نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

عمارت جاستین بیبر در بورلی هیلز

آموزش پرایس اکشن در فارکس

مقاله عمارت جاستین بیبر در بورلی هیلز با تصاویر با کیفیت


احتمالا علاقه‌ای به زندگی کردن در همسایگی جاستین بیبر نداشتیم، اما اگر می‌توانستیم مثل او زندگی کنیم حتما این فرصت را غنیمت می‌شماردیم. از زمانی که این خواننده  پاپ در سال 2009 با مدل موی کاسه‌ای مشهورش ناگهان در عرصه  موسیقی پاپ به شهرت رسید، میلیون‌ها بیلیبر را در سرتاسر جهان در فهرست خود جای داده که وفادارانه او را دنبال می‌کنند، و هر چیزی را که بیبر انجام می‌دهد یا می فروشد، آن‌ها می‌خرند و انجام می‌دهند.

عمارت جاستین بیبر در بورلی هیلز

عمارت جاستین بیبر در بورلی هیلز
در نتیجه، او پول هنگفتی را اندوخته که به او امکان خرید برخی از املاک بسیار شگفت‌انگیز و در بعضی موارد تعجب برانگیزی را می‌دهد.

با وجود اینکه به نظر می‌رسد جاستین با همسر جدیدش، هیلی بالدوین در خانه‌ای مستقر شده و زندگیش را آغاز کرده، این ستاره  پاپ تاکنون در خانه‌های بسیار جالبی زندگی کرده است. از خانه‌ای شبیه به سالادساز گرفته تا خانه‌ای که به عنوان بدنام‌ترین خانه  پارتی هالیوود شناخته می‌شود، نگاهی به املاکی که بیبر اجاره کرده و یا مالک آن‌ها بوده می‌اندازیم.

به خانه «سالادساز» خوش آمدید


بر خلاف برخی از توئیت‌های متداول، بیبر هرگز مالک این خانه  پست مدرن شبیه سالادساز در بورلی هیلز نبوده است. با این حال او این خانه را در سال 2015 برای مدت دو ماه اجاره کرده است. آن دو ماه بسیار گران تمام شدند، از قرار معلوم روی هم رفته حدودا 118 هزار دلار. برای او چیز مهمی نیست!
مطمئن نیستیم که کدام نشریه اولین بار به این خانه  ساخته شده در سال 2009 لقب «سالادساز» را داد، اما هیچ واژه  بهتری درخور این خانه نیست. یک بسته  سی‌دی، مرکز تلویزیونی بی‌بی‌سی، تمامی این‌ها اصطلاحاتی هستند که برای توصیف خانه  لوما لیندا درایو 1169 در لس‌آنجلس بر روی توئیتر استفاده شده‌اند. در صورتی که این خانه محل استقرار پیشین جاستین بیبر نبود، معماری متمایز آن توسط عموم مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

این یک عمارت مخصوص پارتی است



این خانه  697 متر مربعی گیاهان شما را تر و تازه و کیف پول صاحب خانه‌تان را پٌر نگه می‌دارد.  اجاره  آن قبلا ماهی 59 هزار دلار بوده و آخرین بار نیز در سال 2014 به مبلغ 10.5 میلیون دلار فروش رفته و به نظر می‌رسد هر چند وقت یکبار برای اجاره گذاشته می‌شود. جای تعجب ندارد که با این قیمت، مستاجران آن عمدتا افراد جوان و ثروتمندی هستند که برای مدت کوتاهی آن را اجاره می‌کنند.

ورودی آن بدین گونه است


ورودی عمارت جاستین بیبر ورودی عمارت جاستین بیبر
بیبر فقط برای یک فنجان قهوه (بسیار گرانقیمت) در اینجا زندگی کرده چرا که دیوارهای عظیم شیشه‌ای آن وجود حریم شخصی را با مشکل مواجه می‌کند. این خانه قطعا یک قصر خصوصی نیست. اگر چه این عمارت در بن‌بست قرار گرفته با این حال شما می‌توانید از خیابان نیز درون خانه را مشاهده کنید.
معمار آن اهل مالیبو می‌باشد

معمار اهل مالیبو، اد نایلز، این خانه را در سال 2009 برای یک بساز و بفروش به نام رفیع کوهن طراحی کرده که کوهن پس از ادواج فورا این خانه را ترک کرد. بر اساس مجله  Curbed این خانه حتی وقتی برای اولین بار برای فروش گذاشته شد، کامل ساخته نشده بود. کوهن در ابتدا آن را به عنوان خانه  مجردی عرضه کرد اما پس از ازدواج در آن تجدید نظر کرد. این خانه در سال 2011 به مبلغ 9 میلیون دلار به فروش رسید.

زیبایی مدرن و فراگیر آن، تنها یکی از چندین کار خلاقانه  این معمار مشهور است –از خانه  ساحلی به سبک صنعتی کالیفرنیا گرفته که با مبلغ 53 میلیون دلار روانه  بازار شد اما دیگر برای فروش عرضه نمی‌شود، تا خانه  شیشه‌ای عظیم دیگری در مالیبو که به ارزش 4.2 میلیون دلار در ژانویه به فروش رسید.
این تنها خانه‌ در لوس‌آنجلس نیست که بخاطر معماریش مورد تمسخر قرار می‌گیرد: فارل ویلیامز نیز به تازگی خانه  شیشه‌ای بزرگ خود در بورلی هیلز را به مبلغ 17 میلیون دلار برای فروش گذاشته که آن نیز با تنفر شدیدی از طرف رسانه‌های جمعی مواجه شده است. منتقدان با دل و جرات مجازی آن را شبیه یک ساختمان اداری و یا پردیس دانشگاهی می‌دانند.

ساخته شده از شیشه و فولاد


عمارت جاستین بیبر در بورلی هیلز

عمارت جاستین بیبر در بورلی هیلز
این خانه با صدها تن فولاد و شیشه  سفارشی و در عرض پنج سال ساخته شده است. طراحی زاویه‌دار و بدیع و متفاوت آن مخصوص نایلز می‌باشد. اخیرا یکی از خانه‌های او به ارزش 4.2 میلیون دلار به فروش رفت. بسته به این که از چه کسی بپرسید، این خانه‌ها یا بی‌نظیر هستند و یا به شدت شبیه ساختمان‌های اداری. اگر نیاز به خانه‌ای دارید که آغازگر گفتگوها باشد، این خانه قطعا مخصوص شماست.

It’s Everyday, Bro
 این خانه پس از فروش 10.5 میلیونی خود در مارس 2014، برای مدت کوتاهی با مبلغ 15 میلیون به بازار عرضه شد اما به فروش نرسید. این خانه در موزیک ویدیویEveryday, Bro” “It’s  از Jake Paul نیز دیده می‌شود که می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید. این موزیک از زمانی که در سال 2017 آپلود شد، بیش از 250 میلیون بار مشاهده شده است. (پیشنهاد می‌شود آن را بی‌صدا تماشا کنید).

جزئیات زیبایی نیز وجود دارند

دکوراسیون عمارت جاستین بیبر

دکوراسیون عمارت جاستین بیبر

دکوراسیون عمارت جاستین بیبر

دکوراسیون عمارت جاستین بیبر

دکوراسیون عمارت جاستین بیبر
این خانه در زیر سقف طرح باز خود دارای شش اتاق خواب و پنج سرویس بهداشتی، پارکینگ با ظرفیت 6 ماشین، چندین شومینه، یک آسانسور و سیستم امنیتی می‌باشد. جالب اینکه اشکالاتی که نظر دهندگان به طراحی این خانه گرفته بودند با نظر بیبر یکسان بود –بر طبق گفته  مجله  Highsnobiety، این ستاره  پاپ پس از مدت کوتاه دو ماه بخاطر وضوح دید ناخواسته‌ای که نمای شیشه‌ای برای پاپاراتزی ایجاد کرده بود، آنجا را ترک کرد. آخرین بار تنها به مبلغی کمتر از 15 میلیون دلار برای فروش گذاشته شده بود اما اخیرا حتی در دیتابیس MLS نیز نام آن مشاهده نمی‌شود. چاره‌ای جز این نداریم که فکر کنیم حتما یک دستیار ناآگاهی ندیده و بخاطر مساحت، موقعیت آن در بورلی هیلز و مناظر فوق‌العاده این خانه را اجاره کرده است.

موقعیت خانه بسیار باارزش است

این خانه در تپه‌های بورلی هیلز واقع شده و مانند یک ساختمان بیوتکنولوژی در میان املاک در ظاهر معمولی مسکونی اطراف جلوه‌گری می‌کند. این عمارت در نزدیکی Coldwater Canyon ساخته شده است.

مناظر را مشاهده کنید

عمارت جاستین بیبر در بورلی هیلز
مناظر تماشایی را از مرکز شهر لس‌آنجلس از حیاط داخلی که با وسایل سبک آینده‌نگرایانه و چندضلعی دکور شده است، می‌توان مشاهده کرد. بیبر 21 ساله بوده که این خانه را برای 90 روز اجاره کرده است.

این هم از استخر
این خانه دارای فضاهای نشیمن فوق‌العاده‌ای در داخل و خارج از آن است که دسترسی مستقیم به یک استخر بی‌نهایت (اینفینیتی) بزرگ و طویل دارند. این عمارت تقریبا همانند خانه  شبیه به کالج 17 میلیون دلاری از فارل ویلیامز است که آن نیز در بورلی هیلز قرار دارد. گرچه معماران آن‌ها متفاوتند.

استخر عمارت جاستین بیبر

استخر عمارت جاستین بیبر
کلویی کارداشیان و خانه‌ای با حادثه  تخم‌مرغ

این یکی از جالب‌ترین خانه‌هایی است که بیبر مالک آن بوده و جالب بودن آن بخاطر جذابیت و فریبندگی خود خانه نیست بلکه اتفاقاتی می‌باشد که در زمان سکونت بیبر از سال‌های 2012 تا 2014 در آن رخ داده است. در حال حاضر کلویی کارداشیان مالک آن است.

بیبر شرور

بیبر این خانه را در کالاباساس کالیفرنیا از همسر سابق ادی مورفی به ارزش 6.5 میلیون دلار در سال 2012 خریداری کرد. تنها یک سال از قرار گرفتن آهنگ As Long As You Love Me در جایگاه ششم از 100 آهنگ برتر بیلبورد گذشته بود و آلبوم Believe نیز راه خود را به سمت جایگاه پلاتینیوم پیش می‌برد. بیبر سال خوبی را طی می‌کرد اما همسایگان خود را دوست نداشت و همسایه‌هایش نیز علاقه‌ای به وی نداشتند.

ایجاد ترس و وحشت در محله

بر اساس گزارش گاردین، و برطبق پرونده  شکایت اوایل 2015، سوزان و جفری شوارتز مدعی شدند که از طرف این خواننده  پاپ مورد اذیت و آزار روانی قرار گرفته‌اند و اظهار داشتند که بیبر «در صورت جفری تف انداخته و خانواده را با میهمانی‌های پر سروصدا، استفاده از مواد مخدر و رانندگی خشن در یک محله  محصور به ترس و وحشت انداخته است».

این شکایت که 25 هزار دلار غرامت طلب کرده بود، علاوه بر شکایت دیگری بود که همین همسایه‌ها بخاطر حادثه  پرت کردن تخم مرغ در سال 2014 از وی کرده بودند.

خسارت تخم مرغی


خانواده  شوارتز مدعی شدند که بیبر و رفقایش کینه  خود را به شکل پرتاب کردن تخم مرغ بر خانه  آن‌ها نشان دادند. بر طبق گزارش گاردین تخم مرغ‌ها بر روی «وسایل چوبی سفارشی‌ساز و دیگر وسایل گران‌قیمت» آن‌ها پاشیدند و در نتیجه هزاران دلار خسارت به بار آوردند.

جستجوی وسیع برای یافتن تخم مرغ‌ها در کالاباساس

همسایه‌ها با پلیس تماس گرفته و کاراگاهان برای یافتن مدرکی برای گلوله‌های تخم مرغ فرود آمده بر روی ملک در آنجا حاضر شدند. پلیس در حین یورش به آنجا، کمی کوکائین یافت که گفته شد برای یکی از اعضای گروه بیبر بوده است.

زمانی که بازرسی‌ها شدت گرفت، پلیس حکم تفتیش منزل بیبر را برای مطابقت فیلم دوربین خود بیبر با اکانت اینستاگرامش گرفت تا بتوانند از زمان این حادثه مطلع شود. حیف که فیلم ضبط شده‌ای از آن یافت نشد.

چهار هلیکوپتر، یک حکم و یک بیبر

پس از آنکه پلیس با کار متناوب این پرونده را به پایان رسانید، حکم دستگیری بیبر را صادر کردند. رئیس پلیس با استفاده  هوشمندانه از بودجه  بیت‌المال چهار هلی‌کوپتر را به یاری آن‌ها فرستاد از بیم آن که بیبر از کشور بگریزد. شما که مسلما نمی‌خواهید با اینترپل در این زمینه درگیر شوید.

مجازاتی بسیار ناچیز

هنگامی که به این پرونده رسیدگی شد، بیبر با 80.900 دلار غرامت نقدی، 5 روز خدمات اجتماعی، حکم حضور 12 هفته‌ای در دوره  مدیریت خشم و دور ماندن از خانواده  شوارتز برای 2 سال، جریمه شد.

وثیقه‌ای برای بیبر

افزون بر این، وثیقه‌ای دقیقا به ارزش 29.201.82 دلار به شرکت KMD Electric بدهکار شد که حق توقیف اموالی را علیه این ستاره  پاپ برای «کار، تجهیزات خدماتی و یا متریال»گرفت.

خداحافظی با کالاباساس

بنابراین به همین خاطر است که بیبر این عمارت 930 متر مربعی را در بهار 2014 با قیمت 7.2 میلیون دلار به کلویی کارداشیان فروخت. کارداشیان از آن زمان، این ملک دارای هفت اتاق خواب و هشت سرویس بهداشتی را بازسازی کرده است. او هنوز نیز مالک کل خانه است، به جز یک پیست اسکیت که قبل از فروش از آنجا برداشته شد.

جدیدترین خانه  بیبر و بالدوین

جاستین بیبر در 13 سپتامبر 2018 طی یک مراسم بی سروصدا و غیرمذهبی، در دادگاهی در شهر نیویورک با هیلی بالدوین ازدواج کرد. در مارس همان سال، آن‌ها عمارتی در بورلی هیلز به ارزش 8.5 میلیون دلار خریداری کردند.
برای فروش در ایسنتاگرام؟

علی‌رغم تغییر دکوراسیون خانه طبق سلیقه  خود، این زوج خیلی زودی از این خانه خسته شدند. یک سال بعد در اکتبر 2019، بیبر عکسی در ایسنتاگرام خود با این توضیح منتشر کرد: «عاشق حس و حال خوب خانه هستم، با این حال قصد دارم آن را بفروشم، کسی علاقمند به خرید هست؟» که روشی جالب برای فروش خانه است. در این عکس، شما می‌توانید کاغذ دیواری مشهور طرح برگ درخت موز Mantique، یک فوتبال دستی و قفسه‌های شراب تعبیه شده در داخل خانه را ببینید.

عکس‌های تو

شاید بیبر کاملا هم گذشته  خود در کالاباساس را پشت سر نگذاشته باشد، یک صندلی تخم‌مرغی شکل حصیری همراه با دو قالیچه  کوچک پرزدار و یک عکس بسیار بزرگ از بیبر و هیلی در حال بوسیدن یکدیگر در این اتاق وجود دارد. که بهرحال داشتن این‌ها در خانه بیهوده نیست.
همراه با اسباب و اثاثیه

بیبر نوشت: «من این خانه را همراه با اسباب و اثاثیه می‌فروشم. قیمت پیشنهادیتان را بگویید.» این اتاق نشیمن شامل یک مبل بزرگ چند تکه، میز پذیرایی مرمر و یک تابلوی هنری «عاشقت هستم» می‌باشد. دو گربه  وحشی آفریقایی به نام‌های سوشی و تونا مسلما جزو اثاثیه به حساب نمی‌آیند. بیبر این دو گربه را به قیمت جمعا 35 هزار دلار به عنوان هدیه  عروسی برای هیلی خریده است. آن‌ها صفحه  اینستاگرام مخصوص خود را دارند.

مهارت بسکتبال خود را همانند بیبر تمرین کنید

آیا باورتان می‌شود که بیبر بسکتبال را خوب بازی می‌کند؟ خب، او منکرانش را با تمرین به وسیله  Super Shot یکی از بازی‌های ماشینی بسکتبال با یک تخته  متحرک خجالت‌زده می‌کند. این ماشین به قیمت تقریبا 3295 دلار به فروش می‌رسد. این در حدود 0.04 درصد قیمت خرید آن است، با این فرض که شما پول هر کاری که جاستین در این خانه انجام داده را می‌پردازید (شاید او سودی هم بخواهد)

پر از مجسمه‌های کوچک
محوطه عمارت جاستین بیبر
فضای اٌپن آشپزخانه دارای کفپوش ساخته شده از چوب کاج، یک جزیره با کانتر مرمر و دیواری از پنل‌های آیینه‌ای می‌باشد. یک مجسمه  لِگو با دهانی از کلمه  drew که کلکسیون رایج Drew House را نشان می‌دهد. صدها مجسمه و عروسک‌های پولیشی به همراه یک سیستم الکترونیکی تغذیه کننده  گربه‌ها در اینجا وجود دارد.

تخته‌های اسکیت و عروسک‌های پولیشی

محوطه  پلکان بیبر با مجموعه‌ای از تخته‌های اسکیت و عروسک‌های پولیشی KAWS دکور شده است. برای افراد نامطلع باید بگوییم که کارهای هنری، عروسک‌های پولیشی و مجسمه‌های KAWS توسط یک هنرمند اهل بروکلین (که متخلص به KAWS است) که برچسب‌های قیمتی در حدود 15 دلار تا 2 میلیون دلار دارند، ساخته می‌شوند. این هیولای شیرینی KAWS که در اینجا دیده می‌شود را می‌توان با 80 دلار از StockX خریداری کرد.

محوطه عمارت جاستین بیبر
این سرویس بهداشتی مستر است

سرویس بهداشتی بیبر و هیلی مزین به پنل‌های مرمر می‌باشد و یک حمام بزرگ که ظاهرا نورگیری در سقف خود دارد. بیبر از پادری‌های معمولی استفاده نمی‌کند، وای نه. این‌ها پادری‌های سفارشی Drew House هستند. کلکسیون لباس‌های Drew House پوشاک محدودی را همانند پیراهن و دمپایی تولید می‌کند که معمولا می‌توان در Grailed آن‌ها را پیدا کرد، جایی که یک تیشرت ساده 90 دلار قیمت دارد. تولیدات انحصاری، چقدر جذاب!

این اتاق خواب بیبر است

اتاق خواب عمارت جاستین بیبر
در اینجا پاهای بیبر را می‌بینیم (با جوراب‌های Drew House) در جایی که احتمال می‌دهیم اتاق خواب مستر او باشد. یک تلویزیون صفحه تخت بزرگ در بالای یک شومینه  مرمر با قاب چوبی وجود دارد که در دو طرف آن میزهای کوچک استوانه‌ای قرار گرفته است.

این هم از استخر

در حیاط خلوت، یک استخر باریک مستطیلی شکل قرار گرفته با یک آب‌نمای نصب شده بر روی یک نمای پس زمینه  آجری. بیبر علاقمند به دمپایی، پاپوش برند Drew House خود را با صورتک خندان زرد ویژه  Drew House پوشیده است.

بدنام‌ترین خانه  پارتی هالیوود

بیبر پس از ترک کردن کالاباساس مجتمعی در لس‌آنجلس اجاره کرد که بخاطر برگزاری میهمانی‌های پرسروصدا و گوش‌خراش و آزار و اذیت همسایه‌ها زبانزد است.

وجود لامپ‌های نئونی در همه جا

بیبر در سال 2014، 29500 دلار برای اجاره  این ملک پر زرق و برق پرداخت کرد. در مجموع، این ملک دارای چهار خانه است با 4273 متر مربع فضای نشیمن، 32 اتاق خواب و 51 سرویس بهداشتی، و لامپ‌های نئون، یک عالمه نئون.

فقط کمی ناخوشایند است

رسانه‌های خبری اظهار دارند که بیبر پول تمام مجتمع را پرداخت کرده اما مشخص نیست که واقعیت داشته باشد. اخیرا یکی از این خانه‌ها در Weidlake Drive به مبلغ 34900 دلار برای اجاره گذاشته شده است در حالی که بزرگترین آن‌ها 44900 دلار. در بالای بام این خانه تابلوی Hollywood نصب شده است.

کابوسی در همسایگی

یکی از سران شورای محله به گزارشگر هالیوود گفته است: «همانند سرطان است، افراد مست بطری‌ها را پرتاب می‌کنند و بر روی چمن همسایه‌ها دستشویی می‌کنند.» این مجتمع که مالک آن بساز و بفروش مشهور دنی فیتزجرالد می‌باشد، میزبان میهمانی‌های بیشماری است که توسط ساکنان ثروتمند آن برگزار می‌شود. بیبر برای مدت نامشخصی در اینجا زندگی کرده است. مستجران قبلی عبارتند از شان کینگستون، نلی، The Weekend و T.I.

به خانه «سالادساز» خوش آمدید

شیری در قفس برای گرفتن سلفی

از سال 2015 همسایگان بیش از 90 بار بخاطر ساکنان مختلف این مجتمع با پلیس تماس گرفتند. در حین یکی از میهمانی‌ها، باستین یوتا، یک آلمانی مشهور در زمینه  آرایشی، شیری در قفس را برای گرفتن سلفی به این ملک آورد.
آیا رفتار بیبر مناسب بود؟

فیتزجرالد در گفتگو با خبرنگار هالیوود گفت؛ «بیبر بسیار آرام و موقر بود، او عاشق بدنسازی بود و هر روز ورزش می‌کرد. منابع دیگر چیزی غیر از این را می‌گویند. فردی ناشناس به Radar online گفت که بیبر «از اجاره  خانه  تپه  هالیوود فقط برای برگزاری میهمانی استفاده می‌کند» چرا که نمی‌خواهد سر و کله  افراد ناشناس در خانه‌اش پیدا شود، که در آن زمان مجتمع گرانی در بورلی هیلز بود.

به خانه «سالادساز» خوش آمدید

از ویژگی‌های این ملک

این مجتمع شامل یک آساسنسور، کلوب دیسکوی شبانه، یک سالن سینما با پرده  4 متری، یک باشگاه و سه بار می‌باشد.
این ملک مخصوص میهمانی ساخته شده است

فیتزجرالد به گزارشگر هالیوود گفته است که این خانه‌ها به طور انحصاری فقط برای برگزاری میهمانی ساخته شده‌اند. این خانه‌ها با در نظر گرفتن این مساله ساخته شده‌اند، بنابراین کفپوش آن‌ها بیشتر به سبک صنعتی که در هتل Hyatt یافت می‌شوند نزدیک هستند تا خانه، و دیوارها نیز فقط گچ کاری ونیزی سرهم بندی شده می‌باشند.

به خانه «سالادساز» خوش آمدید

دیگر ساکنان مشهور

ساکنان دیگری که در این هتل زندگی کرده‌اند مارک زاکربرگ که یک جشن تولد در آن برگزار کرد و زندایا که تولد 16 سالگیش را در آن جشن گرفت. این خانه میزبان انتخاب افراد برای فصل یازدهم American Idol بوده و لوکیشن فیلمبرداری برای Playboy Tv “Swing” که برنامه‌ای برای افراد هوس باز است. همسایه‌ها از برگزاری مرحله  انتخابی Swing که در فضای باز رابطه  جنسی برقرار می‌کردند هراسان شده بودند.

اتاق تلویزیون عمارت جاستین بیبر
وجود لامپ‌های نئونی در همه جا

بیبر حدودا 20 ساله بود که این خانه را اجاره کرد. گذشته از حادثه  تخم‌مرغ، بیبر با مشکلات دیگری نیز در این زمان دست و پنجه نرم می‌کرد. پلیس Miami-Dade بیبر را بخاطر رانندگی در هنگام منقضی شدن گواهینامه‌اش و مقاومت در برابر پلیس دستگیر کرد. بیبر و وجود زاناکس و ماریجوانا در خونش، اما در نهایت مجددا جریمه  بسیار ناچیزی به او تعلق گرفت. او 50 هزار دلار به خیریه‌ای مخصوص جوانان اهدا کرد و قول داد که در برنامه‌ای در مورد تاثیر رانندگی در حال مستی صحبت کند و 12 ساعت در دوره  مشاوره  مدیریت خشم شرکت کند.

استخر



عده‌ای از آمریکایی‌ها آنقدر مضطرب و پریشان بودند که صلاح نمی‌دانستند بیبر در این استخر روی بام بماند. بیش از 273 هزار نفر دادخواستی برای دیپورت کردن این ستاره  پاپ کانادایی و باطل کردن گرین کارت او ارائه دادند.

خاری در چشم 18 متری

بزرگترین خانه  این مجتمع 18 متر ارتفاع دارد. یکی از همسایه‌ها به گزارشگر هالیوود گفته بود که مردم محل، اقامتگاه قبلی بیبر را «نقصی بر روی تپه» می‌نامند.

این خانه  اجاره‌ای 100 هزار دلاری است

بیبر و هیلی پیش از اقامت در خانه  کنونی‌شان، این ملک 603 متری کنار آب را در Toluca Lake در کالیفرنیا اجاره کردند.

این خانه یک استخر در حیاط خلوت خود دارد

این زوج قراردادی امضا کرده و 100 هزار دلار بابت اجاره  یک ماه این ملک در سال 2018 پرداخت کردند. این پول هنگفتی است، با این حال Toluca Lake منطقه‌ای گران قیمت است. بر طبق Redfin میانگین قیمتی منطقه  Greater Toluca Lake 1.58 میلیون دلار است، اگرچه ملکی جلوی آب با این مساحت در گرانترین ناحیه قرار دارد.

آشپزخانه‌ای وسیع


آشپزخانه عمارت جاستین بیبر

آشپزخانه عمارت جاستین بیبر
بیبر و هیلی قراردادی در اکتبر 2018 امضا کردند، پس این یکی از نخستین خانه‌هایی است که این دو نفر قبل از درخواست وام مسکن در آن زندگی می‌کردند. آشپزخانه  سبک ییلاقی این خانه دارای دکور سفید و مشکی است، با یک اجاق گاز بزرگ، سینک سبک فارم هاوس و بک اسپلش سابوِی.

آشپزخانه عمارت جاستین بیبر

پلکان مارپیچ بزرگ



پلکان مارپیچ بزرگی از لابی به طبقه  دوم کشیده شده است. این خانه مزین به یک لوستر ساده و کف چوبی تیره می‌باشد.

مناظر آبی Toluca Lake

این ملک در کنار دریاچه  تولوکا بوده و در امتداد مسیر آبی یکی از خانه‌های فرانک سیناترا می‌باشد.

اتاق خواب


این خانه دارای پنج اتاق خواب و پنج سرویس بهداشتی موجود در اتاق‌ها است. اینجا ممکن است جای دنجی برای زوج تازه ازدواج کرده باشد.

سرویس‌های بهداشتی

سرویس بهداشتی مستر وسیع بوده و شامل دو روشویی جداگانه و یک اتاق مخصوص دوش بزرگ می‌باشد. یک وان چینی با شیرآلات استیل ضد زنگ که در کنار پنجره قرار گرفته تا کسانی که در آن حمام می‌کنند بتوانند از مناظر لذت ببرند.

استودیوی ضبط

یکی از چیزهایی که بیبر را جذب این خانه کرده همین استودیوی ضبط می‌باشد. خواننده  آهنگ “Sorry” احتمالا کار را در آغاز آهنگ “Changes” که در فوریه  2020 منتشر شد شروع کرده باشد. این آهنگ رتبه  اول از 200 بیلبورد را به خود اختصاص داد و هفتمین آهنگ بالای جدولی بیبر در ایالات متحده شد.
ارزش این خانه 8.5 میلیون دلار است

در حالی که این خانه دیگر برای فروش نیست، کارشناسان در آگوست 2019 آن را 8.5 میلیون دلار قیمت گذاری کرده بودند. با این وجود هیچ خریداری پیدا نشد و در نهایت این خانه از لیست فروش خارج شد. در مورد جاستین باید بگوییم که او در مورد دست و پنجه نرم کردن با مشکل روانی و اعتیاد خود کاملا شفاف‌سازی کرده و اخیرا سیر خود را در مورد این موضوع در مستند سریالی کوتاه خود “Justin Bieber: Seasons” به تصویر کشیده است.

وی همچنین فاش کرده که با بیماری تشخیص داده نشده  لایم و مونونوکلئوز درگیر بوده که بر روی سلامت روانیش تاثیر منفی گذاشته است. همانند تاریخچه  اسکانش، این‌ها نشانه‌های مثبتی در رشد و بلوغ او می‌باشند.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس

نظر شما در مورد عمارت جاستین بیبر در بورلی هیلز


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ جاستین بیبر

خودروهای جدید و هواپیمای شخصی جاستین بیبر

خودروهای جدید و هواپیمای شخصی جاستین بیبر


تیزر لوکس از خودروهای جدید و هواپیمای شخصی جاستین بیبر را با هم می بینیم. امیدواریم لذت ببرید.


عمارت جاستین بیبر در لندن

عمارت جاستین بیبر در لندن


جاستین بیبر خواننده 22 ساله و پر طرفدار خانه جدید خود را در شمال شهر لندن با مساحت 24 هزار فوت مربع که در سال 1910 ساخته شده است را به تازگی اجاره نموده است. عمارت جاستین بیبر با توجه به...


عمارت قدیم و جدید جاستین بیبر

عمارت قدیم و جدید جاستین بیبر


عمارت جاستین بیبر با قدمت و ویژگی های خاصش توجه همگان را به خود جلب کرده است. این خواننده ۲۲ ساله ۱۰۸.۳۳۳ یورو در ماه را به اجاره عمارت شمال لندن اختصاص داده و در سال این هزینه به ۱.۳ میلیون...


خانه جدید شیشه ای جاستین بیبر

خانه جدید شیشه ای جاستین بیبر


جاستین بیبر یکی از بزرگترین اسم ها در هالیوود است و فقط به این دلیل  که او مانند یک پادشاه  با درآمد 20 میلیون دلاری در هالیوود زندگی می کند. ساختمان انحصاری جاستین بیبر، خواننده مشهور که شما را شگفت زده...


کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1400/08/15
بازدید بازدید: 780

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS