نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

معرفی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

آموزش پرایس اکشن در فارکس
مرسدس بنز S مدل 2021

مقاله معرفی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021 با تصاویر و تیزر


مرسدس بنز به زودی از لوکس ترین خودروی خود برای سال 2021 رونمایی خواهد کرد. اگر چه تبلیغات گسترده ای را در ماه های اخیر در وب سایت رسمی و شبکه های مجازی خود شروع کرده است، اما هنوز رسما از ظاهر و طراحی بدنه خودرو پرده برداری نکرده است و همچنان در این روزها (روزهای پایانی مرداد 1399) در تبلیغات خود، بدنه خودرو را پوشانده است. البته تصاویری از طراحی کاملا جدید این خودرو لو رفته و در شبکه های مجازی دست به دست می شود (مانند تصاویر پایین). از آنجا که وب سایت لاگین برندز همواره سعی دارد جدیدترین مطالب سبک زندگی لوکس را به مخاطبان خود با بهترین کیفیت عرضه کند، بر آن شدیم مشخصات فنی و ظاهری مرسدس بنز S مدل 2021 را در این مطلب برای عاشقان اصیل ترین و قدیمی ترین برند خودروی جهان عرضه کنیم. با ما همراه باشید...

مرسدس بنز S مدل 2021 نیروی خود را از همان موتور 3 لیتری توربوشارژ خطی و شش سیلندر سابق خود دریافت خواهد کرد، این موتور در همکاری با سیستم هیبرید نرم اختصاصی اشتوتگارتی‌ها که از آن با نام EQ Boost یاد می‌شود و دارای 429 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور می باشد که این ارقام در مقایسه با قبل به ترتیب 67 و 20 واحد رشد کرده‌اند و در لحظات شتابگیری، سیستم EQ Boost با 22 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور بیشتر به کمک موتور اصلی می‌آید. گفتنی است نیروی تولیدی این پیشرانه به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

در زیر کاپوت نسخه قدرتمندتر S580 موتور مشهور 4 لیتری V8 و توئین توربوی مرسدس قرار دارد. این موتور هم 469 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور دارد که در مقایسه با قبل خروجی آن 6 اسب بخار افزایش یافته است، نسل هفتم از مرسدس بنز S کلاس به سیستم E-Active Body Control هم مجهز است، این سیستم که قبلا با دو شاسی‌بلند GLS و GLE معرفی شده، دارای کمک فنرهای هیدروپنوماتیکی بوده و امکان تغییر ارتفاع یا بازی دادن بدنه خودرو را فراهم می‌کند، علاوه‌ بر این به لطف بهره‌گیری از سیستم تعلیق چند اتصالی (مولتی لینک) در محور عقب، چراخ‌های این محور نیز فرمان‌پذیر هستند. این قابلیت نسبت فرمان S کلاس را به اندازه 15 درصد بهبود داده که به معنای کاهش تقریبا دو متری شعاع گردش خودرو است.

همانطور که می دانید کلاس S، خودروی پرچم دار مرسدس بنز می باشد بنابراین طراحی آن همواره با ظرافت خاصی انجام می شود، خودروی جدید کلاس S مدل 2021 مخالفان و منتقدین زیادی را در پی داشته است. البته معتقدیم اگر تنها یک خودروساز و تنها یک خودرو وجود داشته باشد که بتواند انتقادات مطرح شده درباره خود را خنثی کند، مرسدس بنز و پرچم دارش خواهند بود.

در این خودروی لوکس سدان، علاوه بر جلو پنجره جدید، چراغ‌های نازک تر از نوع تمام LED نیز به کار رفته است. دستگیره‌های درب پاپ اوت نیز در برخی پروتوتایپ های این خودرو دیده می شود.

مرسدس بنز S کلاس مدل 2021 در طراحی ظاهری شبیه به مدل 2020 خود می باشد و از آخرین زبان طراحی جدید مرسدس بنز استفاده کرده است که نمونه آن را می توانیم بر روی مرسدس بنز CLS هم شاهد باشیم، اما بدیهی است که این طراحی ابعاد بزرگ تری نسبت به تمامی خودروهای سواری مرسدس بنز دارد تا خودروی S کلاس مثل همیشه، بیشترین فضا و راحتی مثال زدنی را در اختیار سرنشنیان داخل کابین قرار دهد.

مرسدس بنز S کلاس 2021 علاوه بر یک سواری لوکس و راحت، به شما حس و حال سواری با یک خودروی اسپرت و هیجان انگیز را هم خواهد داد و زبان طراحی جدید آن باعث شده تا شما تمام فاکتورهای جذاب صنعت خودروسازی را یک جا داشته باشید. در قسمت جلو چراغ های اخم کرده، ورودی های اطراف سپر و جلوپنجره بزرگ مشبک با حاشیه و ستون های داخلی کرومی، یک طراحی خشن و تهاجمی را به شما هدیه خواهد داد و در قسمت عقب، شما می توانید یک طراحی متناسب با یکی از لوکس ترین خودروهای جهان را شاهد باشید.

مرسدس بنز S کلاس 2021 از فرمان حساس به لمس سود می‌برد. علاوه‌بر این سنسورهایی در جداره داخلی و بیرونی غربالک تعبیه شده که وظیفه دارند حضور دستان راننده روی فرمان را تشخیص دهند. سیستم‌های کمکی از طریق این سنسورها متوجه می‌شوند که آیا راننده کنترل خودرو را در اختیار دارد یا خیر.

دعوت می کنیم تصاویری از مرسدس بنز کلاس S مدل 2021 را مشاهده کنید:

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021
مرسدس بنز اس کلاس مدل 2021 دارای 5،283 متر طول، 1،975 متر عرض و 1،498 متر ارتفاع می باشد که فاصله بین دو محور قصر متحرک جدید بنز هم 3،225 متر برآورد شده است. نسل جدید اس کلاس نسبت به نسل ششم خود شاهد افزایش 33 میلی‌متری در طول، 51 میلی‌متری در عرض و 51 میلی‌متری در فاصله بین دو محور بوده است. در مجموع می‌توان گفت که تغییرات ظاهری صورت گرفته بر روی نسل جدید مرسدس بنز اس کلاس توانسته محصولی امروزی و مدرن را به ارمغان بیاورد.

این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار می باشد کروز کنترل تطبیق پذیر با قابلیت توقف و شروع حرکت مجدد، دستیار فعال فرمان، سیستم کمک به حفظ خودرو در بین خطوط، سیستم کمک به تغییر مسیر، سیستم تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی، سیستم اخطار وجود ترافیک در جلو و عقب و سیستم پایش نقاط کور.

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021
در نمای پشت، کشیدگی سقف تا روی صندوق ادامه دارد که سبکی مورد توجه خودروهای لوکس و سوپرلوکس جدید، مثل رولزرویس گوست ۲۰۲۱ و بنتلی فلاینگ اسپور است. چراغ‌های عقب هم به تبعیت از زبان طراحی دیده شده در سدان AMG GT 4-Door ، حالت افقی و مثلثی دارند.

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

مرسدس بنز کلاس S مدل 2021
همانطور که انتظار می رفت، بیشترین اصلاحات در داخل کابین رخ داده است و شما بیشتر از قبل رانندگی در یک فضای لوکس و پیشرفته را تجربه خواهید کرد، اما فضایی لوکس که حالت مینیمالیستی به خود گرفته و مرسدس بنز سعی کرده است تا در حد امکان از کلیدهای فیزیکی در کنسول مرکزی استفاده نکند، در واقع کنسول مرکزی را کاملا یک صفحه نمایشگر بزرگ گرفته و خروجی های سیستم تهویه کابین هم به بالای داشبورد منتقل شده است.

مدیران مرسدس بنز معتقدند، تفاوت اصلی مدل ۲۰۲۱ با نسل قبل به فناوری‌های موجود در کابین و هوشمندسازی خودرو مربوط است. نمایشگر ۱۲/۸ اینچ لمسی در مرکز داشبورد و ۱۰/۳ اینچی پشت فرمان، کاملا جدا از هم هستند. این نمایشگرها از فناوری OLED استفاده می‌کنند و کیفیت تصویر بهتری نسبت به مدل قبلی خواهند داشت. فرامین صوتی به سیستم سرگرمی و رفاهی MBUX، می‌تواند ۲۷ زبان دنیا را تشخیص دهد؛ درحالی‌که سرنشینان عقب هم می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. نورپردازی داخل اتاق نیز، ۷ رنگ متفاوت با ۶۴ طیف را پوشش می‌دهد. قرار است سیستم تعلیق و فناوری خودران در نسل جدید مرسدس بنز کلاس S، فراتر از دیگر محصولات شرکت سازنده باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های نسل جدید S کلاس نورپردازی کابین بوده بدین ترتیب که تعداد چراغ‌های LED در کابین از 40 عدد به 250 عدد افزایش پیدا کرده و فیبرنوری که این چراغ‌ها را در خود جای داده در همه جای کابین از رو دری‌ها و داشبورد گرفته تا کف خودرو و حتی صندلی‌های عقب کشیده شده است. بنابر اعلام مرسدس، هدف از این ویژگی ایجاد یک خط نورپردازی مداوم در سراسر کابین خودرو بوده است.

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

نمای داخلی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021

دعوت می کنیم تیزر رسمی مرسدس بنز S مدل 2021 را مشاهده کنید:




برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا

نظر شما در مورد معرفی مرسدس بنز کلاس S مدل 2021


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مرسدس بنز

مرسدس بنز کلاس سی برنده جایزه بهترین خودرو سال شد

مرسدس بنز کلاس سی برنده جایزه بهترین خودرو سال شد


مرسدس بنز کلاس سی برنده جایزه بهترین خودرو سال 2015 میلادی (World Car Awards)  شد که یک مسابقه بین المللی در صنعت خودرو است و 48 کارشناس برجسته از 22 کشور جهان وظیفه داوری و برگزاری آن را بر عهده دارند....


مرسدس بنز EQS مدل 2022

مرسدس بنز EQS مدل 2022


به جرات می توان گفت خودروی مرسدس بنز EQS یکی از مدرن ترین و لوکس ترین خودروهای مرسدس بنز می باشد، مرسدس بنز EQS با خطوط خیره کننده و کشیده مانند یک کمان کشیده می باشد که طراحی خودرو را به...


مرسدس بنز S63 AMG

مرسدس بنز S63 AMG


مرسدس بنز S63 AMG مدل ۲۰۱۴ می‌تواند نمادی از خودروهای این کمپانی باشد؛ خودرویی که می‌تواند الهام‌بخش تمام صنعت اتومبیل باشد. خطوط و طراحی بدنه آن نسبت به مدل قبلی یک سر و گردن بالاتر است. هدف از طراحی بدنه S63 (برخلاف...


مرسدس بنز CLA 45S 2020

مرسدس بنز CLA 45S 2020


مرسدس بنز CLA 45S از یک سوپر شارژر الکتریکی استفاده شده که باعث می شود قدرت خروجی آن به بیش از 400 اسب بخار برسد و همچنین هنگام فشردن پدال گاز تاخیر به کار افتادن سوپرشارژر به کمترین حد خود می...


مرسدس بنز کلاس C مدل 2022

مرسدس بنز کلاس C مدل 2022


خودروی مرسدس بنز کلاس C مدل 2022 به عنوان جدیدترین محصول مرسدس بنز در تاریخ 23 فوریه 2021 (یک روز پیش از انتشار این مقاله) رونمایی شد. طراحی زیبا و جذاب مرسدس‌ بنز C 2022 را نمی‌ توان از نسل آخر...


رونمایی از مرسدس بنز مایباخ 6

رونمایی از مرسدس بنز مایباخ 6


از چند وقت پیش، تیزرهای تحریک کننده مرسدس بنز مایباخ 6 در سرتاسر دنیا پخش شده، خوره به جان خودرو دوستان انداخته؛ انگار سلطان اشتوتگارت بازی با ذهن ها را دوست دارد! دعوت می کنیم تیزر زیبای مرسدس بنز مایباخ 6 را...


معرفی مرسدس بنز ویژن EQS

معرفی مرسدس بنز ویژن EQS


مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ از سدان الکتریکی ویژن EQS رونمایی کرد که پاسخ دندان‌شکن آلمانی‌ها به تسلا مدل اس محسوب می‌شود. اگر برایتان سؤال است که خودروهای لوکس در آینده چه شکلی خواهند بود، مرسدس بنز با مدل...


معرفی نسل جدید مرسدس بنز CLA

معرفی نسل جدید مرسدس بنز CLA


مرسدس بنز رسماً نسل جدید مدل CLA را در نمایشگاه CES در لاس وگاس رونمایی کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، نسل تازهٔ این ماشین روی پلت‌فرم A کلاس جدید ساخته شده است. این کوپهٔ چهاردر جدید با 4.69 متر طول...


رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل 2021

رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل 2021


مرسدس بنز کلاس GLA مدل 2021 که نمایانگر قسمت چهارم و پایانی خودروهای ساب‌کامپکت لوکس خودروساز آلمانی است، کراس‌اور کاملا بازطراحی‌شده مرسدس بنز براساس همان پلتفرم مدل‌های گذشته ساخته می‌شود و نسبت به مدل قبلی خود جادارتر می باشد که علاوه...


مرسدس بنز S مدل 2021

مرسدس بنز S مدل 2021


مرسدس بنز اخیرا از لوکس ترین خودروی خود یعنی کلاس S که در سال 2021 عرضه خواهد شد رونمایی کرده است. مرسدس بنز S مدل 2021 نیروی خود را از موتور 3 لیتری توربوشارژ خطی و شش سیلندر سابق خود دریافت خواهد...


گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/05/28
بازدید بازدید: 5498

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند
0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

لندرور رنجرور 2022
0

لندرور رنجرور 2022

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS