نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

سرویس بهداشتی لاکچری

مقاله 50 سرویس بهداشتی لاکچری با تصاویر با کیفیت


در این مقاله، 50 سرویس بهداشتی لاکچری همراه با دکوراسیون جذاب حمام را گردآوری کردیم.

حس حباب های یک حمام حباب بر روی پوستتان را تصور کنید. این حس بسیار لذت بخش و تسکین دهنده است. حالا، وقتی چشم های خود را باز می کنید چه می بینید؟ اگر دکوراسیون کنونی سرویس بهداشتی لاکچری منزلتان آن چیزی نیست که تصور می کردید، و یا همان حس را در شما بر نمی انگیزد، شاید زمان ارزیابی مجدد محیط اطرافتان فرا رسیده است.

قبل از ادامه مطالعه مقاله و مشاهده تصاویر جذاب، دعوت می کنیم تیزری از جذاب ترین طرح های سرویس لاکچری بهداشتی مشاهده کنید و لذت ببرید:

شیک ترین سرویس های بهداشتی را مشاهده کنید:




این کلکسیون جامع از 50 نمونه سرویس بهداشتی لاکچری سرشار از الهامات ارزشمند و نفیس برای چگونگی ایجاد یک فضای فاخر و مجلل برای خودتان می باشد. این گالری تصاویر و پیشنهادات، از وان های جذاب و روشویی های صاف و صیقلی گرفته تا دکوراسیون دلخواه و رشک برانگیز و ایده های لوازم جانبی که با دقت گلچین شده اند، را در بر می گیرد.

50 نمونه سرویس و حمام لوکس و توصیه هایی که می توانید از آن ها الگو بردارید را در ادامه مشاهده کنید.

سرویس بهداشتی لاکچری
1.  قاب تحسین برانگیز خود را ایجاد کنید. اینطور به نظر می رسد که دو پایه گلدان منحصر بفرد، وان مستقل را قاب کرده اند.

سرویس بهداشتی لاکچری
2. مرز میان باغ و سرویس بهداشتی را با بخار محو کنید. قرارگیری یک وان بر روی موزائیک ریگی، جریانی طبیعی میان فضای داخل و خارج ایجاد می نماید. باغ خانگی از گیاهان گلدانی با برگ های بلند پرورش داده تا روند این سبک را ادامه دهید.

سرویس بهداشتی لاکچری
3. یک نقاشی دیواری با طرح درخت درست کنید. حتی اگر انقدر خوش شانس نیستید که پنجره ای رو به یک باغ خصوصی داشته باشید، می توانید یک نقاشی دیواری با طرح درخت بر پشت وان خود قرار دهید. این دیوار کانونی با تم طبیعت، یک طرح کاشی است که قطعه های کوچکی از درخت را به نمایش گذاشته است.

وان لاکچری
4. با نورپردازی حس خوب و دلنشینی ایجاد نمایید. هنگامی که نوبت به فرو رفتن در زیر حباب های داخل وان می رسد، بهتر است نورپردازی زننده روی سقف را فراموش  کنید. وقتی زمان ریلکس کردن فرا می رسد، لامپ های درخشان با نور ملایم بهترین گزینه هستند. حمام آب گرم، کتابی در دست، قهوه و شادکامی محض.

سرویس بهداشتی لاکچری
5. در شرایطی که زمانی برای ریلکس کردن در وان وجود ندارد، قدردان نورپرداری نقطه ای خواهید شد که در اطراف توالت وجود دارد. محل قرارگیری این چراغ دیواری با اهرم چرخان نیز جالب است. شاید کتاب خواندن در مکانی به غیر از داخل وان اتفاق می افتد.

سرویس بهداشتی لاکچریسرویس بهداشتی لاکچری
6. درمورد گیاهان خلاقیت به خرج دهید. صاحب این سرویس بهداشتی لاکچری مسلما عاشق گیاهان است. بدن انسان ممکن است در این اتاقک حمام شلوغ کمی مور مور شود.

سرویس بهداشتی لاکچریسرویس بهداشتی لاکچری
7. کانتر روشویی می بایست هم زیبا و هم کاربردی باشد. هنگامی که بالای روشویی را با جای صابون و دیگر وسایل پر می کنید، جایی را برای قرار دادن گلدانی تزیینی در نظر بگیرید تا کمی زیبایی و آراستگی به آن افزوده باشید.

سرویس بهداشتی لاکچری
8. یک درخت بن سای درست از داخل این کانتر روشویی روییده است و به زیبایی آن افزوده است.

وان لاکچریوان لاکچری
9.  چراغ ها را بر بالای وان آویزان کنید. هیچ چیز دیگری لذتی که یک چراغ آویز بر بالای وان مستقل ایجاد می کند را ندارد، چه این نورپردازی با لوستری پرتلالو باشد و یا چراغ های آویز گوی مانند درخشان.

وان لاکچری
10. با متریال های کفپوش مختلف، ناحیه بندی نمایید. مرز این محدوده خیس با یک برش هندسی از کفپوش چوبی مشخص شده که تا بالای دیوار دکوری تلویزیون کشیده شده است.

سرویس بهداشتی لاکچری
11. به دیوارها حیات ببخشید. روش دیگر برای آوردن فضای بیرونی به داخل، ایجاد یک دیوار عمودی پوشیده شده از گیاه است.

سرویس بهداشتی لاکچریسرویس بهداشتی لاکچری
12. یک حیاط خلوت ایجاد کنید. اگر باغ شما از اطراف دید دارد، شاید برای اینکه یک پنجره شفاف برای سرویس بهداشتی نصب کنید تا از چشم انداز لذت ببرید، کمی خجالتی باشید! یک دیوار برای حفظ حریم خصوصی خود بیرون پنجره نصب نمایید و باغ کوچکی در محدوده آن درست کنید.

سرویس بهداشتی لاکچری
13. آن را برای خانم و آقا قرار دهید. همه ما لگن های دوقلوی روشویی را دیده ایم اما وان های دوقلو چطور؟ پاتریشیا اورکیولا این ایده را برای برند هانسروهه آکسور به عنوان تغییر روند معیارهای سنتی طراحی کرده است. ویژگی کلکسیون جذاب او، تحولات و منحنی های بسیار می باشد. گیاهان خانگی فراوان، بافت و نقش های طبیعی به این فضا می افزاید.

وان لاکچری
14. رنگ های ملایم را به تناژ رنگی سرویس بهداشتی خود اضافه کنید. ژان ماری مسعود، دیگر ستاره طراحی برند هانسروهه آکسور، پاف های شبیه سنگ ریزه را برای پرهیز از بکارگیری سطوح سخت متداول سرویس بهداشتی به این فضا افزوده است.

وان لاکچری
15. جلوی دوش حمام، وانی را قرار دهید. هنگامی که در چالش برای تغییر چیدمان لوازم سرویس بهداشتی هستید، جای قرارگیری پنجره و اینکه بلندترین دیوار باید جایگاه وان یا فضای بزرگی برای دوش گرفتن باشد، ممکن است برای چیدمان محدودیت ایجاد نماید. چرا تمامی این ها را با قرار دادن وان در جلوی دوش انجام ندهیم؟ این لوستر مدرن به ظاهر مانند لنگری وان را در وسط حمام ثابت نگه داشته است.

وان لاکچری
16. رنگ سرویس بهداشتی را با حال و هوای خود تغییر دهید. چراغ های ال ای دی با رنگ متغیر شما را قادر می سازد تا با لمس یک دکمه تناژ رنگی داخل حمامتان را عوض کنید. آن ها زمانی که در حال ریلکس کردن در وان حمام هستید، حتی می توانند خودشان به تناوب در تمام رنگ های رنگین کمان گردش کنند.

وان لاکچری
17. یک وان پلت فرمی نصب کنید. از مرکز اسپای چهارفصل در میلان الهام بگیرید.

وان لاکچریوان لاکچری
18. با شومینه داخل حمام گرم بگیرید. یک آتش خروشان و یک حمام حباب؟ وای بله لطفا.

سرویس بهداشتی لاکچریسرویس بهداشتی لاکچری
19. از داشتن لوازم رنگی سرویس بهداشتی نترسید. اثاثیه سرویس بهداشتی در سال های اخیر در استفاده از رنگ محتاط شده اند، با این حال پرهیز از به کار بردن رنگ های خنثی غیرقانونی نیست. سعی کنید درب های روشویی کابینتی سفید را با رنگ های خاص تر تعویض کنید؛ و یا کاشی های کف را به رنگ های جدید تغییر دهید. تناژ جدید رنگارنگ خود را با لوازم ملایمتر نظیر این روشویی و مبل اِستول خاکستری متعادل نمایید.

سرویس بهداشتی لاکچریسرویس بهداشتی لاکچری
20. رنگ مسی را در سرویس بهداشتی به کار گیرید. امروزه لوازم جانبی مسی در هر اتاقی از خانه قرار می گیرند و در سرویس بهداشتی نیز به همان اندازه دیدنی و باشکوه به نظر می آیند. این سبک زرق و برق دار رایج و شیک را با قاب آیینه، جاشمعی، چراغ ها، شیرآلات و گلدان به نمایش بگذارید.

سرویس بهداشتی لاکچری
21. از دو عدد استفاده کنید. یک روشویی دوقلو می تواند یک آیینه بزرگ داشته باشد، با این وجود دو برابر کردن آیینه ها و لامپ های دیواری مدرن مسلما توجه بیشتری را به تجملاتی بودن داشتن دو فضای شستشوی جداگانه جلب می کند.

سرویس بهداشتی لاکچری
22. نورپردازی در حاشیه این روشویی دو لگنه در اطراف قاب های آیینه می درخشد.

سرویس بهداشتی لاکچری
23.  طراحی را زاویه دار و تیز کنید. سرویس بهداشتی مینیمالیست لوکسی را با انتخاب لوازم خطی و زاویه دار ایجاد نمایید.

سرویس بهداشتی لاکچری
24. با لوازم چوبی به گرمابخشی فضا کمک کنید. اگر یک سرویس بهداشتی لاکچری تماما سفید حس سردی را منتقل می سازد، وجود تنها تعداد کمی از وسایل چوبی از لحاظ بصری گرمای زیادی به اتاق می افزاید.

سرویس بهداشتی لاکچری
25. دکوراسیون چوبی تیره ظاهری مجلل ایجاد کرده و نور لرزان وارمرها این تم را غنی تر می سازد.

سرویس بهداشتی لاکچریسرویس بهداشتی لاکچری
26. شمع ها اولین گزینه اکسسوری برای هر سرویس بهداشتی هستند، چه مینیمالیست باشد چه اغوا کننده.

سرویس بهداشتی لاکچری
27. لگن ساده روشویی را با شیر منحصر به فرد خاص سازید. بسیار خب، این سینک روشویی هرچیزی است جز کسل کننده. بهرحال این شیر آبشاری به زرق و برق آن می افزاید.

سرویس بهداشتی لاکچری
28. به عبارت دیگر، سینک های منحصر بفرد جایگاه خاص خود را در سرویس های بهداشتی دارند، چه با کمک شیرهای غیرمتعارف و چه بدون آن.

وان لاکچری
29. علاقه خود را به بتن به کار گیرید. سرویس های بهداشتی بتنی ترند سردی هستند، با این حال برای القای حسی دلپذیر با نورپردازی آن را گرم کنید.

سرویس بهداشتی لاکچری
30. دیوار و درب را فراموش کرده و سرویسی شناور داشته باشید. یک سوییت مستر وسیع لزوما نباید دارای یک اتاق خواب، یک اتاق پرو و یک سرویس بهداشتی باشد. این طرح تنها از دیوارهای جزیی برای لوله کشی های ضروری خانه استفاده می کند. اطراف دوش حمام تقریبا نامرئی است.

سرویس بهداشتی لاکچری
31. نقشه سرویس بهداشتی را طوری بکشید که گویا یک فضای زندگی را طراحی می کنید. فیلیپ استارک یکی دیگر از ستاره های طراحی برند هانسروهه آکسور، انقلابی در سرویس بهداشتی به وجود آورد که این اتاقی که تنها کاربرد بهداشتی دارد را به مکانی دنج و محل آسایش ذهنی خصوصی تبدیل کرده است. سرویس بهداشتی تبدیل به ضمیمه ای برای فضای زندگی در خانه شد با مرزی فروریخته بین این دو که همچنان تحت فشار برای از بین رفتن است.

سرویس بهداشتی لاکچری
32. روکش مرمر ظاهری شگفت انگیز دارد. دکوراسیون مرمر سال هاست که پدید آمده و دیوارها، کاشی، کفپوش، وان و روشویی مرمر همواره جایگاه خود را در سرویس بهداشتی حفظ خواهند کرد. نمای این مصالح رگه دار را با آویزهای زیبای مدل IC light S روشن نمایید.

سرویس بهداشتی لاکچریسرویس بهداشتی لاکچری
33. تضادهای جزیی می توانند در یک تناژ رنگی ملایم بکار روند. این سرویس بهداشتی مینیمالیست سفید و خاکستری ساده، سرزندگی خود را از چند حوله قرمز می گیرد که تضادی جذاب با رنگ سبز گیاه ماری شاداب به وجود آورده اند.

وان لاکچری
34. دوست دار طبیعت هستید اما نه فقط در حد دکوراسیون. ببینید چطور این سطل های زباله منحصر بفرد، بازیافتی و غیربازیافتی را تفکیک کرده اند و در دفع زباله مسئولانه ما را یاری می دهند تا سیاره خود را سلامت و پاکیزه نگه داریم.

وان لاکچری
35. دیوارهای کانونی را تابان و درخشان نمایید. این آیینه نور مخفی، روشنایی جزیی را بر روی دیوار روشویی ساطع می کند.

وان لاکچری
36. میزی در کنار وان مستقل قرار دهید چرا که نمی خواهید برای برداشتن وسایل حمام خود بر روی وان خم شوید. میز ظریف و زیبایی را انتخاب کنید تا مکانی برای نمایش جای صابون و لوسیون شکیل شما باشد.

سرویس بهداشتی لاکچریسرویس بهداشتی لاکچری
37. موزائیک ها فقط کاشی های حاشیه سرویس بهداشتی نیستند. موزائیک را به عنوان اثر هنری در فرم مورد نظر استفاده کنید.

سرویس بهداشتی لاکچری
38. شکوه و عظمت را با لوازم جانبی مزین القا کنید. سرویس های بهداشتی هتل های لاکچری اغلب با آیینه های روشویی تزیین شده و مجسمه ها پر شده اند که می توان آن ها را به سرویس لاکچری خانه خود منتقل کرد.

سرویس بهداشتی لاکچری
39. منبت کاری اثاثیه را در معرض نمایش بگذارید. اگر اثاثیه یا قاب آیینه شما مزین به منبت کاری های ظریف است، نورپردازی زمینه می تواند تمام چیزی باشد که سرویس بهداشتی شما را متمایز و برجسته می نماید.

وان لاکچری
40. آیا این دیوار سبز است که محور کانونی این دکوراسیون است یا چراغ های آویز دیدنی و باشکوه؟ خب کسی به شما نگفته است که تنها مجاز به داشتن یک سوپر قهرمان برای دکوراسیون خانه خود می باشید.

وان لاکچری
41. سوپر قهرمان این اتاق قطعا نقاشی دیواری باشکوه از مجسمه تزیینی مخصوص باغ می باشد که با نور ملایم چراغ های آویز کوچک سرویس بهداشتی در یک سمت و یک آباژور زمینی در سمت دیگر روشن شده است.

وان لاکچریوان لاکچری
42. پنجره های کرکره ای هم برای دکوراسیون مدرن و هم سنتی به یک اندازه مناسب هستند. این سرویس بهداشتی مینیمالیست تلفیقی تحت تاثیر وابی-سابی بوده و از کرکره ها برای افزودن ویژگی های طراحی کلاسیک فرانسوی-ایتالیایی استفاده می کند.

سرویس بهداشتی لاکچری
43. طرح روستایی را با انتخاب المان های بافت دار و طبیعی در معرض نمایش بگذارید. وسایل روستایی را با چند اثاثیه مدرن تلفیق کنید تا نمایی امروزی داشته باشید، مانند این سینک های صاف و صیقلی از برند By Coccoon.

وان لاکچری
44. فضای مرتفع را به رخ بکشید. این سقف گنبدی شکل با یک وان پلت فرمی و یک چراغ کشیده حتی بلندتر نیز به نظر می آید.

وان لاکچری
45. مرمر، رنگی هم می تواند باشد. نگاهی دقیق به این دیوار آبرنگی زرد طرح مذاب بیندازید.

وان لاکچریوان لاکچری
46. صحنه را آماده کنید. یک وان جذاب مدل Koi بر روی سکوی برجسته ای قرار گرفته که ارزش و جلوه ای که سزاوار این اثر هنری است را به نمایش می گذارد. همچنین لوله کشی نه چندان باشکوه آن را نیز در خود جای داده است.

وان لاکچری
47. وان های حیرت انگیز دیگری از میسون ولنتینا را در اینجا مشاهده می کنید.

سرویس بهداشتی لاکچری
48. یک روشویی منحصر بفرد قادر به متحول کردن فضای یک سرویس بهداشتی کوچک است.

سرویس بهداشتی لاکچری
49. خطوط دکوری کفپوش، توجه را به یک طرح زیبا جلب می کند.

سرویس بهداشتی لاکچری
50. باید برای خرید این وان و سرویس بهداشتی لاکچری ولخرجی کنید. قیمت این وانِ شبیه ننو تنها در صورت تقاضا گفته می شود.

برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی

نظر شما در مورد 50 سرویس بهداشتی لاکچری


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ سرویس بهداشتی

معرفی مجموعه جدید سرویس بهداشتی ولنتینا

معرفی مجموعه جدید سرویس بهداشتی ولنتینا


اگر تصور می کنید که دستشویی و حمام دکوراسیون خاصی ندارند و نهایتا بتوان با چند شمع و حوله و صابون زیبائی آن ها را تزئین کرد کاملا در اشتباه هستید. دستشوئی و حمام جزو اتاق هایی هستند که می توان...


دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی


قطعاً مناسب ترین گزینه برای تغییر سرویس بهداشتی، تعویض آینه و جا صابونی است. این تعویض از آن تغییراتی است که بهتر است سالی یکبار انجام شود. وسایل تزئینی کوچک هم فضای سرویس بهداشتی را متفاوت خواهد کرد اما به خاطر...


شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/12/24
بازدید بازدید: 6591

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS