نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای مبلمان

0

نقش مبل شزلون در دکوراسیون

آموزش پرایس اکشن در فارکس
× حذف تبلیغات
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
Boosted (0) خانه مانلی
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
مبل شزلون

مقاله نقش مبل شزلون در دکوراسیون با تصاویر با کیفیت


مبلمان شزلون در طراحی داخلی دکوراسیون واحدهای اداری، مسکونی و انواع دیگر فضاها با کاربری‌های متفاوت بسیار نقش مهمی دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، استفاده به جا و مناسب از انواع لوازم دکوری از جمله مبلمان می‌تواند تأثیر به سزایی در توسعه زیبایی و لوکس شدن فضاهای مطبوع داشته باشد، صنایع مختلف فعال در حوزه دکوراسیون از جمله صنعت مبلمان در سال‌های اخیر به لطف پیشرفت‌های روزافزون در علم طراحی و توسعه تکنولوژی‌های مختلف شاهد رشد چشمگیری در کیفیت محصولات و حجم تولیدات بوده است، صنعت مبلمان یکی از صنایع بزرگ دنیا است که نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و دیگر فضاها را دارد و به‌عنوان بازوی کمکی معماری و طراحی داخلی شناخته می‌شود.

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون چیست؟


مبل شزلون
کشور فرانسه به‌عنوان مهد مد و فشن در دنیا به‌عنوان محل تولد طرح و مهندسی مبل شزلون شناخته می‌شود. نکته جالب‌توجه این است بدانید که مبل شزلون حدود ۳ قرن پیش در امپراتوری فرانسه طراحی و ساخته شده است و به‌نوعی زیرمجموعه مبلمان کلاسیک فرانسوی محسوب می‌شود. در طراحی این نوع از مبلمان به آثار مهندسی شده در مصر باستان نیز توجه ویژه‌ای شده و در ساخت این اثر هنری فرانسوی از دوران شکوهمند مصر باستان نیز الهام گرفته شده است.

مبل شزلون
فلسفه پنهان در پشت طراحی و ساخت مبل شزلون را می‌توان توجه ویژه طراحان و سازندگان به تجمل‌گرایی بسیار زیاد همراه با کاربری راحتی در استفاده دانست. مبل شزلون به‌قدری لوکس و زیبا است که مجوز ورود به فیلم و سریال‌های مشهور دنیا را نیز دریافت کرده است و دست‌اندرکاران این آثار بصری هنری برای توسعه زیبایی و جذابیت آثار خود از این نوع مبلمان استفاده می‌کنند.

بررسی انواع مبل شزلون


مبل شزلون
همان‌طور که پیش‌تر گفتیم مبل شزلون در فرانسه متولد شده است و پس از آن به علت مزایا و ویژگی‌های خاص و شیک خود به سرتاسر دنیا ارسال شده تا مصرف‌کنندگان بیشتری شانس استفاده از این مبل را پیدا کنند، در ادامه همین روند و به دنبال جهانی‌سازی و توسعه محصولات شزلون در طراحی، ساخت و دیگر پارامترها طراحان و سازندگان این اثر هنری ساخت فرانسه، تنوع بسیار زیادی را در نوع محصول، کاربری محصول و حتی سبک و فلسفه محصول ایجاد کردند. در ادامه به بررسی چند مورد از مبلمان شزلون می‌پردازیم.

مبل شزلون کلاسیک


مبل شزلون
مبل شزلون کلاسیک نوعی از مبلمان شزلون است که دارای ماهیت کلاسیک و سلطنتی است و با کمی دقت و تفکر در طراحی مبل شزلون کلاسیک می‌توان به کنده‌کاری‌ها و نقش و نگارهای ایجاد شده در تاروپود این شاهکار هنری پی برد، مبل شزلون کلاسیک دریچه‌ای نو را به روی صنعت مبلمان فرانسه و کل دنیا باز کرده و تحولی شگرف در این زمینه ایجاد کرده است که از چند قرن پیش تا به امروز ادامه دار بوده است، نکته جالب‌توجه دررابطه‌با این نوع از مبل شزلون را می‌توان کیفیت بالای پارچه‌های استفاده شده در آن و حتی کیفیت دوخت و چوب آن دانست.

مبل شزلون مدرن


مبل شزلون
زمانی که سخن از طراحی مدرن و در کل فلسفه مدرنیته به میان می‌آید، ویژه‌ترین و مهم‌ترین خاصیتی که به ذهن افراد خطور می‌کند، سادگی در طراحی همراه با زیبایی در ساختن است، با الهام از همین پیش‌زمینه دررابطه‌با مدرنیته می‌توان گفت که مبل شزلون مدرن مبلی است که بر اساس سادگی و زیبایی ساخته شده است و به‌دوراز کم‌ترین پیچیدگی در طراحی برای مصرف متقاضیان به بازار مصرف عرضه گردیده است.

تأثیر مبلمان شزلون بر دکوراسیون


مبل شزلون
مبل شزلون برای ایجاد زیبایی و توسعه دکوراسیون جهت تجمل‌گرایی و لوکس کردن فضا استفاده می‌شود، مهم‌ترین ویژگی در مبل شزلون را می‌توان راحتی و زیبایی دانست اما مهم‌تر از این دو مورد را باید تنوع در طرح و رنگ دانست، فرقی ندارد که از مبل شزلون در چه نوع فضایی استفاده کنید، فضاهای بزرگ یا فضاهای کوچک، فضاهای اداری یا فضاهای مسکونی، مبل شزلون در هر فضایی تأثیر خود را اعمال می‌کند و نقش مهم خود را که توسعه زیبایی و تجمل دکوراسیون است ایفا می‌کند.

مبل شزلون
قطعا همه ما از نقش عمده مبلمان در جلوه و زیبایی دکوراسیون داخلی منزل آگاهیم. میتوان گفت بخش عظیمی از جلوه و زیبایی و سبک دکوراسیون ما را مبلمان تعیین می کند، پس انتخاب مبل مناسب می تواند ظاهر دکوراسیون شما را به کلی تغییر دهد.

هرگاه اسم مبلمان به گوشتان می رسد تصویری از یک ست هفت نفره مبل که شامل مبلمان مدرن و یا مبل کلاسیک می شود، در ذهنتان نقش می بندد. اما می توان به مبلمان و چیدمان آن در منزل به صورت متفاوت تری نگاه کرد.

مبل شزلون
تک مبل ها مبلمانی هستند که به تنهایی بایک میز عسلی به عناصر جذابی در دکوراسیون داخلی تبدیل می شوند.تک مبل ها به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند که یکی از آنها شامل مبل های شزلون می شود. قبل از معرفی انواع مبلمان شزلون و نقش آن در چیدمان مبل در منزل، می خواهیم ابتدا بگوییم مبل شزلون چیست؟

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

شزلون ها به گونه ای از مبلمان گفته می شود که به صورت تک در فضای دکوراسیون داخلی قرارمی گیرد و معمولا دارای یک دسته قوس دار می باشد. دسته ی شزلون هایی که عمودی اند غالبا راحتی مطلوبی برا ی مخاطب این مبلمان بوجود نمی آورد. بنابراین در انتخاب مبل شزلون استاندارد باید دقت کافی راداشته باشید.

شزلون ها در سبک های کلاسیک و مدرن کاربرد دارند و از آنها می توان در تمامی فضاهای منزل حتی در اتاق خواب کنار سرویس خواب استفاده کرد.حتی می توانید برای استراحت نیم روزی از این مبل استفاده کنید. شزلون مانند سایر مبلمان از انواع متنوعی برخوردار است. انواع مبل شزلون شامل شزلون سلطنتی، شزلون تاج دار، شزلون مدرن، شزلون راحتی و شزلون پاتختی یا همان لاوست  می شود.

مبل شزلون

مبل شزلون

شزلون سلطنتی در واقع از خانواده مبلمان کلاسیک می باشد که معمولا مانند انواع مبلمان کلاسیک دارای دسته های چوبی و منبت کاری شده است.شزلون تاج دار نیز در واقع نمونه ای از شزلون سلطنتی است که با کمی تفاوت در طراحی از نمونه کلاسیک آن متمایز شده است.

شزلون های مدرن، شزلون راحتی و شزلون پاتختی یا لاو ست از سری مبلمان مدرن و راحتی محسوب می شوند. فرم این شزلون ها ساده وبخش بیشتری از آن را پارچه تشکیل می دهد. شزلون پاتختی یا لاوست برای اتاق خواب های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب فاقد بخش تکیه گاه می باشد.

تصاویری از انواع مبل شزلون را با هم می بینیم:

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون

مبل شزلون


برندهای مبلمان مقالات مبلمان این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی

نظر شما در مورد نقش مبل شزلون در دکوراسیون


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون


مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون در زمینه تولید مبلمان کلاسیک تخصص به خصوصی دارد، مبلمان کرون یکی از بهترین و عالی ترین برندهای مبلمان کلاسیک فرانسوی می باشد که به دلیل تزئینات زیبا و منحنی های خیره کننده شهرت پیدا کرده است،...


برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی


برندهای برتر مبلمان کلاسیک در ایران از گذشته تا کنون پیشرفت های قابل توجهی داشته اند و توانسته اند به سرعت در بازارهای مبل تهران از جمله: بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران و بازار مبل کمرد (جاجرود) و الباقی...


مبلمان و محصولات چوبی لاکچری مودینس گاستون

مبلمان و محصولات چوبی لاکچری مودینس گاستون


مبلمان ایتالیایی فوق العاده لاکچری مودینس گاستون، لوکس ترین مبلمان و محصولات خود را در این تیزر به نمایش گذاشته است....


مبلمان کلاسیک ترکیه ای کاس

مبلمان کلاسیک ترکیه ای کاس


برند مبلمان کلاسیک ترکیه ای کاس از جمله جذاب ترین و لوکس ترین تولید کنندگان بین المللی مبلمان می باشد که توسط برترین و بزرگترین متخصصان دکوراسیون و طراحان بین المللی مبلمان در کشور ترکیه و در شهر بورسا (شهری نزدیک...


مبلمان لاکچری کلاسیک Riva Mobili

مبلمان لاکچری کلاسیک Riva Mobili


Riva Mobili یک برند مبلمان کلاسیک می باشد که ارائه دهنده انواع مبلمان های با کیفیت و برای هر فضا است. این برند انواع اجناس سفارشی مثل کمد، کتابخانه و کابینت های آشپزخانه در اختیارمشتریان قرار می دهد. Riva Mobili تنوع...


معرفی مبلمان کلاسیک ترکیه ای لاکچری لاین

معرفی مبلمان کلاسیک ترکیه ای لاکچری لاین


مبلمان کلاسیک ترکیه ای لاکچری لاین در سال 2004 در شهر استانبول تاسیس شد و با خلق یک برند نوآورانه و جهانی با ارزش بین المللی در بخش مبلمان شروع به فعالیت کرد که در حال حاضر به معدود شرکت های...


اتاق خوابی لوکس و رویایی با سرویس خواب های کلاسیک

اتاق خوابی لوکس و رویایی با سرویس خواب های کلاسیک


به خوبی می دانیم که سرویس خواب کلاسیک اتاق خواب، به زیبایی کلاسیک و لوکس بودن آن اتاق خواب کمک قابل توجهی می کند و همچنین مبلمان هر فضا نشان دهنده شخصیت آنجاست و فضا با حضور مبلمان لوکس و کلاسیک...


مبلمان نئوکلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک


سبک مبل نئوکلاسیک در کشورهای: فرانسه، انگلستان، آمریکا، اسکاندیناوی، آلمان، ایتالیا و روسیه (قبل از اتحاد جماهیر شوروی) از ابتدای قرن هجدهم میلادی به یک سبک بین المللی تبدیل شد. در ادامه سری می زنیم به سبک مبلمان و دکوراسیون داخلی...


مبلمان کلاسیک ایتالیایی مودینس گاستون

مبلمان کلاسیک ایتالیایی مودینس گاستون


یکی از اصیل ترین برندهای مبلمان کلاسیک کشور ایتالیا، مودینس گاستون (Modenese Gastone) و با تلفظ ایتالیایی: مودنیزه گستونه می باشد که به لحاظ طراحی، تولید سفارشی مبلمان و اجرای محصولات چوبی در دکوراسیون داخلی، همواره در بالاترین سطح جهان قرار...


مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها


رنگ طوسی برای مبلمان کلاسیک یکی از بهترین و کاربردی ترین رنگ ها در مبلمان منزل و کلا دکوراسیون داخلی منزل می باشد. طوسی مطمئنا چیدمان داخلی منزل را در سبک های کلاسیک امروزی بسیار زیبا تر می کند. احتمالا می...


مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

خانه داتام
0

خانه داتام

مبلمان کلاسیک زیتون
1

مبلمان کلاسیک زیتون

مبل امیران
0

مبل امیران

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  دکوراسیون   |  مبل

تاریخ ثبت ثبت: 1395/08/18
بازدید بازدید: 22942

مطالب مرتبط با مبلمان

مبلمان چستر
0

مبلمان چستر

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی
0

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی

51 مبل فضای باز
0

51 مبل فضای باز

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی
0

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو
0

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو

مبلمان کلاسیک ترکیه
0

مبلمان کلاسیک ترکیه

برندهای معروف مبل کلاسیک
0

برندهای معروف مبل کلاسیک

مبلمان لوکس کانادایی جنسن
0

مبلمان لوکس کانادایی جنسن

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری
0

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل
0

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه
0

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی
0

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی

مبلمان اداری آفیفران
0

مبلمان اداری آفیفران

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی
0

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی

معرفی برترین بازارهای مبل تهران
0

معرفی برترین بازارهای مبل تهران

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه
0

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا
0

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها
1

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS