نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

3 کلمه سمی که مانع تحقق خواسته های شما می شوند

آموزش پرایس اکشن در فارکس
× حذف تبلیغات
[تولید سنگ ساختمانی]
Boosted (0) سنگ تریمو
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
Boosted (0) راش ایران
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
تحقق خواسته

مقاله 3 کلمه سمی که مانع تحقق خواسته های شما می شوند با تصاویر با کیفیت


3 کلمه سمی وجود دارد که استفاده از آنها موجب می شوند به خواسته هایتان نرسید و زمانی که این 3 کلمه را بشناسید و آنها را به کار نبرید، انرژی شما تغییر می کند و قانون جذب به خدمت شما می آید. برای شناختن این سه کلمه با لاگین برندز همراه باشید:

کلمه اول: امیدوارم

هرگز از این کلمه استفاده نکنید. زیرا امیدوارم یعنی آن را ندارم و هر بار حس کنید چیزی را ندارید، نمی توانید آن خواسته را جذب کنید. اگر می خواهید برای رسیدن به اهدافتان از قانون جذب به خوبی استفاده کنید، باید در سطح انرژی بالایی باشید و انرژی که الان دارید نشان می دهد به چه چیزی خواهید رسید.

اگر بگویید امیدوارم پول بیشتری به دست آورم و یا امیدوارم شریک زندگیم را پیدا کنم و یا اجاره خانه ام را پرداخت کنم یعنی باور ندارید این اتفاق‌ها بیفتد. این کلمه به خوبی نشان می دهد ایمان و باور ندارید که خواسته هایتان برآورده می شوند. امیدوارم بتوانم آن ماشین را بخرم یعنی باور ندارم که می توانم آن خودرو را به دست بیاورم.

شما چیزی را به دست می آورید که به آن ایمان دارید. چیزهایی که میبینید انعکاس باورهای شماست و تا زمانی که به چیزی ایمان نداشته باشید نمی‌توانید آن را ببینید. پس امیدوارم این اتفاق بیفتد، یعنی باور ندارم آن اتفاق می افتد و آن را به دست نمی آورید، به عبارت دیگر امیدوارم یعنی باور ندارم و به امید و شانس دل بسته ام.

رالف والدو امرسون جمله زیبایی دارد که در خصوص قانون جذب کامل، صادق است: انسان های سطحی به شانس اعتقاد دارند و جستجوگران واقعی به قانون اعتقاد دارند.

قانون جذب این گونه عمل می کند: هر چیزی شبیه خودش (هم فرکانس خودش) را جذب می کند. پس وقتی می گویید امیدوارم، قدرتتان را از دست می دهید و چیزهایی را جذب می کنید که ناباوری شما را اثبات می کند.

به جای اینکه بگویید امیدوارم، بگویید یقین دارم.

امیدوارم را به کل از زندگی خود حذف کنید و به جای آن بگویید یقین دارم. با گفتن جمله: یقین دارم که برای مثال آن پول را به دست می آورم و یا یقین دارم شریک زندگی ام را پیدا می کنم، آن گاه متوجه تغییر انرژی تان می شوید.

وقتی جای امیدوارم یقین دارم را استفاده می کنید، یقین و باور بیشتری را وارد زندگی تان می کنید و انعکاس آن را می بینید.

کلمه دوم نیاز دارم

هرگز از کلمه نیازدارم استفاده نکنید. برای نمونه: من واقعاً به شریک زندگی نیاز دارم، من واقعاً به پول بیشتر نیاز دارم و یا به مشتری جدید نیاز دارم... توجه داشته باشید نیازمند بودن انرژی و احساس بد و تهی بودن به ناخودآگاه شما تزریق می کند و احساس مقاومت را برایتان به ارمغان می آورد. وقتی به فروش بیشتر و یا پیدا کردن شریک زندگی نیاز دارید، در واقع این موضوعات از شما دورتر می شوند. شما به خواسته هایی در زندگی دست پیدا می کنید که نسبت به آنها احساس نیاز نداشته باشید.

این نکته را در نظر داشته باشید که کائنات آن چیزی را به شما می دهد که آنها را به بیرون می فرستید، وقتی انرژی "نیاز" را به کائنات می فرستید، نمی توانید انرژی فراوانی را جذب کنید و متاسفانه اکثر مردم جهان این گونه زندگی می کنند و به نیاز ها فکر می کنند. اکثر مردم دنیا نیاز دارند دولت تغییر کند و یا رئیسشان درکشان کند.

یادتان باشد شما در دنیایی سرشار از فراوانی زندگی می کنید و ثروت به وفور در جهان وجود دارد. انسان های بسیار خوبی در این جهان وجود دارند و شما می توانید دوستان عالی داشته باشید، می توانید شریک زندگی خود را از میان انسان های خوب انتخاب کنید و رابطه عاطفی خوبی داشته باشید، می توانید به هر کجا که می خواهید سفر کنید و تمام چیزهایی را که می خواهید داشته باشید.

مانند بسیاری از انسان ها، ما در دنیایی سرشار از فراوانی، زیبایی و سلامتی زندگی می کنیم، دنیایی که از ما حمایت می کند و اکثر مردم فکر می کنند برای پیشرفت در زندگی نیاز به چیزی خارج از خود دارند.لائوتسه جمله زیبایی دارد که می گوید: دنیا خودش را به شخصی ارائه می کند که به چیزی نیاز نداشته باشد. از نظر روانشناسی نکته جالبی در روابط زوج ها وجود دارد: وقتی یک شخص خیلی قوی به نظر می رسد و به دیگران نیاز نداشته باشد، افراد بیشتری به او جذب می شوند و در خصوص ثروت نیز همین قانون حاکم است.

وقتی می گویید به فلان موضوع نیاز دارید اتفاقی که می افتد این است که آن موضوع را دفع می کنید. اما نقطه مقابل آن "احساس فراوانی" است که وقتی آن احساس را در خصوص موضوعی داشته باشید و فکر کنید به هیچ چیز نیاز ندارید و خودتان کامل هستید، چیزهایی را به خودتان جذب می کنید که آن موضوع را منعکس می کند.

کجای زندگیتان احساس می کنید به چیزی نیاز دارید؟ در همان نقطه شما ضعف دارید و آن موضوع را از خود دور می کنید. کلمه "نیاز دارم" را از زندگی تان حذف کنید به جای آن کلمه "من هستم" را جایگزین کنید و یا "من دارم". مثلاً به جای من به ثروت نیاز دارم بگویید سرشار از ثروت هستم و یا من سرشار از عشق هستم و زمانی که واقعاً هم چین حسی داشته باشید، بهترین روابط عاطفی را به خود جذب می کنید، دوستان عالی اطراف شما را پر می کنند و ثروت را نیز به خود جذب کنید.

شما در زندگی تان نیاز به فرصت های ممتاز ندارید، شما خود فرصت، پتانسیل و امکان خالص و جامع هر چیزی هستید. در انرژی نیاز نباشید و در انرژی آفرینش باشید... شما تجلی انرژی ها و امکانات عالی هستید، زیرا همه چیز در این جهان انرژی است. پول انرژی است، رابطه، خودرو، منزل و همه چیز از جنس انرژی است و اگر در فرکانس آن قرار بگیرید آن را برای خود ظاهر می کنید.

اگر شما با انرژی همه چیزهایی که می خواهید یکی شوید، مال شما می شوند. شما ثروت خالص هستید اگر به آن نیاز نداشته باشید و ناخودآگاهتان باور کند که آن را دارید. شما معجزه ای هستید که هر روز فرصت های شگفت انگیزی را برای ثروت خلق می کند و زمانی که به این موضوع باور داشته باشید، بهترین اتفاقات برایتان رقم خواهد خورد.

پس به جای فکر کردن و یا بیان نیازهایتان به بودن و داشتن آنها بیاندیشید...

کلمه سوم: من نمی توانم

مثلا: من نمی توانم پول بیشتری بدست بیاورم و یا نمی توانم این کار را انجام دهم...

وقتی از کلمه نمی توانم استفاده می کنید، بر روی ضمیر ناخودآگاهتان تاثیر گذاشته و مانع فعالیت شما می شود. وقتی می گویید نمی توانم، به ضمیر ناخودآگاهتان فرمان می دهید این کار غیرممکن است و در مقابل ضمیر ناخودآگاه شما تلاش می‌کند به شما ثابت کند همین طور است. برای نمونه اگر من در 25 سالگی می گفتم من نمی توانم کتاب آموزش جامع ماکرومدیا فلش 8 را تالیف کنم، هرگز این کتاب وجود نداشت.

ضمیر ناخودآگاه فرق بین واقعیت و چیز غیر واقعی را تشخیص نمی دهد و چیزی را که به صورت خودآگاه به او فرمان دهید را قبول می کند.

هر بار که در مورد موضوعی می گویید نمی توانم، به ضمیر ناخودآگاهتان فرمان می دهید که واقعیت شما چیست و ضمیر ناخودآگاه آن را برای شما خلق می کند. به عبارت دیگر ناخودآگاه فرق بین چیزهای واقعی و غیر واقعی و چیزهایی که می خواهید یا نمی خواهید را نمی‌داند و آنچه که به او فرمان می دهید را محقق می کند.

من سال ها پیش در ذهنم تصور کردم هزاران نفر کتاب هایم را که توسط یکی از برترین انتشارات کشور چاپ می شوند را می خوانند و مقالات من ماه ها در دو ماهنامه معتبر کشور چاپ خواهد شد، خودم را دیدم که کتاب ها و مقالاتم را چاپ کرده ام و کتاب هایم را در قفسه زیباترین کتاب فروشی های میدان انقلاب و شهر کتاب های شهر تهران دیدم با اینکه این موضوع هنوز محقق نشده بود، هر بار یک ناشر کتاب مرا رد می کرد، قفسه کتابفروشی ها را تجسم می کردم.

جالب است بدانید، چندین سال پس از انتشار کتاب ها، ایمیل هایی دریافت می کردم با موضوع: این کتاب در حوزه خود بهترین است و فهمیدم افراد زیادی توانسته بودند توسط محتوای آن، تخصصی جدید برای خود دست و پا کنند و به موفقیت های کاری بسیار خوبی هم رسیده اند.

ضمیر ناخودآگاه چیزهایی که شما می خواهید یا نمی خواهید را نمی داند و بر اساس کلامتان به کائنات فرمان مناسب می دهد.

کلمه نمی توانم را از واژگان تان حذف کنید، زیرا برای کائنات فرقی ندارد چقدر آن موضوع ناممکن به نظر بیاید و آن را مثلاً با واژه می توانم جایگزین کنید.

به این موضوعات توجه کنید که برادران رایت می خواستند یک تکه فلز سنگین را به پرواز درآورند. یا اپرا وینفری ابتدا بسیار فقیر بود ولی سال ها بعد تبدیل به یکی از ثروتمندترین انسان ها شد. با بررسی مثال های فراوان دیگر به این نتیجه می توان رسید که به هر چیز که می خواهید حتماً می توانید برسید. شما قادر خواهید بود جهان را تغییر دهید و آن طور که می خواهید به آن شکل دهید.

کلماتی که به کار می برید دنیای شما را تغییر می دهند و تبدیل به شخصی می کنند که باور دارید هستید. آنچه در زندگی تان می بینید، انعکاس باورهای شماست. حساب بانکی تان، سلامتی، دوستی، موفقیت های شغلی تان، همگی حاصل باورهای شما نسبت به توانایی هایتان است.

جان اف کندی جمله معروفی دارد که می گوید: بیشتر مردم به دنیا نگاه می کنند و می گویند چرا؟ اما من نگاه می کنم و می گویم چرا که نه؟ و یا چرا من نه؟

چرا همین الان نمی توانیم در 12 ماه آینده اندازه درآمد کل سه سال گذشته درآمد داشته باشیم؟ چرا نتوانیم در سه هفته آینده خوش اندام ترین، سالم ترین و مثبت ترین نسخه خودمان تابحال باشیم؟ آدم های شگفت انگیزی جذب کنیم و رابطه عاطفی بهتری داشته باشیم؟

چرا نتوانید روی خودتان و رویاهایتان سرمایه گذاری کنید؟ چرا نباید کسی باشید که هم اکنون این کارها را انجام می‌دهد؟

برای دست یافتن به موضوعات بالا، هرگز نباید به خودتان بگویید نمی توانم و برعکس با یقین بگویید: من قطعا می توانم فرصت های جدیدی برای خود خلق کنم و همیشه آنها را می بینم که به سمت من می آیند و با حذف کردن کلمه نمی توانم، قطعا اتفاقات شگفت انگیزی برایتان رقم می خورد.
اثر: جک دوسی - گردآوری، ترجمه و بازنویسی: مهندس بهنام درفشی


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولیدکننده نسل جدید کف شورهای خطی و نقطه ای]
لوگوی گالری آرپا Boosted (0) گالری آرپا
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[راه حل های هوشمند سازی ساختمان]
لوگوی مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان Boosted (0) مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس

نظر شما در مورد 3 کلمه سمی که مانع تحقق خواسته های شما می شوند


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ قانون جذب

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  باور   |  خواسته

تاریخ ثبت ثبت: 1399/09/29
بازدید بازدید: 1273

مطالب مرتبط با موفقیت

توصیه های ایلان ماسک به کارآفرینان بلند پرواز
0

توصیه های ایلان ماسک به کارآفرینان بلند پرواز

حقیقت ناگفته درباره پول: چگونه ثروت را از هیچ چیز ایجاد کنیم
0

حقیقت ناگفته درباره پول: چگونه ثروت را از هیچ چیز ایجاد کنیم

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS