نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای مبلمان

0

51 مبل فضای باز

مبل فضای باز

مقاله 51 مبل فضای باز با تصاویر با کیفیت


هیچ فضای بیرونی بدون یک وسیله استراحت گرم و نرم و راحت تکمیل نمی باشد. با این اوصاف، یک مبل فضای باز و بیرونی راحت همه این موارد را شامل شده و علاوه بر آن مزیت داشتن نمایی شیک را به فضای شما می بخشد. از ایوان یا پاسیو، تا تراس یا باغ، یافتن سبکی مناسب برای تمامی این فضاها کاری بسیار آسان است. از مبل های چند تکه بزرگ گرفته تا کاناپه کوچک دونفره، مبلی به اندازه دلخواه شما وجود دارد. و به محض تصمیم گیری، تنها چیزی که نیاز دارید یک نوشیدنی است یا یک کتاب و یا همصحبتی خوب. البته هوای خوب هم که باشد قطعا همه چیز برای یک استراحت عمیق مهیاست.

در این مقاله جذاب، 51 نمونه مبل مخصوص فضای باز را به شما معرفی می کنیم که شما را خواهان استراحتی ابدی می نماید. با لاگین برندز همراه باشید:

مبل فضای باز چند تکه مدرن


مبل فضای باز چند تکه‌ مدرن
این مبل راحتی پاسیو شامل یک روکش مخصوص بیرون، 8 کوسن و 3 بالشت کوچک اضافی می باشد. ساختار مقاوم آن، راحتی پاسیوی شما را تا سال ها تضمین می کند. این مبل حصیری بدون نیاز به مراقبت زیاد گزینه ای عالی برای فضاهای بیرون است. این ست متشکل از سه تکه کنجی است با دو تکه بدون دسته و یک پاف جلومبلی.

مبل سفید شیک و زیبا


مبل سفید شیک و زیبا مبل سفید شیک و زیبا
این یک نیمکت تختی می باشد که به نمای هر فضای بیرونی طراوت و تازگی می بخشد. روکش بژ با پایه قهوه ای متمایل به زرد این مبل بسیار هماهنگ است. کلاف بادوام آن از چوب اقاقیا ساخته شده و کوسن ها نیز با پلی استر مقاوم روکش شده اند.


ست مبلمان فضای باز حصیری


ست مبلمان فضای باز حصیری
این طرح مدرن و در عین حال ساده وسیله ای راحتی مناسب هر فضای بیرونی اعم از باغ، پاسیو و یا محوطه استخر می باشد. این ست شامل یک کاناپه، دو مبل دسته دار و یک پاف است که می توان از آن دو منظوره نیز برای میز پذیرایی استفاده کرد. کوسن های بژ تضادی زیبا با کلاف قهوه ای سوخته این مبل ایجاد نموده اند که پایه ای عالی برای آن ها بوده که با مقداری رنگ در غالب یک روکش مبلی به آن جذابیت می بخشند.


مبل چند تکه سفید شیک و زیبا


مبل چند تکه سفید شیک و زیبا
این مبل چند تکه با خطوط صاف و طرح صنعتی، نقطه کانونی تحسین برانگیزی در پاسیوی شما پدید می آورد. ساختار فلزی مقاوم و چوبی مستحکم آن تضادی زیبا با کوسن های بژ کم رنگ ایجاد می کند. این میز پذیرایی هماهنگی خوبی با سبک کلی این مبل رقم می زند.


نیمکت مبلی فضای بیرون جذاب


نیمکت مبلی فضای بیرون جذاب
یک نیمکت، کاناپه دونفره، یا یک مبل، هرچه که شما بخواهید. این وسیله بیرونی چندکاره، حس ساحلی خاصی با کوسن های راه راه آبی و سفید خود به ما القا می کند. یک پایه چوبی مستحکم که با پایه های فلزی تقویت شده و جایی قابل دسترس برای گذاشتن قهوه که افزونه ای بی نظیر است.


مبل روستایی معاصر


مبل روستایی معاصر مبل روستایی معاصر
خطوط صاف این قطعه به همراه تطبیق پذیری، آن را مناسب سبک های بیشماری می نماید. این مبل جای خود را به راحتی در یک ییلاق روستایی، بالکن شهری و حتی در فضای داخلی سبک التقاطی پیدا می کند. جذابیت آن را با کوسن های رنگی به سلیقه خود افزایش دهید.


مبل راحتی فضای باز بژ


مبل راحتی فضای باز بژ
این قطعه مدرن امروزی بی تردید طرح قرون وسطی را القا می کند. این پالت رنگی خنثی تنوع کاربرد آن را بالا برده در حالی که کوسن های التقاطی عهده دار سرزندگی و آراستگی آن هستند. تنها چیزی که در اینجا لازم است یک روکش مبلی نرم برای تبدیل کردن آن به یک مکان استراحت محبوب می باشد.


مبل گرد فضای بیرون ساخته شده از چوب خیزران


مبل گرد فضای بیرون ساخته شده از چوب خیزران  مبل گرد فضای بیرون ساخته شده از چوب خیزران
دلربا نخستین کلمه ای بود که پس از دیدن این مبل به ذهنمان خطور کرد. این قطعه بسیار جذاب و منحصربفرد مناسب برای هر فضای بیرونی می باشد. امتیاز بیشتری نیز به این مبل برای داشتن تعداد زیادی از کوسن های راحتی می دهیم.


مبل حصیری قهوه ای


مبل حصیری قهوه‌ای
در اینجا با مبلی به شدت مردانه مواجه هستیم. ما معتقدیم که این قطعه حصیری مستحکم همانطور که برای ییلاق مناسب است جای خود را در مکانی با پشت زمینه اقیانوس نیز پیدا می کند. فقط تصور کنید که این رنگ خاکستری وقتی با سبز، بژ و فیروزه ای احاطه شده چقدر زیبا به نظر می آید.


ست مبلمان ساحلی فضای باز


ست مبلمان ساحلی فضای باز
یافتن فضای مناسب برای قرار دادن این مبل مسئله پیچیده ای نیست. این عکس همه چیز را بازگو می کند. با این حال، تصور آن در یک زمینه سبز و زیبا و یا در کنار استخر کار دشواری نیست. طراحی تازه و سبٌک این مبل، آن را مانند بومی خالی برای اعمال کردن سلیقه شخصی می نماید.


ست مبلمان صنعتی آبی


ست مبلمان صنعتی آبی
ماهیت شهری این طراحی، آن را به سبکی ایده آل برای حیاط خلوتی در هر جایی از شهر تبدیل می کند. این مبل در عین داشتن ظاهری انعطاف ناپذیر، راحتی بسیاری را برای شما فراهم می نماید. چهار کوسن نرم این خطوط خشن را با یک طرح و نقش متضاد و پرنشاط درهم می شکند.


نیمکت مبلی موقر بژ مخصوص فضای بیرون


نیمکت مبلی موقر بژ مخصوص فضای بیرون نیمکت مبلی موقر بژ مخصوص فضای بیرون
این مبل حصیری بسیار شیک و همیشگی، نمای بصری فوق العاده ای برای باغ شما ایجاد می کند. خطوط زیبا و کمی منحنی به فرم حجیم آن، ظرافت و آراستگی کلی بخشیده است. این مبل صرف نظر از اینکه شما آن را چطور بچینید، به سادگی بر برازندگی فضای بیرونی شما می افزاید.


مبل چند تکه خاکستری


مبل چند تکه‌ی خاکستری مبل چند تکه‌ی خاکستری
این مبلمان فضای باز، شما را از داشتن پس زمینه ای خارق العاده بی نیاز می کند. با وجود یک مبل کنجی، دو مبل کناری و یک میز طرح حصیری، این ست المان های ضروری برای راحتی بی قید و شرط را به شما ارائه می دهد. شش بالشتک هماهنگ طرح دار بر برازندگی و سرزندگی مبلمان شما می افزایند. کلاف آلومینیومی با کیفیت آن با پودر روکش شده تا میزان ماندگاری آن را تا سال های مدیدی بالا ببرد.


مبل سفید مدرن فضای باز


مبل سفید مدرن فضای باز مبل سفید مدرن فضای باز
این طراحی مدرن سبٌک و فرانما، طبیعت پیرامون را تحت الشعاع قرار نمی دهد. به علاوه، این مبل آنقدر در محیط اطراف غرق شده که به چشمان شما امکان پرسه زدن در طبیعت و لذت بردن از مناظر را می بخشد. روکش سفید، طراوت و تازگی آن را افزایش داده و در تقابل با گیاهان سبز می باشد که این امر آن را چشمگیرتر می نماید.


مبل سفید ساحلی


مبل سفید ساحلی
این طرح دارای ظاهری ملایم و دریایی است که حتی کوچک ترین فضاها را نیز با طراوت تر و خوشایندتر می نماید. یک نمای شیک، ساده و بی پیرایه از مبل حصیری مدل Summer Fog با راحتی کوسن های مخملی  فیروزه ای، فرصتی عالی را برای نزدیک تر کردن ساحل به خانه تان فراهم می آورد.


ست مبلمان ساخته شده از چوب  ساج


ست مبلمان ساخته شده از چوب  ساج ست مبلمان ساخته شده از چوب  ساج
این ست آماده برای استخر پارتی به سادگی از دوستان و خانواده شما هم برای سرگرمی و هم زمان استراحت پذیرایی می نماید. این مبلمان از چوب ساج محکم ساخته شده و با کوسن های مناسب هر آب و هوا، مقاوم در برابر لکه و رنگ و رو رفتگی و قابل شستشو در ماشین لباسشویی پوشیده شده است. جزئیات ظریف و نمای ارگانیک این مبل، سبک خاص پاسیوی شما را به نقطه کانونی تبدیل می کند.


ست مبلمان چند کاره فضای باز


ست مبلمان چندکاره فضای باز ست مبلمان چندکاره فضای باز
این قطعه با طراحی هوشمندانه می تواند در یک چشم بر هم زدنی به آن چیزی بدل شود که شما می خواهید. یک نیمکت تختی، یک ست مبلمان مخصوص باغ، تخت مخصوص ساحل راحت و محافظ در برابر اشعه های ماورای بنفش خورشید، و یا هر آن چیزی که مد نظر شما باشد. حتی در صورت بارش ناگهانی باران های خفیف و ملایم تابستانی شما امن و محفوظ می مانید. چه چیز بیشتری از یک مبلمان بیرونی می شود انتظار داشت؟


مبل چند تکه زیبا و خوش ساخت


مبل چند تکه‌ی زیبا و خوش ساخت مبل چند تکه‌ی زیبا و خوش ساخت
طراحی مدرن و هلالی این ست چند تکه شامل چهار مبل بدون دسته، دو میز عسلی، و یک میز گرد می باشد. سبک حصیری آن به عنوان ستی دکوری و هم کاربردی به خوبی پاسیو یا محوطه استخر شما را جلوه می بخشد.


مبل چوبی آبی رنگ فضای باز


مبل چوبی آبی رنگ فضای باز مبل چوبی آبی رنگ فضای باز
ساختار چوبی مقاوم، پایه ای جذاب و مطمئن برای یک مبل راحتی کوسن دار فراهم کرده است. تناژ رنگی آبی ملایم در هماهنگی خوبی با چوب طبیعی بوده و سبکی طبیعی، آرام بخش و در عین حال شهری را برای بالکن شما ایجاد کرده است. دو کوسن اضافی هم بر برازندگی و هم نرمی و راحتی آن حتی پس از ساعت ها استفاده می افزاید.


تاب مبلی حصیری


تاب مبلی حصیری تاب مبلی حصیری
هیچ ست مبلمان بیرونی بدون تاب کامل نیست و همانطور که می دانیم همه دلشان می خواهد روی تاب بنشینند، پس چه چیزی بهتر از یک تاب دونفره؟ حتی طرح آن نیز شبیه یک لبخند است و می توان دلیل آن را به وضوح متوجه شد.


مبل تختخواب شو با سایبان در فضای بیرون


مبل تختخواب شو با سایبان در فضای بیرون مبل تختخواب شو با سایبان در فضای بیرون
این مبل تختخواب شوی جذاب امکان لذت بردن از فضای بیرون را برای شما فراهم می آورد. به عنوان یک عضو ضروری برای پاسیوی شما، این مبل دارای طراحی دست ساز سبک امروزی با کلافی ساده و دلپسند می باشد. کوسن و بالشتک هایی برای حس راحتی و سایبانی برای محافظت از شما در برابر آفتاب سوختگی به این ست اضافه شده اند.


نیمکت تختی شیک و زیبا


نیمکت تختی شیک و زیبا
با این نیمکت تختی کوسن دار زیبا که از چوب بادوام اقاقیا ساخته شده و با پارچه ضد آب با کیفیت پوشیده شده است، در جایی نرم و راحت استراحت کرده و برازندگی را برای فضای بیرونی خود به ارمغان بیاورید. این قطعه سبک معاصر با المان های مقاومی ساخته شده و لذت و خوشی سالیان زیادی را برای شما فراهم می کند.


مبل مشکی شیک و براق مخصوص فضای باز


مبل مشکی شیک و براق مخصوص فضای باز مبل مشکی شیک و براق مخصوص فضای باز
این مبل پاسیو افزونه ای عالی برای هر فضای بیرونی می باشد، از بالکن گرفته تا محوطه استخر. با وجود 3 جای نشیمن بالشتک گذاری شده و یک سینی اضافی بین نشیمن ها هر چیزی که برای یک استراحت عصرگاهی نیاز دارید فراهم است. در صورت نیاز به جای نشیمن بیشتر می توانید این سینی را بردارید. کلاف آلومینیومی آن نیز مخصوص فضای بیرون ساخته شده و ضد زنگ می باشد.


مبل چوبی مدرن


مبل چوبی مدرن مبل چوبی مدرن
این مبل دونفره تلفیقی عالی از سبک مدرن و روستایی می باشد. پایه آن مقاوم در برابر هوازدگی بوده و از چوب اقاقیای مستحکم با طرح خطوط صاف و تمیز ساخته شده است. یک روکش قهوه ای گرم، گره ها و رگه های چوب طبیعی را بهتر جلوه می دهد. بالشتک های خاکستری از پارچه نخی قابل شستشو در ماشین لباسشویی درست شده اند که برای نگهداری آسان تر قابل تعویض هستند.


مبل مخصوص فضای داخلی و خارجی


مبل مخصوص فضای داخلی و خارجی
این ست مبلمان بیرونی بدون اینکه بیش از حد جلوه داشته باشد، بر برازندگی پاسیوی شما می افزاید. طرح آن به همان اندازه که روستایی است شهری نیز می باشد. پس هم برای تراس حیاط خلوت و هم آپارتمان شهری انتخابی ایده آل است. این ست متشکل از دو قطعه مبل دوقلوی چند تکه کناری می باشد که از چوب اقاقیای محکم ساخته شده و با بالشتک های ضد آب با ظاهر شیک قرون وسطایی پوشانده شده است.


مبل ساخته شده از چوب خیزران


مبل ساخته شده از چوب خیزران مبل ساخته شده از چوب خیزران
این ست راحتی چشمگیر ساخته شده از چوب خیزران به عنوان عنصر اصلی جذابیت باغ و یا هر فضای بیرونی دیگری طراحی شده است. این مبل از لحاظ زیبایی شناختی و کارایی به تمام عیار و همچنین مقاوم در برابر آب و شرایط آب و هوایی، لک شدگی و اشعه ماورای بنفش بوده و به راحتی تمیز می شود. طراحی سازگار با محیط زیست آن به نحوی انجام شده که با سایبانی جدا شدنی از اشعه های ماورای بنفش مضر آفتاب جلوگیری می نماید. برای راحتی بیشتر می توان زیرپایی، نشمین و یا بالشتک های پشتی را نیز از آن جدا نمود.


مبل پاسیوی گرم و نرم فضای بیرونی


مبل پاسیوی گرم و نرم فضای بیرونی
این مبل دونفره بدون دسته شامل کناره های پهنی است که می تواند جای  کتاب و یا لیوان شما باشد. این مبل برای ایجاد فضای استراحتی گرم و نرم و نیز ارتقای زیبایی فضای بیرونی شما طراحی شده است. با وجود تنوع روکش طبیعی، حس اصالت را به دکوراسیون شما می بخشد. در این مبل هیچ دو قطعه یکسانی به چشم نمی خورد چرا که به خاطر عوامل طبیعی بکار رفته در آن هرکدام از لحاظ رنگ رگه ها، روکش و یا گره های چوب با هم متفاوت هستند.


مبل تختخواب شوی راحتی


مبل تختخواب شوی راحتی
آیا این مبل تختخواب شو مکانی عالی برای خواب نیمروز در یک روز گرم تابستانی نیست؟ با کتابی در دست، تماشای فیلم دلخواهتان و یا شمردن گوسفندان در اینجا دراز بکشید. قاب استیل محکم و مقاوم آن با پودر روکش شده تا استحکامی را که برای یک جای راحت می خواهید در اختیارتان قرار دهد. سایبان بادوام آن قابل شستشو و جداشدنی است و کوسن های حجیم نیز از جنس پلی استر ضد آب هستند. این مبل تختخواب شو به راحتی سرهم شده و بادوام و مناسب برای استفاده روزانه می باشد.


مبل کوچک مخصوص فضای بیرون


مبل کوچک مخصوص فضای بیرونمبل کوچک مخصوص فضای بیرون
هنگامی که پاسیوی کوچک شما به چیزی راحت برای استراحت و لذت بردن از هوا نیاز دارد، اندازه آنقدرها نیز اهمیتی ندارد. این مبل دونفره در اندازه ای بسیار مناسب است تا بالکن و یا باغ شما را حیاتی تازه ببخشد و با راحتی خود از شما و میهمانانتان تا سالیان سال پذیرایی نماید. طراحی کم حجم آن مناسب برای خیال پردازی های روزانه و همچنین یک جای نشیمن اضافی در میهمانی باربکیو می باشد.

مبل راحتی ساخته شده از چوب خیزران


مبل راحتی ساخته شده از چوب خیزران مبل راحتی ساخته شده از چوب خیزران
این مکان استراحت باکیفیت و مرغوب دو نفره ترکیبی عالی از برازندگی و کارایی به حساب می آید. این مکعب از چوب خیزران ضد آب و مقاوم در برابر هوازدگی ساخته شده که برای استفاده در سرتاسر سال مناسب است. در داخل قاب استیل روکش شده با پودر، تختخوابی راحت با کوسن های زیپی، جداشدنی و قابل شستشو وجود دارد. پرده ها نیز برای یک آفتابگیری بدون مزاحمت قابل جدا شدن هستند.

مبل حصیری کم وزن فضای بیرون


مبل حصیری کم وزن فضای بیرون
این مبل بالشتک دار آنقدر سبک است که در زمره مبل های شناور قرار می گیرد. این مبل از قاب استیل روکش شده با پودر و مقاوم در برابر هوازدگی ساخته شده و با بافت حصیری رزین طبیعی پوشیده شده است. طراحی ساده و در عین حال یکپارچه آن مطلوب بوده و به سادگی با سبک ها و پالت های رنگی متنوعی هماهنگ می شود. نگهداری از آن بسیار راحت است چرا که قاب آن با پارچه ای تمیز می شود که تا مدت طولانی نمای خوشایندی داشته باشد.

مبل آلومینیومی مدرن


مبل آلومینیومی مدرن
این مبل پاسیو با کلاف آلومینیومی روکش نقره ای تا مدت زمان طولانی برای شما ماندگار است. طراحی آن کاملا ضد آب بوده و شامل بالشتک هایی در رنگ خاکی می باشد که برای تمیز کردن به راحتی جدا می شوند. یک سطح صاف که به عنوان سینی در میان نشمین ها استفاده می شود و به شما امکان می دهد نوشیدنی تان را در درسترس قرار دهید. این سینی نیز قابل جدا شدن است تا جای بیشتری برای نشستن فراهم آورد.

ست مبلمان فضای باز حصیری


ست مبلمان فضای باز حصیری
طراحی مدرن این ست حصیری مناسب برای هر آب و هوا، سریع ترین راه برای رسیدن به یک جزیره ناشناخته و خارق العاده است. چرا که قاب حصیری قهوه ای سوخته آن حس و حال مناطق استوایی را القا می کند در حالی که کوسن های خاکستری روشن، این طرح را منحصربفرد و متمایز می سازند. این دکور را با جزئیات دلخواهتان برای داشتن بهشتی در حیاط خلوت خود تکمیل نمایید. نیمکت مبل راحت و مقاوم در برابر هر شرایط آب و هوایی بوده و کوسن ها نیز مناسب برای هر آب و هوایی می باشند.

مبل شیک بژ


مبل شیک بژ مبل شیک بژ
ظاهر این مبل از تخته پاره های شناور بر روی آب الهام گرفته شده که آن را انتخابی عالی برای پاسیو و تراس شما می نماید. یک کلاف آلومینیومی روکش شده با پودر با حصیر رزین مناسب برای هر آب و هوایی پوشانده شده و با کوسن های گرم و نرم و جداشدنی به رنگ بژ تکمیل شده است. روکش آن ها پارچه ای جداشدنی، مقاوم در برابر هر آب و هوا و لک شدگی و رنگ و رورفتگی است که نگهداری از آن آسان بوده و سال های بسیاری دوام خود را حفظ می نماید.

مبل چند کاره فضای باز


مبل چند کاره فضای باز مبل چند کاره فضای باز
این مبل راحتی در عرض چند دقیقه از یک مبل به تخت تبدیل می شود. این مبل با سایبان پوشیده شده و به شما امکان استراحت در هر شرایط آب و هوایی بدون قرار گرفتن در معرض اشعه های آفتاب را می دهد. طراحی جذاب و بادوام آن می تواند افزونه ای برای باغ، پاسیو و یا تراس شما باشد. نگهداری از آن نیز مثل آب خوردن است، تنها کافی است قاب آن را با پارچه نم دار تمیز کرده و روکش آن را نیز در ماشین لباسشویی بشویید.

امیدواریم از مشاهده این مجموعه جامع و جذاب مبل فضای باز لذت برده باشید و قطعا این مجموعه می تواند الهام بخش شما برای انتخاب و خرید مبلمان برای فضای بیرونی منزل و یا ویلایتان باشد.

مبل سفید مدرن


مبل سفید مدرن فضای باز
این مبل راحتی مدرن افزونه‌ای عالی برای فضای بیرونی شماست و به شما امکان لذت بردن از آب و هوا را به تنهایی و یا با نوشیدنی و دوستانتان می‌دهد. پایه‌ی آن قاب چوبی اقاقیای طبیعی و مقاوم در برابر هر شرایط آب و هوایی بوده که با کوسن‌های پلی‌استر ترکیبی بژ تکمیل شده است. روکش‌ها جداشدنی و مقاوم در برابر آب و هوا هستند. کناره‌های پهن آن را می‌توان به عنوان میز کنار مبلی نیز استفاده کرد تا تمام وسایل مورد نیاز در دسترستان باشد.

مبل شیک به سبک قرون وسطی


مبل شیک به سبک قرون وسطی مبل شیک به سبک قرون وسطی
پایه‌ی‌ چوبی مستحکم این مبل دونفره پذیرای کوسن‌های مختلفی است که هر مکان استراحتی را به تجربه‌ای جدید تبدیل نماید. طراحی ساده و در عین حال چشمگیر آن آراستگی قرون وسطایی خاصی را به فضای پاسیوی شما القا می‌کند. این مبل کوسن‌دار مدرن و کاربردی، شمه‌ای از سبک معاصر در زیبایی کلاسیک است. نگهداری از آن آسان می‌باشد، تنها کافیست در صورت لزوم با پارچه‌ی تمیز و کمی صابون ملایم آن را دستمال بکشید.

مبل سفید به سبک معاصر


مبل سفید به سبک معاصر
در آغوش کشیدن طبیعت با این مبل دونفره که از یک قاب آلومینیومی بادوام روکش شده با پودر و ضد زنگ و پوشیده شده از حصیر رزین تشکیل شده، کار آسانی است. این مبل راحتی شامل دو قطعه‌ی مدولار ضد آب و مقاوم در برابر آب و هوا و اشعه‌ی ماورای بنفش می‌باشد. راحتی شما با وجود چهار کوسن پانزده سانتی حجیم و پر شده از پلی‌استر و کاور اکریلیک که به راحتی جدا شده و شسته می‌شوند، تضمین شده است.

ست مبلمان شیک مناسب برای فضای داخلی و خارجی


ست مبلمان شیک مناسب برای فضای داخلی و خارجی
این مبل دونفره کوسن‌دار، طرح فرانمایی را ارائه می‌کند که در چارچوب ظرافت سبک معاصر قرار می‌گیرد. ظاهر کم وزن ساختار آن مزین به طناب دریایی فرانمایی می‌باشد که روکشی مدرن را برای آلومینیوم پوشیده شده با پودر فراهم می‌آورد. این ست چند کاره که با کوسن‌های دوخته شده با پارچه‌ی سانبرلای مناسب برای هر آب و هوایی تکمیل شده، هم در خانه و هم در فضای بیرون مناسب می‌باشد.

مبل تختخواب شوی حصیری


مبل تختخواب شوی حصیری مبل تختخواب شوی حصیری
این مبل تختخواب شو مکان دلخواه آینده‌ی شما خواهد بود در صورتی که فرزندانتان قبل از شما به آنجا نروند. این چادر مدرن و چشمگیر کار دستی عالی بوده و جایگاه تشک بادوام و در عین حال نرمی در زیر سایبان آفتابگیر می‌باشد. قسمت‌های مختلف نشیمن آن به شما این امکان را می‌دهد که آن را برای تامین نیازتان به شکل دلخواه خود بچینید. یک مبل شیک که با حس و حال فرح‌بخش و لاکچری خود سال‌های مدیدی پذیرای شما می‌باشد.

مبل مدل Terrasi


مبل فضای باز مدل Terrasi
این قطعه‌ی مشهور از مبلمان دهه‌ی 1930 الهام گرفته است. کارگاه Tolvanen ظاهر کلکسیون Terrasi را برای داشتن نیمرخی باریک‌تر با پایه‌های گرد باریک‌شونده نوسازی کرده است. مبل Terrasi بر روی پایه‌ای مستطیلی ساخته شده از چوب ساج با دسته‌های پهن قرار دارد. این مبل با کوسن‌های نرم روکش شده با پارچه‌ی سانبرلای مقاوم به قارچ و اشعه‌ی ماورای بنفش تکمیل شده است که مقاوم در برابر هر شرایط آب و هوایی می‌باشند.

مبل مدل Sommer


مبل فضای باز مدل Sommer
مبل مدل Sommer تجربه‌ی مبلمان داخلی را در فضاهای بیرونی به شما عرضه می‌کند. هدف از این طراحی تبدیل متریال سنتی بافت‌دار دانمارکی فضای داخلی به بافت بادوام و مقاوم در برابر هر آب و هوایی می‌باشد. نتیجه یک مبل بیرونی سبک وزن با خطوطی صاف است که ظاهری راحت و انعطاف‌پذیر را با بافتی جذاب ارائه می‌دهد. کوسن و بالشتک‌های جداشدنی که قابلیت خشک شدن سریع را دارند با پارچه‌ی سانبرلای بادوام و بدون نیاز به مراقبت زیاد پوشیده شده‌اند.

نیمکت مبلی مدل Adirondack


نیمکت مبلی فضای باز مدل Adirondack
این نیمکت بادوام و با خطوط ساده که به نام «مبل بیرونی برای استراحتی مدرن» نامگذاری شده، از پلاستیک 100% بازیافتی و مناسب هر آب و هوایی ساخته شده که ضد آب و مقاوم در برابر رنگ و رورفتگی بوده و رنگ آن نیز ماندگار است. این نیمکت مبلی چه چیزی دارد که دیگران فاقد آن هستند؟ احسنت: یک در باز کن مخفی در زیر یکی از دسته‌ها!

مبل جوهره‌ی تابستان


مبل فضای باز جوهره‌ی تابستان
این مبل بیرونی به عنوان یک به روزرسانی مدرنی در طراحی سبک Chippendale (سبک مبل‌سازی متداول در انگلیس قرن هجدهم) چینی کلاسیک، قطعه‌ای بسیار تابستانی و شاد می‌باشد. پایه‌ای آلومینیومی با روکش سفید براق که میزبان رومبلی دولایه پر شده از فوم و الیاف است. هر یک از کوسن‌ها با پارچه‌ی سانبرلای بادوام و بدون نیاز به مراقبت زیاد روکش شده است. و لیموها نیز برای خود داستانی دارند.

مبل ساخته شده از چوب ساج


مبل ساخته شده از چوب ساج
قاب این مبل، مقاوم در برابر رطویت بوده چرا که چوب بادوام آن مقاوم در برابر ترک خوردگی، تاب برداشتن و پوسیدگی می‌باشد. طرح و نقش پیچیده‌ی آن جزئیات زنجیره‌ی آلکن می‌باشد که نمایی مدرن با خطوطی صاف را ایجاد کرده است. کوسن‌های روکش شده‌ی مخملی آن با فوم و الیاف پر شده و با پارچه‌ی اٌلِفین پوشیده شده‌اند که پارچه‌ای کارآمد و دارای رنگ ثابت بوده و در برابر لک شدگی و باکتری مقاوم می‌باشد.

ست مبلمان مدرن


ست مبلمان فضای باز مدرن
مبل مدل Röshults Garden Easy توسط بروبرگ و ریدرسترال طراحی شده تا قطعه‌ای جذاب برای مکان استراحت مدرن باشد. این یکی از قطعه‌های سری Garden Easy می‌باشد، ستی ایده‌آل برای گذراندن روزهای تابستانی در باغ. برای سهولت بیشتر، قاب استیل آن ضدزنگ بوده و جزئیات چوب خاکستری آن نیز روغن زده و آبکاری شده هستند. تمامی کوسن‌ها برای مقاومت در برابر رطوبت با پارچه‌ی سانبرلا روکش شده‌اند.

مبل ساخته شده از چوب خیزران حصیری


مبل ساخته شده از چوب خیزران حصیری مبل ساخته شده از چوب خیزران حصیری
رزین سازگار با محیط بیرون به این مبلمان حصیری کلاسیک لایه‌ای مقاوم می‌بخشد. این رزین استادانه بافته شده، ظاهر چوب خیزران حصیری سنتی را با مقاومت در برابر هر آب و هوایی ارائه می‌دهد. روکش سبک ساحلی آن از تخته پاره‌های شناور بر روی آب که بر اثر نور آفتاب و شسته شدن در آب رنگ و رو رفته هستند، الهام گرفته شده است، این در حالی است که این کوسن‌های نرم و ملایم ظاهر آن را با ریزه‌کاری‌های برازنده ارتقا می‌دهد.

مبل سفید بسیار راحت


مبل فضای باز سفید بسیار راحت مبل فضای باز سفید بسیار راحت
این مبل سفید جذاب یک کاناپه‌ی پشت خمره‌ای کلاسیک می‌باشد که از نو ساخته شده است. این ساختار منحنی نمادین با فضای نشیمن بیرونی تطبیق داده شده و با خطوط ساده برای القای حسی بهبودیافته و مدرن و نیز قاب سازگار با هر آب و هوایی برای راحتی استفاده نوسازی شده است. رومبلی با انتخاب‌های متنوعی عرضه می‌شود که شامل پارچه‌های مرغوبی است که برای استفاده‌ی طولانی مدت در هر آب و هوایی مقاوم باشند.

مبل ساخته شده از آلومینیوم و چوب خیزران


مبل فضای باز آلو راتن مبل فضای باز آلو راتن
چیزی که این مبل را متمایز می‌نماید سبک زیبا و بدیع، باشکوه و زنانه با ساختاری مشبک است. مبل دونفره‌ی مدل Belladonna در ابتدا در سال 1951 توسط طراحان ایتالیایی فرانچسکو آلبینی و هِلگ فرانکا ساخته شده است. طرح Sika از روی نسخه‌ی اصلی و مناسب برای فضای بیرون از خانه نوسازی شده است. این مبل به جای استفاده از چوب خیزران، از قاب آلومینیوم مقاوم و بافته شده با  Artfibre مقاوم در برابر آب و هوا و بدون نیاز به مراقبت ساخته شده است.

مبل بادی


مبل بادی فضای باز
این مبل بادی رویکردی جدید برای بهره بردن از کارایی و راحتی را عرضه می‌کند. طراحی مطلوب و کم حجم آن برای استفاده در فضای داخل خانه و بیرون از آن مناسب است. این مبل راحتی با پارچه‌ی نایلونی با بافت چندسویه ساخته شده که به آسانی پاره نمی‌شود، بسیار مقاوم و ضد آب بوده و دارای یک کیسه‌ی طناب کشی شده است که آن را برای مسافرت ایده‌آل می‌سازد. مبل بادی انتخابی ایده‌آل برای کاربران جوانی است که همواره در سفر بوده و یا مناسب فضاهای بیرونی کوچکی است که از مبلمان کم وزنی استفاده می‌کنند که می‌شود آن‌ها را به راحتی جابجا کرد.

مبل ارگونومیک مخصوص فضاهای داخل و خارج از خانه


مبل ارگونومیک مخصوص فضاهای داخل و خارج از خانه
این قطعه‌ی مدرن چندکاره، طراحی ارگانیکی را نشان می‌دهد که می‌بایستی تمام و کمال آن را تجربه کرد. این مبل بخشی از کلکسیون راحتی Vondom Stone است که از پلی‌اتیلن دورانی سفید مات ساخته شده و طراحی آن شبیه تخته سنگ می‌باشد. خطوط منحنی مبل برای راحتی بیشتر با پیچ و تاب‌های ارگونومیک تکمیل شده‌اند. این مبل در نسخه‌ی استاندارد و درخشانی ارائه می‌شود، همانند نمای چراغ ال‌ای‌دی با قابلیت تغییر رنگ برای تراس یا پاسیوی شما.


برندهای مبلمان مقالات مبلمان این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی

نظر شما در مورد 51 مبل فضای باز


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مبلمان فضای باز

معرفی مبلمان فضای باز ایتالیایی اتمسفر

معرفی مبلمان فضای باز ایتالیایی اتمسفر


برند مبلمان ایتالیایی اتمسفر قوی ترین تولید کننده مبلمان فضای باز در شهر پادوا در ایتالیا می باشد. مدل های مبلمان فضای باز اتمسفر به طرز ماهرانه ای طراحی و برای ساخت از یک رزین مصنوعی پلیوئن اکسترود استفاده می شود...


مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا


برند مبلمان فضای باز رویال بوتانیا (Royal Botania) با استفاده از بالاترین کیفیت در متریال همراه با برترین طراح های مبلمان در تولید مبلمان فضای باز فعالیت دارد تا لوکس ترین مبلمان فضای باز برای مشتریان خود طراحی کند. هدف این...


مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل


برند مبلمان فضای باز کارتل در اوایل سال 1988 در شهر میلان ایتالیا توسط Giulio Castelli تاسیس شد که اولین قدم های خود را برای تولید و طراحی متمایز مبلمان فضای باز با برچسب ساخت ایتالیا برداشت و در همان سال...


خانه داتام
0

خانه داتام

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

مبل امیران
0

مبل امیران

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

مبلمان کلاسیک زیتون
1

مبلمان کلاسیک زیتون

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1400/01/31
بازدید بازدید: 3041

مطالب مرتبط با مبلمان

مبلمان چستر
0

مبلمان چستر

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی
0

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی
0

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو
0

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو

مبلمان کلاسیک ترکیه
0

مبلمان کلاسیک ترکیه

برندهای معروف مبل کلاسیک
0

برندهای معروف مبل کلاسیک

مبلمان لوکس کانادایی جنسن
0

مبلمان لوکس کانادایی جنسن

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری
0

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل
0

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه
0

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی
0

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی

مبلمان اداری آفیفران
0

مبلمان اداری آفیفران

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی
0

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی

معرفی برترین بازارهای مبل تهران
0

معرفی برترین بازارهای مبل تهران

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه
0

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا
0

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها
1

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها

مبلمان مدرن روبرتو کاوالی
0

مبلمان مدرن روبرتو کاوالی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS