نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

هتل های آنتالیا

مقاله لوکس ترین هتل های آنتالیا با تصاویر با کیفیت


انتخاب یک هتل از میان لوکس ترین هتل های آنتالیا یکی از مهمترین کارهایی است که قبل از سفر باید انجام دهید، آنتالیا پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه می باشد که در سواحل جنوب غربی آناتولی هم مرز با کوه‌های توروس است، این شهر بزرگترین شهر ترکیه در سواحل مدیترانه و خارج از منطقه دریای اژه می باشد که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

بازدید از مراکز تاریخی جذاب و همچنین گشت و گذار در مراکز خرید آنتالیا و استفاده از تفریحات هتل‌های لوکس و مجلل و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد باعث شده تا شهر آنتالیا به یکی از مقاصد گردشگری برای گذراندن یک تعطیلات عالی و بی نظیر تبدیل شود. فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به سواحل آن می باشد زیرا می توانید از تفریحات آبی نهایت استفاده را برده و لذت ببرید به همین جهت انتخاب هتل در آن بسیار مهم می باشد.

توصیه می شود هتل هایی که بیشترین امکانات تفریحی و آبی را دارند را انتخاب کنید زیرا اکثر گردشگران بیشتر زمان خود هنگام سفر را در هتل می گذرانند.

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های آنتالیا

ویژگی هتل های آنتالیا


آنتالیا به دلیل آب و هوای مدیترانه ای که دارد یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه می باشد و هر ساله گردشگران بسیار زیادی برای تفریح و استراحت به این شهر زیبا سفر می‌کنند، به همین دلیل هتل های آنتالیا نسبت به سایر مقاصد گردشگری از کاملترین امکانات تفریحی برخوردارند و اکثر آن ها دارای سواحل اختصاصی زیبا و رنگارنگ، استخرهای روباز و سربسته، کلوب های شبانه روزی، رستوران های بین المللی مجلل و سالن های اسپا و دیگر امکانات تفریحی می باشند.

لوکس ترین هتل های آنتالیا
اگر علاقه مندید با امکانات و ویژگی های لوکس ترین هتل های آنتالیا آشنا شوید تا هنگام سفر به این شهر ساحلی از سفرخود لذت ببرید با لاگین برندز همراه باشید.

هتل آکرا در آنتالیا (Akra hotel)


تلفن: 00904444045

آدرس: Şirinyalı Mah. Lara Cad. No:24 Muratpaşa/Antalya

هتل لوکس آکرا یک هتل 5 ستاره می باشد که در کنار دریا واقع شده و در مرکز شهر قرار دارد، این هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز دریای مدیترانه می باشد و همچنین اتاق‌های این هتل به سبک معاصر طراحی شده اند و دارای تلویزیون صفحه‌ تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و وای‌ فای رایگان می باشند.

هتل آکرا دارای چندین رستوران و بار می باشد، رستوران Pablito Bistro یکی از معروفترین رستوران های آکرا می باشد که غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند و همچنین غذاهای متنوعی از جمله: غذاهای دریایی، نان های تازه، پیتزا، انواع کباب ها و پاستا را هر روز در منوی غذایی خود دارد.

این هتل دارای یک مرکز سلامتی است که شامل: سونا، حمام ترکی و طیف وسیعی از ماساژ می باشد که میهمانان می توانند در باشگاه مجهز آن تمرین کنند یا در زمین های تنیس ورزش و بازی کنند.

هتل آکرا در 3 کیلومتری مرکز خرید تراسیتی و منطقه قدیمی شهر با کافه ها و بارهای فراوان واقع شده است و با فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.

هتل آکرا در آنتالیا

هتل آکرا در آنتالیا

هتل آکرا در آنتالیا

استخر هتل آکرا در آنتالیا

لابی هتل آکرا در آنتالیا

رستوران هتل آکرا در آنتالیا

رستوران هتل آکرا در آنتالیا

باشگاه هتل آکرا در آنتالیا

اتاق هتل آکرا در آنتالیا

اتاق هتل آکرا در آنتالیا

هتل لوکس تایتانیک مردان پالاس آنتالیا (Titanic Mardan Palace hotel)


تلفن: 00902423104100

آدرس: Kundu Mah. Yaşar Sobutay Bul. No: 450, D:1, 07112 Aksu/Antalya, Turkey

هتل فوق العاده لوکس تایتانیک مردان پالاس دارای یکی از بزرگترین استخرهای روباز در اروپا می باشد. این هتل دارای 8 رستوران معروف می باشد. هتل یا بهتر است بگوییم کاخ تایتانیک مردان، یک منطقه ساحلی خصوصی است که اتاق های بسیار مجلل و مجهز به امکانات رفاهی لوکس برای تمامی میهمانان خود فراهم می کند، شاید جالب باشد بدانید که هر اتاق این هتل دارای یک بالکن با منظره کوه های توروس، دریای مدیترانه و استخر می باشد و همچنین تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع و روشنایی کنترل از راه دور هستند.

تمامی رستوران های این هتل غذاهای بین المللی را سرو می کنند و همچن رستوران اصلی هتل تایتانیک هر وعده غذایی را که مد نظر داشته باشد بر روی پشت بام با منظره پانوراما سرو می کند تا از منظره دریا لذت ببرید.

این هتل دارای چند استراحتگاه اسپای لوکس برای درمان‌های ریلکسی، مرکز تناسب اندام پیشرفته و اتاق مراقبه مشرف به استخر سرپوشیده را ارائه می‌دهد و همچنین دارای یک مرکز زیبایی تالاسو مراقبت های صورت و بدن به همراه پزشکان متخصص پوست می باشد.

این هتل از مرکز آنتالیا فقط 15 کیلومتر فاصله دارد و تنها در 20 دقیقه با خودرو می توانید به مرکز شهر برسید.

هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

استخر هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

لابی هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

رستوران هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

رستوران هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

باشگاه هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

اتاق هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

اتاق هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا

هتل مگا سارای در آنتالیا (Megasaray hotel)


تلفن: 00902427101100

آدرس: Kadriye, Üçkum Tepesi Caddesi 8 /1, 07500 Serik/Antalya, Turkey

یکی از هتل های لوکس آنتالیا هتل مگاسارای می باشد که در کنار دریا واقع شده است و دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله می باشد و همچنین دارای 5 استخر روباز، 3 سرسره آبی و امکانات اسپا می باشد.

این هتل دوست دار محیط زیست با معماری مدرن سلجوقی می باشد و همچنین دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع همراه با بالکن می باشد و تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت و مینی بار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند.

صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز سرو می شود و همچنین دارای ۶ رستوران می باشد. رستوران à la carte معروفترین رستوران این هتل می باشد که غذاهای چینی، ایتالیایی، مکزیکی و عثمانی و غذاهای دریایی را به صورت روزانه سرو می کند. بارهای این هتل نیز انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را ارائه می دهند.

هتل مگا سارای دارای یک مرکز آبگرم و یک مرکز سلامتی است که شامل سونا، حمام ترکی و اتاق ماساژ می باشد و همچنین دارای 16 زمین تنیس و یک استخر سرپوشیده می باشد.

این هتل از مرکز شهر حدودا 9 کیلومتر فاصله دارد و از فرودگاه آنتالیا 30 کیلومتر تا آن فاصله دارد.

هتل مگا سارای در آنتالیا

هتل مگا سارای در آنتالیا

هتل مگا سارای در آنتالیا

استخر هتل مگا سارای در آنتالیا

لابی هتل مگا سارای در آنتالیا

رستوران هتل مگا سارای در آنتالیا

رستوران هتل مگا سارای در آنتالیا

باشگاه هتل مگا سارای در آنتالیا

اتاق هتل مگا سارای در آنتالیا

اتاق هتل مگا سارای در آنتالیا

هتل کمپینسکی در آنتالیا (Kempinski hotel)


تلفن: 00902427101300

آدرس: Kadriye, 3 Sokak No: 8 D:7A, 07500 Serik/Antalya, Turkey

هتل کمپینسکی در مقابل ساحل بلک واقع شده است، این هتل به سبک سلجوقی با تزئینات استادانه طراحی شده است، هتل کمپینسکی دارای چندین استخر سرپوشیده و یک استخر روباز می باشد و همچنین دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله و مرکز اسپای مجلل و دو زمین گلف 18 سوراخه می باشد، تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ هتل کمپینسکی مجهز به وای‌ فای و LAN رایگان و تلویزیون صفحه‌ تخت هستند، شاید جالب باشد بدانید که تمامی اتاق ها حمام مرمر با وان و دوش دارند.

آبگرم این هتل در زمینی به مساحت 3،291 متر مربع واقع شده است و همچنین مرکز اسپا این هتل انواع درمان ها، ماساژها و خدمات را برای آرامش نهایی میهمانان خود فراهم کرده است، رستوران های کمپینسکی تمامی غذاهای ترکی گرفته و غذاهای بین المللی را روزانه سرو می کنند، رستوران ها و بارهای این هتل دارای تراس هایی با منظره خیره کننده از دریای مدیترانه و کوه های توروس هستند.

هتل کمپینسکی در 25 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد وهمچنین پارکینگ خصوصی در محل به صورت رایگان در دسترس است.

هتل کمپینسکی در آنتالیا

هتل کمپینسکی در آنتالیا

هتل کمپینسکی در آنتالیا

استخر هتل کمپینسکی در آنتالیا

لابی هتل کمپینسکی در آنتالیا

رستوران هتل کمپینسکی در آنتالیا

رستوران هتل کمپینسکی در آنتالیا

باشگاه هتل کمپینسکی در آنتالیا

اتاق هتل کمپینسکی در آنتالیا

اتاق هتل کمپینسکی در آنتالیا

هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا (Acanthus & cennet hotel)


تلفن: 00904449600

آدرس: Side, Özal Cd. No:35 D:No:35, 07330 Manavgat/Antalya, Turkey

هتل اکاندوز اند سنت دارای یک ساحل خصوصی در دریای مدیترانه می باشد که دارای امکانات اسپا، استخر روباز و یک استخر مخصوص کودکان می باشد، تمامی اتاق خواب های مهمان در هتل اکاندوز اند سنت مجهز به تلویزیون و مینی بار هستند هر اتاق دارای بالکن خصوصی و حمام اختصاصی نیز می باشد، این هتل دارای سرویس چرخشی است تا نهایت راحتی را به مهمانان خود ارائه دهد.

رستوران هتل اکاندوز اند سنت دارای چندین رستوران در فضای داخلی و خارجی هتل می باشد، شاید جالب باشد بدانید که غذاهای مدیترانه ای این هتل نسبت به سایر هتل های معروفتر می باشد و همچنین چندین بار نیز در این هتل وجود دارد، مهمانان این هتل می توانند از امکانات مدرن تناسب اندام استفاده کنند یا از سونا یا ماساژ یا از ورزش های آبی در ساحل موجود است لذت ببرند، اکاندوز اند سنت دارای یک استخر جداگانه و ساحل مخصوص بزرگسالان می باشد، هتل اکاندوز اند سنت 64 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا و 8 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد.

هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

استخر هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

لابی هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

رستوران هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

رستوران هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

باشگاه هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

اتاق هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

اتاق هتل اکاندوز اند سنت در آنتالیا

هتل دلفین پالاس در آنتالیا (Delphin palace hotel)


تلفن: 00902423522552

آدرس: Kemerağzı, Yaşar Sobutay Bulvarı No:352, 07112 Aksu/Antalya, Turkey

هتل 5 ستاره دلفین پالاس در ساحل دریای مدیترانه در آنتالیا واقع شده است، تمامی اتاق‌های این هتل دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون ماهواره ای، میز کار، حمام و استخر بزرگ به سبک تالاب و ارائه سرگرمی‌های شبانه می باشد، اتاق‌های دلفین پالاس اکثر بزرگ و جادار می باشند و با مبلمان چوبی تیره و تزئینات ترکی طراحی شده اند، تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی در فضای باز است و برخی از آنها دارای چشم انداز دریا می باشند.

رستوران دلفینو یکی از محبوبترین رستوران های هتل دلفین می باشد که تمامی غذاهای بین المللی از جمله غذاهای عثمانی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دریایی را سرو می کند، این هتل دارای برنامه های سرگرمی‌ شبانه شامل موسیقی زنده، کلوپ شبانه و نمایش‌های کمدی می باشد

در طول روز مهمانان می توانند از سرسره های آبی لذت ببرند یا در مسابقات ورزشی در محل شرکت کنند یا از باشگاه سلامتی که شامل یک اسپا با خدمات کامل و مرکز تناسب اندام مجهز استفاده کنند، فاصله این هتل از فرودگاه آنتالیا تنها 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل دلفین پالاس در آنتالیا

هتل دلفین پالاس در آنتالیا

هتل دلفین پالاس در آنتالیا

استخر هتل دلفین پالاس در آنتالیا

لابی هتل دلفین پالاس در آنتالیا

رستوران هتل دلفین پالاس در آنتالیا

رستوران هتل دلفین پالاس در آنتالیا

باشگاه هتل دلفین پالاس در آنتالیا

اتاق هتل دلفین پالاس در آنتالیا

اتاق هتل دلفین پالاس در آنتالیا

هتل زانادو ریزورت در آنتالیا (Xanadu resort hotel)


تلفن: 00902427100000

آدرس: Belek, Belek Turizm Merkezi,, 07506 Serik/Antalya, Turkey

هتل زانادو ریزورت در ساحل زیبای مدیترانه واقع شده است، این هتل دارای یک ساحل خصوصی به طول 380 متر با ماسه و سنگریزه و یک اسکله بزرگ با صندلی های آفتابگیر می باشد، این هتل 5 ستاره با معماری منحصربه‌ فرد، استخرهایی به سبک باستانی و آمفی تئاتر، خدمات همه جانبه، امکانات متعدد داخلی و خارجی، و کلوب برای کودکان را فراهم کرده است.

تمامی اتاق های هتل زانادو ریزورت دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و مینی بار حمام اختصاصی با سشوار و لوازم آرایش و 3 استخر روباز، 3 سرسره آبی و 1 استخر مخصوص کودکان دارد و همچنین یکسری خدمانی از جمله پاراسلینگ، جت اسکی، موج سواری، والیبال ساحلی، تنیس و بسکتبال را برای مهمانان خود فراهم کرده است، برخی از اتاق ها چشم انداز دریا یا باغ را نیز دارند و شاید جالب باشد بدانید که اتاق های این هتل منویی مخصوص برای بالش دارند.

رستوران Ipekyolu هتل زانادو وعده های صبحانه، ناهار و شام را سبک بوفه باز سرو می کند که انتخاب های گسترده ای از غذاهای بین المللی را در فضایی زیبا ارائه می دهد و همچنین مهمانان می توانند به دلخواه وعده های غذایی خود را در تراس همراه با چشم انداز استخر، دریا و طبیعت میل کنید و همچنین برای مهمانان کوچک، بوفه کودکان در دسترس است.

این هتل از مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و از مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد و همچنین فرودگاه آنتالیا در فاصله 40 مایلی این هتل است.

هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

استخر هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

لابی هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

رستوران هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

رستوران هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

باشگاه هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

اتاق هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

اتاق هتل زانادو ریزورت در آنتالیا

هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا (Sealife family hotel)


تلفن: 00902425245454

آدرس: Sahil Şerid, 1, Gazi Mustafa Kemal Blv., 07985 Konyaaltı, Turkey

هتل سی لایف فامیلی روبه روی ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است، این هتل وسیع دارای امکاناتی همچون استخرهایی با سرسره، اسپا با درمان‌های بدن، تجهیزات غواصی و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع می باشد و تمامی اتاق ها به بالکن خصوصی مجهز هستند که اکثر آنها چشم‌اندازی زیبا به دریای مدیترانه دارند، هر کدام از اتاق های این هتل دارای رنگ های ملایم می باشند که با مبلمان امروزی تزئین شده اند و همچنین لوازم مدرن شامل تلویزیون های ماهواره ای در تمامی اتاق ها موجود است.

مهمانان هتل سی لایف فامیلی می توانند از میان رستوران های مختلف، غذاهای عثمانی و ماهی را سرو کنند و همچنین تعداد انگشت شماری بار به همراه یک کلوپ دیسکوی داخلی و یک بار رستورانی وجود دارد، این هتل داری یک زیرگذر می باشد که امکان دسترسی آسان به ساحل را فراهم می کند.

فاصله هتل سی لایف فامیلی تا شهر آنتالیا 10 کیلومتر می باشد و همچنین این هتل با فرودگاه آنتالیا 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد، شاید جالب باشد بدانید یک مرکز خرید 5 متری میگروس و یک آکواریوم در 3 کیلومتری این هتل قرار دارد.

هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

استخر هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

لابی هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

رستوران هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

رستوران هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

باشگاه هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

اتاق هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

اتاق هتل سی لایف فامیلی در آنتالیا

هتل باروت همرا در آنتالیا (Barut hemera hotel)


تلفن: 00904449600

آدرس: Side, Süleyman Demirel Blv. No:1, 07330 Manavgat/Antalya, Turkey

هتل باروت همرا در منطقه سیده آنتالیا واقع شده است و 2 دقیقه پیاده تا ساحل Kumkoy فاصله دارد، این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام، یک بار VIP، یک سالن مشترک برای مراسم ها، استخر سرپوشیده، حمام، سرگرمی های عصرانه و پذیرش 24 ساعته می باشد.

این هتل اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، میز، چای‌خوری برقی، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون، بالکن و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل 5 ستاره باروت همرا با سونا و زمین بازی توجه گردشگران را به خود جلب کرده است، در این هتل مهمانان می توانند استخر، پینگ پنگ و دارت بازی کنید و کرایه ماشین نیز به راحتی در دسترس مهمانان می باشد.

این هتل در 3.5 کیلومتری مرکز شهر و موزه Side می باشد، نزدیکترین فرودگاه آنتالیا در 62.8 کیلومتری این هتل قرار دارد و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را برای تمامی مهمانان خود ارائه می دهد.

هتل باروت همرا در آنتالیا

هتل باروت همرا در آنتالیا

هتل باروت همرا در آنتالیا

استخر هتل باروت همرا در آنتالیا

لابی هتل باروت همرا در آنتالیا

رستوران هتل باروت همرا در آنتالیا

رستوران هتل باروت همرا در آنتالیا

باشگاه هتل باروت همرا در آنتالیا

اتاق هتل باروت همرا در آنتالیا

اتاق هتل باروت همرا در آنتالیا

هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا (Rixos premium belek hotel)


تلفن: 00902427102000

آدرس: Ileribasy Mevkii, 07506 Antalya, Turkey

هتل 5 ستاره رکسوس پریمیوم بلک دارای یک حیاط 405000 متر مربعی می و 701 متر ساحل خصوصی و همچنین دارای سالن اسپا، باشگاه ورزشی و مرکز خرید لوکس می باشد، شاید جالب باشد بدانید که مهمانان می توانند در طول اقامت خود از ورودی ویژه و هدیه شاتل به پارک موضوعی The Land Of Legends لذت ببرند.

همه اتاق‌های رکسوس پریمیوم با منظره‌ای جذاب از دریای مدیترانه و جنگل می باشد و دارای دکوراسیونی زیبا با مبلمان مدرن و مجهز به تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای و بالکن خصوصی دارند و برخی نیز دارای تراس با چشم‌انداز استخر و طبیعت هستند.

سالن اسپای این هتل دارای طیف وسیعی از درمان های لوکس می باشد که مهمانان می توانند از آرامش بهره ببرند، این هتل دارای یک حمام سنتی عثمانی، استخرهای سرپوشیده گرم، سونا و باشگاه ورزشی است و همچنین دارای اجرای زنده دی جی، کنسرت، مهمانی، رویدادها و برنامه های آموزشی برای کودکان در باشگاه هتل می باشد و همچنین مهمانان می توانند از آکادمی ورزشی مجموعه از برنامه های تمرینی مانند کراس فیت، اسپینینگ، دوچرخه آبی، کانگو پاور، جامپینگ فیتنس، تای چی، جیو جیتسو و یوگا پادلبورد استفاده کنند

فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا 35.7 کیلومتر می باشد

هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا

هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا

هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا

استخر هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا

لابی هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا

رستوران هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا

رستوران هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا

باشگاه هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا

اتاق هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا

اتاق هتل رکسوس پریمیوم بلک در آنتالیا


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا

نظر شما در مورد لوکس ترین هتل های آنتالیا


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ آنتالیا

ویلای لوکس Tolerance در آنتالیا

ویلای لوکس Tolerance در آنتالیا


این مقاله جذاب را مشاهده کنید: لوکس ترین هتل های آنتالیا


آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه


آنتالیا (به ترکی استانبولی: Antalya) نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با...


هتل 5 ستاره آدالیا الیت لارا

هتل 5 ستاره آدالیا الیت لارا


"هتل آدالیا الیت لارا" (ADALYA ELITE HOTEL) در منطقه لارا در شهر آنتالیا در زمینی به مساحت 45 هزار متر مربع ساخته شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی شنی به طول 100 متر است در واقع یک اقامتگاه ۵ ستاره...


آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

گروه سترا
3

گروه سترا

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1401/06/14
بازدید بازدید: 900

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های نیویورک در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های نیویورک در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS