نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

اقامتی رویایی در هتل های لوکس پاریس

آموزش پرایس اکشن در فارکس
هتل های لوکس پاریس

مقاله اقامتی رویایی در هتل های لوکس پاریس با تصاویر با کیفیت


شهر پاریس، به عنوان پایتخت گردشگری جهان، سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سراسر دنیا می باشد. قطعا وجود گردشگران بسیار، نیازمند وجود هتل های بسیار لوکس در سراسر این شهر رویایی می باشد. با لاگین برندز همراه باشید و هتل های لوکس پاریس را مشاهده کنید. ابتدا مقدمه ای از این شهر زیبا را بیان کرده ایم و سپس معرفی و تصاویر بسیار زیبا از برترین هتل ها را برای حداکثر لذت شما معرفی نموده ایم. سپاس از همراهی شما...

پاریس پایتخت کشور فرانسه بوده و مرکز یکی از شهرستان های ناحیه ایل-دو-فرانسه است و یکی از برترین شهرهای گردشگری جهان می باشد. همچنین یکی از شهرهای پیشروی جهان در زمینه های اقتصاد، فرهنگ، هنر، سیاست، تحصیل، تفریحات، مد و علم است و بزرگ‌ترین شهر اقتصادی اروپا است. این شهر بیش از 2000 سال قدمت دارد. پاریس با نام های "شهر نور ها" و "شهر عشق" نیز شناخته می شود. می توان اشاره ای به مشهور ترین بناها، موزه ها، کلیساها و دیگر آثار دیدنی این شهر را در ذهن هر فردی ایجاد کرد.

این شهر به عنوان پایتخت فشن هم نیز یاد می شود، چرا که محل پیدایش چندی از برترین برند های لوکس طراحی لباس جهان، مانند: "ایو سن لوران، Yves Saint-Laurent"، "لانکوم، Lancôme"، "لورال، L’Oréal" و "کریستین دیور، Christian Dior" می باشد. صحنه های خرید شهر را نیز مراکز خرید متعدد، بازار های روباز، بوتیک ها و بازارچه های دست دوم فروشی تشکیل می دهند و بنابراین با توجه به حجم عظیم گردشگران در پاریس هتل‌های لوکس و زیبای بسیاری دارد. در این مقاله جذاب با لاگین برندز همراه باشید تا در ادامه به معرفی هتل های لوکس پاریس بپردازیم.

برترین هتل های لوکس پاریس را در ادامه مشاهده کنید:


هتل ریتز پاریس:


هتل ریتز پاریس (Paris Ritz Hotel) یک هتل پنج ستاره است که در قلب پاریس و در شماره 15 میدان وندوم، منطقه 1 پاریس قرار دارد. این یک ساختمان در مجاورت ساختمان وزارت دادگستری، و در شمال غربی میدان وندوم است. هتل ریتز پاریس یکی از زیباترین، بزرگترین و لوکس ترین هتل های دنیا محسوب می شود. مکان های تاریخی و دیدنی پاریس با یک پیاده روی چند دقیقه ای در دسترس خواهد بود و در فاصله 500 متری هتل قرار دارد. باغ تویلری، موزه اورسی و موزه لوور در فاصله کمتر از 1 کیلومتری هتل قرار دارند. ایستگاه مترو کنکورد تا هتل 5 دقیقه پیاده روی دارد. فرودگاه شارل دوگل 30 کیلومتر با هتل فاصله دارد. منطقه یک پاریس یک انتخاب عالی برای مسافرانی که علاقه مند به غذا، خرید و موزه ها هستند.

هتل ریتز پاریس

هتل ریتز پاریس

هتل ریتز پاریس

هتل ریتز پاریس

هتل ریتز پاریس

هتل لی موریس پاریس:


هتل لی موریس به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره پاریس محسوب می شود که در مرکز این شهر قرار دارد. این هتل در کنار پارک جاردین دیس تویلرز واقع شده است و تنها 600 متر با موزه لوور فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی و بین المللی طبخ می شود. تمامی اتاقهای این هتل دارای امکاناتی از قبیل: حمام مرمری با حوله حمام و دمپایی، تلویزیون متصل به اینترنت، بالکن، سیستم تهویه مطبوع و ... هستند. سایر امکانات هتل نیز عبارتند از: سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، ایوان مخصوص حمام آفتاب، اتاقهای پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز بدنسازی، دوچرخه (رایگان)، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، امکانات اتاق VIP، روزنامه، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تریا، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار و ...

هتل لی موریس پاریس

هتل لی موریس پاریس

هتل لی موریس پاریس

هتل لی موریس پاریس

هتل لی موریس پاریس

هتل ناپلئون پاریس:


هتل ناپلئون پاریس هتلی ۵ ستاره و لوکس با ۵۱ اتاق و ۵۱ سوییت مجلل است. هتلی که در قلب شهر پاریس و در بهترین جای ممکن یعنی در منطقه ی اتول و شانزه لیزه واقع شده است و تا تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری پاریس فقط چند قدم فاصله دارد. اتاق های هتل ناپلئون با شیک ترین و کلاسیک ترین وسایل منحصر به فرد در پاریس دکور شده اند و محیط گرم و خودمانی را برای مهمانان به وجود آورده اند.

اتاق های و سوییت ها همگی رو به خیابان آرام و دوست داشتنی de Friedland هستند و با وسایلی از جمله: سیستم تهویه، تلویزیون صفحه تخت و مبلمان مدرن و شیک تزیین شده اند. در حمام های این اتاق ها از سنگ های شیک مرمر استفاده شده است و در همه ی آن ها وان حمام و آینه های بزرگ نما وجود دارد. هتل ناپلئون پاریس یک رستوران بسیار معروف هم به نام کافه Bivouac دارد که غذاهای بسیار لذیذی سرو می کند، این رستوران یک تراس سرپوشیده و فواره هم دارد.

هتل ناپلئون پاریس

هتل ناپلئون پاریس

هتل ناپلئون پاریس

هتل ناپلئون پاریس

هتل ناپلئون پاریس

هتل لی بریستول پاریس:


هتل Le Bristol Paris تعداد 190 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، ماساژ، اسپا، سونا، سالن ورزشی، سوییت ماه عسل، خدمات اتاق VIP و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. اتاق های هتل مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. در رستوران های هتل نیز انواع غذاهای فرانسوی سرو می‌شود. هتل از فرودگاه شارل دوگل پاریس ۲۳.۹ کیلومتر، از موزه لوور ۲.۱ کیلومتر، از کلیسای جامع نتردام ۳.۲ کیلومتر و از طاق پیروزی ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه از پاریس برای گردشگران علاقمند به خرید، رستوران‌‌ها و فضاهای عاشقانه مناسب است و اقامت در این هتل به زوج‌ها پیشنهاد می‌شود.

هتل لی بریستول پاریس

هتل لی بریستول پاریس

هتل لی بریستول پاریس

هتل لی بریستول پاریس

هتل لی بریستول پاریس

هتل رجینا پاریس:


هتل لوکس رجینا در قلب پاریس در منطقه مد، خرید و موزه واقع شده است که مشرف به موزه لوور است.  این هتل برای اولین بار در سال 1900 برای نمایشگاه های برگزار شده افتتاح شد و در روبروی باغ تویلری واقع شده است.

به سبکی زیبا با مبلمان مربوط به آن زمان طراحی شده است. دارای  اتاقهایی مطبوع، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و همچنین دارای تلفن است. بعضی از اتاقها دارای چشم اندازی از باغ تویلری و موزه لوور هستند. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است و قهوه ساز و چای ساز را می توان در هر اتاق داشت.

هتل رجینا پاریس

هتل رجینا پاریس

هتل رجینا پاریس

هتل رجینا پاریس

هتل رجینا پاریس

هتل شانگری لا پاریس:


هتل 5 ستاره ی شانگری لا در محله ی تروکادروی پاریس و در منطقه ی 16 این شهر واقع شده است. هتل اقامتگاهی زیبا در یکی از محله های منحصر به فرد و تاریخی است. هتل کلیه امکانات یک هتل 5 ستاره از جمله: خدمات نگهداری از کودک ، انبار، گاوصندوق، پذیرش 24 ساعته، بار، خدمات ویژه معلولین، رستوران، سرویس حمل و نقل و ترانسفر فرودگاهی را در خود دارد. ساختمان هتل متعلق به اواخر قرن 18 می باشد که خانه شاهزاده رولاند بناپارت بوده و توسط مجموعه بزرگی از موزه های مشهور جهانی احاطه شده است. دید بی نظیری به برج ایفل و رودخانه سن Seine، لس اینولید Invalides، موزه لوور Louvre  و مونتمقتق Montmartre از جمله خصوصیات برجسته هتل می باشد در حالی که طراحی بنا خود مشتمل بر نام های بزرگی از معماران و طراحان داخلی باغ است. هتل شانگری لای پاریس در مقابل بنای تروکادرو Trocadéro، در محل کاخ چیلوت Chaillot واقع شده که بازدید از آن ضروری می باشد.

هتل شانگری لا پاریس

هتل شانگری لا پاریس

هتل شانگری لا پاریس

هتل شانگری لا پاریس

هتل شانگری لا پاریس

هتل جورجیا وی پاریس:


هتل چهار فصل جورجیا وی یکی از بهترین هتل های شهر پاریس است که در خیابان شانزه لیزه واقع شده است. این هتل دارای منظره رو به شهر می باشد و محوطه باغ با گل ها و گیاهان زیبا پوشانده شده است. این هتل تنها 2 کیلومتر با برج ایفل فاصله دارد. همچنین هتل چهار فصل ورجیا در 3،5 کیلومتری موزه معروف شهر پاریس (Musée d'Orsay) قرار دارد. رستوران Michelin در این هتل بهترین غذاهای سنتی و بین المللی را سرو می کند.

هتل جورجیا وی پاریس

هتل جورجیا وی پاریس

هتل جورجیا وی پاریس

هتل جورجیا وی پاریس

هتل جورجیا وی پاریس

هتل پلازا آتن پاریس:


هتل Plaza Athenee Paris یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر پاریس است. این هتل ۲۰۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، سالن ورزشی، ماساژ، اسپا، سونا، سوییت ماه عسل و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون پلاسما و مینی‌بار هستند. در رستوران‌های هتل نیز انواع غذاهای فرانسوی و گریل سرو می‌شود. هتل از فرودگاه شارل دوگل پاریس ۲۴.۹ کیلومتر، از موزه لوور ۲.۵ کیلومتر، از کلیسای جامع نتردام ۳.۶ کیلومتر و از طاق پیروزی ۱.۱ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه از پاریس برای گردشگران علاقمند به خرید، رستوران‌ها و فضاهای عاشقانه مناسب است و اقامت در این هتل به زوج‌ها پیشنهاد می‌شود.

هتل پلازا آتن پاریس

هتل پلازا آتن پاریس

هتل پلازا آتن پاریس

هتل پلازا آتن پاریس

هتل پلازا آتن پاریس

هتل نولینسکی پاریس:


هتل پاریس نولینسکی در بخش یکم پارس قرار دارد. منطقه ای در پاریس که 500 متر با باغ تویلری فاصله دارد و دسترسی آسان به منطقه خرید در خیابان فبورگ-سن-اُنوره دارد. این هتل 5 ستاره پاریسی دارای یک استخر آب گرم، سونا، حمام و اتاقهای ماساژ است.

سوئیت ها و اتاق های بزرگ و روشن پاریس نولینسکی دارای ملافه های نرم, کمدهای جادار، فرش های باشکوه و پرده های گرانبها هستند و یک میز شیک در هرکدام از انها وجود دارد. حوله حمام و دمپایی برای راحتی شما در دسترس هستند. برخی از اتاق ها وسوئیت ها پنجره ها و بالکنهایی دارند که به سمت قلب پاریس باز می شوند. یک تلفن هوشمند شخصی با دسترسی رایگان به اینترنت و تماسهای بین المللی نامحدود در تمام طول اقامت شما ارائه می شوند.

هتل نولینسکی پاریس

هتل نولینسکی پاریس

هتل نولینسکی پاریس

هتل نولینسکی پاریس

هتل نولینسکی پاریس

هتل پنینسولا پاریس:


هتل پنینسولا پاریس دقیقا در قلب این شهر با فاصله چند قدم از Arc de Triomphe واقع شده است.ساختمان این هتل مربوط به قرن 19 است که توسط برترین هنرمندان و صنعتگران بازسازی و دکور شده است. در لابی هتل می توانید یک لوستر خارق العاده و زیبا که به صورت دست ساز طراحی شده است را ببینید که شکوه و جلال خاصی به این فضا می بخشد.

این هتل لوکس 200 اتاق دارد که هر کدام از آنها ترکیبی از راحتی، تکنولوژی و فضای وسیع را در اختیار میهمانانشان قرار می دهند. اتاق ها یک محوطه جدا برای لباس پوشیدن و همچنین یک کمد بزرگ برای قرار دادن لباس ها و چمدان دارند. حمام اختصاصی هر اتاق نیز مرمری است و فضای بزرگ آن شامل دو قسمت می شود، یک قسمت آن دوش قرار گرفته و در قسمت دیگر وان، همچنین داخل حمام یک تلویزیون دیواری، خشک کننده ناخن و لوازم بهداشتی لوکس اسکار دو لارنتا قرار گرفته است. داخل اتاق ها اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در دسترس است و امکان تماس برقرار کردن با خارج از کشور نیز وجود دارد.

هتل پنینسولا پاریس

هتل پنینسولا پاریس

هتل پنینسولا پاریس

هتل پنینسولا پاریس

هتل پنینسولا پاریس

هتل شگفت انگیز دو ویل پاریس:


طی سالهای 1533 تا 1628 در محل هتل دو ویل پاریس قصری معروف به نام Maison aux Piliers وجود داشت که سپس از سال 1837 تا 1848 بازسازی شد که پس از ویران شدن آن در آتش سوزی بزرگ و تاریخی سال 1871 که شهرهای بزرگ فرانسه از جمله پاریس درگیر آن شدند و همچنین بعد از تقسیمات اداری پاریس تصمیم به ساخت دوباره قصر از ابتدا بر اساس همان نوع ساختار و معماری گرفته شد.

این هتل لاکچری توسط دو آرشیتیکت معروف به نام های Théodore Ballu و Édouard Deperthes که طراحی شد و ساخته شد. این عمارت را با  شیوه نئو رنسنانس ساختند و مجسمه روی نمای عمارت، شخصیتهای تاریخی فرانسه را نشان می دهند که به نام های: مولیر”Molière“، ریشلیو “Richelieu“، ولتر ”Voltaire“، اتین بویلو ”Etienne Boileau” و آندره لو نتر ”André Le Nôtre “T می باشد.

هتل دو ویل پاریس

هتل دو ویل پاریس

هتل دو ویل پاریس

هتل دو ویل پاریس

هتل دو ویل پاریس
امیدواریم از مشاهده هتل های لوکس پاریس لذت برده باشید. جهت مشاهده جامع ترین مطالب و تصاویر از برترین هتل های جهان، مقالات زیر را مشاهده کنید.


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس

نظر شما در مورد اقامتی رویایی در هتل های لوکس پاریس


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ هتل

برج های شگفت انگیز دونالد ترامپ در سراسر جهان

برج های شگفت انگیز دونالد ترامپ در سراسر جهان


برج ها (آسمان خراش ها)ی ترامپ در سراسر جهان بسیار مشهور می باشد و برند ترامپ به برند معتبر ساختمانی تبدیل شده است. این شرکت ساختمانی بزرگ که در اصل توسط پدر دونالد ترامپ پایه گذاری شده است، توسط رئیس جمهور...


هتل و برج بین المللی دونالد ترامپ در نیویورک

هتل و برج بین المللی دونالد ترامپ در نیویورک


هتل و برج بین المللی دونالد ترامپ در منهتن نیویورک روزهای بعد ار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محل مهمترین تصمیم‌گیری ها برای دولت آینده این کشور بود، دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب این کشور در اینجا که دفتر اصلی او محسوب...


هتل گلکسی ماکائو

هتل گلکسی ماکائو


هتل ۵ ستاره گلکسی ماکائو اقامتگاهی لوکس و مجلل در منطقه قدیمی روستای تایپا ماکائو با معماری بی نظیر می باشد که با خدمات عالي خود پذيرای مهمانان مي باشد از ویژگی های منحصر بفرد هتل گلکسی ماکائو میتوان به بزرگترین...


رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب

رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب


رستوران های لاکچری برج العرب دبی، از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری و تفریحات لاکچری در دبی می باشد. برج العرب به عنوان یکی از بلندترین هتل های دنیا شهرت پیدا کرده است، یکی از دلایلی این برج را خیلی مشهور کرده و...


بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل های استانبول


قبل از معرفی بهترین هتل های شهر استانبول، شهری که به خاطر وجود گردشگر بسیار زیاد از سراسر جهان، هتل های بسیار خوب و البته نه چندان مناسب بسیاری دارد، کمی به معرفی این شهر که ایرانیان هم خاطرات خوبی از...


هتل کاخ امارات ابوظبی

هتل کاخ امارات ابوظبی


قصر امارات (Emirates Palace) یک هتل لوکس در ابوظبی، امارات متحده عربی است. هتل قصر امارات متعلق به دولت ابوظبی می‌باشد و مدیریت آن در اختیار مجموعه هتل‌های کمپینسکی است، هزینه ساخت این ساختمان ۱٫۹ میلیارد پوند برابر با ۱۱٫۰۲ درهم...


هتل زیبای پارک رویال در سنگاپور

هتل زیبای پارک رویال در سنگاپور


هتل پارک رویال در سنگاپور که ساختمانی کاملا سبز است، به تازگی در سنگاپور افتتاح شده است. این هتل بسیار زیبا با بیش از 15 هزار متر مربع فضای سبز، مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و سبزیجات مورد نیازهتل، از باغ...


هتل لبوا استیت تاور بانکوک

هتل لبوا استیت تاور بانکوک


این هتل 5 ستاره که سرشار از مناسبت های فراموش نشدنی وجایزه های متعدد است سوئیت های زیبایی دارد که هر کدام با یک اتاق خواب جداگانه و آشپزخانه، چشم اندازی دیدنی و جذاب از فراز بالکن به رودخانه چائوفرایا دارد....


هتل لوکس ماندارین اورینتال نیویورک

هتل لوکس ماندارین اورینتال نیویورک


هتل لوکس 5 ستاره ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental) نیویورک، یک آسمان خراش 46 طبقه در شرق نیویورک و در محله منهتن، میدان کلمبوس واقع شده که چشم انداز بی نظیری به سنترال پارک نیویورک (Central Park) دارد و در 1 دسامبر...


بهترین هتل آمریکا معرفی شد

بهترین هتل آمریکا معرفی شد


هتل پنج ستاره The Lodge at Sea Island واقع در ایالت جورجیا به عنوان بهترین هتل ایالات متحده آمریکا انتخاب شد. وب‌ سایت US News & World Report که مسئول انتخاب فهرست بهترین هتل‌ ها در آمریکاست، با بررسی بیش از...


شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  هتل لوکس   |  هتل لاکچری   |  هتل   |  پاریس   |  گردشگری   |  اروپا

تاریخ ثبت ثبت: 1399/02/13
بازدید بازدید: 3136

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS