نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

خانه مدرن در کالیفرنیا

مقاله خانه ای مدرن در کالیفرنیا با تصاویر با کیفیت


خانه مدرن در کالیفرنیا که با نورپردازی بازی کرده و مناظر دیدنی و باشکوهی را به نمایش می گذارد.

همه ما در خیال پردازی های خود زندگی تجملاتی را در تپه های هالیوود تصور کرده ایم. با یک ماشین بزرگ وارد یک خانه بزرگ با استخری بزرگ می شویم. بسیار خب، این ملک در جایی دنج در کنار لس آنجلس قرار گرفته و بزرگترین فانتزی های شما را برآورده می کند. با استخری بی نهایت بزرگ، طرحی جذاب و مدرن که با نورپردازی بازی کرده، و ویژگی های طراحی حیرت انگیز، شما را در رویاپردازی کالیفرنیایی رها می کند. با لاگین برندز همراه باشید تا گردشی در این ملک با طراحی جدید و جالب توجه داشته و تمام چیزهایی که در روز و شب به نمایش می گذارد را تجربه کنید.

تصاویری از این خانه مدرن کالیفرنیا مشاهده کنید:


استخر خانه مدرن در کالیفرنیا
1. این ملک شگفت انگیز با قرارگیری در جایی دنج در تپه های هالیوود از این مزیت استفاده کرده و مناظر فراوانی را هم در خانه و هم استخر بی نهایت بزرگش به نمایش می گذارد.

خانه مدرن میان درختان انبوه
2. این ملک مانند الماس نتراشیده ای از میان پوشش گیاهی انبوه لس آنجلس سربرآورده است. در هنگام غروب، خانه در هوای آبی رو به افول آسمان می درخشد و می شود در هر گوشه و کنار وسیع این عمارت باشکوه سرک کشید.

خانه مدرن با پنجره های بلند در کالیفرنیا
3. صحبت از مناظر میلیون دلاری در میان است! علی رغم وجود یک دیوار که به سمت آسمان شهر لس آنجلس باز می شود، پنجره ها نیز به داخل جمع می شوند تا نسیم کالیفرنیا تمامی فضای خانه را درنوردد.

خانه مدرن با مبلمان های مینیمال
4. مبلمان صاف و ساده مینیمال در این فضا مدرن و لاکچری به نظر می آیند بدون اینکه چیزی که در اینجا بیشتر از هر چیزی مطرح است را از شما بگیرند: همان منظره.

خانه مدرن با روشنایی بی نظیر در کالیفرنیا
5. چیزی که در مورد این فضا بسیار خاص می باشد این است که در طول روز درخششی طلایی را جلوه گر است و در شب نیز کاملا زنده و روشن بوده و مانند جواهری می درخشد. این فضا جلوه خود را از هزاران وسیله روشنایی بی نظیر از لامپ های توکار گرفته تا لوسترها تامین می کند.

خانه مدرن کالیفرنیا با دیوارهای چوبی
6. دومین اتاق نشیمن حقیقتا بسیار جذاب است. فرش، مبل و بالشت های بنفش، آسمان شب را بازتاب می دهند و در مقابلِ دیوارهای چوبی مدرن خودنمایی می کنند. این دیوارهای چوبی قدیمی نیستند! تغییرات مدرنی که در اینجا مشاهده می کنید با آیینه هایی در میان شیارهای چوب، این فضا را همانند افرادی که قرار است در آن زندگی کنند، جذاب و پر زرق و برق می نماید.

فضای خانه کالیفرنیا
7. پارچه ابریشمی روی مبلمان حس لوکسی به این فضای سطح بالا می بخشد.

کفپوش چوبی خانه مدرن کالیفرنیا
8. این مناظر همچنان که به طبقه مرتفع دوم می روید، پیوسته ادامه دارند. چراغ هایی که در دیدرس آویزان هستند و کفپوش چوبی هماهنگ، زیبایی این فضا را به خوبی به مرحله بالاتر انتقال می دهند.

خانه مدرن همراه چراغ های طلایی آویزان
9. رنگ های خنثی در این فضا اجازه درخشندگی را به سیستم روشنایی می دهند. دیوار با نور پس زمینه بنفش، چراغ های طلایی آویزان بر بالای میز ناهارخوری و شومینه بسیار جلوه گری می کنند و موجب جذابیت این اتاق نشیمن-غذاخوری می شوند.

بارِ لاکچری خانه مدرن کالیفرنیا
10. این بارِ لاکچری گویی از یک کلوب شبانه شیک و باکلاس لس آنجلس آمده است. دیوار آیینه کاری شده، چوب گرم و این چراغ های گوی مانند آیینه ای شگفت انگیز، این گوشه از خانه را به چیزی بسیار خاص مبدل کرده اند.

استخر خانه مدرن در کالیفرنیا
11. این استخر بیکران دارای جذابیت بی بدیلی است. دیوارهای بتنی و کناره های آبشاری آن، خطوط را در دیگر قسمت های معماری خانه به تصویر می کشد و همانند دیگر بخش های این عمارت، مانند رویایی از سینه کش تپه بیرون آمده است.

خانه مدرن در کالیفرنیا
12. خطوط فوق مدرن و ترکیب رنگی سیاه و سفید محوطه بیرونی در تضاد بی نظیری با پوشش گیاهی انبوه اطراف خانه است.

خانه مدرن کالیفرنیا همراه صندلی های راحتی
13. نگاهی نزدیک تر به فضای زندگیِ این بخشِ ترکیبیِ نشیمن-غذاخوری، طراحی هوشمندانه و دلفریب آن را آشکار می سازد. صندلی های راحتی با پارچه نرم و گرم پوشیده شده و روی دسته مبل راحتی بزرگ، میز هوشمندانه ای برای گذاشتن فنجان قهوه و یا جامی از شراب از آن بارِ شگفت آور قرار دارد. علی رغم انتخاب رنگی جسورانه که کلوب شبانه ای را تداعی می کند، این فضا مکانی عالی برای استراحت و ریلکس کردن است.

بار مدرن کالیفرنیا
14.با بررسی دقیق تر می توانید به زیبایی این بار پی ببرید. دیوار آیینه کاری پشت بار و چراغ های گوی مانندی که نور نئونی خیره کننده ای را منعکس می کنند با نور پس زمینه طلاییِ بار، تضادی عالی ایجاد می کنند. این بار به شما حس بودن در یک موزیک ویدیو را می دهد.

نورپردازی خانه مدرن کالیفرنیا
15. برای ما بسیار شگفت انگیز است که چگونه تم عمده این خانه بازی با رنگ و نور می باشد.

خانه مدرن کالیفرنیا
16. طراحی باز این خانه بسیار کالیفرنیایی است. چه کسی با این شرایط آب و هوایی فوق العاده نمی خواهد از فضای بیرون نهایت استفاده را بکند؟ از صندلی های آفتابی کنار استخر گرفته تا مجموعه نشیمن-غذاخوری فضای بیرون، این مکان برای لذت بردن در آفتاب و یا زیر نور ماه ساخته شده است.

حمام خانه مدرن کالیفرنیا
17. حمام کردن در وان لاکچری را با لذت بردن از این منظره تصور نمایید. این وان مدرن صاف و صیقلی با لبه های منحنی در این فضای هندسی و مینیمال بسیار باشکوه به نظر می آید. به علاوه، چشم انداز آسمان آبی شفاف در تضاد با کفپوش چوبی گرم، خودش میلیون ها دلار ارزش دارد.

حمام خانه مدرن کالیفرنیا
18. دوش حمام بخاری که شایسته خدایان است، آنچنان شایسته که کانون توجه را در فضای حمام به خود اختصاص داده است. شما به ندرت چنین ساز و کاری را مشاهده می کنید، اما این مرمر زیبا و روکش خارق العاده، چنین طراحی منحصربه فردی را ایجاب می کند.

آشپزخانه خانه مدرن کالیفرنیا
19. این آشپزخانه حتی ممکن است حسادت پرآوازه ترین سرآشپزان دنیا را برانگیزد. این جزیره مرمری غول پیکر با لبه های آبشاری، همانند استخر، و سطح صیقلی آن انعکاسی از آن کابینت های آشپزخانه صاف و صیقلی می باشد. ما از ترکیب فوق مدرن با ارگانیک در اینجا بسیار لذت می بریم: از رگه های خاکستری کانتر گرفته تا کفپوش چوبی متنوع.

انبار نوشیدنی خانه مدرن کالیفرنیا
20. این یک انبار شراب قدیمی و خاک گرفته نیست. این انبار شراب مدرن، شیشه ها را همانند آثار هنری به نمایش گذاشته است: به صورت ایستاده، خوابانده بر روی کف، و تکیه داده به پس زمینه فلزی و امن در پشت درب های شیشه ای بزرگ.

آب نمای خانه مدرن کالیفرنیا
21. آتش و یخ. خب، نه کاملا. اما آب نمای به رنگ سردِ کنار منقل آتش در تضاد خوبی با آن بوده و ضمیمه ای  برای گوشه ای از خانه است که ممکن بود فراموش شود.

چشم‌انداز خانه مدرن کالیفرنیا
22. آیا نمی خواهید با کتابی در آغوشتان اینجا بنشینید؟ این مبل بزرگ راحتی با چشم انداز بی نظیر در کنار شومینه خودش را در معرض نسیم دلپذیر شب قرار داده است.

اتاق خواب خانه مدرن کالیفرنیا
23. نورپردازی خیره کننده موجود در سرتاسر خانه به فضای اتاق خواب نیز کشیده شده است. حالت نورپردازی در اینجا هم لوکس و هم آرام بخش می باشد. لامپ های توکاری که از بالای دیوار رنگ سرد پرتوافشانی می کنند و رنگ بنفش موجود در زمینه به همراه چراغ های شیشه ای طلایی کنار تخت بسیار جلب توجه می نمایند.

اتاق خواب خانه مدرن کالیفرنیا
24. حتی با وجود چراغ های خاموش، این فضا در نور ملایم و طبیعی نیز روشن است.

اتاق خواب خانه مدرن کالیفرنیا
25. این اتاق خواب فضایی برای استراحت مطلق است. رنگ های سرد ملحفه های ساتن و قالیچه در مقابل دیوارها و کفپوش چوبی جلوه گری نموده و اینطور به نظر می آید که انگار تخت بر روی ابر شناور است.

مبلمان فضای باز خانه مدرن کالیفرنیا
26. هرگز فکر نمی کردید که این مبل مخصوص فضای باز می باشد؛ درست همانند دیگر مبلمان داخل خانه، لاکچری و شکیل است. ترند این مبل نفیس به گونه ای است که در داخل خانه نیز می توان از آن استفاده کرد. شما می توانید یا مبلمان مدرن مخصوص فضای باز را خریداری کنید و یا مبلمان خود را با بالشتک هایی مانند این تر و تمیز و شیک نمایید.

خانه مدرن کالیفرنیا
27. تمام قسمت های خانه برای به تصویر درآوردن این چشم انداز گسترده از دره ساخته شده است.

خانه مدرن کالیفرنیا
28. این ملک مانند الماس نتراشیده بزرگی از دامنه تپه سربرآورده است. وجود خطوط مدرن در مقابل پوشش گیاهی و نور گرمی که نمای آن را آذین می کند، بسیار برای ما شگفت انگیز می باشد.

خانه مدرن کالیفرنیا
29. از این زاویه می شود مشاهده کرد که چطور کاشی های سفیدی که تقریبا شبیه بتن کاملا مسطح هستند، به طور یکپارچه با کاشی های سفید داخل خانه هماهنگی داشته و انگار آن ها را به هم متصل می نمایند.

جکوزی خانه مدرن کالیفرنیا
30. سرتاسر خانه در مورد جزئیات کوچکی است که در این فضای وسیع قرار گرفته اند. این جکوزی زاویه دار المان شگفت انگیز دیگری است که کمی جذابیت به این محوطه بی نظیر می بخشد.

اتاق نشیمن خانه مدرن در کالیفرنیا
31. با وجود تمام نور طبیعی که در فضا پخش می شود، سفیدی و درخشندگی این اتاق نشیمن چشم را اذیت می کند. پس عینک آفتابی خود را گذاشته، روی مبل بنشینید و شاهکار مدرنی که در اطراف شماست تحسین کنید.

استخر خانه مدرن در کالیفرنیا
32. ما عاشق ته رنگ آبی کمرنگ روی شیشه هستیم که آسمانِ همیشه آبی لس آنجلس و استخر را منعکس می کند.

اتاق نشیمن خانه مدرن در کالیفرنیا
33. از این زاویه می شود تمام المان های خانه را مشاهده کرد. بارِ داخل خانه و اینکه چطور به محوطه غذاخوری بیرونی راه دارد، هماهنگی اتاق نشیمن داخل و خارج از فضای خانه و چگونگی قرارگیری تمام قسمت های خانه رو به این مناظر فوق العاده.

پنجره های خانه مدرن کالیفرنیا
34. حتی هنگامی که در نقطه ای از خانه قرار دارید که به دیگر پنجره ها دید دارد، می توانید بازتاب آسمان شهر و محوطه بی نظیر اطراف خود را بر روی پنجره تحسین کنید.

نرده های شیشه‌ای خانه مدرن کالیفرنیا
35. چگونگی کشیده شدن نرده های شیشه ای محوطه خارجی به داخل خانه بسیار حیرت آور است چرا که حس پیوستگی را به این فضای وسیع می افزاید.

خانه مدرن کالیفرنیا
36. فوق العاده است! از این زاویه می شود دید که چطور خانه در حاشیه تپه های هالیوود قرار گرفته است. مهندسی شگفت انگیز و طراحی زیبا، این خانه را به چنین ملک خارق العاده ای بدل کرده است.

پارکینگ لاکچری خانه مدرن در کالیفرنیا
37. برای تکمیل این زندگی رویایی هالیوودی باشکوه و لاکچری، این خانه دارای مکان اختصاصی تمام عیاری برای به رخ کشیدن یک خودروی سوپر اسپورت افسانه ای می باشد. بنابراین سر جای خود نشسته و بار دیگر این مقاله را مرور کنید چرا که می دانیم از این ملک و رویا سیر نخواهید شد و امیدواریم از مشاهده این خانه مدرن در کالیفرنیا لذت برده باشید.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس

نظر شما در مورد خانه ای مدرن در کالیفرنیا


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ خانه مدرن

خانه مدرن Doheny در لس آنجلس

خانه مدرن Doheny در لس آنجلس


این خانه مدرن یکی از مجلل ترین و بدیع ترین خانه های شهر پرندگان می باشد دارای منظره ای بی نظیر از شهر و اقیانوس است که در یک محوطه بسیار نادر از لس آنجلس واقع شده است. تیزر خانه مدرن Doheny...


خانه فوق العاده مدرن در ایالت یوتا در آمریکا

خانه فوق العاده مدرن در ایالت یوتا در آمریکا


این خانه مدرن با بیش از 20،000 متر مربع در ایالت یوتا طراحی و ساخته شده است که از ایالت های جنوب غربی کشور آمریکاست. این خانه مدرن دارای آشپزخانه داخلی و خارجی، مناظر استثنایی کوه و دریاچه، بولینگ، زمین ورزشی...


خانه مدرن 3000 در بورلی هیلز

خانه مدرن 3000 در بورلی هیلز


تیزر زیر مربوط به خانه ویلایی شگفت انگیز و شاهکار جدید مدرن در بورلی هیلز بوده که 3.2 هکتار می باشد. این خانه دارای 5 اتاق خواب، 6 حمام کامل، 2 حمام نیمه، تئاتر و یک سوئیت مهمان خصوصی است. قیمت...


خانه بیانسه در بورلی هیلز

خانه بیانسه در بورلی هیلز


خانه بیانسه یکی از زیباترین امارت های دنیا و در بورلی هیلز لس آنجلس واقع شده است. این عمارت با چندین اتاق و فضایی وسیع با مبلغ 54.4 میلیون دلار توسط این خانواده هالیوودی رهن شده است. این خانه، نخستین خانه...


خانه مدرن در خیابان فرانکلین لس آنجلس

خانه مدرن در خیابان فرانکلین لس آنجلس


این خانه مدرن که دارای استخر و 4 اتاق خواب و 3 حمام می باشد، دارای فضای محوطه فوق زیبایی در خیابان فرانکلین لس آنجلس می باشد. تیزری از خانه مدرن در خیابان فرانکلین لس آنجلس را مشاهده نمایید:...


خانه فوق العاده لوکس 4580 Marine Drive در غرب ونکوور

خانه فوق العاده لوکس 4580 Marine Drive در غرب ونکوور


طراحی داخلی خانه فوق العاده لوکس Marine Drive در غرب ونکوور، بسیار مدرن و سفارشی ساخته شده است. ورودی بزرگ این خانه که دیوار آن از سنگ مرمر ایتالیایی ساخته شده و سقف بیش از حد بلند، پنجره های غول پیکر...


خانه ای لوکس در بورلی هیلز

خانه ای لوکس در بورلی هیلز


این اثرهنری، که فضای مجللی دارد و با دیدگاه های شگفت انگیز معماری ساخته شده است، دارای 3.2 هکتارزمین است. این خانه لوکس به طورسفارشی از نورپردازی خاص، سقف بلند، کابینت، کفپوش بلوط و آشپزخانه ساخته شده است. از لوازم خانگی...


دکوراسیون خانه مدرن و لوکس در لاس وگاس

دکوراسیون خانه مدرن و لوکس در لاس وگاس


امکانات این خانه فوق العاده لوکس و مدرن در لاس و گاس تجربه یک خانه 5 ستاره را به شما می دهد که طراحی برجسته، مدرن و خیره کننده فضای داخلی و جریان انرژی مثبت را در فضای باز و فضای...


خانه مدرن 33 میلیون دلاری در بورلی هیلز

خانه مدرن 33 میلیون دلاری در بورلی هیلز


این خانه مدرن 33 میلیون دلاری در بورلی هیلز داری متراژ 10746 متر مربع می باشد که در پشت آن تقریبا یک هکتار زمین صاف برای دوچرخه سواری با دو ورودی در کنار چمن ها و درختان زیتون می باشد. تیزری از...


خانه مدرن ماهی سیاه در کانادا

خانه مدرن ماهی سیاه در کانادا


در این تیزر خانه مدرن ماهی سیاه در کانادا را با هم می بینیم:


شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  کالیفرنیا   |  خانه مدرن

تاریخ ثبت ثبت: 1400/05/11
بازدید بازدید: 2707

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS