نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای ساختمانی

0

برج های جدید پاریس

برج های پاریس

مقاله برج های جدید پاریس با تصاویر با کیفیت


برج های پاریس در دنیا بسیار معروف می باشند، شهر زیبای پاریس به‌عنوان پایتخت فرانسه در دسته مشهورترین شهرهای جهان قرار دارد. این شهر تاریخی که می‌توان آن را نماد فراز و نشیب‌های تاریخی فرانسه مدرن دانست، امروزه به‌عنوان پرجمعیت‌ترین شهر فرانسه شناخته می‌شود. پاریس در سطح دنیا شهرت و آوازه بسیاری دارد و از لحاظ توریستی یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری دنیا محسوب می‌شود.

برج ایفل، شهرسازی خاص، کافه‌ها و رستوران‌های پر از شادی و هیجان در کنار جاذبه‌های دیگری که فقط در پاریس می‌توان آن‌ها را یافت، از مهم‌ترین عوامل تبدیل‌شدن این شهر زیبای اروپایی به یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا است. پاریس یکی از گران‌ترین شهرهای جهان نیز به شمار می‌آید و ذکر این نکته ضروری است که بدانید هزینه‌های زندگی و امرارمعاش در پاریس بسیار بالا است و از میانگین‌های جهانی و حتی میانگین‌های اتحادیه اروپا نیز جلوتر رفته است.

امروزه پاریسی‌ها باتوجه‌به توسعه شهری که در چند دهه اخیر در ساخت‌وسازهای منطقه‌ای خود شاهدش بوده‌اند، در تلاش هستند تا با ساخت آسمان‌خراش‌های لوکس و سرآمد در سطح اتحادیه اروپا، گوی سبقت را از رقبا ربوده و نام این شهر را بیشتر از قبل مطرح کنند. صنعت ساخت‌وساز در طول چند دهه گذشته رشد خوبی در پاریس داشته است و اخیراً طی چند سال گذشته مناطق خاصی از این شهر زیبا را به‌عنوان مناطقی ویژه جهت توسعه پروژه‌های بلندمرتبه انتخاب کرده‌اند که یکی از این مناطق منطقه تجاری پاریس لا دیفنس است.

برج حکلا پاریس


برج حکلا در پاریس
آسمان خراش حکلا دارای 48 طبقه‌ به ارتفاع 220 متری (722 فوت) می باشد که در منطقه La Défense پاریس، در فرانسه در حال ساخت است، این برج توسط معمار فرانسوی ژان نوول طراحی شده و مجوز ساخت خود را در ژوئن 2016 دریافت کرده و در ماه مه 2018  ساخت و ساز خود را آغاز کرده و برای تحویل در اوایل سال 2022 برنامه ریزی کرده است، این برج بلندترین برج در منطقه La Défense خواهد بود و از Tour First بلندترین ساختمان کنونی منطقه پیشی خواهد گرفت و همچنین به عنوان اولین ساختمان بلند فرانسه لقب خواهد گرفت، نکته جالب توجه در رابطه با مسائل مالی پروژه مذکور این است که هزینه این پروژه 248 میلیون یورو برآورد شده است.

برج حکلا در پاریس برج حکلا در پاریس

برج حکلا در پاریس برج حکلا در پاریس

برج حکلا در پاریس

برج مثلث در پاریس


برج مثلث که به عنوان پروژه مثلث نیز شناخته می شود، آسمان خراشی است که در سایت نمایشگاهی Parc des Expositions de la Porte de Versailles در پاریس، فرانسه در حال ساخت می باشد و برای بهره برداری آماده می شود. این برج که توسط آژانس سوئیسی Herzog & de Meuron طراحی شده است، به شکل یک هرم شیشه ای بلند ۱۸۰ متری (۵۹۰ فوتی) با پایه های ذوزنقه ای، از یک طرف پهن و از طرف دیگر باریک است، این اولین برج بلند ساخته شده در مرکز پاریس از زمان تور مونپارناس در سال 1973 خواهد بود.

برج مثلت در پاریس

برج مثلت در پاریس

برج مثلت در پاریس

برج مثلت در پاریس
طرح های ساخت برج ابتدا توسط شورای شهر پاریس در 17 نوامبر 2014 رد شد ودر دومین رای گیری شورای شهر پاریس در تاریخ 30 ژوئن 2015 تایید شد و فرایند ساخت و ساز این آسمان خراش آغاز شد، منتقدان برج مثلث به دلیل ارتفاع بحث برانگیز این سازه مخالفت کرده بودند. این پروژه 42 طبقه قرار است اولین آسمان خراشی باشد که در طی 40 سال از زمان ساخت تور مونپارناس در پاریس می باشد که دارای طراحی شهرسازی کم ارتفاع است و با داشتن 42 طبقه دارای 5000 کارمند می باشد.

کاربری این برج شامل دفاتر اداری، فروشگاه های واقع در سطح خیابان، رصدخانه های پانوراما و یک رستوران پانوراما در بالاترین طبقه می باشد، برج مثلث قرار بود یک آسمان خراش پایدار باشد و برای دستیابی به عملکرد انرژی بالا و رسیدن به گواهینامه های HQE و BREEAM طراحی شده بود.

برج دوقلو پاریس


برج دوقلو در پاریس
برج های دوقلو دو آسمان خراش در حال ساخت هستند که در منطقه 13 پاریس در جاده کمربندی و Ivry-sur-Seine واقع شده اند. این پروژه با کاربری مختلط بیش از 108000 متر مربع را پوشش می دهد و عمدتاً دفاتری را در خود جای داده است که مقر بانک Natixis و همچنین یک هتل، یک رستوران، یک بار با تراس پانوراما مشرف به پاریس، یک سالن هنری، مغازه ها و تراس های سبز هستند.

پس از تکمیل، Tour Duo n°1، با 180 متر ارتفاع، سومین برج بلند پایتخت پس از برج ایفل (324 متر) و تور مونپارناس (209 متر) خواهد بود که همتراز با برج مثلث آینده است. شروع فرایند کار ساخت و توسعه در پایان مارس 2017 آغاز شد و تحویل دو برج برای سال 2022 برنامه ریزی شده است.

برج دوقلو در پاریس برج دوقلو در پاریس

برج دوقلو در پاریس برج دوقلو در پاریس

برج دوقلو در پاریس

برج دوقلو در پاریس

برج هرمیتاژ پلازا در پاریس


برج هرمیتاژ پلازا در پاریس
هرمیتاژ پلازا پروژه ای متشکل از 6 ابر ساختمان شامل دو برج است که توسط گروه هرمیتاژ برای منطقه تجاری پاریس لا دیفنس پیشنهاد شده که پس از تکمیل پروژه در سال 2027، دو برج 320 متری (1050 فوت) با 86 و 85 طبقه، بلندترین آسمان خراش های موجود در اتحادیه اروپا خواهند بود. هرمیتاژ پلازا یک پروژه با کاربری مختلط در ورودی بزرگترین منطقه تجاری مرکزی اروپا La Défense در پاریس می باشد که در آن سوی رودخانه سن از ناحیه مسکونی Neuilly-Paris واقع شده است.

این برج مجموعه ای از آپارتمان های لوکس، هتل 5 ستاره قصر، دفاتر کلاس A، فروشگاه های سطح بالا و فضای عمومی و سرگرمی را گرد هم آورده است، هرمیتاژ پلازا در امتداد محور تاریخی پاریس که کاخ لوور و هرم کریستالی آن را به طاق پیروزی و طاق بزرگ لا دفنس متصل می‌کند، از هر گوشه پایتخت قابل مشاهده است، طراحی هرمیتاژ پلازا به دو حجم مجزا تقسیم می شود. پیدایش این طراحی اراده برای ایجاد نفوذپذیری بهینه سایت در سطح زمین و در عین حال به حداکثر رساندن نماها از هر یک از دو برج و همچنین حفظ نماهای ساختمان های مجاور است.

این پروژه توسط امین اسکندروف، توسعه دهنده املاک روسی مدیریت می شود، جزئیات این پروژه توسط نورمن فاستر در 11 مارس 2009 در نمایشگاه MIPIM (نمایشگاه املاک و مستغلات برای متخصصان) که در کن، فرانسه برگزار شد، فاش شد. گروه هرمیتاژ در ابتدا طرح متفاوتی را توسط ژاک فریر پیشنهاد داده بود که برای مسابقه سیگنال تور در حال اجرا بود. مسابقه سیگنال تور توسط پروژه ژان نوول برنده شد، اما گروه هرمیتاژ سعی کرد تحت هر شرایط برج های مد نظر خود را بسازد. این امکان پذیر نبود زیرا مکان Tour Signal رایگان بود و پروژه Ferrier از ابتدا قرار نبود در همان مکان Nouvel باشد. با این حال گروه هرمیتاژ و فریر به زودی بر سر نقاط نامعلوم با هم اختلاف پیدا کردند و فریر پروژه را ترک کرد. پس از آن هرمیتاژ اعلام کرد که طرح جدیدی را به نورمن فاستر سفارش خواهد داد که در حال حاضر شناخته شده است.

برج هرمیتاژ پلازا در پاریس برج هرمیتاژ پلازا در پاریس

برج هرمیتاژ پلازا در پاریس

برج هرمیتاژ پلازا در پاریس

برج هرمیتاژ پلازا در پاریس

برج سنت گوبین پاریس


برج سنت گوبین در پاریس
برج سنت گوبین (که قبلاً با نام Tour M2 شناخته می شد) یک آسمان خراش اداری در Courbevoie، در La Défense، منطقه تجاری منطقه شهری پاریس می باشد که این سازه خاص میزبان دفتر مرکزی شرکت فرانسوی Saint-Gobain است و ارتفاع آن از Parvis de la Défense 167.52 متر و از سطح زمین 177.95 متر می باشد، اولین قدم ها در 19 آوریل 2017 توسط Pierre-André de Chalendar، رئیس و مدیر عامل شرکت Saint-Gobain، Gabriele Galateri di Genola، رئیس Generali، و خاویر Huillard، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Vinci در جهت توسعه ساخت و ساز و فرایندهای کاری این سازه گذاشته شد.

برج سنت گوبین در پاریس برج سنت گوبین در پاریس

برج سنت گوبین در پاریس

برج سنت گوبین در پاریس

برج سنت گوبین در پاریس

برج آلتو در پاریس


برج آلتو در پاریس
برج آلتو یک آسمان خراش اداری در Courbevoie، در La Défense، منطقه تجاری منطقه شهری پاریس است. این برج در سال 2020 توسط Bouygues طراحی و ساخته شده است، این ساختمان 160 متر (520 فوت) از خیابان و 150 متر از دال لا دیفنس در نمای شرقی آن به تنهایی برای مجموع 38 طبقه فاصله دارد، شکل گرد آن به تدریج به سمت بالا روانه می شود و در هر طبقه با فاصله 12 سانتی متری به سمت خارج از قسمت لبه سازه استحکام و مقاومت آن را در فضا گسترش می دهد. شروع فرایند ساخت و ساز پروژه در سپتامبر 2016 برای تحویل در سال 2020 آغاز شد.

برج آلتو در پاریس برج آلتو در پاریس

برج آلتو در پاریس برج آلتو در پاریس

برج آلتو در پاریس

برج آلتو در پاریس

برج تور ترینیتی پاریس


برج تور ترینیتی در پاریس
برج تور ترینیتی یک آسمان خراش اداری در Puteaux، در La Défense، منطقه تجاری منطقه شهری پاریس است، این سازه توسط شرکت معماری Cro & Co Architecture به سرپرستی معماری Jean-Luc Crochon طراحی شده و همچنین ارتفاع برج تور ترینیتی 167 متر و مساحت آن 49000 متر مربع می باشذ.

برج تور ترینیتی در پاریس برج تور ترینیتی در پاریس

برج تور ترینیتی در پاریس برج تور ترینیتی در پاریس

برج تور ترینیتی در پاریس

برج تور ترینیتی در پاریس


برندهای ساختمانی مقالات ساختمانی این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[تولید درب و پنجره فرفورژه آهنی و آلومینیومی]
لوگوی آیرن صنعت Boosted (0) آیرن صنعت
[تولیدکننده نسل جدید کف شورهای خطی و نقطه ای]
لوگوی گالری آرپا Boosted (0) گالری آرپا
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر

نظر شما در مورد برج های جدید پاریس


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ پاریس

کاخ الیزه پاریس

کاخ الیزه پاریس


کاخ الیزه (Elysee palace) در محله سنت اونوره شهر زیبا و رویایی پاریس در نزدیکی شانزه لیزه می باشد که یکی از جاذبه های مهم کشور فرانسه بوده و در عین حال محل اقامت رسمی رئیس جمهور و محل تشکیل جلسات...


هتل شگفت انگیز دو ویل در پاریس

هتل شگفت انگیز دو ویل در پاریس


طی سالهای 1533 تا 1628 در محل هتل دو ویل پاریس قصری معروف به نام Maison aux Piliers وجود داشت که سپس از سال 1837 تا 1848 بازسازی شد که پس از ویران شدن آن در آتش سوزی بزرگ و تاریخی...


برج فانوس دریایی فار در پاریس

برج فانوس دریایی فار در پاریس


برج فانوس دریایی فار (Tower Le Phare Lighthouse) در فرانسه است با طراحی جالب و خلاقانه که از دور به صورت آسمان خراش کج و نیمه کاره دیده می شود. سال شروع پروژه 2007 است و نوع پروژه مجتمع بازرگانی می...


اقامتی رویایی در هتل های لوکس پاریس

اقامتی رویایی در هتل های لوکس پاریس


شهر پاریس، به عنوان پایتخت گردشگری جهان، سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سراسر دنیا می باشد. قطعا وجود گردشگران بسیار، نیازمند وجود هتل های بسیار لوکس در سراسر این شهر رویایی می باشد. با لاگین برندز همراه باشید و هتل های...


استاد دو فرانس ورزشگاهی در حومه پاریس

استاد دو فرانس ورزشگاهی در حومه پاریس


استاد دو فرانس ورزشگاهی است واقع در محله سن دنی در حومه پاریس، این ورزشگاه جهت برگزاری بازی‌های فوتبال، راگبی و دو و میدانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ورزشگاه تاکنون شاهد برگزاری بازی‌های مهمی چون جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ بین فرانسه...


پربازدیدترین شهرهای جهان در سال ۲۰۱۶

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال ۲۰۱۶


سال ۲۰۱۶ میلادی رو به پایان است و بازار آمارها و تحلیل های جهانی داغ است. در اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر ماه) شرکت مسترکارت آمار پربازدیدترین شهرهای جهان را اعلام کرد که در این فهرست بنا بر شاخص های مختلف،...


برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی

برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی


برلوتی (Berluti) شرکت کالای لاکچری طراحی مد فرانسوی است، که در زمینه تولید محصولات چرمی، کفش، چکمه و انواع پوشاک فعالیت می‌نماید. شرکت برلوتی در سال ۱۸۹۵ توسط طراح مد ایتالیایی آلساندرو برلوتی تأسیس شد و در سال ۱۹۹۳ توسط شرکت...


شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری فرانسه

شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری فرانسه


فرانسه که به فرانسوی La France گفته می شود، با عنوان رسمی جمهوری فرانسه یکی از کشورهای اروپای غربی است که دارای منطقه‌ها و قلمروهای زیادی در آنسوی دریاهاست. فرانسه یکی از سه کشوری است که دارای سواحلی هم در دریای...


هتل ریتز پاریس در آتش

هتل ریتز پاریس در آتش


هتل "ریتز" ، هتل معروف و برجسته ی شهر پاریس، که برای بازسازی و تعمیرات بسته شده بود در روز 29 دی ماه دچار حریق شد. این آتش سوزی در آخرین طبقه این هتل اتفاق افتاد و زبانه های آتش تا...


معرفی رستوران های لاکچری در پاریس

معرفی رستوران های لاکچری در پاریس


رستوران گردی یکی از تفریحات همه مردم دنیا می باشد و پاریس یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای دنیا می باشد. رستوران های لاکچری پاریس بسیار زیبا و کلاسیک می باشند و در سال میلیون ها نفر به دلیل جاذبه...


شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

گالری آرپا
0

گالری آرپا

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  پاریس   |  برج

تاریخ ثبت ثبت: 1400/10/07
بازدید بازدید: 3328

مطالب مرتبط با ساختمانی

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین
0

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی
0

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی

برج مارینا 101 دبی
0

برج مارینا 101 دبی

ساختمان دره در آمستردام
0

ساختمان دره در آمستردام

شیرآلات لوکس
0

شیرآلات لوکس

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه
0

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه

موزه آینده دبی
0

موزه آینده دبی

بلندترین آسمان خراش های چین
0

بلندترین آسمان خراش های چین

برج چاملیجا در استانبول
0

برج چاملیجا در استانبول

کاشی و سرامیک اسپانیایی
0

کاشی و سرامیک اسپانیایی

بلندترین برج های استانبول
0

بلندترین برج های استانبول

بلندترین آسمان خراش های آسیا
0

بلندترین آسمان خراش های آسیا

برج مسکونی مهستان
0

برج مسکونی مهستان

برج های دوقلوی تهران
0

برج های دوقلوی تهران

برج افرا در خیابان فرشته
0

برج افرا در خیابان فرشته

پنجره ترمال بریک آلومینیومی
0

پنجره ترمال بریک آلومینیومی

نمای مدرن ساختمان
0

نمای مدرن ساختمان

سنگ اسلب و کاربردهای آن
0

سنگ اسلب و کاربردهای آن

مشهورترین معماران جهان
0

مشهورترین معماران جهان

ویلاهای لاکچری امارات متحده عربی
0

ویلاهای لاکچری امارات متحده عربی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS