نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

استون مارتین DBX 707

مقاله استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند با تصاویر با کیفیت


استون مارتین DBX707 جدید یک SUV است که مانند هیچ یک از شاسی‌بلندهایی که تابه‌حال روانه بازار شده‌اند نیست. چیزی که استون مارتین مدل جدید را از رقبا متمایز می‌کند، ترکیبی منحصربه‌فرد از عملکرد فنی درخشان، پویایی و طراحی عالی، سبک غیرقابل‌انکار و تجمل‌گرایی مطلق است که این خودروی مدرن و لوکس را به اوج قله‌های موفقیت ارتقا می‌دهد. DBX707 که با ویژگی‌های فراوان و قابلیت قانع‌کننده طراحی شده است از هر نظر بهترین SUV موجود در سطح بازارهای بین‌المللی است. برای استون مارتین این به معنای اطمینان از وجود تفاوت‌های ظریف در پشت اعداد بود که یعنی قدرت و سرعت فوق‌العاده‌ای که بادقت استثنایی، استعداد پویا و حس و حال واقعی برای کسب تجربه رانندگی اعتیادآور و منحصربه‌فرد مطابقت دارد.




استون مارتین DBX707 احتمالا قوی ترین شاسی بلند لوکس جهان خواهد بود که با درنظر گرفتن طراحی، دینامیک و شخصیت رضایت بخش راننده به طور گسترده تحسین شده است. DBX707 به طرز درخشانی بر روی این ویژگی های معتبر، طراحی و ساخته شده است و هر قسمت از خودرو برای افزایش عملکرد، تشدید لذت رانندگی و تقویت حضور قدرتمند آن در جاده توسعه پیدا کرده است.

مدیر اجرایی استون مارتین، توبیاس مورز، در مورد DBX707 گفته است: "DBX درست از اولین لحظه معرفی خود، ارزش های سازمانی و طراحی برند استون مارتین را به گونه ای نشان می دهد که ثابت می کند همه SUVها مجبور نیستند با موارد مشابه مطابقت داشته باشند. با DBX707 ما مرزها را در هر زمینه ای جابه جا کردیم تا خودرویی ایجاد کنیم که استانداردهای جدیدی از عملکرد و مطلوبیت را تعیین می کند.

نمای جلو استون مارتین DBX 707

بررسی جامع و کامل استون مارتین DBX707


تیم مهندسی استون مارتین به دنبال تحقق استفاده کامل از پتانسیل موتور 4.0 لیتری V8 توربو شارژ DBX بودند. طراحی و ساخت موتور DBX707 به رهبری رالف ایلنبرگر، رئیس بخش مهندسی استون مارتین، اکنون دارای توربو شارژرهای بلبرینگ و کالیبراسیون موتور سفارشی برای آزادسازی قدرت و گشتاور بیشتر است. همچنین یک گیربکس 9 سرعته خودکار «کلاچ مرطوب» در شاسی بلند استون مارتین جدید تعبیه شده است که این گیربکس با عملکرد بالای خود قادر به مدیریت بارهای گشتاور بسیار افزایش یافته در مقایسه با یک مبدل گشتاور معمولی اتوماتیک است و باعث می شود تا خروجی 4 لیتری V8 به 707 اسب بخار و 900 نیوتن متر افزایش یابد.

نمای جلو استون مارتین DBX 707
یکی از اجزای حاضر در مجموعه ابزارهای بهبودیافته و مؤثر در افزایش عملکرد مثبت استون مارتین DBX707، نصب استاندارد ترمزهای سرامیکی کربنی است. این دیسک های CCB با ابعاد 420 میلی متر در جلو و 390 میلی متر در عقب، توسط کالیپرهای 6 پیستونی گرفته می شوند و منجر به کاهش 40.5 کیلوگرمی وزن بدون فنر می شوند. بهبود خنک کننده ترمز با گرفتن هوا از ورودی خنک کننده اصلی و کف زیرین لنت های ترمز با کارایی بالا که ثبات و اصطکاک عالی را در طیف وسیعی از دما ایجاد می کنند به دست آمده است.

نمای جلو استون مارتین DBX 707
DBX707 همچنین دارای نسخه جدیدی از دیفرانسیل عقب با لغزش محدود الکترونیکی (e-diff) است. این خودرو که برای کنترل 900 نیوتن متر گشتاور کامل تقویت شده است، دارای نسبت درایو نهایی اصلاح شده (کوتاه تر) 3.27 در مقایسه با 3.07 برای DBX V8 است. این مورد به توانایی سرعت استون مارتین DBX707 از طریق دنده های پایین تر کمک می کند و واکنش درون دنده را بهبود می بخشد درحالی که کارایی و بهبود سرعت ارائه شده توسط گیربکس 9 سرعته را حفظ می کند. توزیع گشتاور از جلو به عقب کاملاً خودکار باقی می ماند و می توان تا 100 درصد گشتاور را در صورت تقاضا به محور عقب ارسال کرد. کالیبراسیون دقیق e-diff تضمین می کند که DBX707 چابکی در پیچ ها، حس سبک بودن و ویژگی پویایی یک خودروی اسپرت واقعی را دارد و فناوری شاسی و پیشرانه را ادغام می کند تا شیرین ترین تعادل هندلینگ را پیدا کند و به دنبال حفظ ترکیب بهینه کشش و چابکی همیشگی باشد.

استون مارتین DBX707 دارای سوپاپ دمپر جدید و کالیبراسیون مجدد سوئیچ فنری پویا برای بهبود کنترل بدنه و واکنش فرمان است. سیستم فرمان برقی الکترونیکی نیز برای بهبود کنترل فرمان تنظیم شده است و با توسعه مرکزی برای کمک به راننده برای ایجاد تصویر واضح تری از افزایش بار در پیچ ها در دسترس قرار داده شده است. استون مارتین DBX707 همراه با مدیریت دقیق ارتفاع (حرکت بر روی دست اندازها)، زمین (هنگامی که خودرو در حالت استفاده از ترمز است یا در هنگام شتاب گرفتن است) و چرخش بدنه، به راننده توانایی بیشتر و بهتری برای تنظیم انحراف خودرو با حالت طبیعی می دهد. توسعه ورودی های پدال و فرمان با تغییرات و جزئیات بیشتری در سیستم eARC (Electronic Active Roll Control) اصلاح شده که حس چابکی خودرو را افزایش می دهد و تعادل دینامیکی آن را بهبود می بخشد.

نمای جلو استون مارتین DBX 707
برای تأکید بر صحت این موضوع که استون مارتین DBX707 بر روی امنیت و آسایش راننده متمرکز شده است، برخی تغییرات و پیشرفت ها نیز در حالت های Dynamic Drive اعمال شده است. "Race Start" در حالت های GT Sport و Sport+ موجود است تا شتاب لحظه ای خودرو را به حداکثر برساند و عملکردی واقعاً پیشرفته و جالب توجه را به نمایش بگذارد. موارد اصلاح شده در جعبه انتقال سیستم چهارچرخ محرک، هماهنگی بیشتر و کنترل دقیق تری را بین خط محرکه و سیستم ESP به ارمغان می آورد تا تجربه رانندگی طبیعی تر و شبیه به خودروهای اسپورت داشته باشد.

نمای جلو استون مارتین DBX 707
به منظور کنترل درایور، استون مارتین DBX707 کنسول پیشرفته و اصلاح شده ای را معرفی کرده است که شامل سوئیچ های انتخاب حالت درایو جدید است. در حال حاضر، به جای نیاز به واردکردن یک منوی فرعی در سیستم اطلاعات و سرگرمی، راننده بلافاصله با نوک انگشت حالت ها و تنظیمات کلیدهای پویا را کنترل می کند. این موارد شامل وجود دکمه های اختصاصی برای حالت تعلیق، ESP، حالت انتخاب دنده دستی که اکنون به جای بازگشت به حالت خودکار به صورت دستی مانند یک خودروی اسپورت نگه داشته می شود و سوئیچ فعال اگزوز که دریچه های سیستم اگزوز اسپرت چهار لوله اگزوز جدید را بدون نیاز به آن باز می کند. مطابق با استانداردهای مهندسی استون مارتین، نمای بیرونی و داخلی DBX707 به همان اندازه که طراحی کاملی را دریافت کرده است، نتیجه فوق العاده ای نیز داشته است و کاملاً دارای حالتی اسپرت است اما با سبک و توجه به جزئیات که به درستی از استون مارتین انتظار می رفت.

نمای کنار استون مارتین DBX 707
در بخش جلویی طراحی های جدید، DBX دارای جلوپنجره بزرگ تر و طراحی کاملاً جدید DRL با ورودی های هوا و کانال های خنک کننده ترمز به علاوه نمایه جداکننده جلو است. جلوپنجره کروم ساتن خودرو بزرگ شده تا به طور قابل توجهی جریان هوای خنک کننده را به V8 با عملکرد فوق العاده بالا و گیربکس 9 سرعته جدید انتقال دهد. دور پنجره های کروم ساتن تیره و تیغه های کاپوت لوور جدید کاملاً با جلوپنجره و اسپلیتر مشکی براق هماهنگی دارند و در امتداد با رکاب های جانبی مشکی براق ادامه می یابند که اکنون نمایه ای عمیق تر دارند تا به DBX707 طراحی جدیدتری هدیه کنند.

نمای کنار استون مارتین DBX 707
با بهبود فرم زیبایی شناختی و عملکرد آیرودینامیکی، یک اسپویلر لبه ای جدید به بال سقف اضافه شده است تا نیروی بالابری را کاهش دهد و پایداری در سرعت بالا را افزایش دهد. همچنین با یک دیفیوزر دوقلوی عقب که به طور قابل توجهی بزرگ شده است تا با سیستم اگزوز چهارگانه جدید با قطر بزرگ روبرو شود، تلاش شده تا سیستم خودرو کاملاً در این بخش توسعه یافته شود. این اگزوز جدید با رنگ مشکی ساتن تکمیل شده است تا رنگ مشکی براق دیفیوزر را تطبیق دهد و صدایی منحصربه فرد ارائه دهد. تکمیل قسمت عقب، سپر جدید خودرو را با دریچه های یکپارچه پانل یکپارچه تغییر می دهد و فیزیک عضلانی شاسی بلند استون مارتین DBX707 را برجسته تر می کند.

نمای کنار استون مارتین DBX 707

نمای کنار استون مارتین DBX 707

نمای عقب استون مارتین DBX 707

نمای عقب استون مارتین DBX 707

نمای عقب استون مارتین DBX 707

نمای عقب استون مارتین DBX 707

نمای عقب استون مارتین DBX 707

استون مارتین DBX 707

استون مارتین DBX 707

نمای داخلی استون مارتین DBX707


نمای داخلی استون مارتین DBX 707
تم اسپرت به کاررفته در طراحی خودرو در داخل با صندلی های اسپرت که به صورت استاندارد تعبیه شده اند ادامه می یابد و تمام گزینه های موجود در صندلی با تنظیم برقی 16 جهته به علاوه گرمایش جلو و عقب به صورت استاندارد ارائه می شوند. سه انتخاب از محیط های داخلی وجود دارد - Accelerate متناسب با استاندارد که ترکیبی از چرم و Alcantara را دارد، و همچنین Inspire - Comfort و Inspire Sport اختیاری که دارای چرم نیمه آنیلین کامل با بال های استون مارتین دوزی شده در بدنه است.

نمای داخلی استون مارتین DBX 707
به علاوه در نظر داشته باشید که پشتی سر صندلی ها یک نوار کنتراست در مرکز صندلی و الگویی سوراخ شده در پشتی صندلی و بالشتک پایه صندلی دارد. همانند نمای بیرونی این مدل از استون مارتین، نمای داخلی DBX707 به صورت استاندارد دارای روکش کرومی تیره است. کروم روشن و فیبر کربن را می توان به عنوان یک گزینه مشخص و در دسترس به یادداشت و همچنین می توان از روکش مشکی استاندارد با روکش فیبر کربن یا روکش مش فلزی برنزی را که به صورت آپشن در این مدل موجود است استفاده کرد.

نمای داخلی استون مارتین DBX 707

نمای داخلی استون مارتین DBX 707

برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس

نظر شما در مورد استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ استون مارتین

کوپه لوکس و اسپورت استون مارتین DB11

کوپه لوکس و اسپورت استون مارتین DB11


استون مارتین با جدیدترین خودروی خود یعنی DB11 پا به نمایشگاه ژنو سال 2016 گذاشت. خودرویی که با پرش از مدل DB9، اولین محصول از قرن دوم حیات این شرکت محسوب می شود. کوپه لوکس و اسپورت استون مارتین DB11 روی...


نگاهی دیگر به استون مارتین ویراژ

نگاهی دیگر به استون مارتین ویراژ


قدرت، زیبایی، روح. چند خودرو را می شناسید که در هنگام روشن شدن این سه واژه را مقابل چشمان شما پدیدار کند؟ من یک خودرو را می شناسم. استون مارتین ویراژ خودرویی با بدنه ای از جنس آلومینیوم سبک وزن و پلت...


استون مارتین DBS GT زاگاتو مدل 2020

استون مارتین DBS GT زاگاتو مدل 2020


استون مارتین بالاخره از خودروی DBS GT زاگاتو مدل 2020 با انتشار تصاویری جدید از خودروی نهایی رونمایی کرد. این همان خودرویی است که فقط به صورت جفت با خودرو DB4 GT زاگاتو فروخته خواهد شد و جالب است بدانید از...


استون مارتین مدل دی ‌بی 10 جیمز باند فروخته شد

استون مارتین مدل دی ‌بی 10 جیمز باند فروخته شد


استون مارتین مدل دی‌ بی 10 (Aston Martin DB10) که در فیلم «شبح»، آخرین فیلم از سری جیمز باند، مورد استفاده قرار گرفته بود، در حراج کریستی شهر لندن زیر چکش حراجی رفت. فرایند مزایده این خودروی معروف بسیار فشرده و...


معرفی استون مارتین DBS 2019

معرفی استون مارتین DBS 2019


پرچمدار جدید استون مارتین با کد DBS سوپرلگرا و قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار دلار، از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۷۱۵ اسب بخار استفاده می‌کند. تیزری زیبا از استون مارتین DBS 2019 مشاهده نمایید:...


استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ولانته

استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ولانته


اوایل تابستان امسال، استون مارتین اعلام کرد که ۹۹ نمونه از مدل تهاجمی ونکوئیش زاگاتو را تولید خواهد کرد. با توجه به محبوبیتی که نسخه کوپه داشته، این خودروساز درصدد است که همین تعداد را برای تولید یک نسخه  رودستر، یعنی...


اولین شاسی بلند آستون مارتین DBX

اولین شاسی بلند آستون مارتین DBX


خودروی شاسی بلند استون مارتین DBX اولین خودروی شاسی‌بلند تاریخ استون مارتین می باشد که در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی شد. تشخیص DBX به عنوان یک عضو خانواده استون مارتین سخت نیست و فرم آشنای چراغ‌ها و جلوپنجره استون مارتین نیازی به...


رونمایی از اولین شاسی بلند آستون مارتین DBX

رونمایی از اولین شاسی بلند آستون مارتین DBX


خودروی شاسی بلند استون مارتین DBX اولین خودروی شاسی‌بلند تاریخ استون مارتین می باشد که در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی شد. تشخیص DBX به عنوان یک عضو خانواده استون مارتین سخت نیست و فرم آشنای چراغ‌ها و جلوپنجره استون مارتین نیازی به...


مبل امیران
0

مبل امیران

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

خانه داتام
0

خانه داتام

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1400/11/20
بازدید بازدید: 1640

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

لندرور رنجرور 2022
0

لندرور رنجرور 2022

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

رولز رویس بوت تیل 2021 رونمایی شد
0

رولز رویس بوت تیل 2021 رونمایی شد

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS