نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

معروف ترین بازیگران زن ترکیه

آموزش پرایس اکشن در فارکس
بازیگران زن ترکیه

مقاله معروف ترین بازیگران زن ترکیه با تصاویر با کیفیت


ما ایرانی ها بسیاری از بازیگران زن ترکیه (و البته بازیگران معروف مرد ترکیه) را کاملا می شناسیم. در دهه اخیر، کشور ترکیه در صنعت سینما بازیگران بسیار خوب و البته مشهور و جذاب خانم را به جهان معرفی کرده است که این بازیگران مشهور راه‌ شان را پیدا کرده‌اند و فیلم ها و سریال‌ هایشان را با کلی خرج می‌سازند و از طرفی شبکه‌ های تلویزیونی دست به نقد ایستاده‌ اند تا آن ها را با قیمت های بسیار بالا خریده و پخش کنند. دراین میان بیشترین سود را بازیگران معروف این سریال‌ ها می برند که نه تنها در کشور خودشان بلکه در دیگر کشورها نیز ستاره می شوند. در ادامه نگاهی انداخته‌ ایم به پرطرفدارترین و معروف ترین ستاره‌های زن ترکیه. این که از کجا آمده اند و چرا ستاره شدند. اما قبل از معرفی آن ها، اندکی از کشور ترکیه بدانیم... با ما همراه باشید.

حتما مطالعه کنید: معروف ترین بازیگران زن دنیا
ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه که کشوری اوراسیایی است و در بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در شمال غرب آسیا و خاورمیانه واقع است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقه بالکان (منطقه ای در جنوب شرق اروپا) قرار دارد، ترکیه در شرق با کشورهای ایران، نخجوان، ارمنستان، و گرجستان؛ در جنوب شرقی با عراق و سوریه و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از غرب با دو دریای کوچک مرمره و اژه و از جنوب غرب با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است و پایتخت آن آنکارا می باشد.

ملی گرائی افراطی مردم ترکیه، همواره یک نکته مهم را مد نظر داشته و آن توجه به منافع ملی و تلاش در جهت حفظ و اعتلای آن بوده است. این نکته باعث شده است که مردم ترکیه، بدون توجه به جریانات سیاسی، درگیری های مرسوم بین آنها، اتفاقات تلخ و شیرین عرصه سیاست و اجتماع و ... تمامی تلاش خود را در جهت حفظ و اعتلای منافع ملی به کار ببرند. حتی در زمینه پوشش نیز، مردم این کشور به شدت علاقه به استفاده از برندهای پوشاک ترکیه ای دارند و عرصه سینما و تلویزیون نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

امروزه سریال های کشور ترکیه طرفداران زیادی پیدا کرده است و همچنین توجه بینندگان بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی را به خود جلب کرده است. به همین دلیل سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی کشور ترکیه از جمله پر بیننده ترین و پرطرفدارترین برنامه های تلوزیونی جهان محسوب می شود. بر این اساس در این کشور در سال های اخیر تولید و پخش سریال های تلویزیونی و فیلم سینمایی بیشتر شده است که به راحتی می توان گفت یکی از راه های پیشرفت اقتصادی این کشور در چند سال گذشته فروش سریال های تلویزیونی بوده است که بر این اساس بسیاری از بازیگران و افرادی که علاقمند به بازیگری هستند، از کشورهای همسایه ترکیه و دیگر کشورها برای ادامه کار در این زمینه کشور ترکیه را انتخاب می کنند.

بسیاری از جوانان ترکیه مخصوصا شهر استانبول آرزوی بازیگر شدن را دارند که برای رسیدن به این آرزو در حال تلاش هستند که این توانایی و استعداد بازیگری در جوانان ترکیه موج میزند به همین دلیل لاگین برندز قصد دارد تا معروف ترین بازیگران زن ترکیه را به شما معرفی کند:

معرفی و تصاویری از برترین بازیگران زن ترکیه را مشاهده کنید:

طوبا بویوک اوستون (Tuba Büyüküstün)

خدیجه طوبا بویوک اوستون در ۵/۸/۱۹۸۲ در استانبول به دنیا آمد و دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد، ضمن تحصیل در دانشگاه برای اولین بار در تبلیغ مول پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال مقام سلطان (Sultan Makamı) بازی کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمائی به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد.

طوبا بویوک اوستون

طوبا بویوک اوستون

طوبا بویوک اوستون
هازل کایا (Hazal Kaya)

هازل کایا بازیگر معروف فیلم ها و سریال های ترکی است که در یک خانواده طبقه بالا در شهر غازی عینتاب ترکیه در ۱ اکتبر ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او در دبیرستان ایتالیایی در استانبول درس خواند و در سال ۲۰۰۹ فارغ التحصیل شد. پدر و مادرش هر دو وکیل هستند و وقتی او هفت ساله بود از هم جدا شدند. او به عنوان یک کودک هفت ساله که ویولن و باله می آموخت به دنیای هنر وارد شد. او همچنین عاشق رقص تانگو است و دوست دارد مهارت هایش را افزایش دهد.

هازل کایا

هازل کایا

هازل کایا
برن سات (Beren Saat)

برن سات (Beren Saat) در 26 فوریه 1984 در آنکارا، ترکیه متولد شد بازیگر ۳۴ سال و زیبای ترک که در بسیاری از فیلم ها و سریال های ترک شاهد هنرنمائی بی نظیر او بوده ایم. قد او 167 سانتیمتر است. ثروت او حدود 7 میلیون دلار تخمین زده می شود، او آموزش ابتدایی و متوسط خود را در کالج TED آنکارا به اتمام رساند. سپس در دانشگاه باشکنت رشته اقتصاد و مدیریت بازرگانی خواند. او با حمایت دوستان دانشگاهی خود در مسابقه ستاره ترکیه شرکت کرد و نفر دوم شد.

برن سات

برن سات

برن سات
هانده ارچل (Hande Erçel)

هانده ارچل در روز 23  ماه نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. از گذشته تا حالا منطقه محل تولد ارچل یعنی باندیرما به داشتن دخترانی جذاب مانند هانده معروف می باشد. رشته تحصیلی وی هنر می باشد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی به نام هنر های زیبایی معمارستان می باشد. چهره زیبای هانده ارچل باعث شد تا او با شرکت در مسابقات زیبایی که در سال 2012 در کشور آذربایجان برگزار شد به مقام دومی دست پیدا کند.

هانده ارچل

هانده ارچل

هانده ارچل
الچین سانگو (Elçin Sangu)

الچین سانگو متولد ۱۳ آگوست سال ۱۹۸۵ است و تک فرزند یک خانواده قفقازی در شهر ازمیر، در سواحل غربی ترکیه است. او فارغ التحصیل رشته اپرا از دانشگاه مرسین بوده و کلاس های بازیگری خود را در تئاتر صحنه توزو گذرانده است. او همچنین در دانشگاه یدیتپه در رشته هنرهای زیبا نیز تحصیل کرده است.

این بازیگر برای بازی در یکی از سریال هایش به نام “عشق اجاره ای” جوایز بسیاری را از سوی آکادمی ها و مجلات مختلف ترکیه به دست آورده است. نام وی همچنین رسما به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا، در لیست جهانی BWC به ثبت رسیده است، الچین از کودکی به هنر علاقه بسیاری داشته.  از جمله رقصیدن، موسیقی، نقاشی و بازیگری. او میگوید وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که نمی توانم همه این کارها را انجام‌ دهم. سانگو همچنین در جواب این سوال که آیا تا کنون فکر کرده که با تلفیق صدای خود و بازی کردن به عنوان یک فرد با آموزش اپرا روی صحنه برود گفت: من بارها می خواستم این کار را با موزیکال انجام دهم، با این حال فرهنگ موسیقی در کشور ترکیه خیلی توسعه نیافته است، و متخصصین در این زمینه بسیار کم هستند که بتواند موزیکال کنند.

الچین سانگو

الچین سانگو

الچین سانگو
فحریه اوجن (Fahriye Evcen)

فحریه اوجن متولد ۴ ژوئن سال ۱۹۸۶ در شهر زولینگن – آلمان به دنیا آمده است، خانواده مادری او اهل قوم قفقازی چرکس و خانواده پدری او نیز مهاجران ترک کاوالا- یونان هستند، این بازیگر آلمانی- ترکی در دوران کودکی در سفری که به ترکیه داشت در برنامه بازیگر پیشکسوت ترک اویا آیگان شرکت کرد و او نیز فحریه را به تهیه کننده ای به نام ابراهیم مرت اوغلو معرفی کرد. وی درحالی که در رشته جامعه شناسی دانشگاه هنریک هین دوسلدورف آلمان مشغول به تحصیل بود پیشنهاد بازی در سریال های تلویزیونی ترکیه را دریافت کرد و همین امر موجب شد اوجن به استانبول نقل مکان کند.

یکی از برجسته ترین نقش هایی که وی پس از مهاجرت به ترکیه در آن بازی کرد نقش نجلا تکین در سریال تلویزیونی “برگ ریزان” (Yaprak Dökümü) بود. اولین حضور سینمایی وی نیز با فیلم “آسمان” (Cennet) رقم خورد که در سال ۲۰۰۸ اکران شد. در همان سال نیز وی نقش اول فیلم سینمایی “نگهداری عشق” یا (کسوف عشق) (Aşk Tutulması) را به عهده گرفت.

فحریه اوجن

فحریه اوجن

فحریه اوجن
برگزار کورل (Bergüzar Korel)

برگزار کورل (به انگلیسی: Bergüzar Korel) مدل و بازیگر ترک متولد ۲۷ اگوست ۱۹۸۲ می‌باشد. پدر و مادر برگزار کورل، تانجو کرل و هولیا دارجان هر دو بازیگر بودند. او همچنین یک خواهر بزرگ تر دارد که سال‌های زیادی است در آمریکا زندگی می‌کند، برگوزار کرل دوران کودکی خود را در اولوس، منطقه‌ای نزدیک بشیکتاش، استانبول گذرانده است. وی پس از اتمام تحصیلاتش در مدرسه و کالج ایلدیز، وارد دانشگاه میمار سینان شده و در رشته تئاتر، تحصیلاتش را ادامه داد. در طول اولین سال های تحصیلاتش در دانشگاه، در چند فیلم و در نقش های کوتاه بازی می کرد، اولین بازی حرفه ای برگزار کورل در سریال زندگی شکسته بود و در سال ۲۰۰۶ با بازی در فیلم هزار و یک شب به شهرت رسید.

برگزار کورل

برگزار کورل

برگزار کورل
مریم اوزرلی (Meryem Uzerli)

مریم اوزرلی را اغلب ایرانی ها با نام خرم سلطان می شناسند، بازیگر سرشناس ترکیه ای که در بین مردم از محبوبیت خوبی هم برخوردار است. یک سایت ترکیه دست به افشاگری درباره این بازیگر زن ترکیه ای زد و پرده از راز زیبایی مریم اوزرلی برداشت، مریم اوزرلی با نام اصلی مریم سارا اوزرلی که با نقش خرم سلطان در بین مردم ایران شناخته شد در 12 اوت 1983 در کاسل آلمان به دنیا آمد. پدر او حسین اهل ترکیه و مادرش اورزولا آلمانی است. مریم اوزرلی برای بازی در سریال حریم سلطان از آلمان به ترکیه مهاجرت کرد و با بازی در این سریال به شهرت زیادی رسید و همین امر باعث شد تا همه او را با نام خرم سلطان بشناسند. اوزرلی یک خواهر و دو برادر دارد که خواهرش جانان نوازنده جاز است.

مریم در هامبورگ بازیگری خوانده است. این بازیگر در سال 2012 برای بازی در سریال حریم سلطان جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. اوزرلی در سال 2013 به دلایلی نا معلوم سریال را رها میکند و بازیگر دیگری نقش خرم سلطان را بر عهده می گیرد.

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی
نسلیهان آتاگول (Neslihan Atagül)

نسلیهان آتاگول متولد ۲۰ آگوست سال ۱۹۹۲ در استانبول – ترکیه است. پدر او یاشار شنار آتاگول راننده و اصالتا اهل قوم قفقازی چرکس و مادرش خانه دار و اصالتا بلاروسی است. او برادری به نام ایلکای دارد. نسلیهان از همان دوران کودکی می خواست بازیگر شود و آن را به والدینش نیز گفته بود. بنابراین در ۱۳ سالگی توانست در فیلم “عشق اول” (İlk Aşk) حضور پیدا کند. او سپس توانست در رشته تئاتر از دانشگاه یدی تپه در استانبول فارغ التحصیل شود.

از سریال های تلویزیونی او می توان به کارا سودا (اکیا) در کنار هازال فیلیز، بوراک اوزچیویت و کان اورگانجی اوغلو، برگ ریزان و فاتیح حربیه اشاره کرد، او با نقش آفرینی در سریال اکیا به شهرت جهانی رسید و طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد.

نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول
نور فتاح اوغلو (Nur Fettahoğlu)

نور فتاح اوغلو در 12 نوامبر 1980 در شهر دویسبورگ آلمان به دنیا آمد. نور فتاح اوغلو که اصالتاً اهل ریزس است ، در دانشگاه هالیچ طراحی مد را فرا گرفت و فارغ التحصیل شد. بعدها ، پس از کار در بانک های مختلف ، برای اولین بار به عنوان گوینده بورس جلوی دوربین رفت، نور فتاح اوغلو که مدتی به عنوان گوینده فعالیت می کرد ، با بازی در سریال Benden Baba Olmaz پا به عرصه بازیگری گذاشت و بعداً در سریال تلویزیونی Gönül Salıncak بازی کرد ، نقش اصلی در فیلم Kurtlar Vadisi Palestine، Şafak در سریال های Hayat Yolunda و Süreyya در سری Filinta نقش آفرینی کرده است.

نور فتاح اوغلو که موفق به تسخیر قلب ها با شخصیت ماهی دوران سلطان در مجموعه تلویزیونی دوران باشکوه شد ، اولین ازدواج خود را با کارگزار بورس اوراق آیزان انجام داد و ازدواج خود را در سال 2011 به پایان رساند. وی در ازدواج دوم خود با تاجر Levet Veziroğlu ازدواج کرد و در سال 2015 طلاق گرفتند.

نور فتاح اوغلو

نور فتاح اوغلو

نور فتاح اوغلو
جانسو دره (Cansu Dere)

جانسو دره متولد ۱۴ اکتبر سال ۱۹۸۰ در آنکارا – ترکیه است و خانواده او مهاجران ترکی از یونان و بلغارستان بودند. او برادری به نام آردا دره دارد، دره از جمله ستاره های ترک است که قبل از بازیگری در رقابت های زیبایی شرکت کرده و توانسته بود جایگاه سوم را در رقابت های دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۰۰ به دست آورد و فعالیت های حرفه ای خود را ابتدا به عنوان یک مانکن شروع کرد.

وی پس از فارغ التحصیلی در رشته باستان شناسی از دانشگاه استانبول، در سال ۲۰۰۴ کار خود را در سینما و تلویزیون آغاز کرد. او به طور مرتب در رویدادهای فشن پاریس و میلان حضور پیدا می کند و در سال ۲۰۱۲ از وی دعوت شد به عنوان یکی از چهره های تبلیغاتی برند معروف لورآل (L’Oreal) فعالیت کند. جانسو دره سپس در تبلیغات تجاری برند اون (Avon) حضور یافت و سپس در پروژه تبلیغاتی بستنی مگنوم که در ترکیه بسیار معروف است، ظاهر شد.

جانسو دره

جانسو دره

جانسو دره
دمت اوزدمیر (Demet Özdemir)

دمت اوزدمیر (به ترکی Demet Özdemir) متولد 26 فبریه 1992 در یکی از دهستان های کوجائلی ترکیه؛ مدل، رقصنده و بازیگر سرشناس ترک است، دمت یک خواهر و یک برادر دارد و فرزند کوچک خانواده است. خواهر او ازدواج کرده است. زمانی که دمت ٨ ساله بود، پدر و مادرش از یکدیگر جدا شده اند. مادر بزرگ دمت از ترک های بلغارستان بوده و از بلغارستان به ترکیه مهاجرت کرده است. بعدها، مادربزرگ و برادر دمت به آلمان مهاجرت کرده اند. دمت پس از طلاق والدینش، به همراه مادر و خواهرش به استانبول مهاجرت کرده است.

در سال 2016 دمت اوزدمیر در سریال Room Number 309 بازی کرد. این سریال به سفارش شبکه fox ترکیه تولید و پخش شد. داستان این سریال از سریال های قبلی که دمت بازی کرده جذاب تر است و توانست بینندگان زیادی را پای تلویزیون میخ کوب کند.داستان سریال با یک وصیت نامه شروع می شود که بعد از مرگ یک تاجر میلیار در پخش می شود. در این ویدئو تاجر شرطی را برای نوه های خود می گذارد که اولین نوه ای که ازدواج کند و صاحب فرزند شود تمام ثروت خاندان به آن فرزند می رسد و اینجا رقابت مادران یا بهتر بگویم جنگ مادران شروع می شود که اتفاقات جالب و سرگرم کننده ای در جریان داستان سریال رقم می خورد.

دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر
بیرجه آکالای (Birce Akalay)

بیرجه آکالای بازیگر زیبای زن ترکیه است او متولد 19 ژوئن سال 1984 در شهر استانبول ترکیه است، در سال 2003 تحصیلات متوسطه را به اتمام رساند و وارد دانشگاه شد و توانست در رشته تئاتر و فیلمنامه نویسی مدرک بگیرد، بیرجه آکالای در سال 2004 در مسابقات دختر شاسته ترکیه شرکت کرد و به عنوان زیباترین دختر کشور ترکیه انتخاب شد و به مسابقات دختر شاسته اروپا راه یافت و توانست در آنجا هم به مقام سوم برسد.

او پس از مسابقات دختر شایسته در کشورش بسیار معروف شد و در سال 2004 وارد عرصه هنر و بازیگری هم شد و با بازی در سریال سرنوشت، معروفیت او دو برابر شد و پس از سریال سرنوش در سریال های مختلفی مانند نقش حوا در سریال شمیم عشق و آصلی در سریال عشق سیاه و سفید توانست خوش بدرخشد و معروف تر از قبل شود.

بیرجه آکالای

بیرجه آکالای

بیرجه آکالای
نور گل يشيلچای (Nurgül-Yeşilçay)

نورگل يشيلچای بازيگر اهل تركيه است او يكي از زيباترين بازيگران تركيه است. نورگل یشیلچای (به ترکی استانبولی: Nurgül Yeşilçay) (زاده ۲۶ مارس ۱۹۷۶) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ترکیه است. او در سال ۲۰۰۱ از دانشگاه Anadolu University در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده‌است و بعد از آن به بازی در تئاتر مشغول شد.

نورگل یشیلچای شهرت خود را بیشتر برای بازی در سریال های عشق و جزا (Aşk ve Ceza) و سریال سلطان (Sultan) و سریال گوزل (paramparca) بدست آورد وی در جدید ترین سریال خود در سال ۲۰۱۷ در سریال ماه پیکر در نقش کوسم سلطان در فصل دوم به جای برن سات در نقش میانسالی ماه پیکر بازی کرده است

نور گل يشيلچای

نور گل يشيلچای

نور گل يشيلچای
سونگول اودن (Songül Öden)

سونگول اودن در 17 فوریه 1977 به دنیا آمد. او در هر نقشی که پذیرفته، از نقش های جدی گرفته تا نقش های کمدی، توانسته به بهترین نحو هنرنمایی و خودش را در دل هوادارانش جا کند، سونگول اودن بازیگر زن ترک در بسیاری از فیلم های ترکی و سریال های ترکیه ای ایفای نقش کرده است. وی اکنون در سن 42 سالگی به سر می برد و بهترین بازیگر کمدی ترکیه است، به لطف توانایی هایش، سونگول اودن تا به حال جوایز زیادی را از آن خود کرده است به طوری که در سال 2012 نام بهترین بازیگر کمدی را به خود اختصاص داد.

سونگول اودن

سونگول اودن

سونگول اودن
این مطلب را هم مطالعه کنید: معروف ترین بازیگران مرد ترکیه


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولیدکننده نسل جدید کف شورهای خطی و نقطه ای]
لوگوی گالری آرپا Boosted (0) گالری آرپا
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو

نظر شما در مورد معروف ترین بازیگران زن ترکیه


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ بازیگر

ثروت لیدی گاگا ستاره مولتی میلیونر

ثروت لیدی گاگا ستاره مولتی میلیونر


لیدی گاگا، از مشهورترین خواننده‌های دنیای پاپ محسوب می‌شود که به تازگی، بیست و نه سال شده است. وی تحصیل در دانشگاه نیویورک را نیمه تمام رها کرد و وارد دنیای موسیقی شد. خلاقیت وی در نوشتن ترانه‌های پر مخاطب و...


معروف ترین بازیگران زن دنیا

معروف ترین بازیگران زن دنیا


وقتی صحبت از معروف ترین بازیگران زن دنیا در سینمای معاصر (و بیشتر بازیگران زن سینمای هالیوود) می شود، مطمئناً چند نفر از بهترین ها در بالای لیست قرار دارند. از جمله: اسکارلت جانسون، جنیفر لارنس و جنیفر لوپز و ......


مراسم ازدواج مسعود اوزیل و بازیگر ترکیه ایی با حضور اردوغان

مراسم ازدواج مسعود اوزیل و بازیگر ترکیه ایی با حضور اردوغان


مسعود اوزیل بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بازیکن تیم آرسنال در سن 30 سالگی در حضور رجب طیب اردوغان با آمینه گولشه بازیگر ترکیه ای در یک هتل ساحلی زیبا در سواحل بسفر ازدواج کرد. او در جامعه آلمان...


خانه های بازیگران ترک

خانه های بازیگران ترک


بررسی زندگی حرفه ای و شخصی بازیگران و هنرمندان و به طور کلی، شخصیت های بزرگ و مشهور در دنیا از جالب ترین فعالیت ها برای طرفداران این شخصیت ها محسوب می شود، پس با لاگین برندز همراه باشید تا با...


معروف ترین بازیگران مرد ترکیه

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه


در دهه اخیر، کشور ترکیه در صنعت سینما بازیگران بسیار خوب و البته جذاب و مشهوری را به جهان معرفی کرده است که ما ایرانی ها نیز بسیاری از بازیگران مرد ترکیه (و البته بازیگران معروف زن ترکیه) را کاملا می...


ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2018

ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2018


اگر شما از نمایش های تلویزیونی و فیلم ها لذت می برید واغلب برای آخرین اخبار در مورد ستاره های مورد علاقه خود در اینترنت جستجو می کنید، پس این خانم ها و آقایان بازیگر در صنعت سینما به بخش بزرگی...


ثروت هنرمند امریکایی جنیفر لوپر

ثروت هنرمند امریکایی جنیفر لوپر


جنیفر لین لوپز (به انگلیسی: Jennifer Lynn Lopez) با نام مستعار جِی لو (Jlo) جنیفر لوپز متولد ۲۴ جولای ۱۹۶۹ در محله برانکس (Bronx) شهر نیویورک است. جنیفر لوپز خواننده، رقصنده، طراح مد و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی آمریکایی است....


لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022


نود و چهارمین مراسم جوایز اسکار 2022 که توسط آکادمی علوم و هنرهای سینمایی (AMPAS) ارائه شد، از بهترین فیلم‌های اکران شده از اول مارس تا 31 دسامبر 2021 در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس در تاریخ 27 مارس 2022 با ارائه...


خانه مانلی
1

خانه مانلی

رستوران گردان برج میلاد
3

رستوران گردان برج میلاد

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  بازیگران ترک   |  ترکیه   |  سلبریتی

تاریخ ثبت ثبت: 1399/05/27
بازدید بازدید: 79237

مطالب مرتبط با اخبار سلبریتی ها

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز
0

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز

خانه های بازیگران ترک
0

خانه های بازیگران ترک

لایف استایل مانی خوشبین
0

لایف استایل مانی خوشبین

معروف ترین بازیگران زن دنیا
0

معروف ترین بازیگران زن دنیا

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد
0

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه
0

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020
0

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020
0

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020
0

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد
0

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد
0

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا
0

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد
0

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک
0

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور
0

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور

زندگی خصوصی دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی دونالد ترامپ

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن
0

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن

لایف استایل کریستیانو رونالدو
1

لایف استایل کریستیانو رونالدو

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ

بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ
0

بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS