نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

آئودی Q2، فرزند نو رسیده

آئودی Q2

مقاله آئودی Q2، فرزند نو رسیده با تصاویر با کیفیت


شاسی‌ بلند کوچک آئودی درجات تازه‌ای از استایل، کلاس و جذابیت را به این سگمنت وارد نموده است و از تجهیزات زیاد سود می‌برد اما قیمت آن…

آئودی واقعاً با Q2 آمده تا در این کلاس آقائی کند. جدای از مینی کانتری من، بخش شاسی بلندهای کوچک توسط خودروهایی چون نیسان جوک، پژو 2008 و رنو کپچر احاطه شده است.

Q2 سطحی از زیبایی، کلاس و تجهیزات خودروهای بزرگی را ارائه می‌دهد که در رقبا وجود ندارد اما این مهم با قیمتی بالا محقق می‌شود.

فضای داخلی آئودی Q2 برای استقرار 4 سرنشین بالغ به حد کافی جادار است و افراد می‌توانند تجربه‌ی سفر راحتی را داشته باشند. صندوق‌عقب نیز جادار بوده و کیفیت کابین چه از نظر دیداری و چه از نظر لمس کردن خوب و بالا است.

سواری خودرو نیز خوب است و کنترل‌های پاسخگو و هندلینگ استوار خودرو با سواری راحت خودرو ترکیب شده است (البته تا زمانی که شما اسپورت ترین تنظیمات به همراه بزرگ‌ترین رینگ‌ها را انتخاب نکنید).

انتخاب ما برای این بررسی مدل Q2 1.4 TFSI Sport است. بازار شاسی بلندهای کوچک یکی از رو به رشدترین بازارها در جهان بوده و خودروهایی نظیر نیسان جوک، رنو کپچر و پژو 2008 در آن حضور بسیار پر رنگی دارند. مینی کانتری من نیز در این بخش حضور دارند اما آئودی Q2 اولین رقیب از برندی ممتاز و ثابت شده است.

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

نمای داخلی آئودی Q2

آئودی Q2 دویست میلی‌متر کوتاه‌تر از برادر خود Q3 است اما کمی بزرگ‌تر از کانتری من می‌باشد. این خودرو بر پایه‌ی پلتفرم MQB بنا شده، پلتفرمی که در A3 نیز بکار رفته و این خودرو پیشرانه‌ها و تجهیزات مشترکی را با A3 به اشتراک می‌گذارد.

در زمان دو پیشرانه‌ی بنزینی برای Q2 وجود دارد: یک نسخه‌ی 3 سیلندر 1 لیتری و یک گونه‌ی 1.4 TFSI. پیشرانه‌ی 2 لیتری بنزینی دیگری هم در سال 2017 عرضه خواهد شد. همچنین پیشرانه‌های 1.6 و 2 لیتری دیزلی نیز به‌صورت آپشن وجود دارند. سیستم چهارچرخ محرک کواترو نیز در همه‌ی مدل‌های 2 لیتری و نسخه‌ی 1.4 لیتری قابل سفارش است.

ارزان‌ترین مدل‌ها (SE) تجهیزات کمی دارند و آئودی در این زمینه کمی خسّت به خرج داده البته این مدل‌ها از رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، صفحه‌نمایش بالای داشبورد و سیستم تهویه سود می‌برند. اکثر خریداران اضافه پرداخت 1550 پوندی را تقبل کرده و مدل‌های جذاب‌تر با رینگ‌های 17 اینچی، سپرهای همرنگ بدنه و ستون C به رنگ نقره‌ای یخی را دریافت می‌کنند. با این مقدار پول همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی آئودی، صندلی‌های اسپورت و تریم داخلی سطح بالا به خودرو اضافه می‌شود.

مدل فول آپشن S-Line از رینگ‌های 18 اینچی، چراغ‌های جلو و عقب LED، تریم چرم صندلی‌ها و سیستم تعلیق بهبودیافته سود می‌برند. در تجربه‌ای که داشتیم، بهتر است که تنظیمات حالت راحت انتخاب کنید. این نسخه‌ی سطح بالا همچنین از نورپردازی LED داخل کابین سود می‌برد که به‌طور زیبایی فضای داخلی را روشن می‌کند و باید گفت که این ویژگی بسیار مجلل است و برای داشتن آن در سایر مدل‌ها باید بهای بیشتری پرداخت.

پکیج تجهیزات ایمنی آئودی نیز به‌صورت استاندارد وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری خودکاری اشاره کرد که در هنگام عبور عابران پیاده خودرو را متوقف می‌کند.

دیگر تجهیزات آپشن خودرو عبارت‌اند از: کروز کنترل تطبیق‌پذیر، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو در بین خطوط، تشخیص ترافیک.

باید از گیربکس 7 سرعته ی اتوماتیک و دوکلاچه نیز یادی بکنیم که نرم و پاسخگو بوده و باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندگی نسبت به گیربکس دستی می‌شود.

انتخاب‌های زیادی برای پیشرانه‌ها وجود دارد. سواری خودرو می‌تواند لذت‌بخش باشد اما رینگ‌های بزرگ‌تر و سیستم تعلیق اسپورت این خودرو را کمی ناآرام می‌کنند.

آئودی برای توصیف Q2 از عبارت “احساس خودروهای کارت” استفاده می‌کند، عبارتی که از مینی قرض گرفته شده است. اگرچه که Q2 احساس سریع بودنی در حد و اندازه‌ی مینی کانتری من ندارد اما هندلینگ بهتر و سواری نرم‌تری را ارائه می‌دهد.

سیستم فرمان Q2 نیز از S3 قرض گرفته شده و به اندازه‌ی کافی گوشتی است و خنده را روی لبان شما می‌نشاند. با اینکه فاصله‌ی بین محورها کوتاه است و خودرو مرکز ثقل بالایی دارد اما تکان‌های زیادی در بدنه در هنگام عبور از پیچ‌ها دیده نمی‌شود.

مهم آنکه سواری خودرو بسیار خوب است و شما همیشه احساس می‌کنید که با جاده در ارتباط هستید و این خودرو دقیقاً دست اندازها و ناهمواری را از دست نمی‌دهد اما تا زمانی که رینگ‌های 18 اینچی مدل S Line و سیستم تعلیق اسپورت را انتخاب نکنید،Q2 بسیار راحت عمل می‌کند. آگاه باشید که ناآرامی خودرو در بخش عقبی بیشتر از جلو است.

پیشرانه‌ی 1.4 لیتری به خوبی دور می‌گیرد و زمان سرعت گرفتن در بزرگراه‌ها سریع است. ما این خودرو را با گیربکس جدید 7 سرعته اتوماتیک راندیم. این گیربکس انتخابی عالی بوده و سریعاً واکنش نشان می‌دهد و به نرمی کار می‌کند، حتی در مواقعی که معکوس می‌کشید. همچنین شما با پدال‌های قرار گرفته در پشت فرمان می‌توانید دنده‌ها را تعویض کنید.

در میان این همه آپشن می‌توانید دامپرهای تطبیق شونده و انتخاب حالت رانندگی آئودی را برگزینید که همگی باعث تیزتر شدن فرمان و پاسخ‌های گیربکس می‌شوند.

اگرچه که اکثر تکنولوژی‌های Q2 در لیست آپشن ها قرار دارند اما تجهیزات ایمنی پیشرفته‌ی زیادی نیز به‌صورت استاندارد عرضه‌شده‌اند.

ما این خودرو را با قوی‌ترین پیشرانه‌ی بنزینی که 148 اسب بخار قدرت دارد راندیم. نسخه‌ی 2 لیتری 188 اسب بخاری نیز سال بعد در لیست فروش قرار خواهد گرفت. دو پیشرانه‌ی دیزلی 1.6 لیتری 114 اسب بخاری و 2 لیتری 148 اسب بخاری نیز قابل سفارش هستند.

پیشرانه‌ی 1.4 لیتری احتمالاً محبوب‌ترین گزینه خواهد بود. هرچند که Q2 یک خودروی اسپورت نیست اما شتاب صفر تا 100 کیلومتر این خودرو در 8.5 ثانیه ثبت می‌شود.

گیربکس S ترونیک نیز یک شریک خوب است. این گیربکس دوکلاچه به نرمی عمل می‌کند و با انتخاب سیستم حالت رانندگی آئودی می‌تواند اسپورت تر نیز باشد.

هنوز در مورد مصرف سوخت و میزان آلایندگی و هزینه‌های رانندگی این خودرو حرفی گفته نشده اما با پیشرانه‌های مشابهی که این خودرو با A3 دارد، انتظار اعداد نزدیکی به این هاچبک داریم.

انتخاب پیشرانه‌های اقتصادی گروه فولکس‌واگن تضمین می‌کند که Q2 از مصرف سوخت بهینه و اقتصادی‌ای بهره می‌برد. پیشرانه‌ی 1.4 TFSI در A3 مصرف سوخت عالی 3.9 لیتر در هر صد کیلومتر را بر جای می‌گذارد و در هر کیلومتر تنها 109 گرم دی‌اکسید کربن تولید می‌کند. انتظار داریم که Q2 نیز رکوردهای نسبتاً مشابهی با A3 داشته باشد. نسخه‌های دیزل نیز اقتصادی‌تر از پیشرانه‌های بنزینی خواهند بود.

کابین Q2 در اصول بسیار مشابه A3 بوده اما آپشن هایی برای جذب خریداران جوان‌تر در نظر گرفته شده است. نمایی رنگی در داشبورد وجود دارد که می‌تواند با رنگ خودرو هماهنگ شود.

کیفیت کابین این خودرو احساس‌برانگیز است مخصوصاً وقتی که با رقبای دیگر و بسیاری از خودروهای هم قیمت مقایسه شود. پلاستیک‌های نرم در اکثر جاهایی که می‌بینید و لمس می‌کنید وجود دارد. صفحه‌نمایش استاندارد در همه‌ی مدل‌ها وجود دارد اما با پرداخت بهایی بیشتر می‌توانید کاکپیت مجازی 12.3 اینچی آئودی را سفارش دهید که جایگزین صفحه‌ی کیلومتر سنج مرسوم شده و تجربه‌ی لذت بخشی را در اختیار شما می‌گذارد.

شخصی‌سازی در نمای بیرونی خودرو نیز به چشم می‌خورد. مدل‌های SE و اسپورت از نمایی تیره‌تر در رینگ‌ها برخوردارند اما نسخه‌های S Line همرنگ با بدنه هستند. 12 رنگ مختلف نیز برای سقف خودرو در نظر گرفته شده است.

ویژگی برجسته‌ی دیگر Q2 ستون C شناور آن است که در مدل‌های پایه به رنگ خاکستری بوده و در مدل‌های فول تر به رنگ نقره‌ای روشن درمی‌آید. البته این ویژگی تنها به رنگ و زیبایی مربوط نمی‌شود بلکه ستون C شناور خودرو خاصیت‌های آئرودینامیکی نیز دارد.

سیستم صوتی 700 واتی Bang and Olufsen روی خودرو نصب شده که شاهد صدایی شفاف و با جزئیات هستیم و واقعاً ارزش خاص خود را دارد.

سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به همراه برنامه‌های کاربردی ارتباطی آئودی در دسترس هستند که می‌توانند وضعیت کلی و کامل خودرو را به شما گزارش کنند و اجازه می‌دهند تا سیستم ناوبری را از روی گوشی هوشمندتان برنامه‌ریزی کنید.

Q2 شاید کوچک‌تر از A3 باشد اما همان مقدار فضای صندوق و حمل سرنشین را نشان می‌دهد.

فضای داخلی این خودرو نسبتاً جادار بوده و آئودی ادعا می‌کند که فضای داخلی Q2 و A3 مشابه است. البته خط سقف بالاتر و موقعیت صندلی‌های بالاتر به این مهم کمک می‌کنند اما نسبت به شاسی بلندهای کوچک دیگر، شما می‌توانید در موقعیت پایین‌تری بنشینید و احساسی شبیه به یک خودروی کارت داشته باشید.

میزان دید خودرو خوب است و صندوق خودرو نیز با 405 لیتر حجم فضای مناسبی را ارائه می‌دهد (با تا کردن صندلی‌های عقب این مقدار فضا به 1050 لیتر می‌رسد).

نقاط قوت: فضای زیاد شگفت‌انگیز، تجهیزات ایمنی چشمگیر، سطح وسیع شخصی‌سازی، کیفیت ساخت بالا و زیبایی

نقاط ضعف: قیمت، سواری محکم با رینگ‌های بزرگ‌تر و سیستم تعلیق اسپورت، پرداخت بهای بیشتر برای بهترین تجهیزات

تصاویری از آئودی Q2 را در زیر با هم می بینیم:

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

آئودی Q2

نمای داخلی آئودی Q2

نمای داخلی آئودی Q2

نمای داخلی آئودی Q2


برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی

نظر شما در مورد آئودی Q2، فرزند نو رسیده


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ آئودی

آئودی RS4 آوانت 2020 از راه می‌رسد

آئودی RS4 آوانت 2020 از راه می‌رسد


در ماه‌های گذشته تصاویری از خودروی آئودی RS4 آوانت مدل 2020 منتشر شد که این خودرو از طراحی آشنایی بهره می‌برد و همچنان دارای یک موتور 6 سیلندر می باشد که جلو پنجره آن به صورت تک فریم بوده و امکان...


9 خودروی برتر سوپر اسپرت 2019 و 2020

9 خودروی برتر سوپر اسپرت 2019 و 2020


9 تا از جدیدترین و بهترین سوپر خودروهای لامبورگینی، مرسدس بنز EQ، بوگاتی دیوو و ... سال 2019 و2020 را در تیزر زیر می توانید مشاهده کنید. این تیزر زیبا از جدیدترین و بهترین خودروهای سوپراسپرت 2019 و 2020 را مشاهده نمایید:...


آئودی بهترین برند سال 2016

آئودی بهترین برند سال 2016


مجله آمریکایی "کانسیومر ریپورتس" (Consumer Reports) به سنت هر سال بر اساس معیارهای تست جاده ای، قابلیت اطمینان، ایمنی و رضایت مالکان بهترین برندهای صنعت خودرو در سال 2016 را معرفی کرده است. به گزارش "رویترز"، این نشریه، "آئودی" را به عنوان...


رونمایی از آئودی ای-ترون GT

رونمایی از آئودی ای-ترون GT


آئودی از خودروی مفهومی e-tron GT در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد. آئودی ای-ترون GT سومین مدل تمام الکتریکی این شرکت پس از شاسی‌بلند و مدل کراس‌اور اسپرت‌بک ای-ترون به شمار می‌رود. همانند سایر محصولات مفهومی، آئودی ای-ترون جی‌تی نیز در نمایش...


آئودی تی تی آر اس با نیروگاه 5 سیلندر 400 اسبی

آئودی تی تی آر اس با نیروگاه 5 سیلندر 400 اسبی


آئودی برای رونمایی از مدل قدرتمند خانوادهٔ TT یعنی TT RS، نمایشگاه پکن را انتخاب کرده و هر دو نمونهٔ کوپه و رودستر آن را به نمایش درآورده است. در سینهٔ این خودرو نمونهٔ بازطراحی شده از موتور 5 سیلندر 2.5...


تیزر موشک زمین به زمین آئودی RS7

تیزر موشک زمین به زمین آئودی RS7


در تیزر زیر مشخصات فیزیکی و داخلی خودروی آئودی RS7 مدل 2017 که به آن لقب موشک زمین به زمین داده شده را مشاهده می کنید و در ادامه تست شتاب این خودروی زیبا را مشاهده می کنید....


طراحی داخلی و خارجی آئودی A8L

طراحی داخلی و خارجی آئودی A8L


کمپانی آئودی مرز‌های طراحی داخلی را در بزرگترین سدان خود یعنی در نسخه‌ی جدید خودروی A8L جابجا کرده است. از آنجایی که خودروی A8L برترین نماینده‌ی کمپانی آئودی به حساب می‌آید، همواره بهترین و جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌ها در آن مورد...


معرفی آئودی RS4 آوانت 2020

معرفی آئودی RS4 آوانت 2020


در ماه‌های گذشته تصاویری از خودروی آئودی RS4 آوانت مدل 2020 منتشر شد که این خودرو از طراحی آشنایی بهره می‌برد و همچنان دارای یک موتور 6 سیلندر می باشد که جلو پنجره آن به صورت تک فریم بوده و امکان...


خودرو آئودی ای ترون GT کوپه

خودرو آئودی ای ترون GT کوپه


آئودی از خودروی مفهومی e-tron GT در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد. آئودی ای-ترون GT سومین مدل تمام الکتریکی این شرکت پس از شاسی‌بلند و مدل کراس‌اور اسپرت‌بک ای-ترون به شمار می‌رود. همانند سایر محصولات مفهومی، آئودی ای-ترون جی‌تی نیز در نمایش...


معرفی آئودی R8 مدل 2020

معرفی آئودی R8 مدل 2020


حدود سه سال پیش در نمایشگاه برندهای خودروی فرانکفورت 2017 آئودی نسخهٔ دیفرانسیل عقب R8 را با نام R8 RWS معرفی کرد. این نسخه نمونه‌ای تولید محدود بود و تنها 999 دستگاه از آن ساخته شد. حال اما R8 دیفرانسیل عقب...


راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  آئودی   |  شاسی‌ بلند

تاریخ ثبت ثبت: 1395/05/21
بازدید بازدید: 3289
مرجع مرجع: پدال

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند
0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

لندرور رنجرور 2022
0

لندرور رنجرور 2022

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS