نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

لوکس ترین رستوران های ایتالیایی

رستوران های ایتالیایی

مقاله لوکس ترین رستوران های ایتالیایی با تصاویر با کیفیت


رستوران های لوکس ایتالیایی از پرطرفدارترین و لوکس ترین رستوران ها در دنیا می باشند که به همین دلیل گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و قاعدتا تعداد بسیار زیادی رستوران و کافه در تمام نقاط ایتالیا، خصوصا شهر رم و میلان وجود دارند، رستوران های لوکس ایتالیایی همیشه در تلاش هستند که با استفاده از ایده‌های نو بتوانند جدیدترین مزه روز غذاهای سنتی این کشور را به مشتریان خود ارائه دهند و در رقابت با رستوران‌های رقیب خود فاصله بگیرند، اما گاهی در این رقابت ها بیش از حد افراط می کنند، به همین دلیل بسیاری از گردشگران حاضرند برای یک وعده غذای لذیذ در مکانی خاص و منحصر به فرد که تاکنون نخورده اند زمان و هزینه نسبتا زیادی بپردازند.

اکثر گردشگران که به کشور ایتالیا سفر می کنند، تمایل دارند که در حین سفر خود به لوکس ترین رستوران های این کشور بروند. به دلیل اینکه از نظر گردشگران رستوران های هر کشوری می توانند از بهترین اماکن گردشگری آن کشور به حساب بیایند، رستوران های ایتالیایی نیز بسیار زیبا و کلاسیک می باشند و در سال میلیون ها نفر به دلیل وجود رستوران های لوکسی که در ایتالیا وجود دارد به آن سفر می کنند و هر گردشگر با علاقه مندی های متفاوت می تواند جاذبه های زیادی در این کشور پیدا کند، با توجه به این که ایتالیا داری کافه ها و رستوران های بسیار زیبایی می باشند هر ساله گردشگران زیادی از تمام جهان به این کشور رویایی سفر می کنند.

حتما مشاهده کنید: رستوران های ایتالیایی تهران
طعم غذای رستوران های ایتالیایی به دلیل اینکه با طعم برخی غذاهای ایرانی شباهت هایی دارد و از آن مهم تر با ذائقه ایرانی ها بسیار سازگار است، به همین دلیل به سرعت در بین ایرانی ها رواج پیدا کرده است، اگر تمایل دارید در طول اقامت خود در ایتالیا از غذا‌های ایتالیایی لذت ببرید پیشنهاد می کنیم با لاگین برندز همراه باشید تا با معروف ترین و لوکس ترین رستوران های ایتالیایی آشنا شوید.

در ادامه به معرفی و تصاویر لوکس ترین رستوران های ایتالیا می پردازیم:


رستوران ایتالیایی لاپرگولا

رستوران ایتالیایی لاپرگولا به عنوان ستاره آشپزی شهر توسط مردم شناخته شده و یکی از لوکس ترین رستوران های شهر رم می باشد که دارای سه ستاره میشلن است و شاید جالب باشد بدانید که یکی از محبوب ترین رستوران های مورد علاقه مردم رم در بین رستوران های بین المللی می باشد.

رستوران ایتالیایی لاپرگولا در بالای هتل زیبای Rome Cavalieri واقع شده است، دکوراسیون این رستوران با عتیقه های کمیاب از جمله نقاشی های باشکوه، ملیله های سفارشی و پنجره های عظیمی که مناظر خیره کننده رم را به نمایش می گذارد طراحی شده است.

منوی این رستوران پر از غذاهای خارق العاده و نوآورانه مدیترانه ای هاینز بک است، تمام مواد غذایی لاپرگولا به صورت روزانه تهیه می شود به دلیل اینکه لاپرگولا تمایل دارد از تازه ترین مواد غذایی در غذاهای خود استفاده کند، این رستوران دارای یک انبار شراب می باشد که دارای 53000 بطری می باشد که قدمت برخی از این بطری ها به بیش از یک قرن می رسد.

رستوران ایتالیایی لاپرگولا

رستوران ایتالیایی لاپرگولا

رستوران ایتالیایی لاپرگولا

رستوران ایتالیایی لاپرگولا

رستوران ایتالیایی لاپرگولا

رستوران ایتالیایی لاترازا

رستوران ایتالیایی لاترازا با یک چشم انداز فوق العاده استثنائی از قلب رم در بالای هتل زیبای Eden واقع شده است، یکی از جاذبه های هیجان انگیز این رستوران دکوراسیون جذاب لاترازا می باشد که هنگام صرف غذا می توانید از مناظر شگفت انگیز رستوران لذت ببرید و شاید جالب باشد بدانید که دکوراسیون لاترازا با استفاده از بهترین متریال های به روز و جذاب ایتالیایی به سبک کلاسیک طراحی شده است.

لاترازا سرو هنری غذاها، خود را با سایر رستوران ها متمایز می کند و میزان فکر و زمانی برای سرو هر غذا دارد بیشتر از زمان پخت غذا می باشد به دلیل اینکه مدیر لاترازا عاشق هنرهای زیبا می باشد و هر غذایی که از آشپزخانه بیرون می یاید به نظر می رسد در یکی از گالری های رم باشد شاید جالب باشد بدانید که یکی از غذاهای مهم لاترازا می توان به راویولی آبگوشت با گوشت گوساله و ترب کوهی اشاره کرد.

فقط در نظر داشته باشید که زمانی که به این رستوران می روید هرگز از صرف کردن دسرهای این رستوران صرف نظر نکنید به دلیل اینکه دسرهای لاترازا از نظر بصری بسیار زیبا و طعم شگفت انگیزی دارند که دسر های این رستوران را بسیار محبوب کرده، منو لاترازا توسط آنجلو موسی، شیرینی پز افسانه ای Hôtel Plaza Athénée طراحی شده است.

رستوران ایتالیایی لاترازا

رستوران ایتالیایی لاترازا

رستوران ایتالیایی لاترازا

رستوران ایتالیایی لاترازا

رستوران ایتالیایی لاترازا

رستوران ایتالیایی مارکو مارتینی

مارکو مارتینی مدیرعامل و سرآشپز رسمی رستوران ایتالیایی مارکو مارتینی می باشد که فوق العاده از هنر غافلگیری در سرو غذاهای خود لذت می برد و در غیر منتظره ترین مکان ها برای یافتن ترکیبات باور نکردنی طعم جستجو می کند. رستوران مشهور مارتینی تنها چند دقیقه با کولوسئوم رم فاصله دارد و شاید جالب باشد بدانید که این رستوران تنها رستورانی می باشد که سه سال پیاپی ستاره میشلن به این رستوران اهدا می شود و از این رو مارتینی یکی از جوانترین سرآشپزهای ستاره دار کشور ایتالیا می باشد.

قبل از نشستن در رستوران جذاب مارتینی دکوراسیون این رستوران شما را مجذوب خود می کند که مانند باغ زمستانی سنتی ایتالیایی در محیطی مدرن و آرام طراحی شده است، مارتینی به طور منظم یک منوی فصلی برای مشتریان خود ارائه می دهد که منوی فصلی داری هشت غذای عید پاک که در تمام بهار ظاهر می شود وجود دارد که غذاها شامل گوشت بره دودی با کارتن، آنچوی و پسته است. و کنگر فرنگی راویولو، آبگوشت پیاز سوخته و میگوهای سفید می باشند که سرنوشت خود را به دست مارتینی با انتخاب امضای 10 دوره منوی همدلی که نگاه نهایی به استعداد آشپزی او را ارائه می دهد قرار می دهند.

رستوران ایتالیایی مارکو مارتینی

رستوران ایتالیایی مارکو مارتینی

رستوران ایتالیایی مارکو مارتینی

رستوران ایتالیایی مارکو مارتینی

رستوران ایتالیایی مارکو مارتینی

رستوران ایتالیایی امیگو

رستوران ایتالیایی امیگو در هتل معتبر Hassler واقع شده است و به جرات می توان گفت یکی از بهترین رستوران های رم می باشد که نه تنها غذاهای عالی ایتالیایی را دارد بلکه با لطافت خاصی برای سرو غذا وقت می گذارد این رستوران از یک آشپز جوان خلاق بین المللی که جوایز متعددی برای آشپزی دریافت کرده بهره می گیرد و دارای انبار شراب های خارق العاده برای استارتر می باشد.

آندره آنتونینی سال گذشته پس از آقای Francesco Apreda آشپزخانه امیگو را تحویل گرفت، اما استانداردهای آشپزی با گذشته یکسان هست  و تغییری پیدا نکرده است و همانطور که در خوردن غذاهای فصلی در این رستوران لذت می برید می توانید از منظره استثنایی طبقه ششم چشم اندار فوق العاده ای از روف گاردن که از قلب شهر روم که از افق شهر حرف می زند خاطره سازی کنید، این مکان برای صرف برخی از بهترین غذاهای ایتالیایی که رم ارائه می دهد یک مکان نفس گیر است.

رستوران ایتالیایی امیگو

رستوران ایتالیایی امیگو

رستوران ایتالیایی امیگو

رستوران ایتالیایی امیگو

رستوران ایتالیایی امیگو

رستوران ایتالیایی پاگلیاچیو

این رستوران لوکس و صمیمی رومی دارای دو ستاره میشلن در روم می باشد که توسط سرآشپز آنتونی ژنووز تلفیقی هوشمندانه از غذاهای مدیترانه ای و شرقی را با استفاده از یک لیست ساده از مواد اولیه تازه و به روز در منوی خود فراهم کرده است، غذاخوری های این رستوران دارای طراحی های متفاوتی می باشند که مشتریان می توانند به دلخواه فضای مورد نظرشان را انتخاب کنند و همینطور منوی برای چشیدن هشت تا 10 غذا در این رستوران وجود دارد که با استفاده از این روش مشتریان به راحتی می توانند غذای مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند.

اتاق ناهار خوری در Il Pagliaccio فقط برای 28 نفر فضا برای نشتن دارد به دلیل اینکه در این رستوران سرویس دهی به مشتریان به صورت ویژه صورت می گیرد و بنابراین شما در این رستوران یک تجربه خاص برای صرف یک غذای منحصر به فرد را برای رقم می زنید، و با داشتن یک شجره نامه آشپزی بی عیب و نقص در مرکز رم و در مکان مناسبی برای یک شام کاری با دوستانه فوق العاده مناسب می باشد.

رستوران ایتالیایی پاگلیاچیو

رستوران ایتالیایی پاگلیاچیو

رستوران ایتالیایی پاگلیاچیو

رستوران ایتالیایی پاگلیاچیو

رستوران ایتالیایی پاگلیاچیو

رستوران ایتالیایی متامورفوسی

این رستوران با یک ستاره میشلن در منطقه پاریولی روم واقع شده است که از نظر طراحی و دیزاین، رستوران کلاسیک و در عین حال معاصر می باشد، یکی از دلایلی که این رستوران بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده، سرو اصیل غذاهای سنتی ایتالیایی می باشد، رستوران پاگلیاچیو با دکوراسیون  فوق العاده مینیمال و زیبایی که طراحی کرده، فضای آرام برای صرف غذا را بری مشتریان خود فراهم کرده دکوراسیون این رستوران زبان زده تمام مردم شده و به همین دلیل است که رستوران پاگلیاچیو به طراح خود افتخار می کند.

سرآشپز مخصوص پاگلیاچیو آقای Roy Salomon Caceres ضمن استقبال از هر مشتری به صورت منحصر بفرد، در پختن غذاهای ایتالیایی تلفیقی ایجاد می کند و حتی سعی می نماید تمامی ذائقه های از آمریکای جنوبی، به ویژه کشور کلمبیا را در طعم غذاهای خود رعایت کند، غذاهای آماده شامل تارتار بره با امولسیون صدف و پودر ادویه جات ترشی جات و قره قوره، پلانکتون، صدف های زگیل و خاویار در منوی رستوران به صورت دائمی وجود دارد.

رستوران ایتالیایی متامورفوسی

رستوران ایتالیایی متامورفوسی

رستوران ایتالیایی متامورفوسی

رستوران ایتالیایی متامورفوسی

رستوران ایتالیایی متامورفوسی

رستوران ایتالیایی آروما

رستوران ایتالیایی آروما در پشت بام هتل Palazzo Manfredi در روم واقع شده است که یک تجربه خیلی عالی در یک رستوران مجلل و شیک می باشد، این رستوران جایی است که ترکیبی از غذاهای تازه و پیچیده از طعم های سنتی رومی و مدیترانه ای با چشم اندازهای نمایشی از کولوسئوم را ارائه می شود، سرآشپز دی لوریو متولد روم از زمان افتتاحیه Aroma در سال 2010 سرآشپز آروما بوده و کار خوب او رستوران را به ستاره میشلن تبدیل کرده است.

دی لوریو قهرمان شیوه های پخت و پز پایدار است و اخیراً اقدامی جدی برای حذف ماهی تن از منوی رستوران را انجام داده اما در عوض، او ظروف خود را تغییر داده تا گونه هایی را كه كمتر شناخته شده اند معرفی شود و مانند یک رومی واقعی تأکید زیادی بر ماکارونی با پنج نوع مختلف موجود در دوره های اصلی دارد.

در حالی که فضای غذاخوری داخلی، فضایی صاف و دلنشین می باشد، باید عطر و بویی آراسته از انواع غذاهای مشهور ایتالیایی را تجربه کنید و با یک شب عالی در تراس با شمع و کولوسئوم همراه با نور شب که به نظر می رسد خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود رفم بزنید، تجربه خواهید کرد.

رستوران ایتالیایی آروما

رستوران ایتالیایی آروما

رستوران ایتالیایی آروما

رستوران ایتالیایی آروما

رستوران ایتالیایی آروما

رستوران ایتالیایی گلاس هاستریا

این رستوران در وسط منطقه پر جنب و جوش و پر شخصیت Trastevere رم واقع شده است که فضای داخلی آن نمونه ای عالی از طراحی معاصر ایتالیا می باشد، این رستوران دارای عتیقه جات برنزی براق می باشد که با نورپردازی خلاقانه و مبلمان مدرن ابتکاری نوین را در دکوراسیون این رستوران رقم زده است و قسمت مهم این آن منوی جذابش می باشد که با داشتن غذاهای معاصر ایتالیایی از جذابیت خلاقانه ای برخوردار است، دکوراسیون رستوران گلاس تشبیهی از جاذبه های تاریخی ایتالیایی می باشد که هر سمت یک نماد از جذابیت عجیب و غریب تاریخی ایتالیا را مشخص کرده است.

سرآشپز رستوران ایتالیایی گلاس هاستریا آقای کریستینا بوئر می باشد که در مسیر آشپزی خود مسیر معمولی را طی نکرده،
او از 14 سالگی را در آستین تگزاس زندگی کرده و قبل از بازگشت به رم مسئولیت خرید رستوران Glass Hostaria را بر عهده داشته و برای تهیه یک منوی میشلن پر از ترکیبات عطر و طعم دیوانه وار، مانند تورتلینی پر از خرگوش، سس نارگیل، کاری سبز و بادام زمینی فعالیت می کرد و سپس بعد از کلی تلاش های پی در پی سرآشپزی رستوران را به عهده گرفت.

رستوران ایتالیایی گلاس هاستریا

رستوران ایتالیایی گلاس هاستریا

رستوران ایتالیایی گلاس هاستریا

رستوران ایتالیایی گلاس هاستریا

رستوران ایتالیایی گلاس هاستریا

رستوران ایتالیایی پیپرو

رستوران ایتالیایی پیپرو با یک ستاره میشلن توسط آقای آلساندرو پیپرو مدیریت می شود، این رستوران افسانه ای با یک کتاب سیاه حیرت برانگیز، طعم غذاهای خارق العاده ای را به وجود آورده که مورد توجه تمامی نخبگان شهر شده است، آشپزخانه به سرآشپزی آقای سیرو اسکاماردلا می باشد.

در منوی این رستوران سرنخ کمی از گوشت می بینید و آنچه دریافت بیشتر در این منو به چشم می خورد تره و کبوتر و کاهو می باشد اما مطمئن باشید که تلاش زیادی برای دریافت بهترین طعم هر غذا در آشپزخانه رستوران انجام می شود.

این رستوران یکی از رستوران های معروف ثروتمند و مشهورشهر  رم می باشد که اتاق غذاخوری اصلی رستوران مملو از تصویر زیبای نقاشان چیره دست ایتالیایی است، برای کسانی که می خواهند حریم خصوصی بیشتری داشته باشند یک میزانسن نیز در این رستوران وجود دارد.

رستوران ایتالیایی پیپرو

رستوران ایتالیایی پیپرو

رستوران ایتالیایی پیپرو

رستوران ایتالیایی پیپرو

رستوران ایتالیایی پیپرو

رستوران ایتالیایی الورو

رستوران ایتالیایی الورو توسط سرآشپز اجرایی ریکاردو دی جیاستینو اداره می شود و به دلیل تفسیر مدرن از آثار کلاسیک ایتالیایی، یک ستاره میشلن را کسب کرده است، این رستوران در هتل پنج ستاره H’All Tailor Suite واقع شده و کانون توجه نخبگان قدرت رم می باشد، دکوراسیون این رستوران جذابیت غیرمنتظره قدیمی مدرسه را با طراحی مدرن ترکیب کرده و از سقف های چوبی تیره و لامپ های برنجی که به آن حس تراتوریای سنتی ایتالیا را می دهد استفاده کرده است.

منوی این رستوران بهترین خلاقیت در غذاهای ایتالیایی را دارد که از جمله غذاهای معروفی همچون: Tiramisù، سیب زمینی با کاد نمک و بیکن و راویولینی پر از پنیر ماسکارپونه، راگو اردک و شراب قرمز را در منو می توان یافت. در این رستوران همچنین می توانید علاقه مندی های خود را از فهرست a la carte انتخاب کنید، که به چهار دوره سنتی غذاهای ایتالیایی تقسیم می شود.

رستوران ایتالیایی الورو

رستوران ایتالیایی الورو

رستوران ایتالیایی الورو

رستوران ایتالیایی الورو

رستوران ایتالیایی الورو


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز

نظر شما در مورد لوکس ترین رستوران های ایتالیایی


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ رستوران لوکس

سوشی سامبا اولین و زیباترین رستوران دنیا

سوشی سامبا اولین و زیباترین رستوران دنیا


مجله پیپل معتقد است که اولین و زیبا ترین رستوران دنیا در شهر لندن انگلستان وجود دارد. این رستوران "سوشی سامبا" نام داشته و به تازگی در این شهر افتتاح شده است. مساحت آن 1247 متر مربع بوده و شامل دو تراس...


رستوران دینگ جیان تایوان

رستوران دینگ جیان تایوان


رستورانی که در برج بلند 101 طبقه تایپه واقع شده است، دینگ یان نام دارد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی با ذائقه تایوانی موجود است. این رستوران در طبقه 85 این برج واقع شده است. تصاویری از رستوران دینگ جیان تایوان...


10 رستوران شگفت انگیز و لاکچری در جهان

10 رستوران شگفت انگیز و لاکچری در جهان


گران ترین رستوران های لوکس دنیا کجاست؟ برای آشنایی کامل با رستوران های لاکچری و شگفت انگیز جهان، شما را به تماشای این تیزر زیبا دعوت می کنیم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید....


رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب

رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب


رستوران های لاکچری برج العرب دبی، از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری و تفریحات لاکچری در دبی می باشد. برج العرب به عنوان یکی از بلندترین هتل های دنیا شهرت پیدا کرده است، یکی از دلایلی این برج را خیلی مشهور کرده و...


رستوران جرج فرانسه

رستوران جرج فرانسه


رستوران جرج در بالای بزرگترین موزه هنرهای مدرن اروپا در فرانسه با نام پمپیدو واقع شده است. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی سرو شده و فضایی شاعرانمه و صمیمانه برای بازدیدکنندگان این موزه و رستوران به وجود آورده است. تصاویری...


رستوران سانست گریل در استانبول

رستوران سانست گریل در استانبول


رستوران سانست گریل (Sunset Grill & Bar) در سال 1994 در پارک اولوس (Ulus) استانبول افتتاح شد که به دلیل خدمات متمایزی که برای مشتریان خود ارائه می دهد در سال 2002 به عنوان بهترین رستوران استانبول و در سال 2009...


معرفی لوکس ترین رستوران های دبی

معرفی لوکس ترین رستوران های دبی


رستوران گردی یکی از بخشهای جذاب سفر به شهر مدرن دبی بوده و در این مطلب، به معرفی لوکس ترین رستوران های دبی می پردازیم. با ما همراه باشید. دبی یکی از مهم ترین مقاصد توریستی دنیا است که مسافران می دانند...


طراحی دکوراسیون رستوران توسط Rene Dekker

طراحی دکوراسیون رستوران توسط Rene Dekker


این رستوران مدرن با بهترین متریال ها و امکانات و سرآشپزها در لندن توسط طراح معروف Rene Dekker طراحی و ساخته شده است....


لوکس ترین رستوران های استانبول

لوکس ترین رستوران های استانبول


رستوران گردی یکی از جاذبه های سفر همه مردم دنیاست و در سفر به شهر استانبول نیز، انتخاب های بسیاری در پیش روی گردشگران است. در این مقاله تعدادی از لوکس ترین رستوران های شهر استانبول را با نشانی و تصاویر...


لوکس ترین رستوران های مدرن دنیا

لوکس ترین رستوران های مدرن دنیا


در طراحی رستوران های مدرن گاهی یک ایده متفاوت و خاص می تواند فضا را به محیطی منحصر به فرد تبدیل کند از این رو برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مدرن باید خلاقیت و ابتکار زیادی را به خرج دهید تا...


تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

خانه مانلی
1

خانه مانلی

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

صدر استون
0

صدر استون

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1400/01/17
بازدید بازدید: 2830

مطالب مرتبط با رستوران و فست فود

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران
0

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب
0

رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب

با قدیمی ترین کافه های جهان آشنا شوید
0

با قدیمی ترین کافه های جهان آشنا شوید

رستوران گردان برج تلویزیون برلین
0

رستوران گردان برج تلویزیون برلین

معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا
0

معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا

معرفی سبک رستوران مراکشی
0

معرفی سبک رستوران مراکشی

معرفی رستوران های لاکچری در پاریس
0

معرفی رستوران های لاکچری در پاریس

رستوران سانست گریل در استانبول
0

رستوران سانست گریل در استانبول

معرفی لوکس ترین رستوران های جهان در سال 2018
0

معرفی لوکس ترین رستوران های جهان در سال 2018

لوکس ترین رستوران های استانبول
0

لوکس ترین رستوران های استانبول

برترین رستوران های جهان 2018
0

برترین رستوران های جهان 2018

معرفی لوکس ترین رستوران های دبی
0

معرفی لوکس ترین رستوران های دبی

لوکس ترین رستوران های مدرن دنیا
0

لوکس ترین رستوران های مدرن دنیا

لوکس ترین کافی شاپ های دنیا
0

لوکس ترین کافی شاپ های دنیا

رستوران دینگ جیان تایوان
0

رستوران دینگ جیان تایوان

رستوران سیکستین شیکاگو
0

رستوران سیکستین شیکاگو

رستوران اسکای توکیو
0

رستوران اسکای توکیو

رستوران جرج فرانسه
0

رستوران جرج فرانسه

رستوران گردان ناسینلا
0

رستوران گردان ناسینلا

رستوران آلالین سوئیس دومین رستوران زیبای دنیا
0

رستوران آلالین سوئیس دومین رستوران زیبای دنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS