نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

استانبول شهر توریستی

استانبول

مقاله استانبول شهر توریستی با تصاویر با کیفیت


استانبول (İstanbul) كه در گذشته قسطنطنيه نام داشت بزرگترين شهر ترکیه  و پنجمين شهر بزرگ جهان است. و تنها شهر دنيا است كه در دو قاره آسيا و اروپا قرار دارد. تنگه بُسفُر كه باريكترين تنگه جهان است در حدود ٣٠ كيلومتر عرض و ٧٠٠ متر طول دارد و در شمال غربى تركيه واقع شده است، این تنگه، استانبول را به دو بخش تقسيم مى كند كه بخش غربى آن در اروپا و بخش شرقى آن در آسيا است.

مساحت استانبول در حدود ١٨٣١ كيلومتر مربع مى باشد. این کلان‌ شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده ‌است و همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به‌ شمار می‌رود. در سال ۲۰۱۳، بیش از ۱۰ میلیون نفر از این شهر بازدید کردند.

تا قبل از ساخته شدن کلیسای جامع سویل در سال ۱۵۲۰، ایا صوفیه به مدت ۹۰۰ سال، بزرگ ترین کلیسای دنیا بود، این کلیسا سالانه ۳ میلیون گردشگر را به خود جذب می کند. دولت این کشور برای اطمینان از اینکه مردم از نام استانبول استفاده می کنند، از سال ۱۹۳۰ به بعد، اداره پست ترکیه نامه هایی که در آدرس آن قسطنطنیه نوشته شده بود را پست نکردند.

موقعیت جغرافیایی شهر استانبول در شمال غربی منطقه مرمر ترکیه قرار گرفته است. بخش قدیمی استانبول روی هفت تپه ساخته شده که همگی در میان دیوار دفاعی شهر قرار‌ داشته‌ اند. بلندترین نقطه استانبول تپه کاملیکا (Camlica Hill) یا به ترکی چاملیچا تِپِسی (Çamlıça Tepesi) است که حدود ۲۶۷ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. جمعیت این شهر طبق آمار سرشماری که در  سال ۲۰۱۶ انجام شده، ۱۴۸۰۴۱۱۶ نفر بوده است.

آب و هوای استانبول با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر استانبول، دارای تغییرات متعددی است. در این شهر شما می توانید شاهد آب و هوای مدیترانه ای، گرمسیری  و آب و هوای اقیانوسی باشید. گرم ترین ماه سال در این کشور ۲۴ درجه سانتی گراد و سردترین ماه هم فوریه بوده که میانگین دما در این ماه ۶ درجه سانتی گراد است. میزان بارندگی در شهر استانبول ۱۰۰ میلی متر در ماه ژانویه اندازه گیری شده است.
هتل های لوکس استانبول
هتل های لوکس دراستانبول بسیار زیاد است. 4 نمونه از این هتل ها را در این مقاله نام میبریم: هتل پرا پالاس هتل جمیرا (Per Palace Jumeirah) دیوان استانبول (Hotel Divan). هتل اینترکانتیننتال(InterContinental) مارمارا تکسیم (Marmara Taksim)

هتل دیوان استانبول

هتل اینترکانتیننتال استانبول

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول
جاذبه های مهم گردشگری در استانبول
برج گالاتا
برج گالاتا (Galata Tower) برج گالاتا مثل یک افسانه با کلاهی مخروطی به آسمان استانبول نفوذ می کند. این برج که ارزش تاریخی دارد یکی از جاذبه های استانبول محسوب می شود. در بالای گالاتا یک پانورامای بی نظیر از شهر منتظر شما است، همچنین یک کافه رستوران نیز برای آسودگی شما در اینجا وجود دارد.

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول
ویالند استانبول
ویالند (Vialand) شما به راحتی می توانید یک روز کامل را در ویالند بگذرانید. این مورد از جاذبه های کودکان در استانبول یک شهربازی بسیار خوب است که همه چیز مثل چرخ و فلک، تونل های ماجراجویانه و … را در آن می توانید ببینید. پیشنهاد می شود که علاوه بر این بازی ها از سالن نمایش، فروشگاه های سوغاتی و رستوران ها نیز بازدید کنید. همچنین اگر زمانی که به استانبول می روید تولد فرزندتان است، می توانید آن را در این شهربازی جشن بگیرید.

ویالند استانبول

ویالند استانبول

ویالند استانبول

ویالند استانبول
قلعه دختر
قلعه دختر (Maiden’s Tower) برج دختر که به ترکی استانبولی Kız Kulesi و در یونان باستان و قرون وسطی بیزانس به عنوان برج Leander شناخته شده در جزیره کوچکی واقع در تنگه بوسفر Bosphorus واقع شده است. هر عابری که با قایق از تنگه ی بسفر عبور کند، می تواند از چشم انداز این برج زیبا که یکی از نماد های رمانتیک استانبول است لذت ببرد. در گذر زمان کاربرد های مختلفی از فانوس دریایی و برج دیده بانی گرفته تا مرکز کنترل ترافیک و زندان، داشته است. امروزه، پس از مرمت های انجام شده، این برج به بنایی چند طبقه تبدیل گشته است؛ این جاذبه ی گردشگری شامل تراسی برای لذت بردن از چشم انداز منطقه، مغازه ی کادو فروشی، موزه ی کوچک بسفر، چایخانه، قهوه خانه و رستوران می باشد.

قلعه دختر استانبول

قلعه دختر استانبول

قلعه دختر استانبول

قلعه دختر استانبول
دلفیناریوم استانبول
دلفیناریوم استانبول (Istanbul Dolphinarium)این مورد از جاذبه های کودکان در استانبول یکی از بهترین پارک های تفریحی استانبول است که در ایوپ (Eyup) قرار گرفته است. یک روز را همراه با فرزندان می توانید به این مجموعه اختصاص دهید که علاوه بر دلفین ها، یکی از بهترین پارک های موضوعی در استانبول می باشد. دلفیناریوم استانبول بزرگ ترین دلفیناریوم را در اروپا دارد. شما می توانید با شرکت در نمایش این مجموعه، حیوانات بازیگوشی مثل دلفین، نهنگ های سفید و … را ببینید و فرزندتان را راضی و خشنود از این شهر به خانه برگردانید.

دلفیناریوم استانبول

دلفیناریوم استانبول

دلفیناریوم استانبول

دلفیناریوم استانبول
تنگهٔ بُسفُر
تنگهٔ بُسفُر یا تنگهٔ بوسفور (İstanbul Boğazı) باریکه آبی در کشور ترکیه است که دریای سیاه را به دریای مرمره می‌پیوندد. این تنگه دو قاره اروپا و آسیا را از یکدیگر جدا می‌کند. شهر استانبول در دو طرف این تنگه قرار دارد. طول متوسط بُسفُر در حدود سی کیلومتر و عرض آن میان حدّ تقریبی ۷۰۰ تا ۳۵۵۰ متر است.

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول
کاخ دلما باغچه
کاخ دلما باغچه (Dolmabahçe Palace) در سمت اروپایی تنگه بسفر واقع شده‌است و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شده‌است. معماری کاخ دولما باغچه برگرفته از دوران باروک، روکوکو و نئوکلاسیک است به همراه ترکیبی از سنت های دوره ی امپراطوری عثمانی. کاخ دولما باغچه دارای 285 اتاق، 6 حمام، 46 هال و 68 توالت است. کاخ دلمه باغچه ی ۶۰۰ متری  با سالن بزرگ و با شکوه اش که با ۵۶ ستون داخل آن و چلچراغ عظیم بلورین بوهمی ۵/۴ تنی که ۷۵۰ لامپای زیبا دارد نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول ترکیه است.

کاخ دلما باغچه استانبول

کاخ دلما باغچه استانبول

کاخ دلما باغچه استانبول

کاخ دلما باغچه استانبول
کاخ توپ کاپی
کاخ توپ کاپی (Topkapı Palace) یکی از بزرگ ‌ترین و محبوب ‌ترین مراکز برای بازدید گردشگران در استانبول است. این بنا در بین سال‌های ۱۴۶۶ و ۱۴۷۸ توسط سلطان محمد دوم (sultan Mehmet II) ساخته ‌شده است. ساخت این بنا بر روی یک ‌شبه جزیره کوچک ساخته ‌شده است و در سمت شمالی آن دماغه طلایی و در جنوب آن نیز دریای مرمر قرار دارد؛ در سمت شمال شرقی این بنا نیز تنگه بسفر (Bosphorus) قرار گرفته است که موجب می‌شود تا نمایی زیبا از سمت آسیایی این منطقه نیز برای این کاخ مهیا شود.

کاخ توپ کاپی استانبول

کاخ توپ کاپی استانبول

کاخ توپ کاپی استانبول

کاخ توپ کاپی استانبول
مسجد ایاصوفیه استانبول
مسجد ایاصوفیه (Hagia Sophia) که در منطقه سلطان احمد (مرکز شهر) استانبول قرار دارد، با قبه ها و مناره های بلندش، در تمام روزهای سال گردشگران و توریستها را به خود جذب می کند. ایاصوفیه که 1500 سال پیش به عنوان کلیسای بزرگ امپراتوری بیزانس ساخته شد و کلیسای هاجیا صوفیا نام گرفت، 900سال بعد، با فتح استانبول توسط نیروهای عثمانی، به دستور پادشاه عثمانی به مسجد تبدیل شد. اما این پایان کار نبود و با روی کار آمدن آتاتورک در ترکیه و اعلام رسمیت کشور جمهوری ترکیه به جای امپراتوری عثمانی، مسجد ایاصوفیه به موزه ایاصوفیه تبدیل شد.

مسجد ایاصوفیه استانبول

مسجد ایاصوفیه استانبول

مسجد ایاصوفیه استانبول

مسجد ایاصوفیه استانبول
برج های ترامپ استانبول
برج های ترامپ استانبول (Trump Towers Istanbul) دو برج به هم پیوسته در شیشلی، استانبول، ترکیه هستند. یکی از برجها برجی اداری و دیگری برجی مسکونی است که  از بیش از ۲۰۰ سکونت گاه تشکیل می‌شود. این ها نخستین برج‌های ترامپ در اروپا هستند. دونالد ترامپ سرمایه‌دار آمریکایی اجازهٔ استفاده از نام خود را بر روی این مجتمع می‌دهد ولی مالک آن نیست. رویترز در دسامبر ۲۰۱۵ گزارش کرد مالک می‌خواهد ارتباط این ملک با نام ترامپ را پس از این که این کاندید ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد مسلمانان باید از ورود به آمریکا منع شوند قطع کند. از جمله مستاجرین مشهور این برج رضا ضراب، بیزنس من مشهور متولد ایران است.

برج‌های ترامپ استانبول

برج‌های ترامپ استانبول

برج‌های ترامپ استانبول

برج‌های ترامپ استانبول
پل بغازاستانبول
پل بغازاستانبول (Bosphorus Bridge) پل تاریخی استانبول  پل بغاز نام یکی از دو پل کابلی در شهر استانبول میباشد که بر روی تنگه بسفر ساخته شده است، با توجه به اینکه پل بغاز اولین پل بود که بر روی تنگه بسفر ساخته شد، نزد مردم استانبول به پل (Birinci Köprü) اول شناحته میشود. کار ساخت پل بغاز در ۲۰ فوریه ۱۹۷۰ آغاز و در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۷۳ مصادف با پنجاهمین سال تاسیس جمهوری ترکیه طی مراسمی رسمی افتتاح گردید.

پل بغاز استانبول

پل بغاز استانبول

پل بغاز استانبول

پل بغاز استانبول
خیابان استقلال استانبول
خیابان استقلال (Istiklal Street) بسیاری از مردم همزمان هم عاشق خیابان «استقلال» در استانبول هستند و هم به خاطر شلوغی بیش از حد، از آن بیزارند. این خیابان که به برج معروف «گالاتا» ختم می‌شود، قلب شهر است و هر روزه سه میلیون نفر در آن رفت‌وآمد می‌کنند. با اینکه این خیابان مانند نمونه‌ای کوچک از استانبول و مملو از فروشگا‌های زنجیره‌ای و فست‌فودهاست، اما هنوز نشانه‌هایی از استانبول قدیمی در آن دیده می‌شود. بازدید از خیابان استقلال، فرصتی منحصر به‌ فرد برای تجربه و روح استانبول در ناب‌ترین حالت آن است. برجسته‌ترین مکان این خیابان، «میدان تکسیم» (Taksim Square)، در انتهای شمالی خیابان قرار دارد که شاهد تظاهرات و اعتراضات فراوانی، از جمله تظاهرات «گِزی پارک» (Gezi Park) در سال 2013 بوده است. در این میدان، مجسمه‌ای از آتاتورک، بنیان‌گذار جمهوری ترکیه، به عنوان نمادی قدرتمند، دیده می‌شود.

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول
فروشگاههای ایکیا استانبول
یکی از معروف ترین فروشگاههای زنجیره ای دنیا ، فروشگاه (ikea) است، یک فروشگاه بین المللی است که در سال ۲۰۰۵ در سوئد پایه گذاری شده و در حال حاضر ۲۳۵ شعبه در ۴۳ کشور دنیا مانند: یونان، انگلستان، آمریکا، استرالیا، کانادا، آسیا و … داره. فروشکا ایکیا در کشور ترکیه شعبه های زیادی دارد و نمایندگی ایکیا در استانبول دو شعبه دارد: یکی در قسمت اروپایی شهر و دیگری در قسمت آسیایی است. تو این مرکز خرید می توانید لوازم خانگی، مبلمان، لوازم حمام و دست شویی، لوازم آشپزخانه، لوازم اتاق خواب، لوازم سالن پذیرایی، لوازم اداری، کابینت، میز و صندلی و … رو پیدا کنید.

ایکیا استانبول

ایکیا استانبول

ایکیا استانبول

ایکیا استانبول
خیابان بغداداستانبول
یکی از مراکز مناسب استانبول برای خرید ، خیابان بغداد استانبول است . اکثر برندهای معروف دنیا در این خیابان شعبه دارند و ساعتها میتوانید در آن بچرخید و لذت ببرید . مرکز خرید خیابان بغداد استانبول در بخش آسیایی استانبول قرار دارد. خیابانی به طول 14 کیلومتر که به موازات دریای مرمره کشیده شده است از محله kiziltoprak در کادیکوی شروع شده و از محلاتی مانند kucuk yali/ maltepe/ bostanci گذشته و تا cevizli امتداد دارد. خیابان بغداد در ترکیه  یکطرفه است و بهترین مارکهای دنیا در این خیابان نمایندگی دارند برای رسیدن خیابان بغداد باید از تکسیم با اتوبوس به کادیکوی رفته و از انجا با دلموش ( ون ) به خیابان بغداد در استانبول بروید البته مسافت رسیدن از کادیکوی تا بغداد بسیار نزدیک است. میتوان از اسکله امین اونو یا بشیکتاش با فری بوت ( لنج/ کشتی ) به اسکله کادیکوی رفت سپس با تاکسی یا دلموش به خیابان بغداد بروید.

خیابان بغداد استانبول

خیابان بغداد استانبول

خیابان بغداد استانبول

خیابان بغداد استانبول
پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک در شهر زیبای استانبول یکی از جذابترین شهرهای توریستی کشور ترکیه واقع شده است که جاذبه های فراوان تاریخی و فرهنگی و هم چنین آب و هوای بسیار خوب آن سالانه توریست های زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند و یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان است. یکی از جداب ترین جاذبه های استانبول پارک مینیاتورک می باشد، بیش از 100 جاذبه این شهر زیبا و همچنین دیگر جاذبه های امپراتوری عثمانی را با مقیاس کوچک در خود جای داده است و شما می‌توانید همه این اماکن تاریخی و گردشگری را در کنار هم ببینید و تاریخچه آن را مطالعه کنید.

پارک مینیاتورک با وسعتی به اندازه 60 هزار متر مربع در خود مکان‌هایی برای ماکت‌ها، فضای سبز، استخر، پارکینگ و فضای سرپوشیده را جای داده است که این فضا به قسمت‌های مختلف تقسیم شده. از جمله: ۱۵٫۰۰۰ متر مربع قسمت ماکت‌ها، ۴۰٫۰۰۰ متر مربع فضای سبز، ۳٫۵۰۰ متر مربع فضای پوشیده شامل مغازه ها و رستوران ها، ۲٫۰۰۰ متر مربع استخر و فضای آبی و همچنین پارکینگی به ظرفیت ۵۰۰ خودرو نیز در آن وجود دارد.

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول
جزیره بدون ماشین بویوک آدا در استانبول

جزیره زیبای بویوک آدا (به زبان ترکی استانبولی: Büyükada به معنی جزیرهٔ بزرگ و به یونانی: Πρίγκηπος) بزرگ ترین جزیره از بین نه جزیره اطراف استانبول در دریای مرمره است. یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول می باشد که ایرانی های زیادی از آن خاطره دارند و جزو نه مجمع الجزایری است که اصطلاحا به جزایر پرنسس شهرت دارند، بویوک آدا از بزرگترین و زیباترین جزایر اطراف شهر بزرگ استانبول می باشد و 5.1 کیلومتر مربع مساحت دارد که در دریای مرمره واقع شده است. در این جزیره عبور و مرور وسایل نقلیه موتوری از قبیل موتور سیکلت و خودرو به غیر از خودروهای پلیس و شهرداری ممنوع است و عبور و مرور تمام مردم توسط دوچرخه یا درشکه‌ و اسب انجام می‌شود.

یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره کلیسای آیایورگی (به ترکی استانبولی: Aya Yorgi Manastırı) می باشد که در بلندترین تپه آن و در میان جنگلی از درختان کاج قرار دارد. این کلیسا در قرن ششم ساخته شده است و یکی از بناهای تاریخی و دیدنی این جزیره محسوب می‌شود.

خانه های ویلایی جزیره بویوک آدا استانبول

جزیره بویوک آدا استانبول

جزیره بویوک آدا استانبول

جزیره بویوک آدا استانبول


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر

نظر شما در مورد استانبول شهر توریستی


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ استانبول

پروژه متروپل استانبول

پروژه متروپل استانبول


پروژه متروپل استانبول (Metropol Istanbul) یکی از بزرگترین پروژه های مهم کشور ترکیه است و توسط شرکت معماری مشهور جهانی RMJM ساخته شده است که ترکیبی از یک مرکز خرید (یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه)، خانه های اقامتی اداری،...


شهر زیبای استانبول در ترکیه

شهر زیبای استانبول در ترکیه


استانبول كه در گذشته قسطنطنيه نام داشت بزرگترين شهر تركيه و پنجمين شهر بزرگ جهان است. این شهر تنها شهر دنياست كه در دو قاره آسيا و اروپا قرار دارد. تنگه بسفروس (تنگه بسفر) كه باريكترين تنگه جهان است در حدود...


معروف ترین پل های استانبول

معروف ترین پل های استانبول


پل های معروف شهر استانبول، که تنها شهر جهان در دو قاره (آسیا و اروپا) می باشد را در ادامه بررسی می کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله و مشاهده تصاویر آن لذت ببرید. در شهر زیبای استانبول، به دلیل و جود...


بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول


قبل از معرفی بهترین مراکز خرید استانبول، کمی از این شهر پر هیجان و اوضاع خرید در آن بدانیم. با ما همراه باشید. شهر استانبول نامش با مد و خرید گره خورده و همیشه در لیست پر‌طرفدار‌ترین مقاصد خرید در دنیا‌ست. از...


پروژه ساختمان مسکونی ایمار در استانبول

پروژه ساختمان مسکونی ایمار در استانبول


ایمار اسکوئر استانبول یکی از برترین و لوکس ترین پروژه های چند منظوره مسکونی، تجاری و اقامتی شهر استانبول بوده و سازنده این پروژه بی نظیر، شرکت ساختمانی ایمار (Emaar) سازنده برج های زیبایی در شهر دبی و همچنین سازنده مرکز...


مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول


ایستینیه پارک یک مرکز خرید در محله ایستینیه استانبول، شهر توریستی جذاب ترکیه می باشد، این مرکز خرید لوکس دارای 291 فروشگاه به مساحت 85250 متر مربع می باشد که دارای چهار طبقه پارکینگ در زیرزمین است، مرکز خرید ایستینیه پارک...


شهر استانبول در سال 2020

شهر استانبول در سال 2020


استانبول در سال 2020 شامل  آسمان خراش هایی می‌شود که ظاهری متمایز از سایر برج‌های دنیا دارند. برای آشنایی با دیدنی‌ترین آسمان‌خراش‌های دنیا که ظاهری از جنس آینده دارند، حتما تیزر زیر را مشاهده کنید. اشتیاق انسان برای ساخت ساختمان‌های بلند،...


فرودگاه جدید استانبول

فرودگاه جدید استانبول


فرودگاه جدید استانبول در منطقه آرناوت کوی این شهر ساخته شده است. آقای رجب طیب اردوغان رییس ‌جمهور ترکیه، همزمان با نود و پنمجمین سالگرد روز جمهوریت ترکیه، این فرودگاه جدید را که قطعا وسیع ترین و فوق العاده ترین فرودگاه...


پروژه ساختمان مسکونی آجار بلو در استانبول

پروژه ساختمان مسکونی آجار بلو در استانبول


پروژه لوکس ساختمانی آجار بلو استانبول (Istanbul Acar Blu)، تجلی کامل مفهوم مجتمع مسکونی خانوادگی لوکس می باشد. این مجتمع مسکونی نمونه کاملی از امکانات لاکچری را برای ساکنین خود مهیا کرده است. آجار بلو با منظره ای جذاب و رویایی...


بزرگ ترین فرودگاه جهان در استانبول

بزرگ ترین فرودگاه جهان در استانبول


کشورترکیه بزرگترین فرودگاه جهان را درشهر استانبول با ظرفیت 200 میلیون مسافر در دست احداث دارد و در حال حاضر 85 درصد این پروژه کامل شده است. این پروژه بزرگ تقریبا 12.7 میلیارد دلار ارزش دارد. به گفته مجری این طرح،...


پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   استانبول   |  ترکیه   |  گردشگری

تاریخ ثبت ثبت: 1397/04/28
بازدید بازدید: 2230

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS