نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

بهترین هتل های استانبول

آموزش پرایس اکشن در فارکس
بهترین هتل های استانبول

مقاله بهترین هتل های استانبول با تصاویر با کیفیت


قبل از معرفی بهترین هتل های شهر استانبول، شهری که به خاطر وجود گردشگر بسیار زیاد از سراسر جهان، هتل های بسیار خوب و البته نه چندان مناسب بسیاری دارد، کمی به معرفی این شهر که ایرانیان هم خاطرات خوبی از آن دارند می پردازیم. امیدواریم راهنمای خوبی باشد برای اقامت افرادی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند.

بدون شک یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه برای مردم کل جهان، استانبول است که همه جور دیدنی و تفریح جذاب، از مشاهده مکان های تاریخی و موزه های زیبا تا رستوران های لوکس استانبول و خرید از مراکز خرید مدرن و همچنین خیابان های جذاب خرید را برای شما فراهم کرده است.

شما می توانید در این شهر با اقامت در بهترین هتل های استانبول در میان جاذبه های تاریخی به گذشته سفر کرده، با رفتن به مکان هایی مانند آکواریوم زیبای این شهر ماجراجویی کنید، با وجود این همه مرکز خرید در استانبول و فروشگاه های معتبر خرید کرده و هرچیز دیگری که بخواهید را پیدا کنید. به نظر ما، شما بعد از کلی تفریح، سرگرمی و خرید قطعا حق استراحت در یکی از بهترین هتل های استانبول را خواهید داشت. پس می توان یکی از مهمترین رکن‌های لذت بردن از سفر را اقامتگاهی مناسب و راحت و شیک با توجه به اولویت های شما دانست.

در ادامه بهترین هتل های این شهر را به شما معرفی می کنیم. ابتدا به معرفی هتل های لاکچری تاریخی می پردازیم و سپس هتل های مدرن و امروزی را با هم مرور می کنیم که امیدواریم بهترین راهنما برای اقامت شما در این شهر زیبا باشد.

هتل 5 ستاره لاکچری چراغان پالاس کمپینسکی


هتل چراغان پالاس کمپینسکی در سواحل اروپایی بسفر و در مکانی مناسب بین محلات Besiktas و Ortakoy واقع شده است. ساختمان این هتل 5 ستاره در حقیقت یک کاخ عثمانی قرن نوزدهمی است و دارای یک استخر بینهایت (infinity pool) می باشد که دیدهای بسیار زیبایی را به تنگه بسفر فراهم می کند. اخیرا در برنامه جوایز جهانی ‏گردشگری (World Travel Awards) این هتل به عنوان هتل برتر میراث فرهنگی در جهان، هتل برتر اروپا و برترین سوییت در هتل ‏های ترکیه (سوییت سلطان) معرفی شده است.‏‏

اتاق های این هتل در سه دسته قرار می گیرند: 1) اتاق ها و سوئیت ها 2) سوئیت های منحصر به فرد 3) کاخ - سوئیت های منحصر به فرد و هر کدام از این دسته ها خود نیز انواعی دارند. به عنوان مثال در گروه دوم سوئیت والی و وزیر و در گروه سوم سوئیت سلطان قرار دارند.

به طور کلی اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی دارای تخت خواب های لوکس و پنجره های قدی هستند. علاوه بر این، اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره ای و یخچال بوده و در تمام آنها بالکن هایی با دید به باغ یا دریا وجود دارد.

نشانی: Yıldız, Çırağan Cd. No:32, 34349 Beşiktaş/İstanbul

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

هتل 5 ستاره فور سیزن بسفر


هتل فور سیزن بسفر استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده و یک محل اقامت عالی در شهر استانبول است. کاخ Çirağan و موزه ی Naval در نزدیکی این هتل هستند. میهمانان هتل می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به نقاط تفریحی گردشگری شهر دسترسی داشته باشند. این هتل لوکس و مدرن، معماری تاریخی دارد. ساختمان این هتل یک کاخ بازسازی شده از قرن ۱۹ از دوران عثمانی است.

خدمات و امکانات هتل فور سیزن بسفر استانبول شامل مرکز اسپا با مساحتی ۲۱۰۰ متر مربعی، سونا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، جکوزی، انواع ماساژ، اتاق های درمان، مرکز تناسب اندام، تراس آفتابگیر، باغ، استخر در فضای باز با چشم اندازی از تنگه بسفر، چتر، صندلی های آفتابگیر، رستوران با تراس مشرف به تنگه بسفر با غذا های مدیترانه ای به همراه غذا های خاص ترکی و ایتالیایی، مرکز بیزنس، اتاق میتینگ، میز جلو ۲۴ ساعته، پارکینگ، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، صندوق امانات در پذیرش، نظافت روزانه اتاق ها، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، صرافی، میز تور، خدمات تهیه بلیط، دستگاه خودپرداز و خدمات دربان می باشد که میهمانان هتل می توانند در طول مدت اقامتشان با استفاده از این امکانات اقامتی فراموش نشدنی در استانبول داشته باشند.

نشانی: No:28, Çırağan Cd., 34349 Beşiktaş/İstanbul

هتل فور سیزن استانبول

هتل فور سیزن استانبول

هتل فور سیزن استانبول

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون استانبول


هتل ریتز کارلتون در قلب شهر استانبول با نمایی به سوی بسفروس قرار دارد. این هتل پنج ستاره فقط 15 دقیقه تا جاذبه های دیدنی سلطان ‏احمد نظیر کاخ توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ فاصله دارد. ‏ تمامی اتاقهای این هتل دارای امکاناتی مدرن نظیر مبلمان، تلویزیون و... می باشند. ‏ میهمانان هتل می توانند نمای زیبایی از تنگه بسفروس را از رستوران بلو لانژ گریل تماشا کنند، این رستوران انواع غذاهای دریایی و ‏مدیترانه ای را سرو می کند و پنج بار در هفته نمایش و موسیقی زنده در آن اجرا می شود. رستوران بسفروس ویو نیز غذاهای بین المللی و ‏ترکی را تهیه می کند.

نشانی: Kemal Paşa Mahallesi, Fevziye Cd. No: 22، 34134

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل 5 ستاره الیت ورلد استانبول


یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول الیت ورلد است که در منطقه بی اوغلو قرار دارد. در این اقامتگاه، امکانات و خدمات متنوعی مشاهده می شود که از جمله آن ها می توان به باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، سونا، صبحانه بوفه باز و حمام سنتی اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان هستند و همچنین دیگر لوازمی مانند کتری برقی، لوازم بهداشتی-آرایشی، بالکن، نمای زیبایی از شهر و … دیده می شود.

نشانی: Şehit Muhtar Mh., Şehit Muhtar Caddesi No:42, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل الیت ورلد استانبول

هتل الیت ورلد استانبول

هتل الیت ورلد استانبول

هتل 5 ستاره گرند جواهر استانبول


این هتل ۵ ستاره دارای دو استخر روباز و سرپوشیده به همراه یک باشگاه بدنسازی مجهز است و در نزدیکی مرکز خرید جواهر قرار دارد. اتاق های آن همگی جادار هستند و در آن ها فضای نشیمن، میز کار، لوازم بهداشتی-آرایشی و … هستند. رستوران های این هتل غذاهای بین المللی و همچنین ترکی بسیار خوش طعمی را برای شما سرو خواهد کرد.

نشانی: H. Edip Adıvar Mahallesi, Darülaceze Cd. No:9, 34382 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول

هتل 5 ستاره مرکور بومونتی استانبول


این هتل که در مرکز بومونتی و استانبول واقع شده، تراسی دوست داشتنی دارد که مشرف به شهر است و نمایی جالب از شهر را نشان می دهد. اتاق و سوئیت های این هتل همگی عایق صدا هستند و دکوراسیون جذاب آن ها به همراه لوازمی چون میز کار، یخچال کوچک، آب معدنی رایگان، دستگاه قهوه/چای ساز و … شما را به یک اقامت به یادماندنی دعوت خواهند کرد. این اقامتگاه با داشتن استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی و … عجیب نیست که در میان بهترین هتل های استانبول جای گرفته است.

نشانی: Ergenekon Caddesi No 62 A, Bomonti Sisli, 34377 ISTANBUL, Turkey

هتل مرکور بومونتی استانبول

هتل مرکور بومونتی استانبول

هتل مرکور بومونتی استانبول

هتل 5 ستاره بایوتل استانبول


این هتل ۵ ستاره در سال ۲۰۱۵ دوباره بازسازی شده و دارای اتاق های مهمانی با نمایی پانورامیک از شهر یا دریای مرمره است. امکانات مفرح و سرگرم کننده داخل هتل برای کودکان و خانواده های عزیز می تواند بهترین اوقات را فراهم آورد. این هتل به ساحل اورتاکوی و ببک نزدیک بوده و ساختمانی مرتفع و شاخص در این ناحیه دارد.

نشانی: Kozyatağı Mahallesi, Kozyatağı Mh., Saniye Ermutlu Sokak No:3, İstanbul, Turkey

هتل بایوتل استانبول

هتل بایوتل استانبول

هتل بایوتل استانبول

هتل 5 ستاره بیز جواهر استانبول


این هتل در منطقه گایره تپه استانبول واقع شده و از مرکز خرید استوریا تنها چند قدم فاصله دارد. برای شما در این هتل یک استخر سرپوشیده، حمام سنتی ترکی، باشگاه بدنسازی و سونا قرار داده شده تا حسابی سرگرم شوید. در اینجا همچنین حمل و نقل شهری به جاذبه ها امکان پذیر است. رستوران هتل غذاهای با کیفیتی هم به صورت بوفه باز و هم منویی سرو می کند و اتاق ها نیز تمام امکانات رفاهی مورد نیاز شما را در خود جای داده اند.

نشانی: Esentepe Mahallesi, Büyükdere Cd. No:117, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر استانبول

هتل 5 ستاره هالیدی این شیشلی استانبول


این هتل در حوالی محله مدرن شیشلی واقع شده و امکانات گوناگونی از جمله حمام سنتی و اتاق هایی با دکوراسیون زیبا و کفپوش چوبی دارد. برای تفریح می توانید از استخر هتل استفاده کنید که هم برای بزرگسالان و هم کودکان درست شده است. باشگاه بدنسازی، سونا، تراس، کافی شاپ و رستوران، آرایشگاه و موارد زیاد دیگری در این هتل آماده شده تا شما از اقامتتان لذت ببرید.

نشانی: ۱۹ Mayıs Mahallesi, Halaskargazi Cd. No:206, 34360 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل هالیدی این شیشلی استانبول

هتل هالیدی این شیشلی استانبول

هتل هالیدی این شیشلی استانبول

هتل 5 ستاره رادیسون بلو استانبول


امکانات و خدمات رفاهی هتل رادیسون بلو استانبول، برای راحتی بیشتر شما مهمانان مهیا شده است. می توانید هر روز در بوفه هتل، صبحانه مفصلی بخورید و روز خود را عالی شروع کنید. از غذاهای ترکی، مدیترانه ای و منوی لاکارته آن، لذت ببرید همچنان که می توانید از خدمات آرامش دهنده در هتل رادیسون بلو و مرکز سلامت این هتل فرودگاهی لذت ببرید و گاهی هم سری به مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکی آن بزنید. این هتل استخر سرپوشیده و سالن مدرن آتریوم دارد. می توانید قهوه تازه، غذاهای سبک و حاضری، ساندویچ ها و غذاهای انگشتی خوشمزه ای را در رستوران های آن، امتحان کنید.

نشانی: ۱۹ Mayis Cad. No: 2, Sisli, 34360 Istanbul, Turkey

هتل رادیسون بلو استانبول

هتل رادیسون بلو استانبول

هتل رادیسون بلو استانبول

هتل 5 ستاره اینترکنتینانتال استانبول


با اقامت در هتل اینترکنتینانتال استانبول،  به راحتی و با مترو می توانید خود را به مراکز خریدی همچون مرکز خرید جواهر برسانید. همچنین میدان تکسیم با کمی پیاده روی در دسترس شما خواهد بود. این هتل در محله پر رفت و آمد و لوکس نیشانتاشی قرار گرفته که به راحتی می توانید سری به اطراف و گشت و گذار و بازدید از مغازه های آن بزنید. حمام ترکی با دو بخش زنانه و مردانه، به همراه امکانات حمام آبگرم، مرکز تناسب اندام و استخری روباز از امکانات تفریحی شما در این هتل خواهد بود. مراکز درمانی به شما نزدیک هستند و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. همچنین رستوران هتل بهترین غذاها را برای پذیرایی از شما مهمانان مهیا می کند.

نشانی: Gümüşsuyu Mahallesi, Asker Ocağı Caddesi No:1, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل اینترکنتینانتال استانبول

هتل اینترکنتینانتال استانبول

هتل اینترکنتینانتال استانبول

هتل 5 ستاره دیوان استانبول


این هتل ۵ ستاره جدای از طراحی مدرن و بسیار زیباییش، یک استخر سرپوشیده المپیکی را نیز فراهم می آورد. از اینترنت وای فای هتل بسیار راضی خواهید بود. همچنین حمام آبگرم آن نیز برای استراحت و رفع خستگی بعد از یک روز تفریح در شهر یا بعد از سفر می تواند مقصد شما در این هتل ۵ ستاره باشد. میدان تکسیم و خیابان شلوغ استقلال تنها چند قدم تا شما فاصله داشته و در نتیجه به راحتی می توانید به خرید بپردازید یا با استفاده از حمل و نقل شهری خود را به مراکز خرید معروف شهر استانبول برسانید. طراحی منحصر به فرد و مدرن اتاق ها با نمایی از شهر که به شما ارائه می دهد ترکیب شده و کارکنان مهربان هتل، هر آنچه که لازم داشته باشید را برایتان فراهم می آورند.

نشانی: Asker Ocağı Cad. No:1 Taksim, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

هتل 5 ستاره ایلیسیوم استانبول


هتل ایلیسیوم استانبول ام گالری از هتل های ۵ ستاره و با استایل استانبول بوده که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را شروع کرده و بسیار مورد استقبال مهمانان و گردشگران قرار گرفته است. تمام طراحی دکور آن به سبک معماری معاصر بوده و هر چه که لازم داشته باشید را کارکنان هتل برایتان فراهم می کنند. برای آن دسته از مهمانانی که به دنبال برگزاری مراسم ها و همایش می باشند، این هتل تمام خدمات مورد نیازشان را فراهم آورده است. در تمام فضاهای این هتل سیگار کشیدن ممنوع است. یک ایستگاه مترو که شما را به میدان تکسیم می برد تا هتل تنها ۵ دقیقه پیاده روی دارد و از فرودگاه تا این مکان با تاکسی حدود ۲۰ دقیقه راه خواهید داشت. تمام امکانات یک هتل ۵ ستاره به همراه رستوران، امکان سرو صبحانه در اتاق و امکانات یک آشپزخانه کوچک در اتاق ها برایتان در نظر گرفته شده است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول گزینه خوبی برای اقامت شماست.

نشانی: İnönü Mahallesi, Harbiye Çayırı Sk. 60-1, 34373 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل ایلیسیوم استانبول

هتل ایلیسیوم استانبول

هتل ایلیسیوم استانبول

هتل 4 ستاره الیت ورلد پرستیژ استانبول


این هتل در فاصله ۵ دقیقه ای از میدان تکسیم قرار گرفته و از خیابان استقلال نیز تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد. این هتل دارای امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان و کافی نت است و همچنین یک رستوران ترکی دارد. همه اتاق ها دارای بالکن هستند و در حمام خصوصی آن ها دوش، لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان و سشوار موجود است. صبحانه بوفه هتل همه نوع خوراکی های مخصوص صبح را دارد و شما می توانید در اینجا از سونا نیز بهره ببرید.

نشانی: Sehit Muhtar Caddesi. No:40 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey

هتل الیت ورلد پرستیژ استانبول

هتل الیت ورلد پرستیژ استانبول

هتل الیت ورلد پرستیژ استانبول

هتل 4 ستاره گلدن پارک استانبول


گلدن پارک که یکی از بهترین هتل های استانبول است، در کنار میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار گرفته و امکانات گوناگونی نظیر باشگاه بدنسازی، استخر و فضای سبز را در خود جای داده است. شما در اتاق ها، تلویزیونی با شبکه های جهانی، کتری برقی، لوازم بهداشتی رایگان و دیگر لوازم رفاهی را خواهید داشت.

نشانی: Lamartin Cad. No:22, Taksim, 34437 İstanbul, Turkey

هتل گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول

هتل 4 ستاره هیلتون گاردن این استانبول


هیلتون گاردن این در منطقه گلدن هورن واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه از شهر قدیمی فاصله دارد. این اقامتگاه که در میان بهترین هتل های استانبول جای گرفته، دارای باشگاه بدنسازی ۲۴ ساعته، اتاق هایی با تجهیزات مختلف از جمله دستگاه قهوه ساز، میز کار، تلویزیون، تلفن و …، اتاق های کنفرانس، صبحانه بوفه و … می باشد.

نشانی: Sutluce Mah. Imrahor Cad. Dutluk Sok. No:3 , Beyoglu, 34445 Istanbul, Turkey

هتل هیلتون گاردن این استانبول

هتل هیلتون گاردن این استانبول

هتل هیلتون گاردن این استانبول

هتل 4 ستاره فرونیا استانبول


شما از این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا میدان تکسیم خواهید داشت و طراحی داخلی شیک آن، شما را محو خود خواهد کرد. اتاق ها با رنگ ها گرم طراحی شده اند و همه نوع امکانات مناسب یک اقامت راحت را در خود دارند. این هتل امکان اجاره ماشین و حمل و نقل شهری را برای مهمانان فراهم کرده است.

نشانی: Kocatepe Mahallesi, 34437 Taksim/Beyoğlu/Istanbul, Turkey

هتل فرونیا استانبول

هتل فرونیا استانبول

هتل فرونیا استانبول

هتل 4 ستاره آیکن استانبول


زیبایی نمای ورودی و سپس لابی هتل آیکون استانبول شما را مجذوب خود خواهد کرد. دربان در کنار در و کارکنان مهربان هتل در پشت میز پذیرش با خوشرویی به شما خوش آمد می گویند. این هتل در محله تکسیم واقع شده و تا میدان تکسیم تنها ۱۶ دقیقه پیاده روی دارد. به راحتی می توانید با کمی پیاده روی خود را به خیابان استقلال و مغازه های خرید آن برسانید. جاذبه ها و مراکز خرید متعددی در اطراف شما خواهد بود. با این حال اقامت در این هتل ۴ ستاره زیبا با دسترسی به اینترنت وای فای، خاطراتی خوش از سفر شما به استانبول را رقم خواهد زد.

نشانی: Eskişehir Mah., Dolapdere Cad. 43/47, 34349 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل آیکن استانبول

هتل آیکن استانبول

هتل آیکن استانبول

هتل 4 ستاره وایت مونارک استانبول


این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین هتل های استانبول است که اتاق هایی با دکورهایی لوکس دارد. اگر از اقامت در اتاق هایی که نمایی به رنگ های طلایی و تخت هایی به سبک سلطنتی دارند، لذت می برید حتماً از بودن در این هتل رضایت خواهید داشت. به جز طراحی منحصر به فرد این هتل، امکانات بی نظیر تفریحی و فوق العاده مانند سونا و استخر سرپوشیده برای شما مهمانان در نظر گرفته شده است. با رفتن به حمام ترکی این هتل تجربه ای از زمان های قدیم به دست بیاورید و یا به راحتی برای خرید به مراکز خرید نزدیک این هتل مانند برج های ترامپ بروید.

نشانی: Mecidiyeköy Mahallesi, No: 34340, Naci Kasım Sk., 34387 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل وایت مونارک استانبول

هتل وایت مونارک استانبول

هتل وایت مونارک استانبول

هتل 4 ستاره لیون استانبول


این هتل ۴ ستاره عالی امکانات و خدماتی از جمله انبار چمدان، تورهای مختلف، راهنمای گردشگری، تبدیل ارز و صندوق امانات را برای شما مهمانان و گردشگران فراهم می کند. هتل لیون استانبول یکی از بهترین هتل های استانبول است که امکان کرایه دوچرخه را برایتان فراهم آورده و در رستورانش تمام وعده های غذایی را سرو می کند. همچنین می توانید در اتاق ها از خدمات پذیرایی در اتاق استفاده کنید.

نشانی: Kocatepe Mahallesi, Lamartin Cd. No:41, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

هتل 4 ستاره گرند استار استانبول


هتلی ۴ ستاره که در سال ۲۰۱۴ دوباره بازسازی شد و در میدان تکسیم یکی از بهترین محله های استانبول برای گردشگران و توریست ها است. هتل گرند استار با باشگاه ورزشی، امکانات حمام آبگرم و استخر سرپوشیده ای که دارد می تواند تمام وقت شما را در هتل پر کند. همچنین امکانات اتاق شما را نه تنها سرگرم خواهد کرد بلکه خستگی گشت های روزانه را از شما دور می کند. در ضمن بعضی از اتاق ها نمایی رو به دریا را برایتان به نمایش می دهند. ایستگاه مترو تکسیم نیز در نزدیکی شما قرار دارد.

نشانی: Siraselviler caddesi no.45 taksim Grand star hotel taksim, 34420 Beyoglu/İstanbul, Turkey

هتل گرند استار استانبول

هتل گرند استار استانبول

هتل گرند استار استانبول

هتل 3 ستاره تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول


یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول و شاید یکی از اقامتگاه های مقرون به صرفه در این شهر، تایتانیک کامفورت شیشلی است. این هتل در فاصله ۷۰۰ متری از مرکز خرید آدرس استانبول قرار گرفته و برای مهمانان یک بخش نشیمن مشترک فراهم کرده است. اتاق های این هتل با تهویه مطبوع، حمام خصوصی، کتری برقی، تلویزیون و … پر شده اند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه باز سرو می شود.

نشانی: ۱۹ Mayıs Mahallesi, Opr. Raif Bey Sk. No:40, 34360 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی استانبول


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری

نظر شما در مورد بهترین هتل های استانبول


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی در استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی در استانبول


هتل چراغان پالاس کمپینسکی در سواحل اروپایی بسفر و در مکانی مناسب بین محلات Besiktas و Ortakoy واقع شده است. ساختمان این هتل 5 ستاره در حقیقت یک کاخ عثمانی قرن نوزدهمی است و دارای یک استخر بینهایت infinity pool می...


مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول


ایستینیه پارک یک مرکز خرید در محله ایستینیه استانبول، شهر توریستی جذاب ترکیه می باشد، این مرکز خرید لوکس دارای 291 فروشگاه به مساحت 85250 متر مربع می باشد که دارای چهار طبقه پارکینگ در زیرزمین است، مرکز خرید ایستینیه پارک...


پروژه متروپل استانبول

پروژه متروپل استانبول


پروژه متروپل استانبول (Metropol Istanbul) یکی از بزرگترین پروژه های مهم کشور ترکیه است و توسط شرکت معماری مشهور جهانی RMJM ساخته شده است که ترکیبی از یک مرکز خرید (یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه)، خانه های اقامتی اداری،...


هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول


هتل فور سیزن بسفر استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده و یک محل اقامت عالی در شهر استانبول است. کاخ Çirağan و موزه ی Naval در نزدیکی این هتل هستند. میهمانان هتل می توانند با اقامت در این هتل به...


بزرگ ترین فرودگاه جهان در استانبول

بزرگ ترین فرودگاه جهان در استانبول


کشورترکیه بزرگترین فرودگاه جهان را درشهر استانبول با ظرفیت 200 میلیون مسافر در دست احداث دارد و در حال حاضر 85 درصد این پروژه کامل شده است. این پروژه بزرگ تقریبا 12.7 میلیارد دلار ارزش دارد. به گفته مجری این طرح،...


معروف ترین پل های استانبول

معروف ترین پل های استانبول


پل های معروف شهر استانبول، که تنها شهر جهان در دو قاره (آسیا و اروپا) می باشد را در ادامه بررسی می کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله و مشاهده تصاویر آن لذت ببرید. در شهر زیبای استانبول، به دلیل و جود...


مسجد کاملیکا در استانبول

مسجد کاملیکا در استانبول


مسجد کاملیکا (Çamlıca Mosque و یا: Çamlıca Masjid) که بزرگترین مسجد شهر استانبول می باشد روی تپه‌های کاملیکا در بخش آسیایی استانبول ساخته شده که اثری از دو معمار ترک با نام‌های: بهار میزراک و حیریه گول توتو است. این مسجد...


مرکز خرید ونیزیا در استانبول

مرکز خرید ونیزیا در استانبول


مرکز خرید اوت لت ونیزیا از مهم ترین اوت لت های استانبول می باشد. این مرکز خرید، مجتمع تجاری مسکونی است که طراحی فوق العاده زیبایی مانند شهر ونیز ایتالیا دارد. عمارت بزرگ این مرکز خرید توجه همگان را به خود...


مرکز خرید واتر گاردن استانبول

مرکز خرید واتر گاردن استانبول


مرکز خرید واتر گاردن استانبول (watergarden mall istanbul) یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد. شاید بزرگترین نباشد اما یکی از زیباترین مراکز خرید به شمار می رود و بیش تر به عنوان یک مرکز شو آتش و اکولایزر...


مرکز خرید لوکس زورلو سنتر در استانبول

مرکز خرید لوکس زورلو سنتر در استانبول


تاریخچه مرکز خرید زورلو سنتر مرکز خرید زورلو سنتر استانبول نتیجه همکاری دو گروه معماری امره آرولات (Emre Arolat Architecture) و مراد تابانلی اوغلو (Murat Tabanlioglu Architecture) از برندگان جوایز بین المللی می باشد. در سال 2007 طی یک مناقصه عمومی نزدیک...


گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری آرپا
0

گالری آرپا

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  هتل لوکس   |  هتل

تاریخ ثبت ثبت: 1397/07/25
بازدید بازدید: 3335

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS