نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

لندرور رنجرور 2022

آموزش پرایس اکشن در فارکس
لندرور رنجرور 2022

مقاله لندرور رنجرور 2022 با تصاویر با کیفیت


لندروور رنجروور 2022 جدید با زیبایی خیره کننده خود و طراحی مبتنی بر اصول مدرنیته، راه تحول در جهت مثبت را ادامه می دهد و با قدرت تمام به سمت افزایش قدرت انتخاب های مصرف کنندگان و شخصی سازی تمام آپشن های این خودروی جدید و لوکس برای مصرف کنندگان گام برداشته است.

لندروور رنجروور جدید نسخه پیشرفته تر و لوکس تر مدل های قبلی رنجروور طی 50 سال اخیر است که با ترکیب و ایجاد ارتباط میان المان های زیبایی، راحتی و پرستیژ توانسته برای سال های زیادی در صدر محبوب ترین خودروهای لوکس از نگاه مصرف کنندگان و کارشناسان حوزه خودرو باشد. استفاده از تکنولوژی های روز در کنار طراحی مدرن مدل جدید رنجروور کاملا مشهود است.

پیشرانه های هیبریدی مناسب و پلاگین های هیبریدی کارآمد در کنار نگاه استراتژیک شرکت لندروور برای الحاق موتورهای الکتریکی به خط تولید مدل های آینده رنجروور تا سال 2024 و طراحی زیبا و عالی کابین داخلی و استفاده از فضای داخلی چهار، پنج و هفت نفره به علاوه استفاده از استانداردهای روز دنیا و حتی ارتقای این استانداردها در جهت مثبت، رنجرورر را تبدیل به یک برند خانگی محبوب و البته لوکس و مدرن کرده است.

تیری بولوره، مدیر اجرایی لندرور می گوید: "رنجروور مدل جدید، تجلی عالی از دیدگاه شرکت ما برای ایجاد مطلوب ترین وسیله نقلیه در رده لوکس در سطح جهان برای باهوش ترین و خاص ترین مشتریان است. یک نوآوری پیشگام که بیش از 50 سال است که نشانه بارز رنجروور بوده است."

معماری و طراحی لندروور رنجروور مدل جدید کاملا انعطاف پذیر است و نکته مهم و قابل توجه در این باره استفاده از سیستم MLA-Flex است که به نوعی می توان گفت که زیر بنای طراحی و تولید این شاسی بلند لوکس و دوست داشتنی است. قابلیت های فراوان و زیبایی خاص رنجروور مدل جدید را در کنار توانایی شگفت انگیز در هندلینگ و چابکی آن تا ظرافت شاهکارانه در طراحی را در کنار یکدیگر قرار دهید تا به عظمت و عالی بودن این شاسی بلند زیبا پی ببرید.

استفاده از روش ها و متد های جدید و توسعه یافته دنیای مهندسی پیشرفته و ترکیب این مورد با سطح جدیدی از توسعه اینترنت اشیا و واقعیت مجازی و تکنولوژی های مشابه، سطح جدیدی از کیفیت و رضایت را رو به مصرف کنندگان گشوده است.

لندرور رنجرور 2022
یک جفت پیشرانه طراحی شده مخصوص خودروهای الکتریکی هیبریدی و پلاگین گستره وسیع (PHEV) نوآورانه همراه با انتشار CO2 کمتر از 30 گرم در کیلومتر را با برد رانندگی کاملاً الکتریکی تا 100 کیلومتر (62 مایل) ارائه می‌کند و محدوده مورد انتظار در دنیای واقعی را به حداکثر توان ممکن می رساند. 80 کیلومتر (50 مایل) - برای مصرف کنندگان این لندروور رنجروور مدل جدید کافی است تا 75 درصد سفرهای درون شهری و حتی برون شهری خود را فقط با استفاده از موتور الکتریکی تعبیه شده در خودرو انجام دهند.

شاسی بلند لوکس لندروور رنجروور مدل 2022 در دسته بندی های SE ،HSE و Autobiography موجود است. نسخه اول این مدل از رنجروور در طول سال اول تولید خود بر اساس اتوبیوگرافی و دارای مشخصات منحصر به فرد این خودرو در دسترس مصرف کنندگان خواهد بود. این مورد به طور انحصاری در پوشش Sunset در میان پنج رنگ خارجی موجود است. هر دو طرح بدنه استاندارد (SWB) یا شاسی بلند (LWB) با پنج صندلی در دسترس هستند، در حالی که مدل جدید رنجروور LWB با ردیف سوم برای راحتی بیشتر برای استفاده حداکثر هفت بزرگسال از این مدل در دسترس است.

Range Rover SV تعریفی جدید و نوآورانه از تجمل و شخصی سازی Range Rover از سوی متخصصان در Operations Vehicle Special است که انتخاب های بسیار زیادی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و همین مورد نشان دهنده اهمیت بالای حقوق مصرف کنندگان برای شرکت لندروور و البته طراحان و توسعه دهندگان رنجروور است. مدل SV در هر دو طرح بدنه SWB و LWB با ویژگی‌های انحصاری از جمله طرح‌های جدید SV Serenity و SV Intrepid و پیکربندی SV Signature Suite با چهار صندلی موجود است.

بررسی فرایند مدرنیته شدن


نسل پنجم SUV لوکس، فلسفه و استراتژی های طراحی و توسعه مدرن لندرور را با تعریفی جدید از رونمایی علامت تجاری خود برای ایجاد یک تعریف طراحی باورنکردنی به سطح بالاتری می برد. همچنان رو به جلو و در حال توسعه است و در فرایند مدرنیته شدن، زیبایی شناسی و پیچیدگی را به آخرین پرچمدار لندروور می آورد.

لندرور رنجرور 2022
پروفسور Gerry McGovern OBE، مدیر ارشد خلاقیت جگوار لندرور، گفت: "Range Rover جدید خودرویی است با شخصیتی بی نظیر، از وجود توانایی مهار چالش های بیرونی به شکل کاملا بی عیب و نقص تا پناهگاه آرام و بی عیب و نقص کابین داخل خودرو. با هوش خلاق و یک میل به کمال، از روند تکنولوژیکی پیروی نمی کند، اما با یک فلسفه طراحی مدرن، همراه با بیش از 50 سال تکامل، به سادگی مطلوب ترین رنجروور ساخته شده است.

رنجروور جدید با سه لاین تعریف می شود که می تواند منشا آنها را در طول نسل ها ردیابی کند.لاین سقف در حال سقوط، لاین وسط قوی و لاین آستانه بالا رفتن. این ویژگی‌های علامت تجاری با یک برآمدگی کوتاه مشخصه در جلو و یک دم قایق جدید متمایز در عقب - با درب عقب دوشاخه عملی - ترکیب می‌شوند تا نمایه‌ای زیبا ایجاد کنند که حضور بی‌نظیر رنجروور را نشان می‌دهد.

لاین وسط ناگسستنی توجه لندرور را به جزئیات نشان می دهد زیرا لبه گرد درب به لطف یک فینیشر دور کمر مخفی مهندسی شده با ظاهری ساده و تمیز با شیشه برخورد می کند. فن‌آوری طراحی‌شده با شیشه‌های هموار، نور مخفی تا روشنایی و جزئیات دقیق ترکیب می‌شود تا این تصور را ایجاد کند که خودرو از حالت جامد بیرون آمده است.

طراحی داخلی و بیرونی پیچیده این مدل از رنجروور ظاهری تمیز، شیک و مدرن را ارائه می کند و به ضریب درگ 0.30 کمک می‌کنند و این مدل ها را به کارآمد ترین شاسی‌ بلند لوکس از نظر آیرو دینامیک در جهان تبدیل می‌کنند.


طراحی و توسعه فضای داخلی خودرو کاملا مجلل و لوکس و مبتنی بر به کار گیری فناوری‌ های مدرن و به روز، شهودی و کاربردی است که برای ایجاد هماهنگی با بهترین متریال و نوآوری‌های رفاهی طراحی شده است تا پناهگاهی آرام برای همه سرنشینان ایجاد کند و موجب تجربه ای بی نظیر در هر بار استفاده از این خودرو باشد.

پالت رنگ بیرونی نسبت های ظریف و سطوح تمیز جدید رنجروور را ارتقا می دهد در حالی که گزینه های داخلی پایدارتر، مسئولیت پذیرتر و پیشروتر از همیشه هستند. مشتریان انتخاب گسترده‌تری از مواد و پرداخت‌ها دارند، از جمله منسوجات نوآورانه و پارچه‌های Ultrafabrics ™ لمسی با ادامه رابطه پیشگام لندرور با Kvadrat™ - سازنده پیشرو در اروپا برای منسوجات ممتاز. این محصول با Ultrafabrics™ ترکیب می شود تا یک گزینه مادی مشخص ایجاد کند که سبک تر است و تنها یک چهارم CO2 چرم سنتی را تولید می کند.

بررسی فرایند انتخاب های بی نظیر


رنجروور مدل جدید، با طراحی مدرن خود هر سفری را به مناسبتی برای به یاد ماندن تبدیل می‌کند و فناوری پیشرفته را با تجملات مدرن ترکیب می‌کند تا برای هر سرنشین، از جمله سرنشینان صندلی‌های ردیف سوم جدید، ظرافتی بی‌نظیر و در عین حال بسیار کاربردی ارائه دهد. با حذف صداهای ناخواسته، ارتعاشات و حواس پرتی ها و کاهش بار شناختی راننده و سرنشینان، مصرف کنندگان و مسافران مدل های جدید رنجروور حتی پس از طی کردن طولانی ترین سفرها با احساس شادابی و حال بسیار خوب به مقصد می رسند. طراحی رنجروور های جدید بر اساس ایجاد تجربه کاربری مناسب و احترام به حقوق مصرف کنندگان توسعه پیدا کرده است.

نیک کالینز، مدیر اجرایی برنامه‌های خودرو جگوار لندرور، می‌گوید: رنجروور جدید درس‌های آموخته‌شده از ۵۰ سال تکامل را می‌گیرد و آن‌ها را با فناوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کند تا ظرافت، راحتی و رفاه عالی را ارائه دهد. این کار را از طریق قبل انجام می‌دهد و سیستم تعلیق خالی که خودرو را برای پیچ‌های آینده آماده می‌کند، حذف نویز نسل بعدی با بلندگوهای جدید پشت و فناوری هوای پاک که می‌تواند به کاهش قابل توجه بو و ویروس‌ها کمک کند. یکی از آرام‌ترین، آرامش‌بخش‌ترین و مدرن‌ترین تجربه‌های سفر لوکس قابل تصور را ایجاد می‌کند.

لندرور رنجرور 2022
فناوری پیشرفته بلندگو با توجه به نقاط ضعف گذشته و بر اساس اصلاحات اساسی ارائه شده توسط معماری بدنه MLA-Flex طراحی شده است و برای ارائه آرامش و امنیت کابین تضمین می کند که مسافران از تجربه ای درجه یک لذت ببرند. این دستگاه از سیستم صدای امضای مریدین 1600 واتی برای ایجاد یکی از آرام‌ ترین فضاهای داخلی خودرو در جاده‌ها استفاده می‌کند، با بلندگوهای 20 واتی اضافی در چهار پشتی سر اصلی برای تجربه همه جانبه صدا از طرفین و البته با بالا ترین کیفیت.

نسل سوم سیستم حذف نویز فعال لرزش چرخ ها، صدای لاستیک و صداهای موتور منتقل شده به داخل کابین را کنترل می کند و یک سیگنال لغو تولید می کند که از طریق 35 بلندگوی سیستم پخش می شود. اینها شامل یک جفت بلندگو با قطر 60 میلی متر در پشت سر برای هر یک از چهار سرنشین اصلی کابین است که مناطق آرام شخصی را شبیه به استفاده از هدفون های پیشرفته ایجاد می کند.

رنجروور جدید سطوح جدیدی از رفاه را برای بخش SUV لوکس به ارمغان می آورد و Cabin Air Purification Pro نقطه اوج این فناوری پیشگام است. ترکیبی از فناوری dual-nanoeTM X برای کاهش آلرژن و حذف پاتوژن، برای کمک به کاهش قابل توجه بو و ویروس ها، در حالی که مدیریت CO2 و فیلتر هوای کابین PM2.5 کیفیت هوا را بهبود می بخشد. فناوری پیشرفته nanoeTM X از نظر علمی ثابت شده است که به طور قابل توجهی ویروس ها و باکتری ها از جمله ویروس SARS-CoV-2 را کاهش می دهد. فناوری نوآورانه در هوا فعال است، بنابراین ذرات برای به دام افتادن و خنثی شدن نیازی به عبور از فیلتر ندارند. دومین دستگاه nanoeTM X در ردیف 2 کارایی خود را برای همه سرنشینان بهینه می کند و عملکرد بسیار بالایی را از خود به نمایش می گذارد که در نوع خود بسیار قابل توجه است.


در سال 1992 رنجروور اولین SUV لوکسی بود که دارای سیستم تعلیق بادی الکترونیکی بود و رنجروور جدید این رویکرد پیشگامانه را با Dynamic Response Pro و سیستم تعلیق پیشگیرانه ادامه می‌دهد که از داده‌های ناوبری eHorizon برای خواندن مسیر پیش رو و آماده‌سازی سیستم تعلیق استفاده می‌کند تا پاسخ کاملی را به نیاز های مصرف کنندگان ارائه دهد.

لندرور رنجرور 2022
این فناوری هوشمند همچنین همراه با کروز کنترل تطبیقی و کمک فرمان برای مناسب کردن حرکات خودرو ناشی از تغییرات ناگهانی سرعت استفاده شده است. سیستم تعلیق کاملاً مستقل از زیربنای سواری مجلل است و دارای اولین محور عقب پنج پیوندی لندروور است که با استفاده از فنرهای هوایی پیشرفته، کابین را از درگیر شدن با مشکلات سطحی به طور موثرتر از همیشه جدا می کند.

رنجروور جدید همچنین اولین لندرور است که دارای درب های کمکی با قابلیت تشخیص خطر یکپارچه و ویژگی های ایمنی است که قابلیت بسته شدن آسان درب را افزایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که هر سفری با ظرافت و به دور از پیچیدگی ها و البته بی دردسر شروع و پایان می یابد. هر چهار درب سرنشین دارای مولد برق کمکی هستند و علاوه بر آن می توان به این نکته توجه داشت که می توان از طریق صفحه نمایش Pivi Pro کنترل موارد دل خواه را برای ورود و خروج بی عیب و نقص درون جاده ای در هر شرایطی، از جمله در زوایای تا 10 درجه خارج از جاده را به خوبی کنترل و مدیریت کرد. تشخیص خطر پیشرفته به این معنی است که درها می توانند به طور خودکار تا زمانی که برطرف شدن ایرادات فنی درب اتفاق بیافتد مکث کنند. درب عقب دو تکه دو تکه که از سال 1970  از مشخصات و ویژگی های بارز رنجروور بوده است، برای سال 2021 به روز شده است و مجموعه ای از فناوری های جدید همراه با تطبیق پذیری و راحتی بیشتری را ارائه می دهد.

در داخل کابین، طبقه جدید همه کاره Loadspace از چمدان و لوازم شخصی سرنشینان محافظت می کند و راحتی و دسترسی به خواسته ها را افزایش می دهد. پانل کف خودرو که به شکل کاملا هوشمندانه طراحی شده و توسعه پیدا کرده است را می توان به سمت جلو، در سراسر عرض ناحیه بار در اطراف نقطه میانی آن بالا برد، و پارتیشنی را تشکیل داد که حاوی اقلام کوچکتر است و هنگام تخلیه آن ها را در دسترس قرار می دهد. همچنین می تواند در امتداد لبه جلویی خود به عقب بچرخد تا در هنگام استفاده از درب عقب پایینی به عنوان صندلی در فضای باز به عنوان تکیه گاه عمل کند. مجموعه رویدادهای جدید Tailgate، مفهوم تکیه‌گاه همه‌کاره Loadspace Floor را با ترکیب نور اضافی، ویژگی‌های صوتی و بالشتک‌های طراحی‌شده برای ایجاد موقعیت عالی برای آرامش در فضای باز، به بعد جدیدی از امکانات و تکنولوژی های روز می‌ برد.

در مدل‌های پنج‌نفره این مدل از رنجروور ها از پوشش فضای بار تاشو خودکار جدید استفاده می‌کنند. با ترکیب عملی بودن یک پوشش سفت و سخت و وجود راحتی در طراحی جمع شونده، هنگامی که درب عقب بالایی باز می شود، به زیبایی عقب می نشیند تا دسترسی نامحدود به ناحیه بار، بدون باز کردن درب پایینی، فراهم شود.

بررسی توانایی های دیگر


گل سرسبد خانواده لندروور به لطف سیستم ‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته که با هماهنگی کامل کار می‌کنند و با معماری جدید بدنه MLA-Flex فعال می‌شوند، اوج توانایی‌های پیشرفته خود را به طیف وسیعی از مخاطبان نشان می‌دهد. این توانایی بی‌نظیر و قابلیت دینامیکی توسط کنترل شاسی یکپارچه لندروور کنترل می‌شود و یک سیستم کنترل واحد برای مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته است که دینامیک خودرو را متناسب با هر مایل در هر سفر تنظیم می‌کند، تا به‌طور پیشگیرانه و واکنشی ویژگی‌های رانندگی را تنظیم کند.

Rory O'Murchu، مدیر خطوط تولید خودرو جگوار لندرور، گفت: "رنجروور جدید سخت افزار پیشرفته را با یک جعبه ابزار پیشگام از فناوری ها و نرم افزارهای دیجیتال ترکیب می کند که همه با معماری پیشرفته الکتریکی ما امکان پذیر شده اند که رنجروور را از یک دنیای مکانیکی به یک دنیای الکترونیکی منتقل می کند. سیستم کنترل یکپارچه شاسی جدید ما نمونه بارز این فلسفه است و مجموعه‌ای از فناوری‌های پیش‌بینی‌کننده و واکنش‌پذیر را هماهنگ می‌کند که این مدل از  رنجروور طراحی شده را راحت‌ترین و چابک‌ترین رنجروور تولید شده می‌سازد."


هر رنجروور جدید دارای فرمان تمام الکترونیک برای رانندگی با کم ترین چالش همراه با پایداری بالا در هر گونه سرعتی و قدرت مانور بهبود یافته در سرعت‌های پایین است که تضمین می‌کند در جاده‌های باز و در خیابان‌های تنگ شهری به دارای عملکرد یکسان و مناسبی باشد.

محور عقب با کارکرد الکتریکی تا هفت درجه زاویه فرمان را فراهم می‌کند و در سرعت‌های پایین، چرخ‌های جلو را خارج از فاز می‌چرخاند و به رنجروور جدید یک امکان چرخشی کمتر از ۱۱ متر می‌دهد که کم ترین امکان چرخشی در بین محصولات لندرور است. در سرعت‌های بالاتر، محور عقب با چرخ‌های جلو هم فاز می‌شود تا ثبات و راحتی بیشتری ایجاد شود.

رنجروور مدل جدید همچنین اولین لندرور است که دارای Dynamic Response Pro است. سیستم کنترل غلتک الکترونیکی فعال جدید 48 ولتی سریع‌تر و کارآمدتر از تنظیم هیدرولیک است که با ظرفیت گشتاور تا 1400 نیوتن‌متر به میله‌ها وارد می‌شود تا حرکات خودرو را تحت کنترل نگه دارد.

سیستم تعلیق بادی کاملاً مستقل، کابین داخل خودرو را به طور موثرتر از همیشه از مشکلات سطحی جدا می کند تا در همه حال وضعیتی کاملا ثابت داشته باشند. این سیستم حجم فنرهای هوای پیشرو در خودرو را با دمپرهای دو سوپاپه ترکیب می کند که همه این موارد توسط نرم افزار کنترل Adaptive Dynamics توسعه یافته است و توسط گروه مهندسی داخلی لندروور مدیریت می شوند.

گیربکس هوشمند تمام چرخ متحرک (iAWD) توسط سیستم هوشمند درایو لاین دینامیک (IDD) لندروور کنترل می‌شود که سطوح چسبندگی و ورودی‌های راننده را 100 بار در ثانیه برای توزیع پیش‌بینی گشتاور بین محورهای جلو و عقب و در سراسر محور عقب کنترل می‌کند و برای عملکرد بهینه در داخل و خارج از جاده دارای کاربرد های فراوان است.

علاوه بر موارد گفته شده، هر مدل از رنجروور دارای دیفرانسیل عقب قفل فعال است. این امر باعث بهینه سازی کشش از محور عقب در هنگام پیچیدن با سرعت بالا، روی سطوح لغزنده و در حین اتصال چرخ های خارج از جاده می شود و قابلیت های خودرو را افزایش می دهد و اطمینان راننده را به بالا ترین حد ممکن می رساند.

همه این فناوری ها به سیستم Terrain Response 2 لندروور وارد می‌شود که سیستم‌های شاسی مختلف را مدیریت می‌کند تا به طور خودکار تنظیمات کاملی را برای محیط اطراف، از انتخاب شش حالت رانندگی، برای به حداقل رساندن بار کاری راننده در همه وضعیت های آب و هوایی و رانندگی فراهم کند. از طرف دیگر، راننده می‌تواند مناسب‌ترین تنظیمات را به‌صورت دستی انتخاب کند یا از قابلیت پیکربندی Terrain Response برای ایجاد یک تنظیم شاسی سفارشی استفاده کند.

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

لندرور رنجرور 2022

بررسی تکنولوژی های فضای داخلی رنجروور


طراحی رنجروور های مدل جدید، نسل قبلی نوآوری های پیشگام خود را با توسعه مجموعه ای از فناوری های طراحی شده برای افزایش راحتی، کارایی، ظرافت و ایمنی فضای داخلی و خارجی خودرو حفظ می کند. جدیدترین معماری خودروهای الکتریکی لندروور (EVA 2.0) توانمندساز اصلی است و شامل به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری (SOTA) برای بیش از 70 ماژول الکترونیکی است، به این معنی که رنجروور جدید دائماً تکامل می‌یابد، بهبود می‌یابد و همچنان پابرجا می‌ماند و تا به امروز به بالا ترین حد از تکامل و توسعه خود رسیده است.


توسعه رنجروور مدل جدید با به کار گیری آمازون الکسا، یکپارچه سازی تجربه داخلی خودرو را متحول می کند. استفاده از دستورات صوتی، طبیعی و بصری یک قدم فراتر از رابط‌ های صفحه لمسی یا دکمه‌ ای است و به کاهش بار شناختی کمک می‌کند و حس لوکس بودن و مدرن بودن با کمترین چالش و مشکل را ارائه می‌دهد. به این ترتیب، قابلیت‌های الکسا به مصرف کنندگان و سر نشینان این امکان را می‌دهد تا همه چیز را از ویژگی‌های سرگرمی اطلاعاتی مورد علاقه و انتخاب آهنگ موسیقی گرفته تا ناوبری یا مخاطبین تلفن مدیریت کنند و تمام این امکانات و ویژگی ها در بهترین شرایط و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا ارائه می شود. بار دیگر می توان میزان اهمیت طراحی رنجروور برای آسایش مصرف کنندگان و سر نشینان این مدل را در کنار اهمیت احترام به حقوق مصرف کنندگان را در توسعه این مدل مشاهده کرد.

تکنولوژی هوش مصنوعی صوتی الکسا در رنجروور مدل جدید تعبیه شده است تا مصرف کنندگان و سر نشینان این خودروی لوکس توانایی تعامل یکپارچه و کاربردی در سطح بعدی را تجربه کنند. قابلیت های الکسا علاوه بر آن چه به آن اشاره شد به مصرف کنندگان خودرو این امکان را می دهد که اخبار، آب و هوا و هر نوع جلسه ای که برنامه ریزی شده است را با استفاده از به کار گیری دستورات صوتی ساده و برنامه ریزی شده بررسی کنند. این سیستم حتی می تواند چراغ های خانه شما را روشن کند و به سایر دستگاه های دارای الکسا متصل شود. استفاده از این تکنولوژی نقش مهمی در مدیریت برنامه های روزانه و مدیریت و صرفه جویی در زمان دارد. استفاده از هوش مصنوعی در صنعت خودروسازی به عنوان یک پیشرفت استراتژیک محسوب می شود که می تواند انسان ها را وارد بعد جدیدی از زندگی کند.

الکسا علاوه بر Wireless Apple CarPlay® و Wireless Android Auto™ می‌تواند با گفتن «Alexa» یا فشار دادن دکمه Alexa روی صفحه لمسی مرکزی راه‌اندازی شود. برای راه اندازی الکسا به هیچ گونه تلفن همراه یا دستگاه خارجی نیاز نیست، بلکه فقط با استفاده از جزئیات حساب آمازون مصرف کنندگان و کاربران و اتصال به شبکه اینترنت می توان دستگاه را راه اندازی کرد و با استفاده از این تکنولوژی سطح بالا، تجربه جدیدی از زندگی را به وجود آورد.

نیک راجرز، مدیر اجرایی در بخش مهندسی محصول، جگوار لندرور، گفت: "رنجروور جدید توانایی عالی در جاده و تمام مسیر های زمینی را با به کار گیری پیشرانه های برقی و ارائه سطوح جدیدی از قابلیت های جدید ترکیب می کند. در تلاش برای راحتی، ما وسواس داشته ایم که با استفاده از علم انسانی و درک فعالیت مغز برای به حداقل رساندن تأثیر شناختی و اطمینان از کارکرد این فناوری های پیشرفته در هماهنگی مطلق، تجربه رانندگی واقعاً بی دردسر و هیجان انگیزی را ایجاد کنیم. این وظیفه یک مهندس است که زندگی مردم را بهتر کند، و این دقیقاً همان کاری است که رنجروور جدید برای شما انجام خواهد داد. "


رنجروور جدید فناوری اطلاعات سرگرمی Pivi Pro لندرور را با تعبیه بزرگترین صفحه نمایش لمسی خود ارتقا داده است که صفحه نمایش منحنی و شناور 13.1 اینچی سبک معماری داخلی را با طراحی قاب مینیمالیستی به صورت کاملا هوشمندانه ترکیب کرده است. با استفاده از جدیدترین فناوری مصرف کننده برای ارائه یک رابط الهام گرفته از گوشی های هوشمند، با سوئیچ های سخت مناسب برای کنترل آب و هوا، کنترل بصری همه عملکردهای اصلی خودرو را فراهم می کند.


Pivi Pro در هماهنگی با یک صفحه نمایش درایور تعاملی 13.7 اینچی نیمه شناور جدید و زیبا کار می کند که دارای گرافیک های جدید با وضوح بالا مبتنی بر یک طرح سه پانل است که به طور مستقیم طراحی صفحه اصلی Pivi Pro را منعکس می کند. مشتریان می‌توانند از میان پیکربندی‌های مختلف، از جمله طرح‌بندی آنالوگ معمولی، با استفاده از کنترل‌های فرمان، یکی را انتخاب کنند.


برای اولین بار در طراحی یک مدل لندروور، نمایشگر مرکزی، بازخورد لمسی را زمانی که که سر نشینان صفحه را لمس کرده و فشار می دهند، ارائه می شود و این امکان را به کاربران می دهد تا بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه، تأیید مثبت را احساس کنند و نیاز به دور کردن دید و عدم توجه به جاده را کاهش می دهد و Pivi Pro را حتی بیشتر بصری می کند.

سرنشینان عقب خودرو می توانند از سیستم سرگرمی صندلی عقب (RSE) جدید لذت ببرند که صفحه نمایش لمسی 11.4 اینچی HD قابل تنظیم را در پشت صندلی های جلو تعبیه کرده است. آن ها می توانند به طور مستقل کار کنند و از اتصال اکثر دستگاه ها با درگاه HDMI پشتیبانی می کنند، در حالی که استفاده از قابلیت Wi-Fi hotspot به این معنی است که مسافران صندلی عقب می توانند از سرگرمی های تلویزیون هوشمند در حال حرکت لذت ببرند.کنترل صفحه لمسی هشت اینچی صندلی عقب نصب شده در پشتی وسط صندلی های عقب کلاس Executive، کنترل سریع و شهودی را برای موقعیت مناسب فراهم می کند و تجربه لوکس از به کار گیری صندلی عقب را ارتقا می دهد.

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022
نورپردازی تمام ال ای دی کارآمد و قدرتمند در همه مدل های رنجروور جدید ارائه می شود و با به کار گیری چراغ های جلوی دیجیتال LED با وضوح بالا، برد پرتو تا 500 متر را فراهم می کند. آنها جزئیات استثنایی در طراحی خودرو را ایجاد می کنند و دارای چراغ های روشنایی در روز، نشانگرهای متحرک، فناوری نورپردازی تطبیقی پیشرو و پروژکتور تصویر برداری در هنگام راه اندازی هستند، که آنها را به پیشرفته ترین چراغ های جلویی که تا به حال بر روی یک لندرور نصب شده است تبدیل می کند. Lighting Adaptive Front قادر است تا 16 شی را در مسیر New Range Rover تحت الشعاع قرار دهد، و این اطمینان را ایجاد می کند که سایر کاربران جاده در عین حفظ نور مطلوب برای راننده، دچار ناراحتی نشوند. فناوری Predictive Dynamic Bending Light از اطلاعات ناوبری برای تنظیم فعال پرتو نور برای نزدیک شدن به کناره های جاده استفاده می کند.

چراغ‌های مانور جدید به رانندگان کمک می‌کنند تا مانورهای کم سرعت را در محیط‌های کم‌نور با اطمینان کامل انجام دهند، با ایجاد فرشی از نور در اطراف محیط خودرو و به کارگیری سیستم دوربین 3D Surround برای ارائه مانور با کم ترین زحمت و بیشترین مزیت.

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022
رانندگان حتی می ‌توانند با استفاده از Remote Park Assist، که با استفاده از یک اپلیکیشن گوشی هوشمند کار می‌کند، رنجروور جدید را از بیرون خودرو کنترل کنند. این SUV لوکس به SUV لوکس اجازه می دهد تا به داخل و خارج از فضاهای پارکینگ مانور دهد در حالی که راننده فرایند کار را از نزدیک نظارت می کند که این مورد برای ورود یا خروج از فضا های باریک شهر یا در دروازه های روستایی عالی و بسیار پر کاربرد است.

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022

نمای داخلی لندرور رنجرور 2022


برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

نظر شما در مورد لندرور رنجرور 2022


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ لندرور

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

خانه مانلی
1

خانه مانلی

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  لندرور   |  رنجرور   |  شاسی بلند   |  خودروی الکتریکی   |  خودروی لوکس

تاریخ ثبت ثبت: 1400/08/10
بازدید بازدید: 2937

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند
0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

رولز رویس بوت تیل 2021 رونمایی شد
0

رولز رویس بوت تیل 2021 رونمایی شد

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS