نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای ساختمانی

0

51 طراحی محوطه کنار استخر شیک

طراحی محوطه کنار استخر

مقاله 51 طراحی محوطه کنار استخر شیک با تصاویر با کیفیت


تابش نور آفتاب و کوکتل ها، دوستان خوب و اوقات خوش، محوطه نشیمن آرامش بخش در کنار استخر، فضایی است که در آن می بایست مسئولیت ها را از ذهن دور کرد و بر هیچ چیز به جز خاطرات دلپذیر تمرکز ننمود. این کلکسیون خیره کننده از محوطه های نشیمن کنار استخر، شما را در مورد فضاهای نشیمن بیرونی لاکچری، صدای خوشایند برخورد آب به کناره های استخرها و دورهمی های هنگام غروب آفتاب در گود نشیمن به خیال پردازی باز می دارد.

همچنین ما ایده هایی را برای محوطه های غذاخوری بیرونی جذاب، شومینه های مدرن، صندلی های راحتی و مبلمان بیرونی شیک، نیمکت های توکار، نورپردازی محوطه بیرون، آبشارها و آب نماها، طرح و ایده ایوان و تراس های بزرگ فراهم می کنیم؛ تمامی این ها به همراه معماری های مدرن باشکوه، چیدمان گیاهان زیبا، حیاط و باغچه های عمودی می باشند.

محوطه کنار استخر با درخت
1. آراسته به زیبایی... درختی با شکوفه های زیبا افزونه ای چشم نواز برای این محوطه رویایی نشیمن سکومانند می باشد که با زیرکی خاصی لبه آب قرار گرفته تا جلوه ای شناور را تداعی کند.

محوطه استخر همراه با گودنشین
2. یک گود نشمین در زیر شاخه های گسترده درخت همیشه سبز باشکوهی در این ویلای لاکچری و دلفریب اندونزیایی قرار گرفته است. این صندلی های راحتی مدرن و شیک با تراس بتنی سفید صاف درهم آمیخته اند.

طراحی محوطه کنار استخر همراه با گلدان های سفالی
3. در اینجا از کوسن های نرم سفید و مشکی راه راه و بالشت های صورتی گلی پف دار برای جلب کردن توجه به این فضای نشیمن کوچک در کنار محوطه استخر باریک و پله ای استفاده شده است. به کارگیری نماهای چشمگیر به این مکان کوچک و باریک جایگاهی عالی می بخشد. گلدان های گوناگون سفالی حسی آرام بخش را پدید می آورند.

طراحی محوطه کنار استخر با درختان استوایی
4. کثرت درختان استوایی، سردی فضای خارجی این خانه خشن را خنثی می سازد. درختچه های بالغ در کنار استخر قرار گرفته اند در حالی که درختان مو ستون های بتنی اطراف محوطه غذاخوری بیرونی را پوشش می دهند.

محوطه کنار استخر همراه با مبلمان چند تکه سفید
5. از تمامی مناظر لذت ببرید. مبلمان چند تکه سفید در جهات مختلفی چیده شده اند تا هم منظره استخر آبی روشن و هم چشم انداز پوشیده شده از درختان را جلوه گر باشند.

طراحی محوطه کنار استخر با اثاثیه لاکچری
6. استخر بی نهایت و دورنمای بی نهایت. خط ساحلی صخره ای و امواج آبی از یک تراس آفتابگیر بسیار بزرگ با اتاق نشیمن بیرونی دارای اثاثیه لاکچری، سکوی چوبی مخصوص آفتاب گرفتن، یک آتشدان در کنار استخر، و یک گود نشیمن می غلتند و دور می شوند. سکوهای سنگی گذرگاهی جذاب ایجاد کرده اند.

بامبوهای زیبا و شمشادهای آمریکایی در محوطه کنار استخر
7. بامبوهای زیبا و دلربا و شمشادهای آمریکایی آراسته شده، محیطی آرام بخش را در اطراف این ایوان آفتابگیر پدید آورده اند. سایبانی استراحتگاه بیرونی را در طول روز از اشعه های خورشید حفاظت کرده و چارچوبی برای چراغ های آویز تزیینی در شب می شود. چراغ های چمنی نیز موجب روشنی محیط پیرامون می شوند.

مبلمان تختخواب شو در کنار استخر
8. با تم هماهنگ باشید. مبل های تختخواب شوی ذغالی، فضای تیره بوجود آمده توسط تکه های باریک چوب را در این دکوراسیون خارجیِ به شدت معاصر، تکمیل می نمایند. این طراحی مسطح، حالت خطی این سبک معماری را به رخ می کشد.

صندلی های راحتی مینیمال در محوطه استخر
9. این صندلی های راحتی مینیمال خوابانده شده اند تا نگاه ها را مستقیما به سمت پس زمینه چمن های رنگی و دیوار سبز سوق دهند.

ساحلی شنی پیرامون محوطه کنار استخر
10. ساحلی شنی پیرامون چیدمان سکوی چوبی و بتنی سفید را در این طراحی دکوراسیون ساحلی دربرگرفته است. تراس های ردیفی امکان اشراف به منظره آب را به فضاهای نشیمن می بخشند.

صندلی راحتی میان درختان زیتون در کنار استخر
11. سر گنبدی درختان و ساختار هلالی بنا، فضای غذاخوری کوچکی را در بالای این محوطه استخر قاب گرفته اند. صندلی های راحتی استخری در میان درختان زیتون و باکس های گل بهم پیوسته قرار دارند.

ست راحتی مدرن در کنار استخر
12. کمی رنگ به آن بیفزایید. روکش های مبلی آبی ملایم، نمایی با نشاط به این ست راحتی مدرن می بخشد.

طراحی محوطه کنار استخر به سبک بوهمیان
13. زیبایی سبک بوهمیان را با این گلدان های ساخته شده از چوب خیزران، صندلی های حصیری و روکش های همین سبک به ارمغان بیاورید.

حاشیه سبز با حس آرام بخش در محوطه کنار استخر
14. این حاشیه ایجاد شده با شمشادهای ترو تازه، هرس شده و آراسته، چمن های کوتاه شده، ردیف درختان و باکس های خطی گیاهان، حسی آرام بخش را القا می کنند. با این حال آشپزخانه بیرونی ممکن است در هنگام آشپزی کمی نامرتب شود.

محوطه کنار استخر با غذاخوری بیرونیمحوطه کنار استخر با غذاخوری بیرونی
15. همه چیز را شفاف و زلال نگه دارید. محوطه غذاخوری بیرونی در کناره سایه درخت و بر روی تراس وسیع روبازی قرار گرفته است. صندلی هایی با قاب سیمی انگار که در نمای استخر محو شده اند.

محوطه کنار استخر با گود نشیمن چوبی
16. تحدید مکانی را با متریال های متضاد ایجاد نمایید. سکوی چوبی ساخته شده از درخت بلوط یک گود نشیمن را از ایوان آفتابگیر بتنی سفید جدا می نماید. یک شومینه مربعی شکل در مرکز آن زبانه می کشد تا گفتگو را تا پاسی از شب پیش ببرد.

گود نشیمن فرو رفته در محوطه استخر
17. این گود نشیمن فوق العاده شبیه به سوراخ کلید در استخر فرورفته و امکان گپ و گفت را حتی برای کسانی که آبتنی می کنند نیز فراهم آورده است.

استخر ال شکل و محوطه سبز اطراف آناستخر ال شکل و محوطه سبز اطراف آن
18. طراحی ال شکل این استخر حد و مرزی خنک و آرام بخش در پیرامون دو طرف یک طرح حیاط محصور با سکوی چوبی و فضای نشیمن سبز ایجاد می کند.

محوطه کنار استخر با نیمکت ال شکل
19. نیمکت های توکاری که در تنگ ترین فضاها گنجانده شده اند، همانند این نیمکت ال شکل کنار آب که به نحوی طراحی شده تا یک آتشدان کوچک را دربربگیرد.

نورپردازی در طراحی محوطه کنار استخر
20. محیط را درخشان نمایید. پلکان بزرگ این ویلای اسپانیایی بخاطر وجود لامپ های نواری طلایی ال ای دی جانی تازه یافته اند. این روشنایی بلافاصله صحنه میهمانی را در اطراف بالشتک های آبشاری برقرار می سازد که بر روی پله هایی که زنجیره لامپ ها را قطع می کنند، قرار گرفته اند.

محوطه کنار استخر همراه با سکوهای چوبی
21. چشم انداز را با سکوهای چوبی جداگانه تغییر دهید. این صندلی های راحتی در اینجا قرار گرفته اند تا از مناظر مختلفی لذت ببرید.

آبشار جذاب در کنار استخر
22. موسیقی آرامش بخش مخصوص خودتان را با این آبشار عظیم در فضای نشیمن بیرونی پدید آورید.

طراحی محوطه کنار استخر کوچک
23. حسی دلنشین را توسط یک استخر کوچک با کوسن های راحتی بافته شده با چوب خیزران القا کنید.

محوطه استخری سحرآمیز با دیوار سبزمحوطه استخری سحرآمیز با دیوار سبز
24. هنگامی که فضای شما کوچک است، محوطه استخری سحرآمیز را با یک دیوار سبز بر بالای برکه ای با برگ های پهن و شناور نیلوفر آبی ایجاد نمایید. یک میز پذیرایی با لبه های طبیعی و زنده و روکش طبیعی جای نشمین، بافت طبیعی پرده را تکمیل می نماید.

محوطه استخر ژاپنی با شکوفه های نیلوفر آبی
25. یک میز چابودای ژاپنی به همراه بالشتک های زابوتان زاویه دید را پایین نگه داشته و به سمت زیبایی شکوفه های نیلوفر آبی سوق می دهد. اتاق مخصوص چای را از طریق درب های آکاردئونی با قاب فلزی -که یادآور درب های شوجی سنتی هستند، به حیاط بیرونی متصل نمایید.

صندلی بیرونی با پاف در کنار استخر
26. صندلی بیرونی با پاف هماهنگش مکانی دنج در کنار استخر برای تمدد اعصاب فراهم می آورد تا زمانی که درب های کشویی به اتاق نشمین مجاور باز شوند.

طراحی محوطه کنار استخر مدرن
27. این کفپوش مرمر مشکی لوکس، صاف و صیقلی و شیک، گود نشیمن را با زاویه ای تند از استخر جدا می سازد. مبلمان لمسه، شومینه مدرن و چراغ های محیطی جلوه ای گرم و جذاب ایجاد می کنند.

طراحی محوطه کنار استخر چندبٌعدی
28. قفسه بندی تزیینی حس فضای داخلی را در یک نشمین بیرونی چندبٌعدی القا می نماید.

فضای غذاخوری در کنار استخرفضای غذاخوری در کنار استخر
29. کلکسیون التقاطی از صندلی های چوبی سبکی خاص را به این فضای غذاخوری دارای میز نهارخوری با لبه های طبیعی و زنده می بخشد.

جزیره همراه با ایوان شناور کنار استخرجزیره همراه با ایوان شناور کنار استخر
30. جزیره آرام مخصوص خود را با ایوان های شناور ایجاد کنید.

تاب ریلکسی در محوطه کنار استخر سبز
31. با این تاب ریلکسی آرامش بخش همانند شاخه های درختان در نسیم تاب بخورید.

طراحی محوطه کنار استخر با سرپناه سایه دارطراحی محوطه کنار استخر با سرپناه سایه دار
32. شرایط آب و هوایی گرم نیازمند اندکی سایه خوشایند و دلپذیر است. یک سرپناه سایه دار با آلاچیق ها و یا کابین ها میسر است. این تاسیسات آشپزخانه و غذاخوری بیرونی پاتوق راحتی در فضای بیرون برای لذت بردن از اندکی نور آفتاب نیز می باشد.

چیدمان خودمانی و صمیمی در طراحی محوطه استخرچیدمان خودمانی و صمیمی در طراحی محوطه استخر
33. حس عاشقانه را تجربه کنید. کلکسیونی از بالشتک های طرح دار و قالیچه های نرم، چیدمان خودمانی و صمیمی را برای استراحت در کنار استخر ایجاد کرده اند. فانوس ها نیز تابشی عاشقانه در شب دارند.

طراحی محوطه کنار استخر مراکشی
34. کاشی های نقش دار، طرح مراکشی را در اطراف این استخر حیرت انگیز و فضای خارجی خانه پدید آورده اند.

گیاهان استوایی در محوطه استخر
35. بانمک و خودمانی. یک سکوی چوبی مانند پلی بر گوشه این استخر کوچک، ما را به سمت باکس سنگی طبیعی از گیاهان استوایی و یک آبشار بسیار کوچک سوق می دهد. سکوی دوم طرف دیگر را تکمیل می کند.

طراحی محوطه استخر مدرنطراحی محوطه استخر مدرن
36. برشی بر بالای دیگری. باکس های هندسی ردیفی، مدرنیته را در دامنه تپه ای در پشت این پاسیوی استخردار با میز غذاخوری و صندلی های هماهنگ با آن، حکاکی کرده است.

فواره ها در اطراف گود نشیمن در محوطه استخر
37. فواره های باشکوه در اطراف یک گود نشیمن و در بین باکس های موج شکن که از دل استخر بیرون آمده اند، صدایی رضایت بخش ایجاد می کنند.

طراحی محوطه کنار استخر شنا
38. به خاطر وجود این استخر شنا که موج های کوچکش درست در کناره شیب این تپه به دیواره هایش برخورد می کند، قدردان نعمت زندگی در ییلاق باشید.

حضور بار در کنار استخر
39. چرا هنگامی که می شود بار را به حیاط خلوت خود بیاورید از خانه خارج شوید؟

استخر باریک
40. حتی حیاط های کم عرض هم با یک استخر باریک و بلند، نیمکت های توکار و یک میز عسلی برای نوشیدنی ها می توانند به مأمنی برای لذت بردن از آرامش تبدیل شوند.

محوطه سنگی آفتاب گیر استخر
41. صندلی ها و مبلمان مدرن راحتی چندین جای نشیمن را در اطراف این استخر سنگی آفتاب گیر فراهم می آورند. چراغ های آویز حصیری چینش لایه ای را در زیر یک سایبان به تصویر می کشند.

طراحی محوطه کنار استخر
42. در طرف دیگر همین استخر، سکویی توری بر روی آب پیش آمده است و دو صندلی استخری نیز در عمق کم آب قرار گرفته اند.

طراحی محوطه کنار استخرطراحی محوطه کنار استخر
43. این کابین باریک، کوچک و مسقف بتنی، مکانی وسوسه انگیز برای یک چرت روزانه فراهم می کند.

محوطه ساحل مانند استخر
44. با یک سراشیبی ماسه ای که به سمت آب های پر از ماهی امتداد می یابد، بدون ترک کردن حیاط خلوت خود به ساحل بروید.

سکوی غذاخوری جزیره ای در کنار استخر
45. این برکه ماهی های کوی در اطراف یک سکوی غذاخوری جزیره مانندی موج ایجاد می کند که با صفحات سنگی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

سکوی چوبی کنار استخر
46. این چیدمان داخلی-خارجی تمامی تسهیلات را در دسترس قرار می دهد نظیر مجموعه آشپزخانه، غذاخوری، نشیمن و سکوی چوبی کنار استخر این ویلای پوشیده شده از گیاهان در جزیره بالی.

محوطه استخر استوایی
47. صندلی ها، کوسن ها و مبل های کیسه ای سبز، که رنگ محبوب الهه طبیعت هستند. کمی رنگ نارنجی جیغ تضادی گرم و استوایی به آن می بخشد.

محوطه استخر ویلای تایلندی
48. کوسن های آبی فیروزه ای و نارنجی به مبل های بتنی این ویلای تایلندی باشکوه رنگ و لعاب می دهند.

درختان استوایی در محوطه کنار استخر
49. در این ننوی باغی راحت که در هر زمانی به سادگی از قلاب باز شده و برای دیگر فعالیت ها جا باز می کند زمان را به استراحت سپری کنید. به منظور اطمینان از داشتن حس و حال جنگلی دنج شما با درختان استوایی بسیاری احاطه شده اید.

طراحی محوطه کنار استخر
50. این کابین و نیمکت بتنی توکار بسیار معرکه هستند، اما در واقع وجود پیچک ها و گیاهان گلدانی بنفش به این فضا جانی تازه بخشیده است.

پیچک های بنفش در محوطه کنار استخرپیچک های بنفش در محوطه کنار استخر
51. این بار پیچک های بنفش نقش کمرنگ تری نسبت به قوس های کمانی بزرگ و طاقچه های سنگی تزیینی دارند. درختان زیتون در این پاسیوی ریگی در محوطه کنار استخر رشد می کنند.


برندهای ساختمانی مقالات ساختمانی این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولیدکننده نسل جدید کف شورهای خطی و نقطه ای]
لوگوی گالری آرپا Boosted (0) گالری آرپا
[راه حل های هوشمند سازی ساختمان]
لوگوی مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان Boosted (0) مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا

نظر شما در مورد 51 طراحی محوطه کنار استخر شیک


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ استخر

پنت هاوس 100 میلیون دلاری

پنت هاوس 100 میلیون دلاری


آپارتمان مجلل و با شکوهی در خیابان پنجاه و هفتم توانسته رکورد گران ترین خانه را در تاریخ نیویورک بشکند. این پنت هاوس که طبقات 89 تا 90 برج One57 را در نیویورک اشغال کرده به  قیمت کمی بیش از 100...


دکوراسیون لوکس خانه سلین دیون

دکوراسیون لوکس خانه سلین دیون


سلین دیون، خواننده مشهور کانادایی است که به همراه همسر و سه فرزند پسرش در عمارت پارک مانند و منحصر به فرد خود زندگی می کند (همسر او به تازگی فوت شده است). خانه سلین دیون که به خاطر وجود آب...


طراحی لاکچری ترین استخرهای مدرن

طراحی لاکچری ترین استخرهای مدرن


استخر های مدرن در حیاط، پای ثابت دکوراسیون خارجی ویلا ها و باغ ها هستند و اغلب بیشتر از اینکه جنبه کاربردی برای شنا داشته باشد، از جنبه ی زیبایی برای فضای خارجی حیاط ها برخوردار است. به طور کلی استخر...


خانه های مدرن و استخرهای لوکس

خانه های مدرن و استخرهای لوکس


بهترین خانه های مدرن و استخرهای لوکس، طراحی چشم انداز و باغ های بی نظیر در هالیوود. تیزر زیبا از بهترین خانه های مدرن دارای استخر لوکس را مشاهده نمایید: ...


بهترین خانه های مدرن و استخرهای لوکس

بهترین خانه های مدرن و استخرهای لوکس


در این تیزر چند نمونه از خانه های مدرن و لوکس را مشاهده می کنید که می تواند الهام بخش خوبی برای شما در طراحی خانه رویایی تان باشد. شیک ترین خانه های دنیا، شیک ترین خانه های تهران، شیک ترین...


طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌

طراحی استخر شخصی در حیاط منزل‌


بسیاری از ما تصورمان از یک ‌خانه رویایی، خانه‌ای بزرگ با حیاط و متراژ بالاست که البته این موضوع کاملا طبیعی است اما آنچه در این میان حائز اهمیت است این است که بتوانیم داشته‌های‌مان را به رؤیاهای‌مان نزدیک کنیم و...


برج مارینا بی سندز سنگاپور

برج مارینا بی سندز سنگاپور


شاید در سفرتان به سنگاپور چشمتان به آسمان خراش هایی بیفتد که سر به فلک کشیده اند که قطعا برج های مارینا بی سندز از همین قبیل هستند که با زیبایی خاصی طراحی شده اند و در کنار هم ابهت چشمگیری...


پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

گروه سترا
3

گروه سترا

گالری آرپا
0

گالری آرپا

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  طراحی استخر   |  استخر

تاریخ ثبت ثبت: 1400/02/28
بازدید بازدید: 7363

مطالب مرتبط با ساختمانی

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین
0

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی
0

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی

برج مارینا 101 دبی
0

برج مارینا 101 دبی

ساختمان دره در آمستردام
0

ساختمان دره در آمستردام

شیرآلات لوکس
0

شیرآلات لوکس

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه
0

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه

موزه آینده دبی
0

موزه آینده دبی

بلندترین آسمان خراش های چین
0

بلندترین آسمان خراش های چین

برج چاملیجا در استانبول
0

برج چاملیجا در استانبول

برج های جدید پاریس
0

برج های جدید پاریس

کاشی و سرامیک اسپانیایی
0

کاشی و سرامیک اسپانیایی

بلندترین برج های استانبول
0

بلندترین برج های استانبول

بلندترین آسمان خراش های آسیا
0

بلندترین آسمان خراش های آسیا

برج مسکونی مهستان
0

برج مسکونی مهستان

برج های دوقلوی تهران
0

برج های دوقلوی تهران

برج افرا در خیابان فرشته
0

برج افرا در خیابان فرشته

پنجره ترمال بریک آلومینیومی
0

پنجره ترمال بریک آلومینیومی

نمای مدرن ساختمان
0

نمای مدرن ساختمان

سنگ اسلب و کاربردهای آن
0

سنگ اسلب و کاربردهای آن

مشهورترین معماران جهان
0

مشهورترین معماران جهان

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS