نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای پوشاک

0

برترین برندهای لاکچری پوشاک سال 2020

لاکچری ترین برندهای پوشاک

مقاله برترین برندهای لاکچری پوشاک سال 2020 با تصاویر با کیفیت


برند بنابه تعریف انجمن جهانی بازاریابان آمریکا به معنای: نام، نشان، عبارت، طرح یا ترکیبی از اینهاست که موجب شناسانده شدن کالاها و خدمات یک شرکت در اذهان عموم و متمایز شدن آنها از کالاها و خدمات مشابه می گردد. برندهای لاکچری پوشاک در جهان همواره مورد علاقه مردم سراسر دنیا بوده است. برخی از اساتید معروف بازاریابی و تبلیغات از جمله جان میلر برند را نام یا نمادی که سازمان ها آن را با هدف ارزش آفرینی برای ذی نفعان مورد استفاده قرار می دهند تعریف می کنند. برندهای لاکچری و محبوب در سرتاسر دنیا برای مشتریان خود حس قدرت اعتماد به نفس را به همراه دارند. اینتر برندز (Inter Brands) که یک موسسه تعیین ارزش برندهای معروف و مشهور است، به تخمین ارزش برندهای لاکچری در جهان پرداخته است.

ارزشمندترین برند لاکچری دنیای پوشاک، مد و فشن در مقیاس جهانی برند لویی ویتون است و برندهای گوچی و پرادا بعد از لویی ویتون در رده های بعدی قرار دارند. این برندها با توجه به پیشرفت چشمگیری که در این چند سال اخیر در بین مشتریان آسیایی داشته اند ممکن است روزی بتوانند پیشتازی بازار را در دست بگیرند و به رتبه یک در مقیاس جهانی برسند. برندهای لاکچری جهان هر سال رشد بیشتری می‌کنند و با هم در رقابت هستند که موقعیتشان نسبت به سال گذشته تغییر می‌کند. در این مقاله جذاب قصد داریم برترین برندهای لاکچری پوشاک در سال 2020 را معرفی کنیم. با لاگین برندز همراه باشید.

معرفی و تصاویر زیبا از لوکس ترین برندهای پوشاک 2020 را مشاهده کنید:

پوشاک لاکچری آرمانی (Armani)

برند پوشاک ایتالیایی جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) در سال 1975 در میلان ایتالیا،‌ با ارائه لباس‌های مردانه،‌ آغاز به کار برند جورجیو آرمانی را رقم زد. اکنون،‌ 2000 فروشگاه در سراسر دنیا به فروش محصولات آن می‌پردازند و سالیانه بیش از یک میلیارد دلار درآمد دارند. اعتقاد آرمانی این است که لباس‌هایی که طراحی می‌شوند باید برای پوشیدن ساخته شوند و نه برای به نمایش گذاشتن. به همین دلیل لباس‌های مردم معمولی در خیابان‌ها منبع الهام او هستند. مهمترین چیزی که برای آرمانی در طراحی لباس‌ها اهمیت دارد،‌ کیفیت آن‌هاست. تمامی منتقدین صنعت مد و پوشاک اعتراف می‌کنند که لباس‌های این برند از بهترین پارچه و مواد اولیه تهیه می‌شوند و دلیل قیمت بالای محصولات آرمانی نیز همین است.

امپریو آرمانی،‌ برند لباس‌هایی است که توسط خانه مد جورجیو آرمانی طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. از دیگر محصولات جورجیو آرمانی می‌توان به لوازم آرایش،‌ عطر،‌ جواهرات، عینک،‌ ساعت و لوازم دکور اشاره کرد. این برند برای هر طیفی از محصولاتش، مارک‌های گوناگونی چون آرمانی کولزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچینج و غیره در نظر گرفته است. رابرت دنیرو،‌ دیوید بکهام،‌ مارتین اسکورسیسی،‌ سوفیا لورن، کریستیانو رونالدو و مگان فوکس از افراد مطرحی هستند که با پوشیدن لباس‌های آرمانی به تبلیغ محصولات آن می‌پردازند.

پوشاک لاکچری آرمانی

پوشاک لاکچری آرمانی

پوشاک لاکچری آرمانی

پوشاک لاکچری آرمانی

پوشاک لاکچری آرمانی

پوشاک لاکچری آرمانی

پوشاک لاکچری آرمانی
پوشاک لاکچری بربری (Burberry)

بربری یا گروه بربری، شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند. شرکت بربری در سال ۱۸۵۶ توسط توماس بربری و در شهر باسینگستوک تاسیس شد. این شرکت کار خود را با تولید پوشاک با کیفیت که جزء جدایی ناپذیر ارتش انگلستان است خود را نشان داد. در طول جنگ جهانی اول بربری کت‌های معروف “Trench Coat” را برای افسران برای اولین بار طراحی کرد.

پوشاک لاکچری بربری

پوشاک لاکچری بربری

پوشاک لاکچری بربری

پوشاک لاکچری بربری

پوشاک لاکچری بربری

پوشاک لاکچری بربری
پوشاک لاکچری شنل (CHANEL)

شنل در سال 1921 با تولید اولین عطر خود یعنی CHANEL N°5 خط تولید عطر و ادکلن را افتتاح کرد که همین امر باعث شد در طول جنگ جهانی دوم شهرت اش حفظ شود، تولید این عطر همچنان ادامه دارد و دولت فرانسه اعلام کرده است که هر دقیقه دو بطری از این عطر که به عقیده برخی افراد «نماد ناب زنانگی» است، به فروش می رسد.
امروزه شنل یکی از مطرح ترین و پر فروش ترین برندها بخصوص در صنعت عطر به شمار می رود.

سال 1935 میلادی اوج شهرت و موفقیت شنل است؛ اما با شروع جنگ جهانی دوم روند رو به رشد موفقیت های این برند متوقف و بسیاری از شعب آن تعطیل شدند که البته گابریل شنل 9 سال بعد و در 71 سالگی شعب تعطیل شده را مجدد بازگشایی کرد و هم زمان دومین تحول را در صنعت مد رقم زد. کیف های چرمی سبک و محکم شنل با زنجیرهای طلایی کوتاه، یکی از طرح های خلاقانه این برند بود که به شدت مورد استقبال زنان قرار گرفت.

سال 1971 میلادی پایان زندگی بنیانگذار شرکت تجاری شنل بود و از سال 1983 تا سال پیش (2019) که زمامداری «كارل لاگرفلد» در این شرکت بود، این برند با تولید محصولات جدیدی مانند عطرهای مردانه، ساعت و جواهرات همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد. امروزه فروشگاه های شنل در بیش از 129 کشور در سراسر جهان محصولات لوکس را به علاقه مندان عرضه می کنند.

پوشاک لاکچری شنل

پوشاک لاکچری شنل

پوشاک لاکچری شنل

پوشاک لاکچری شنل

پوشاک لاکچری شنل

پوشاک لاکچری شنل

پوشاک لاکچری شنل
پوشاک لاکچری دیور (Dior)

نام دیور، از نام طراح معروف، کریستین دیور گرفته شده است، که امپراتوری طراحی لباس زنانه خود را در سال ۱۹۴۶ پایه‌ریزی کرد. خیاطی زنانه‌دوزی کریستین دیور، تنها بخشی از خانه دیور است که لوازم مختلفی شامل: لباس زنانه، وسایل لوکس، لباس‌های مردانه و جواهرات را تولید می‌نماید. امروزه دیور ۱۶۰ بوتیک در سراسر دنیا را، اداره می‌نماید. رقبای زیادی برای این شرکت وجود دارند، که شناخته شده‌ترین آنها عبارتند از: شنل، لویی ویتون، گوچی، ورساچه، همچنین افراد مشهور زیادی، در لباس‌های با طراحی دیور، در ۶، ۷ دهه گذشته، در انظار دیده شده‌اند.

پوشاک لاکچری دیور

پوشاک لاکچری دیور

پوشاک لاکچری دیور

پوشاک لاکچری دیور

پوشاک لاکچری دیور

پوشاک لاکچری دیور

پوشاک لاکچری دیور

پوشاک لاکچری دیور
پوشاک لاکچری فندی (Fendi)

فندی نام یک برند لوکس تمام عیار ایتالیایی می باشد که این خانه مد ایتالیایی نام اش را از موسسان اش به ارث می برد. این شرکت در ابتدا با محصولات کیف های دستی اش به شهرت رسید و به دور از تعریف، کیف های تولیدی این برند دارای کیفیت بسیار خوبی بودند، ادواردو فندی و ادله فندی این خانه مد را در شهر رم ایتالیا تاسیس کردند. محصولات پوشاک فندی از قیمت بالایی برخوردار می باشند و بیشتر مورد پسند افراد لاکچری و ثروتمند جامعه می باشد. این برند در ابتدا کارش را با تولید کیف های دستی شروع کرد و امروزه تولید کیف و کفش، عطر و لوازم چرمی و همچنین مبلمان فندی را در خط تولید دارد.

پوشاک لاکچری فندی

پوشاک لاکچری فندی

پوشاک لاکچری فندی

پوشاک لاکچری فندی

پوشاک لاکچری فندی

پوشاک لاکچری فندی

پوشاک لاکچری گوچی

پوشاک لاکچری گوچی

پوشاک لاکچری گوچی

پوشاک لاکچری گوچی

پوشاک لاکچری گوچی

پوشاک لاکچری گوچی
پوشاک لاکچری هرمس (Hermès)

هرمس یا ارمس (Hermès International S.A) یک تولید کننده اجناس لوکس در فرانسه است که در سال ١٨٣٧ میلادى تاسیس شده است. در زمینه تولید چرم، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، عطر، جواهرات، ساعت، اکسسورى و پوشاک آماده (Ready-to-wear) فعالیت دارد. لوگوی کنونى هرمس از دهه ١٩٥٠ میلادى، به شکل یک کالسکه دوک با اسب مى باشد، در حال حاضر نادیه وان-کیبولسی (Nadège Vanhee-Cybulski) مدیر نوآوری شرکت بین المللى هرمس است.

دفتر مرکزى شرکت هرمس در خیابان مشهور فبورگ-سن-انوره (Rue du Faubourg Saint-Honoré) واقع در ناحیه (8th arrondissement) پاریس مى باشد، که این خیابان به عنوان یکی از خیابان های لوکس و شیک جهان مشهور است و دلیل این محبوبیت و شهرت حضور بسیارى از خانه هاى مد معروف جهان و همچنین کاخ الیزه (Élysée Palace) که محل اقامت رئیس جمهور و محل تشکیل جلسات هیت وزیران کشور فرانسه، هتل د پنتالبا (Hôtel de Pontalba) محل سفارت ایالات متحده آمریکا در فرانسه، سفارت کانادا، سفارت بریتانیا و گالری های هنری متعد مى باشند.

هرمس علاوه بر فعالیت در زمینه پوشاک، در زمینه تولید مبلمان نیز فعال می باشد. مقاله جامعی از این برند را در عرصه مبلمان مشاهده کنید: مبلمان هرمس

پوشاک لاکچری هرمس

پوشاک لاکچری هرمس

پوشاک لاکچری هرمس

پوشاک لاکچری هرمس

پوشاک لاکچری هرمس

پوشاک لاکچری هرمس

پوشاک لاکچری هرمس

پوشاک لاکچری هرمس
پوشاک لاکچری پرادا (PRADA)

پوشاک پرادا نیز مانند بسیاری دیگر از برندهای معتبر در حوزه تولید کیف و کفش چرمی، در ایتالیا بنا نهاده شده است. پرادا نیز یک برند خانوادگی می باشد و موسسان این برند ماریا پرادا و برادرش می باشند، موسس اصلی این برند را می توان ماریو پرادا نامید. شهر میلان در کشور ایتالیا محلی بود که برند پرادا در آنجا فعالیتش را آغاز کرد. بعد از اینکه برادر ماریو پرادا نیز به این برند پیوست، برند پرادا به فراتلی پرادا شناخته شد.

اولین محصولاتی که برند پرادا در آن دوره ارائه کرد، کیف و چمدان های مسافرتی بوده است. کیف های تولید شده پرادا به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد خیلی زود محبوب شد. این کیف ها تنها یک نقطه ظعف داشتند، و آن وزن بسیار زیادشان بود.

برند پرادا در سال ۱۹۱۹ و در حالی که شش سال از عمر اش می گذشت، به تامین کننده اصلی خانواده سلطنتی ایتالیا شد.

پوشاک لاکچری پرادا

پوشاک لاکچری پرادا

پوشاک لاکچری پرادا

پوشاک لاکچری پرادا

پوشاک لاکچری پرادا
پوشاک لاکچری لویی ویتون (LOUIS VUITTON)

یکی از شرکت های کالای لوکس و خانه مد در فرانسه، لویی ویتون یا به اختصار ال وی (LV) می باشد. لویی ویتون توسط طراحی فرانسوی با نام لویی ویتون در سال 1854 میلادی تاسیس گردید. طیف وسیع کالاهای لوکس این شرکت شامل: محصولات چرم، لباس، ساعت، کفش، جواهرات، عینک آفتابی، کیف، چمدان، نوشت افزار و .... می باشد.

این شرکت در 6 سال متوالی با ارزش ترین نام تجاری در کالا های لوکس جهان شناخته شده است. ارزش این برند در سال 2012 میلادی 25.9 میلیارد دلار برآورد شد. از سال 1989 میلادی، مالک برند ال وی، برنار آرنو می باشد. این فرد، در حال حاضر ثروتمند ترین فرد در اروپا است. در سال 1989 میلادی این برند مالک 130 فروشگاه شده بود و به دلیل پشتیبانی چهره های مشهور از این برند، تمایل و اشتیاق مردم به این برند افزایش پیدا کرد.

پوشاک لاکچری لویی ویتون

پوشاک لاکچری لویی ویتون

پوشاک لاکچری لویی ویتون

پوشاک لاکچری لویی ویتون

پوشاک لاکچری لویی ویتون

پوشاک لاکچری لویی ویتون

پوشاک لاکچری لویی ویتون


برندهای پوشاک مقالات پوشاک این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

نظر شما در مورد برترین برندهای لاکچری پوشاک سال 2020


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ برندهای لاکچری

5 کیف از برندهای لاکچری

5 کیف از برندهای لاکچری


کیف ها در این روزگار جزو ملزومات خانم ها شده است. آن ها همیشه در مدل ها، شکل ها، رنگ ها، قیمت ها و اندازه های مختلف وجود دارند. افرادی در دنیا هستند که برای خرید یک کیف مبالغی بیش از...


12 برند برتر و لاکچری پوشاک در جهان

12 برند برتر و لاکچری پوشاک در جهان


همه افراد دوست دارند زندگی لوکسی داشته باشند اما تنها عده کمی می‌توانند از این امکان بهره ببرند. زندگی لوکس یا لاکچری به معنای داشتن بهترین کالای بازار است، گران‌ترین و باکیفیت‌ترین. حتی در شرایط بد بازار هم قیمت کالای لوکس...


معرفی برندهای لاکچری مبلمان

معرفی برندهای لاکچری مبلمان


شاید تا پیش از این فکر می کردید که مبلمان لاکچری سلطنتی و مبلمان کلاسیک لوکس مبلمان هستند اما برندهایی در کشورهای اروپایی محصولاتی در راستای لوازم خانگی تولید می کنند که جزو برندهای لاکچری مبلمان هستند. ما در این قسمت...


برندهای لاکچری جواهرات و زیورالات

برندهای لاکچری جواهرات و زیورالات


جواهرات لاکچری قسمت مهمی از زندگی روزمره خانم ها بوده و احتمالا زیاد به آن توجه نکرده باشید که چه تأثیری روی روحیه همه انسان ها دارند. انسان ها از طلا و جواهر استفاده می کنند تا ظاهری جذاب تر و...


صدر استون
0

صدر استون

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/03/27
بازدید بازدید: 3731

مطالب مرتبط با پوشاک

مراسم مت گالا 2022
0

مراسم مت گالا 2022

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022
0

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022

معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی
0

معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی
0

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی

معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای
0

معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی
0

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی

برترین شوروم های پوشاک در لندن
0

برترین شوروم های پوشاک در لندن

بیانسه ملکه پولساز آمریکا
0

بیانسه ملکه پولساز آمریکا

اما واتسون جذاب ترین سلبریتی جوان هالیوود
0

اما واتسون جذاب ترین سلبریتی جوان هالیوود

جدیدترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۱۸
0

جدیدترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۱۸

هفته مد لندن 2018
0

هفته مد لندن 2018

لاکچری بودن به سبک میسونی
0

لاکچری بودن به سبک میسونی

طرح فانتزی برند لویی ویتون
0

طرح فانتزی برند لویی ویتون

پوشاک لاکچری رالف لورن
0

پوشاک لاکچری رالف لورن

برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی
0

برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی

حراج لباس های سلطان پاپ مایکل جکسون
0

حراج لباس های سلطان پاپ مایکل جکسون

تام فورد مالک مشهورترین برند مد و لباس
0

تام فورد مالک مشهورترین برند مد و لباس

لویی ویتون و کالکشن تابستانی 2018
0

لویی ویتون و کالکشن تابستانی 2018

گران ترین و محبوب ترین عطرهای جهان
0

گران ترین و محبوب ترین عطرهای جهان

5 کیف از برندهای لاکچری
0

5 کیف از برندهای لاکچری

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS