نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری فرانسه

جاذبه های گردشگری فرانسه

مقاله شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری فرانسه با تصاویر با کیفیت


فرانسه که به فرانسوی La France گفته می شود، با عنوان رسمی جمهوری فرانسه یکی از کشورهای اروپای غربی است که دارای منطقه‌ها و قلمروهای زیادی در آنسوی دریاهاست. فرانسه یکی از سه کشوری است که دارای سواحلی هم در دریای مدیترانه و نیز اقیانوس اطلس می‌باشد. دو کشور دیگر عبارتند از اسپانیا و مراکش که به دلیل شکل نقشهٔ این کشور، در زبان فرانسوی به آن لقب l’Hexagone (معنی: شش‌ضلعی) داده‌اند.

بر پایه مساحت، فرانسه بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا به شمار می‌آید. جمعیت فرانسه فراتر از ۶۷ میلیون تَن است که با این شمار، فرانسه در رتبه دومین کشور پرجمعیت پس از آلمان در اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد. پایتخت فرانسه، شهر پاریس است که این شهر بزرگ‌ترین شهر این کشور و مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه است. قانون اساسی فرانسه برپایه یک همه‌پرسی در ۴ اکتبر ۱۹۵۸ به رسمیت رسیده‌است. این قانون تأکید بر ایجاد کشوری سکولار و دموکرات دارد که مردم در آن، حق حاکمیت را ایجاد می‌کنند. اعلامیهٔ حقوق انسان و شهروند که در انقلاب فرانسه تدوین شد و در نوع خود یکی از نخستین سندهای تاریخی در این زمینه به‌شمار می‌آید، به گونه‌ای بیانگر باورهای این کشور است.

فرانسه دارای 37 جاذبه گردشگری ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو می باشد. امکانات بالای شهرهای فرهنگی (پاریس، تولوز، استراسبورگ، بوردو، لیون)، ساحل دریا، پیست اسکی و مناطق روستایی باعث جذب گردشگران شده و استفاده از زیبایی و آرامش طبیعت گردی در فرانسه را لذت بخش می کند.

تصاویری از شگفت انگیزترین از جاذبه های گردشگری فرانسه را باهم می بینیم:

قلعه چنانسی فرانسه:
قلعه چنانسی، شاید معروف ترین قلعه در لویر ولی باشد. قلعه چنانسی در قرن شانزدهم در عرض رود چر ساخته شد. در زیر قلعه، گذرگاههایی برای عبور قایق ها وجود دارد. بعد از قلعه ورسایلس، چنانسی پربازدید ترین قلعه در فرانسه است که به خاطر باغ های دوست داشتنی اش مورد توجه است. قلعه چنانسی بعد از جنگ جهانی دوم به دلیل آسیب هایی که دید، مرمت و تعمیر گردید.

قلعه چنانسی فرانسه

قلعه چنانسی فرانسه

قلعه چنانسی فرانسه

قلعه چنانسی فرانسه
تنگه جرج وردون فرانسه:
جرج وردون واقع در جنوب شرقی فرانسه یکی از زیباترین تنگه های رودخانه در اروپاست. عمق این تنگه که بین کاستلان و ماسترس- سنت ماری قرار دارد، 700 متر است. تنگه جرج وردن منطقه ای است که بهترین مناظر رودخانه ای را در آن می توانید تماشا کنید.

تنگه جرج وردون فرانسه

تنگه جرج وردون فرانسه

تنگه جرج وردون فرانسه

تنگه جرج وردون فرانسه
منطقه لی پوی ان ولای فرانسه:
منطقه لی پوی ان ولای در جنوب فرانسه به خاطر سه چیز معروف شده است: کلیسای جامع، عدس و درست کردن قیطان و بند کفش. از جاذبه های مورد توجه منطقه لی پوی، معبد مریم مقدس در بالای کوه مونس آنیسیوس می باشد که زائران را قبل از قرون وسطی به سمت خود می کشاند. کلیسای جامع نتردام مشهور ترین جاذبه توریستی این منطقه می باشد.

منطقه لی پوی ان ولای فرانسه

منطقه لی پوی ان ولای فرانسه

منطقه لی پوی ان ولای فرانسه

منطقه لی پوی ان ولای فرانسه
کلیسای جامع ریمز فرانسه:
بدلیل اینکه تاجگذاری پادشاهان فرانسوی در اینجا انجام می شد، کلیسای جامع ریمز چون جای مهمی در سلطنت فرانسه به شمار می رفت. ساخت این بنای عظیم و خیره کننده به سبک گوتیک از سال 1211 تا 1375 طول کشید. کلیسای جامع ریمز سالانه یک میلیون توریست را به سمت خود می کشاند.

کلیسای جامع ریمز فرانسه

کلیسای جامع ریمز فرانسه

کلیسای جامع ریمز فرانسه

کلیسای جامع ریمز فرانسه

کلیسای جامع ریمز فرانسه
تفریحگاه ساحلی سنت تروپز فرانسه:
سنت تروپز در فرنچ ریویرا یک تفریحگاه و استراحگاه ساحلی محسوب می شود. زمانی سنت تروپز یکی از استحکامات نظامی، روستای ماهیگیری و تجمع هنرمندان بود. در حال حاضر سنت پروز برای مدل های دنیای مد، ثروتمندان و میلیونر ها یک تفریحگاه عالیست. سواحل سنت تروپز، پر از دوستداران حمام آفتاب، موج سواران، ملوانان و علاقه مندان ورزش های آبی موتوری و قایق سواری است.  در خارج از تابستان و فصل اوج مسافر، جشن و مهمانی های سنت تروپز کمتر می شود، ولی می توانید هنرمندان، نویسندگان و فیلم سازان را در این روستای دیدنی و با شکوه ببینید.

تفریحگاه ساحلی سنت تروپز فرانسه

تفریحگاه ساحلی سنت تروپز فرانسه

تفریحگاه ساحلی سنت تروپز فرانسه

تفریحگاه ساحلی سنت تروپز فرانسه

تفریحگاه ساحلی سنت تروپز فرانسه
پیست اسکی وال دی ایزر فرانسه:
وال دی ایزر یک پیست اسکی محبوب در جنوب شرق فرانسه نزدیک مزر ایتالیاست. پیست اسکی وال دی ایزر میزبان مسابقات اسکی مردان در دو رشته اسکی در سراشیبی و اسکی سرعت در المپیک زمستانی سال 1992 بود. این پیست اسکی همچنین به طور منظم میزبان مسابقات قهرمانی جهان می باشد. در روستای زیبای مجاور این پیست اسکی 1800 سکنه زندگی می کنند که البته در زمستان تعدادشان به 15 کاهش می یابد.

پیست اسکی وال دی ایزر فرانسه

پیست اسکی وال دی ایزر فرانسه

پیست اسکی وال دی ایزر فرانسه

پیست اسکی وال دی ایزر فرانسه
برج ایفل:
برج ایفل (به فرانسوی: Tour Eiffel) برجی فلزی در میدان شان دو مارس و در کنار رود سن واقع در شهر پاریس است. برج ایفل که امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می‌شود، پربازدیدترین بنای جهان و یکی از شناخته‌شده‌ترین بناها در جهان است، ساخت برج ایفل در سال ۱۸۸۷ آغاز و در ۳۱ مارس ۱۸۸۹ به پایان رسید. در آغاز برج ایفل برای نمایشگاه جهانی و به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شد ولی پس از ساخت این بنا مورد قبول همگان واقع نشد و ۳۰۰ نفر که در بین آنها می‌توان از پوریا یو ای وای، امیل زولا، گی دو موپاسان، شارل گارنیه و هم چنین الکساندر دوما نویسنده شهیر فرانسوی نام برد، به ساخت آن شدیداً اعتراض نمودند.

برج ایفل

برج ایفل

برج ایفل

برج ایفل
پل میلائو فرانسه:
پل میلائو یک پل کابلیست که طولانی ترین پل دنیا به طول 343 متر می باشد. پل چهار مسیره میلائو از دره رود تارن در جنوب فرانسه عبور می کند. پل میلائو در سال 2004 افتتاح گردید و یکی از شاهکارهای مهندسی فرانسه به شمار می آید.

پل میلائو فرانسه

پل میلائو فرانسه

پل میلائو فرانسه

پل میلائو فرانسه
تالاب کامارگ فرانسه:
کامارگ جایی بین دریای مدیترانه و دلتای رود رون می باشد که بزرگترین دلتای رودخانه در غرب اروپا محسوب می شود. تالاب های کامارگ به خاطر پرندگانی که در آن زندگی می کنند، معروف شده است. حدود 500 گونه پرنده شامل فلامینگوی صورتی در این تالاب زندگی می کنند. کامارگ را همچنین با اسب های کوچک سفیدش می شناسند که در تالاب های وسیع پرسه می زنند.

تالاب کامارگ فرانسه

تالاب کامارگ فرانسه

تالاب کامارگ فرانسه

تالاب کامارگ فرانسه
جزیره مونت سنت میشل فرانسه:
مونت سنت میشل یک جزیره کوچک جزر و مدی است که دورتر از ساحل نورماندی قرار گرفته است. در سنت میشل یک کلیسای بندیکت نورمن که به خوبی باقی مانده، در نوک جزیره وجود دارد که اطراف آن خیابان ها و خانه هایی به سبک معماری شهرهای قرون وسطی قرار گرفته اند. یک گذرگاه جزیره را به زمین اصلی فرانسه وصل می کند.

جزیره مونت سنت میشل فرانسه

جزیره مونت سنت میشل فرانسه

جزیره مونت سنت میشل فرانسه

جزیره مونت سنت میشل فرانسه
قلعه چمبورد فرانسه:
قلعه چمبورد شاهکاری در معماری دوره رنسانس فرانسه است. دستور ساخت قلعه چمبورد در سال 1519 توسط پادشاه فرانکویس اول که در جنگل نزدیک قلعه به شکار مشغول می شد، داده شد. قلعه دارای 440 اتاق است که اکثرشان خالی بودند و خود فرانکویس هم در مجموع کمتر از 40 روز در قلعه اقامت داشته است.

قلعه چمبورد فرانسه

قلعه چمبورد فرانسه

قلعه چمبورد فرانسه

قلعه چمبورد فرانسه
کاخ ورسای فرانسه:
کاخ ورسای از مجموعه کاخ‌هایی در شهر ورسای در نزدیکی پاریس است که به‌عنوان بزرگترین کاخ‌های سلطنتی جهان شناخته می‌شود. تحت نظارت شارل لوبرن قرار داشت، این کاخ سابقاً در دهکده‌ای به همین نام در نزدیکی پاریس قرار داشت، اما امروزه این دهکده و کاخ جزو حومهٔ پاریس به‌شمار می‌روند. از سال ۱۶۸۲ تا سال ۱۷۸۹، که به‌اجبار انقلابیون خانوادهٔ سلطنتی به پاریس منتقل شدند، این کاخ محل زندگی و دربار حکومتیِ شاهان فرانسه بود.

کاخ ورسای فرانسه

کاخ ورسای فرانسه

کاخ ورسای فرانسه

کاخ ورسای فرانسه


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام

نظر شما در مورد شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری فرانسه


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ فرانسه

روستای توریستی آلزاس در فرانسه

روستای توریستی آلزاس در فرانسه


آلزاس (به آلزاسی:s Elsass’)، (به آلمانی: Elsass)، (به فرانسوی: Alsace) یکی از ۲۲ ناحیه داخلی فرانسه در فاصله سال‌های ۱۹۸۲ تا انتهای سال ۲۰۱۵ میلادی بود. این ناحیه در شرق این کشور و در همسایگی آلمان و سوییس واقع شده؛ و...


کاخ الیزه پاریس

کاخ الیزه پاریس


کاخ الیزه (Elysee palace) در محله سنت اونوره شهر زیبا و رویایی پاریس در نزدیکی شانزه لیزه می باشد که یکی از جاذبه های مهم کشور فرانسه بوده و در عین حال محل اقامت رسمی رئیس جمهور و محل تشکیل جلسات...


هتل شگفت انگیز دو ویل در پاریس

هتل شگفت انگیز دو ویل در پاریس


طی سالهای 1533 تا 1628 در محل هتل دو ویل پاریس قصری معروف به نام Maison aux Piliers وجود داشت که سپس از سال 1837 تا 1848 بازسازی شد که پس از ویران شدن آن در آتش سوزی بزرگ و تاریخی...


تیزرهایی از کاخ ورسای

تیزرهایی از کاخ ورسای


کاخ ورسای (به فرانسوی: Château de Versailles) مجموعه کاخ‌هایی در شهر ورسای در نزدیکی پاریس است که به‌عنوان بزرگترین کاخ‌های سلطنتی جهان شناخته می‌شود. این کاخ سابقاً در دهکده‌ای به همین نام در نزدیکی پاریس قرار داشت، اما امروزه این دهکده و...


موزه لوور پاریس

موزه لوور پاریس


موزه لوور (به فرانسوی: Musée du Louvre)‏ در شهر پاریس در کشور فرانسه واقع شده‌است. بیش از ۳۵هزار اثر هنری در هشت بخش مختلف موزه لوور نگهداری می‌شود. موزه لوور پربازدیدترین موزه جهان است. موزه لوور از سال ۱۷۹۳ میلادی تا امروز...


شهر زیبای پاریس از نگاه دوربین

شهر زیبای پاریس از نگاه دوربین


پاریس (Paris)، پایتخت کشور فرانسه، یکی از شهرهای لاکچری جهان به شمار می اید. رود سن از میان این شهر می‌گذرد. یکی از شهرهای پیشروی جهان در زمینه‌های اقتصاد، فرهنگ، هنر، سیاست، تحصیل، تفریحات، مد و علم است. پاریس مدرن امروزی حاصل...


سفر به شهر رویایی پاریس

سفر به شهر رویایی پاریس


پاریس، شهر نور، شهر مرکزی فرانسه است که این شهر به مرکز جهانی هنر، لباس، خورد و خوراک و فرهنگ اروپا، همچنین به موزه ها و برج ایفل مشهور می باشد. نمای قرن 19 شهر که توسط بلوارهای پهن و رود...


طراحی معماری ساختمان لس شو د کریدیو در فرانسه

طراحی معماری ساختمان لس شو د کریدیو در فرانسه


ساختمان لس شو دکریدیو ساختمانی ها از ده ساختمان استوانه ای که هر کدام 15 طبقه در حومه پاریس Créteil می باشد بالکن های این ساختمان ها به شکل کلم های غیر معمول توسط Gérard Grandval در سال 1974 طراحی و...


سواحل سن تروپه و سن ماکسیم در فرانسه

سواحل سن تروپه و سن ماکسیم در فرانسه


سواحل سن تروپه (Saint Tropez) و سن ماکسیم (Saint Maxime) در فرانسه، از اماکن گردشگری معروف و جذابی است که همه ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان از آن بازدید می کنند و اوقات فراغت خود را در آرامش سپری می...


کاخ ورسای

کاخ ورسای


کاخ ورسای ( به فرانسوی: Château de Versailles) مجموعه کاخ‌هایی در شهر ورسای در نزدیکی پاریس است که به‌عنوان بزرگترین کاخ‌های سلطنتی جهان شناخته می‌شود. این کاخ سابقاً در دهکده‌ای به همین نام در نزدیکی پاریس قرار داشت، اما امروزه این دهکده...


مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

صدر استون
0

صدر استون

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  فرانسه   |  پاریس   |  گردشگری

تاریخ ثبت ثبت: 1398/11/08
بازدید بازدید: 2200

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS