نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای ورزشی

0

بیوگرافی دیگو مارادونا

دیگو مارادونا

مقاله بیوگرافی دیگو مارادونا با تصاویر و تیزر


دیگو مارادونا اسطوره فوتبال جهان بر اثر عارضه قلبی روز 25 نوامبر 2020 دار فانی را وداع گفت. در نظرسنجی که از سوی فیفا انجام شده، او همراه با پله برنده عنوان برترین بازیکن قرن بیستم میلادی شد. اگر چه بسیاری او را برترین فوتبالیست جهان می نامند. دعوت می کنیم زندگی نامه این فوتبالیست پرحاشیه را مطالعه کنید.

نام کامل: دیگو آرماندو مارادونا فرانکو (تلفظ اسپانیایی: ˈdjeɣo maɾaˈðona)
ملیت: آرژانتین
تولد: 30 اکتبر1960 در شهر لانوس - استان بوئنوس آیرس
وفات: 25 نوامبر 2020 در
پست: هافبک میانی - هافبک چپ
تعداد بازی های ملی: 90 بازی از سال 1977 تا 1994 میلادی
افتخارات ملی: کسب مقام قهرمانی جام جهانی 86 مکزیک و نایب قهرمانی جام جهانی 90 ایتالیا، قهرمانی جوانان جهان 79

ديگو مارادونا
نوجوانی دیگو مارادونا

دیگو مارادونا یکی از بااستعدادترین بازیکنان تمام نسل های فوتبال جهان است که در خانواده ای فقیر و پرجمعیت به دنیا آمد. فوتبال را در باشگاه آرجنتینوس جونیورز آغاز کرد و 15 ساله بود که به تیم اول باشگاه پیوست. در حالی که تنها 17 سال داشت به تیم ملی آرژانتین دعوت شد و در برابر مجارستان یک نیمه بازی کرد.

قدرت بازی سازی، پاس های بلند و کوتاه میلیمتری، قدرت حفظ توپ و هوش سرشار رهبری تیم در میانه میدان، ضربه های ناگهانی و حیاتی، حفظ تعادل و قدرت پا به توپ عالی و بسیاری از خصوصیات دیگر یک فوتبالیست طراز اول در دیگو مارادونا جمع شده بود و اگر از نظر شخصیتی در حد مطلوبی بود بی تردید در کنار بزرگان فوتبال دنیا یکی از سه مرد برتر فوتبال جهان و حتی شاید برترین نام می گرفت.

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا
پس از آن که «سزار منوتی» مربی بزرگ تیم ملی آرژانتین دیگو را به دلیل اخلاق و رفتار ناپایدارش و ناپختگی دوران جوانی از تیم ملی کنار گذاشت و نام او را برای جام جهانی 78 در لیست تیم نیاورد، مارادونا جام جهانی جوانان 79 توکیو را میدان تاخت و تاز خود قرار داد و تیم ملی کشورش را به مقام قهرمانی جهان رساند.

وقتی مارادونا در تیم باشگاهی آرجنتینوس جونیورز، در 166 بازی 116 گل به ثمر رساند، باشگاه معروف بوکاجونیورز حاضر شد برای خرید او پول خوبی پرداخت کند. این بار رکورد او بهتر شد و در 28 بازی، 40 گل زد و در سال 1981 با بوکاجونیورز قهرمان آرژانتین شد.

آغاز دوران حرفه ای دیگو در فوتبال اروپا

کم کم نام جوان با استعداد آرژانتینی بر سر زبان ها افتاد و بارسلونا با پرداخت بالاترین مبلغ، او را به ایالت کاتالونیای اسپانیا برد. از سال 1982 تا 1984 بارسلون محل بروز استعدادها و بازی های دیگو بود. هافبک پرتوان آمریکای جنوبی قهرمانی سال 83 اسپانیا را برای بارسلون به ارمغان آورد.

حال تیم ناپل ایتالیا خواهان او بود و مبلغ بسیار بالایی به او پیشنهاد کرد تا در سال 84 به شهر ناپل مهاجرت کند. مارادونا هفت سال در ناپل ماند و در سال 1991 که از ایتالیا به آرژانتین برگشت، نه تنها معروف ترین و محبوب ترین ورزشکار شهر ناپل و ایتالیا بلکه جهان بود.

نام دیگو مارادونا در دنیای فوتبال بیش از آنکه به خاطر نبوغ و خلاقیت و بازی های استثنایی او بیاید، به دلیل جنجال ها و اخباری است که از زمان بازیگری او در ناپل ایتالیا همواره حول و حوش این بازیکن شاخص آرژانتینی بوده است.

ديگو مارادونا در بارسلونا

ديگو مارادونا در ناپل

ديگو مارادونا در ناپل
مارادونا در جام های جهانی

بازیکن برجسته ای مثل او همواره در زمین بازی، هدف تکل های خشن مدافعان حریف بود. قدرت بدنی مرد کوچک آرژانتینی در سال هایی که هنوز به مواد غیر مجاز روی نیاورده بود غیرقابل تصور می نمود. در ضربه های آزاد یک استاد به تمام معنا بود. ضربات پای چپ او از پشت محوطه جریمه، کمتر خطا می رفت. در جام جهانی اسپانیا و به هنگام دیدار با برزیل به دلیل خطای غیرورزشی از زمین اخراج شد تا باعث حذف آرژانتین شود؛ اما جام جهانی 86 مکزیک میدانی دیگر برای او بود. در آن سال او به قله شهرت و تکامل در عامل بازیگری رسید و در راس یک تیم خوب و آرمانی به رهبری دکتر کارلوس بیلاردو، اجازه نداد جام قهرمانی از قاره آمریکا خارج شود. بازی های اعجاب انگیز مارادونا در مسابقات مقدماتی سبب شد مربیان تیم های حریف همواره چند بازیکن را مامور یارگیری مارادونا کنند.

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا
درخشش خیره کننده در جام جهانی 1986

مارادونا در یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 مکزیک هر دو گل پیروزی آرژانتین را در برابر انگلستان که از مدعیان قهرمانی بود را وارد دروازه کرد (۲–۱)، تا آرژانتین در نیمه نهایی و فینال نیز با کارکرد درخشان او برابر بلژیک و آلمان غربی به پیروزی رسیده و قهرمان شود. گل اول مارادونا در این دیدار که توپ را زیرکانه با دست وارد دروازه کرد، به گل «دست خدا» معروف شد (البته خودش این عنوان را از طریق رساناها معروف کرد) و برای گل دوم به انگلستان 60 متر را با دریبل زدن چهار بازیکن انگلیس و دروازه بان این تیم پیمود و گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند که بسیاری آن را بهترین گل تاریخ فوتبال می‌دانند. سال 2002 در نظرسنجی فیفا این گل به عنوان «گل قرن» فوتبال برگزیده شد.

ديگو مارادونا
پس از آن با گلی دیگر بلژیک را از رسیدن به دیدار نهایی محروم کرد تا آرژانتین در برابر آلمان برگزارکننده دیدار پایانی جام جهانی مکزیک باشد. درخشش او سبب شد در پایان، بازی سه بر دو به سود آرژانتین خاتمه یابد و برای بار دوم جام جهانی نصیب آرژانتین شود. مارادونا در جام جهانی مکزیک به عنوان بهترین بازیکن جام شناخته شد. چهار سال بعد در جام جهانی ایتالیا، ستاره اقبال آرژانتین بلند بود که مارادونا یک بازی زیبا و تحسین برانگیز مقابل برزیل انجام داد تا تیم پر مهره رقیب را از دور رقابت ها حذف کند.

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا
اما یارگیریها و خطاهای متعدد نیز مانع بازی سازی و ارسال پاس های زیبا و به واقع استثنایی او نبود.

دو تیم آلمان و آرژانتین برگزار کننده دیدارنهایی 1990 ایتالیا بودند. پس از آنکه تیم آرژانتین به علت اخراج دو بازیکن خود 9 نفره بازی می کرد، ضربه پنالتی «آندریاس بره مه» تیری بر قلب مارادونا بود تا تیم آرژانتین به مقام نایب قهرمانی جهان بسنده کند.

ديگو مارادونا
سقوط مارادونا در مواد مخدر

در پایان یک مسابقه در لیگ ایتالیا اعلام شد آثار استفاده از کوکائین در بدن مارادونا یافت شده است. فیفا او را 15 ماه از شرکت در رقابت های فوتبال محروم کرد. ولی مارادونا دردسرهای بیشتری را نیز برای خود خرید. در شهر ناپل شایع شد که پلیس این شهر متن ضبط شده مکالمات تلفنی مارادونا و یکی از مقامات مافیا را در اختیار دارد که ثابت می‌کند او در یک شبکه گسترده خلافکاری و توزیع مواد مخدر دست داشته است.

مارادونا که ظاهراً به بوئنوس آیرس پناه برده بود در خانه خود مورد هجوم پلیس آرژانتین واقع می‌شود و باز اعلام می‌شود در خانه اش مقادیر زیادی مواد مخدر کشف شده است.

مارادونا در جام جهانی 1994 آمریکا

سال 1994 و جام جهانی آمریکا پایان زودهنگام دیگو مارادونا در سطح ملی بود. مارادونای 34 ساله به قدر کافی پخته بود که با وجود اضافه وزن، تیمش را رهبری کند؛ اما یک اشتباه اخلاقی و دوپینگ او در جریان بازی ها موجب شد تا او از بازی ها اخراج شود و 15 ماه از بازیهای بین المللی محروم شود. پس از اخراج مارادونا تیم ملی آرژانتین دیگر کمر راست نکرد و خیلی زود از دور رقابت ها حذف شد. مارادونا با این کار غیراخلاقی، مانع از این شد که به عنوان اسطوره ای در جهان فوتبال نامش جاودانه شود و در کنار بزرگانی چون دی استفانو، پله، کرایف، و بکن باوئر قرار گیرد.

آخرین دسته گل مارادونا، تیراندازی به سوی خبرنگارانی بود که سعی داشتند در زمان محرومیت او از بازی های بین المللی، از او عکسبرداری کنند. او همچنان قصد داشت در فوتبال حرفه یی به مربیگری بپردازد و حاضر نیست با دنیای توپ گرد وداع کند.

موفقیت های اسطوره فوتبال جهان

او یک تنه ناپل را به دو مقام قهرمانی در سال 1987 و 1990 رساند. پس از بازگشت مارادونا به وطنش، تیم ناپل دیگر نتوانست قامت راست کند و حتی به دسته دوم بازی ها سقوط کرد. در سال 1991 مارادونا به اتهام حمل و مصرف مواد مخدر، از ایتالیا اخراج شد و به کشورش بازگشت و از آن سال به طور مرتب باشگاه خود را عوض کرد. معروف ترین باشگاهی که بعد از جام جهانی 94 در آن توپ زد، بوکاجونیورز بود که در سال های 1996 و 1997 در آن بازی کرد.

مارادونا چندی نیز مربی راسینگ بود که به دلیل عدم موفقیت از کار برکنار شد.

در عرصه بازی های ملی موفقیت مارادونا بسیار چشمگیر بود، بازیکنی با قد کوتاه، اما با استارت های انفجاری؛ در هر لحظه ای که دیگو اراده می کرد قادر بود خط دفاعی حریف را به هم بریزد و با پاسی ناگهانی مهاجمان تیمش را صاحب موقعیت گل کند.

مارادونا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال بود که دو مرتبه رکورد نرخ نقل و انتقالات را در جهان شکست. او اولین بار با بهای 5 میلیون یورو به بارسلونا در لالیگا و بار دوم با بهای ۶٫۹۵ میلیون یورو به ناپولی در سری آ ایتالیا پیوست. او در دوران حرفه ای خود برای تیم‌های آرژانتینوس جونیورز، بوکا جونیورز، بارسلونا، ناپولی و سویا و نیولز اولد بویز به عنوان یک بازی ساز توانا، در پست هافبک هجومی بازی کرد. مارادونا در بارسلونا و ناپولی به بیشتر موفقیت‌های باشگاهی اش دست یافت.

در مارس ۲۰۱۰ مجله تایم فهرست ۱۰ بازیکن تأثیرگذار تمام ادوار جام جهانی را منتشر کرد که در این فهرست رتبه نخست از آن مارادونا بود.

او در رده ملی 91 بار برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و 34 بار گلزنی کرد و در چهار جام جهانی فوتبال شرکت داشت.

در ادامه تصاویری از زندگی حرفه ای دیگو مارادونا پس از دوران بازیگریش را مشاهده کنید:

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا

ديگو مارادونا
ازدواج‌های مارادونا

ازدواج اول

مارادونا در سال ۱۹۸۴ با کلودیا ویلافانه ازدواج کرد. این ازدواج در سال ۲۰۰۴ میلادی به طلاق کشیده شد. دختر نخست آنها یعنی دالما در سال ۱۹۸۷ متولد شد و در سال ۱۹۸۹ این زوج صاحب دختر دیگری به نام جیانا شدند.

ازدواج دوم مارادونا

مارادونا در ازدواج دومش با ورونیکا ازدواج کرد. مارادونا از ورونیکا یک فرزند دارد که پنجمین فرزنداش محسوب می‌شود. ورونیکا بارها درباره عدم پایبندی مارادونا به ازدواجش و ابراز علاقه به دختران جوان دیگر از جمله روکیو اولیوا صحبت کرده بود.

ازدواج مارادونا با دختر فوتبالیست

مارادونا در سال ۲۰۱۳ میلادی با روکیو اولیوا فوتبالیست جوان و ۲۵ ساله کشور آرژانتین در ارتباط بود. دیگو همواره در مصاحبه‌ها، در رابطه با روکیو صحبت می‌کرد.
روکیو در یک مصاحبه گفته است که همسر سابقش پابلو پولگلییسی در مقابل مارادونا نمره ۴ از ۱۰ می‌گیرد در حالی که دیه گو از نظر او، نمره ۱۰۰۰ دارد.

ديگو مارادونا
فعالیت در حوزه مجریگری

از سال ۲۰۰۵، مارادونا به عنوان مجری تلویزیونی کار کرد. بدون شک در کهکشان جهان فوتبال مارادونا نامی ماندگار خواهد بود بازیکنی که قهرمان جام جهانی فوتبال شد تا به آرزوی دیرین خود دست یابد.

شرکت مارادونا

مارادونا شرکتی به نام Diego Maradona Group Companies دارد که فعالیت‌های تجاری انجام می‌دهد..

رابطه مارادونا با خبرنگاران

وی بارها خبرنگاران را در مکان‌ها و زمان‌های مختلف مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است. وی از عصبانی‌ترین ورزشکاران آرژانتین در چند دهه اخیر به شمار می‌رود. همه بارها شاهد رفتار خشونت آمیز مارادونا با خبرنگاران و حتی تماشاگران بوده‌اند.

در نوامبر ۲۰۰۸ وی به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین انتخاب شد. وی در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی هدایت تیم ملی آرژانتین را به عهده داشت. تیم آرژانتین در این جام جهانی کلکسیونی از بهترین‌های جهان را در اختیار داشت. به اعتقاد تعداد زیادی از منتقدین انتخاب تاکتیک‌های نادرست از سوی مارادونا باعث شد تا تیم آرژانتین نتواند جام به دست آورد.

ديگو مارادونا
مربیگری در تیم الوصل

مارادونا پس از کناره گیری از تیم ملی آرژانتین در ماه مه ۲۰۱۱ سرمربیگری تیم الوصل امارات را با قراردادی دو ساله بر عهده گرفت. نشستن مارادونا بر روی نیمکت الوصل چهارمین تجربه مربیگری وی بود. مارادونا پیش از این در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ هدایت دو تیم گمنام را عهده دار بوده است.

مارادونا و سیاست

مارادونا زمانی که در کوبا تحت درمان بود با فیدل کاسترو رهبر کوبا دوست شد. وی تصویری از فیدل کاسترو را بر بازوی چپ و چه گوارا را بر بازوی راست خود خالکوبی کرد.

او از هواداران هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا نیز بود. دیگو پس از ملاقات با هوگوچاوز مدعی شد با هدف ملاقات با یک مرد بزرگ آمده بوده ولی به جای آن با کسی ملاقات کرده که از تصورش هم بزرگ تر بوده‌ است.

وی مخالفتش را با آنچه امپریالیسم می‌داند، در نشست کشورهای آمریکایی در ماردل پلاتا در سال ۲۰۰۵ اعلام کرد. دیگو در آنجا با پوشیدن تی شرتی با برچسب «بوش را متوقف کنید» و اشاره به بوش به عنوان آشغال انسانی با حضور جرج دابلیو بوش در آرژانتین مخالفت کرد.

دیگو به پاپ علاقه زیادی داشت و بارها با وی دیدار کرد و در یکی از این دیدارها پیراهن شماره ۱۰ خود را در حالی که نام فرانسیس بر روی آن حک شده بود به پاپ در واتیکان داد.

ديگو مارادونا
و اما تصاویر آخرین سال های زندگی مارادونا. (تصویر آخر احتمالا آخرین تصویر از این اسطوره جاودان در نوامبر 2020 و در بیمارستان می باشد.)

آخرین سال های زندگی ديگو مارادونا

آخرین سال های زندگی ديگو مارادونا

آخرین سال های زندگی ديگو مارادونا

آخرین سال های زندگی ديگو مارادونا

آخرین تصویر ديگو مارادونا

تیزری از مهارت های دیگو مارادونا را مشاهده کنید:




برندهای ورزشی مقالات ورزشی این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

نظر شما در مورد بیوگرافی دیگو مارادونا


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ فوتبال

ده استادیوم گران قیمت جهان

ده استادیوم گران قیمت جهان


قبل از معرفی گرانترین ورزشگاه های جهان، کمی به تعریف مشخص و تاریخچه ای از ورزشگاه می پردازیم. ورزشگاه یا استادیوم (Stadium) محل برگزاری رویدادهای ورزشی، کنسرت ها یا دیگر برنامه‌های نمایشی می‌باشد و همچنین از گذشته های دور، استادیوم ها...


تکامل لوگوی جام جهانی فیفا از 1930 تا 2018

تکامل لوگوی جام جهانی فیفا از 1930 تا 2018


فوتبال ورزشی تیمی و زیبا است که محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد. لوگوی طراحی شده برای هر جام جهانی یکی از برگ‌های شناسنامه‌ ای جام جهانی فوتبال را تشکیل می‌دهند و در تاریخ می ماند. تقریبا نیمی از جمعیت جهان...


لایف استایل دیگو مارادونا

لایف استایل دیگو مارادونا


دیگو آرماندو مارادونا (Diego Armando Maradona) فوتبالیست بازنشستهٔ آرژانتینی و مربی کنونی فوتبال است که بسیاری از بازیکنان، کارشناسان و فوتبال‌ دوستان او را برترین بازیکن تاریخ این رشتهٔ ورزشی می‌دانند. استعداد استثنایی و نیروی اراده اش موجب شد فوتبال جهان...


پردرآمدترین بازیکنان فوتبال 2020

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال 2020


از آنجا که زندگی بازیکنان فوتبال همواره برای علاقه مندان ورزش جذاب می باشد، پردرآمد ترین بازیکنان فوتبال نیز زیر ذره بین جامعه می باشند. فوتبالیست‌ها تنها برای فوتبال بازی کردن پول دریافت نمی‌کنند، آنها برای سلبریتی بودن هم درآمد دارند....


10 خانه گران قیمت فوتبالیست ها

10 خانه گران قیمت فوتبالیست ها


دراین تیزر نگاهی می اندازیم به ده خانه ی لوکس و گران قیمتی که برترین فوتبالیست های جهان برای خود خریده اند. طرفداران فوتبال علاقه دارند همه چیز را درباره بازیکن فوتبال مورد علاقه خود بدانند، ستارگان فوتبال نه تنها برای...


تکامل چکمه های فوتبال از سال 1800 تا 2017

تکامل چکمه های فوتبال از سال 1800 تا 2017


اولین جفت چکمه های فوتبالی که در تاریخ به ثبت رسیده است، آنهایی هستند که برای پادشاه هشتم انگلستان ساخته شده است، که در سال 1526 یک جفت را سفارش داد. (قبل از سال 1891، هیچ چیزی استفاده از میله های...


نیوکمپ ورزشگاه تیم فوتبال بارسلونا

نیوکمپ ورزشگاه تیم فوتبال بارسلونا


کمپ نو («میدان جدید»)، که غالباً به طور اشتباه «نیوکمپ» خوانده می‌شود، ورزشگاه فوتبالی است که در شهر بارسلون در کشور اسپانیا قرار دارد. این ورزشگاه از زمان احداثش در سال ۱۹۵۷، محل انجام بازی‌های خانگی تیم فوتبال بارسلونا است. این...


مراسم ازدواج راموس با پیلار و حضور چهره های سرشناس فوتبال

مراسم ازدواج راموس با پیلار و حضور چهره های سرشناس فوتبال


سرخیو راموس بلاخره پس از به دنیا آمدن سه فرزندش از پیلار که هشت سال از سرخیو راموس کوچک تر می باشد، ازدواج کرد و مراسم عروسی را بعد از گذشت ده سال از آشنایی شان همراه با حضور چهره های...


ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر

ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر


جام جهانی فوتبال 2022 قطر نه تنها اولین مسابقاتی است که در منطقه عربی برگزار می شود، بلکه فشرده ترین جام جهانی در طول تاریخ خواهد بود و به همین دلیل به هواداران اجازه می دهند که با خرید یک بلیط بیش...


استادیوم های برزیل 2014 و روسیه 2018

استادیوم های برزیل 2014 و روسیه 2018


جام‌ جهانی فوتبال یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین رقابت‌های ورزشی جهان است که از سال ۱۹۳۰ هر ۴ سال یکبار برگزار می‌شود. در این تیزر می توانید استادیوم های برزیل و روسیه را با هم مقایسه کنید و پیشرفت تکنولوژی معماری...


مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

باشگاه تیراندازی CN
0

باشگاه تیراندازی CN

دوچرخه فوجی
3

دوچرخه فوجی

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   دیگو مارادونا   |  فوتبالیست   |  فوتبال   |  مارادونا   |  سلبریتی

تاریخ ثبت ثبت: 1395/08/23
بازدید بازدید: 8108

مطالب مرتبط با ورزشی

ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر
0

ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر

مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو
0

مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال 2020
0

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال 2020

پوشاک ورزشی نایک
0

پوشاک ورزشی نایک

استاد دو فرانس ورزشگاهی در حومه پاریس
0

استاد دو فرانس ورزشگاهی در حومه پاریس

استادیوم دل آلپی
0

استادیوم دل آلپی

استادیوم سان پائولو
0

استادیوم سان پائولو

اطلاعات و تاریخچه استادیوم آزادی
0

اطلاعات و تاریخچه استادیوم آزادی

سر آلکس فرگوسن اسطوره ای تکرار نشدنی
0

سر آلکس فرگوسن اسطوره ای تکرار نشدنی

المپیک رم؛ ورزشگاهی به قدمت دربی ال کاپیتاله
0

المپیک رم؛ ورزشگاهی به قدمت دربی ال کاپیتاله

آلیانز آرنا استادیومی زیبا و منحصر به فرد
0

آلیانز آرنا استادیومی زیبا و منحصر به فرد

ورزشگاه استمفورد بریج چلسی
0

ورزشگاه استمفورد بریج چلسی

کسب سه جام جهانی توسط پله
0

کسب سه جام جهانی توسط پله

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور
0

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور

ژوزه مورینیو سرمربی مشهور پرتغالی
0

ژوزه مورینیو سرمربی مشهور پرتغالی

ورزشگاه المپیک سویا
0

ورزشگاه المپیک سویا

استادیوم المپیک برلین‏
0

استادیوم المپیک برلین‏

زندگینامه کریستیانو رونالدو
1

زندگینامه کریستیانو رونالدو

ورزشگاه فوتبال یوونتوس
0

ورزشگاه فوتبال یوونتوس

ورزشگاه المپیک لندن
0

ورزشگاه المپیک لندن

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS