نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

حقیقت ناگفته درباره پول: چگونه ثروت را از هیچ چیز ایجاد کنیم

آموزش پرایس اکشن در فارکس
× حذف تبلیغات
[تولید سنگ ساختمانی]
Boosted (0) سنگ تریمو
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
Boosted (0) راش ایران
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
موفقیت

مقاله حقیقت ناگفته درباره پول: چگونه ثروت را از هیچ چیز ایجاد کنیم با تصاویر با کیفیت


آیا میلیاردرها خوش شانسند؟ زیادی باهوشند؟ ما هرگز نمی توانیم امکانات آنها شامل: عمارت ها، ویلاها، خودروهای لوکس و یا تفریحات آنها را تجربه کنیم؟

جف بزوس در زمان نگارش این مطلب (سال 2020)، 117.3 میلیارد دلار دارایی دارد و ثروتمندترین فرد دنیاست.

میلیاردر شدن برای ما فقط یک رویاست؟ امکان ندارد شخص دیگری به این ثروت افسانه ای برسد؟

جالب است بدانید میلیاردرهای خودساخته، اکثرا از صفر به این نقطه رسیده اند. بگذارید با هم مرور کنیم: بیل گیتس، استیو جابز، جف بزوس، مارک زوکربرگ، ایلان ماسک و ده ها میلیاردر عصر حاضر دقیقا از نقطه نزدیک به صفر به این موقعیت جادویی رسیده اند.

چگونه ثروت را از هیچ چیز ایجاد کنیم
باز تکرار می کنیم... آیا آنها خوش شانس بوده اند؟ رمز موفقیت میلیاردرهای خودساخته چیست؟

اگر در رویای ثروتمند شدن هستید برای دریافت نکته جادویی راز میلیاردر شدن این افراد با لاگین برندز همراه باشید و تا انتهای این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

همه ما می خواهیم بدانیم اسطوره ها چگونه ثروتمند شده اند، اما متاسفانه وقتی سخن از افراد ثروتمند به میان می آید، رسانه های جهان، خصوصا هالیوود عادت دارند آنها را به عنوان افرادی بی رحم، شر، فاسد یا افرادی پشت پرده نشان دهند. آیا شما به این کلیشه ها اعتقاد دارید؟

بیشتر آنچه شما درباره پول فکر می کنید نیز متاسفانه تحت تأثیر آموخته ها و تربیت شما در طول سال ها از اطرافیانتان است. متاسفانه اگر فقیر شدید، در روزمرگی غرق می شوید و دیگر تمایل ندارید فکر کنید آینده مالی شما تحت چه شرایطی می تواند تغییر کند. اما با هر وضعیت مالی شاید تصمیم بگیرید تا آنجا که ممکن است ثروت ایجاد کنید تا دیگر هرگز در آن شرایط بزرگ نشوید. در هر صورت، توجه به این نکته مهم است که اگر اعتقاد و باور به امکان پیشرفت مالی در هر شرایط و جامعه ای داشته باشیم، احتمال محقق شدن آن برای شما به مراتب بیشتر خواهد بود.


1- ابتدا از شر دروغ هایی که در ناخودآگاه تان است خلاص شوید...

تصور شما از ثروت چیست؟
پول و ثروت چیزیست که برای بدست آوردن آن باید کار کرد؟ آیا می توان ثروت را بدست آورد یا ثروت باید صرفا برایمان به ارث برسد؟

متاسفانه در محیط اطراف همواره مطالب غلط و بعضا دروغی راجع به ثروت یاد گرفته ایم. در مدرسه و یا دانشگاه در سراسر جهان هرگز مطالب صحیحی راجع به پول نیاموخته ایم واین باورهای غلط در ما نهادینه شده است: اینکه ثروتمندان از شیاطینند، پول فساد می آورد، پول موجب انحراف می شود (به قول ما ایرانی ها پول چرک کف دست است) و صدها باور غلط راجع به پول در ما وجود دارد.

در صورتی که اگر به برخی از دیگر دانسته هایمان رجوع کنیم، خواهیم دید که ده ها میلیاردر را می شناسیم که خدمات بسیاری به راحتی، صلح، رفاه و سلامتی بشر نموده اند.

و اما اشتباه بعدی اینجاست که غالب افراد تصور می کنند پول یعنی درآمدی که از شغلشان دارند.

اگر شما در هر ساعت 20 دلار درآمد داشته باشید و در هفته 40 ساعت کار کنید، در خوش بینانه ترین حالت 24 سال باید کار کنید تا یک میلیون دلار ثروت داشته باشید. تازه در صورتی که تمام این پول را فقط پس انداز کنید و هیچ رقمی را خرج نکنید... و این یعنی در میان سالی یک میلیون دلار پول دارید.

سوالی که پیش می آید این است که چرا میلیاردرهای خودساخته در سنین جوانی به ثروت میلیارد دلاری رسیده اند؟

پاسخ در نگرش متفاوت آنهاست نسبت به کسب ثروت. (همچنان با ما همراه باشید تا نکات ظریفی راجع به کسب ثروت زیاد بیاموزید.)

2- حقایق درست راجع به پول و ثروت

توجه داشته باشید که باید از دنبال کردن پول دست بردارید...

مردم از دستمزدهای عجیب فوتبالیست های حرفه ای شکایت می کنند. به این نکته توجه کنید که در جامعه امروزی، متناسب با ارزش تخصص و یا حرفه ای که دارید، و یا سطح مشکلاتی که در جامعه حل می کنید و یا سطح منفعتی که می رسانید دستمزد به شما پرداخت می شود.

به عنوان نمونه کارگر نظافت چی به مراتب کمتر ازحسابدار دست مزد دریافت می کند. زیرا یادگیری کار نظافت، چندان دشوار نیست و می توان به راحتی فرد دیگری را در این شغل جایگزین کرد. در صورتی که حسابدار سالها زمان خود را صرف مطالعه علم اعداد یا به عبارتی حسابداری کرده است. بازار، ارزش حسابدار را بسیار بالاتر می داند، بنابراین حسابدار دستمزد قابل توجهی نسبت به نظافت چی دریافت می کند.

با این حال مشکل اکثر شغل ها این است که درآمد آن ها محدود به زمان است. بدین معنی که برای تولید ثروت احتیاج به زمان دارید و فقط در سنین بالا می توانید پاداش ثروتی که ساخته اید را به دست بیاورید. تازه اگر در مسیر درست حرکت کنید.

شما در هر روز تنها 24 ساعت زمان دارید و با درآمدی که به زمان وابسته است چگونه می توان به ثروت زیاد در زمان محدود رسید؟

حال این سوال پیش می آید که چگونه میلیونرها یا میلیاردرهای معروف در سنین جوانی به ثروت زیادی می رسند؟ راز ثروت هنگفت افرادی مانند ایلان ماسک یا جف بزوس، بیل گیتس و یا استیو جابز مرحوم در جوانی و در مدت کوتاه چیست؟

چگونه ثروت را از هیچ چیز ایجاد کنیم
راز دریافت ثروت هنگفت این است که اگر پول زیاد می خواهید، باید مشکلات جامعه را حل کنید...

اگر مشکلات زیادی را حل کنید (بسته به این که آن مشکل چیست و در چه سطحی است)، پول به سمت شما پرتاب می شود.

اگر مشکل میلیون دلاری باشد، آن راه حل شما برایتان میلیون ها دلار به ارمغان خواهد آورد و اگر مشکلات میلیارد دلاری باشد، آنگاه راه حل برای شما میلیاردها دلار منفعت و بازگشت خواهد داشت.

بار دیگر به زندگی میلیاردرهای جهان دقت کنید. به عنوان نمونه، بیل گیتس با خلق سیستم عامل کارآمد ویندوز و نرم افزارهای بزرگی چون آفیس به تمام جهان کمک کرد تا از کامپیوتر در راستای آسان شدن تمام امور روزمره شان به سادگی استفاده کنند و یا استیو جابز به جهانیان کمک کرد چندین دستگاه پیچیده از جمله: دوربین عکاسی، تلفن همراه، دستگاه پخش موسیقی، نمایش فیلم، ارتباط با اینترنت و ... را در قالب تلفن هوشمند با بالاترین کیفیت در کنار هم و در جیبتان حمل کنید که احتمالا شما با یکی از آنها مشغول مطالعه همین مطلب وب سایت لاگین برندز هستید...

چگونه ثروت را از هیچ چیز ایجاد کنیم
کمپانی آمازون نیز به همه جهان و صدها میلیون انسان کمک کرد تمام نیازهای خود را ارزانتر خریده و ارزانتر به دست آورند. همین خدمت به ظاهر ساده و هوشمندانه، در این دوران Covid 19 کمک به کاهش نیاز به خروج از منزل جهت خرید کالای مورد نیاز نمود و موجب شد خالق آن در این دوران قرنطینه جهان، با سرعت بیشتری به ثروت رویایی خودافزوده و از رقیب شماره 2 خود، بیل گیتس به مراتب فاصله بیشتری بگیرد.

نکته مهمی که در این حقیقت نهفته، این است که اگر شما پول را تعقیب کنید، پول از شما فرار می کند. بنابراین شما باید مشکلات موجود در جامعه را دنبال کرده، پیدا کنید و از همه مهمتر، راه هایی برای حل مشکلات ارائه کنید. حل مشکلات بزرگ منجر به وجود بیزینس های بزرگ و ثروت زیاد برایتان می شود.

به جای شکایت کردن و نق زدن نسبت به درآمدتان، به این فکر کنید که چه مشکل بزرگی در اطراف شماست که مردم به آن نیاز دارند و می توانید راه حل آن را بیابید؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا ما می بایست به تکنولوژی های برتر مسلط باشیم تا مشکلات را حل کنیم؟ آیا ما می بایست هوش برتر ایلان ماسک را داشته باشیم تا خدمتی فرا بشری به بشر ارائه کنیم؟ آیا باید ثروت زیادی برای راه اندازی بیزینس های بزرگ داشته باشیم؟ آیا مانند خالق فیس بوک می بایست به دانش و مهارت بالای برنامه نویسی مسلط باشیم تا بتوانیم با خلق فیس بوک 2 یا گوگل 2 به میلیاردها دلار ثروت برسیم؟

در پاسخ باید بگوییم لزوما خیر. ولی می بایست به اطراف خود با دقت بسیار نگاه کنیم و با دقت گوش کنیم...
مردم چه چیزی دوست دارند؟ چه خدمتی وجود دارد ولی کامل نیست؟ چه چیزی مردم را آزار می دهد؟ چه مشکلی هست که ما می توانیم حل کنیم و مهمتر آنکه چه مشکلی ارزش حل شدن دارد؟

3- مشکلی که ارزش حل کردن دارد

همانطور که اشاره کردیم، باید مشکلی که ارزش حل کردن داشته باشد بیابیم ولی نکته ظریفی در این بیان هنوز گفته نشده... این مشکل باید در ابعاد بزرگ و قابل بسط باشد. راه حل باید قابلیت تعمیم به افراد بسیاری در جامعه را داشته باشد.

برای مثال راه اندازی یک رستوران یک بیزینس محلیست ولی با راه اندازی چندین شعب و دادن نمایندگی، قابل بسط به مکان های دیگر می باشد.

در دنیای امروز هر فعالیتی می تواند به سادگی نسخه آنلاین نیز داشته باشد و این یعنی قابل بسط به افراد بسیار در هر مکان.

برای نمونه بعدی به مربی آموزش یوگا توجه کنید. این فعالیت پر ارزش هرگز نمی تواند تمام ساعات روز و تمام روزهای هفته انجام شود و نهایتا چندین ساعت در روز و برای افراد محدودی قابل ارائه است.

اما مربی یوگا با ضبط و ارائه تمرینات به صورت آنلاین، می تواند محدودیت ها را برداشته و 24 ساعته و 7 روز هفته خدمات خود را به همه جای جهان ارائه دهد و این یعنی فعالیت او قابل بسط می باشد.

همواره باید سعی کنید از طریق اتوماسیون و به کار گیری نرم افزارها، استخدام افراد کاردان و یا حتی به اصطلاح، Outsource کردن برخی امور به افرادی که آن را بهتر از شما انجام می دهند، در واقع ماشینی درست کنید که در عدم حضور شما و یا پرداختن شما به سایر مسائل، مانند یک ماشین، پروژه شما به پیش می رود و نیازی نیست همه امور را شما شخصا انجام دهید. اینکه قصد داشته باشید همه کار ها را به تنهایی انجام دهید، به هیچ عنوان کار صحیحی نیست. وظیفه شماست تا بر این نکته تمرکز کنید که فعالیت شما در راستای رفع نیازهای هر فردی در آن زمینه کاری باشد.

زمانی که سیستم کار خود را به خوبی انجام داد، زمان برداشت مناسب فرا می رسد و برداشت معادل کاشت مجدد در راستای بزرگ نمایی سیستم است.

4- کسب ننایج شگفت انگیز

در زمان دریافت نتایج نسبتا بزرگ، شما 2 راه در پیش رو دارید: ادامه آن بیزینس و ادامه رشد آن و یا فروش آن. شما باید انتخاب کنید تا آن بیزینسی را که سال ها بر روی آن کار کردید و به مرحله سود آوری نسبتا عالی رسانده اید را بفروشید یا آن را ارتقای بیشتری دهید.

یادتان باشد، شبکه مجازی اینستاگرام چند سال پیش توسط فیس بوک به مبلغ رویایی 1 میلیارد دلار خریداری شد. و یا پی پال به ای بی به مبلغ 1.5 میلیارد دلار فروخته شد و مالک نابغه پی پال، ایلان ماسک پس از کسر مالیات و سهم سایر شرکا، به طور خالص 165 میلیون دلار به عنوان سهام دار اصلی دریافت کرد و اکنون مسائل بسیاری در جهان، برای حل کردن و ارائه خدمت به افراد بی شماری پیش روی او بود تا با پول شگفت آوری که از چند سال تلاش از صفر دریافت کرده بود، برای اهداف به مراتب بزرگتر سرمایه گذاری کند و او در ایجاد خودروهای ارزان و به صرفه برقی که با هدف رفع نیاز بشر به پرداخت هزینه زیاد سوخت خودروهای موجود و کمک به محیط زیست، سرمایه گذاری کرد.

چگونه ثروت را از هیچ چیز ایجاد کنیم
در هر حال، چه شما مسیر اول یعنی ادامه بیزینس را در پیش بگیرید و چه مسیر فروش آن را برگزینید، این پاداشیست به شما برای حل مشکل انسان های بی شمار. حال این سوال پیش می آید: آیا این همه آنچه از زندگی انتظار دارید است؟

5- پول ارزشمند تر است یا زندگی تان

یادتان باشد هدف از به دست آوردن پول زیاد، امکان استفاده از آن جهت رسیدن به استقلال مالی، آزاذی، خرید خودروی مورد علاقه تان، گردش و مسافرت بدون دغدغه مالی و ... می باشد.

اگر قرار باشد شما در این پروسه تکراری خسته کننده گرفتار شوید که هر روز ساعت ها کار کنید، بعد بخوابید و تمام روزهای آینده نیز همین مراحل تکرار شود، این مسیر در جهت هدف شما نخواهد بود. ممکن است سلامتی شما به خطر بیفتد که قطعا شامل سلامت روانیتان نیز خواهد شد.

آیا بهتر نیست در مسیر رسیدن به هدف، روزهایی استراحت و تفریح هم داشته باشید و از آزادی در انتخاب لذت ها و از این عدم دغدغه ای که پول برای شما آورده استفاده کنید؟ این سوالی است که خود شما می توانید به آن پاسخ دهید.

نکته آخر اینکه این دنیا نا محدود است و با حل مشکلات و حضور میلیاردرهای جدید، چیزی از منابع و ثروت جهان کاسته نمی شود.

رسالت لاگین برندز ارائه برترین و کامل ترین مطالب و ارائه با ساده ترین روش ممکن به شماست. پس این مطلب را برای دوستان خلاقتان ارسال کنید تا فرصت احتمالی دریافت ثروت نامحدود از طریق روش های بالا را برای آنها نیز فراهم کنید.

امیدواریم مطالعه مطلب بالا دری از رازهای جادویی ثروت بی کران میلیاردرهای دنیا بروی شما گشوده باشد. دعوت می کنیم این مقاله هیجان انگیز را برای دوستانتان در پیام رسان های واتس اپ و یا تلگرام از طریق گزینه های زیر ارسال کنید. همچنین خوشحال می شویم از طریق فرم پایین این صفحه، نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.
گردآوری، ترجمه و بازنویسی: مهندس بهنام درفشی


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[راه حل های هوشمند سازی ساختمان]
لوگوی مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان Boosted (0) مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
[تولیدکننده نسل جدید کف شورهای خطی و نقطه ای]
لوگوی گالری آرپا Boosted (0) گالری آرپا

نظر شما در مورد حقیقت ناگفته درباره پول: چگونه ثروت را از هیچ چیز ایجاد کنیم


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ ثروت

ثروت لیدی گاگا ستاره مولتی میلیونر

ثروت لیدی گاگا ستاره مولتی میلیونر


لیدی گاگا، از مشهورترین خواننده‌های دنیای پاپ محسوب می‌شود که به تازگی، بیست و نه سال شده است. وی تحصیل در دانشگاه نیویورک را نیمه تمام رها کرد و وارد دنیای موسیقی شد. خلاقیت وی در نوشتن ترانه‌های پر مخاطب و...


ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد


ایلان ماسک با عبور از جف بزوس و بیل گیتس، ثروتمندترین فرد جهان شد. ثروت ایلان ماسک اکنون نزدیک به 186 میلیارد دلار (حدود 185.5 میلیارد دلار) می باشد و او در واکنش به این خبر توییت کرده: «چقدر عجیب، خب...


ثروتمندترین شهرهای چین در سال 2020

ثروتمندترین شهرهای چین در سال 2020


کشور چین، شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که دارای اقتصاد قوی و ثروت زیادی هستند. در این تیزر قصد داردیم ثروتمندترین شهرهای کشور پهناور چین از جمله: شانگهای، پکن، شنژن، هنگ کنگ، گوانگژو، چونگ کینگ، تیانجین، سوژو، چنگدو و ماکائو که...


ثروت هنرمند امریکایی جنیفر لوپر

ثروت هنرمند امریکایی جنیفر لوپر


جنیفر لین لوپز (به انگلیسی: Jennifer Lynn Lopez) با نام مستعار جِی لو (Jlo) جنیفر لوپز متولد ۲۴ جولای ۱۹۶۹ در محله برانکس (Bronx) شهر نیویورک است. جنیفر لوپز خواننده، رقصنده، طراح مد و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی آمریکایی است....


10 رئیس جمهور ثروتمند جهان 2018

10 رئیس جمهور ثروتمند جهان 2018


ثروت های میلیارد پوندی و زندگی سوپر لاکچری 10 تا از رئیس جمهورهای دنیا را در این تیزر مشاهده کنید. رئیس‌جمهور روسیه را می‌توان در زمره ثروتمندترین‌ سیاستمداران جهان قرار داد. وی با ثروت فوق العاده خود شبیه به یک پادشاه...


پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020


پردرآمدترین زن هالیوودی دنیا در سال 2020 میلادی کایلی جنر 23 ساله می باشد که با درآمد 590 میلیون دلاری نفر اول این لیست 20 نفره و پر درآمدترین زن در هالیوود در سال اخیر (2020) بوده است، کایلی جنر عمده...


10 شرکت ثروتمند خودرو جهان در سال 2018

10 شرکت ثروتمند خودرو جهان در سال 2018


آگاهی از تک‌تک برندهای خودرو و کمپانی های مختلف گروه‌های خودروسازی در جمع دوستان، شما را یک عشق خودروی واقعی نشان می‌دهد و البته به شما کمک می‌کند تا دانش عمومی و اختصاصی اطرافیان خود از دنیای خودرو را بسنجید. در...


لوکزامبورگ کشوری ثروتمند و کوچک

لوکزامبورگ کشوری ثروتمند و کوچک


لوکزامبورگ (به فرانسوی: Grand-Duché de Luxembourg) کشور کوچکی در شمال اروپا است که در منطقه Benelux قرار گرفته که شامل کشورهای هلند، بلژیک و لوکزامبورگ هستند. این سه کشور از رفاه بالایی در زندگی برخوردارند. پایتخت آن شهر لوکزامبورگ می‌باشد. با...


ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2018

ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2018


اگر شما از نمایش های تلویزیونی و فیلم ها لذت می برید واغلب برای آخرین اخبار در مورد ستاره های مورد علاقه خود در اینترنت جستجو می کنید، پس این خانم ها و آقایان بازیگر در صنعت سینما به بخش بزرگی...


آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

گروه سترا
3

گروه سترا

خانه داتام
0

خانه داتام

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   موفقیت   |  ثروتمندان   |  پول   |  ثروتمند

تاریخ ثبت ثبت: 1396/04/24
بازدید بازدید: 1294

مطالب مرتبط با موفقیت

توصیه های ایلان ماسک به کارآفرینان بلند پرواز
0

توصیه های ایلان ماسک به کارآفرینان بلند پرواز

3 کلمه سمی که مانع تحقق خواسته های شما می شوند
0

3 کلمه سمی که مانع تحقق خواسته های شما می شوند

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS