود (خلیج میامی) می باشد.

ویلای مدرن جت ست میامی
خط مرزهای سرسبز، محل عبور خودروها را به زیبایی به نمایش می گذارند. سطوح خارجی دیوارها با استفاده از صفحات شیشه ای منحنی در طول نمای ساختمان بهم متصل شده اند، پلان طبقات، نمایشگر طبقات بالا و چیدمان اتاق های اصلی می باشد، پلان همکف شامل ورودی پذیرایی، نشیمن گاه، ناهار خوری، آشپزخانه، آبدارخانه، گاراژ، سینمای خانگی، اتاق کار و استخر تراس می شود.

برای طنین انداختن طبیعت فوق العاده و با توجه به موقعیت این ویلای مدرن میامی جنب دریا و جزایر مجاور، استخر خانه به طوری طراحی شده است تا به دور خانه بچرخد.

حتما مقالات برتر دکوراسیون داخلی را ببینید.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر

نظر شما در مورد طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ ویلای مدرن

ویلای لوکس با اسکله اختصاصی در فلوریدای جنوبی

ویلای لوکس با اسکله اختصاصی در فلوریدای جنوبی


اگر به دنبال مشاهده یک ویلای لوکس و مدرن در میامی و فلوریدای جنوبی هستید، این تیزر را حتما مشاهده کنید. زندگی در این ویلای مدرن 11 میلیون دلاری، یک تجربه بی نظیر زندگی مدرن خواهد بود. این خانه مدرن، سال های...


ویلای مدرن در  کورونا دل مار کالیفرنیا

ویلای مدرن در کورونا دل مار کالیفرنیا


گروه معماری براندون، طراحی های فوق العاده زیبا و مدرن برای ساخته های خود دارد. این خانه مدرن شامل: 5 اتاق مجلل، یک طرح طبقه مفهومی باز، یک سالن ورزش، سینمای خانگی، اتاق شراب با کنترل دما، آسانسور و یک حیاط...


خانه 25 میلیون دلاری در بورلی هیلز

خانه 25 میلیون دلاری در بورلی هیلز


این خانه در بورلی هیلز با متراژ 10 هکتار در حال حاضر گران ترین خانه در آمریکاست. تیزر خانه 25 میلیون دلاری در بورلی هیلز را در زیر مشاهده نمایید:...


ویلای لوکس در کالیفرنیا

ویلای لوکس در کالیفرنیا


معماری این ویلا و طراحی زیبایی که ارائه می دهد بی نظیر است. این ویلا دیوارهای شیشه ای کف تا سقف با سایه های الکترونیکی، درب های فلتودو کاملا جمع و جور، آبشار و چشمه های آبشار بسیار زیبا داشته و...


طراحی ویلای مدرن در اسپانیا

طراحی ویلای مدرن در اسپانیا


این ویلای مدرن واقع در اسپانیا واقع شده است. طرح پلان خانه مستطیل شکل است و در گوشه ای از ۲ خیابان اصلی همراه با دو دیوار مرزی روبه روی محله، ساخته شده است. ایده اصلی پروژه ساخت ساختمانی با دو...


ویلای مدرن در ساحل نیوپورت کالیفرنیا

ویلای مدرن در ساحل نیوپورت کالیفرنیا


تیزر ویلای فوق العاده لوکس در سواحل زیبای کالیفرنیا با چشم انداز بسیار زیبا را در زیر مشاهده کنید:


ویلای مدرن در توسکانی

ویلای مدرن در توسکانی


این ویلای فوق العاده زیبا در توسکانی توسط Don Nulty، AIA طراحی شده که دارای یک مجموعه سرگرمی با استخر در فضای باز و لابی لوکس می باشد. تیزری از ویلای مدرن در توسکانی مشاهده نمایید:...


ویلای لوکس Tolerance در آنتالیا

ویلای لوکس Tolerance در آنتالیا


این مقاله جذاب را مشاهده کنید: لوکس ترین هتل های آنتالیا


ویلای مدرن در Sky Lane لس آنجلس

ویلای مدرن در Sky Lane لس آنجلس


این ویلای فوق العاده مدرن و لاکچری، توسط شرکت لورن طراحی شده و آشپزخانه این ویلا با برند لوازم آشپزخانه خاص آلمانی Gaggenau به اصطلاح فرنیش شده است. تماشای این تیزر فوق العاده زیبا رو به علاقه مندان صنعت ساختمان و...


ویلای لوکس کارلا ریج در بورلی هیلز

ویلای لوکس کارلا ریج در بورلی هیلز


ویلای فوق العاده مدرن کارلا ریج با استخر روباز و امکانات فوق العاده در فضای بسیار لوکس در بورلی هیلز می باشد. تیزری از ویلای لوکس کارلا ریج بورلی هیلز را مشاهده نمایید:...


شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  ویلای مدرن   |  میامی   |  ویلای لوکس   |  معماری

تاریخ ثبت ثبت: 1399/12/09
بازدید بازدید: 2640

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS