نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

لوکس ترین رستوران های استانبول

رستوران های استانبول

مقاله لوکس ترین رستوران های استانبول با تصاویر با کیفیت


رستوران گردی یکی از جاذبه های سفر همه مردم دنیاست و در سفر به شهر استانبول نیز، انتخاب های بسیاری در پیش روی گردشگران است. در این مقاله تعدادی از لوکس ترین رستوران های شهر استانبول را با نشانی و تصاویر زیبا و معرفی برای علاقه مندان سفر به این شهر گردآوری کرده ایم. قبل از معرفی این رستوران ها، بد نیست مقدمه ای از این شهر و فضای رستوران گردی و کافه گردی آن مطالعه کنید.

استانبول شهر وسیع و شلوغی است و با وسعت بسیار زیاد آن که هم در منطقه اروپایی و هم آسیایی گسترده شده، طبیعتا تعداد بسیار زیادی رستوران و کافه برای سلیقه های مختلف در تمام نقاط شهر، خصوصا بخش های شلوغ و توریستی دارد. با وجود آن که رستوران های با قیمت متوسط طرفداران بیشتری نسبت به رستوران های گران قیمت و لوکس دارند، در لیست زیر تعدادی از لوکس ترین رستوران های استانبول را معرفی کرده ایم. خصوصا رستوران های شیک که به مناطق گردشگری این شهر زیبا نزدیک باشند.

رستوران هایی که در زیر معرفی شده اند، از بهترین رستوران های این شهر هستند و طبیعتا کیفیت غذای بسیار عالی دارند و علاوه بر بهترین رستوران های ارائه دهنده غذای سنتی ترکی، رستوران هایی با منوهای جذاب بین المللی، مدیترانه ای، ایتالیایی و ... را نیز معرفی کرده ایم تا برای تمام سلیقه ها جذاب باشند. در ادامه با لاگین برندز همراه باشید.

1- رستوران لوکس اولوس 29 استانبول (Ulus 29)


آدرس: Ulus Mahallesi, Ahmet Adnan Saygun Caddesi, Ulus Parkı İçi, No 71/1, Beşiktaş

این رستوران زیبا در سال 1993 تاسیس شده و یکی از ویژگی های جذاب آن وجود پنجره های بزرگش با منظره پل های معروف استانبول می باشد. حضور در این رستوران شیک را در چراغانی شب و صرف شام پیشنهاد می کنیم. با توجه به جلوه های بین‌المللی Ulus 29، این رستوران اغلب غذاهایی محلی و یا بهتر است بگوییم منویی را سرو می‌کند که با بهترین کیفیت ممکن و البته بعضا به روش کوره‌ای پخت می‌شوند. البته غذاهای بین‌المللی، انواع پاستا‌ها یا حتی سوشی نیز در آن پخت می‌شود اما تمرکز بیشتر اولوس 29 بر روی غذاهای محلی ست.

رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول

2- رستوران لوکس توپاز استانبول


آدرس: Gümüşsuyu Mahallesi, İnönü Caddesi, No 50, Beyoğlu

اگر برای صرف غذا می‌خواهید به رستورانی با کیفیت بسیار بالا و با فضایی بکر بروید، Topaz یکی از اولین انتخاب‌های شما خواهد بود. مکانی زیبا و دلباز با طراحی فوق‌العاده و دیواره‌ای شیشه‌ای که رو به دریا است و منظره‌ای بسیار دلنشین را پدید می‌آورد. این رستوران دارای دو منوی متفاوت از غذاهای مدرن بین‌المللی و منوی سنتی و محلی‌ست. برای مثال همانطور که می‌توانید مارمالاد کران بری و گردو را در منو سفارش دهید، امکان خوردن راویولی ترکیه با گوشت گاو و ماست را نیز خواهید داشت. غذاهایی که مهم نیست در کدام دسته قرار می‌گیرند، همگی به گواه مراجعه کنندگان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

رستوران توپاز استانبول

رستوران توپاز استانبول

رستوران توپاز استانبول

رستوران توپاز استانبول

رستوران توپاز استانبول

3- رستوران لوکس بانیان استانبول


آدرس: Yıldız Mh., Muallim Naci Caddesi & Salhane Sokak No:3, 34347 Beşiktaş

وقتی استانبول میان شرق و غرب قرار گرفته، ما در Banyan غذایی برای روحتان تقدیم می‌کنیم" شعار تبلیغاتی این رستوران غذاهای ترکیبی آسیایی، کاملا گواه ریشه‌های شرقی آن است. این رستوران در طبقه‌ی بالایی یک ساختمان قدیمی احداث شده و در آن از طراحی ژاپنی و ساختارهای مدرن بهره گرفته شده است. غذاهای ترکیبی این رستوران ترکیبی از انواع سبزیجات و گوشت‌های مختلف است. مثل بشقای استیک به همراه سیب‌زمینی و فلفل یا سوپ اردک یا حتی غذاهای اصیل ژاپنی به همراه تکه‌های گوشت و میگو. به طور کلی تجربه حضور در Banyan را کم‌تر بتوان با رستوران دیگری مقایسه کرد. محیطی زیبا، منظره‌ای فوق‌العاده و غذاهایی کم‌نظیر و خاص.

رستوران بانیان استانبول

رستوران بانیان استانبول

رستوران بانیان استانبول

رستوران بانیان استانبول

رستوران بانیان استانبول

4- رستوران اولوس رجیس براسری استانبول


آدرس: St. Regis Istanbul Mim Kemal Öke Cad. No:35 Nişantaşı, Şişli

این رستوران زیبای فرانسوی شامل دو فضای داخلی و خارجی می شود و در محیط داخلی اش هم میزهای خصوصی در نظر گرفته شده. فضای لوکس با طراحی مدرن داخل کاملا با محیط گرم و پر از گیاهان زیبای خارج متفاوت است و هر کدام زیبایی‌های خاص خودش را دارد. منوی رستوران همانطور که از اسمش پیداست غذاهای فرانسوی بسیاری دارد. در این بین اما پاستاهای دست‌ساز متنوع به همراه انواع سالادها از کشورهای مختلف نیز در این رستوران سرو می‌شود که جزو بهترین پیش‌غذاها محسوب می‌شود. بخش جذاب منوی St. Regis Brasserie مربوط به غذاهای فصلی آن است که ترکیبی از غذاهای فرانسوی با معیارهای ترکی محسوب می‌شود. البته باید در نظر بگیرید که غذاهای موجود در منوی این رستوران تقریبا از تمامی گزینه‌هایی که یاد کردیم گران‌تر است اما از نظر کیفیت غذا جزو برترین رستوران‌های ترکیه و حتی منطقه محسوب می‌شود.

رستوران رجیس براسری استانبول

رستوران رجیس براسری استانبول

رستوران رجیس براسری استانبول

رستوران رجیس براسری استانبول

رستوران رجیس براسری استانبول

5- رستوران لوکس لاموئت استانبول


آدرس: Tomtom Kaptan Sokak 18, Beyoğlu

شعبه استانبول این رستوران فرانسوی را دو سرآشپز بسیار با استعداد می‌گرداندند، آشپزانی که با استفاده از مواد اولیه محلی و تلفیق آن با غذاهای بین‌المللی چند غذای خاص به خود در منو دارند که از بهترین‌های La Mouette محسوب می‌شود. نمای داخلی این رستوران نسبتا ساده و با چوب کار شده اما منظره‌ی ترکیه قدیم که از ارتفاعی بالا و از درون شیشه‌های دیوار مجاور دیده می‌شود، چه در روز و چه در شب پس‌زمینه‌ای کم‌نظیر برای صرف غذا خواهد بود.

رستوران لاموئت استانبول

رستوران لاموئت استانبول

رستوران لاموئت استانبول

رستوران لاموئت استانبول

رستوران لاموئت استانبول

رستوران لاموئت استانبول

6- رستوران 360 استانبول


آدرس: Caferaga Mah. Albay Faik Sozdener Cad. No 31, Istanbul 34440, Turkey

این رستوران در طبقه بالای ساختمان (میسر) در قلب تکسیم در خیابان استقلال قرار دارد، و غذاهای بین المللی و آناتولی را همچون اردک و غاز با تبخی منحصر به فرد در منوی خاص خود را داراست که جز منوهای برتر رستورانها عنوان شده. دیل نامگذاری این رستوران منظره ای پاناروما یا به نام دیگر 360 درجه از محله های اطراف می باشد.

رستوران 360 استانبول

رستوران 360 استانبول

رستوران 360 استانبول

رستوران 360 استانبول

رستوران 360 استانبول

7- رستوران میکلا استانبول


آدرس: Asmalı Mescit, The Marmara Pera, Meşrutiyet Cd. No:15, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

رستوران میکلا در روف گاردن لوکس هتل Marmara Pera واقع شده است، به جرات می توان گفت که چشم اندازی که میکلا دارد این رستوران را از سایر رستوران ها متمایز کرده است.

به دلیل اینکه مناظر عالی استانبول از جمله ایاصوفیه و کاخ Topkapi به وضوح قابل مشاهده است، منوی منحصر به فرد رستوران میکلا نشان دهنده فرهنگ و اصالت ترکیه می باشد که توسط آقای اسکاندیناویایی سردار آشپز رستوران تهیه شده است، شاید جالب باشد بدانید که غذاهای معروف این رستوران هامور خام با زیتون و لیمو و یک تکه وانیل قهوه ترک با سورب تمشک می باشد.

رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول

8- رستوران برج مایدن استانبول


آدرس: Salacak, Üsküdar Salacak Mevkii, 34668 Üsküdar/İstanbul, Turkey

رستوران برج مایدن استانبول در تقاطع بسفر جایی که دو قاره آسیا و اروپا به هم می پیوندند قرار گرفته است، اکنون این برج به عنوان یک کافه و رستوران لوکس در استانبول فعالیت می کند و میهمانان را از دور و نزدیک برای یک وعده غذایی عاشقانه ی نامزدی، تجاری یا حتی عروسی به خود جذب می کند.

شاید جالب باشد بدانید که این رستوران لوکس با صبحانه های خوشمزه و منوهای ناهار و شام بین المللی نظر اکثر توریست ها را به خود جلب کرده است، این رستوران جهت آرامش بیشتر شما با موسیقی زنده هنگام صرف وعده غذایی شما را همراهی می کند.

رستوران برج مایدن استانبول

رستوران برج مایدن استانبول

رستوران برج مایدن استانبول

رستوران برج مایدن استانبول

رستوران برج مایدن استانبول

9- رستوران کاشی بِیاز استانبول


آدرس: Yesilkoy Halkali Cad. No: 93/4 Bakirkoy, Florya, Istanbul 34153 Turkey

رستوران کاشی بِیاز استانبول با غذاهای خوشمزه و معماری باورنکردنی یک رستوران متفاوت در Yeniköy است که علاوه بر این یک دارای یک چشم انداز خیره کننده از بسفر می باشد، نمای پانورامای این رستوران به شما امکان را می دهد تا از ابتدا تا انتهای بسفر را مشاهده کنید، کیفیت و طعم سنتی Kaşıbeyaz با دیدن زیبایی های تنگه بسفر هماهنگی بسیار خوبی ایجاد کرده است.

رستوران کاشی بِیاز یک رستوران لوکس می باشد که می توانید برای شام و صبحانه های عاشقانه خود آن را انتخاب کنید، غذای Sadrazam Kebabı و Boğaz Tava از غذاهای معروف این رستوران می باشند. این رستوران یکی از محبوب ترین مکان ها برای زوجینی است که می خواهند یک تجربه فراموش نشدنی را در استانبول داشته باشند.

رستوران کاشی بِیاز استانبول

رستوران کاشی بِیاز استانبول

رستوران کاشی بِیاز استانبول

رستوران کاشی بِیاز استانبول

رستوران کاشی بِیاز استانبول

10- رستوران لوکس اسپاگو استانبول


آدرس: Harbiye, Mim Kemal Öke Cd. No:35, 34365 Şişli/İstanbul, Turkey

رستوران اسپاگو در تراس هتل St. Regis Istanbul واقع شده است، رستوران اسپاگو با منظره ای باشکوه  تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند، منوی این رستوران از غذاهای آمریکایی، آسیایی و ایتالیایی الهام گرفته است که میهمانان خود را به یک سفر غذایی دعوت می کند.

ماهی قزل آلا دودی و پیتزای ترکی از معروفترین غذاهای این رستوران می باشد. منوی رستوران اسپاگو مداوم در حال تغییر مطابق با محصولات تازه محلی هر فصل می باشد که یک تجربه ناهار بی نظیر را ارائه می دهد. این رستوران توسط آشپز معروف ولفگانگ مدیریت می شود که آقای ولفگانگ یکی از پیشگامان روند "مزرعه به میز" با 2 ستاره میشلن بوده و همچنین مهمانی رسمی مراسم اهدای جوایز اسکار را به مدت 24 سال برگزار کرده است.

رستوران اسپاگو استانبول

رستوران اسپاگو استانبول

رستوران اسپاگو استانبول

رستوران اسپاگو استانبول

رستوران اسپاگو استانبول

11- رستوران لوکس زوما استانبول


آدرس: İstinye, İstinye Mahallesi Bayır Çıkmazı, park No:461, 34460 Sarıyer, Turkey

اگر به دنبال یک شام پر زرق و برق در یکی از مجلل ترین رستوران های استانبول هستید قطعا شما با رستوران زوما روبرو خواهید شد، شما در این رستوران مجلل که در سال 2016 درهای خود را باز کرده است یک فضای کاملا VIP را خواهید داشت، این رستوران تمام غذاهای مختلف از سراسر جهان را در کنار انتخاب عالی یک نوشیدنی تازه را خواهید یافت، این رستوران به خاطر غذاهای ژاپنی اش بسیار مشهور شده است و اگر می خواهید یک غذای سوشی خوب در استانبول بخورید، قطعاً زوما بهترین انتخاب رستوران زوما می باشد، حتماً یک جدول را از قبل رزرو کنید و لطفاً توجه داشته باشید که رزرو آنلاین در این رستوران امکان پذیر نیست پس بنابراین باید با آنها تماس بگیرید.

رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول

12- رستوران لوکس ویلا بسفر استانبول


آدرس: Beylerbeyi, Beylerbeyi İskele Cd. 18 A D:18 A, 34676 Üsküdar/İstanbul, Turkey

رستوران ویلا بسفر به دلیل غذاهای دریایی منحصر به فرد خود که غذاهای دریایی فوق العاده عالی را به سطح بالا رسانده است معروف شده، این رستوران دارای یک منوی عالی شراب می باشد که قطعا برای تکمیل هر وعده غذایی شما به آن نیاز دارید، شاید جالب باشد بدانید که در واقع این رستوران برای  کسانی که به دنبال صبحانه های مجلل و هیجان انگیز با کیفیت هستند بسیار توصیه می شود به دلیل اینکه صبحانه های این رستوران بسیار معروف می باشد.

رستوران ویلا بسفر یک رستوران لوکس می باشد که می توانید برای شام و صبحانه های دوستانه خود آن را انتخاب کنید، شاید جالب باشد بدانید که این رستوران یکی از محبوب ترین مکان ها برای زوجینی است که می خواهند یک تجربه فراموش نشدنی را در استانبول داشته باشند.

رستوران ویلا بسفر استانبول

رستوران ویلا بسفر استانبول

رستوران ویلا بسفر استانبول

رستوران ویلا بسفر استانبول

رستوران ویلا بسفر استانبول

13- رستوران لوکس نار لوکانتا استانبول


آدرس: Mollafenari, Nuruosmaniye Cad. Armaggan No:41, 34120 Fatih/İstanbul, Turkey

فرهنگ و غذاهای ترکی در قلب رستوران نار لوکانتا جریان دارد به صورتی که تمام منو های این رستوران ذاتاً ترکی تنظیم شده اند و همینطور در دکورهای این رستوران از المان های سنتی ترکی استفاده شده است و در حالی که غذاها دستورالعمل های عثمانی را با قدمت هزاران سال به یاد می آورند، رستوران نار لوکانتا شامل یک اتاق ناهار خوری داخلی و همچنین سه تراس و یک پشت بام برای ماه های گرمتر و مهمانی های خصوصی است.

شما هرگز غذهای خارج از فصل را در این مرکز استانبول پیدا نخواهید کرد به دلیل اینکه تمام غذاها به صورت فصلی و تازه پخت می شوند و همانند غذاهای سنتی ترکی ، در بسیاری از دوره های اصلی غذای بره (شانه گوسفند ، ساق گوسفند پخته ، خورشت با گوشت بره) وجود دارد، اما غذاهای دریایی مانند فیله باس دریا و آبگوشت میگو نیز به صورت دائمی برای سفارش در دسترس است.

رستوران نار لوکانتا استانبول

رستوران نار لوکانتا استانبول

رستوران نار لوکانتا استانبول

رستوران نار لوکانتا استانبول

رستوران نار لوکانتا استانبول

14- رستوران لوکس سانست گریل استانبول


آدرس: Kuruçeşme Mahallesi, Yol Sokak, Ulus Parkı No:2, 34345 Beşiktaş, Istanbul, Turkey

رستوران سانست گریل (Sunset Grill & Bar) در سال 1994 در پارک اولوس (Ulus) استانبول افتتاح شد که به دلیل خدمات متمایزی که برای مشتریان خود ارائه می دهد در سال 2002 به عنوان بهترین رستوران استانبول و در سال 2009 عنوان بهترین رستوران در اروپا انتخاب شد. سانست گریل استانبول یکی از بزرگترین رستوران های ناهار خوری این شهر و همواره یکی از لوکس ترین رستوران های استانبول است.

این رستوران مدرن نیز دارای یک منظره زیبا از تنگه بسفر است. این رستوران ده سال پیش با معرفی غذای نوار سوشی در سال 2006 با سرآشپز مشهور جهان، Hiroki Takemura، که سبک او را با عنوان Misafir New Japanese Cuisine توصیف کرد همکاری اش را آغاز نمود که از آن به بعد آشپز خلاق Fabrice Canelle در سال 2015 به این تیم پیوست و بعد از ورود او در این رستوران نیز غذای مدیترانه ای به منو اضافه شد.

رستوران سانست گریل استانبول برای ناهار و شام فعالیت می کند و می توانید مواد غذایی مدیترانه ای، ترکی و ژاپنی را در منوی غنی آن پیدا کنید، از سال 1999 رستوران سانست گریل استانبول عضو Chaine des Rotisseurs شد و جایزه های بین المللی و محلی زیادی به دست آورده است.

رستوران لوکس سانست گریل استانبول

رستوران لوکس سانست گریل استانبول

رستوران لوکس سانست گریل استانبول

رستوران لوکس سانست گریل استانبول

رستوران لوکس سانست گریل استانبول


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

نظر شما در مورد لوکس ترین رستوران های استانبول


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ رستوران لوکس

رستوران دینگ جیان تایوان

رستوران دینگ جیان تایوان


رستورانی که در برج بلند 101 طبقه تایپه واقع شده است، دینگ یان نام دارد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی با ذائقه تایوانی موجود است. این رستوران در طبقه 85 این برج واقع شده است. تصاویری از رستوران دینگ جیان تایوان...


معرفی سبک رستوران مراکشی

معرفی سبک رستوران مراکشی


مراکش از کشورهای توریستی و جذاب جهان برای گردشگران می باشد که در صنعت رستوران گردی حرفی برای گفتن دارد. مراکش می تواند مقصدی جذاب برای شکم گردی و امتحان غذاهای جدید و پر ادویه در این کشور باشد که با...


رستوران زیر دریا، جزیره رنگالی در کونراد مالدیو

رستوران زیر دریا، جزیره رنگالی در کونراد مالدیو


غذای خود را در عمق 5 متری از سطح اقیانوس و بر روی صخره های مرجانی میل کنید. رستوران ایتا که به سبک آکواریوم طراحی شده تنها رستوران زیر دریایی است که کاملاً از شیشه ساخته شده و میهمانان این رستوران...


معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا

معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا


عجیب و غریب ترین رستوران های دنیا که قطعا هر انسانی را شگفت زده می کند و بر خلاف رستوران های معمولی که در محیطی آرام و شیک به سرو غذا می پردازند، در این نوع از رستوران ها در آسمان...


رستوران آزورمندی اسپانیا

رستوران آزورمندی اسپانیا


موسسه تحقیقاتی رتبه بندی رستوران ها OAD بر اساس کیفیت و چگونگی پخت غذاها و ارائه سرویس، در تازه ترین رده بندی خود دراروپا، بهترین های این قاره را در سال جاری میلادی اعلام کرد که طی آن رستوران آزورمندی از...


لوکس ترین رستوران های مدرن دنیا

لوکس ترین رستوران های مدرن دنیا


در طراحی رستوران های مدرن گاهی یک ایده متفاوت و خاص می تواند فضا را به محیطی منحصر به فرد تبدیل کند از این رو برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مدرن باید خلاقیت و ابتکار زیادی را به خرج دهید تا...


10 رستوران شگفت انگیز و لاکچری در جهان

10 رستوران شگفت انگیز و لاکچری در جهان


گران ترین رستوران های لوکس دنیا کجاست؟ برای آشنایی کامل با رستوران های لاکچری و شگفت انگیز جهان، شما را به تماشای این تیزر زیبا دعوت می کنیم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید....


معرفی لوکس ترین رستوران های دبی

معرفی لوکس ترین رستوران های دبی


رستوران گردی یکی از بخشهای جذاب سفر به شهر مدرن دبی بوده و در این مطلب، به معرفی لوکس ترین رستوران های دبی می پردازیم. با ما همراه باشید. دبی یکی از مهم ترین مقاصد توریستی دنیا است که مسافران می دانند...


رستوران جرج فرانسه

رستوران جرج فرانسه


رستوران جرج در بالای بزرگترین موزه هنرهای مدرن اروپا در فرانسه با نام پمپیدو واقع شده است. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی سرو شده و فضایی شاعرانمه و صمیمانه برای بازدیدکنندگان این موزه و رستوران به وجود آورده است. تصاویری...


رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب

رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب


رستوران های لاکچری برج العرب دبی، از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری و تفریحات لاکچری در دبی می باشد. برج العرب به عنوان یکی از بلندترین هتل های دنیا شهرت پیدا کرده است، یکی از دلایلی این برج را خیلی مشهور کرده و...


گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

مبل امیران
0

مبل امیران

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

صدر استون
0

صدر استون

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1397/08/23
بازدید بازدید: 4436

مطالب مرتبط با رستوران و فست فود

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران
0

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

لوکس ترین رستوران های ایتالیایی
0

لوکس ترین رستوران های ایتالیایی

رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب
0

رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب

با قدیمی ترین کافه های جهان آشنا شوید
0

با قدیمی ترین کافه های جهان آشنا شوید

رستوران گردان برج تلویزیون برلین
0

رستوران گردان برج تلویزیون برلین

معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا
0

معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا

معرفی سبک رستوران مراکشی
0

معرفی سبک رستوران مراکشی

معرفی رستوران های لاکچری در پاریس
0

معرفی رستوران های لاکچری در پاریس

رستوران سانست گریل در استانبول
0

رستوران سانست گریل در استانبول

معرفی لوکس ترین رستوران های جهان در سال 2018
0

معرفی لوکس ترین رستوران های جهان در سال 2018

برترین رستوران های جهان 2018
0

برترین رستوران های جهان 2018

معرفی لوکس ترین رستوران های دبی
0

معرفی لوکس ترین رستوران های دبی

لوکس ترین رستوران های مدرن دنیا
0

لوکس ترین رستوران های مدرن دنیا

لوکس ترین کافی شاپ های دنیا
0

لوکس ترین کافی شاپ های دنیا

رستوران دینگ جیان تایوان
0

رستوران دینگ جیان تایوان

رستوران سیکستین شیکاگو
0

رستوران سیکستین شیکاگو

رستوران اسکای توکیو
0

رستوران اسکای توکیو

رستوران جرج فرانسه
0

رستوران جرج فرانسه

رستوران گردان ناسینلا
0

رستوران گردان ناسینلا

رستوران آلالین سوئیس دومین رستوران زیبای دنیا
0

رستوران آلالین سوئیس دومین رستوران زیبای دنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS