نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

کابینت کلاسیک رومی

× حذف تبلیغات
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
Boosted (0) کابینت اشنیز
کابینت کلاسیک رومی

مقاله کابینت کلاسیک رومی با تصاویر با کیفیت


کابینت کلاسیک رومی برای کسانی که به فضای سنتی و پر زرق و برق علاقه مند باشند، گزینه بسیار مناسبی است و البته در نظر داشته باشید که طراحی این سبک کابینت در بسیاری از جوامع دارای محبوبیت بالایی است و توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

مهم ترین عنصر زیبایی بخش آشپزخانه هر خانه ای، کابینت های مورد استفاده در آن هستند. با توجه به این واقعیت که کابینت حجم بسیار زیادی در فضای آشپزخانه را اشغال می کند، جلب توجه و اثرگذاری آن در فضای آشپزخانه بیشتر از هر لوازمی به چشم می خورد.

با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که صرف وقت قابل توجه برای تصمیم گیری درباره انتخاب کابینت برای آشپزخانه، قطعا قابل توجیه و لازم است.

کابینت کلاسیک رومی
شکوه و جلال حکومت های روم و یونان دوران باستان بر کسی پوشیده نیست. رومیان جامعه ای بودند که اهمیت بالایی برای زیبایی، طراحی و زندگی خود قائل بودند و از این جهت با یونانیان باستان در رقابت بودند. تمدن های بزرگی که به زیبایی قصر های خود توجه می کردند و نمایش زیبایی این قصرها را به نوعی رقابت بین خود می دانستند و قصد داشتند که در این رقابت پیروز و سربلند باشند.

البته باید توجه داشت که هر یک از جوامع مذکور آن دوران ها، سلایق و سبک های مخصوص خود را داشتند. علت نام گذاری کابینت های کلاسیک رومی به این نام، اهمیت خاص و قابل توجه رومیان باستان و معماران دوران کهن رم به طراحی ستون های قصرها و در کل، تمام قصر است.

کابینت های به این سبک به شکلی خاص و با طراحی فوق العاده ساخته شده اند و آشپزخانه های طراحی شده با سبک دکوراسیون کلاسیک می توانند بهترین گزینه برای این نوع از کابینت ها باشند. طراحی زیبا و شکوهمندی که در وجود این سبک جذاب کابینت ها وجود دارد، توانایی تبدیل فضای آشپزخانه شما را به فضایی ایده آل و زیبا دارد. قطعا با انتخاب مناسب و ایده آل در رابطه با این موضوع می توانید فضایی فوق العاده زیبا و خاص به دست آورید.

کابینت کلاسیک رومی
روح و نشاط منتقل شده از کابینت های کلاسیک به سبک جذاب رومی به فضای آشپزخانه قطعا بی نظیر است. علاوه بر این موارد، جذابیت بصری ایجاد شده در آشپزخانه هم قابلیت بالایی برای فضای دکوراسیون ایجاد خواهد کرد.

در طراحی این سبک کابینت موارد ویژه ای تعبیه شده است که قابل توجه ترین و البته هوشمندانه ترین این موارد، دستگیره های آن هستند. دستگیره ها پتانسیل سادگی و یا زرق و برق را دارند اما با این حال اکثر تولید کنندگان این نوع از کابینت ها از طراحی های پر زرق و برق استفاده می کنند و همین مورد باعث ایجاد جلوه بصری زیبا، سلطنتی و شکوهمند در آن می شود.

ایجاد فضای کلاسیک، دارای پتانسیل بالا در طراحی و جذابیت هدیه ای است که استفاده از کابینت کلاسیک به آشپزخانه ها هدیه خواهد کرد. بسیاری از افراد دکوراسیون کلاسیک را برای آشپزخانه ترجیح می دهند؛ این افراد می توانند از مدل کابینت رومی استفاده کنند و زیبایی منحصر به فردی برای آشپزخانه ایجاد کنند.

رنگ بندی کابینت های کلاسیک رومی


رنگ بندی کابینت های کلاسیک رومی
کابینت های رومی الهام گرفته از سبک طراحی های دوران حکومت روم باستان است که در قصرها و سالن های نمایش، شکوهمند و زیبا می درخشیدند. انتخاب رنگ مناسب برای کابینت های برگرفته از طراحی هایی با این مشخصات قطعا کار سخت و البته انتخاب مهمی است. انتخاب بهترین رنگ برای بهترین طراحی قطعا مهم است و نیازمند القای حس شکوه و جلال سلطنت های دوران باستان است.

انتخاب رنگ هایی از جنس سرد برای استفاده در این نوع از کابینت ها کاملا متداول است. رنگ هایی مانند: مشکی، طوسی و رنگ هایی از این نوع جنس در این سبک کابینت های کلاسیک بسیار رایج هستند. البته اگر کابینت های مذکور را با جنس چوب تولید کرده باشید، پتانسیل استفاده از رنگ طبیعی چوب در این نوع از کابینت ها وجود دارد و این گزینه می تواند زیبایی فضای آشپزخانه را زیباتر، صمیمی تر و جذاب تر کند.

علاوه بر این موارد، این سبک را می توان آغشته به رنگ زیبای سفید کرد و از این گزینه در فضاهایی با هر نوع مساحتی استفاده کرد. کابینت های کلاسیک سفید رنگ پتانسیل استفاده در فضاهایی با مساحت های زیاد یا کم را دارند و انتخاب خوبی برای این شرایط هستند. البته از علاقه معماران و طراحان داخلی برای استفاده از رنگ سفید در این کابینت ها باید به ایجاد فضایی شیک و ساده و در عین حال شکوهمند هنگام استفاده از رنگ سفید اشاره کرد.

رنگ بندی کابینت های کلاسیک رومی
یکی دیگر از دلایل رغبت افراد به استفاده از رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی، خصوصا کابینت های آشپزخانه می توان به ایجاد حس پاکیزگی و شادی اشاره کرد. رنگ سفید، پاکیزگی و شادی را به فضا اشاره می کند و این بهانه ای مناسب برای استفاده از رنگ سفید در کابینت های این سبک جذاب و فضای آشپزخانه است.

کابینت های رومی با رنگ سفید برای آشپزخانه ها با متراژهای کوچک و بزرگ قابل استفاده هستند. اما رنگ های دیگر نیز مورد استفاده می باشد. برای مثال رنگ گیلاسی، قهوه ای، مشکی، طوسی، کرم، سبز رنگ، چوبی، رنگ سنگ گرانیت و ... نیز بسیار زیبا و پرکاربرد هستند. اگر از متریال چوب در ساخت این سبک کابینت استفاده شود، می توانید کابینت خود را به رنگ طبیعی چوب سفارش دهید و در واقع آن را رنگ نکنید.

نگهداری از کابینت مدل رومی


نگهداری از کابینت مدل رومی
اگر نکات لازم برای حفظ و نگهداری از کابینت مدل رومی، مورد توجه قرار نگیرد، ممکن است به زودی خراب و غیرقابل استفاده شود و افراد مجدد مجبور به پرداخت هزینه شوند. متریال مورد استفاده در این مدل کابینت معمولا چوب است و چوب در مقابل آب مقاومت کمی دارد؛ بنابراین باید از تماس کابینت با آب جلوگیری کرد. همچنین باید از تماس وسایل داغ با کابینت اجتناب کرد.

نگهداری و مراقبت از کابینت بسیار ضروری است، اما در صورتی که کابینت خراب شود و احتیاج به تعمیر داشته باشد کمک گرفتن از متخصص لازم و ضروری است؛ هرگز افراد نباید خودشان اقدام به تعمیر کنند و حتما باید از یک متخصص در تعمیر کمک بگیرند.

عوامل موثر بر قیمت کابینت مدل رومی


قیمت کابینت رومی
در اجرای کابینت رومی معمولا چوب مورد استفاده قرار می گیرد و این امر بر قیمت کابینت تاثیر گذار است؛ از دیگر عوامل، استفاده از یراق آلات است که باید با کیفیت باشد و از جنس مرغوب انتخاب شود، استفاده از یراق آلات با کیفیت نیز بر قیمت این مدل کابینت تاثیر گذار است؛ همچنین طراحی این سبک، طراحی پرکاری است که در آن ابزار به کار رفته است و اجرای آن نیازمند صرف زمان زیادی می باشد. این ویژگی نیز بر قیمت کابینت تاثیرگذار است.

متریال مورد استفاده در کابینت رومی


متریال کابینت کلاسیک رومی
کابینت رومی، غالبا از جنس چوب ساخته می شود. در واقع چوب، رایج ترین متریالی است که در ساخت آن استفاده می شود. به وسیله دستگاه و یا هنر دست، مدل ها و اشکالی که در طراحی متداول است را بر روی چوب ایجاد می کنند و سپس این کابینت ها را رنگ می کنند. چوب، متریالی بسیار پر ارزش و گرانقیمت است و ممکن است متناسب با بودجه عموم مردم نباشد.

ممبران، متریال دیگری است که در ساخت کابینتهای رومی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. ممبران، در واقع ام دی اف خام است که توسط دستگاه CNC طراحی شده و سپس با روکش PVC روکش می شود. قیمت کابینت ممبران بسیار مناسب تر از چوب طبیعی است و می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.

هماهنگی کابینت رومی و سایر اجزاء آشپزخانه


کابینت کلاسیک رومی

1. کابینت رومی و تناسب آن با مساحت آشپزخانه:


به طور کلی، استفاده از کابینت های سبک کلاسیک در آشپزخانه های نقلی و کوچک متداول نیستند، زیرا نمی توانند شکوه و جلال خود را به مرحله ظهور برسانند. چنانچه کابینت رومی را برای آشپزخانه خود پسندیده اید، با محدودیت سایز مواجه نیستید و می توانید ازین سبک زیبا و جذاب در آشپزخانه های نه چندان کوچک، متوسط و بزرگ استفاده کنید.

2. وجود جزیره در آشپزخانه رومی:


چنانچه مساحت آشپزخانه به شما این اجازه را می دهد، از یک جزیره کلاسیک با ستون های اشرافی و جذاب استفاده کنید. جزیره آشپزخانه را می توانید هم رنگ با سایر کابینت های آشپزخانه انتخاب کنید و یا در صورتی که تمایل دارید، در رنگی مکمل سایر بخش های کابینت آشپزخانه آن را سفارش دهید.

جزیره در آشپزخانه رومی

3. کابینت رومی با عمق بیشتری ساخته می شود


از ویژگی های این سبک این است که معمولا این کابینت ها را با عمق بیشتری می سازند و به همین دلیل، از جمله کابینت های جادار محسوب می شود و می تواند در سازمان دهی و ایجاد نظم بیشتر در آشپزخانه مفید واقع شود.

کابینت کلاسیک رومی

4. تزئینات کابینت سبک رومی:


وجود تزئینات از ویژگی های بارز انواع کابینت کلاسیک است. اگر چه تزئینات در کابینت رومی وجود دارد، اما این مدل کابینت، خیلی شلوغ و پُر کار نیست. به همین دلیل، برای کسانی که به خلوت بودن فضا اهمیت می دهند و به سبک کلاسیک و سنتی نیز علاقمند هستند، گزینه بسیار خوبی است.

تزئینات کابینت سبک رومی

5. وجود کابینت هایی با درب شیشه ای:


امروزه وجود درب شیشه ای در کابینت های ردیف بالایی بسیار متداول است و این مساله از ویژگی های مهم کابینت رومی نیز هست. در این سبک از کابینت، چند تا از کابینت های ردیف بالایی را با درب شیشه ای با حفاظ ها و مدل سنتی می سازند، تا بیشتر جلوه گر سبک کلاسیک کابینت آشپزخانه باشد.

کابینت کلاسیک رومی با درب شیشه ای

6. نورپردازی در کابینت رومی:


امروزه وجود نور مخفی در طراحی کابینت، بسیار متداول است و این مساله در کابینت رومی نیز به چشم می خورد. نور های ال ای دی مخفی، نمای اشرافی کابینت را دو چندان می کند و علاوه بر اینکه باعث زیبایی آشپزخانه می شوند، فضای روشن تر و بزرگتری را نیز برای شما ایجاد می کنند.

نورپردازی کابینت رومی

7.سینک و شیرآلات ظرفشویی:


شیرآلاتی که به سبک کلاسیک و قدیم طراحی شده اند، می توانند گزینه مناسبی برای آشپزخانه به این سبک باشند. همچنین در این مدل از کابینت ها، معمولا از سینک ظرفشویی که هم سو با دکور رومی باشد استفاده می شود، مانند سینک ظرفشویی سنگی.

کابینت کلاسیک رومی

8. محل قرارگیری هود:


در کابینت کلاسیک از جمله سبک مورد بحث، متداول است که هود در قاب و به طور مخفی قرار گیرد. به همین دلیل در سبک رومی نیز، هود آشپزخانه را درون قابی که عمدتا هلال مانند است قرار می دهند تا نمای هود به چشم بیننده نرسد و حالت رومی و کلاسیک خود را نیز حفظ کرده باشد.

هود در آشپزخانه رومی

9. اجاق گاز:


در این سبک کابینت، معمولا از اجاق گاز مبلی به جای گاز رومیزی استفاده می شود. البته شما می توانید مطابق سلیقه خود گاز رومیزی سفارش دهید، اما اگر دوست دارید تابع سبک روم باستان باشید، باید از اجاق گاز مبلی استفاده کنید.

کابینت کلاسیک رومی

10. دستگیره های کابینت رومی:


در سبک کابینت کلاسیک، دستگیره ها اجزای مهمی محسوب می شوند. دستگیره های کابینت رومی، معمولاً اشرافی و برجسته هستند و روی کابینت آویزان می شوند. دستگیره هایی با رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی از رنگ های متداول دستگیره در آن به حساب می آیند.

دستگیره های کابینت رومی

مقایسه ویژگی کابینت رومی با کابینت مدرن


کابینت کلاسیک رومی
کابینت مدرن در آشپزخانه هایی با ارتفاع کم و همچنین در آشپزخانه هایی با ارتفاع زیاد قابل اجرا می باشد؛ اما کابینت مدل رومی بهتر است در آشپزخانه هایی اجرا شود که ارتفاع زیادی دارد. در کابینت مدرن، استفاده از گاز رومیزی انتخاب بهتری است و در کابینت مدل رومی استفاده از اجاق مبله انتخابی مناسب است.

در کابینت مدل مدرن استفاده از لوازم سفید و سیلور پرکاربرد است؛ و در کابینت سبک کلاسیک رومی استفاده از لوازم و اکسسوری هایی که ظاهری سنتی دارند مانند رنگ برنز، رنگ کرم و رنگ مسی پرکاربرد است. تفاوت دیگر این دو سبک نگاه طراحان است؛ تغییرات مداوم و نگاه به آینده، از ویژگی کابینت مدرن است در حالی که مهم ترین ویژگی کابینت مدل رومی، حفظ اصالت و نگاه به گذشته است.

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین

نظر شما در مورد کابینت کلاسیک رومی


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک ایتالیایی مودینس گاستون

کابینت کلاسیک ایتالیایی مودینس گاستون


یکی از مهمترین ویژگی های کابینت کلاسیک ایتالیایی برند مودینس گاستون، تداعی آشپزخانه تمام چوبی است. همچنین این مدل کابینت ها به گونه ایی طراحی می شوند که بیشترین استفاده از فضای آشپزخانه شده باشد. بنابراین این کابینت ها موجب بهینه...


کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن


کابینت نئوکلاسیک در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و آشپزخانه ها نقش بسیار حیاتی و مهمی را بر عهده دارند. آشپزخانه ها محل بسیار مهمی نه تنها در واحدهای مسکونی، بلکه در واحد های اداری و تجاری نیز هستند. به عبارتی...


کابینت آمریکایی سیندرو

کابینت آمریکایی سیندرو


کابینت سیندرو در ایالات متحده آمریکا در سال 1979 تاسیس شد و ماموریت آن آوردن کابینت با بهترین طراحی در آشپزخانه به خانه های آمریکایی است. این شرکت در سال 1985 دفتر مرکزی شرکت خود را به شهر لس آنجلس در...


معروف ترین برندهای کابینت کلاسیک و مدرن

معروف ترین برندهای کابینت کلاسیک و مدرن


کابینت (به فرانسوی: Cabinet) قفسه‌ای است که در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی، لوازم پخت‌ وپز و ظروف استفاده می‌شود. کابینت های آشپزخانه امروزی، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را اشغال می‌کنند. در این مقاله قصد...


ماجراهای من و کابینت کلاسیک منزلم

ماجراهای من و کابینت کلاسیک منزلم


ان روز که کلید اپارتمانم را از فروشنده تحویل گرفتم، بلافاصله با ذوق و شوق فراوان به سمت اپارتمان رفتم که قبل از اسباب کشی برای دکوراسیون آن فکری بکنم وارد کوچه جدیدمان شدم اپارتمان از دور با نمای سنگی کرم رنگ...


برترین کابینت های کلاسیک ایشکاب

برترین کابینت های کلاسیک ایشکاب


به صورت عمومی درباره کابینت کلاسیک وکابینت مدرن می توان گفت: با توجه به اینکه اغلب آشپزخانه های امروزی (open) می باشد، باید ست بودن نمای کابینت با مبلمان رعایت شود. فرض براینکه مبلمان کلاسیک و استیل (منبت کاری شده)، لوازم...


طراحی دکوراسیون و کابینت آشپزخانه کلاسیک

طراحی دکوراسیون و کابینت آشپزخانه کلاسیک


کابینت ها یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در آشپزخانه ها با دکوراسیون های کلاسیک هستند. بهتر است برای آشپزخانه ها با سبک کلاسیک از مدل کابینت رومی و کابینت کلاسیک استفاده شود این مدل کابینت ها دارای ساختار...


کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی


از جمله مدل های کابینت که در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و مورد توجه اکثر مردم واقع شده است کابینت کلاسیک اروپایی می باشد. دلیل توجه و مورد پسند واقع شدن این دسته از کابینت ها این است...


کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری


کابینت کلاسیک لاکچری آشپزخانه یکی از پر طرفدارترین انواع کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه به خصوص فضاهای مسکونی با سبک کلاسیک می باشد. در واقع کابینت های کلاسیک لاکچری، کابینت هایی هستند روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است و...


کابینت کلاسیک سفید در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت کلاسیک سفید در دکوراسیون آشپزخانه


کابینت های کلاسیک سفید در آشپزخانه های شیک جزو مهمترین المان های طراحی در آشپزخانه هستند و این رنگ کابینت به راحتی هر آشپزخانه ای را جذاب می کند و علاوه بر این به شما امکان می دهند سبک و شخصیت...


آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1400/08/16
بازدید بازدید: 1795

مطالب مرتبط با دکوراسیون

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS