نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای مبلمان

0

مبلمان نئوکلاسیک

× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
Boosted (0) خانه داتام
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
Boosted (0) خانه مانلی
مبلمان نئوکلاسیک

مقاله مبلمان نئوکلاسیک با تصاویر با کیفیت


سبک نئوکلاسیک مبلمان که به دوره رنسانس روم و یونان باستان باز می گردد، یکی از انواع سبک های مبلمان و دکوراسیون داخلی است که در قرن 18 میلادی شکل گرفت و در آن تمایل بسیاری به لوکس و باشکوه بودن مشاهده می شد، اما اگر بخواهیم نئوکلاسیک را در یک جمله تعریف کنیم می توان عنوان کرد:

مبلمان نئوکلاسیک، ترکیبی است از تمایلات مدرن با ویژگی های کلاسیک.
نام دیگر سبک نئوکلاسیک در مبل و دکوراسیون داخلی، آوانگارد می باشد. (جهت مشاهده برندهای برتر تولید کننده این سبک جذاب، کلیک کنید: مبل آوانگارد).

قبل از مطالعه ادامه مقاله و مشاهده تصاویر برترین مدل های مبل نئوکلاسیک، دعوت می کنیم تیزر یک خانه زیبای طراحی شده به این سبک همراه با مبلمان، سرویس خواب و کابینت آوانگارد را مشاهده کنید.

تیزر خانه جذاب با مبلمان و سرویس خواب نئوکلاسیک را مشاهده کنید:




سبک مبل نئوکلاسیک در کشورهای: فرانسه، انگلستان، آمریکا، اسکاندیناوی، آلمان، ایتالیا و روسیه (قبل از اتحاد جماهیر شوروی) از ابتدای قرن هجدهم میلادی به یک سبک بین المللی تبدیل شد. در ادامه سری می زنیم به سبک مبلمان و دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک در فرانسه، انگلستان و سپس آمریکا:

پیدایش مبلمان نئوکلاسیک در فرانسه:


فرانسه اولین کشوری بود که پذیرای طراحی نئوکلاسیک بود، تا اواسط قرن هجدهم میلادی، سبک روکوکو که قبلاً به اوج توسعه خود رسیده بود، منتقدان در محافل پیشرفته تر پاریسی شروع به سخنرانی در برابر اشکال عجیب و غریب آن کردند و خواستار بازگشت به یک کلاسیک گرایی نجیب و روان تر شدند. واکنش اجتناب ناپذیر علیه روکوکو آغاز شده بود. هنرمند فرانسوی مشهور آن عصر، Comte de Caylus (1766-1692) در معرفی کلاسیک گرایی از جمله انواع مبل کلاسیک به فرانسه نقش مهمی داشت.

مبلمان نئوکلاسیک فرانسه تمایل به اشکال مستطیلی دارد و فاقد منحنی است. در این سبک انتقالی فرانسوی، اشکال مارپیچ به تدریج صاف می شود. سبک نئوکلاسیک لوئی شانزدهم در زمان به قدرت رسیدن لوئی به تخت سلطنت در سال 1774 از محبوبیت خاصی برخوردار بود.

همچنین در فرانسه در نخستین امپراتوری ناپلئون با انواع مبلمان و دکوراسیونی که توسط امپراتور ناپلئون برای اقامتگاه های خود سفارش داده بود که بطور خاص با اشکال عتیق مانند و پارچه های پرزرق و برق سفارش داده شده بودند، مبلمان نئوکلاسیک بسیار بیش از پیش معروف شد. سبک امپراتوری فرانسه در سراسر اروپا و همچنین در آمریکای شمالی تأثیرگذار بود.

(اگر به سبک مبلمان کلاسیک جذاب فرانسوی علاقه دارید، حتما مشاهده کنید: مبل کلاسیک فرانسوی)

پیدایش نئوکلاسیک در انگلستان:


مبلمان نئوکلاسیک در قرن هجدهم در انگلستان برای اولین بار در آثار سر ویلیام چمبرز و جیمز استوارت دیده شد. چمبرز به روم و پاریس رفته بود و بعداً سبكی را ایجاد كرد كه به نفع خطوط مستقیم و آراسته با تكانهای پیچیده آراسته كند. اما بیشترین سهم نئوکلاسیسم در انگلیس از رابرت آدام بود. رابرت آدام با جزئیات به مطالعه تزئینات کلاسیک رومی در ایتالیا پرداخت و از آنها برای طراحی داخلی اتاق به سبک رومی استفاده کرد. او نه تنها مبلمان ساخت، بلکه وقتی به کار خود پایان می داد، تمام اتاق ها را با تمام جزئیات، با همان سبک نئوکلاسیک طراحی و تزئین می کرد.

سبک و نقوش آدم خیلی از طراحان معاصر را تحت تأثیر قرار داد. نئوکلاسیسم انگلیسی در آثار توماس شرایتون نیز دیده می شود. مبل کلاسیک انگلیسی شرایتون تأثیر عملی زیادی داشته و مبلمان بسیار ظریف و پیچیده ای را به سبک نئوکلاسیک در تعداد بسیار زیادی تولید می کند.

پیدایش مبلمان نئوکلاسیک در آمریکا:


طرح های رابرت آدام از انگلستان اولین تأثیر را بر نئوکلاسیسیسم در آمریکا گذاشت. این الهام بیشتر در حدود سال 1800 میلادی بود. این سبک معمولاً توسط نامهای شرایتون و هپپلویت شرح داده می شود. این سبک از طریق کتابهای الگوی انگلیسی و موج فزاینده ای از ماسون ها و نجاران که از انگلستان به آمریکا مهاجرت می کردند به آنجا رسید. همچنین برای اولین بار در سالهای 1803 تا 1819 توسط یک مهاجر فرانسوی به نام چارلز هونور در نیویورک آمریکا معرفی شد. در دهه 1820 و 1830 دانکن فیفی محبوب ترین تولید کنندگان مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی در آمریکا بود.

کمی از این سبک بیشتر بدانیم:


سبک نئوکلاسیک مخصوص کسانی است که دارای روحیه با نشاط بوده و به دنبال دنیایی از رنگ ها در منزل خود می گردند. مبلمان نئوکلاسیک تا حدودی می تواند ترکیبی از مبلمان سبک کلاسیک سنتی باشد با این تفاوت که این سبک در رنگ های گوناگون خود را نشان می دهد، اما مبلمان کلاسیک معمولا دارای رنگ های قهوه ای و کرم می باشد.

نئوکلاسیسم در بریتانیا در طول دهه 1750 و در زمان ظهور روشن فکری و یک تجدید فعالیت به سمت فلسفه یونان و روم باستان شکل گرفت. طرح های نئوکلاسیک همان ریشه های یونانی رومی را به همراه داشت؛ نظیر استفاده از ستونها، حلقه های گل، مبلمان نئوکلاسیک طلاکاری شده، پارچه های گرانبها و... اگرچه این سبک بسیار غنی و با جزئیات بسیار است؛ طرح های نئوکلاسیک لطیف تر و خالص تر نسبت به سبک طراحی پیشین مثل باروک است. در طول همان زمان در امریکا سبک طراحی نئوکلاسیک شامل احیای فرهنگ یونانی بود.

مزیت سبک دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک نسبت به کلاسیک، این است که هیچ محدودیتی در استفاده از مواد، مبلمان و تزئینات وجود ندارد، اما از اصول خاصی تبعیت می کند. در این سبک شاهد برخی از عناصر مینیمال بوده و ساده بودن نیز یکی از عناصر مهم رعایت شده در آن به حساب می‌آید.

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک در ایران


مبلمان نئوکلاسیک ایرانی سبکی از مبلمان است که در اواسط دوره قاجار و با آغاز سفرهای ایرانیان متمول و درباری به فرنگ (اروپا و خصوصا فرانسه) محبوبیت پیدا کرد، شاید جالب باشد بدانید که در آن دوره بسیاری از کشورها هم از طراحی نئوکلاسیک پیروی کردند و هر یک نام متفاوتی را به این سبک دادند. سبک نئوکلاسیک ایران سبکی از مبلمان بود که تحول بزرگی را در صنعت مبل ایران به همراه داشت و اکثر مردم برای حفظ زیبایی های سبک مبلمان کلاسیک به این سبک روی آوردند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های مبل نئوکلاسیک ایرانی نقوش کلاسیک کار شده بود که با حساسیت بسیار زیادی انجام می شد و همچنین استفاده از خطوط صاف و منظم، المان‌های زینتی و تزئینی که وجودشان بیش از حد جلب توجه می‌کند. در طراحی این سبک از مبلمان، از نقاشی، طلاکوبی، روکش‌های پرزرق و برق، کنده کاری و برجسته کاری سبک، و خاتم کاری دیده می‌شود، برای ساخت مبل نئوکلاسیک معمولاً از چوب ساتین و ماهون استفاده می‌شود.

مبلمان نئوکلاسیک ایرانی با مبلمان کلاسیک از لحاظ ظاهر و نقوش تا حدودی به هم شبیه هستند، این مبلمان همانند سبک کلاسیک، دارای نقش و نگار های زیبایی هستند. این منبت کاری ها، بر روی تمام قسمت های مبل حکاکی شده اند اما در مبلمان نئوکلاسیک، این نقش و نگارها، کمتر دیده می شود. همچنین این منقوش، بسیار ساده تر از نقش های به کار رفته بر روی مبلمان کلاسیک هستند. ظرافت این منبت کاری ها در مبلمان نئوکلاسیک، کمتر از مبل کلاسیک است.

در ادامه به معرفی برندهای برتر تولید کننده مبلمان به این سبک می پردازیم.

برترین برندهای نئوکلاسیک ایرانی را مشاهده کنید:



برند مبلمان نئوکلاسیک خانه مانلی


 تجربیات گذشته از بدو شروع فعالیت، نواندیشی جدید با سبک و سلایق مختلف، ما را بر آن داشت تا با درک فضا و هماهنگی تقاضای مشتریان، خانه مانلی را سازماندهی کنیم و این سرا با محصولات به نمایش گذاشته در شوروم مانلی با شعار مشتری سرمایه ماست از شما دعوت به بازدید میفرماید.

کلیه محصولات برند مانلی اند مری در کارخانه شرکت صنایع چوبی ایپک وابسته به این برند و با استفاده از بهترین متریال چوب و پارچه و تحت نظارت زبردست ترین منبت کاران و نجاران ساخته شده و پس از کنترل کیفیت نهایی بدست شما مشتریان عزیز می رسد احساس رضایت مشتری و کمک به آنها در هر مرحله از راه، کاری است که تجارت ما را از بقیه متمایز کرده است.

تلفن تماس این برند: 09123067422 - 57924

مشاهده محصولات این برند ایرانی: ⇐ مبلمان خانه مانلی


مبلمان نئوکلاسیک خانه مانلی

مبلمان نئوکلاسیک خانه مانلی

مبلمان نئوکلاسیک خانه مانلی

مبلمان نئوکلاسیک خانه مانلی

مبلمان نئوکلاسیک خانه مانلی

مبلمان نئوکلاسیک خانه مانلی

مبلمان نئوکلاسیک خانه مانلی

برند مبلمان نئوکلاسیک خانه مونسا


شرکت “مونسا” با بیش از سه دهه فعالیت در صنعت مبلمان و با تولید مبلمان نئوکلاسیک و مبلمان آوانگارد (طراحی، تولید مبلمان، تعمیرات و فروش) افتخار داشته با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی و دستگاه های روز صنعت مبلمان به همراه  نیروی انسانی کارآمد و متخصص، مدرن ترین و با کیفیت ترین محصولات را طراحی و تولید نماید.

این شرکت از سال ۱۳۶۵ با نام صنایع چوب رباط میلی فعالیت خود را آغاز و در سال ۱۳۸۹ با نگاه توسعه و برندینگ با نام تجاری “مونسا” حرکت خود را ادامه داد. از مهمترین اهداف ما در آغاز علاوه بر اشتغال و کارآفرینی، قرار گرفتن در سطح برترین های صنایع چوب ایران و در پی آن تبدیل شدن به یک برند جهانی بوده است. محصولات برند مونسا شامل: انواع مبلمان نئوکلاسیک، سرویس نهارخوری کلاسیک و اکسسوری لوکس می باشد. بی شک رضایت مشتریان از ارائه محصولات و خدمات ما مهمترین و با ارزش ترین دستاوردی است که ما به آن رسیده ایم و موجب ایجاد انگیزه و خدمت رسانی هر چه بیشتر این مجموعه می گردد.

دستاوردهای ما بیانگر اینست که در مسیر دستیابی به اهداف اولیه خود موفق بوده ایم و گام های خود را برای رسیدن به هدف جهانی شدن با اقتدار برداشته ایم. امید است بتوانیم در مسیر رشد و تعالی صنعت مبلمان کشور در سطح بین الملل نیز گام های موثری برداشته و با ایجاد اشتغال و تولید، به اعتلای نام کشور عزیزمان “ایران” کمک کنیم.

ما خدمات گسترده ای در زمینه انتخاب پارچه و طرح مبلمان مونسا ارائه می دهیم، از جزئیات گرفته تا کلیات، از شکوه تا سادگی و با این آگاهی پیش می رویم که هر پروژه، خاص و بی نظیر است و می دانیم که آثاری که با اشتیاق انجام می دهیم فضاهای زندگی هستند و خطوط پر از روح طراحان با استعدادمان را با بهترین متریال تکمیل می کنیم.

تلفن تماس این برند: 66193710 - 09129728655

مشاهده محصولات این برند ایرانی: ⇐ مبلمان خانه مونسا


مبلمان نئوکلاسیک خانه مونسا

مبلمان نئوکلاسیک خانه مونسا

مبلمان نئوکلاسیک خانه مونسا

مبلمان نئوکلاسیک خانه مونسا

مبلمان نئوکلاسیک خانه مونسا

مبلمان نئوکلاسیک خانه مونسا

مبلمان نئوکلاسیک خانه مونسا

برند گالری مبل نئوکلاسیک فیدار


شرکت مبل فیدار (Fidar) از سال 2013  با تولید مبلمان دست ساز در چشم انداز جذب و حفظ مشتریان با طراحی و تولید مبلمان لوکس با برچسب "ساخته شده در ایران" و کسب تجربه رضایت مندی از سفارش تا تحویل و پس از فروش، فعالیت حرفه ای نموده است.

این شرکت توسط خانواده قادری در جاجرود تاسیس شده، منطقه صنعتی که مهد یک میراث هنری و زیبایی با ارزش خواهد شد. نسل به نسل، تخصص و معتبرترین تکنیک های خود را برای تولید مجموعه هایی که از خطوط کلاسیک و ابدی، به سبک تکامل یافته ملاقات می کنند، به دست خواهیم آورد.

طراحی نئو کلاسیک و کلاسیک در تولید مبلمان، با دقت در هر مرحله نظارت می شود و بسته به نوع خاص تولید، به صنعتگران توانمند سپرده شده است که فیدار تخصص فوق العاده ای از آنها به دست آورده است.

فلسفه فیدار به طیف وسیعی از عبارات سبک تبدیل می شود که به لطف خلاقیت های منحصر به فرد و شخصی، درخواست های مشتریان را برآورده می کند.

فیدار فقط مبلمان را ارائه نمی دهد، بلکه کنسول، سرویس خواب، ویترین و کل فضای را طراحی و تولید می کند.

مبلمان تزئینی طراحی شده برای مکانهای لوکس با علامت سبک ثابت و بی بدیل از مشخصات محصولات ماست.

آزمایشات صنایع دستی قلب تپنده شرکت است. با شروع از طرح های بایگانی شده یا درخواست های مشتریان، همراه با چوبکاری دقیق، راه حل های بسیار سفارشی حتی در رنگ آمیزی نمایان می شود.

اقلام خاص و نقوش کلاسیک، به منظور ارائه قطعات جدید مبلمان و اتاق هایی که انتظارات مشتریان را برآورده می کند ساخته می شود.

تلفن تماس این برند: 76264505 - 09129542330

مشاهده محصولات این برند ایرانی: ⇐ گالری مبل فیدار


مبلمان نئوکلاسیک فیدار

مبلمان نئوکلاسیک فیدار

مبلمان نئوکلاسیک فیدار

مبلمان نئوکلاسیک فیدار

مبلمان نئوکلاسیک فیدار

مبلمان نئوکلاسیک فیدار

مبلمان نئوکلاسیک فیدار

برند مبلمان نئوکلاسیک سلامی


مجموعه مبل سلامی تولید کننده مجلل ترین و نایاب ترین آثار هنری دست ساز می باشد که نامی آشنا در صنعت چوب کشور دارد و با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع مبل کلاسیک، با داشتن مدل های متنوع  مبل و سرویس خواب ارائه خدمات می کند. محصولات مبل سلامی با طرح های متناسب با انواع دکوراسیون خانه های کلاسیک و مدرن ایرانی ساخته می شود.

در تولید انواع مبلمان از چوب راش درجه یک، پارچه های مرغوب ایتالیایی و ترک و همین طور بهترین و مدرن ترین روش های رنگ آمیزی استفاده می کنیم و به دلیل اطمینانی که از کیفیت کارهایمان داریم، محصولات را ۳ سال ضمانت می کنیم.

انواع مبل کلاسیک، مبل سبک آوانگارد و نئوکلاسیک، مبلمان استیل، مبلمان راحتی، انواع شزلون، انواع لوستر، سرویس های خواب و همینطور بوفه های خاص از محصولات تولیدی مبل سلامی می باشد.

تلفن تماس این برند: 56586147 - 09121763583

مشاهده محصولات این برند ایرانی: ⇐ مبلمان سلامی


مبلمان نئوکلاسیک سلامی

مبلمان نئوکلاسیک سلامی

مبلمان نئوکلاسیک سلامی

مبلمان نئوکلاسیک سلامی

مبلمان نئوکلاسیک سلامی

مبلمان نئوکلاسیک سلامی

مبلمان نئوکلاسیک سلامی

برند مبلمان نئوکلاسیک دیمان


شرکت طراحان دیمان در سال 1391 توسط کادر مجرب طراحی و تولید کننده مبلمان و مصنوعات چوبی و با سبک مبل نئوکلاسیک اغاز به کار کرده است.

هدف شرکت طراحان دیمان همواره ارزش گذاری بر شیوه زندگی مخاطبان خود بوده است.

مشاوره رایگان در ضمینه چیدمان، حمل رایگان در تهران، خدمات پشتیبانی، انعطاف در انتخاب رنگ چوب و پارچه و ایجاد تنوع در کالا برای هر نوع سبک و سلیقه می باشد تا مشتریان بتوانند هر آنچه را که بخواهند در مجموعه ما پیدا کنند.

در تولید انواع مبلمان از چوب راش درجه یک، پارچه های مرغوب انگلیسی  و ترک و همین طور بهترین و مدرن ترین روش های رنگ آمیزی استفاده می کنیم و به دلیل اطمینانی که از کیفیت کارهایمان داریم، محصولات را 3 سال ضمانت می کنیم.

تلفن تماس این برند: 26217866 - 09122153850

مشاهده محصولات این برند ایرانی: ⇐ مبلمان دیمان


مبلمان نئوکلاسیک دیمان

مبلمان نئوکلاسیک دیمان

مبلمان نئوکلاسیک دیمان

مبلمان نئوکلاسیک دیمان

مبلمان نئوکلاسیک دیمان

مبلمان نئوکلاسیک دیمان

مبلمان نئوکلاسیک دیمان

برند مبلمان نئوکلاسیک ویستا


صنایع مبل ویستا با اتکا به سابقه طولانی خانوادگی در صنعت مبلمان، افتخار دارد از سال 1356 درخدمت مشتریان گرامی باشد و از سال 1378 فصل نوینی از فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید مبلمان و عرضه مبلمان خانگی آغاز نموده است.

ما اعتقاد داریم مشتریان حق دارند از مراحل ساخت، تولید و کیفیت محصولات مبلمان اطلاعات لازم را به دست آورده تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. یکی از ویژگی های بارز محصولات ویستا به کارگیری از سبک و مدل های روز جهانی و طراحی و اصلاحات مطابق با سلیقه ایرانی است. تنوع محصولات ویستا تقریبا پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد.

به کارگیری مرغوبترین چوب صنعتی که قابلیت استفاده در هر شرایط آب وهوایی را دارا می باشد باعث شده تا محصولات مبلمان ویستا جزء کالاهای باکیفیت بازار به شمار آید. استفاده از با کیفیت ترین اسفنج ها و رنگ های صنعتی باعث تولید محصولات مبل کلاسیک و نئوکلاسیک مرغوب شده که در سال های طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کند.

کیفیت بالای دوزندگی نیز باعث متفاوت شدن محصولات ویستا از سایر محصولات موجود در بازار شده است. صنایع مبل ویستا استفاده از بهترین و کامل ترین نوع بسته بندی را در دستور کار خود قرار داده است تا از صدمات ناشی از حمل ونقل جلوگیری به عمل آید.

بخش های مختلف مبل ویستا دارای رویکرد مشتری مداری و ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به خریداران محترم می باشد و آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما در جهت بهبود کیفیت محصولات خود می باشد. همچنین اعلام می دارد آماده واگذاری شعب در کلیه شهرهای کشور می باشد.

تلفن تماس این برند: 56585100


مشاهده محصولات این برند ایرانی: ⇐ مبلمان ویستا


مبلمان نئوکلاسیک ویستا

مبلمان نئوکلاسیک ویستا

مبلمان نئوکلاسیک ویستا

مبلمان نئوکلاسیک ویستا

مبلمان نئوکلاسیک ویستا

مبلمان نئوکلاسیک ویستا

مبلمان نئوکلاسیک ویستا
برترین مقالات مبلمان با تصاویر زیبا (کلیک کنید): مقالات مبلمان

برندهای مبلمان مقالات مبلمان این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون

نظر شما در مورد مبلمان نئوکلاسیک


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی


برند مبلمان کارپانلی یک کمپانی خانوادگی می باشد که ریشه در کارهای هنری چوبی و تولید انواع کابینت کلاسیک دارد، سنت ساخت مبلمان کارپانلی در سال 1919 توسط جوزپه کارپانلی تاسیس شد و تا به امروز شاهد پیشرفت های قابل توجه...


مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری


برند مبلمان ایتالیایی تاوری (Turri) در سال 1925 در کارگاه صنایع دستی کوچک توسط آقای Pietro Turri در قلب ایتالیا تاسیس شد و در کمتر از نیم قرن به یک برند معتبر در ایتالیا تبدیل شد، موفقیت رو به رشد این...


مبل امیران
0

مبل امیران

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

خانه مانلی
1

خانه مانلی

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1398/09/16
بازدید بازدید: 15135

مطالب مرتبط با مبلمان

مبلمان چستر
0

مبلمان چستر

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی
0

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی

51 مبل فضای باز
0

51 مبل فضای باز

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی
0

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو
0

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو

مبلمان کلاسیک ترکیه
0

مبلمان کلاسیک ترکیه

برندهای معروف مبل کلاسیک
0

برندهای معروف مبل کلاسیک

مبلمان لوکس کانادایی جنسن
0

مبلمان لوکس کانادایی جنسن

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری
0

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل
0

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه
0

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی
0

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی

مبلمان اداری آفیفران
0

مبلمان اداری آفیفران

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی
0

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی

معرفی برترین بازارهای مبل تهران
0

معرفی برترین بازارهای مبل تهران

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه
0

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا
0

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها
1

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS