نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای ساختمانی

0

معرفی گرانترین پنت هاوس ها در دنیا

گران ترین پنت هاوس های جهان

مقاله معرفی گرانترین پنت هاوس ها در دنیا با تصاویر با کیفیت


در ادامه مقالات ساختمان های برتر جهان، به معرفی گرانترین پنت هاوس های جهان می پردازیم. مطمئنیم از محتوای این مقاله و تصاویر زیبای آن لذت می برید. با ما همراه باشید...

پنت هاوس به آخرین طبقه یا یکی از آخرین طبقات یک ساختمان بلند و مجلل گفته می شود که به صورت اختصاصی و ویژه ساخته شده و از امکاناتی بی نظیر نظیر: دید مناسب و تراس های بزرگ و روباز، استخر و جکوزی های بی نظیر برخوردار می باشد.

از ویژگی های گرانترین پنت هاوس های لوکس دنیا این است که باید به مراتب لوکس تر و مدرن تر از سایر طبقات باشد. استخر روی بام، سونا، جکوزی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد، آسانسور نفربر اختصاصی، دستگیره ها و برندهای شیرآلات آب طلا، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف، مبدل برق از انرژی خورشیدی، آشپزخانه مبله، سیستم ضدحریق، سیستم صوتی، زمین ورزشی و باغچه از امکانات پنت هاوس های لوکس هستند.

در ادامه ده پنت هاوس گرانقیمت دنیا را با هم بررسی می کنیم. با مجله سبک زندگی لوکس لاگین برندز همراه باشید.

10- پنت هاوس وان مدیسون در نیویورک


قیمت پنت هاوس وان مدیسون: $43 میلیون دلار

پنت هاوس وان مدیسون
(One Madison) در نیویرک واقع شده و در برجی شیشه‌ای که 60 طبقه دارد در پایتخت جهان - شهر نیویورک - واقع شده است و خانه بسیار از افراد سرشناس حوزه هنر و سینما در آن واقع شده است. در نهایت باید گفت که زیبایی چشم‌نواز و حیرت‌انگیز این پنت‌هاوس با تزئینات داخلی واقعا زیبای آن که شامل: دیوارهای مرمر و استخر خصوصی داخل پنت‌هاوس است کامل شده است. تصاویری زیبا از سبک طراحی داخلی آن را مشاهده کنید:

پنت هاوس وان مدیسون

پنت هاوس وان مدیسون

پنت هاوس وان مدیسون

9- پنت هاوس گران قیمت هزار موزه در میامی


قیمت پنت هاوس هزار موزه‌: $45 میلیون دلار

پنت هاوس هزار موزه‌
پنت هاوس آپارتمان هزار موزه (One Thousand Museum Condos) در میامی جادارترین و مجلل‌ترین فضایی را که یک پنت‌هاوس می‌تواند برای شما فراهم کند برای هر نوع اقامتی در ایالات متحده به شما عرضه خواهد کرد. صاحب آینده این پنت هاوس همچنین مالک یک باشگاه اختصاصی ورزشی و یک اتاق چشمه آب گرم شده و در خانه خود دارای تراسی است که چشم‌نوازترین چشم‌انداز میامی را در برابر دیدگانش قرار می‌دهد. باند فرود هلیکوپتر نیز برای این پنت‌‌هاوس در نظر گرفته شده و دکوراسیون داخلی آن بسیار نفیس و زیباست. البته این پنت‌هاوس هنوز در مرحله ساخت‌و‌ساز قرار دارد و به هین دلیل هنوز کسی مالکیت آن را در دست ندارد. ولی برآوردها نشان می‌دهد که عقربه قیمت آن در برابر رقم 45 میلیون دلار متوقف خواهد شد.

پنت هاوس هزار موزه‌

پنت هاوس هزار موزه‌

پنت هاوس هزار موزه‌

8- پنت هاوس كلرمونت در سنگاپور


قیمت پنت هاوس كلرمونت: $47 میلیون دلار

پنت هاوس كلرمونت
پنت هاوس اقامتی کلرمونت (Clermont) در بالاترین نقطه مرتفع ترین بنا در سنگاپور واقع شده و آن نیز همچنان در دست ساخت است. این ساختمان که در حدود دویست آپارتمان را در بر خواهد داشت، دارای جاذبه‌های اصلی دیگری همچون این پنت‌هاوس 4572 متری است که دارای آسانسور اختصاصی است. بسیاری از میلیونرها و میلیاردرهای دنیا افق چشمان خود را به سمت این پنت‌هاوس معطوف کرده‌اند و ممکن است به محض آن‌که فرآیند ساخت آن به پایان برسد توسط یکی از این افراد تصاحب گردد.

پنت هاوس كلرمونت

پنت هاوس كلرمونت

پنت هاوس كلرمونت

7- پنت هاوس 56 لئونارد در نیویورک


قیمت پنت هاوس 56 لئونارد: $47 میلیون دلار

پنت هاوس 56 لئونارد

پنت هاوس 56 لئونارد

پنت هاوس 56 لئونارد

پنت هاوس 56 لئونارد

پنت هاوس 56 لئونارد

6- پنت هاوس گران قیمت اپوس هنگ کنگ


قیمت پنت هاوس اپوس هنگ کنگ: $58 میلیون دلار

پنت هاوس اپوس هنگ کنگ
ساختمان اوپوس (Opus building) در هنگ کنگ دارای 12 طبقه آپارتمانی است ولی جاذبه اصلی این ساختمان، پنت‌هاوس زیبایی است که بر فراز قله نشسته و همچنین گران قیمت ترین پنت هاوس شهر است. برخلاف برخی دیگر از پنت‌هاوس‌های موجود در این فهرست، پنت‌هاوس اوپوس بسیار اقتصادی و به صرفه بوده و با داشتن امکاناتی چون بازیابی آب حاصل از بارش باران و شارژر اتومبیل‌های برقی، امکانات یک زندگی به صرفه تر را برای شما فراهم می‌آورد. ولی به دلیل محدودیت‌هایی که از سوی مسئولین هنگ کنگی اعمال می شود، پنت‌هاوس اوپوس را تنها می‌توان اجاره کرد و نمی‌توان آن را خرید. اگرچه ممکن است برخی این را یک نکته مثبت تلقی کنند و بگویند که به این ترتیب افراد بیشتری می‌توانند از بودن در چنین فضای شگفت‌انگیزی لذت ببرند ولی به نظر می‌رسد این سیاست‌گذاری مسئولان هنگ‌کنگی چندان طول نمی‌کشد که تغییر کند.

پنت هاوس اپوس هنگ کنگ

پنت هاوس اپوس هنگ کنگ

پنت هاوس اپوس هنگ کنگ

پنت هاوس اپوس هنگ کنگ

پنت هاوس اپوس هنگ کنگ

5- پنت هاوس گران قیمت تور اودئون در موناکو


قیمت پنت هاوس تور اودئون: $65.7 میلیون دلار

پنت هاوس تور اودئون
ساختمان پنت هاوس اودئون (Odeon) به عنوان مرتفع ترین ساختمان در موناکو به حساب آمده و در ارتفاعی بالاتر از 162 متری قرار دارد. این پنت‌هاوس 11 هزار متر مربعی که بر فراز 70 طبقه آپارتمان مجلل دیگر قرار گرفته و به آن پنت‌هاوس آسمان نیز گفته می‌شود، چشم انداز بی مانندی از دریای مدیترانه در برابر چشمان شما قرار خواهد داد و خود آن مجموعا شامل 5 طبقه می‌شود. این پنت هاوس یکی از گران قیمت ترین‌ها در جهان نیز محسوب می‌شود و بی شک گران قیمت ترین پنت‌هاوس در منطقه مدیترانه خواهد بود. این ساختمان واقعا مکان بی نظیری برای زندگی کردن محسوب می شود.

پنت هاوس تور اودئون

پنت هاوس تور اودئون

پنت هاوس تور اودئون

پنت هاوس تور اودئون

4- پنت هاوس برج بانک جنوبی در لندن


قیمت پنت هاوس برج بانک جنوبی: $90 میلیون دلار

پنت هاوس برج بانک جنوبی
برج ساحل جنوبی که یک ساختمان سی طبقه است در اصل در دهه 1970 ساخته شده و اخیرا مورد بازسازی و بهینه سازی قرار گرفت تا به امکانات روز مجهز شود. هم نمای درونی و هم سیمای بیرونی ساختمان دستخوش تغییر و بهسازی شد. این پنت‌هاوس در آخرین طبقات این ساختمان قرار گرفته. به علاوه حدود دویست واحد آپارتمان دیگر در این ساختمان موجود است. باید گفت که نگین این مجتمع چشم نواز همین پنت هاوس است که یکی از گرانقیمت ترین خانه‌ها در سرتاسر بریتانیای کبیر و البته لازم به گفتن نیست که در سرتاسر جهان محسوب می‌شود.

پنت هاوس برج بانک جنوبی

پنت هاوس برج بانک جنوبی

پنت هاوس برج بانک جنوبی

پنت هاوس برج بانک جنوبی

پنت هاوس برج بانک جنوبی

3- پنت هاوس One57 در نیویورک


قیمت پنت هاوس One57: $90 میلیون دلار

پنت هاوس One57
 این برج بلند در منطقه منهتن شامل استخر فوق العاده لوکس، سالن تئاتر، باشگاه ورزشی، پنجره هایی از زمین تا سقف، چشم انداز به پارک مرکزی نیویورک، کتابخانه با آکواریوم های دیواری است. خریداران واحد های این برج از سراسر دنیا می باشند و از جمله باید به میلیاردرهایی همچون لورنس اس استرول اشاره کرد. پنت هاوس این برج با قیمت بیش از 90 میلیون دلار معامله شده است.

پنت هاوس One57

پنت هاوس One57

پنت هاوس One57

پنت هاوس One57

پنت هاوس One57

2- پنت هاوس گرانقیمت 432 پارک آونیو در نیویورک


قیمت پنت هاوس 432 پارک آونیو: $95 میلیون دلار

پنت هاوس 432 پارک آونیو
پنت هاوس 432 خیابان پارک در نیویورک، آسمان خراش 88 طبقه ای به ارتفاع 425 متر و مساحت زیربنای 412٬637 فوت مربع (38٬335 متر مربع)، با کاربری مسکونی-تجاری است، که در منهتن نیویورک، ایالات متحده آمریکا مستقر می‌باشد. پروژه ساخت این ساختمان در سپتامبر 2011 آغاز شد و در پائیز 2015 تکمیل و افتتاح گردید.

پنت هاوس 432 پارک آونیو

پنت هاوس 432 پارک آونیو

پنت هاوس 432 پارک آونیو

پنت هاوس 432 پارک آونیو

1- پنت هاوس گران قیمت وان هاید پارک در لندن


قیمت پنت هاوس وان هاید پارک: $227 میلیون دلار

پنت هاوس وان هاید پارک
این پنت هاوس گران قیمت ترین آپارتمان در بریتانیای کبیر است و یکی از گران قیمت ترین خانه ها در سرتاسر دنیاست. اگ چه این خانه برعکس اغلب پنت هاوس های دنیا، در بالاترین طبقه یک آسمان خراش قرار ندارد، باز هم تاثیر گذارترین خانه هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ ظاهر در بریتانیاست. این پنت هاوس شامل یک سینمای خانگی لوکس اختصاصی، یک زمین گلف و شبیه ساز بازی گلف است. در کنار آن، امکانات مجهز دیگری نیز تعبیه شده که به علاوه آن باید به یک تیم از خدمتکاران بسیار با تجربه و حرفه ای در جهان اشاره نمود که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در خدمت ساکنان آن خواهند بود.

پنت هاوس وان هاید پارک

پنت هاوس وان هاید پارک

پنت هاوس وان هاید پارک

پنت هاوس وان هاید پارک
امیدواریم از مطالعه گرانترین پنت هاوس های دنیا و مشاهده تصاویر زیبای این 10 پنت هاوس زیبا و بی نظیر لذت برده باشید. در ادامه مقالات بی نظیری از سایر پنت هاوس های جهان را قرار داده ایم که دعوت می کنیم مشاهده کنید:


برندهای ساختمانی مقالات ساختمانی این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولیدکننده نسل جدید کف شورهای خطی و نقطه ای]
لوگوی گالری آرپا Boosted (0) گالری آرپا
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا

نظر شما در مورد معرفی گرانترین پنت هاوس ها در دنیا


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ پنت هاوس

پنت هاوس شگفت انگیز جانی دپ در لس آنجلس

پنت هاوس شگفت انگیز جانی دپ در لس آنجلس


جان کریستوفر دپ دوم یا جانی دپ در 9 ژوئن 1963 در اوونزبروو کنتاکی (در کشور آمریکا) متولد شد و در حال حاضر او هنرپیشه، تهیه کننده، موسیقی دان، فیلم نامه نویس و کارگردان مشهور آمریکایی‌ می باشد. او تاکنون جایزه...


طراحی داخلی پنت هاوس مارکیس میامی

طراحی داخلی پنت هاوس مارکیس میامی


پنت هاوس مارکیس با طراحی فوق العاده مدرن در میامی دارای 2 حمام، 3 اتاق خواب، 2 طبقه و جکوزی در پشت بام با چشم انداز فوق العاد در میامی می باشد. تیزری از طراحی داخلی پنت هاوس مارکیس میامی را مشاهده...


پنت هاوس 37 میلیون دلاری مارینا دبی

پنت هاوس 37 میلیون دلاری مارینا دبی


این پنت هاوس 3 طبقه در مارینا دبی واقع شده است که دارای 6 اتاق خواب مجهز، اتاق ناهارخوری 24 نفره، 9 پارکینگ همراه با 2 دستگاه آسانسور داخلی می باشد که منظره پانورامای بسیار زیبا از شهر دبی را می...


پنت هاوس لوکس در ونکوور

پنت هاوس لوکس در ونکوور


این پنت هاوس لوکس در ونکوور کانادا، بیش از 3200 متر مربع فضای داخلی و 2500 متر مربع فضای باز داشته که دارای منظره 360 درجه پانوراما از شهر زیبا و مدرن ونکوور، استخر آبگرم خصوصی PRIVATE ROOFTOP، سالن بدنسازی کاملاً...


پنت هاوس لوکس مارکیز کندو در میامی

پنت هاوس لوکس مارکیز کندو در میامی


پنت هاوس لوکس مارکیز کندو در 8000 متر مربع که تراسی به 610 متر مربع و 4 اتاق خواب، 7 حمام، و یک استخر خصوصی مشرف به شهر می باشد و دکوراسیون و معماری آن به طرز ماهرانه ای توسط طراح...


ساختمان 432 در نزدیکی سنترال پارک نیویورک

ساختمان 432 در نزدیکی سنترال پارک نیویورک


این برج در خیابان پارک 432 در Midtown Manhattan در شهر نیویورک است و در پایین طراحی داخلی مدرن یکی از پنت هاوس های آن را می توانید مشاهده کنید. تیزر بسیار زیبا از طراحی داخلی پنت هاوس در نیویورک را مشاهده...


طراحی داخلی پنت هاوس لوکس مارکیس در میامی

طراحی داخلی پنت هاوس لوکس مارکیس در میامی


این پنت هاوس لوکس مساحت 8000 فوت مربع و تقریبا 2000 فوت مربع از تراس، 4 اتاق خواب، 7 حمام، 4 اتاق و یک استخر خصوصی که مشرف به شهر می باشد، این پنت هاوس شامل یک استخر خصوصی در طبقه...


پنت هاوس مدرن پورتوفینو در میامی

پنت هاوس مدرن پورتوفینو در میامی


پنت هاوس مدرن در سواحل میامی در برج پورتوفینو (Portofino) منظره پانوراما از سوحل زیبای میامی در هر اتاق را دارد، و دارای تراس خصوصی با آشپزخانه کامل، بار و جکوزی که مجموعه استثنایی دوش و حمام بخار را دارد. تیزر پنت...


مدرن ترین پنت هاوس های دنیا

مدرن ترین پنت هاوس های دنیا


پنت هاوس های مدرن در ترجمه به معنی خانه نقاش می باشد. در کشورهای اروپایی به دلیل بضاعت کم هنرمندان نقاش، آخرین طبقه آپارتمان ها و اتاق های زیر شیروانی به آنها اختصاص داشته و این به خاطر نبود امکانات رفاهی،...


دکوراسیون منزل کیم کارداشیان

دکوراسیون منزل کیم کارداشیان


کیم کارداشیان زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت سریالهای تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد. وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است در ۱۰ سال اخیر جزو یکی از جنجالی ترین شخصیت های آمریکا...


آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

صدر استون
0

صدر استون

گالری آرپا
0

گالری آرپا

گروه سترا
3

گروه سترا

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  پنت هاوس   |  پنت هاوس لوکس   |  پنت هاوس مدرن

تاریخ ثبت ثبت: 1397/07/14
بازدید بازدید: 9159

مطالب مرتبط با ساختمانی

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین
0

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی
0

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی

برج مارینا 101 دبی
0

برج مارینا 101 دبی

ساختمان دره در آمستردام
0

ساختمان دره در آمستردام

شیرآلات لوکس
0

شیرآلات لوکس

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه
0

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه

موزه آینده دبی
0

موزه آینده دبی

بلندترین آسمان خراش های چین
0

بلندترین آسمان خراش های چین

برج چاملیجا در استانبول
0

برج چاملیجا در استانبول

برج های جدید پاریس
0

برج های جدید پاریس

کاشی و سرامیک اسپانیایی
0

کاشی و سرامیک اسپانیایی

بلندترین برج های استانبول
0

بلندترین برج های استانبول

بلندترین آسمان خراش های آسیا
0

بلندترین آسمان خراش های آسیا

برج مسکونی مهستان
0

برج مسکونی مهستان

برج های دوقلوی تهران
0

برج های دوقلوی تهران

برج افرا در خیابان فرشته
0

برج افرا در خیابان فرشته

پنجره ترمال بریک آلومینیومی
0

پنجره ترمال بریک آلومینیومی

نمای مدرن ساختمان
0

نمای مدرن ساختمان

سنگ اسلب و کاربردهای آن
0

سنگ اسلب و کاربردهای آن

مشهورترین معماران جهان
0

مشهورترین معماران جهان

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS