نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

معروف ترین بازیگران زن دنیا

آموزش پرایس اکشن در فارکس
معروف ترین بازیگران زن

مقاله معروف ترین بازیگران زن دنیا با تصاویر با کیفیت


وقتی صحبت از معروف ترین بازیگران زن دنیا در سینمای معاصر (و بیشتر بازیگران زن سینمای هالیوود) می شود، مطمئناً چند نفر از بهترین ها در بالای لیست قرار دارند. از جمله: اسکارلت جانسون، جنیفر لارنس و جنیفر لوپز و ... . در حالی که این سوپراستارها از مشهورترین بازیگران زن هستند، ستاره های جدیدتری را نیز می توان برای مشهورترین افراد در نظر گرفت، آیا می توان ستاره های ابرقهرمان را به عنوان مشهورترین بازیگران زن جهان دانست؟

در این مقاله جامع قصد داریم بازیگران مطرح زن هالیوود و جهان به ترتیب از نسل معاصر، نسل قبل و سپس سینمای کلاسیک (که به آن دوران طلایی سینما گفته می شود) را معرفی کنیم و برای این معرفی، به ترتیبی که گفتیم عمل خواهیم کرد. این نوشتار به روز رسانی خواهد شد تا زمانی که اکثر بازیگران زن جهان (البته معروف ترین ها) معرفی شوند و تبدیل به کامل ترین مرجع در این زمینه خواهد شد.

مقدمه ای از تاریخچه بازیگری زنان در دنیا


بازیگر یا هنرپیشه کسی است که شخصیتی را در یک نمایش به تصویر می‌کشد، در رسانه سنتی، تئاتر یا در رسانه های مدرن مانند فیلم، رادیو و تلویزیون اجرا می کند. تفسیر بازیگر از یک نقش - هنر بازیگری - مربوط به نقش بازی شده است، خواه بر اساس یک شخص واقعی باشد یا بر اساس یک شخصیت داستانی. این را می توان یک «نقش بازیگر» نیز در نظر گرفت که به دلیل استفاده از طومار در تئاترها به این نام خوانده شد. تفسیر حتی زمانی اتفاق می‌افتد که در حال «بازی کردن خودش» است، مانند برخی از اشکال هنرهای نمایشی تجربی.

سابقاً در یونان و روم باستان، جهان قرون وسطی و زمان ویلیام شکسپیر، تنها مردان می توانستند بازیگر شوند و نقش زنان عموماً توسط مردان یا پسران انجام می شد، در حالی که روم باستان به نوازندگان زن اجازه نواختن می داد، تنها به اقلیت کوچکی از آنها نیز اجازه سخنرانی داده شد.

با این حال، کمدیا دل آرته ایتالیا به زنان حرفه ای اجازه داد تا در مراحل اولیه اجرا کنند. لوکرزیا دی سینا، که نامش در قراردادی با بازیگران از 10 اکتبر 1564 منعقد شده است، به عنوان اولین بازیگر ایتالیایی شناخته شده با نام وینچنزا آرمانی و باربارا فلامینیا به عنوان اولین پریمادونا و اولین بازیگران زن شناخته شده در ایتالیا و در اروپا شناخته شده است. پس از بازسازی انگلیسی در سال 1660، زنان شروع به ظاهر شدن روی صحنه در انگلستان کردند. در دوران مدرن، به ویژه در پانتومیم و برخی از اپراها، زنان گهگاه نقش پسران یا مردان جوان را بازی می کنند.

اولین مورد ثبت شده از یک هنرپیشه در سال 534 قبل از میلاد اتفاق افتاد (اگرچه تغییرات در تقویم در طول سال ها تعیین دقیق آن را دشوار می کند) زمانی که مجری یونانی Thespis در تئاتر Dionysus به صحنه رفت تا اولین فرد شناخته شده ای باشد که کلمات را به عنوان یک شخصیت در یک نمایشنامه یا داستان بیان کند.

قبل از عمل تسپیس، داستان های یونانی فقط به صورت آواز، رقص و روایت سوم شخص بیان می شد. به افتخار Thespis، بازیگران معمولا Thespians نامیده می شوند. بازیگران مرد منحصراً در تئاتر یونان باستان در سه نوع نمایشنامه بازی می‌کردند: تراژدی، کمدی، و نمایش ساتر. تئاتر غرب در زمان رومیان به طور قابل توجهی توسعه و گسترش یافت و تئاتر روم باستان یک هنر پر رونق و متنوع بود. از اجرای جشنواره‌ای تئاتر خیابانی، رقص برهنه، و آکروباتیک، تا صحنه‌ پردازی کمدی‌ ها تا تراژدی‌ هایی با سبک بالا و داستانی مفصل.

از آن جایی که امپراتوری روم غربی در قرون چهارم و پنجم در حال زوال بود، مقر قدرت روم به قسطنطنیه و امپراتوری بیزانس منتقل شد. سوابق نشان می‌ دهد که میم، پانتومیم، صحنه‌ ها یا بخش هایی از تراژدی‌ ها و کمدی‌ ها، رقص‌ ها و سایر سرگرمی‌ ها بسیار محبوب بودند. از قرن پنجم، اروپای غربی در یک دوره بی نظمی عمومی فرو رفت. گروه‌ های کوچک کوچ‌ نشینی از بازیگران در سراسر اروپا سفر می‌ کردند و هر جا که می‌ توانستند تماشاچی پیدا کنند اجرا می‌ کردند.

به طور سنتی، بازیگران از جایگاه بالایی برخوردار نبودند. بنابراین در اوایل قرون وسطی گروه های بازیگری دوره گرد اغلب با بی اعتمادی نگریسته می شدند. بازیگران اوایل قرون وسطی توسط کلیسا در قرون تاریک محکوم شدند زیرا آنها را خطرناک، غیر اخلاقی و بت پرست می دانستند.

امروزه اما داستان بسیار متفاوتی در دنیای بازیگری، خصوصا برای بازیگران زن وجود دارد. افکار عمومی و فرهنگ های مختلف جهانی به خوبی جایگاه زنان در سینما و تلویزیون را درک کرده اند و زنان نیز با نقش آفرینی در فیلم ها و اجرا ها به خوبی جواب این اعتماد را پس داده اند.

بر خلاف گذشته که زنان حق بازیگری نداشتند، امروزه نه تنها از این حق برخوردار اند، بلکه درآمد های بسیار خوبی را از این راه کسب می کنند و بازیگران زن معروف، جایگاه بسیار مناسبی در مناسبات اجتماعی و فرهنگی دارند.

اکثر کسانی که به فیلم و سینما علاقه دارند، تعداد زیادی از بازیگران زن معروف دنیا را می شناسند که در دهه های اخیر در صنعت سینما با بازی خوب و هیجان انگیزی که داشته اند شهرت زیادی را به دست آورده اند و به سرعت در دنیا شناخته شده اند. تمامی بازیگران مشهور زن جهان راهشان را پیدا کرده اند و فیلم ها و سریال‌ هایشان را با کلی خرج می‌سازند و از طرفی شبکه‌ های تلویزیونی و سینما دست به نقد ایستاده‌ اند تا آن ها را با قیمت های بسیار بالا خریده و پخش کنند. دراین میان بیشترین سود را بازیگران زن این سریال‌ ها می برند که نه تنها در کشور خودشان بلکه در دیگر کشورها نیز ستاره می شوند.

با وجود این همه ستاره در حال ظهور و همچنین افراد مشهور در اوج کار خود، واقعاً مشهورترین بازیگران زن جهان در حال حاضر چه کسانی می باشند؟ مطمئناً یک لیست طولانی از بازیگران محبوب و مشهور وجود دارد که در نقش های چپ و راست بازی می کنند، اما چه کسانی در این لیست به عنوان مشهورترین بازیگران زن می باشند؟ به خاطر داشته باشید بزرگترین بازیگران زن امروزی لزوماً مشهورترین نیستند، اگرچه اغلب اینطور است اما با این وجود، ممکن است عواملی مانند افرادی که بیشتر در اخبار هستند، کسانی که به طور مداوم رکورد های گیشه را می شکند و در بیشتر فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بازی می کنند را در نظر بگیرید، با این حساب فکر می کنید در حال حاضر چه کسی عنوان معروف ترین بازیگر زن دنیا را در اختیار دارد؟

در ادامه و پس از این مقدمه، با بیوگرافی معروف ترین بازیگران زن در دنیای سینما آشنا می شوید. اینکه که از کجا آمده اند و چرا مشهور شده اند. با لاگین برندز همراه باشید:

1- بازیگر زن معروف آمریکایی، اسکارلت جانسون


اسکارلت اینگرید جانسون (جوهانسون) (Scarlett Johansson) در 22 نوامبر 1984 در محله منهتن، شهر نیویورک متولد شد، مادر او ملانی اسلون از یک خانواده یهودی از برونکس و پدرش کارستن جوهانسون یک معمار دانمارکی متولد کپنهاگ است، او یک خواهر به نام ونسا جوهانسون دارد که مانند او یک بازیگر حرفه ای است و یک برادر به نام آدریان که دوقلوی اسکارلت می باشد، که سه دقیقه بعد از او متولد شده است نیز دارد.

جانسون بازیگری را از دوران کودکی و پس از اینکه مادرش او را به ممیزی ها برد آغاز کرد، او اولین بازی حرفه ای خود را در سن هشت سالگی در تولید "سوفیس" خارج از برادوی با اتان هاوک، در نمایشنامه های نیویورک انجام داد و برای آگهی های بازرگانی تست می داد اما به سختی قبول شد و مادرش شروع به محدود کردن او به فیلم های آزمایشی کرد، او در نه سالگی به عنوان دختر شخصیت جان ریتر در کمدی فانتزی شمالی (1994) اولین فیلم خود را آغاز کرد و به دنبال آن نقش های جزئی در (Just Cause 1995)، به عنوان دختر شان کانری و شخصیت کیت کپشاو، اگر لوسی سقوط کرد (1996)، نقش آماندا را در مانی و لو (1996) را بازی کرد، بازی اسکارلت در مانی و لو نامزد دریافت جایزه Independent Spirit برای بهترین نقش اول زن شد و نظرات مثبتی را نشان داد.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون

2- بازیگر آمریکایی زن جنیفر لارنس


جنیفر شریدر لارنس (Jennifer Lawrence) در 15 آگوست 1990 در لوئیزویل در ایالت میسیسیپی کشور ایالات متحده آمریکا متولد شد، وی دارای دو برادر بزرگتر به نام های بن و بلین است که نژاد انگلیسی، آلمانی، ایرلندی و اسکاتلندی دارند، لارنس در سال های 2015 و 2016 پردرآمدترین بازیگر زن جهان بود و با فروش فیلم هایش در سراسر جهان 5.5 میلیارد دلار را به دست آورد، جنیفر لارنس اغلب به عنوان موفق ترین بازیگر نسل خود نام برده می شود، وی همچنین تاکنون تنها فردی است که در دهه 1990 اسکار بازیگری را دریافت کرده است.

کار او از زمانی آغاز شد که در چهارده سالگی به منهتن سفر کرد. ماموران پس از اجرای اولین خواندن سرد او به مادرش گفتند که "این بهترین سرماخوردگی توسط نوجوان 14 ساله ای است که تا به حال شنیده اند" و سعی کردند مادر لارنس را متقاعد کنند که لازم است تابستان را در منهتن بگذراند. پس از ترک آژانس، جنیفر در میان تیراندازی به تبلیغ H&M توسط مأموری مشاهده شد و از او خواست که از او عکس بگیرد. روز بعد، آن مامور با او پیگیری کرد و او را برای استماع سرد خوانی به استودیو دعوت کرد. باز هم، مأموران بسیار تحت تأثیر قرار گرفتند و مادر او را به شدت ترغیب کردند که اجازه دهد تابستان را در شهر نیویورک بگذراند. همانطور که سرنوشت داشت، او این کار را کرد و متعاقباً در تبلیغاتی مانند "My Super Sweet 16" از MTV ظاهر شد و نهایتا در فیلم The Devil You Know (2013) بازی کرد.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

3- جسیکا آلبا از بازیگران خوب زن آمریکایی


جسیکا ماری آلبا (Jessica Alba) در 28 آوریل 1981 در پومونا، کالیفرنیا متولد شد، پدر او از نژاد مکزیکی (از جمله ریشه های اسپانیایی و بومی مکزیکی) است و مادرش از نژاد دانمارکی، ولزی، انگلیسی و فرانسوی است. خانواده وی هنگامی که او شیرخوار بود به بیلوکسی، ام اس (در می سی سی پی آمریکا) نقل مکان کردند. سه سال بعد پدرش خانواده را به کالیفرنیا و سپس به دل ریو، TX بازگرداند، تا اینکه سرانجام در سن 9 سالگی جسیکا در جنوب کالیفرنیا اقامت گزید. او رویای بازیگر شدن را از پنج سالگی قبل از اینکه در اولین کلاس بازیگری شرکت کند در ذهن خود داشت و حدودا 12 ساله بود که در شرکت تئاتر آتلانتیک نزد بنیانگذاران ویلیام اچ میسی و دیوید مامه تحصیل کرد.

جسیکا، بازیگر جوان با استعداد از زمان آغاز کار خود تاکنون نقش های مختلفی از سبک کمدی گرفته تا درام بازی کرده است. او اولین بار در سال 1993 در فیلم هالیوودی پیکچرز در کمدی Camp Nowhere (1994) حضور یافت، او که در ابتدا به مدت دو هفته استخدام شده بود هنگامی که یک بازیگر در نقش اصلی ناگهان از کار افتاد، جسیکا با خوشرویی اعتراف می کند که این استعداد عجیب و غریب یا جذابیت او نبود که باعث شد کارگردان به او ضربه بزند تا این قسمت را به عهده بگیرد - این موهای او بود که با مجری اصلی سازگار بود. این کار دو هفته ای، به دو ماه کشیده شد و جسیکا با اولین اعتبار چشمگیر فیلم را به پایان رساند.

دو آگهی تبلیغاتی تلویزیونی ملی برای نینتندو و جی سی پنی با حضور او به سرعت ساخته شدند تا اینکه جسیکا در چندین فیلم مستقل حضور پیدا کرد. او در سال 1994 با بازی در سریال کمدی محبوب نیکلودئون، دنیای مخفی الکس مک (1994) به تلویزیون راه یافت. او نقش یک جوان غیر قابل تحمل را بازی می کرد و شخصیت اصلی با عنوان لاریسا اولینیک بود و در همان سال، او نقش "مایا" را در فیلم فلیپر (Flipper 1995) بازی کرد. او سال 1995 تصویربرداری قسمت های فصل اول را در استرالیا آغاز کرد.

جسیکا که یک شناگر حرفه ای و غواص دارای گواهینامه PADI بود از انجام نمایشی که به او اجازه می داد با دلفین ها بازی کند بسیار خوشحال شد و موفقیت این سریال در فصل دوم را تضمین کرد. مشارکت او در این نمایش از 1995 تا 1997 ادامه داشت.

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا

4- سلنا گومز خواننده معروف و بازیگر آمریکایی


سلنا گومز (Selena Gomez) بازیگر و خواننده مشهور معاصر، در 22 ژوئیه 1992 در گرند پرایر تگزاس متولد شد، او دختر مندی تیفی و ریکاردو گومز است. مادر وی از نژاد ایتالیایی است و پدرش از نژاد مکزیکی است. او ابتدا و در نوجوانی، خواننده گروه نه چندان معروف Tejano بود و اولین نقش بازیگری او در نقش "جیانا" در برنامه تلویزیونی محبوب کودکان دهه 90، بارنی و دوستان (که پخش آن از سال 1992 آغاز شده بود)، در کنار دمی لواتو از سال 2002 تا 2004 بود. گومز همچنین در Spy Kids 3-D: Game Over (2003) ،Walker ،Texas Ranger: Trial by Fire (2005) و House Broken (2006) نقش هایی داشته است.

گومز هنگامی که نقش اصلی "الکس روسو" به او پیشنهاد شد، به لس آنجلس، کالیفرنیا نقل مکان کرد و در مجموعه جادوگران ویورلی (2007) در کانال دیزنی به شهرت رسید. او سپس در داستان دیگری از سیندرلا (2008) در شبکه ABC بازی کرد، اولین صداپیشگی خود را در فیلم انیمیشن Horton Hears a Who داشت و در سال (2008) او با دوست دوران کودکی خود دمی لواتو، در برنامه حفاظت از شاهزاده خانم (2009) همبازی شد.

سلنا گومز همچنان به فعالیت هنری خود ادامه می دهد و امروزه تبدیل به خواننده ای جهانی شده است و همچنان در فیلم های معروف نیز بازی می کند و یکی از گران ترین بازیگران زن جهان است.

سلنا گومز

سلنا گومز

سلنا گومز

5- ریحانا فنتی خواننده و بازیگر زن آفریقایی، آمریکایی


ریحانا فنتی (Rihanna Fenty‎) در 20 فوریه 1988 در سنت مایکل، باربادوس از مونیکا بریثویت، حسابدار و رونالد فنتی، ناظر انبار متولد شد. مادر وی آفریقایی-گویانی و پدرش از نژاد آفریقایی بارباد می باشند، ریحانا زندگی یک دختر جزیره ای معمولی را گذراند و برنده بسیاری از مسابقات زیبایی شد و تک آهنگ "قهرمان" ماریا کری را در یک استعدادیابی در مدرسه اجرا کرد، او وقتی توسط یکی از دوستانش با ایوان راجرز، تهیه کننده ای از نیویورک که برای تعطیلات با همسرش (که بومی است) در باربادوس به او معرفی شد، زندگیش برای همیشه تغییر کرد.

راجرز مقدمات را برای دیدار با جی ز، مدیرعامل Def Jam Records در نیویورک فراهم کرد و آواز او را شنید و دانست که او به طرز باورنکردنی موفق خواهد شد. هنگامی که قرارداد او با Def Jam امضا شد، 16 ساله بود.

ریحانا با فروش بیش از ۲۵۰ میلیون آلبوم و تک آهنگ، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در جهان است، وی دارای ۱۴ تک‌ آهنگ شماره یک و ۳۱ تک‌ آهنگ در ده رتبه برتر ایالات متحده می باشد، تمجیدهای وی شامل نه جایزه گرمی، ۱۳ جوایز موسیقی آمریکا، ۱۲ جایزه موسیقی بیلبورد و شش رکورد جهانی گینس است. فوربز نام او را بین ده فرد مشهور پر درآمد در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ قرار داد و از سال ۲۰۱۹، او ثروتمندترین موسیقی دان زن می باشد که ثروت خالص او ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده‌است و تایمز او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد با نفوذ جهان در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۸ معرفی کرده است.

ریحانا فنتی

ریحانا فنتی

ریحانا فنتی

6- بازیگر زن آمریکایی جنیفر آنیستون


جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) در شرمن اوکس کالیفرنیا، از پدر و مادری بازیگر، جان آنیستون و نانسی داو متولد شد، پدرش یونانی است و مادرش از نژاد انگلیسی، ایرلندی، اسکاتلندی و ایتالیایی است، جنیفر یک سال از کودکی خود را با خانواده و در یونان زندگی کرد. سپس خانواده وی دوباره به شهر نیویورک نقل مکان کردند و پدر و مادرش در سن 9 سالگی طلاق گرفتند، جنیفر توسط مادرش بزرگ شد و پدرش در نقش "ویکتور کیریاکیس" در صابون روز Days of Our Lives (1965) بازی کرد، جنیفر اولین طعم بازیگری خود را از 11 سالگی هنگامی که به باشگاه درام مدرسه رودولف اشتاینر پیوست، چشید. او همچنین در مدرسه رودولف اشتاینر بود که علاقه خود را به هنر گسترش داد.

وی آموزش حرفه ای خود را به عنوان دانشجوی نمایش در مدرسه هنرهای نمایشی نیویورک، معروف به مدرسه شهرت آغاز کرد که بخشی از دبیرستان موسیقی و هنر Fiorello H. LaGuardia بود، در سال 1987 پس از فارغ التحصیلی، او در تولیداتی مانند: "برای زندگی عزیز" و "رقص بر روی قبر شکر" ظاهر شد، او در سال 1990 اولین نقش تلویزیونی خود را به عنوان یک سریال منظم به نام Molloy (1990) به دست آورد و همچنین در The Edge (1992) ،Ferris Bueller (1990) ظاهر شد.

او از 1991 تا سال 1993 کم کار بود و سپس در سال 1994 برای بازی در نقش "مونیکا" درخواست شد، آنیستون حاضر نشد برای بازی در نقش "راشل گرین" همکاری کند ولی با موفقیت سریال Friends (1994)، جنیفر مشهور شد و به نقش های سینمایی زیادی پرداخت و محبوبیت بیشتری به دست آورد.

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون

7- اما واتسون بازیگر زن انگلیسی فرانسوی


اما شارلوت دوئر واتسون (Emma Watson) در پاریس پایتخت فرانسه، از پدر و مادر انگلیسی، ژاکلین لوئسبی و کریس واتسون که هر دو وکیل بوند متولد شد، او در پنج سالگی به آکسفورد شایر رفت و در آنجا در مدرسه اژدها تحصیل کرد. اما از شش سالگی می دانست که می خواهد بازیگر شود و برای چند سال، در شاخه Stagecoach Theatre Arts آکسفورد، یک مدرسه تئاتر نیمه وقت که در آنجا آواز، رقص و بازیگری تحصیل می کرد آموزش دید و در ده سالگی او در تولیدات مختلف Stagecoach و نمایش های مدرسه ای اجرا و پیشگام بود.

در سال 1999 در انتخاب بازیگران برای هری پاتر معروف که با اقتباس از رمان پرفروش نویسنده انگلیسی جی کی رولینگ انتخاب شد که این امر، او را بسیار مشهور کرد. عوامل بازیگری اما واتسن را از طریق معلم تئاتر او در آکسفورد پیدا کردند و پس از هشت بار تست، دیوید هیمن تهیه کننده به اما و سایر متقاضیان، دانیل ردکلیف و روپرت گرینت گفت که آنها برای بازی در سه نقش اصلی، هرمیون گرنجر، هری پاتر و رون ویزلی انتخاب شده اند. اکران فیلم هری پاتر و سنگ جادو در سال 2001 اولین نمایش سینمایی اما بود. این فیلم رکورد فروش را روز افتتاحیه شکست و پردرآمدترین فیلم سال 2001 بود. حتی منتقدان نیز از این فیلم و بازی های سه بازیگر برجسته جوان تمجید کردند.

روزنامه انگلیسی معروف، "دیلی تلگراف" عملکرد وی را "تحسین برانگیز" خواند. بعدا، اما برای بازی در این فیلم نامزد پنج جایزه معتبر شد و برنده جایزه هنرمند جوان برای بازیگر نقش اول زن جوان در یک فیلم بلند نیز شد که آغاز بسیار خوبی بود برای شهرت جهانی اما واتسن.

اما واتسون

اما واتسون

اما واتسون

8- اما استون بازیگر زن آمریکایی


امیلی جین «اما» استون (Emma Stone) در ۶ نوامبر ۱۹۸۸ در اسکاتسدیل آمریکا به دنیا آمد و همان جا نیز بزرگ شد، استون تاکنون نامزد و برنده جوایز متعددی از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده است، در سال ۲۰۱۷، وی دریافت کنندهٔ بیشترین دستمزد در بین بازیگران زن بود. نام استون دو بار در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ در میان ۱۰۰ ستارهٔ ثروتمند فوربز قرار گرفت. وی همچنین در سال ۲۰۱۷ از سوی هفته نامهٔ مشهور تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار در جهان انتخاب شده‌است.

استون فعالیت بازیگری خود را در زمان کودکی و در سال ۲۰۰۰ با بازی در نمایش باد در درختان بید آغاز کرد و در نوجوانی به همراه مادرش به لس آنجلس سفر کرد و برای نخستین بار بازیگری در تلویزیون را در سال ۲۰۰۴ با نقش‌آفرینی در سریال خانواده پارتریج تجربه کرد و سپس در نخستین تجربهٔ سینمایی خود در فیلم خیلی بد (۲۰۰۷) بازی کرد که با استقبال منتقدان همراه بود و در گیشه نیز به فروش خوبی رسید.

او سپس با حضور در فیلم موفق سرزمین زامبی ها توانست توجه ها را به خود جلب کند. در سال ۲۰۱۰، استون به عنوان نقش اول در فیلم مثل آب خوردن ظاهر شد که برایش نامزدی گلدن گلوب و بفتا را در پی داشت. این موفقیت‌ها با حضور در دو فیلم خدمتکاران (۲۰۱۱) و عشق، احمقانه، دیوانه وار (۲۰۱۱) تداوم یافت.

اما استون

اما استون

اما استون

9- شارلیز ترون بازیگر زن آفریقای جنوبی


شارلیز ترون (Charlize Theron) در بنونی، شهری در منطقه بزرگ ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی متولد شد، ترون کار خود را از اواخر دههٔ ۹۰ و با بازی در فیلم‌هایی چون ۲ روز در دره، جو یانگ نیرومند، وکیل مدافع شیطان و قوانین خانه سایدر آغاز کرد، او برای بازی در نقش قاتل سریالی زن در هیولا توانست علاوه بر کسب نقدهای مثبت منتقدین، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را ببرد تا اولین آفریقایی باشد که در رده بازیگران، موفق به کسب اسکار می‌شود، همچنین وی برای بازی در فیلم سرزمین شمالی نامزد جایزه اسکار شد.

در پانزده سالگی، شاهد کشته شدن پدرش به دست مادرش بود و در راه تبدیل شدن به یک رقاص باله، دچار مصدومیت شدید زانو شد و دیگر نتوانست به این رقص ادامه دهد.

در سال ۲۰۰۵، ستاره خود را در بلوار مشاهیر هالیوود کسب کرد که افتخار بزرگی برای او بود. پرفروش ترین فیلمی که او تا کنون در آن بازی کرده، فیلم سرنوشت خشمگین است که بیش از ۱ بیلیون دلار فروش داشت، در اواخر سال ۲۰۰۹ نیز مجری گری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال را در کشورش به عهده داشت.

او در کارهای خیریه زیادی شرکت کرده و خود مؤسسه ای برای کمک به مردم کشورش دارد، در سال ۲۰۰۸ بود که از طرف دبیرکل سازمان ملل، به عنوان سفیر صلح این سازمان انتخاب شد، وی همچنین از اعضای فعال حمایت از حقوق زنان و دفاع از حقوق حیوانات و حامی حقوق همجنس گرایان است.

شارلیز ترون

شارلیز ترون

شارلیز ترون

10- خواننده معروف و بازیگر زن آمریکایی جنیفر لوپز


جنیفر لین لوپز (Jennifer Lopez) در 24 ژوئیه 1969 در محله برانکس شهر نیویورک از لوپه لوپز و دیوید لوپز متولد شد. این دو در دوران کودکی به قاره ایالات متحده آورده شدند و هنگام زندگی در شهر نیویورک با یکدیگر دیدار کردند. جنیفر همیشه آرزو داشت سوپراستاری چند کاره باشد. او در دوران کودکی از ژانرهای مختلف موسیقی، عمدتا با ریتم های آفریقایی-دریایی کارائیب مانند سالسا، مرنگ و باچاتا و موسیقی اصلی مانند پاپ، هیپ هاپ و R&B لذت می برد. اگرچه او عاشق موسیقی بود، اما صنعت فیلم و بازیگری نیز او را شیفته خود کرد.

بیشترین تأثیر او در نمایش موزیکال ریتا مورنو، داستان West Side (1961) بود، در 5 سالگی، جنیفر شروع به آموزش آواز و رقص کرد. جدای از اینکه او یک سرگرم کننده تازه کار بود، جنیفر همچنین یک دختر دبستانی کاتولیک بود و قبل از فارغ التحصیلی از مدرسه مقدماتی کاتولیک در دبیرستان پرستون پس از چهار سال اقامت، هشت سال در یک مدرسه ابتدایی کاتولیک به نام Holy Holy (خانواده مقدس) واقع در The Bronx تحصیل کرد، جنیفر در مدرسه یک ورزشکار شگفت انگیز بود و در دوومیدانی و تنیس شرکت می کرد و سرانجام در 18 سالگی، جنیفر از خانه پدر و مادرش نقل مکان کرد، در این مدت، جنیفر در یک شرکت حقوقی کار می کرد در حالی که شب ها به کارهای رقص می پرداخت.

او اکنون سال هاست که خواننده ای مشهور و پرکار و همچنین بازیگری پرتوان است و از مشهور ترین بازیگران زن جهان می باشد.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

11- خواننده و بازیگر آمریکایی تیلور سوئیفت


تیلور آلیسون سوئیفت (Taylor Alison Swift‎) در ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ در وست ریدینگ، پنسیلوانیا متولد شد و در سال ۲۰۰۴ برای پیشرفت حرفهٔ خود در موسیقی کانتری به نشویل، تنسی نقل مکان کرد.

سوئیفت سالهای ابتدایی خود را در مزرعه درخت کریسمس خانواده اش در نزدیکی وایومیسینگ گذراند. مادربزرگ او یک خواننده حرفه ای اپرا بود و خیلی زود سوئیفت راه موسیقی او را دنبال کرد. در سن 10 سالگی، سوئیفت در مراسم محلی مختلف از جمله نمایشگاه ها و مسابقات آواز می خواند. او در سن 11 سالگی در یک بازی بسکتبال فیلادلفیاخوانندگی کرد و از 12 سالگی شروع به نوشتن آهنگ های خود و یادگیری گیتار کرد.

تیلور سویفت از 16 سالگی به عنوان خواننده موسیقی کانتری شهرت یافت. موفقیت های اولیه هنری او مانند "Love Story" و "You Belong With Me" مورد توجه طرفداران موسیقی پاپ قرار گرفت و به موفقیت آلبوم هایش کمک کرد. سوئیفت با تلاش خود، با تک آهنگ های "Shake it Off" و "Blank Space" برنده جایزه گرمی برای آلبوم سال و بهترین آلبوم آوازی پاپ شد و همچنان مدت ها به مقام برتر جدول ادامه داد. آلبوم های بعدی وی به نام های شهرت (2018) و عاشق (2019) نیز موفقیت تجاری بی نظیری کسب کردند.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت

12- بازیگر زن آمریکایی ناتالی پورتمن


ناتالی پورتمن (Natalie Portman) بازیگر زن معروف، در سال 1981 در اسرائیل متولد شد و در لانگ آیلند نیویورک بزرگ شد و از 11 سالگی مدلینگ را آغاز کرد و اولین فیلم حرفه ای او در 1994 بود و به عنوان ملکه آمیدالا در پیش پرده های جنگ ستارگان انتخاب شد. پورتمن ضمن ادامه کار خود، از دانشگاه هاروارد مدرک روانشناسی گرفت. او اسکار بهترین بازیگر زن 2010 را برای بازی در یک فیلم را نصیب خود کرد. در سال 2012، او با رقصنده بنجامین میلپید ازدواج کرد و دارای دو فرزند است.

در سال 1999 بود که ناتالی به عنوان ملکه آمیدالا، به درآمد پیش بینی نشده 431 میلیون دلاری از جنگ ستارگان (قسمت اول - تهدید شبح) رسیده و به شهرت جهانی رسید. وی سپس در دو درام کمدی تحسین شده منتقدان بازی کرد، "هر کجا اما اینجا" (1999) و "آنجا که قلب است" (2000) و پس از آن Closer (2004)، که نامزد اسکار شد.

او نقش خود را به عنوان Padme Amidala در دو قسمت آخر سه گانه پیش درآمد جنگ ستارگان تکرار کرد. جنگ ستارگان: قسمت دوم - حمله کلون ها (2002) و جنگ ستارگان: قسمت سوم - انتقام از سیت (2005). او یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در قو سیاه (2010) را نیز دریافت کرد.

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن

13- کیتی پری خواننده زن و بازیگر آمریکایی


کاترین الیزابت هادسن (Katheryn Elizabeth Hudson) که بیشتر با نام هنری اش کِیتی پری (Katy Perry) شناخته می شود، در 25 اکتبر 1984 در سانتا باربارا در ایالت کالیفرنیا از مری کریستین هادسون و موریس کیت هادسون متولد شد. او یک خواهر بزرگ به نام آنجلا و یک برادر کوچک به نام دیوید دارد و از نژاد انگلیسی، پرتغالی، آلمانی، ایرلندی و اسکاتلندی است. برادر ناتنی مادرش 
(دایی کیتی) فرانک پری، کارگردان نسبتا معروفی است.

اولین تجربه اجرای پری که در یک خانواده کاملاً مذهبی بزرگ شده، آواز خواندن در کلیسا بود و علاقه او به موسیقی بیشتر شد و در 15 سالگی، پری تجربه نوشتن آهنگ و ضبط نسخه های نمایشی را به دست آورد.

او یک موسیقی مسیحی به نام Red Hill را ضبط کرد و یک آلبوم را با نام اصلی خود یعنی کیتی هادسون ضبط کرد که آلبوم موفقیت آمیزی نبود. در 17 سالگی او به لس آنجلس نقل مکان کرد و با تهیه کننده معروف، گلن بالارد همکاری کرد، اما نتوانست یک معامله و قرارداد ماندگار را داشته باشد. پری در سال 2004 با کلمبیا رکوردز قراردادی لمضا کرد، اما باز هم این موقعیت موفقیت آمیز نبود و او را کنار گذاشتند.

کیتی پری پس از چندین سال ناکامی، در سال های بعد بسیار درخشید، تا جایی که امروزه به یکی از موفق ترین و مشهورترین خوانندگان و بازیگران جهان تبدیل شده است.

کیتی پری

کیتی پری

کیتی پری

14- آریانا گرانده خواننده و بازیگر زن آمریکایی


آریانا گرانده (Ariana Grande) در 26 ژوئن 1993، در بوکا راتون فلوریدا، از ادوارد بوترا طراح گرافیک و بنیانگذار IBI DESIGNS INC و مادرش جوآن گرانده تاجر (که اصالتا ایتالیایی است) متولد شد. او از جوانی به خوانندگی و بازیگری روی آورد و قبل از نوجوانی به صحنه تئاتر محلی راه یافت. اولین موفقیت بزرگ او در سال 2008 وقتی 15 ساله بود اتفاق افتاد. او در نقش شارلوت در نمایشی با تمرکز بر زندگی در شهر نیویورک باعث تحسین همگان شد و جایزه انجمن ملی تئاتر جوانان را از آن خود کرد.

همچنین به دنبال آن در همان سال با بازی در قسمتهایی کوچک در تلویزیون، به شهرت بسیار خوبی رسید. او سپس با ورود به حرفه موسیقیایی نیز در رده های بالای جدول قرار گرفت. گرانده تا کنون شش آلبوم منتشر کرده است:

Yours Truly (2013) - My Everything (2014) - Dangerous Woman (2016) - Sweetener (2018) - Thank U (2019) - Positions (2020)

آریانا گرانده

آریانا گرانده

آریانا گرانده

15- آنجلینا جولی بازیگر معروف زن آمریکایی


آنجلینا جولی (Angelina Jolie‎) در ۴ ژوئن ۱۹۷۵ لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر و مادرش، جان ویت و مارچلین برتراند هردو بازیگر هستند و آنجلینا تاکنون افتخارات بسیاری از جمله یک جایزهٔ اسکار و سه جایزهٔ گلدن گلوب را برده است و چندین بار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود بوده است.

از طرف پدر، جولی از نژاد آلمانی و اسلواکی است، در حالی که از طرف مادرش، او در اصل نژاد فرانسوی کانادایی، هلندی و آلمانی است.


پس از طلاق پدر و مادرش در سال ۱۹۷۶ او و برادرش با مادرشان زندگی می‌کردند. مادرش هدف های بازیگری خود را رها کرده بود تا روی بزرگ کردن فرزندانش تمرکز کند. در کودکی او بیشتر با مادرش فیلم تماشا می کرد که باعث علاقه اش به بازیگری شد. هنگامی جولی شش ساله بود، مادرش و پارتنرش بیل دی خانواده را به پالیسدس، نیویورک منتقل کردند. آنها پنج سال بعد به لس آنجلس بازگشتند. جولی سپس تصمیم گرفت که می‌خواهد بازیگری کند و در انستیتوی تئاتر لی استراسبرگ ثبت نام کرد. او در آنجا به مدت دو سال آموزش دید و در چندین اجرای بر روی صحنه حضور یافت.

آنجلینا نخستین بار در کودکی در کنار پدرش جان ویت با ایفای نقش در نگاهی به بیرون (۱۹۸۲) (به نویسندگی پدرش) در تلویزیون حضور یافت و فعالیت سینمایی او یک دهه بعد با تولید سایبورگ ۲ (۱۹۹۳) به‌ صورت جدی آغاز شد و به دنبال آن نخستین نقش اصلی او در فیلم بزرگ هکرها (۱۹۹۵) بود. او در فیلم های زندگینامه ای جورج والاس (۱۹۹۷) و جیا (۱۹۹۸) بازی کرد و برای بازی در درام دختر، ازهم گسیخته در سال ۱۹۹۹ برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او با ایفای نقش قهرمان بازی های ویدیویی لارا کرافت در فیلم لارا کرافت: مهاجم مقبره (۲۰۰۱) به بازیگری برجسته در هالیوود تبدیل شد.

فعالیت ستاره ای اکشن خود را با آقا و خانم اسمیت (۲۰۰۵)، تحت تعقیب (۲۰۰۸)، سالت (۲۰۱۰) و توریست (۲۰۱۰) ادامه داد و با بازی در درام‌های قلب قدرتمند (۲۰۰۷) و بچه جایگزین (۲۰۰۸) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. ایفای نقش در بچه جایگزین باعث شد جولی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. بزرگترین موفقیت تجاری او با فیلم فانتزی مالفیسنت (۲۰۱۴) حاصل شد. او همچنین به دلیل نقش اصلی صداپیشگی خود در فرنچایز انیمیشنی بزرگ پاندای کونگ فوکار (۲۰۰۸–اکنون) معروف است. جولی همچنین چندین درام جنگی مانند: در سرزمین خون و عسل (۲۰۱۱)، شکست‌ ناپذیر (۲۰۱۴) و اول پدرم را کشتند (۲۰۱۷) را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

جولی علاوه بر کارهای سینمایی اش، به خاطر تلاش‌های بشردوستانه اش نیز معروف است و جایزه بشردوستانه ژان هرشولت و همچنین جایزه افتخاری سفارش سنت مایکل و سنت جورج را دریافت کرده‌است. او جنبش‌های مختلفی از جمله حفاظت، آموزش و حقوق زنان را ترویج می‌کند و بیشتر از همه به دلیل حمایت از طرف پناهندگان به عنوان فرستاده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان (UNHCR) مورد توجه قرار گرفته است.

به عنوان یک چهرهٔ عمومی، از جولی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و قدرتمندترین افراد در صنعت سرگرمی آمریکا یاد می‌شود. رسانه‌های گوناگون برای چندین سال از او به عنوان زیباترین زن جهان یاد می‌کردند. زندگی شخصی وی از جمله روابط، ازدواج‌ها و سلامتی وی در معرض توجه عمومی بسیاری از رسانه ها و مردم بوده‌است. او از بازیگران جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون طلاق گرفته و از نظر قانونی از برد پیت جدا شده است. او و پیت شش فرزند با هم دارند.

جولی ابتدا در دبیرستان بورلی هیلز تحصیل کرد و در آنجا احساس می کرد که در میان فرزندان برخی از خانواده‌های مرفه منطقه، منزوی شده‌است چرا که مادرش با درآمد متوسط‌ زندگی می‌کرد. همچنین او توسط دانش آموزان دیگر به علت لاغری زیاد و استفاده از عینک و براکت ارتودنسی مورد تمسخر قرار می گرفت. تلاش‌های اولیه او برای مدلینگ شدن به اصرار مادرش، بی‌نتیجه ماند. او کلاس‌های بازیگری خود را رها کرد و علاقه داشت مدیر مراسم تدفین شود و دوره های خانگی برای تحصیل مومیایی را گذراند.

همسر اول وی جانی لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد؛ همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام پس از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند. آنجلینا جولی به همراه براد پیت افزون بر سه فرزند طبیعی خود، سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.

براد پیت در ۲۶ ژانویهٔ ۲۰۱۲ رسماً اعلام کرد که او و جولی تصمیم به ازدواج دارند.

آنجلینا جولی در ۱۴ مهٔ ۲۰۱۳ اعلام کرد به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان پستان ۸۷ درصد و ابتلا به سرطان تخمدان ۵۰ درصد بوده و به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی (پستان برداری) زده و آن‌ها را برداشته است و جراحی ها و مراحل درمانی وی از فوریهٔ ۲۰۱۳ تا پایان آوریل ۲۰۱۳ به درازا انجامید. وی ذکر کرد که سرطان پستان باعث مرگ مادرش شده‌است و با توجه به این عمل‌ها احتمال سرطان پستان در وی به زیر ۵ درصد رسیده است.

جولی در کنار حرفهٔ اصلی خود (بازیگری)، طراح جواهر نیز هست. وی در سال ۲۰۱۶ برای جدا شدن از برد پیت دادخواست داد که این کار دنیای هالیوود را در بهت و ناباوری فرو برد، او دلیل کارش را اعتیاد پیت به الکل و مخدر اعلام کرد و در دادخواست خود تنها خواسته اش واگذاری سرپرستی ۶ فرزندش بود.

او بارها توسط رسانه‌ها به عنوان زیباترین و جذاب ترین زن انتخاب شده است.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی
امیدواریم از مشاهده بیوگرافی معروف ترین بازیگران زن دنیا لذت برده باشید. این مقاله همچنان به روزرسانی خواهد شد و بازیگران زن مشهور دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد تا تبدیل به جامع ترین مقاله در این حوزه شود.


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس

نظر شما در مورد معروف ترین بازیگران زن دنیا


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ بازیگر

معروف ترین بازیگران زن ترکیه

معروف ترین بازیگران زن ترکیه


ما ایرانی ها بسیاری از بازیگران زن ترکیه (و البته بازیگران معروف مرد ترکیه) را کاملا می شناسیم. در دهه اخیر، کشور ترکیه در صنعت سینما بازیگران بسیار خوب و البته مشهور و جذاب خانم را به جهان معرفی کرده است...


لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022


نود و چهارمین مراسم جوایز اسکار 2022 که توسط آکادمی علوم و هنرهای سینمایی (AMPAS) ارائه شد، از بهترین فیلم‌های اکران شده از اول مارس تا 31 دسامبر 2021 در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس در تاریخ 27 مارس 2022 با ارائه...


ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2018

ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2018


اگر شما از نمایش های تلویزیونی و فیلم ها لذت می برید واغلب برای آخرین اخبار در مورد ستاره های مورد علاقه خود در اینترنت جستجو می کنید، پس این خانم ها و آقایان بازیگر در صنعت سینما به بخش بزرگی...


مراسم ازدواج مسعود اوزیل و بازیگر ترکیه ایی با حضور اردوغان

مراسم ازدواج مسعود اوزیل و بازیگر ترکیه ایی با حضور اردوغان


مسعود اوزیل بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بازیکن تیم آرسنال در سن 30 سالگی در حضور رجب طیب اردوغان با آمینه گولشه بازیگر ترکیه ای در یک هتل ساحلی زیبا در سواحل بسفر ازدواج کرد. او در جامعه آلمان...


ثروت هنرمند امریکایی جنیفر لوپر

ثروت هنرمند امریکایی جنیفر لوپر


جنیفر لین لوپز (به انگلیسی: Jennifer Lynn Lopez) با نام مستعار جِی لو (Jlo) جنیفر لوپز متولد ۲۴ جولای ۱۹۶۹ در محله برانکس (Bronx) شهر نیویورک است. جنیفر لوپز خواننده، رقصنده، طراح مد و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی آمریکایی است....


معروف ترین بازیگران مرد ترکیه

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه


در دهه اخیر، کشور ترکیه در صنعت سینما بازیگران بسیار خوب و البته جذاب و مشهوری را به جهان معرفی کرده است که ما ایرانی ها نیز بسیاری از بازیگران مرد ترکیه (و البته بازیگران معروف زن ترکیه) را کاملا می...


خانه های بازیگران ترک

خانه های بازیگران ترک


بررسی زندگی حرفه ای و شخصی بازیگران و هنرمندان و به طور کلی، شخصیت های بزرگ و مشهور در دنیا از جالب ترین فعالیت ها برای طرفداران این شخصیت ها محسوب می شود، پس با لاگین برندز همراه باشید تا با...


ثروت لیدی گاگا ستاره مولتی میلیونر

ثروت لیدی گاگا ستاره مولتی میلیونر


لیدی گاگا، از مشهورترین خواننده‌های دنیای پاپ محسوب می‌شود که به تازگی، بیست و نه سال شده است. وی تحصیل در دانشگاه نیویورک را نیمه تمام رها کرد و وارد دنیای موسیقی شد. خلاقیت وی در نوشتن ترانه‌های پر مخاطب و...


راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

گالری آرپا
0

گالری آرپا

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1400/02/18
بازدید بازدید: 4278

مطالب مرتبط با اخبار سلبریتی ها

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز
0

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز

خانه های بازیگران ترک
0

خانه های بازیگران ترک

لایف استایل مانی خوشبین
0

لایف استایل مانی خوشبین

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد
0

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه
0

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020
0

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020
0

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020
0

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020

معروف ترین بازیگران زن ترکیه
0

معروف ترین بازیگران زن ترکیه

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد
0

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد
0

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا
0

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد
0

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک
0

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور
0

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور

زندگی خصوصی دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی دونالد ترامپ

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن
0

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن

لایف استایل کریستیانو رونالدو
1

لایف استایل کریستیانو رونالدو

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ

بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ
0

بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS