نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای ورزشی

0

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور

نیمار دا سیلوا

مقاله نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور با تصاویر با کیفیت


نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور در 5 فوریه 1992 در شهر موگی داس کروزس، برزیل متولد شده. نیمار فوتبال خود را از 15 سالگی به عنوان فوتبالیست نیمه حرفه ای و از 17 سالگی فوتبالیست حرفه ای آغاز کرد.

نیمار دا سیلوا

نیمار نام خود را از پدرش (نیمار داسیلوا سنیور) به ارث برده که پدرش نیز فوتبالیست بوده و به عنوان مشاور به پسرش کمک می کند. نیمار متاهل است و دارای یک فرزند پسر به نام داوی لوکا می باشد.

در سال 2011 مجله فرانس فوتبال از نیمار به عنوان هفتمین فوتبالیست پردرآمد جهان نام برد.

- باشگاه فوتبال سانتوس
نیمار در سال 2002، به همراه خانواده اش به سنت وینسنت، و برای بازی برای تیم جوانان سانتوس نقل مکان کرد. سپس، در سال 2003 توانست به تیم بزرگسالان سانتوس راه یافت و توانست در سن 15 سالگی با حقوق ماهینانه 10،000 رئال (واحد پول رایج در کشور برزیل) و در سن 16 سالگی 25،000 رئال (واحد پول رایج در کشور برزیل) دست بیابد تا خانواده خود را از نظر مالی تامین و کیفیت زندگی خود را بهبود یابد.

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار در سن 17 سالگی با عقد قرارداد رسمی از سوی باشگاه فوتبال سانتوس برزیل به تیم اصلی این باشگاه راه یافت.

- فصل 2009-2010
نیمار اولین حضور حرفه ای خود را در 7 مارس 2009، علی رغم اینکه تنها 17 سال داشت، در مقابل اوئست برای 30 دقیقه تجربه کرد و تیمش به پیروزی 2-1 رسید. نیمار در بازی دوم خود توانست اولین گل خود را برای سانتوس در مقابل باشگاه موگی میریم به ثمر برساند، نیمار در فصل 2009-2010 لیگ برزیل موفق شد در 48 بازی 14 به ثمر برساند.

در سال 2010 باشگاه فوتبال چلسی انگلیس علاقه خود را به نیمار نشان داد با پیشنهاد 20 میلیون پوند به سانتوس خواهان حذب این مهاجم برزیلی شد و باشگاه سانتوس این پیشنهاد را رد کرد و اعلام کرد که نیمار فقط به سانتوس و بازی در برزیل فکر می کند، اگر چه نیمار در مصاحبه با روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف بیان کرد از اینکه چلسی به من پیشنهاد حضور در لیگ برت انگلیس را داده واقعا خوشحالم و این رویای من است که روزی در اروپا فوتبال بازی کنم ولی در این لحظه بهترین تصمیم این است که در کشورم بازی کنم.

- مخالفت پله با حضور نیمار در اروپا
در حالی كه باشگاه های بزرگ اروپایی مانند رئال مادرید، منچستر یونایتد، بارسلونا و منچسترسیتی خواهان جذب ستاره ی ۱۹ ساله ی برزیلی هستند، باشگاه سانتوس با جدایی ستاره ی تیمش موافقت نكرده و نیمار همچنان در تیم سابقش حضور دارد. تصمیم كه پله ابتدا چندان با آن موافق نبود اما اكنون باقی ماندن نیمار در برزیل تا جام جهانی۲۰۱۴ را از لحاظ فنی به سود او می داند.

پله در گفت و گو با "اسوسیشین اسپورت" عنوان كرد: به نظر من با شرایطی كه نیمار دارد بسیار دشوار خواهد بود كه بخواهیم او را در برزیل نگاه داریم. سانتوس باشگاهی است كه من خودم در آن بازی كرده ام و نیمار هم كارش را در دنیای فوتبال با ما آغاز كرده است. امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود كه بتوانیم او تا قبل از جام جهانی و یا بعد از آن در برزیل بماند، هرچند رخ دادن این اتفاق كمی بعید است.

پله با تمجید از توانایی های نیمار گفت: او بازیكن بسیار خوبی است و می تواند در آینده به بازیكن بزرگی تبدیل شود. بازیكنی در حد و اندازه های كاكا، مسی و یا رونالدو، زیكو و پله. در این موضوع تردیدی ندارم و امیدوارم در آینده ی نزدیك به پتانسیل واقعی اش دست پیدا كند و به اسطوره ای در فوتبال جهان تبدیل شود.

پله درباره ی حضور نیمار در لیگ برتر انگلیس و یا بوندسلیگا هم گفت: به نظر من نیمار در صورتی كه به انگلیس یا آلمان برود كمی كارش دشوار می شود. تیم های لیگ برتر و بوندسلیگا به یارگیری فشرده در تمام زمین شناخت شده اند و با این شرایط نیمار كارش در این لیگ ها دشوار می شود. شاید بازی در اسپانیا برای او بهتر باشد.

اسطوره ی فوتبال جهان كه سه قهرمانی در جام جهانی را به همراه برزیل تجربه كرده درباره ی حضور ناموفق نیمار در كوپا آمریكا در تركیب تیم ملی برزیل گفت: زود قضاوت نكنید. این فوتبال است. پیش از آغاز رقابت ها همه می گفتند خب امسال شاهد یك فینال تماشایی بین برزیل و آرژانتین خواهیم بود. تماشاگران فكر می كردند كه دوئل نیمار و مسی در فینال چقدر جذاب خواهد شد. همه این اتفاق ها مربوط به پیش از آغاز رقابت ها بود، اما دیدید كه هر دو تیم برزیل و آرژانتین متاسفانه حذف شدند و این موضوع تقصیر یك بازیكن خاص نبود.

نیمار تنها ۲۰ سال دارد و هنوز جهش بزرگ به فوتبال اروپا را انجام نداده است؛ اما در حال حاضر به یک ماشین‌ پو‌لساز برای خودش و دیگران تبدیل شده است.

- سال 2013
نیمار در 18 مارس 2013 اعلام کرد حالا وقت آن رسیده که به رویای بازی در اروپا برای تیم های بزرگی مانند بارسلونا، رئال مادرید، و چلسی دست پیدا کنم و هیچ مشکلی برای ترک سانتوس ندارم و هر زمانی و هر باشگاهی بخوام می روم.

- باشگاه فوتبال بارسلونا
نیمار بعد از اینکه باشگاه های اروپای مانند رئال مادرید و چلسی پیشنهاد های دریافت کرد سرانجام در تاریخ  24 مه 2013 با عقد قرار داد 5 سال به مبلغ تقریبی 56 میلیون یورو به باشگاه فوتبال بارسلونا پیوست، این در صورتی بود که رئیس باشگاه رئال مادرید فلورنتینو پرز مبلغ 150 میلیون دلار به نیمار پیشنهاد داده بود. نیمار بعد از پیوست به بارسلونا در مصاحبه با شبکه اختصاصی باشگاه بارسلونا گفت : آرزو من بازی کردن در بارسلونا بود و همچنین بازی در کنار لیونل مسی ، ژاوی، اینیستا و دنی آلوز رویای من.

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

حضور در بارسلونا، شروع کار نیمار برای ستاره شدن بود. او در ابتدا نمی توانست تمام توانایی هایش را به نمایش بگذارد، اما به تدریج در ترکیب بارسا جا افتاد و توانست در کنار مسی و سانچز مثلث خوبی را تشکیل دهد. 2 ماه پس از حضور نیمار در بارسلونا تیتو ویلانوا به دلیل وجود یک غده سرطانی در گلویش مجبور شد از سمت مربیگری بارسلونا استعفا بدهد. پس از آن تاتا مارتینو هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت، اما نیمار به همراه بارسلونا در سال 2014 تنها به قهرمانی سوپر جام اسپانیا دست یافت.

اما فصل 2014/15 برای نیمار رویایی طی شد. بارسلونا در پایان این فصل موفق شد برای دومین بار در طول تاریخ سه گانه را کسب کند. بدون شک نمایش خیره کنند ، مسی، نیمار و سوارز در خط حمله بارسلونا در این امر بی تاثیر نبود. نیمار که دومین فصل را تجربه می کرد به قهرمانی های زیادی رسید و توانست با زدن 10 گل به طور مشترک با مسی و رونالدو آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شود. ضمن اینکه نیمار با زدن 7 آقای گل جام حذفی اسپانیا نیز شد.

نیمار فصل 2015/16 را طوفانی تر آغاز کرد. مصدومیت مسی در همان ابتدای فصل راه را برای درخشش نیمار و سوارز فراهم کرده بود، نیمار پیش از نیم فصل در تمامی رقابت ها یا گل زده بود و یا پاس گل داده بود و همین مضوع باعث شده بود تا مورد ستایش همه قرار بگیرد. همین موضوع باعث شد تا پس از گذشت 7 سال یک برزیلی در لیست نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال جهان قرار بگیرد. درخشش خیره کنند نیمار، او را در جز 3 نامزد نهایی توپ طلا قرار داد. در حالی که اکثر رسانه های جهان رای خود را برای توپ طلا به نیمار داده بودند، هم تیمی او مسی این جایزه را برای پنجمین بار کسب کرد و نیمار پس از رونالدو سوم شد.

- درآمد زایی نمیار
به گزارش دیاریو دی سائوپائولو ستاره برزیلی در سال ۲۰۱۲ بیش از ۶۰ میلیون رئال (واحد پول برزیل) دریافت می‌کرد.(تقریبا معادل ۲۲٫۵ میلیون یورو) که به این معناست که نیمار در حال حاضر ثروتمندتر از ۱۳ تیم حاضر در لیگ برزیل است.

به هر حال بیشترین مبلغ درآمد نیمار از دستمزد وی حاصل نمی‌شود، بلکه از طریق یازده اسپانسر وی (از جمله یونیلور، ردبول، پاناسونیک، نایک و بانکو سانتاندر) به دست می‌آید که هرکدام حدود ۱٫۱ میلیون یورو در سال به وی پرداخت می‌کنند.

در صدر این مبالغ، ۲۰۰ هزار یورو وجود دارد که این بازیکن در ازای هر حضور در رسانه‌ها از اسپانسرها و عواید حاصل از فروش محصولات تحت برند نیمار به دست می‌آورد که سال گذشته به بیش از ۱٫۵ میلیون یورو رسید.

- جام کنفدراسیون ها 2013 برزیل
نیمار در جام کنفدراسیون ها که در کشور برزیل برگزار می شد توانست به همراه تیمش در این دوره از مسابقات با پیروزی شیرین مقابل تیم ملی اسپانیا با نتیجه 3-0 به عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را بدست بیاورد . نیمار در این جام با به ثمر رساندن 4 گل بهترین بازیکن جام کنفدراسیون ها نیز لقب گرفت.

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

یکی از تلخ ترین روزهای فوتبالی نیمار برخورد شدید با زونیگا مدافع کلمبیا در دیدارهای جام جهانی 2014 است. زونیگا با ضربه خشنی که به کمر نیمار وارد کرد، این بازیکن را برای مدت 4 ماه خانه نشین کرد و برزیل باید در دیدار های باقی مانده از جام جهانی بدون کاپیتان خود به میدان می رفت. نبود نیمار در ترکیب، روحیه سایر بازیکنان تیم ملی برزیل را کاهش داده بود و آنها پس از پیروزی مقابل کلمبیا، باید در مرحله یک نیمه نهایی به مصاف آلمان می رفتند. ژرمن ها که در نهایت به قهرمانی این جام رسیدند، با نتیجه عجیب و بسیار سنگین 7 بر صفر تیم ملی برزیل را شکست دادند و به فینال رسیدند، و شاید نیمار تنها از اینکه در این بازی حضور نداشت خوشحال بود.

نیمار دا سیلوا

وی پس از جام جهانی کابوس وار به اسپانیا بازگشت تا ادامه درمانش را زیر نظر دکترهای بارسلونا انجام دهد و نیمار پس از گذشت 4 ماه توانست شرایط بازی را به دست بیاورد.

- سوابق باشگاهی:
از 2009 تا کنون 199 بازی و 121 گل

نیمار در تیم های ملی پایه برزیل اعم از زیر 17 سال ( سه بازی یک گل ) زیر 20 سال ( 7 بازی و 9 گل ) و زیر 23 سال ( 7 بازی و 4 گل ) حضور یافته است.


افتخارات:
باشگاهی
بارسلونا:
قهرمان لالیگا  در فصل 15-2014
قهرمان جام حذفی اسپانیا در فصل 15-2014
قهرمان سوپر جام اسپانیا در فصل 2013
قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 15-2014
قهرمان سوپرکاپ اروپا در فصل 2015
قهرمان جام باشگاه های جهان در فصل 2015

نیمار دا سیلوا

سانتوس:
سه قهرمانی جام پائولیستا ( قهرمانی ایالت سائوپائولو ) در سال های 2010، 2011  و 2012
قهرمان جام حذفی برزیل 2010
قهرمان جام لیبرتادورس 2011
قهرمان سوپر جام آمریکای جنوبی 2012

تیم ملی
برزیل:
قهرمان جوانان آمریکای جنوبی 2011
قهرمان سوپرکلاسیکوی آمریکا(دیدار بین برزیل و آرژانتین) در سال های 2011 ، 2012 و 2014
مدال نقره المپیک لندن 2012
قهرمان جام کنفدراسیون ها در سال 2013

فردی
بهترین بازیکن جوان سال مجله ورلد ساکر: 2011
بهترین بازیکن سری آ برزیل: 2011
عضو تیم منتخب سری آ برزیل: 2010 ، 2011 ، 2012
توپ نقره برزیل (بهترین بازیکن در پست خود): 2010، 2011
توپ طلا برزیل (بهترین بازیکن): 2011
کفش طلا (بیشترین گل در تمامی رقابت های برزیل) : 2010، 2011 و 2012
آقای گل جام حذفی برزیل: 2010
آقای گل قهرمانی جوانان آمریکای جنوبی: 2011
توپ برنزی جام باشگاه های جهان(سومین بازیکن برتر): 2011
بازیکن سال آمریکای جنوبی: 2011 و 2012
جایزه پوشکاش(بهترین گل سال): 2011
آقای گل جام پائولیستا:2012
بهترین بازیکن جام لیبرتادورس:2011
آقای گل جام لیبرتادورس: 2012 (به همراه ماتیاس آلوستیاز)
توپ طلای جام کنفدراسیون ها(جایزه بهترن بازیکن): 2013
کفش برنزی جام کنفدراسیون ها(سومین گلزن برتر):2013
تیم رویایی جام کنفدراسیون ها: 2013
سامبای طلایی(بهترین بازیکن برزیلی شاغل در اروپا):2014 و 2015
آقای گل لیگ قهرمانان اروپا : 15-2014 (10 گل، مشترک با مسی و رونالدو)
تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا: 15-2014
تیم منتخب فیفا: 2015
آقای گل جام حذفی اسپانیا با زدن 6 گل در فصل 15-2014

تصاویر بیشتری از نیمار در میادین فوتبال با هم می بینیم:

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا

نیمار دا سیلوا


برندهای ورزشی مقالات ورزشی این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام

نظر شما در مورد نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

باشگاه تیراندازی CN
0

باشگاه تیراندازی CN

دوچرخه فوجی
3

دوچرخه فوجی

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  نیمار

تاریخ ثبت ثبت: 1395/08/02
بازدید بازدید: 4283
مرجع مرجع: ورزش 11

مطالب مرتبط با ورزشی

ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر
0

ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر

مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو
0

مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال 2020
0

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال 2020

پوشاک ورزشی نایک
0

پوشاک ورزشی نایک

استاد دو فرانس ورزشگاهی در حومه پاریس
0

استاد دو فرانس ورزشگاهی در حومه پاریس

استادیوم دل آلپی
0

استادیوم دل آلپی

بیوگرافی دیگو مارادونا
0

بیوگرافی دیگو مارادونا

استادیوم سان پائولو
0

استادیوم سان پائولو

اطلاعات و تاریخچه استادیوم آزادی
0

اطلاعات و تاریخچه استادیوم آزادی

سر آلکس فرگوسن اسطوره ای تکرار نشدنی
0

سر آلکس فرگوسن اسطوره ای تکرار نشدنی

المپیک رم؛ ورزشگاهی به قدمت دربی ال کاپیتاله
0

المپیک رم؛ ورزشگاهی به قدمت دربی ال کاپیتاله

آلیانز آرنا استادیومی زیبا و منحصر به فرد
0

آلیانز آرنا استادیومی زیبا و منحصر به فرد

ورزشگاه استمفورد بریج چلسی
0

ورزشگاه استمفورد بریج چلسی

کسب سه جام جهانی توسط پله
0

کسب سه جام جهانی توسط پله

ژوزه مورینیو سرمربی مشهور پرتغالی
0

ژوزه مورینیو سرمربی مشهور پرتغالی

ورزشگاه المپیک سویا
0

ورزشگاه المپیک سویا

استادیوم المپیک برلین‏
0

استادیوم المپیک برلین‏

زندگینامه کریستیانو رونالدو
1

زندگینامه کریستیانو رونالدو

ورزشگاه فوتبال یوونتوس
0

ورزشگاه فوتبال یوونتوس

ورزشگاه المپیک لندن
0

ورزشگاه المپیک لندن

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS