نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

لوسترهای کلاسیک سالن پذیرایی

آموزش پرایس اکشن در فارکس
× حذف تبلیغات
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
لوستر کلاسیک

مقاله لوسترهای کلاسیک سالن پذیرایی با تصاویر با کیفیت


همان گونه که می دانید لوستر کلاسیک سالن پذیرایی یکی از قدیمی ترین انواع لوستر است. شاید در فیلم های قدیمی، در سالن های بزرگ و در کاخ ها، لوسترهای بزرگ و شاخه ای را مشاهده کرده اید که دقیقا همان لوستر کلاسیک است. اما برخی از افراد از نام این لوستر گمان می کنند که از آن تنها می توان در ساختمان های قدیمی و یا در دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک و سنتی استفاده می شود در صورتی که لازم به ذکر است که لوستر کلاسیک پذیرایی تنوع بسیار زیادی از نظر مدل های مدرن و قدیمی دارد که این امکان را فراهم می کند تا شما متناسب با سبک معماری خانه و همچنین سبک دکوراسیون بهترین مدل را انتخاب کنید.

بهترین تولید کنندگان لوستر: ← برندهای لوستر
لوسترهای سقفی طوری طراحی می شوند که حس شناور بودن و بی وزنی را در هر محیطی که نصب می شوند بوجود می آورند. در انتخاب مدل لوستر سقفی یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتما مورد توجه قرار بگیرند اندازه آنها است. اگر لوستری که انتخاب می کنید خیلی بزرگ باشد، بر محیط غلبه خواهد کرد و اجازه دیده شدن به دیگر وسایل را نخواهد داد و اگر خیلی کوچک باشد کاملا از فضا خارج می شود و بسیار کم جلب توجه خواهد کرد.

لوستر کلاسیک اغلب برای سالن و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد و آن را به نام لوستر شاخه ای چندیل نیز می شناسند. لوستر کلاسیک تنوع محصولات بالاتری نسبت به سایر لوستر ها دارد به همین دلیل می توان از آن ها هم در فضاهای مدرن و هم در فضاهای کلاسیک استفاده کرد.

در ادامه، انواع لوسترهای کلاسیک پذیرایی را بر اساس طراحی و کاربرد بررسی خواهیم کرد. با لاگین برندز همراه باشید:

1- لوستر کلاسیک دیوارکوب در پذیرایی


لوستر دیوارکوب، نوعی از لوستر کلاسیک است که به دیوار متصل می شود و جلوه خاصی به فضای دکوراسیون داخلی پذیرایی می دهد. لوستر دیوارکوب از تجهیزات نورپردازی به حساب می آید، به طوری که از دیوار، به عنوان پشتیبان خود استفاده می کند و معمولا در این حالت دیوارکوب به جهت بالا تنظیم می شود. لوستر های دیواری، برای نصب شدن به یک جعبۀ تقسیم نیاز دارند.

دیوارکوب می تواند مشعلی سنتی، شمع، چراغ گازی یا یک منبع نور الکتریکی مدرن باشد.

از لوسترهای دیوارکوب می توان در دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها و سازه ها استفاده کرد. اگر چه در اینجا منظور بیشتر لوستر دیوارکوب پذیرایی می باشد. در دوران قدیم از دیوارکوب برای نگه داشتن شمع و مشعل استفاده می شده است. در آن زمان لوسترهای دیوارکوب معمولا از نقره یا برنج ساخته می شدند.

لوسترهای دیوارکوب الکتریکی، امروزه معمولا در لابی ها، راهروها و سالن های پذیرایی برای نورپردازی و ایجاد جذابیت بصری در فضا و دکوراسیون داخلی به کار می روند. از لوسترهای دیوارکوب می توان به عنوان نمادی برای کلاسیک کردن فضای داخلی و حتی بیرونی سازه ها و ساختمان ها استفاده کرد.

اگر به مبل های سلطنتی، لوسترهای برنزی و وسایل و دکوراسیون کلاسیک علاقه خاصی دارید، قطعا به کارگیری لوسترهای دیوارکوب کلاسیک می تواند رضایت شما را جذب کند. این نوع از لوسترهای دیوارکوب با دکوراسیون کلاسیک، بسیار زیبا جلوه کرده و سبک جالبی را در محیط ایجاد می کند.

با استفاده کردن از این آیتم کلاسیک در دکوراسیون داخلی خود، از فضای کلاسیک ایجاد شده در دکوراسیون پذیرایی خود لذت ببرید.

2- لوستر پذیرایی کلاسیک آباژوری


تا به این جای کار با لوسترهای کلاسیک دیوارکوب به صورت کلی آشنا شدیم و برخی از کاربردها و مزایای استفاده از این نوع لوسترهای کلاسیک را به شما عزیزان یادآور شدیم. در ادامه با لوستر کلاسیک آباژوری در پذیرایی منزل بیشتر آشنا می شویم.

همان طور که از نام این نوع لوستر ها مشخص است، لوسترهای کلاسیک آباژوری به دلیل شباهت خود به آباژورها این گونه نام گذاری شده اند. می توان این گونه برداشت کرد که گویی لوسترهای کلاسیک آباژوری از ترکیب لوستر، آباژور و البته طراحی خلاقانه کلاسیک پدید آمده اند.

لوسترهای کلاسیک آباژوری در مدل های متنوعی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. علاقه مندان و خریداران می توانند براساس سلیقه و سبک مورد نیاز و مورد علاقه خود لوستر مدنظر خود را تهیه کرده و از زیبایی بخشی آن به دکوراسیون سالن پذیرایی خود لذت ببرند.

قطعا لوسترهای کلاسیک آباژوری می تواند حس خاص بودن سخت پسندان را ارضا کند.

3- لوستر کلاسیک آویز پذیرایی


لوسترهای آویز معمولا یک تا شش شعله دارند و جالب این جا است که ارتفاع شعله ها در این نوع از لوسترها قابل تنظیم هستند. دست کاری و تنظیم دستی ارتفاع حباب ها در این نوع لوستر سبب می شود در معماری مدرن کاربرد بسیار بیشتر و منحصر به فردی داشته باشند.

به لوسترهای کلاسیک آویز سه شعله، لوستر آشپزخانه گفته می شود و دلیل این نام گذاری، استفاده بسیار زیاد این نوع لوستر برای آشپزخانه است. یک لوستر آویز کوچک، تأثیر بسیار بزرگی در دکوراسیون و زیبایی محیط شما می گذارد.

با انتخاب لوسترهای کلاسیک آویز خصوصا در سالن پذیرایی منزل خود، محیط خاصی را از لحاظ معماری داخلی در دکوراسیون خود تجربه خواهید کرد. نور چراغ لوسترهای کلاسیک آویز رو به پایین و مستقیم است و به همین علت بسیار در آشپزخانه استفاده می شوند. می توانید با نصب لامپ های کم مصرف با نور کم، از آویزهای تک شاخه در اتاق خواب ها، اتاق کودک و راهروها استفاده کنید.

حباب های سفید بیشتر در آشپزخانه ها استفاده می شوند و حباب هایی با رنگ شامپاینی و دودی برای اتاق و راهرو مورد استفاده قرار می گیرند.

نوردهی آویزها مناسب فضاهای کمتر از ده متر مربع است اما می توان از آویزهای شش شعله در سالن پذیرایی استفاده کرد. شعله لوسترهای کلاسیک آویز معمولا به صورت حبابی شکل یا لاله است و ارتفاع شعله ها حداکثر تا یک متر است. از ویژگی دیگر این لوسترها وزن نسبتا سبک آن ها در مقایسه با نور زیاد آن است و این لوسترها برای سقف های سست، مانند سقف های کاذب احتمالا مناسب هستند.

4- لوستر کلاسیک سقفی پذیرایی


لوستر کلاسیک سقفی از بهترین گزینه های انتخاب برای خانه هایی است که فضای نسبتا بزرگی دارند ولی ارتفاع سقف این منازل کم بوده و امکان استفاده از لوسترهای معمولی در آن ها وجود ندارد. ارتفاع این مدل لوسترها کم تر از مدل های دیگر است و سقفی یا به اصطلاح سینی این نوع لوستر به سقف می چسبد.

این ویژگی باعث می شود که سیم ها نیز دیده نشوند و زیبایی دکوراسیون شما را دو چندان می کند. با استفاده از یک لوستر سقفی کوچک، می توان حس و حال جدیدی به سالن پذیرایی منزل داد.

اگر به دکوراسیون و ظاهری کلاسیک علاقه مند باشید، یک لوستر کلاسیک سقفی می تواند حسی شیک و کلاسیک را به خوبی به دکوراسیون شما منتقل کند. این لوسترها که برای سقف های کوتاه مناسب هستند، ظاهری کاملا متفاوت را نسبت به انواع دیگر لوستر، برای محیط شما ایجاد می کنند و استفاده از این لوسترها باعث می شود کوتاهی سقف منزل شما دیده نشود. جنس بدنه به کار رفته شده در لوسترهای کلاسیک سقفی از برنج، برنز یا سایر فلزات سبک می باشد.

عملا می توان گفت که انتخاب لوستر کلاسیک سقفی برای شما بسیار هوشمندانه و به صرفه است. زیرا با ایجاد تغیراتی کوچک و خلاقانه، چندین فاکتور نامناسب را به آیتم هایی جذاب تبدیل می کند.

زیباترین لوسترهای کلاسیک در سالن های پذیرایی با شکوه را مشاهده کنید:


لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی
از لحاظ ذهنی، تغییر در دکوراسیون داخلی حتی اگر کم هم باشد باعث ایجاد حس خوشحالی و رضایت بسیاری برای افراد می شود. بنابراین می توان گفت از ایجاد تغییر در دکوراسیون منازل خود ترسی نداشته باشید و این فرصت را به خود بدهید تا بتوانید از این تغییرات نهایت لذت را ببرید.

با توجه به اطلاعاتی که به دست آوردیم، متوجه می شویم که تنوع بسیار زیادی در تولید و عرضه لوسترهای کلاسیک پذیرایی وجود دارد و نکته مهم و تعیین کننده فاکتورهای موردنیاز و مورد علاقه مصرف کنندگان است.
مقاله: انواع لوستر مدرن پذیرایی را حتما مشاهده کنید.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر

نظر شما در مورد لوسترهای کلاسیک سالن پذیرایی


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ لوستر

لوستر دست ساز لوکس ایتالیایی باروویر اند توسو

لوستر دست ساز لوکس ایتالیایی باروویر اند توسو


برند لوکس باروویر اند توسو یکی از قدیمی ترین شرکت های شیشه سازی دست ساز در ایتالیا است که سابقه آن به سال 1295 (طبق گفته ویکی پدیا به زبان انگلیسی) برمی گردد، در واقع تاریخ تاسیس رسمی کمپانی مدرن به...


لوسترهای مدرن سالن پذیرایی

لوسترهای مدرن سالن پذیرایی


در هنگام انتخاب مدل لوستر مدرن پذیرایی باید به سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی توجه کنید. لوسترهای مدرن که دارای روشنایی کمی هستند برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند و لوسترهای کلاسیک پذیرایی و بزرگ و کریستال که پرنور هستند برای...


45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه


هیچ اکسسوری در طراحی داخلی منزل مانند لوستر (البته در اینجا لوستر مدرن) وجود ندارد که شکوه و جذابیت را در فضا ایجاد کند و با چند شاخه و چند وجهی و نیز درخشندگی خود در جایگاه سنتی اش در لابی...


51 لوستر کریستالی مسحور کننده

51 لوستر کریستالی مسحور کننده


لوستر کریستالی مدرن تر از همیشه بازگشته آن هم با دلایلی قانع کننده، چرا که رویکردی را برای نمایش سبک خود پیش روی شما می گذارد، در حالی که حال و هوای هر اتاقی از منزلتان را نیز بهبود می بخشد....


لوکس ترین نورپردازی و لوسترهای شونبک

لوکس ترین نورپردازی و لوسترهای شونبک


اغلب لوسترهای شونبک (Schonbek) و تمامی برندهای لوستر وسیله‌ای برای نگه داشتن یک یا چند لامپ در سقف میط های مسکونی، اداری و یا تجاری هستند که معمولاً به صورت ثابت بر سقف یا روی دیوار نصب می‌گردند، برخی از لوسترها...


راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1397/08/19
بازدید بازدید: 7847

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS