نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

ایران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا

ایران مال

مقاله ایران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا با تصاویر و تیزر


بازار بزرگ ایران (ایران مال) به عنوان یکی از پنج مال برتر جهان، جزو عظیم‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی است که بین دو کلان‌شهر تهران و کرج واقع شده است. این مجموعه در میان ۳ فرودگاه مهرآباد، پیام و امام خمینی (ره) احاطه و در شمال غربی تهران بزرگ و حاشیه پارک چیتگر، همجوار دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز و نزدیکی دریاچه خلیج فارس، در منطقه ۲۲ تهران و انتهای اتوبان شهید همت و شهید خرازی در زمینی به مساحت ۳۱۷ هزار مترمربع ساخته شده است.

پروانه‌ ساختمانی بازار بزرگ ایران (ایران مال) در ۹۳/۱/۳۱ با عنوان تغییر نقشه پنجم و بر اساس آخرین پروانه تغییر نقشه صادر شده در ۹۳/۱۲/۱۹ با مساحت کل یک میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۰۴ مترمربع به نام مالک، شرکت توسعه ساختمانی البرز تات صادر شده که تا کنون حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار مترمربع آن ساخته شده است.​

این سازه شکوهمند را می‌توان نتیجه ایده و انگیزه ایرانی، توان فنی- مهندسی ایرانی، تلاش متخصصان و کارگران ایرانی، در دوران اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، سازه‌ای برای تمام ایرانیان این نسل و نسل‌های آینده قلمداد نمود که آیین رونمایی از آن در روز جهانی کارگر (۹۷/۰۲/۱۱) که مصادف با میلاد حضرت ولی عصر(عج) بود، با شکوه تمام و با حضور بزرگان عرصه اقتصاد، فرهنگ، تجارت و رسانه برگزار شد.

ایده اولیه ساخت این سازه تمدنی از معمار اقتصادی، فعال تجاری و کارآفرین نام آشنای ایران، مهندس علی انصاری است که این کار سترگ را با تمامی دشواری‌ها و تنگناها، در دوران تحریم به فرجامی نیک رسانده به طوری که موجب غرور ملی هر ایرانی است.

«ایران مال» یک شرکت سهامی عام و متعلق به بانک آینده است. این شرکت با مجوز بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تاسیس شده است. بخشی از سهام، واگذار شده و بخشی دیگر بعد از بهره‌برداری از پروژه در بورس عرضه و بانک آینده در نهایت از مالکیت پروژه خارج خواهد شد.

تصاویری از جاذبه های ایران مال را مشاهده کنید:

ایران مال

ایران مال

ایران مال
مسجد جامع ایران مال:

نگین انگشتری بازار بزرگ ایران، مسجد جامع محمد رسول‌الله (ص) با مساحت حدود ۱۲۰۰ مترمربع و حاکی از توجه همزمان به دیانت، طهارت، تجارت و عمارت به عنوان ارکان اساسی تفکر بانیان بازار بزرگ ایران است.

این مسجد بزرگ و شکوهمند با تزئینات خاص همراه با معماری ایرانی، اسلامی که در بعضی از نمادها و مولفه­‌ها از مسجدالنبی الهام گرفته است، داراي دو ﺻﺤﻦ ﺑﺎﻧﻮان و آﻗﺎﻳﺎن است ﻛﻪ ﺑﺎ ﻓﻀﺎﻫﺎي ﺟﻨﺒﻲ و ﺑﺎ ﻧﻔﻴﺲﺗﺮﻳﻦ ﻛﺎرﻫﺎي ﺗﺰﺋﻴﻨﻲ کاشی‌کاری و گچ‌بری ﺷﺪه‌اﻧﺪ.

طرح گنبد مسجد با الهام از گنبد حافظیه شیراز ساخته شده و متشکل از ۵ گنبد است. طرح‌های کاشی‌کاری و گچ‌بری مسجد؛ از ۴ رنگ فیروزه‌ای، لاجوردی، سفید و آجری تشکیل شده است که در عین زیبایی، زینت و وقاری خاص به مسجد می‌دهد و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.

در تفکر اسلامی از نماز به عنوان ستون دین و محور تمام فعالیت‌های مذهبی یاد می‌شود. بانیان و دست اندرکاران بازار بزرگ ایران با آگاهی از این موضوع و به منظور ترویج فرهنگ نماز در میان بازدیدکنندگان، با ترکیب و تلفیق معماری اسلامی و ایرانی و الگوبرداری از معماری سنتی، ۴۰ نمازخانه در ابعاد و طراحی‌های متفاوت در نقاط مختلف ایران‌مال احداث کرده‌اند تا امکان دسترسی سریع تمامی مراجعان برای انجام عبادات و ادای فریضه فراهم شود.

مسجد جامع ایران مال

مسجد جامع ایران مال

مسجد جامع ایران مال

مسجد جامع ایران مال

مسجد جامع ایران مال

مسجد جامع ایران مال
کتابخانه جندی شاپور ایران مال:

میزان کتابخوانی و مطالعه کتاب به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی تلقی می‌شود و افزایش سرانه مطالعه از دغدغه‌های دولتمردان و اهالی فرهنگ محسوب می‌شود. در این راستا افزایش کمی و کیفی تعداد کتابخانه‌ها گامی مؤثر در افزایش میزان مطالعه شهروندان و از الزامات حرکت به سوی جامعه مدرن است.

کتابخانه بازار بزرگ ایران (کتابخانه جندی شاپور) با مساحتی برابر با ۳۳۰۰ مترمربع قلب فرهنگی این مجموعه بزرگ محسوب شده و با معماری منحصر به فرد که ترکیبی از معماری کلاسیک اروپایی و تزئینات معماری ایرانی است، تصویری از یک کتابخانه مجلل و بزرگ را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

احداث کتابخانه جندی شاپور در کنار فروشگاهی بزرگ برای عرضه انواع کتاب‌های داخلی و خارجی، رویدادی است که برای اولین بار در مجتمع‌های تجاری جهان و ایران اتفاق می‌افتد و طراحی سقفی انعطاف‌پذیر و با شفافیت بالا برای عبور نور، بر ویژگی‌های منحصر به فرد آن افزوده است.

کتابخانه جندی شاپور، مکان مناسبی برای انواع رویدادهای فرهنگی مانند رونمایی از کتب جدید، رونمایی و ارائه کتب نفیس و خطی، تقدیر از صاحبان قلم و اندیشه، ارائه تندیس و سردیس مشاهیر ایران و جهان و برگزاری جشنواره‌های کتاب و مطبوعات است که قابلیت ارائه جدیدترین کتاب‌های منتشره در جهان را در فضای مجازی با استفاده از E-Book (کتاب الکترونیکی) فراهم می‌نماید و قرائت‌خانه‌ها و فضاهای متعدد مطالعه، مجال مغتنمی برای اندیشیدن، خواندن و دانستن افرادی است که دوستداران دانایی‌اند.

کتابخانه جندی شاپور ایران مال

کتابخانه جندی شاپور ایران مال

کتابخانه جندی شاپور ایران مال

کتابخانه جندی شاپور ایران مال

کتابخانه جندی شاپور ایران مال

کتابخانه جندی شاپور ایران مال

کتابخانه جندی شاپور ایران مال
شربت‌ خانه ایران مال:

فرهنگ مردمان ایران زمین، فرهنگی شفاهی و مبتنی بر انتقال سینه به سینه مفاهیم و اندیشه‌هاست، لذا اغلب شهرها و روستاهای این دیار از فضاهای گردهمایی و تجمع نظیر شربت‌خانه‌ها و پس از آن چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها برخوردار بوده اند.

ایرانیان در فضای آرام شربت‌خانه‌ها به تبادل اخبار و اطلاعات، شاهنامه‌خوانی و تبادل اندیشه می‌پرداختند و از اوضاع و احوال یکدیگر و اجتماع باخبر می‌شدند؛ هر چند از قدمت شکل‌گیری آنها اطلاعات درستی در دست نیست.

اما گمان می‌رود که نخستین شربت‌خانه‌ها پس از ظهور اسلام و به دنبال منع نوشیدن شراب در دوران تیموریان و در شهر سمرقند ایجاد شده اند. صفویان و به‌خصوص شاه اسماعیل، شربت‌خانه‌ها را در اقصی نقاط ایران رواج دادند، تا آنجا که پذیرایی از میهمانان با شربت‌های متنوع، در فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان ریشه دوانده است.

در ضلع جنوب شرقی بازار سنتی بازار بزرگ ایران، فضایی با مساحت ۲۵۰ مترمربع به شربت‌خانه اختصاص یافته و که با الگوبرداری از کاشی‌ کاری‌های معماری ایرانی- اسلامی، درصدد فراهم نمودن فضایی آرام برای بازدیدکنندگان و گردشگران است.

شربت‌ خانه ایران مال

شربت‌ خانه ایران مال

شربت‌ خانه ایران مال

شربت‌ خانه ایران مال

شربت‌ خانه ایران مال

شربت‌ خانه ایران مال

شربت‌ خانه ایران مال

شربت‌ خانه ایران مال
تالار آیینه ایران مال:

یکی از شاخص‌ترین بخش‌های بازار سنتی، تالار آیینه است که با الگوبرداری از تالار آیینه مجلس شورای ملی (یکی از نفیس‌ترین نمونه‌های تاریخی موجود از این فضای نفیس) طراحی و اجرا شده است و از طریق یک ارسی پنج‌دری و ۲ درب طرفین ارسی به راسته اصلی راه می‌یابد. این تالار که به میزبانی از میهمانان ویژه اختصاص می­‌یابد، براساس الگوی تاریخی تمام دیوارها و سقف­‌ها با آیینه‌کاری با نقش گره­‌های مرسوم در این تکنیک کار شده است. نوع و مقیاس تزئینات در این تالار ظرافت بالایی دارد و بیش از ۳۸  میلیون قطعه آیینه در خود جای داده است. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﻴﺶ از ۲۰۰ ﻣﺘﺮﻣﺮﺑﻊ آیینهﻛﺎري در ﮔﺎﻟﺮيﻫﺎ اﻧﺠﺎم ﺷﺪه اﺳﺖ.

فرش نفیس این تالار با مساحت ۱۲۶ مترمربع توسط هنرمندان نیشابوری بافته شده و گلستانی از تار و پود و هنر و ذوق و سلیقه و ذهن خلاق ایرانی است که زیبایی‌های آن در میلیون‌ها قطعه آیینه منعکس و تکرار می‌شود.

تالار آیینه ایران مال

تالار آیینه ایران مال

تالار آیینه ایران مال

تالار آیینه ایران مال
باغ رستوران ملل ایران مال:

تنوع غذایی یکی از ویژگی‌های بومی و از منظری یکی از جاذبه‌های بالقوه کشورهای مختلف است که می‌تواند در کنار سایر خصوصیات آن‌ها، زمینه و عامل جذب گردشگران باشد. گوناگونی و غنای میراث تغذیه‌ای و خوراکی‌های سرزمین‌های مختلف، نشانگر و معرف دیرینگی و عمق فرهنگ هر سرزمین و وجهی از وجوه مختلف کارکردهای اجتماعی و دستاوردهای زندگی یک قوم و یک جغرافیای انسانی است و از این رو، شناخت این میراث و این مجموعه از دستاوردهای ملی، می‌تواند افراد را با ابعاد جدیدی از زندگی اجتماعی و تاریخی مردمان سرزمین های مختلف دنیا آشنا کند.

«مجموعه باغ-رستوران ملل» بر همین اساس و با تکیه بر همین نگاه شکل گرفته و قصد دارد در فضایی که ملهم از معماری بومی و ملی نقاط مختلف دنیا و متکی بر عناصر و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد معماری کشورهای شاخص هر قاره است، فضایی را فراهم کند که مراجعان و مشتریان بتوانند در آن، علاوه بر آشنایی با عناصر معماری کشورهای هدف، بدون هموار کردن رنج سفر، از مجموعه خوراکی‌هایی که در این مکان عرضه می‌شود، برخوردار شوند و تجربه‌ای جدید و جذاب را از بازار بزرگ ایران با خود به ارمغان ببرند.

در معماری این مجموعه سعی شده است فضایی ایجاد شود تا افراد حاضر در این مجموعه رستورانی، خود را در کوچه‌ها و خیابان‌های کشورهای هدف بیایند و بتوانند به‌رغم برخورداری از ذائقه‌ها و سلایق مختلف، فضایی مفرح و جذاب و طعم‌هایی تجربه نشده را تجربه کنند.

همچنین برای رفاه بیشتر مراجعان و مشتریان، بخشی از باغ-رستوران به شکلی ویژه متناسب با نیازهای کودکان ساخته شده و این امکان، حتماً رضایت و آرامش خانواده‌های دارای فرزند را مهیا خواهد کرد.

باغ رستوران ملل ایران مال

باغ رستوران ملل ایران مال

باغ رستوران ملل ایران مال

باغ رستوران ملل ایران مال

باغ رستوران ملل ایران مال

باغ رستوران ملل ایران مال

باغ رستوران ملل ایران مال

باغ رستوران ملل ایران مال

باغ رستوران ملل ایران مال

باغ رستوران ملل ایران مال
باغ دیدار ایران مال:

باغ دیدار از جاذبه‌های بازار بزرگ ایران و در مجاورت بازار سنتی واقع شده و اطراف آن واحدهای تجاری جای گرفته‌اند. ارتفاع این باغ ۱۴ متر است که سقفی شیشه‌ای آن را می‌پوشاند و با آبنما و درخت‌های پالم کالیفرنیا مزین شده است. در طراحی ﻓﻀﺎي مجلل و شکوهمند ۳۰۰۰ ﻣﺘﺮﻣﺮﺑعی این باغ از اﻟﮕﻮﻫﺎي آﺟﺮي ﻣﻌﻤﺎري ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺮﻛﺰي اﻳﺮان مانند ﻳﺰد و ﻛﺎﺷﺎن اﻟﻬﺎم ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ.

باغ دیدار یکی از راه‌های ارتباط با طرح توسعه غربی است، به همین دلیل ۲ دستگاه پله برقی در ضلع غربی آن تعبیه شده است. در فضای بین این ۲ پله برقی آبشاری پلکانی احداث شده که از طبقه G۳ شروع شده است و در تمام طول باغ جریان دارد و تا کافی‌شاپ واقع در شرق آن امتداد می‌یابد. بر روی مسیر جریان آب، یک پل شیشه‌ای برای تردد افراد و در قسمت شرقی منتهی به کافی‌شاپ نیز یک سکوی شیشه‌ای برای نشستن در نظر گرفته شده است.

هدف از تعبیه باغ دیدار، فراهم نمودن فضایی مدرن در دل جاذبه های سنتی بازار بزرگ ایران است تا ضمن ایجاد مکانی زیبا و متفاوت برای مراجعه کنندگان، فضایی توأم با گفتگو و تبادل آزاد را در محیطی آرام فراهم کند.

باغ دیدار ایران مال

باغ دیدار ایران مال

باغ دیدار ایران مال

باغ دیدار ایران مال

باغ دیدار ایران مال

باغ دیدار ایران مال

باغ دیدار ایران مال
باغ ایرانی ایران مال:

بی‌گمان یکی از نیکوترین جلوه‌های صورت و معنا، برآمده از باور ایرانیان با ۲۵ قرن قدمت، باغ ایرانی است. «باغ ایرانی» را می‌توان به عنوان قلب بازار بزرگ ایران نامید. این باغ با الهام از باغ شازده‌ ماهان کرمان، به بازطراحی و تعریف دوباره الگوی باغ ایرانی در بزرگترین مجتمع تجاری کشور پرداخته و به‌صورت باغ تخت با پنج سطح (پلکانی) و آبریزها و آبنماهای خود یادآور شکوه باغ‌های زیبای ایرانی ـ اسلامی است. ویژگی‌های بسیاری از جمله ارتفاع، مساحت و طبقاتی بودن آن که همانند الگوی اصل خود، یادآور طبقات فردوس برین است، همگی منجر به تمایز آن نسبت به سایر فضاهای مشابه احتمالی می‌شود.

هدف باغ ایرانی، احیای باغ‌های باستانی ایرانی و اسلامی و شناساندن آنها به مراجعان است. مجموعه‌ای که یک اتصال منطقی با معماری مدرن کل مجموعه دارد و در عین دعوت‌کنندگی یک نشانه تأثیرگذار در کل بناست. نمادی اصیل، فاخر و جذاب برای مخاطبان مجموعه که کارکردهای فرهنگی، اجتماعی و زیبایی شناختی فراوانی به همراه دارد.

این باغ ۲ ورودی با نمای شیشه‌ای دارد که محوطه شمالی ایران‌مال را به دریاچه و آبنمای موزیکال در ضلع جنوب متصل می‌نماید و وجود طیف گوناگونی از گیاهان و جریان آبی که بی‌وقفه در راستای شمالی-جنوبی باغ جاریست، فضای مطبوع و مطلوبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

وجود ۴ رستوران بین‌المللی در مسیر باغ و در نیم‌طبقات آن امکان استراحت و استفاده مناسب‌تر از باغ را فراهم ‌می‌نماید. مشخصه متمایز دیگر این باغ سقف آن است. برای پوشش سقف این بنا، برای اولین بار از پوشش‌های غشایی (ETFE) استفاده شده است که در عین کنترل تابش اشعه‌های خورشید برای رشد مناسب گیاهان و فضای سبز، نمایی بسیار زیبا به بام ایران‌مال می‌بخشد.

طراحی و معماری باغ ایرانی قابلیت لازم را به آن داده است که مراسم گوناگون در مناسبت‌های مختلف در آن برگزار شود. این قابلیت به همراه معماری منحصر به‌فرد باغ امکان بهره‌مندی مضاعف از فضا و محیط را برای مراجعه‌کنندگان فراهم می‌آورد.

باغ ایرانی ایران مال

باغ ایرانی ایران مال

باغ ایرانی ایران مال

باغ ایرانی ایران مال

باغ ایرانی ایران مال
بازار سنتی ایران مال:

بازار سنتی (تیمچه حاج علی اکبر) با هدف احیای هویت ملی و مذهبی و فرهنگ ایرانی-اسلامی و با الهام از بازارهای تبریز، اصفهان، شیراز، قزوین، کاشان، قم و.. ساخته شد و مرکزی برای تعاملات اجتماعی و باز شناخت آنها به مراجعان است. مکانی که ضمن اتصال قوی و منطقی با کل مجموعه مدرن ایران‌مال محلی متفاوت، اصیل، تأثیرگذار و منعطف در جهت عملکردهای فرهنگی اجتماعی است.

 این مجموعه فاخر ضمن نمایش گوشه‌­ای از معماری ایرانی- اسلامی سده­‌های قبل، بستری برای عرضه هنر- صنعت ایرانی و فروش صنایع دستی، سوغات و محصولات نقاط مختلف ایران فراهم کرده است. در طراحی و ساخت این بازار ارزشمند از زبده‌ترین و باتجربه‌­ترین کارشناسان و متخصصان نقش داشته اند.

این بازار شامل دو گذر (راسته) اصلی و فرعی عمود بر هم است که فضاهای تجاری را در چهار جهت راسته‌ها به وجود آورده‌اند و با گنبدهایی الگو گرفته از بازارهای ایرانی پوشیده شده‌اند. یک گنبد مرکزی یزدی‌بندی شده چارسوی بازار را تشکیل می‌دهد. در ترکیب‌بندی این گنبدها سعی بر این بوده است که اصول معماری تاریخی در تمام شئون آن جاری و ساری باشد. با کنار هم قرار گرفتن این احجام و گنبدها، گذرها و راسته بازارهای ایرانی احیاء شده تا افراد هنگام حضور در این محل، فضاهای تاریخی و اصیل معماری را احساس کنند.

مرکز ثقل بازار، چهارسوق است. چهارسوق، بازار را به ۴ بخش تقسیم می‌کند و فضای هر فروشگاه بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر است. بخش اول نمایشگاه فیروزه ( تالار هنر- صنعت ایرانی) نام دارد و صنایع‌دستی فاخر ایران شامل ظروف مینا، سفال، خاتم‌کاری، آینه‌کاری و ... در آن عرضه شده است. نمایشگاه زمرد مرکز عرضه فرش دستبافت ایرانی است. نمایشگاه عقیق به عتیقه و آنتیک ملل اختصاص پیدا کرده است و در نمایشگاه الماس سوغات تمام شهرهای ایران عرضه خواهد شد.

در کل مجموعه بازار تاریخی علاوه بر تزئینات ساختاری مانند مقرنس، کاربندی، قطار مقرنس، یزدی‌بندی، تزئیناتی مانند نقاشی با طرح و موقعیت‌های اسلیمی، کشته‌بری، گچبری، کاشی‌کاری و تنگ‌بری کار شده است. در انتخاب و طراحی نقوش تزئینی نیز الگوهای تاریخی ایرانی در نظر بوده است. چه در نوع نقش مایه‌ها و چه در موقعیت‌های قرارگیری تزئینات و چه در نوع رنگ‌ها، تبار تاریخی و نمونه‌های ارزشمند موجود در ایران مرجع و الگوی هنرمندان و طراحان بوده است.

در این بازار ۲۱۰۰ مترمربع گچ‌بری شامل کاربندی، یزدی‌بندی، کاسه‌سازی، مقرنس، تنگ‌بری با طرح‌های اسلیمی و شمسه و ترنجی و ۱۴۰۰ متر طول قطاربندی توسط استادکاران ماهر انجام شده است. در این بازار مجموعاً بالغ بر ۴۷۰۰ شاخه لوستر سقفی و دیواری دست‌ساز توسط استادکاران ماهر ایرانی قرار دارد.

آرمان و نهایت هدف طراحان و مجریان و کارفرمایان ایران‌مال این بوده که نشان دهند الگوهای تاریخی معماری و هنر ایران هنوز هم جوابگوی نیازهای زندگی امروز است و پیگیری این شیوه معماری می‌تواند فضاهایی را به وجود بیاورد که علاوه بر جذابیت بصری و شکلی نشانه‌هایی اصیل از تبار فرهنگی و بومی ایران‌زمین را همراه داشته باشد و با بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات مهندسی، نیاز روشنایی و تهویه هوا و سیستم‌های امنیتی و نر‌م‌افزاری آن تأمین شود.

بازار سنتی ایران مال

بازار سنتی ایران مال

بازار سنتی ایران مال

بازار سنتی ایران مال

بازار سنتی ایران مال

بازار سنتی ایران مال

بازار سنتی ایران مال
ایوان اشراق ایران مال:

ایوان اشراق، سازه‌ای بی‌نظیر برای فروشگاه‌های خاص با به‌روزترین برندهای شناخته شده در داخل و خارج است و با درخشش طلایی، جلوه‌ای ویژه و چشم‌نواز به طراحی داخلی بازار ایران می‌بخشد. این ایوان در شمال غربی ایران‌مال واقع شده که با ارتفاع حدود ۲۵ متر از طبقه اول تجاری آغاز و تا بام مجموعه ادامه و به وسیله راهروی شمالی به طور مستقیم با ایوان الماس ارتباط می‌یابد.

طراحی و اجرای خاص این ایوان باعث شده که مانند کریستال‌های فرو رفته در ساختمان به نظر آید. در فضای میان کریستال‌های طراحی شده در ایوان اشراق، فضای تجاری برای ارائه کالاهای خاص وجود دارد و کافه‌ها و چایخانه‌های اطراف این ایوان ضمن فراهم آوردن لحظاتی ناب در این فضای دل‌پذیر، خرید را برای مشتریان، به یاد ماندنی و خوشایند می‌کنند.

آنچه معماری ایوان اشراق را در اذهان بازدیدکنندگان متفاوت جلوه خواهد داد، طراحی خاص و منحصربه ­فرد آن است که دل هر بیننده‌­ای را خواهد ربود.

ایوان اشراق ایران مال
نمایشگاه تخصصی خودرو ایران مال:

نمایشگاه خودرو بازار بزرگ ایران، یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز نمایشگاهی- تخصصی خودرو با امکانات ویژه، برای ارائه خدمت و اطلاع‌رسانی به بازدیدکنندگان، مشتریان و فروشندگان خودرو است. این نمایشگاه با سازه منحصر به‌فرد، با هدف نمایش تکنولوژی روز دنیا در صنعت خودرو در غرب ایران‌مال واقع شده است.

چشم‌انداز نمایشگاه خودرو، دستیابی به فضایی نوین برای ارائه انواع رویدادها و محصولات با نشان‌های تجاری برتر جهانی و بی‌نظیر در منطقه و همچنین ابتکارات و نوآوری‌های صنعت داخلی در طراحی خودروهای ملی است. مأموریت این مجموعه معرفی و ارائه‌ محصولات ویژه و رویدادهای مربوط به آن برای جذب اقشار مختلف جامعه است.

نمایشگاه خودرو همچنین دربردارنده محلی برای پذیرایی میهمانان است که با طراحی منحصر به‌فرد، جلوه خاصی به این قسمت بخشیده است.

نمایش آخرین محصولات، خودروهای کلاسیک و رویدادهای متنوع این صنعت در ایران و جهان از کاربری‌های این نمایشگاه است که آخرین اخبار و چشم‌اندازهای مربوط به انواع خودرو، فناوری‌های نوین، طراحی و سبک‌های ویژه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

نمایشگاه تخصصی خودرو ایران مال
نمایشگاه آثار هنری ایران مال:

نمایشگاه آثار هنری بازار بزرگ ایران، مکانی برای ارج نهادن به هنر ایرانی و حمایت از هنر و هنرمندان است که در جوار هتل بین‌المللی ایران‌مال با رویکرد ایجاد توازن، تعادل و تسلط بر مثلث فرهنگ ایرانی، اسلامی و فرهنگ روز ساخته شده است. سالن نمایش اختصاصی به همراه تجهیزات نمایشی، نورپردازی و امنیتی پیشرفته از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

این مجموعه با مساحتی حدود ۸ هزار مترمربع، فضای بسیار فاخری را برای عرضه هنر ناب ایرانی به گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورده و تمامی موارد موردنیاز یک گالری مدرن و کارآمد امروزی اعم از ورودی‌ها، فضاهای نمایشی، کارگاه‌های آموزشی، محل بسته‌بندی و ارسال اجناس هنری، محل برگزاری حراج، محل استراحت مراجعان و کارکنان و ... را در دل خود جای داده است.

این نمایشگاه برای شناسایی استعدادهای کمتر شناخته شده، اعتلای سطح فرهنگ هنری جامعه ایران، جلوگیری از خروج آثار فاخر هنر ایرانی، ایجاد قطب هنری در سطح منطقه و ارزآوری هنری برای کشور تأسیس شده است.

نمایشگاه آثار هنری ایران مال

نمایشگاه آثار هنری ایران مال
تیز زیبا از ایران مال را مشاهده کنید:




این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا

نظر شما در مورد ایران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مرکز خرید

مرکز خرید لوکس زورلو سنتر در استانبول

مرکز خرید لوکس زورلو سنتر در استانبول


تاریخچه مرکز خرید زورلو سنتر مرکز خرید زورلو سنتر استانبول نتیجه همکاری دو گروه معماری امره آرولات (Emre Arolat Architecture) و مراد تابانلی اوغلو (Murat Tabanlioglu Architecture) از برندگان جوایز بین المللی می باشد. در سال 2007 طی یک مناقصه عمومی نزدیک...


مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول


ایستینیه پارک یک مرکز خرید در محله ایستینیه استانبول، شهر توریستی جذاب ترکیه می باشد، این مرکز خرید لوکس دارای 291 فروشگاه به مساحت 85250 متر مربع می باشد که دارای چهار طبقه پارکینگ در زیرزمین است، مرکز خرید ایستینیه پارک...


مرکز خرید گوم در مسکو

مرکز خرید گوم در مسکو


خرید از شاپینگ مال ها همیشه مطمئن تر و ساده تر است. مرکز خرید "گوم" یا همان "فروشگاه زنجیره ای ایالتی" یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر مسکو است. این مرکز خرید در میدان سرخ مسکو واقع شده است. ساختمان...


بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ

بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ


روسیه، کشور وسیع و سپید پوشی است که مقصدی لوکس برای ایرانی ها محسوب می شود. اغلب، روس ها را مردمی سرد و خشک توصیف می کنند و بسیاری از دمای پایین شهرهای این سرزمین گله دارند. با همه این ها،...


مرکز خرید واتر گاردن استانبول

مرکز خرید واتر گاردن استانبول


مرکز خرید واتر گاردن استانبول (watergarden mall istanbul) یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد. شاید بزرگترین نباشد اما یکی از زیباترین مراکز خرید به شمار می رود و بیش تر به عنوان یک مرکز شو آتش و اکولایزر...


خیابان شانزلیزه پاریس، خرید در کنار بزرگان

خیابان شانزلیزه پاریس، خرید در کنار بزرگان


بی شک خرید در پاریس اولین چیزی را که در ذهن همه ما تداعی می کند "خیابان شانزلیزه" است. خیابان باشکوهی که درست در قلب پاریس قرار دارد. از برندهای مطرح لباس، عطر و جواهرات تا نمایشگاه های لوکس اتومبیل، همه...


سیتی سنتر میردف دبی

سیتی سنتر میردف دبی


سیتی سنتر میردف (به انگلیسی: Mirdif City Centre) یک مرکز خرید در محلهٔ میردف در شهر دبی، امارات متحده عربی است. سیتی سنتر میردف بعد از سیتی سنتر دیره و مرکز خرید امارات سومین مرکز خریدی است که توسط ماجد الفطیم...


لوکس ترین مراکز خرید جهان

لوکس ترین مراکز خرید جهان


لوکس ترین، بهترین و در عین حال مدرن ترین مراکز خرید جهان را در ادامه، در این مقاله جامع با هم خواهیم دید، اما قبل از پرداختن به اصل مطلب، مقدمه ای از این موضوع را مطالعه کنید. با لاگین برندز...


مرکز خرید مگنا پلازا در آمستردام

مرکز خرید مگنا پلازا در آمستردام


آمستردام، بهترین شهر برای خرید در هلند، با بسیاری از مراکز خرید و خیابان های پر جنب‌وجوش آماده پذیرایی از گردشگرانی است که به دنبال خرید در آمستردام و سوغات هلند هستند، یکی از بهترین بازارهای شهر آمستردام، مرکز خرید مگنا...


مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه


مرکز خرید الحزم در شهر پرجنب وجوش دوحه قطر واقع شده است که از مراکز خرید شیک و پیشرفته ای است که در هر گوشه‌ای از آن کالاهای لوکس وجود دارد، برای ساخت این مرکز خرید از 41000 تن سنگ مرمر...


مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

مبل امیران
0

مبل امیران

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1398/08/08
بازدید بازدید: 6524

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS