نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

× حذف تبلیغات
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
لوستر مدرن

مقاله 45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه با تصاویر با کیفیت


هیچ اکسسوری در طراحی داخلی منزل مانند لوستر (البته در اینجا لوستر مدرن) وجود ندارد که شکوه و جذابیت را در فضا ایجاد کند و با چند شاخه و چند وجهی و نیز درخشندگی خود در جایگاه سنتی اش در لابی های ورودی و بر بالای میزهای غذاخوری تاثیر بسزایی بر بیننده بگذارد.

یک لوستر نقره ای را که خطی صاف با لامپ های ال ای دی در سرتاسر مرکز آن است از سقف آویزان کنید. لوستری با چراغ های رومیزی بسازید و آن را مدل عنکبوتی درآورید. لوستری مدرن شبیه ماهواره اسپوتنیک با میله های طلایی درست کنید که بر بالای فضای دلخواه تان در هنگام غذاخوردن نمایان باشد. قوه تخیل خود را به کار گرفته و خانه تان را با این لوسترهای نامتعارف و مدرن روشن کنید.

دعوت می کنیم قبل از مشاهده تصاویر زیباترین و به روزترین لوسترهای مدرن، کمی به مفاهیم و تعاریف این اکسسوری شیک مدرن بپردازید و در ادامه تصاویر بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد.

بهترین تولید کنندگان لوستر: ← برندهای لوستر

لوسترها لوازمی برای سر و سامان دادن به دکوراسیون داخلی واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و محیط های دیگر هستند. اگر قصد دارید محیط های زندگی و کار از شکوه و زیبایی برخوردار باشند، قسمتی از راه حل آن در استفاده کردن از لوسترهای به روز مدرن نهفته شده است.

لوسترها کاربردهای زیادی در دکوراسیون داخلی محیط های هدف که در آن ها استفاده می شوند، دارند. برای مثال لوسترها روشنایی و درخشندگی فوق العاده را به محیط هدیه می کنند. علاوه بر روشنایی و درخشندگی مذکور، از زیبایی چشم نوازی برخوردارند و به عنوان یک وسیله پرکاربرد برای افزایش روشنایی و درخشندگی، جذابیت بصری ویژه ای نیز دارند که با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت استفاده از لوستر در دکوراسیون داخلی واحدهای مسکونی یا کاری قطعا بر زیبایی دکوراسیون تأثیرات مثبت خواهد داشت.

لوسترها از تنوع بالایی در رنگ، نوع، جنس به کار رفته، طراحی ها، کاربرد و موارد دیگر برخوردارند. از نظر سایز، لوسترها مانند موارد مذکور دارای تنوع بالایی هستند. برخی از لوسترها کوچک تر و برخی بزرگ تر از سایز استاندارد هستند. اهمیت سایز لوستر به علت میزان درخشندگی و نورپردازی است که به محیط دکوراسیون داخلی وارد می کند.

اولین مرحله برای استفاده کردن از لوستر در دکوراسیون داخلی محیط، انتخاب لوستر مناسب با توجه به سبک طراحی داخلیست. برای نمونه در طراحی مدرن و یا مینیمال، قطعا می بایست از لوستر مدرن استفاده کرد.

زمانی که قصد اضافه کردن لوستر به دکوراسیون را دارید، باید به عوامل تأثیر گذار بسیاری توجه کنید. برای مثال باید به ارتفاع کف تا سقف محیط، محل نصب لوسترها، سبک طراحی دکوراسیون داخلی، کاربرد لوستر مورد نظر و بسیاری موارد دیگر توجه کنید.

به کار گیری لوسترهای مدرن در دکوراسیون به شیوه ای مناسب


تنوع بالای لوستر در رنگ، نوع، جنس به کار رفته و موارد مشابه دیگر در طول زمان نسبتاً زیادی به وجود آمده است. این تغییر و تحولات ایجاد شده در آن به علت تغییر نیازها و خواسته های مصرف کنندگان بوده و هست. امروزه طیف وسیعی از لوستر خصوصا به سبک مدرن به بازار مصرف عرضه می شود و گستره زیادی از خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان را پوشش می دهد.

در طراحی دکوراسیون داخلی پس از طی کردن تمام مراحل طراحی و ساخت نوبت به انتخاب لوستر مناسب با کاربردهای محیط می رسد. لوسترها در بخش انتهایی طراحی دکوراسیون داخلی قرار دارند و البته بسیار اثرگذار در نمای کلی می باشند.

انتخاب این عنصر مناسب برای به کارگیری در طراحی دکوراسیون داخلی محیط قطعاً یکی از سخت ترین انتخاب ها و مراحل در طراحی داخلی است. این انتخاب به عوامل بسیار زیادی وابسته است. برای مثال خواسته های شخصی افراد در این انتخاب دخیل است که این مورد، مهم ترین عامل در انتخاب است.

سلیقه افراد در طراحی داخلی محیط قطعاً مهم ترین مؤلفه و استراتژی برای طراحان و پیمانکاران محسوب می شود. افراد می توانند لوستر مورد علاقه خود را با توجه به سبک طراحی انتخاب کرده و در دکوراسیون داخلی به کار بگیرند در صورتی که ایراداتی در طراحی کلی ایجاد نکند.

تعریف جامع لوسترهای مدرن


لوسترهای مدرن در دسته محبوب ترین و پرفروش ترین لوسترهای سال های اخیر قرار گرفته اند. این اکسسوری جذاب مدرن نقش پر رنگی در طراحی داخلی ایفا کرده اند.

محبوبیت بالای لوستر مدرن ناشی از زیبایی بسیار زیاد، درخشندگی و نورپردازی بالا، طراحی شیک و ساده در کنار هزینه اقتصادی مقرون به صرفه است. ترکیب این موارد در کنار هم به محبوبیت این سبک ساده جذاب منجر شده است و باعث استفاده از این محصول پر کاربرد در انواع محیط های اداری، تجاری و مسکونی شده است.

هم زمان با مدرن شدن طراحی های داخلی، بازار مصرف نیاز بسیار زیادی به اکسسوری های مدرن پیدا کرد. قطعاً فضاهایی با سبک طراحی مدرن نیازمند لوستر ساده، جذاب و مدرن هستند. یکی از دلایل محبوبیت بالای آن در بازار مصرف قطعاً همین مورد است. با این تفاسیر متوجه می شویم لوسترهای با سبک شیک مدرن هماهنگی خوبی با سبک طراحی امروزی ایجاد می کنند و زیبایی دکوراسیون داخلی را چندین برابر افزایش می دهند. علاوه بر تمام این موارد، قابلیت به کار گرفتن آن در تمام بخش های دکوراسیون داخلی اعم از اتاق خواب، اتاق مطالعه و بخش های دیگر ستودنی است.

لوسترهای مدرن شیک و ساده هستند و بر خلاف لوسترهای کلاسیک که طراحی های بسیار پر زرق و برقی را از خود به نمایش می گذارند، سادگی جز اصول اولیه و جداناپذیر آن است. علاوه بر آن چه گفته شد، این اکسسوری های زیبای نورانی، در طراحی خود از طرح های نو، صفحات نورانی و اشکال هندسی خلاقانه بهره می برند.

باور و عقیده ای که در بین برخی از مصرف کنندگان وجود دارد‌، درخشندگی پایین و نورپردازی بسیار کم لوستر مدرن است. این باورها و عقاید ناشی از تصورات اشتباه و ناآگاهی نسبت به این موضوع است.

واقعیت این است که می توانند قابلیت تنظیم پذیری نورپردازی را داشته باشند و می توان مقدار نور مورد نیاز دکوراسیون داخلی را منطبق با خواسته های شخصی و نیازهای طراحی تنظیم کرد.

ما در ادامه این مقاله دکوراسیون داخلی، 45 نمونه از لوسترهای مدرن را گردهم آورده ایم که با مواد اولیه و سبک تزیینی متنوعی ساخته می شوند. این مقاله جامع با تصاویر خیره کننده و جذاب با توجه به اینکه ادبیات متفاوتی نسبت به اکثر مقالات لاگین برندز دارد، پیشنهاد می کنیم متن ها را با دقت مطالعه کنید. امیدواریم از مشاهده آن لذت ببرید.

لوسترهای مدرن که فضایی باشکوه ایجاد می کنند را می بینیم:


لوستر مدرن
لوستر مدرن

لوستر ال ای دی مربعی مدرن


این لوستر برای زمان های مختلفی از روز قابل تغییر است. حلقه های آلومینیومی آن را برای زمان کار صاف کرده و یا با ارتفاع و ترکیب سازه های آن هنگام صرف نوشیدنی بعد از کار تنوعی ایجاد کنید.

لوستر مدرن

لوستر دایره ای شکل مدرن


مدل دایره ای را ترجیح می دهید؟ این نسخه دایره ای از همان آلومینیوم و ژل سیلیکا ساخته شده ولی با ساختاری گردتر که برای سقف آشپزخانه یا بالای میز غذاخوری مناسب است.

لوستر مدرن

لوستر 4 حلقه ای کروم و کریستال مدرن


قدمی به سمت مدل های جذاب تر پیش بروید. این لوستر کریستالی با برش های دقیق را می توان به صورت تخت یا دایره های هم مرکز شکل داد. قاب استیل ضد زنگ آن نیز 36 ماه گارانتی دارد.

لوستر مدرن پذیراییلوستر مدرن پذیرایی

لوستر توکار مربعی مدرن


مدل موقرتری می خواهید؟ این جواهر الماس شکل دارای ال ای دی های قابل تنظیم، حباب های لامپ ضد انعکاس و بدون چشمک می باشد.

لوستر مدرن

لوستر ال ای دی خطی معلق مدرن


جذابیت و آراستگی را به دفتر کاری خود بیفزایید. این پنل فوق مدرن به شما امکان این را می دهد که آن را با ارتفاع کم روی میز کار و یا با ارتفاع  زیاد در اتاق هیئت مدیره آویزان کنید.

لوستر مدرن آشپزخانه

لوستر کریستالی مستطیلی مدرن


زرق و برق و تجملات را به لابی خود اضافه کنید. این لوستر مجلل و در عین حال ساده ترکیبی از کریستال و استیل ضد زنگ و روکش کروم می باشد.

لوستر مدرن آشپزخانه

لوستر کریستالی مستطیلی مدرن مدل قطره های باران


با وجود این لوستر بر بالای میز غذاخوری خودنمایی کنید. این طرح، قطره های باران را تداعی می کند_به همراه کریستال های K9 مدل قطرات باران و ابر با روکش کروم.

لوستر مدرن آشپزخانهلوستر مدرن آشپزخانه

لوستر کریستال شیشه ای مدرن مخصوص اتاق پذیرایی


کریستال هایی شبیه هرم داشته باشید. کریستال های K9 از این پایه روشنایی کروم آویزان بوده و برای سقف اتاق پذیرایی یا اتاق خواب مناسب می باشند.

لوستر مدرن آشپزخانهلوستر مدرن آشپزخانه

لوستر آشپزخانه مدرن


لوستر مدرن پیچ و تاب داری تهیه کنید. این لوستر محورمانند ال ای دی، اثر هنری را در اتاق پذیرایی یا نشیمن ارائه می دهد که نصب آن تنها 15 دقیقه زمان می برد.

لوستر مدرن لابیلوستر مدرن لابی

لوستر شیشه ای پلکانی


آیا سقف بسیار بلندی دارید که می خواهید آن را تزیین کنید؟ 11 کره کریستالی این طرح باشکوه را ایجاد کرده اند که بر لاپه عرضی و یک پایه استیل ضد زنگ نصب می شود.

لوستر مدرن لابیلوستر مدرن لابی

لوستر کریستالی دوبل کروی مدرن


این نما را دوست داشته اما فضای کافی برای آن ندارید؟ فضایی برای این دو گوی کریستالی با کریستال های مدل قطرات باران و استیل ضد زنگ در خانه خود ایجاد کنید.

لوستر مدرن لابیلوستر مدرن لابی

لوستر کریستالی مارپیج هنری


به جای آن در خانه خود مدل مارپیچ درست کنید. این وسیله روشنایی برای عرف شکنی از کریستال های K9 مدل قطرات باران و پایه استیل ضد زنگ استفاده می کند.

لوستر مدرن پذیرایی

لوستر آویز مدل تندیس


برای روشنایی خانه خود خارج از چارچوب فکر کنید. این لوسترهای شابلونی جایزه Elle Decoration International Design Award را با فراهم آوردن اتصال و پیوستگی بصری بین خطوط و روشنایی در سال 2015 از آن خود کرد. این لوستر از سیم های مشکی، میله های استیل و آویزهای هشت ضلعی سه بعدی تندیس مانند با سیم های منحنی در اسپانیا ساخته شده است.

لوستر مدرن لابیلوستر مدرن لابی

لوستر آویز دو بعدی با سیم های منحنی مدل ویبیا


نسخه دو بعدی را ترجیح می دهید؟ این لوستر عمودی برنده جایزه «بهترین مدل سال» مجله طراحی داخلی در سال 2014 می باشد. هر قطعه از آن شامل میله های گسترده 35 درجه و سکوی استیل چکش کاری شده است.

لوستر مدرن لابی

لوستر معلق با چراغ های ست مدل ویبیا


اجازه دهید لوستر منزلتان ساختار منحصربفرد خود را داشته باشد. طراحی این لوستر با میله های فلزی و گرافیتی و ال ای دی های ثابت در انتهای هر خط بر عهده جوردی ویلاردل و مریتشل ویدال می باشد.

لوستر مدرن پذیراییلوستر مدرن پذیرایی

لوستر ال ای دی دایره ای شکل با حلقه های نورانی


لوستر مناسب را برای منزل خود انتخاب کنید. این حلقه های هشت اینچی مسی و دست ساز در کانادا توسط متیو مک کورمیک طراحی شده اند که به صورت جداگانه یا ست فروخته می شوند. این کار را از هشت هفته قبل سفارش دهید و لوستری منحصربفرد و سفارشی ساز داشته باشید.

لوستر مدرن آشپزخانهلوستر مدرن آشپزخانه

آویز ال ای دی مدل وُلتا


نمونه ویژه ای از جاشمعی های چند شاخه داشته باشید. این مدل هنری بیشتر شبیه آویز بوده تا لوستر که بخاطر قوس های نامتعارفش در لیست ما جا باز کرده است. مدل آلومینیومی آن را در رنگ های مشکی یا طلایی خریداری کنید.

لوستر مدرن

لوستر مدل اسپوتنیک قرون وسطی با روکش طلایی


اسپوتنیک مخصوص به خود را تهیه کنید. این قطعه فلزی دارای روکش طلایی و 20 شاخه می باشد.

لوستر مدرن

لوستر برنجی مدرن با گوی های شیشه ای


اجازه دهید این گوی های شیشه ای در خانه خودنمایی کنند. این مدل شبیه به اسپوتنیک از شیشه به عنوان نقطه کانونی استفاده می کند و 12 شاخه درخشان در مرکز فلزی آن قرار دارند.

لوستر مدرن

لوستر شیشه دودی با روکش نیکل


از تناژ طلایی لذت نمی برید؟ نمونه ای مشابه را با روکش نیکل و لامپ های شیشه ای دودی خیره کننده تهیه کنید و آن را در اتاق خواب یا کتابخانه سبک قرون وسطی قرار دهید.

لوستر مدرن

لوستر خطی مدرن 5 شاخه با روکش طلایی


رویکردی ساختارمند را برای خرید لوستر پیش بگیرید. این گوهر سیم بندی شده با آبکاری طلا بسیار آراسته به نظر می آید.

لوستر مدرن

لوستر خطی معاصر 6 شاخه


این وسیله روشنایی فلزی ساخته شده با همان برند، به شما امکان جایجایی شاخه ها به شکل موردنظرتان را می دهد.

لوستر مدرن

لوستر مدل اسپوتنیک مدرن 10 شاخه


میله های اسپوتنیک خود را به هر مدلی که دوست دارید درآورید. این طرح به شما ده شاخه با فلز برنج خالص یا روکش کروم ارائه می دهد.

لوستر مدرن

لوستر مدل اسپوتنیک مدرن تندیسی


این طرح دوازده شاخه مدرن قرون وسطی با آبکاری طلایی مات یا برنز روغن مالی شده روکش می شود. استوانه های گردان الهام گرفته از قرقره و ساخته و پرداخت شده با فلز. این لوستر 12 ماه گارانتی دارد.

لوستر مدرن

لوستر 12 شاخه مدرن با روکش طلایی


به ساختار و نظم بیشتری با این مدل دست یابید. این لوستر زیبای 12 شاخه با آبکاری طلایی یا مشکی را در اختیار داشته باشید.

لوستر مدرن

لوستر مدل اسپوتنیک شمع مانند با روکش طلایی


دوست دارید جاشمعی چند شاخه داشته باشید اما نه روی میز؟ این محصول کاملا متقارن ساخته شده از فلز طلا را به جای آن در راهروی خانه خود نصب کنید. این لوستر را با شمعدان های دیواری همین مدل به صورت ست خریداری نمایید.

لوستر مدرن

لوستر مشکی و رزگلد


سبک صنعتی خانه خود را با این لوستر نامتعارف تکمیل کنید. این فلز خشن با آبکاری مس با یک زنجیر 36 اینچی ترکیب شده و دارای گارانتی پنج ساله می باشد.

لوستر مدرن

لوستر مدرن هنری با لامپ های استوانه ای


خارج از چارچوب لامپ های کلاسیک فکر کنید. این لوستر مدرن برگرفته از مدل اسپوتنیک از آلیاژ آلومینیوم و استوانه های قابل تنظیم ساخته شده است.

لوستر مدرن پذیرایی

لوستر استوانه ای با روکش برنج


لوستر خود را کمی نزدیکتر به سقف نصب کنید. این طرح طلایی برای سبک تماما مدرن قرون وسطی مناسب است.

لوستر مدرن

لوستر 8 شاخه مدل شمعی


اتاق غذاخوری خود را در محفل لامپ های ادیسونی روشن کنید. این لوستر هشت شاخه با فلز نیکل جلایافته و برنج خالص موجود می باشد.

لوستر مدرن

لوستر 7 شاخه اسپوتنیک مدل پرِسنِل (Presnell)


لوستر اسپوتنیک غیرمتعارف مخصوص خود را تهیه کنید. این وسیله روشنایی برنجی یا مشکی خانه شما را با هفت لامپ گرد و چاق روشن می کند.

لوستر مدرن

لوستر ال ای دی میله ای شکل مدل تندیس


بازی Pick Up Sticks را دوست دارید؟ این طرح از بیلی کاتن بسیار لوکس به حساب می آید. شکل فلزی این لوستر را با لامپ های باریک و هشت روکش سفارشی خریداری کنید.

لوستر مدرن

لوستر عنکبوتی


وجود این عنکبوت را بر روی سقف خود دوست خواهید داشت. لامپ های ناموزونی که در این مدل ابداعیِ کنترل از راه دور درهم پیچیده اند، برای سبک صنعتی مناسب می باشند.

لوستر مدرن

لوستر عنکبوتی با شاخه های متحرک


مدل ساختاریافته تری را می پسندید؟ این لوستر 12 شاخه میله های قابل تنظیمی را به شما عرضه می کند.

لوستر مدرن پذیرایی

لوستر عنکبوتی مدل اینگو


تمامی چراغ های رومیزی خود را در یک مدل گرد هم آورید. ران گیلادز این وسیله روشنایی 9 سر را در سال 2003 طراحی نمود.

لوستر مدرن

لوستر سقفی توکار مدرن


لوسترهای عنکبوتی می توانند روی سقف نیز بخزند. این مدل هشت شاخه فلزی مشکی سبک صنعتی، اتاق غذاخوری شما را تکمیل می کند.

لوستر مدرن

لوستر سفید توکار دیواری


لوستری را تهیه کنید که سفیدتر و درخشان تر می باشد. این طرح ساده بر روی سقف شما درخشان و برای بودجه شما مناسب است.

لوستر مدرن

لوستر سبک صنعتی مدرن


مدل کرکره ای را ترجیح می دهید؟ این لوستر، سبک شاخه های عنکبوتی را با نوارهای کریستالی سنتی با 9 لامپ ادیسونی ثابت در هم آمیخته است.

لوستر مدرن

لوستر ال ای دی خطی معلق لوکس


لامپ های ال ای دی در سرتاسر این لوستر آلومینیومی پخش هستند و روشنایی را ایجاد می کنند که بسیار چشم نواز است. این مدل در ایالات متحده ساخته شده و دارای پنج سال گارانتی می باشد.

لوستر مدرن

لوستر گوی مانند فلزی با روکش طلایی


ورقه های آهن و طلا با هم ترکیب شده اند تا این لوستر آنتیک و رویایی را با لامپ های شمعی برای اتاق غذاخوری خلق کنند. این وسیله روشنایی کم مصرف دارای لامپ های هالوژن سیم پیچی شده می باشد.

لوستر مدرن

لوستر آلومینیومی کروی مشبک


برای این لوسترهای درخشان از استیل ضد زنگ استفاده شده که دارای یک سال گارانتی بوده و مخصوص اتاق خواب می باشد.

لوستر مدرن

لوستر 12 شاخه کارستی مخصوص لابی


این لوستر 12 شاخه با روکش برنج نرم توسط قفسه مشکی نگه داشته می شود. این مدل را بر بالای اتاق غذاخوری نصب کنید تا الهام بخش گفتگوهایتان باشد.

لوستر مدرن
لوستر مدرن

لوستر مدل شمعی با سایه بان گردان


سایه بان ها همیشه نور شما را کم رنگ تر نمی کنند. این سازه سرهم بندی شده که از آهن ساخته شده و با برنج طلایی روکش شده است، هنگامی که به سمت خارج می گردد برای شما یک لوستر و هنگامی که به جای خود بازمی گردد به شما وسیله ای تخت و کم جا می دهد.

لوستر مدرن

لوستر مدل اشعه های خورشید


لوسترهای خورشیدی فضای اتاق نشیمن شما را روشن می کنند. این ابداع رنگی مانند نگین بر بالای تخت یا میز شما قرار می گیرد.

لوستر مدرن

لوستر مخصوص بیرون از منزل


جذب نورافشانی فشفشه ها می شوید؟ این چراغ ها از پنل های خورشیدی و مواد اولیه مقاوم برای پیکار با شرایط آب و هوایی استفاده می کنند.

امیدواریم از مشاهده این لوسترهای مدرن و جذاب با طرح های متفاوت و بسیار زیبا لذت برده باشید. سعی کرده ایم تصاویری از حضور آن ها در فضای طراحی شده به شما ارائه کنیم تا در محیط خودنمایی بیشتری داشته باشند.
حتما مقاله جذاب 51 لوستر کریستالی مسحور کننده را ببینید.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری

نظر شما در مورد 45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ لوستر

لوکس ترین نورپردازی و لوسترهای شونبک

لوکس ترین نورپردازی و لوسترهای شونبک


اغلب لوسترهای شونبک (Schonbek) و تمامی برندهای لوستر وسیله‌ای برای نگه داشتن یک یا چند لامپ در سقف میط های مسکونی، اداری و یا تجاری هستند که معمولاً به صورت ثابت بر سقف یا روی دیوار نصب می‌گردند، برخی از لوسترها...


لوستر دست ساز لوکس ایتالیایی باروویر اند توسو

لوستر دست ساز لوکس ایتالیایی باروویر اند توسو


برند لوکس باروویر اند توسو یکی از قدیمی ترین شرکت های شیشه سازی دست ساز در ایتالیا است که سابقه آن به سال 1295 (طبق گفته ویکی پدیا به زبان انگلیسی) برمی گردد، در واقع تاریخ تاسیس رسمی کمپانی مدرن به...


لوسترهای مدرن سالن پذیرایی

لوسترهای مدرن سالن پذیرایی


در هنگام انتخاب مدل لوستر مدرن پذیرایی باید به سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی توجه کنید. لوسترهای مدرن که دارای روشنایی کمی هستند برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند و لوسترهای کلاسیک پذیرایی و بزرگ و کریستال که پرنور هستند برای...


51 لوستر کریستالی مسحور کننده

51 لوستر کریستالی مسحور کننده


لوستر کریستالی مدرن تر از همیشه بازگشته آن هم با دلایلی قانع کننده، چرا که رویکردی را برای نمایش سبک خود پیش روی شما می گذارد، در حالی که حال و هوای هر اتاقی از منزلتان را نیز بهبود می بخشد....


لوسترهای کلاسیک سالن پذیرایی

لوسترهای کلاسیک سالن پذیرایی


همان گونه که می دانید لوستر کلاسیک سالن پذیرایی یکی از قدیمی ترین انواع لوستر است. شاید در فیلم های قدیمی، در سالن های بزرگ و در کاخ ها، لوسترهای بزرگ و شاخه ای را مشاهده کرده اید که دقیقا همان...


آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/12/17
بازدید بازدید: 7267

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS