نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای ساختمانی

0

بزرگترین دیزنی لند در شانگهای

دیزنی لند

مقاله بزرگترین دیزنی لند در شانگهای با تصاویر با کیفیت


دیزنی لند تا کنون شش تم پارک فوق العاده زیبا را در کالیفرنیا، فلوریدا، پاریس، توکیو، هنگ ‏کنگ و شانگهای افتتاح کرده است.

‏پارک تفریحی دیزنی لند شانگهای، نخستین پارک موضوعی دیزنی در کشور چین است  که در سال 2011، مراسم افتتاحیه برای ششمین دیزنی لند، برگزار شد و هم اکنون به یکی از نقاط پر بازدید گردشگری درآمده است. البته گشایش کامل این تِم پارک در سال 2015 بوده است.

دیزنی می گوید: مالک و گرداننده این پارک شرکت والت دیزنی می‌باشد "اساس پارک شانگهای، شامل ویژگی های درخور و مناسب منطقه شانگهای و همچنین شامل، ویژگی های مطلوب و بدون تناقض با اهداف بقیه ی مکان های تفریحیِ دیزنی در سراسر دنیا است."  این پارک تا کنون مورد بازدید ‏بیش از ۵۱۵ میلیون نفر از زمان افتتاح قرار گرفته ‌است.

 بازدید کنندگان علاوه بر امکانات شهربازی می توانند از فروشگاه ها و نمایش ها لذت برده و مزه وعده های غذایی عرضه شده در آن را بچشند. ارائه موسیقی مرسوم چینی و یا میکی موس در لباس چینی همراه با تمام جزئیات بکار رفته در این لباس، از جملۀ این اقدامات است. دیزنی لند شانگهای، تطبیق یافته ترین مکان تفریحی با فرهنگ چینی است که تا کنون، پرجمعیت ترین کشور دنیا را، به شادترین مکان دردنیا، تبدیل کرده است. تعداد افرادی که در دیزنی لند شانگهای استخدام شده‌اند بیش از1000 نفر است و این در حالی است که 90 درصد استخدام‌ شده‌ها از چین هستند، تعداد زیادی بازیگر زن غربی به خدمت گرفته شده‌اند تا نقش شاهزاده‌های دیزنی را بازی کنند.

دیزنی لند شانگهای
نکاتی تعجب آور درباره پارک دیزنی لند شانگهای وجود دارد که در دنیا بی نظیر است:
ابعاد مجموعه دیزنی لند شانگهای برابر است با معادل 55 زمین فوتبال.
بازیگرانی به تعداد 1000نفر در لباس شخصیت‌های محبوب دیزنی در این شهربازی نقش آفرینی می‌کنند.
 از معماری سبزاین منطقه می توان  2.4  میلیون درختچه زینتی و 12000 درخت نام برد.
لوله‌های انتقال آب به طول 160 کیلومتر به منظور ذخیره آب (آبیاری درختان و آب آشامیدنی) و ایجاد شبکه فاضلاب در این مجموعه استفاده شده است.
72000 تن فولاد برای ساخت این پارک عظیم رویایی شانگهای استفاده شد که به سنگینی 10600 فیل خواهد بود.
 سریع‌ترین ترن هوایی در پارک‌های دیزنی TRON نام دارد. طول کابل‌ها و سیم‌های به کار رفته در ساخت آن، می‌تواند 37 مرتبه شانگهای را دور بزند.
آبشار مصنوعی مجموعه با ارتفاع 32 متر برای پر کردن یک استخر المپیک به حجم 2.5 میلیون لیتر کافی خواهد بود.
برای هر روز کاری رستوران مجموعه 700 کیلوگرم برنج، 350 کیلوگرم نودل و 2700 عدد تخم مرغ می‌پزد، که این امار رو به افزایش است.

دیزنی لند شانگهای
این تم پارک دارای قسمت های مختلفی از قبیل ‏Mickey ‎Avenue، ‏Gardens of Imagination، ‏Fantasyland، ‏Adventure Isle، ‏Treasure Cove‏ و ‏Tomorrowland‏ می ‏باشد. ‏‎که به این قسمت ها می پردازیم:
Adventure Isle جزیره ماجراجویی
دراین قسمت ‏Adventure Isle‏ می توانید از مکان های مختلفی بازدید کنید که از آنها می توان به ‏Camp Discovery اشاره کرد. گردشگران با گذشتن از روی پل طناب، هیجان چالش برانگیزی را تجربه می کنند، مسیرهای پیاده روی برروی مکان های باستانی، لذت بردن از پیاده روی آرامش بخش در کنار آبشارها که معجزات طبیعی و انسانیت را میابند. خرابه های قبیله ای قدیم (لوکیشن های ساخته شده) را ازنزدیک می بینند.

‏Disney ‎Jungle Characters At Happy Cirlcle: گردشگران در این منطقه جنگلی برخی از شخصیت های محبوب دیزنی از کتاب جنگل، شاه شیر   و حتی نقطه ای از کارکترهای انیمیشن جدید Zootopia را از نزدیک میبینند ! برای استفاده از این مکان ها، محدودیت قد وجود ندارد.اما در قسمت Soaring ‎Over the Horizon وجود دارد.

Soaring ‎Over the Horizon در این قسمت نیز تجربه پرواز و بازدید از شگفتی ها و عجایب دنیا را برای بازدید کنندگان به ارمغان می آورد (اهرام ثلاثه مصر، ابشار نیاگارا و...). برای ‏استفاده از این قسمت باید حداقل 102 سانتی متر قد داشته باشید و کوتاهتر از آن ، اجازه استفاده از این بخش را نخواهند ‏داشت. ‏

جزیره ماجراجویی


جزیره ماجراجویی


جزیره ماجراجویی

جزیره ماجراجویی


جزیره ماجراجویی
Fantasy land سرزمین عجایب
در قسمت ‏Fantasyland‏ این پارک می توانید از مکان آلیس در سرزمین عجایب که دارای اینه هایی با کاربردهای مختلف که شما را به خنده ولحظات سرگرم کننده وعکاسی وادار میکند لذت ببرید، پرنسس های دیزنی، قطار هفت کوتوله ، ‏قسمت هیجانی "روزی روزگاری" و ... در این مکان وجود دارد. که هر کدام از این ها زیبایی منحصر به فردی را دارا می باشند. ‏‏ ‏‏در این پارک تفریحی دیزنی لند بازیگرانی نقش شخصیت‌های انیمیشنی فیلم‌ها را از جمله سفید برفی، آلیس در سرزمین ‏عجایب و تینکربل برعهده‌ دارند. باید بدانید که در حدود 1000 بازیگر در لباس شخصیت های محبوب دیزنی در این تم پارک ‏فعالیت می کنند که می توانید با آن ها عکس بگیرید و سرگرم شوید و خاطره ای رویایی برای خود ثبت کنید.

سرزمین عجائب دیزنی لند


سرزمین عجائب دیزنی لند


سرزمین عجائب دیزنی لند

سرزمین عجائب دیزنی لند


سرزمین عجائب دیزنی لند
Treasure Cove کوچه گنج
اگر طرفدار دزدان دریایی کارائیب و کارکتر ها و کشتی های مخصوص آن هستید، یکی از زیباترین لحظات خود را در قسمت ‏Treasure Cove‏ سپری خواهید نمود. لوکیشن ها به صورت کاملا طبیعی و بی نقص ساخته شده است. بازیگران با گریم فوق العاده ای که دارن، در کشتی ها و خانه های جزیره با مردم ارتباط برقرار می کنند همراه با عکاسی،موسیقی، رقص و نمایش.

دزدان دریایی کارائیب


دزدان دریایی کارائیب


دزدان دریایی کارائیب


دزدان دریایی کارائیب


دزدان دریایی کارائیب
Baymax بیمکس
در قسمت های دیگر این پارک شگفت انگیز می توانید از بخش های ‏Baymax، شخصیت محبوب انیمیشن 6 ابر قهرمان نیز بازدید کنید که فرهنگ و جغرافیا و معماری دنیای شرق و غرب در لوکیشن ها و نمایش ها به تصویر کشیده می شوند. جالب است بدانید در لوکیشن های این شخصیت کارتونی نکات کاملا ریزی رعایت شده است که تنها منتقدان و کارگردان ها متوجه این نکات می شوند، می توان به لوکیشن گاراژی که بیمکس در آن خلق شد اشاره کرد که حتی ترتیب قرار گرفتن آچارها و پوسترها روی دیوار دقیقا همانند همان ترتیبی است که در انیمیشن ساخته شده است. این موضوع باعث شده تا وقتی گردشگران در محل قرار میگیرند، همان حسی را تجربه کنند که کاراکترهای بیمکس و کاکاچی درانیمیشن به اجرا گذاشتند.

بیمکس در دیزنیلند


بیمکس در دیزنیلند


بیمکس در دیزنیلند


بیمکس در دیزنیلند


بیمکس در دیزنیلند
tarzan تارزان
 ‏تارزان، یک شخصیت داستانی قدیمی و محبوب است، قسمتی از پارک به صورت جنگل بنگال ساخته شده است و بازیگری که نقش تارزان را بازی میکند به همراه گروه خود در این لوکیشن به نمایش زنده همراه با موسیقی می پردازند.

تارزان در دیزنیلند


تارزان در دیزنیلند


تارزان در دیزنیلند


تارزان در دیزنیلند


تارزان در دیزنیلند
forozen فروزن
محبوب ترین شخصیت کارتونی که در حال حاضر برای بچه ها (خصوصا دختر بچه ها) وجود دارد است. کالسکه های سواری با موضوع شخصیت‌های دیزنی، در این پارک وجود دارد که  بازیگران سوار بر آن ها پارک را همراه با موسیقی طی میکنند و مردم از دیدن این همه زیبایی و ظرافت در طراحی آن ها به وجد می آیند. نمایش ها، رقص ها و... در رابطه با این شخصیت دیزنی وجود دارد که دراین پارک به اجرا گذاشته می شود.

فروزن در دیزنیلند


فروزن در دیزنیلند


فروزن در دیزنیلند


فروزن در دیزنیلند


فروزن در دیزنیلند
Mickey ‎Avenue خیابان میکی
اصلی ترین و اولین شخصیت کارتونی شرکت والت دیزنی که برنده جایزه اسکارشده است. خالق این شخصیت حیوانی (یک موش) خود والت دیزنی بوده است، که نقش صدای او را نیز ابتدا خودش ایفا می‌کرد.

میکی‌ماوس سال ۱۹۲۸ خلق شد و تا سال ۱۹۴۶، والت دیسنی صدای او را درمی‌آورد. از محبوب ترین شخصیت های کارتونی از سال 1928 تا هم اکنون است که شخصیت اصلی این پارک تفریحی است همان طور که در اول مقاله اشاره شد، دیزنی لند شانگهای، تطبیق یافته ترین مکان تفریحی با فرهنگ چینی است به طوری که شخصیت اصلی دیزنی لند لباس و فرهنگ چین را به عرضه نمایش گذاشته است. کاراکتر میکی به همراه گروه خود در خیابانی به اسم خودش نمایش برگذار می کند همراه با موسیقی و رقص، با گردشگران ارتباط برقرار می کند و لحظات شادی را برای آن ها رقم میزند.

میکی موس در شانگهای


میکی موس در شانگهای

میکی موس در شانگهای

میکی موس در شانگهای

میکی موس در شانگهای
رستوران و کافه های دیزنی لند شانگهای
برای گردشگرانی که از این مجموعه عظیم دیدن میکنند، انواع کافه ها و رستوران های بین المللی با انواع ذائقه ها و برندهای مختلف صنایع خورد و خوراک  نیز وجود دارند ‏و تقریبا می توان به جرات گفت که هیچ فردی هیچگونه مشکلی از این بابت نخواهد داشت. غذا ها و نوشیدنی ها به شکل شخصیت های دیزنی لند آماده می شوند که کوکان را به اشتها و بزرگسالان را هم به وجد می آورد. در این مکان ها کاراکترهای محبوب دیزنیلند هم نقش آفرینی می کنند و با مردم ارتباط برقرار می کنند. می توان گفت قدم به قدمه این پارک رویایی است.

رستوران دیزنیلند شانگهای


رستوران دیزنیلند شانگهای


رستوران دیزنیلند شانگهای


رستوران دیزنیلند شانگهای


رستوران دیزنیلند شانگهای
هتل های دیزنی لند شانگهای
برای اقامت افرادی که بخواهند در این تم پارک شگفت انگیز بمانند نیز دو هتل وجود دارد که می توانند مکانی ایده آل برای استراحت گردشگران به حساب ‏بیایند.
هتل ‏Shanghai Disneyland‏ و ‏Toy Story Hotel‏ نام دارد. هتل هایی که با شرایط کاملا خاص ‏و مدرن، پذیرای میهمانان خود می باشند و تمامی امکانات رفاهی برای آسایش آنها اندیشیده شده است.
shanghai disneyland hotel
گردشگران با انتخاب خود می توانند یکی ازدو هتل  مضمون دیزنی را انتخاب کنند، که هتل دیزنی لند شانگهای اولویت اول را به خود می گیرد، چون ورودی پارک در Disney town  واقع شده و پیش از ورودی درب اصلی پارک است. گام اول در داخل این هتل، شما را شگفت زده خواهد کرد. ازنزدیک ترکه نگاه کنید خواهید دید که چطور طراحان و هنرمندان مجسمه سازی شخصیت های نمادین دیزنی لند را ظریف خلق کرده اند. مهم نیست کدام اتاق را انتخاب می کنید، زیبایی در مبلمان، خدمات کلاس اول، امکانات جادویی دیزنی لند و موارد دیگرشما را محصورخود میکند.
شما میتوانید عروسی و یا رویداد ویژه مثل تولد یا سالگرد ازدواج خود را درهتل شانگهای دیزنی برگذار کنید، به دلیل داشتن امکاناتی مانند سالن رقص، سالن سیندرلا که سالن زیبایی است که از دید زیبای طراحان و معماران شناخته شده ساخته شده است، انتخاب گسترده اقامتی برای مهمانان شما و یک پارک تفریحی پراز فعالیت های باور نکردنی در آن نزدیکی است، سخت است که مکان مهم تر و جالب تر برای جشن ویژه خود پیدا کنید.

هتل شانگهای دیزنیلند


هتل شانگهای دیزنیلند


هتل شانگهای دیزنیلند


هتل شانگهای دیزنیلند


هتل شانگهای دیزنیلند
Toy Story disneyland Hotel
دومین هتلی که درشانگهای دیزنی است که پس از فیلم انیمیشن دیزنی پیکسار به نام Toy Story ساخته شد. این هتل دارای دو قسمت است، هنگام مشاهده از بالا، شبیه به نماد بی نهایت است. این هتل در سال 2016 با بقیه ی تفریحات افتتاح شد. درمحوطه آن مجسمه های بزرگی دررابطه با این انیمیشن وجود دارد.
گردشگران از لحظه ای که وارد هتل میشوند، با یک وسیله بسیار جادویی که با طراحی آبی آسمان و پف ابراست، غافل گیر می شوند که اتاق اندی را از فیلم کلاسیک دیزنی پیکسار به یاد میآورد، به این طریق منحصر به فرد خوشامد گویی می کنند. از طریق یک ورودی مانند بسته بندی غول پیکر برای شخصیت های Toy Story است وارد می شوند و از یک لابی رنگی عبور می کنند. ستون هایی با طرح فضایی ، کف طراحی شده مانند تابلوهای بازی و علائم ارائه شده بر روی صفحه های Etch-a-Sketch، با طراحی های شگفت انگیز از Buzz، Woody، Jessie و Bullseye متصل می شوند.

هتل اسباب بازی های دیزنیلند

هتل اسباب بازی های دیزنیلند

هتل اسباب بازی های دیزنیلند

هتل اسباب بازی های دیزنیلند

هتل اسباب بازی های دیزنیلند

تیزرهایی زیبا از جاذبه های مهم دیزنی لند شانگهای را در زیر مشاهده نمایید:




برندهای ساختمانی مقالات ساختمانی این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو

نظر شما در مورد بزرگترین دیزنی لند در شانگهای


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ دیزنی لند

پارک دیزنی لند پاریس

پارک دیزنی لند پاریس


دیزنی‌لند پاریس (به انگلیسی: Disneyland Paris) با نام رسمی یورو دیزنی ریزورت (به انگلیسی: Euro Disney Resort) یک مرکز تفریحی و رفاهی واقع در شهر جدید مارن لاواله در حومه شرقی شهر پاریس است. اگر به دنبال گذراندن یک روز سراسر...


پارک تفریحی دیزنی لند

پارک تفریحی دیزنی لند


پارک تفریحی دیزنی لند (به انگلیسی: Disneyland Park) نام یک پارک تفریحی می‌باشد که در ۱۳۱۳ بلوار هاربور جنوبی در آناهایم، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا واقع شده‌است. این پارک در ۱۷ ام ژوئیه سال ۱۹۵۵ میلادی باز شده‌ است. مالک و...


پیاده روی در دیزنی لند شانگهای

پیاده روی در دیزنی لند شانگهای


دیزنی لند شانگهای که به عنوان جدید ترین تم پارک این شهر شناخته می شود، تلفیقی از زیبایی، رویا و هیجان را به ‏بازدیدکنندگان خود اهدا می کند. ارائه موسیقی مرسوم چینی و یا میکی موس در لباس چینی همراه با...


سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

گروه سترا
3

گروه سترا

صدر استون
0

صدر استون

گالری آرپا
0

گالری آرپا

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1397/03/27
بازدید بازدید: 8228

مطالب مرتبط با ساختمانی

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین
0

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی
0

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی

برج مارینا 101 دبی
0

برج مارینا 101 دبی

ساختمان دره در آمستردام
0

ساختمان دره در آمستردام

شیرآلات لوکس
0

شیرآلات لوکس

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه
0

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه

موزه آینده دبی
0

موزه آینده دبی

بلندترین آسمان خراش های چین
0

بلندترین آسمان خراش های چین

برج چاملیجا در استانبول
0

برج چاملیجا در استانبول

برج های جدید پاریس
0

برج های جدید پاریس

کاشی و سرامیک اسپانیایی
0

کاشی و سرامیک اسپانیایی

بلندترین برج های استانبول
0

بلندترین برج های استانبول

بلندترین آسمان خراش های آسیا
0

بلندترین آسمان خراش های آسیا

برج مسکونی مهستان
0

برج مسکونی مهستان

برج های دوقلوی تهران
0

برج های دوقلوی تهران

برج افرا در خیابان فرشته
0

برج افرا در خیابان فرشته

پنجره ترمال بریک آلومینیومی
0

پنجره ترمال بریک آلومینیومی

نمای مدرن ساختمان
0

نمای مدرن ساختمان

سنگ اسلب و کاربردهای آن
0

سنگ اسلب و کاربردهای آن

مشهورترین معماران جهان
0

مشهورترین معماران جهان

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS