نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

خودروهای لوکس بازیگران ترک

آموزش پرایس اکشن در فارکس
خودروهای بازیگران ترک

مقاله خودروهای لوکس بازیگران ترک با تصاویر با کیفیت


1- خودروی لوکس بیازیت اوزتورک (Beyazıt Öztürk)


خودروی بیازیت اوزتورک
بیازیت اوزتورک در تاریخ ۱۲ مارس ۱۹۶۹ در ترکیه به دنیا آمده و با نام بیاز نیز مشهور شده است، بیاز یک شخصیت تلویزیونی، کمدین و هنرپیشه اهل ترکیه می باشد که او با اجرای برنامه بیاز شو، تاک شوی توانسته محبوبیت زیادی را به دست بیاورد و به همین دلیل توانست در سال 2018 یکی از داوران O Ses Türkiye، نسخه ترکی The Voice شد. مرسدس بنز که تقریبا 250000 دلار تخمین زده می شود از خودروهای این کمدین ترک تبار است.

خودروی مرسدس بنز بیازیت اوزتورک

2- خودروی حادثه (Hadise)


خودروی حادثه
Hadise Açıkgöz (متولد ۲۲ اکتبر ۱۹۸۵) خواننده، ترانه سرا، رقصنده و شخصیت تلویزیونی بلژیکی-ترکیه‌ای است. در سال 2003، او در مسابقه خوانندگی بلژیکی Idool 2003 شرکت کرد، اما پس از انتشار اولین آلبوم خود در سال 2005 به شهرت رسید. این آلبوم 5 تک آهنگ تولید کرد و برای Hadise جایزه TMF (بلژیک) و جایزه پروانه طلایی (ترکیه) به ارمغان آورد. Hadise با انتشار آلبوم خود یک موقعیت حرفه ای موفق را در بلژیک و ترکیه ایجاد کرد و موفق شد این روند را در سالیان بسیاری حفظ کند. این آلبوم که شامل آهنگ های انگلیسی و ترکی است، دارای تک آهنگ "Deli Oğlan" است که در ترکیه به موفقیت و شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرد. لامبورگینی گالاردو اسپایدر که 168500 دلار تخمین زده می شود از خودروهای لوکس این خواننده محبوب به شمار می آید.

خودروی مرسدس بنز حادثه

3- خودروی لوکس مراد بز (Murat Boz)


خودروی مراد بز
مورات بوز (متولد 7 مارس 1980) خواننده، ترانه سرا و بازیگر ترکیه ای است که پس از پایان تحصیلات ابتدایی و متوسطه در زادگاهش کارادنیز ارغلی به استانبول نقل مکان کرد و در سال 1999 در دانشگاه بیلگی استانبول ثبت نام کرد و سپس در دانشگاه فنی استانبول ادامه تحصیل داد و در همان زمان او به عنوان خواننده پشتیبان برای تارکان شروع به اجرا کرد. فراری ایتالیا 448 که 590000 دلار تخمین زده می شود خودردی لوکس این بازیگر است.

خودروی مازراتی مراد بز

4- خودروی بوراک اوزچیویت (Burak Özçivit)


خودروی بوراک اوزچیویت
بوراک اوزچیویت (متولد 24 دسامبر 1984) بازیگر و مدل ترکیه ای است که بیشتر برای بازی در فیلم های Çalıkuşu و Kara Sevda شناخته شده است. اوزچیویت در طول دوران بازیگری خود جوایز متعددی را دریافت کرده است. رنج روور از ماشین های لوکس این بازیگر ترک تبار است که حدود 340000 دلار تخمین زده می شود.

خودروی لامبورگینی بوراک اوزچیویت

5- خودروی لوکس پینار آلتوگ (Pınar Altuğ)


خودروی پینار آلتوگ
پینار آلتوگ ( Pınar Altuğ) (متولد ۲ سپتامبر ۱۹۷۴ ) بازیگر، مجری تلویزیون و مدل سابق ترک است. او فعالیت خود را در تلویزیون از سال 1995 آغاز کرد. بین سالهای 1995 تا 1998 به عنوان مجری در برنامه های خبری-مجله های مختلف مشغول به کار شد.  در سال 1999، او شروع به ارائه برنامه آشپزی Pınar'ın Yemek Zevki کرد و پس از آن از مدلینگ بازنشسته شد. آئودی Q7 که حدود 120000 دلار ارزش دارد از ماشین های لوکس این مدل بازنشسته است.

خودروی جیپ پینار آلتوگ

6- خودروی سینم کوبال (Sinem Kobal)


خودروی سینم کوبال
سینم کوبال (متولد ۱۴ اوت ۱۹۸۷) یک بازیگر تلویزیون و سینما اهل ترکیه است. پدر کوبال یک مهندس عمران بود و پدر و مادرش هر دو اهل همشین ریزه هستند، همچنین او یک برادر به نام کرم دارد. سینم کوبال در چهار سالگی آموزش باله خود را آغاز کرد و هشت سال متوالی آن را ادامه داد. کوبال دانش آموز موفقی بود و والیبال بازی می کرد و در یک مسابقه برنده جایزه دوم شد و علاوه بر این او در مسابقات ایروبیک استپ موفق به کسب جایزه اول شد. او دیپلم دبیرستان خود را از آکادمی سلطنتی دریافت کرد و بعدها در دانشگاه بیکنت در رشته مدیریت هنر و هنرهای نمایشی تحصیل کرد. پورشه 911 که دارای ارزش 340000 دلاری است از ماشین های لوکس این بازیگر با استعداد محسوب می شود.

خودروی پورشه سینم کوبال

7- خودروی لوکس آژدا پکان (Ajda Pekkan)


خودروی آژدا پکان
آژدا پکان یک خواننده ترک است که او را با عنوان «سوپراستار» در رسانه های ترکیه می شناسند. پکان با آهنگ های خود به چهره ای برجسته در موسیقی پاپ ترکیه تبدیل شد که در آن سعی کرد چهره ای قوی از یک زن خلق کند. او با به روز نگه داشتن آثارش و تأثیرپذیری از عناصر غربی، توانست به یکی از نمادهای مدرن و ماندگار ترکیه در دوره های مختلف تبدیل شود. سبک موسیقی او برای بیش از 50 سال محبوبیت او را حفظ کرده و الهام بخش بسیاری از جانشینان او بوده است.  پکان در صنعت موسیقی بسیار مورد احترام است و تکنیک های آوازی او به همراه بسیاری از آلبوم هایش مورد تحسین منتقدان موسیقی قرار گرفت. ولوو S60 R-Design، 250000 دلاری او نیز می تواند نشانه ای از موفقیت های مالی این خواننده مشهور باشد.

خودروی مرسدس بنز آژدا پکان

8- خودروی کیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ)


خودروی کیوانچ تاتلیتوغ
کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر، مدل و بسکتبالیست سابق ترک است.  او یکی از پردرآمدترین بازیگران ترکیه است و جوایز زیادی از جمله سه جایزه پروانه طلایی و یک جایزه سینمایی Yeşilçam را از آن خود کرده است. Tatlıtuğ برنده مسابقات بهترین مدل ترکیه و بهترین مدل جهان در سال 2002 شد. Tatlıtuğ با ایفای نقش در چندین سریال تلویزیونی بسیار موفق که همه آنها تحسین منتقدان و شهرت بین المللی را برای او به ارمغان آورد. فراری F355 F1 Berlinetta 1998 که قیمت تخمینی آن 285000 دلار است از جمله ماشین های لوکس این سوپر استار ترک تبار با شهرت بین المللی است.

خودروی شورلت کیوانچ تاتلیتوغ

9- خودروی لوکس ابرو گوندش (Ebru Gündeş)


خودروی ابرو گوندش
ابرو گوندش متولد ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ یک خواننده، هنرپیشه و شخصیت تلویزیونی پاپ فولک ترک است. نکته جالب توجه در رابطه با این خواننده، همسر ایرانی وی، رضا ضراب است. ابرو گوندش در استانبول به دنیا آمد و دبستان را در آنکارا گذراند، اما به دلیل مشکلات مالی مجبور به ترک تحصیل شد.  او از یک خانواده مسلمان سنی مذهبی برجسته است که به خاطر رهبران نظامی اش معروف است به جامعه هنری ترکیه معرفی شده است. کیفیت صدای او در سنین پایین زمانی کشف شد که یکی از بستگانش او را نزد دمیرکات، یکی از شرکای شرکت Raks Neşe Müzik، که یک شرکت موسیقی در ترکیه است برد. دمیرکات تحت تأثیر صدای او قرار گرفت و او را به تهیه کنندگان موسیقی Koral Sarıtaş و Selçuk Tekay معرفی کرد و ستاره ترک تبار را کشف کرد. رولزرویس فانتوم 960000 دلاری این زن موفق ترک را می توان نتیجه زحمات و استعداد وی قلمداد کرد.

خودروی لندرور ابرو گوندش

10- خودروی تولگا چویک (Tolga Çevik)


خودروی تولگا چویک
تولگا چویک بازیگر و کمدین ترک است. پدربزرگ و مادربزرگ او از جمله جمعیت ترکی بودند که پس از انحلال امپراتوری عثمانی از تسالونیکی یونان به ترکیه مهاجرت کردند.  او از بخش تئاتر دانشگاه ایالتی میسوری مرکزی فارغ التحصیل شد و نکته جالب توجه این است که او شاگرد رابین ویلیامز و تامی لی جونز بود. او با اوزگه ییلماز، خواهر کمدین جم یلماز ازدواج کرده است. برجسته ترین نکته در رابطه با خودروهای لوکس این بازیگر را می توان Bentley Continental GTC حدودا 1,000,000 دلاری وی را نام برد.

خودروی مرسدس بنز تولگا چویک


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

نظر شما در مورد خودروهای لوکس بازیگران ترک


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  بازیگران ترک

تاریخ ثبت ثبت: 1400/09/28
بازدید بازدید: 2215

مطالب مرتبط با اخبار سلبریتی ها

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز
0

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز

خانه های بازیگران ترک
0

خانه های بازیگران ترک

لایف استایل مانی خوشبین
0

لایف استایل مانی خوشبین

معروف ترین بازیگران زن دنیا
0

معروف ترین بازیگران زن دنیا

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد
0

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه
0

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020
0

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020
0

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020
0

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020

معروف ترین بازیگران زن ترکیه
0

معروف ترین بازیگران زن ترکیه

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد
0

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد
0

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا
0

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد
0

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک
0

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور
0

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور

زندگی خصوصی دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی دونالد ترامپ

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن
0

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن

لایف استایل کریستیانو رونالدو
1

لایف استایل کریستیانو رونالدو

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS