نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

آتن بهترین مقصد گردشگری در تابستان

× حذف تبلیغات
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
Boosted (0) راش ایران
شهر آتن

مقاله آتن بهترین مقصد گردشگری در تابستان با تصاویر با کیفیت


آتن مکانی برای تجربه‌ی تئاتر، اپرا، موسیقی کلاسیک و اجرای حرکات موزون در مکان‌هایی مدرن، باشکوه و متنوع است. آتن، پایتخت یونان، ترکیبی بی‌نظیر از تاریخ و مدرنیته، سرزمین آثار باستانی باشکوه و فرهنگی غنی و پرسابقه است. سفر به آتن، دنیایی از تجربه‌های متفاوت و متنوع است؛ از بازدید از آثار باستانی با قرن‌ها قدمت گرفته تا جاذبه‌های مدرن. اگر از عاشقان تاریخ و معماری هستید، از لحظه لحظه‌ی حضور خود در آتن، لذت می‌برید. آکروپولیس باشکوه از هر جای شهر، قابل مشاهده است و دوران شکوه و عظمت یونان را به خاطر می‌آورد. برنامه‌های موجود در جشنواره‌های این کشور، شامل اجرای تراژدی‌های هنری کلاسیک و جدید یونانی، آثار هنری مشترک یونانی-ژاپنی و آثار کلاسیک اروپایی است.

این شهر از نظر جاذبه‌های مدرن و امکانات گردشگری روز‌به‌روز در حال توسعه است. گالری های هنری دیدنی، مراکز خرید مدرن و بناهای جدید با معماری دیدنی از دیگر جاذبه‌های آتن برای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر یونان است. رستوران‌های فضای باز، کافه‌های دنج و خیابان‌های پر پیچ و خم شهر، فرصت‌هایی عالی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ اهالی آتن خواهد بود.

این شهر زادگاه فلاسفه و دانشمندان بزرگی چون سقراط است. امروزه این شهر، چیزی فراتر از یادبود گذشته‌ی درخشان است. شهری است مدرن و زنده که یک مقصد گردشگری متفاوت با جزیره‌های دنج و آرام یونان خواهد بود. علاوه بر شلوغی و ازدحام شهرهای بزرگ، از نظر فرهنگی و تاریخی بسیار غنی و قابل توجه است.

تصاویری ازآتن، پایتخت یونان را در زیر مشاهده نمایید:

شهر آتن

شهر آتن

شهر آتن

شهر آتن

شهر آتن

شهر آتن

شهر آتن
مرکز خرید گولدن هال Golden Hall

مرکز خرید گلدن هال Golden Hall با 131 مغازه و در فضایی به مساحت 41000 متر مربع در نوامبر سال 2008 بخصوص برای طرفداران مد راه‌اندازی شد. اینجا سومین مرکز خریدی است که یکی از شعبات دپارتمان استور آتیکا Attica Department Store پس از سینتاگما و Mall of Athens در این مکان آغاز بکه ار کرده است. این پاساژ که در یکی از خیابان‌های محبوب آتن به نام خیابان Kifisias در Maroussi واقع شده است با انواع فروشگاه‌ها، رستوران‎ها و مکان‌هایی برای استراحت در خدمت گردشگران و مردم یونان است. از جمله برندهای معروفی که در گلدن هال Golden Hall شعبه دارن می‌توان به آدیداس Adidas، بنتون Benetton، کلوین کلین Calvin Klein، دیزل Diesel، گپGAP، گس Guess، لاکوست Lacoste، نایک Nike و تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger اشاره کرد.

طراحی مبتکرانه و سازگار با محیط زیست، توجه به زیبایی شناسی در طراحی فضای داخلی، استفاده از سیستم تهویه مطبوع در داخل مجموعه، خدماتخوب و به موقع به گردشگران، احترام به بازدیدکنندگان از ویژگی‌های منحصربفرد گلدن هال Golden Hall می‌باشد. در طول فصل کریسمس که معمولا از ماه دسامبر شروع می‌شود، مرکز خرید گلدن هال Golden Hall یک رویداد خاص را برگزار می‌کند. در این زمان افراد می‌توانند از زمین هاکی روی یخ این مجموعه استفاده کنند، اسکیت اجاره کنند و از لحظاتی که در آنجا می‌گذرانند لذت ببرند.

مرکز خرید گولدن هال
مرکز خرید مک آرتوگلن دیزاینر اوت لت Mc ArthurGlen Designer Outlets

این مرکز خرید زنجیره ای در کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش، هلند، انگلستان و یونان شعبه های خود را دائر نموده است. در مرکز خرید مک آرتوگلن دیزاینر اوت لت McArthurGlenDesigner Outlets در بیشتر وقت‌های سال همه برندهای مطرحش 70% تخفیف دارند. برندهای مطرحی که در این مرکز خرید نمایندگی دارند عبارتند از: رالف لورن Ralph Lauren، آدیداس Adidas، دیزل Diesel، فیلا Fila، هوگوباس HugoBoss، لاکوست Lacoste، لویس Levis، نایک Nike، سواروسکی Swarovski، ریبوک Reebok. تعداد برندهایی که در اینجا هستند 100 عدد می‌باشد.

نمایش شو لباس و سایر محصولات در بیشتر وقت های سال در سالن نمایش و راهروهای مرکز خرید مک آرتوگلن دیزاینر اوت لت McArthurGlen Designer Outlets برپاست. از دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید مک آرتوگلن دیزاینر اوت لت McArthurGlen Designer Outlets می‌توان به پارکینگ رایگان، سرویس رفت و برگشت از مرکز شهر به مرکز خرید، زمین بازی مخصوص کودکان و انواع رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. در لونا پارک Ta Aidonakia که فضایی روباز و برای کودکان سه سال به بالا می باشد، انواع بازی های مفرح و امن وجود دارد. در اطراف این زمین بازی، فضایی برای استراحت کردن شما نیز گذاشته شده است. همچنین انواع اسنک، ذرت و انواع نوشیدنی های گرم و سرد نیز در کنار این زمین بازی توسط کافی شاپ های خوب عرضه می‌شوند.

مرکز خرید مک آرتوگلن دیزاینر اوت لت
مرکز خرید مترو مال Metro Mall Shopping

مترو مال Metro Mall نزدیک‌ترین مرکز خرید به مرکز شهر آتن است. فقط 7 دقیقه زمان می‌برد تا با خط قرمز مترو از ایستگاه متروی سینتاگما Syntagma به ایستگاه Agios Dimitrios برسید و علت نامگذاری این مرکز به مترو مال Metro Mall هم این است که دقیقا در بالای ایستگاه متروی Agios Dimitrios واقع شده است. مراکز خرید بزرگ و همینطور گلدن هال Golden Hall که در حومه شمالی آتن قراردارند برای گردشگران دور هستند. مرکز خرید مترومال Metro Mall خیلی بزرگ نیست و متوسط است و می‌شود گفت فضای دوستانه‌ای دارد. در مراکز خرید دیگر که خیلی بزرگ هستند، ممکن است از گشتن خسته شوید.

محل قرارگیری این پاساژ نه در قسمت مرفه و نه در قسمت توسعه نیافته شهر است. منطقه Agios Dimitrios جزو حومه متوسط شهر محسوب می‌شود و از طریق خیابان مهم Voliagmienis به قسمت ثروتمندنشین شهر وصل می‌شود. مرکز خرید مترو مال  Metro Mall ویژگی‌های منحصربفردی دارد. سقف آن در طول ماه‌های تابستان باز می‌شود تا هوای تازه در داخل جریان پیدا کند و البته به این وسیله چشم انداز زیبایی از کوه Hymettus در سمت چپ و خلیج Saronic در سمت راست نیز قابل مشاهده است. همین ویژگی باعث شده است که هوای اینجا از سیستم تهویه هوای مراکز تجاری بزرگ سالم‌تر باشد.

مرکز خرید مترو مال
تئاتر اپیداروس The Theater of Epidaurus

این نمایشخانه مركز مذهبی و سیاسی شهر كوچك اپیداروس یونان بود كه در سال 1880 از زیر خاك خارج شد. تئاتر اپیداروس از 55 ردیف برخوردار است و همچنان یكی از معروفترین و سالنهای تئاتر باستانی است كه به خوبی حفظ شده است.

تئاتر اپیداروس

تئاتر اپیداروس

تئاتر اپیداروس

تئاتر اپیداروس
آکروپولیس Akropolis 

آکروپولیس یکی از شناخته‌شده‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری یونان و یکی از باشکوه‌ترین مناطق باستانی دنیا است. با معبد پارتنون که بر فراز تپه‌ای صخره‌ای واقع شده است. این مجموعه باستانی، یادگاری از شکوه آتن باستان است. زمانی مرکز این شهر تاریخی بوده و به عنوان قلعه‌ی دفاعی هم مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از دیدنی‌ترین بناهای این مجموعه، معبد پارتنون بزرگترین معبد دوران باستان است که قدمت آن به ۴۴۷ تا ۳۳۸ پیش از میلاد برمی‌گردد. ستون‌های باشکوه و تندیس‌های دیدنی مزین‌کننده‌ی این معبد با تمام جزییات به زیبایی ساخته شده‌اند و بنایی باشکوه و دیدنی ساخته‌اند. در کتیبه‌های بخش شرقی بنا، نقش برجسته‌های تولد آتنا، الهه‌ی نگهبان آتن، دیده می‌شود.

آکروپولیس

آکروپولیس

آکروپولیس

آکروپولیس
خیابان ارمو Ermou Street

 یکی از مراکز خرید در آتن دارای فروشگاههای لوازم موسیقی، بوتیک ها با انواع برندهای لوکس و مغازه های کفش و کیف می باشد. جاذبه گردشگری خیابان ارمو Ermou Street شهر آتن به عنوان دهمین خیابان تجاری در دنیا و پنجمین مرکز خرید اروپا محسوب می شود. خیابان ارمو سنگفرش شده که زیبایی و نمایی خاصی را به آن بخشیده است. در این بازار انواع اجناس پر زرق و برق از جمله پوشاک، عطر و ادکلن، جواهرات، کفش، کیف، ساعت، عینک آفتابی، محصولات تزئینی، لوازم خانگی، لوازم آرایش و .... به فروش می رسد. بازدیدکنندگان پس از یک خرید خسته کننده می توانند در کافه تریا و قهوه خانه بازار استراحت کوتاه داشته باشند. در این بازار علاوه بر خرید می توان معماری اصیل یونانی را نیز تماشا کرد. قیمت اجناس در این بازار متنوع است و می توان مطابق با نیاز خود خرید کرد.

آکروپولیس

آکروپولیس

شهر آتن
موزه ی بیزانس Byzantine Museum

این موزه آثار ارزشمندی از دوران بیزانس در تاریخ یونان را به نمایش گذاشته است. یک کاخ قرن نوزدهمی میزبان این موزه است که در ابتدا برای دوشس پلزانس، همسر چارلز فرانسوا ساخته شده است. آثار ارزشمندی از هنر بیزانس در این موزه به نمایش درآمده است. امپراتوری بیزانس، وارث نیمه‌ی شرقی امپراتوری روم بعد از فروپاشی آن بود. این امپراتوری وسیع، مذهب رسمی مسیحیت ارتدکس داشت و زبان آن یونانی بود. از قرن سوم تا قرن پانزدهم، امپراتوری بیزانس بر سرزمینی حکومت می‌کرد که امروزه آن را با نام‌های یونان، بالکان و آناتولی می‌شناسیم. در این دوره، هنر مذهبی بسیار مورد توجه قرار گرفته بود و اهمیت داشت. هنرمندان بیزانسی، شاهکارهایی در این زمینه خلق کرده‌اند که نمونه‌هایی از آثار آنها در این موزه نگهداری می‌شود.

در این موزه، بیش از ۲۵ هزار اثر به نمایش درآمده است و در واقع این موزه گنجینه‌ی ارزشمندی از آثار هنری مذهبی از دوران بیزانس و آثاری از ابتدای مسیحیت، قرون وسطی و دوران پس از بیزانس است. آثار این مجموعه شامل تندیس، نقاشی، شمایل و نمادهای مذهبی، موزاییک و منسوجات است. از بخش‌های جالب موزه می‌توان به بقایای آثار معماری از جمله بازیلیکاهای مسیحی و کلیساهای بیزانس اشاره کرد. حیاط موزه دارای بخشی از موزاییک‌کاری از قرن پنجم است.

موزه‌ی بیزانس

موزه‌ی بیزانس

موزه‌ی بیزانس

موزه‌ی بیزانس

موزه‌ی بیزانس


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا

نظر شما در مورد آتن بهترین مقصد گردشگری در تابستان


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ اروپا

روستای توریستی آلزاس در فرانسه

روستای توریستی آلزاس در فرانسه


آلزاس (به آلزاسی:s Elsass’)، (به آلمانی: Elsass)، (به فرانسوی: Alsace) یکی از ۲۲ ناحیه داخلی فرانسه در فاصله سال‌های ۱۹۸۲ تا انتهای سال ۲۰۱۵ میلادی بود. این ناحیه در شرق این کشور و در همسایگی آلمان و سوییس واقع شده؛ و...


پیاده روی در شهر مونیخ آلمان

پیاده روی در شهر مونیخ آلمان


مونیخ  (به آلمانی: München) برروی رود ایسار و شمال کوه آلپ قرار گرفته ‌است. سومین شهر بزرگ آلمان، پس از برلین و هامبورگ است. مساحت این شهر۳۱۰٫۴۳ کیلومتر مربع است و مرکز ایالت بایرن است. مونیخ میزبان بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۲...


وین پایتخت کشور اتریش

وین پایتخت کشور اتریش


ویَن یا ویِن یا ویانا (به آلمانی: Wien) نام «ویَن» در زبان فارسی از نام آن در زبان فرانسوی (Vienne) گرفته شده‌است. در زبان آلمانی نام شهر «وین» (بر وزن چین) تلفظ می‌شود. پایتخت کشور اتریش و یکی از استان‌های نه‌گانه...


جاذبه‌های پاریس برای دوستداران گل و گیاه

جاذبه‌های پاریس برای دوستداران گل و گیاه


درختان و گل‌ها و گیاهان فرانسه در ماه‌های گرم سال شکوفا می‌شوند و فستیوال‌ها و باغ‌های افسانه‌ای آن گل و گیاه‌دوستان بسیاری را به پاریس و حومه‌اش می‌کشاند. جالب اینجاست که بخش کشاورزی دولت فرانسه محدودیت‌هایی را در زمینه‌ی واردات گل‌ها...


برج ایفل

برج ایفل


برج ایفل، برجی فلزی در میدان شان دو مارس و در کنار رود سن واقع در شهر پاریس است. برج ایفل که امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می‌شود، پربازدیدترین بنای جهان و یکی از شناخته‌ شده ‌ترین بناها در جهان...


وارنا مکانی رویایی و ساحل طلایی

وارنا مکانی رویایی و ساحل طلایی


می توان به راحتی گفت وارنا (شهر زیبای ساحلی بلغارستان) زیبا ترین شهر بلغارستان می باشد. این شهر از میراث تاریخی و فرهنگی غنی برخوردار است. وارنا و حومه آن محل سکونت تمدن های باستانی زیادی و پایتخت تجاری و فرهنگی...


آمستردام شهری با ویژگی های متفاوت

آمستردام شهری با ویژگی های متفاوت


آمستردام (Amsterdam) ازنظر جمعیتی بزرگترین شهر کشور هلند و پایتخت کشورهلند است ولی مقر پارلمان این کشوردر پایتختش قرار ندارد؛ بلکه در شهر هیگوعه (Haugue) واقع شده است. این شهر در استان هلند شمالی در غرب هلند واقع شده است. آمستردام...


شهر مسکو در روسیه با هواپیمای بدون سرنشین

شهر مسکو در روسیه با هواپیمای بدون سرنشین


مسکو (به روسی: Москва تلفظ: ماسکْوا) پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور روسیه است. این شهر با جمعیت ۱۲.۶۱۵.۸۸۲ نفر، پرجمعیت‌ترین شهر در قاره اروپا و یازدهمین شهر پرجمعیت در جهان است. مسکو همچنین با مساحت ۲۵۶۱ کیلومتر مربع، حدود ۳/۵...


جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه اروپایی

جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه اروپایی


هیچ جای شکی وجود ندارد که امروزه آشپزخانه به قلب منزل تبدیل شده بنابراین باید سعی کنید بهترین ظاهر و همچنین بهترین کارایی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. دکوراسیون آشپزخانه اروپایی این دو ویژگی را در بالاترین سطح به شما...


جزیره سنتورینی در 200 کیلومتری یونان

جزیره سنتورینی در 200 کیلومتری یونان


جزیره سنتورینی (Santorini) که با نام "ترا (Thera)" نیز شناخته می شود در200 کیلومتری کشور یونان در دریای اژه قرار دارد. جمعیت این جزیره کمتر از 15000 نفر می باشد و به خاطر محلی که جزیره واقع شده و رنگ خانه...


تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

رستوران گردان برج میلاد
3

رستوران گردان برج میلاد

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   شهر آتن   |  آتن   |  یونان   |  گردشگری   |  اروپا

تاریخ ثبت ثبت: 1397/08/27
بازدید بازدید: 2810

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS