نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای ساختمانی

0

برج های دوقلوی تهران

برج های دوقلوی تهران

مقاله برج های دوقلوی تهران با تصاویر با کیفیت


قبل از مطالعه این مقاله در خصوص برج های دوقلوی تهران، دعوت می کنیم مقدمه ای از برج سازی لوکس را مطالعه کنید.

برج ها در شهرسازی مدرن از نشانه های موفقیت سیاست گذاری های شهری هستند. هر کشور و هر شهری که می خواهد توانایی های اقتصادی و صنعتی خود را به رخ بکشد و آن ها را در معرض نمایش بگذارد، توسعه برج سازی و بلندمرتبه‌سازی را در دستور کار خود قرار می دهد. برج سازی در ایران، خصوصا در شهر بزرگ تهران، پیشرفت هایی را به خود دیده است. برج های دوقلوی تهران را می توان نمونه ای بارز از نمادهای موفقیت شهری تهران دانست. برج های دوقلوی تهران در دسته زیباترین و گران ترین برج های تهران و حتی ایران قرار دارند.

برج های دوقلوی تهران
برج های دوقلوی تهران به عنوان یک برج باغ از نوع مسکونی شناخته می شود و به نوبه خود یکی از شاهکارهای معماری مدرن تهران محسوب می شود. البته نباید از یاد برد که شهر تهران به عنوان پایتخت کشور، دارای سازه های بسیاری است و روز به روز به تعداد این سازه ها افزوده می شود. از این رو نمی توان رقبای این سازه را دست کم گرفت، حتی با وجود اینکه برج باغ مسکونی مذکور دارای ویژگی ها و زیبایی های خاصی است.

مشخصات و ویژگی های برج های دوقلوی تهران


سازه های بلند مرتبه ای هم چون برج ها، برج باغ ها، آپارتمان های مسکونی مجتمعی و سازه هایی از این دست، به علت ویژگی های مثبت زیاد و منابع بسیار جهت ساخت و تکمیل، دارای مشخصات و جزئیاتی هستند. بررسی این مشخصات و جزئیات بسیار کمک کننده و موثر است. با بررسی و البته مهم تر از آن، تحلیل این مشخصه ها و جزئیات می توان نقاط قوت و ضعف پروژه ها را پیدا کرد و برای طراحی، ساخت و تکمیل پروژه های آتی از آن بهره برد. علاوه بر همه این مزیت ها که در رابطه با تحلیل جزئیات پروژه ها گفته شد باید در نظر داشت که داشتن اطلاعات بسیار زیاد نسبت به دیگران، نقش بزرگی در توسعه فردی و پیشرفت افراد در زمینه های مختلف زندگی خواهد داشت.

برج های دوقلوی تهران برج های دوقلوی تهران
برج باغ مسکونی دوقلوی تهران، از لحاظ تعداد طبقات موجود در برج، به صورت کلی دارای بیست و پنج طبقه است که از این تعداد، بیست طبقه را باید به عنوان طبقات مسکونی و قابل سکونت در نظر گرفت و تعداد پنج طبقه را به عنوان طبقات مشاعات و غیرقابل سکونت در نظر داشت.

البته توجه داشته باشید که منظور از قابل سکونت به معنای استفاده از واحد به عنوان منزل مسکونی است. یکی از نکات قابل توجه در مورد این دو برج شیک تهران را می توان تعداد بسیار بالای پارکینگ های این مجموعه دانست که در نوع خود بسیار بی نظیر است.

این برج باغ مسکونی که زیبایی بسیار زیادی را در خود جای داده است، دارای دویست عدد پارکینگ است تا صاحبان واحدهای این برج، هیچ گونه محدودیتی در خرید و نگهداری خودروهای مورد علاقه خود نداشته باشند و با خیالی راحت از تمام خودروهای خود استفاده کنند. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانیم، اکثر برج هایی که با این مشخصات و ویژگی ها ساخته می شوند دارای تعداد بسیار زیادی پارکینگ هستند و این موضوع برای برج نشینان لوکس کاملا عادی به نظر می رسد.

برج های دوقلوی تهران
نکته قابل توجه دیگری که در رابطه با این برج باغ می توان گفت، متراژ زمین، متراژ کل زیر بنای برج باغ مسکونی و متراژ مفید و مشاع این مجموعه هیجان انگیز است. این برج باغ در زمین به وسعت سه هزار و پانصد متر مربع در دل یکی از بهترین لوکیشن های مناطق شهر تهران قرار دارد. وسعت کل زیر بنای برج باغ حدودا سی و دو هزار متر مربع و وسعت بنای مفید سازه حدود بیست و هشت هزار متر مربع است.

مشاعات مجموعه برج باغ دوقلوی تهران به وسعت پنج هزار متر مربع، بیشترین و با کیفیت ترین خدمات مسکونی و تفریحی را به ساکنان این برج های زیبا ارائه می دهد و این مورد در نوع خود بسیار بی نظیر و عالی است.

برج های دوقلوی تهران برج های دوقلوی تهران
عوامل مهمی در تبدیل شدن یک سازه به مجموعه ای بی نظیر و برند دخیل هستند و رعایت هر کدام از این موارد می توانند تاثیر بسزایی در رشد و موفقیت مجموعه مذکور داشته باشند. مهم ترین عامل در موفقیت و شهرت یک سازه را معماری سازه تشکیل می دهد. عوامل تیم طراحی، استراتژی مناسب، سبک معماری انتخاب شده، محصولات و لوازم موجود در دکوراسیون و بسیاری از عوامل دیگر موجب شده است تا معماری به یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت یک پروژه ساخت و ساز شود.

سبک معماری در طراحی برج های دوقلوی تهران برگرفته از سبک معماری مدرن نئوکلاسیک است. سبک نئوکلاسیک، امروزه الهام بخش سازه های بسیاری در سرتا سر دنیا است و این مسئله به علت محبوبیت و جذابیت بسیار بالایی است که این سبک در جامعه دارد. از سبک معماری این مجموعه زیبا و نئوکلاسیک که گذر کنیم، لابی بسیار لوکس این برج باغ مسکونی به وسعت هزار متر، یکی دیگر از نقاط قوت این سازه فوق العاده و منحصر به فرد محسوب می شود. متراژ واحدهای مسکونی موجود در برج های دوقلوی تهران از صد و چهل و پنج متر شروع می شود و تا سیصد و چهل و پنج متر ادامه پیدا می کنند. البته نکته قابل توجه در باره این برج باغ مسکونی دوقلو، وجود پنت هاوس هایی با متراژهای هفتصد متر تا هزار متر است.

ارتفاع سقف در سازه هایی که دارای ارتفاع زیاد هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. ارتفاع سقف واحدهای برج های دوقلوی تهران، سه و سه دهم متر و ارتفاع سقف لابی این برج، حدود پنج متر است. احتمالا در فیلم و سریال های فراوانی کاخ های سلطنتی و خانه های زیبا را تماشا کرده اید. یکی از مشخصات مشترک در میان تمام این سازه ها، ارتفاع زیاد سقف ها و درب های ورودی است. این ارتفاع نشانه قدرت و عظمت یک سازه است که برای به رخ کشیدن توانایی های صاحبان و طراحان به این شکل طراحی و ساخته شده است.

پروژه ساخت برج باغ مسکونی دوقلوی تهران در سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج آغاز شد و طراحی، توسعه و تکمیل آن تا سال هزار و سیصد و نود و دو به طول انجامید. تکمیل این پروژه، همان طور که واضح است حدود هفت سال زمان برده است، اما توجه به جزئیات و دقت در ساخت این پروژه قطعا یکی از دلایل مدت زمان زیاد صرف شده برای این پروژه ارزشمند است.

برج های دوقلوی تهران برج های دوقلوی تهران
گذشته از تمام موارد مذکور، این ساختمان لوکس دارای موقعیت مکانی بسیار عالی و امکانات بسیار زیادی است. برج های دوقلوی تهران در منطقه الهیه تهران واقع شده است و به اتوبان مدرس و اتوبان چمران دسترسی بسیار خوبی دارد. سازه فلزی به کار رفته در ساخت این برج ها، اطمینان خاطر بسیار بالایی را در برابر خطرات احتمالی هم چون آتش سوزی، زلزله و خطرات دیگر برای ساکنین آن ایجاد می کند.

طراحی آسانسور این مجموعه هم در نوع خود جالب است. آسانسور چهار لاین که زیبایی خاص خودش را دارد. تاسیسات به کار رفته در طراحی و ساخت این برج ها شامل چیلر و فن کوئل برق اضطراری است. موارد ذکر شده از نکات بسیار مهمی است که در ساخت برج های لوکس باید توجه بسیار زیادی به آن داشت و از اهمیت بالایی برخوردار است.

برج های دوقلوی تهران
تعدادی فرد متخصص در امور تاسیساتی و خدماتی، از جمله لابی من ها و تعمیر کاران به صورت بیست و چهار ساعته در مجموعه برج باغ مذکور حضور دارند و خدمات لازمه را به ساکنین این برج باغ مسکونی ارائه می کنند تا صاحبان این واحدهای لوکس، هیچ گونه نگرانی را بابت واحدهای مسکوکی خریداری شده خود نداشته باشند و با خیالی راحت به زندگی خود ادامه دهند.

مجموعه های مسکونی لوکس برای رفاه حال ساکنان خود، امکانات تفریحی و رفاهی را در نظر می گیرند تا ساکنان در زمان های استراحت و اوقات فراقت خود از آن امکانات بهره مند شده و لذت ببرند. از امکانات تفریحی موجود در برج های دوقلوی تهران می توان به روف گاردن زیبای این مجموعه جذاب اشاره کرد. علاوه بر این باید به امکانات ورزشی لوکس این مجموعه جذاب اشاره کرد که شامل: استخر، سونای خشک، سونای بخار، سالن بدنسازی و امکانات ورزشی دیگر اشاره کرد. امکانات ورزشی موجود در برج های دوقلوی تهران، جذابیت این برج باغ را بسیار بیشتر کرده است.

نکات پایانی برج های دوقلوی تهران


سبک زندگی افراد موفق و ثروتمند در تمام دنیا مورد توجه رسانه ها و مردم است. زندگی تجملاتی ای که یکی از نشانه های آن سکونت در منازل لوکس و گران قیمت است. ساکنان برج باغ مسکونی مذکور، قطعا سبک زندگی خاص خود را دارند و از زیبایی ها و امکانات مجموعه خود لذت بسیاری می برند. سازه های موفق و مشهوری هم چون برج های دوقلو یکی از نشانه های عالی برای پیشرفت و اثرگذاری سیاستگذاری های شهری تهران است. در این مقاله سعی داشتیم تا با بررسی و تحلیل امکانات و مشخصات این مجموعه زیبا، راهنمایی عالی برای کسانی که به دنبال سکونت در بهترین برج های شهر تهران هستند باشیم.

ورودی برج های دوقلوی تهران


برندهای ساختمانی مقالات ساختمانی این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید درب و پنجره فرفورژه آهنی و آلومینیومی]
لوگوی آیرن صنعت Boosted (0) آیرن صنعت
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا

نظر شما در مورد برج های دوقلوی تهران


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ گرانترین برج های تهران

برج رویایی و لوکس چناران پارک رزیدانس

برج رویایی و لوکس چناران پارک رزیدانس


يكی از مجلل‌ ترين برج‌های تهران مجتمع چناران پارک می باشد كه مجتمعی لاکچری و تمام‌عيار در منطقه الهیه تهران (واقع در خیابان فرشته، خیابان چناران، پلاک 5) می باشد که واحدهای این برج از 260 تا 550 متر مربع بوده...


برج افرا در خیابان فرشته

برج افرا در خیابان فرشته


برج افرا در خیابان فرشته (الهیه) تهران یکی از زیبا ترین برج های ساخته شده در ایران به شمار می رود و در یکی از لوکس ترین مناطق شهر واقع شده است که همین موضوع باعث می شود این برج در...


برج بین المللی تهران

برج بین المللی تهران


در ادامه مقالات ساختمان های لوکس جهان، این بار سری می زنیم به بلندترین برج مسکونی در ایران. برج بین المللی تهران (برج تهران) در حال حاظر بلندترین برج مسکونی شگفت انگیز ایران می باشد که در تقاطع اتوبان های حکیم...


برج های گرند پارک رزیدنس زعفرانیه

برج های گرند پارک رزیدنس زعفرانیه


به جرات می توان گفت برج مسکونی گرند پارک رزیدنس زعفرانیه یکی از لاکچری ترین برج های تهران می باشد. برج گرند پارک در انتهای محله زعفرانیه که جزو یکی بهترین مناطق تهران می باشد واقع شده است، پروژه گرند پارک...


برج مسکونی مهستان

برج مسکونی مهستان


برج مهستان در خیابان مهستان شهرک غرب، از زیباترین و مدرن ترین برج های تهران می باشد. وقتی حرف از برج ها در ایران به میان می آید، اولین شهری که در این مورد به ذهن خطور می کند، شهر تهران است....


برج رویایی و لوکس روما رزیدنس کامرانیه

برج رویایی و لوکس روما رزیدنس کامرانیه


برج روما رزیدنس با ارتفاع 71 متر و در 18 طبقه (15 طبقه بخش مسکونی و لابی مجلل و 3 طبقه زیر زمین و پارکینگ) یکی از لوکس ترین و گرانترین برج های شهر تهران است که در یکی از بهترین...


برج میلاد، برج مخابراتی چند منظوره

برج میلاد، برج مخابراتی چند منظوره


برج میلاد نام برج مخابراتی چندمنظوره است که در شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازهٔ بلند نامتکی جهان است. این برج با ۱۳...


بزرگترین هتل ایران هتل اسپیناس پالاس افتتاح شد

بزرگترین هتل ایران هتل اسپیناس پالاس افتتاح شد


شامگاه هفتم دی ماه، هتل اسپیناس پالاس با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح شد. علی اصغر امیری مدیر گروه های اسپیناس با اعلام این خبر گفت: هتل اسپیناس پالاس با ظرفیت بیش از 1500...


صدر استون
0

صدر استون

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

گالری آرپا
0

گالری آرپا

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1400/08/04
بازدید بازدید: 4898

مطالب مرتبط با ساختمانی

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین
0

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی
0

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی

برج مارینا 101 دبی
0

برج مارینا 101 دبی

ساختمان دره در آمستردام
0

ساختمان دره در آمستردام

شیرآلات لوکس
0

شیرآلات لوکس

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه
0

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه

موزه آینده دبی
0

موزه آینده دبی

بلندترین آسمان خراش های چین
0

بلندترین آسمان خراش های چین

برج چاملیجا در استانبول
0

برج چاملیجا در استانبول

برج های جدید پاریس
0

برج های جدید پاریس

کاشی و سرامیک اسپانیایی
0

کاشی و سرامیک اسپانیایی

بلندترین برج های استانبول
0

بلندترین برج های استانبول

بلندترین آسمان خراش های آسیا
0

بلندترین آسمان خراش های آسیا

برج مسکونی مهستان
0

برج مسکونی مهستان

برج افرا در خیابان فرشته
0

برج افرا در خیابان فرشته

پنجره ترمال بریک آلومینیومی
0

پنجره ترمال بریک آلومینیومی

نمای مدرن ساختمان
0

نمای مدرن ساختمان

سنگ اسلب و کاربردهای آن
0

سنگ اسلب و کاربردهای آن

مشهورترین معماران جهان
0

مشهورترین معماران جهان

ویلاهای لاکچری امارات متحده عربی
0

ویلاهای لاکچری امارات متحده عربی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS