نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

نگاهی به جزیره خصوصی مجومبه در موزامبیک

آموزش پرایس اکشن در فارکس
جزیره

مقاله نگاهی به جزیره خصوصی مجومبه در موزامبیک با تصاویر با کیفیت


اگر تصور شما از یک جزیره خصوصی، مکانی مناسب برای بیماران اعصاب یا عاشقان دل شکسته و افسرده است کاملا در اشتباهید، جزایر خصوصی با سواحل دنج دید 360 درجه و سکوت و انزوای منحصر به فرد، مکانی مخصوص میلیاردرها و هنر پیشه های ثروتمند هستند.

ما انسان ها در زندگی امروزه با عوامل مختلفی همچون نارضایتی شغلی، از دست دادن عزیزان، طلاق و غیره دست و پنجه نرم می کنیم که همه و همه استرس زا هستند و انسان ها هر روز بیشتر و بیشتر دچار این مشکلات می شوند، بعضی وقت ها تنها کاری که برای دور شدن از استرس و یافتن آرامش می توان انجام داد سفر کردن است. سفر به مکانی آرام که در آنجا بنشینید به آبی دریا بنگرید و به دور از هیاهوی شهرها آرامش را تجربه کنید. شاید بهترین جائی که بتوان در آن چنین شرایطی را تجربه کرد یک جزیره خصوصی باشد. اگر شانس بیاورید و در یک بخت آزمائی برنده شوید یا در تجارت خود به سرمایه زیادی دست پیدا کنید، شاید یکی از اولین فکرهایی که به ذهن تان برسد، خرید یک جزیره باشد.

جزیره مجومبه در موزامبیک

اولین و مهم ترین انگیزه خرید یک جزیره خصوصی کاملا واضح است: خصوصی بودن آن. یک مرز دریائی دور تا دور جزیره را فرا گرفته که از هر دیوار سنگی با برج های دیده بانی با انواع درهای اتوماتیک بهتر عمل می کند. هیچ همسایه پر سر و صدایی مزاحمتی ایجاد نمی کند و هیچ عکاس یا خبرنگار کنجکاوی نمی تواند راهی به این مکان پیدا کند. علاوه براین، مالک یک جزیره بودن حس خوبی در انسان ایجاد می کند.

باور کنید یا نکنید بازار خرید و فروش جزایر خصوصی بازار پر رونقی است؛ جزایر کوچک و بزرگ، گران قیمت یا شاید کمی ارزان تر، به طور کلی بهترین جزایر خصوصی در آمریکای شمالی به خصوص شرق کانادا، شمال ایالات متحده و آمریکای مرکزی واقع شده اند. گران ترین ها در دریای کارائیب و اقیانوس آرام قرار دارند. یکی از نمونه های بی نظیر از سلسله جزیره های خصوصی، متعلق به شمالی ترین کرانه موزامبیک آفریقاست. یکی از این جزیره ها، جزیره مجومبه (Medjumbe) است. این جزیره تنها یک کیلومتر طول و 300 متر پهنا دارد و 12 ویلا را در دل خود جای داده است که تفرجگاه و اسپا آنانتارا (Anantara) در آن واقع شده است. این اقامتگاه به حق نمونه ای کامل از یک مکان مناسب برای گریز از دغدغه های روزانه است.

مجموعه آنانتارا را در کنار 12 ویلای اختصاصی دارای منظره ای مانند کارت پستال و به شکل یک عکس پانوراما رو به اقیانوس هند است. این ویلاها علاوه بر ساحل اختصاصی، هر کدام به صورت جداگانه داری استخر خصوصی نیز هستند. طراحی و مبلمان داخلی مجموعه فضای گرم و دلچسب و البته آرام مورد نظر شما را برایتان فراهم خواهد کرد. البته که در کنار اقیانوس بی نظیر هند، دیگر احتیاجی به استخر نخواهد بود.

سواحل این جزیره طلائی رنگ در پیوند با آب های کریستالی منظره ای بی نظیر را پدید آورده و هر آن چیزی که به آن نیاز داشته باشید در آنجا در دسترس خواهد بود.

ویلاهای جزیره در هماهنگی کامل با محیط قرار دارند. تماما از چوب و ساقه بامبو ساخته شده اند و تمام امکانات رفاهی لوکس و مدرنی که در دنیای امروزی یافت می شود را در اختیار ساکنان قرار می دهند. اما جالب تر از همه اینکه در این جزیره یک منطقه حفاظت شده که محل زندگی حیواناتی مانند تمساح و گوزن شاخ دار است نیز وجود دارد، همچنین حیوانات دریائی در اطراف جزیره در اقیانوس هند شنا می کنند.

ویلاهای مجومبه در موزامبیک

ویلاهای مجومبه در موزامبیک

این جزیره با کمی فاصله از خط ساحلی کشور موزامبیک در دریا واقع شده و بهترین محل برای کسب آرامش و لذت بردن از طبیعت بکر است چرا که هیچ گونه ارتباطی با جهان خارج ندارد. سواحل این جزیره با سنگ های زیبا سنگفرش شده و منظره شگفت انگیز اقیانوس و نهنگ هائی که در آب شنا می کنند، این جزیره را در نوع خود بی نظیر می کند.

ساحل جزیره مجومبه در موزامبیک

برای رفتن به این جزیره رویائی باید از هرنقطه ای که هستید خودتان را به شمال کشور موزامبیک برسانید. مبدا شما البته می تواند شهر دارالسلام، بزرگ ترین شهر کشور تانزانیا باشد و یا شهر پمبادر شمال کشور موزامبیک ، از هر دوی این شهر ها بهتر است راه باند اختصاصی پروازهای مجومبه را در پیش بگیرید. فقط یادتان باشد که منتظر پرواز با هواپیمای جت نباشد. چون احتمال زیاد هواپیمای Cessna Caravan با گنجایش تنها 12 مسافر شما را به مقصد می رساند. این پروازها به صورت روزانه و منظم ازآخرین روز های ماه اسفند هرسال تا آخرین روز های ماه مهر هر سال انجام می شوند و مسافران را به ویلاهای اختصاصی شان در جزیره می رسانند. این پرواز ها از مبدا دارالسلام تا جزیره حدود 2 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد و از مبدا شهر بمبا تنها یک ساعت باید تا رسیدن به جزیره پرواز کنید. در این پرواز جالب و متفاوت شما می توانید از فراز آسمان صاف این جزیره حرکت دسته جمعی دلفین ها را به راحتی ببینید و لذت ببرید.

پرواز به مجومبه در موزامبیک

آنچه می تواند آرامش بعد از ظهر شما را در کنار جزیره به هم بزند سروصدای نهنگ هاست. البته پس از خو گرفتن، این صدا خیلی هم دلنشین می شود. شکار آنها تحت هر شرایطی ممنوع است و آزارشان پیگرد قانونی دارد. البته از این نمونه دلفین ها به تعداد کمی در جزیره یافت می شود. حیوانات و پرندگان نادر در این جزیره از جمله میمون سانگو و نمونه مرغ های ماهی خوار یافت می شود. باید آنجا بود تا نسیم خنکی را که از دریا به سمت ساحل می آید لمس کرد. کورسوی چراغ ها که در کنار آلاچیق ها خود نمائی می کند حس و حالی خاص و متفاوت را در جزیره ایجاد می کند.

رستوران اما مهیج ترین جای جزیره است؛ جائی که باید خیلی گرسنه باشید تا اهمیت آن را درک کنید. سرو کردن انواع غذا های دریائی با سس های مخصوص آفرایقائی یک شام به یادماندنی را برای شما رقم می زند. نوشیدنی ها معمولی است؛ همان نوشابه های گاز دار یا آب و مایعی سنتی که از میوه های جزیره گرفته می شود.

رستوران در مجومبه

اختلاف رنگی که بین ماسه های سفید ساحلی با آبی کم رنگ آب های اقیانوس در جزیره پدید می آید بسیار زیباست و این جزیره را به بهشتی زمینی برای تفریح کودکان و بزرگسالان تبدیل می کند. جزیره ای که سواحل مرجانی آن محل تخم گذاری لاک پشت های سبز رنگ است و جنگل های کمیاب آن محل زندگی میمون ها و پرندگان رنگارنگ.

ساحل مجومبه

ماهی گیران حرفه ای آماده پذیرائی از مهمانان این جزیره هستند تا به دلیل آشنائی با دریای اطراف، مسافران را به صید انواع ماهی های این جزیره ببرند. سفری که در آن می توانید با صید ماهی هائی چون ماهی تن، شاه ماهی و نیزه ماهی به ساحل باز گردید.

ماهی گیری در مجومبه

این جزیره در کنار تمامی جاذبه هایش، به عنوان یکی از قدیمی ترین جزیره های موزامبیک شناخته می شود و دارای جاذبه های تاریخی ویژه ای نظیر دیگ های ذوب وعجایب تاریخی دریائی هم هست . اگر تصمیم خود را برای اقامتی بی نظیر در این جزیره گرفته اید ، بدانید که هزینه اقامت در آن شبی 800 دلار است.

در اینجا از شما دعوت می کنیم سایر تصاویر جزیره زیبای مجومبه در موزامبیک را مشاهده کنید:


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی

نظر شما در مورد نگاهی به جزیره خصوصی مجومبه در موزامبیک


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   جزیره   |  ویلا   |  جزیره خصوصی

تاریخ ثبت ثبت: 1394/11/16
بازدید بازدید: 3166

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS