نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

آینه ونیزی

مقاله آینه ونیزی در دکوراسیون شیک با تصاویر با کیفیت


آینه ونیزی را در این مقاله جذاب همراه با تاریخچه، انواع و متریال آن بررسی کرده ایم که امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید. در آغاز کمی به تاریخچه این آینه ها خواهیم پرداخت و در ادامه به معرفی کامل این اکسسوری شیک و لوکس خواهیم پرداخت. با لاگین برندز همراه باشید.

آینه ونیزی

آینه ونیزی

آینه ونیزی

تاریخچه آینه های ونیزی


تاریخچه آینه ونیزی تاریخچه آینه ونیزی
ساخت آینه های ونیزی به اوایل قرن چهاردهم برمی گردد. این آینه ها اغلب دارای تخته چوبی در پشت هستند. در گذشته برای تزئین آینه ها این سبک با سنگ های نیمه قیمتی، مینا و ... ساخته می شد. این آینه ها به نوعی سلطنتی و گرانبها هستند. این نوع و طراحی آینه ابتدا توسط ایتالیایی ها انجام شده است. با توجه به زیبایی فوق العاده این آینه و محبوبیت آن در بین مردم، لازم دیدیم در این مورد بیشتر با شما صحبت کنیم. همه چیز از زمان های قدیم حفظ شده و به زمان ما رسیده است. بنابراین راه طولانی را طی کرده و تلاش های زیادی را برای حفظ آن انجام داده است.

این آینه ها دارای سبک سلطنتی و لوکس است و محیط را اشرافی می کند. این نوع آینه برای هزار سال وجود داشته است، اما تا قرن اول میلادی، آینه ها صیقل داده شده و از فلز آتشفشانی و سنگ ساخته شده بودند. اما آینه های ساخته شده از سنگ و فلز بازتاب ضعیفی ایجاد کرده و در طول زمان مستعد رنگ آمیزی بوده اند و توسط دانشمندان امپراتوری مورانوویچ کشف شدند.

توسعه آینه های دکوراتیو هزار سال طول کشیده است و پس از کشف و حل مشکلات و تکمیل اطلاعات، زمان آن فرا رسید که صنعتگران این جادو را انجام دهند تا آینه های دکوراتیو را به اوج تجمل تبدیل کنند. در قاب آینه های اصلی از مواد حکاکی شده مانند چوب یا عاج استفاده شده است. این استعداد و تکنیک را همه نمی دانستند و آن را به طبقه متوسط عمومی آموزش ندادند. فقط برخی افراد ساخت آینه های لوکس را آموخته بودند. جزیره مورانو در ایتالیا نقطه کانونی آینه ونیزی بوده است.

تا قرن شانزدهم، تقریبا نیمی از ساکنان جزیره در صنعت شیشه و آینه مشغول بودند و امروزه این مرکز به کانون تولید شیشه تبدیل شده است. تکنیک های آنها آنقدر ارزشمند بود که آنها اصلاً نمی خواستند این صنعت را با کشورهای دیگر به اشتراک بگذارند. با گرفتن رشوه های بزرگ بود که تعدادی متقاعد شدند به کشورهای دیگر سفر کنند و اسرار خود را به دیگران بیاموزند.

چگونه می توان آینه را کشف کرد


آینه ها دارای تاریخ پیچیده و جذابی هستند که در بسیاری از کشورها در قرون گذشته وجود داشته اند. آنها همیشه جذابیت خاصی داشته اند که به مردم اجازه می دهد تصویر خود را بدون پنهان کردن چیزی در آن ببینند. توانایی بازتاب نور طبیعی و مصنوعی در آینه ها بی نظیر است. در واقع آینه ونیزی به نوعی در میان سایر آینه ها، لاکچری به شمار می رود. اگر بازتاب در آینه نبود، این مخوارد مورد توجه همه ما قرار نمی گرفت. در سالهای اخیر، تصور می شد که آنها به دلیل توانایی نمایش صحنه در مقابل خود دارای قدرت جادویی هستند.

به عنوان مثال، یک خرافات وجود دارد که می گوید اگر تصادفاً آینه را بشکنید، هفت سال بدشانس خواهید بود. قدمت چنین خرافاتی به دوران باستان برمی گردد، زیرا به عنوان ابزاری که خدایان از آن استفاده می کردند دیده می شد. قبل از کشف آینه، مردم بازتابی از خود را در دریاچه یا حوضچه مشاهده می کردند. با گذشت زمان، مردم مصر روی آینه های ساخته شده از فلز و برنز تأمل کردند.

آینه ونیزی به دلیل سبک اشرافی اش مورد توجه بیشتری قرار گرفت. بنابراین، این آینه لوکس همیشه برای مردم مهم و ارزشمند بوده است.

در حال حاضر ساخت آینه شیشه ای دکوراتیو انقلابی ایجاد کرده است. علاوه بر اینکه خود را می بینند، از آنها به عنوان قطعات هنری تزئینی، به ویژه آینه مدل ونیزی نیز استفاده می شود. تقریباً دو آینه در همه خانه ها وجود دارد و به یکی از مهمترین و کارآمدترین ابزارها در دکوراسیون داخلی برای همه ما تبدیل شده است. در این مقاله، تمرکز بیشتر بر روی آینه های جذاب و شیک سبک ونیزی است.

نحوه ساخت آینه های شیک ونیزی


سازندگان شیشه مورانو، این آینه های دکوراتیو را تولید می کردند که منجر به ظهور آینه های زیبای سبک ونیزی شد. شیشه سازان دانش و تخصص لازم را برای تولید شیشه کریستال داشتند. آنها همچنین نحوه ساخت شیشه های بزرگ با سطوح بازتابی را آموختند. این امر باعث شهرت بیشتر آنها نسبت به سایر شیشه سازان شد. با توجه به محبوبیت شیشه سازان ونیزی، شهر ونیز ایتالیا در اوایل قرن 16 به مرکز تولید آینه تبدیل شد.

پس از چندین قرن، پیدا کردن آینه های با کیفیت دشوار شد. مواد غیر شیشه ای به دلیل مقرون به صرفه بودن بیشتر و بیشتر محبوبیت یافتند و آینه های دکوراتیو هرگز از کیفیت آینه های ونیزی فراتر نرفتند. از این رو، صادرات ونیز در این زمینه در سراسر اروپا و کل جهان آغاز شد. کاخ هایی مانند لاهور آنها را خریداری کردند و به عنوان قطعات هنری تزئینی در آنجا آویزان شدند و به ابهت و زیبایی طراحی داخلی خود افزودند.

برای ساخت این آینه ها، ابتدا هنرمندان و صنعتگران شیشه، طرح ها و نقاشی ها را روی کاغذ رسم می کنند و در مرحله اول، پرهایی را که می خواهند بر روی آینه حکاکی شود را به طور دقیق بر روی کاغذ می کشند.

انواع آینه های ونیزی


این نوع آینه نیز مانند همه آینه ها در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند. شما می توانید این مدل آینه را با توجه به نیاز و روش خود سفارش دهید. بلند، رومیزی، دیواری و هر مدلی که می خواهید. بیشتر آینه ها به عنوان رومیزی و قدیمی استفاده می شوند که همه از آن استفاده می کنند. شما می توانید آینه را با توجه به اندازه میز آرایش خود و اندازه دیوار و اتاقی که در آن نصب شده است سفارش دهید. این نوع آینه علاوه بر استفاده، به دلیل طراحی خاص بسیار چشم نواز است.

مراحل ساخت آینه ونیزی


این نوع آینه یک کالای لوکس است و در شکل ها و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شود. می توانید آن را به صورت دایره، مربع، مستطیل و یا چند ضلعی سفارش دهید که در انتهای مقاله به آن خواهیم پرداخت. شما می توانید طرح و شکل آینه را با توجه به سلیقه شخصی خود و شکل دکوراسیون داخلی و اکسسوری منزل و یا محل کار خود و یا با نظر متخصصان طراحی داخلی سفارش دهید.

قاب چوبی


آینه ونیزی با قاب چوبی

آینه ونیزی با قاب چوبی
با استفاده از فریم از جنس چوب، طرح کامل آینه روی آن توسط نجار پیاده می شود. تمام مراحل با دست انجام می شود. این همان چیزی است که آینه ونیزی را بسیار ارزشمند می کند.

حکاکی بر روی شیشه


حکاکی آینه ونیزی

حکاکی آینه ونیزی

حکاکی آینه ونیزی
یکی از زیباترین و خلاقانه ترین قسمت های این آینه ها، حکاکی هنرمندانه و استادانه بر روی شیشه است. طرح های مختلف گل و برگ های زیبا، روی آینه ونیزی حک می می شود.

نقره کوبی بر روی شیشه

نقره کوبی آینه ونیزی نقره کوبی آینه ونیزی
در این مرحله نقره پشت شیشه با دقت و مهارت لازم زده می شود. اگر آینه رنگی سفارش داده اید، در این مرحله رنگ نیز به آینه شما اضافه می شود. شما نمی توانید یک آینه ساده را به شکل پتینه سفارش دهید. این نوع سبک روی آینه برنزی بسیار زیبا می شود و سبک ونیزی زیاد دارای پتینه و رنگ نیست.

چسباندن و نصب تزئینات

چسباندن آینه ونیزی
گلها و برگهای شیشه ای برجسته در آخرین مرحله به آینه چسبانده می شود و حتی گاهی آنها را با طلای 24 عیار و یا نقره تزیین می کنند که به ارزش آن خواهد افزود.

آینه ونیزی چه مزایایی دارد؟


با استفاده از این آینه در دکوراسیون اتاق یا محل کار خود می توانید یک دکور خاص و بسیار مجلل برای خود ایجاد کنید. این آینه زیبا دارای طرح های مختلف و اشکال مختلف است. همان گونه که در بالا نیز ذکر شد، طرح کلی می تواند دایره ای، مربعی، بیضی شکل، مستطیلی و یا چند ضلعی باشد. اگر می خواهید دکوراسیون منزل شما خاص به نظر برسد یا سلطنتی و گران قیمت باشد، به راحتی می توانید با انتخاب این آینه ها این استایل را به اتاق خود بدهید.

آینه های ونیزی چه معایبی دارند؟


یکی از معایب این آینه های شیک، هزینه نسبتا گران آن نسبت به سایر آینه هاست. زیرا تمام کارهای صفر تا صد این نوع آینه ها با دست انجام می شود. جزئیات این سبک بسیار زیاد و وقت گیر است. به دلیل همین قیمت نسبتا گران، همه نمی توانند این مدل آینه را سفارش دهند و این موضوع موجب می شود ارزش آن بیش از برخی اشیای دکوراتیو منزل باشد.

استفاده از آینه ونیزی


با آینه ونیزی فضا را مجلل تر کنید


این مدل آینه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. آینه ها به عنوان یک ابزار ضروری و کاربردی در هر خانه ای استفاده می شوند. علاوه بر استفاده از دیدن خود در آینه، از نظر زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به ویژه این نوع خاص آینه که در این مقاله در مورد آن صحبت می شود که زیبایی و جلوه خاصی دارد. از قدیم از این نوع آینه برای زیباسازی کاخ های پادشاهان استفاده می شده است. یکی از مهمترین کاربردهای آینه، روشنایی بیشتر فضا است. همان گونه که می دانیدآینه نوری را که به آن برخورد می کند منعکس می کند و این مزیت باعث روشن تر شدن فضا می شود که شکوه آن فضا را بیشتر خواهد نمود.

با آینه های دکوراتیو فضا را بزرگ کنید


آینه دکوراتیو ونیزی

آینه دکوراتیو ونیزی

آینه دکوراتیو ونیزی
مزیت دیگر آینه این است که باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شود. با این نوع آینه ها می توانید به راحتی فضا را بزرگ کرده و زیبایی خاصی را به محل نصب آینه دهید.

داشتن یک اثر هنری ارزشمند به سبک ونیزی


این سبک آینه یکی از آثار ارزشمند است. زیرا تمام مراحل ساخت آن با دست ساخته شده و این باعث می شود که آینه ارزشمندتر باشد. علاوه بر ارزش آن، این سبک آینه را می توان یک اثر هنری در نظر گرفت زیرا یک سبک صنایع دستی ارزشمند مانند نقاشی است.

آینه ونیزی روی میزها


یکی از پرکاربردترین انواع آینه ها که توجه بسیاری از علاقه مندان اکسسوری شیک را به خود جلب کرده است، آینه و کنسول ونیزی است. این میز آینه را می توان در اتاق نشیمن یا اتاق خواب استفاده کرد. با استفاده از این سبک، جلوه ای لوکس و خاص به اتاق خود می دهید.

آینه در سالن های زیبایی


آینه ونیزی در سالن زیبایی

آینه ونیزی در سالن زیبایی
سالن های زیبایی یکی از مکان هایی است که می توان از آینه های ونیزی در آن استفاده کرد. یکی از وسایل مورد نیاز برای سالن ها آینه است. وقتی به سبک ونیزی باشند، به سالن زیبایی شما جلوه ای بسیار خاص و متفاوت می بخشند. زیبایی خاص این آینه باعث می شود مشتریان شما از تماشای آینه لذت ببرند و همیشه سالن شما را در ذهن خود ثبت کرده و احساس خوبی داشته باشند.

از این آینه زیبا می توان در حمام و سرویس بهداشتی لوکس نیز استفاده کرد. امروزه دکوراسیون داخل حمام بسیار مهم است. استفاده از آینه ونیزی برای داشتن حمامی شیک و مجلل توصیه می شود. با نصب این آینه، سرویس بهداشتی شما سلطنتی و شیک می شود.

ونیز روی ستون منزل شما


در برخی خانه ها ستون ها در وسط خانه قرار دارند. ما نمی دانیم چگونه می توان با نقاشی یا هر چیزی این مکان را زیباتر از خانه خود کرد و از آن چشم پوشی می کنیم. همه آینه های این سبک نیاز نیست در اندازه های بزرگ و گسترده ساخته شوند. می توان از یک یا چند آینه کوچک در کنار هم استفاده کرد. ابتدا اندازه ستونی را که می خواهید آینه را روی آن نصب کنید، تعیین کنید و سپس آن را سفارش دهید.

چرا آینه های ونیزی اینقدر گران هستند؟


برای ساخت آینه، باید زمان زیادی صرف کرد. تمام مراحل تولید این نوع با دست انجام می شود و همچنین بخشی از صنایع دستی لوکس است. به همین دلیل قیمت این آینه از سایر آینه ها بیشتر است. طرح گلها ، برگها و نقوش که روی آینه کشیده و بریده می شوند، جداگانه طراحی و حکاکی می شوند و پس از برش که کاری بسیار پیچیده است، در کنار یکدیگر قرار می گیرند. همه طرح ها و الگوها به صورت جداگانه طراحی شده اند و آماده نیستند.

طرحی که برای آینه ونیزی خود انتخاب می کنید نیز تأثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. زیرا طراحی برخی طرح ها زمان زیادی می برد و برخی ساده تر می باشند. به طور کلی این سبک آینه نسبت به آینه های دیگر قیمت بالایی دارد.

انواع اشکال آینه های شیک ونیزی


امروزه طراحی دکوراسیون شیک خدماتی بسیار مهم است و به آن توجه زیادی می شود. از این نوع آینه ها می توان برای مجلل تر و شیک تر شدن خدمات استفاده کرد. حتماً به خاطر داشته باشید که انتخاب وسایلی که در کنار آینه ونیزی قرار می دهید بسیار مهم است و باید با هم مطابقت داشته باشند. برای مثال انتخاب رنگ و سبک سرویس بهداشتی و یا کمدی که در سرویس استفاده می کنید بسیار مهم است.

آینه گرد ونیزی


آینه گرد ونیزی آینه گرد ونیزی

آینه گرد ونیزی
هر مدل و طرحی را که از سفارش می دهید برای استادکاران این صنعت قابل تولید است. یکی از اشکال که با روح شما بسیار سازگار است و احساس خوبی به شما می دهد، قطعا شکل یک دایره است. زیرا این شکل به شما احساس جاودانگی و ابدیت می دهد. می توانید طرح آینه خود را بصورت دایره ای سفارش دهید که بسیار جذاب می باشد.

آینه طرح دار ونیزی


آینه طرح دار ونیزی

آینه طرح دار ونیزی
شما می توانید طرح آینه ونیزی خود را با توجه به دیواری که می خواهید آینه در آن قرار گیرد و با توجه به مدل و سبک مبلمان اتاق که آینه در آن نصب شده است، انتخاب کنید. طرح های مختلف زیادی وجود دارد.

آینه رنگی


آینه ونیزی رنگی آینه ونیزی رنگی

آینه ونیزی رنگی آینه ونیزی رنگی

آینه ونیزی رنگی آینه ونیزی رنگی

آینه ونیزی رنگی
رنگها به طور مستقیم بر روحیه انسان تأثیر می گذارد. رنگها باعث می شوند که مکانی که در آن هستید احساس دلپذیری و حس طراوت دهد. انتخاب رنگ یک موضوع بسیار مهم در دکوراسیون داخلی است. به عنوان مثال، رنگ برنز به دلیل نزدیک بودن به رنگ طلایی به لوکس شدن فضا کمک می کند. اگرچه آینه ها به ندرت دارای قاب رنگی هستند ولی انتخاب فریم رنگی برای آن برای برخی فضاها جذاب است.

آینه دکوراتیو بلند


آینه بلند ونیزی آینه بلند ونیزی
آینه بلند یکی از نیازهای همه فضاها خصوصا فضاهای منزل است. این نوع آینه ها در طرح های مختلف مانند آینه بلند روشن، آینه بلند چراغی، آینه بلند هالیوودی، آینه بلند آرایشی و آینه بلند ونیزی می باشد که یکی از لوکس ترین آنها مورد آخر است که دارای ویژگی های طراحی بسیار خاص و لوکس و پر کاربرد است.

آینه پتینه ونیزی


آینه پتینه ونیزی

آینه پتینه ونیزی

آینه پتینه ونیزی
با استفاده از اسید و رنگ، می توان به آینه ها ظاهری قدیمی بخشید. آینه را نیز می توان با سبک قدیمی به صورت پتینه شبیه سازی نمود. این کار ظاهر بسیار خاص و متفاوتی به آینه می بخشد و به یافتن ظاهر عتیقه به آن کمک می کند. هر چند که طرفداران خاص خود را داشته مورد علاقه همگان نیست. آینه ونیزی دارای پتینه زیاد مورد استقبال عموم نبوده و فقط روحیات خاصی آن را می پسندند.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز

نظر شما در مورد آینه ونیزی در دکوراسیون شیک


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  آینه   |  آینه دکوراتیو

تاریخ ثبت ثبت: 1400/07/02
بازدید بازدید: 2000

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS