نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

ثبت رکوردی تازه برای کمپانی اپل

اپل

مقاله ثبت رکوردی تازه برای کمپانی اپل با تصاویر با کیفیت


شرکت اپل یک کمپانی چند ملیتی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی و نرم افزار های رایانه ای فعالیت می کند و توسط نابغه دنیای رایانه یعنی استیو جابز تاسیس شد. اپل به دلیل تولید سخت افزار های نوین با طراحی دقیق در بین عموم شهرت دارد و از محصولات شاخته شده و پر طرفدار این شرکت می توان به آی پاد، آی پد، آی مک، مک بوک و آیفون اشاره کرد. این کمپانی در طراحی و ساخت تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی یک ابر قدرت تلقی می شود. به همین دلیل بد نیست نگاهی به وضعیت مالی این کمپانی طی ماه های اخیر بیاندازیم. بررسی و مطالعه وضعیت مالی شرکت بزرگ و مطرحی چون اپل بسیاری از حقایق را برملا خواهند ساخت.

فروشگاه اپل در نیویورک

قطعا شرکتی به عظمت اپل همواره در روند سود دهی بوده که تا کنون روی پای خود ایستاده است. زمانی که تیم کوک به جای استیو جابز بزرگ مدیریت اپل را به دست گرفت برخی تردید داشتند که او از عهده این مهم به خوبی بر نیاید، اما کفایت کوک باعث شد تا این کمپانی رکورد بالاترین سود ثبت شده برای یک شرکت سهامی را بشکند. اگر چه پیش از این نیز اپل روی نوار سود دهی به صورت تصاعدی در حال پیشرفت بود اما به هر جهت تغییر مدیریتی اثر سوئی بر راندمان این کمپانی نداشت. طبق پیش بینی ها انتظار می رفت که اپل در ماه های پایانی سال 2014 میلادی بین 37 تا 40 میلیارد دلار درآمد کسب کند. اما اپل فراتر از پیش بینی ها ظاهرشد و موفق به کسب درآمد 12/42 میلیارد دلاری شد.

سود این شرکت در سه ماه اول سال مالی جاری به 18 میلیارد دلار رسید که بیشترین سودی است که تاکنون یک شرکت سهامی به دست آورده و کمپانی اپل با تحصیل این درآمد میزان نقدینگی خود را به بیش از 140 میلیارد دلار افزایش داد. در بین محصولات پر طرفدار اپل، فروش آیفون 6 و6 پلاس بیشترین سهم را در کسب این درآمد داشته است تا جایی که این کمپانی تنها با فروش محصول آیفون خود در کشور چین 75 میلیون دلار کسب کرده و فروش این محصول در مقایسه با سال گذشته در همین کشور حدود 70 درصد افزایش را نشان می دهد. البته این امر بسیار بی سابقه بوده تا جایی که فروش آیفون اپل در چین بیشتر از فروش این محصول در خود کشور آمریکا بوده است. طبق آمار منتشر شده توسط این کمپانی، آیفون های اپل سریع ترین آمار فروش را در بین کل محصولات آی تی دنیا در اختیار دارند. اپل موفق شد تنها در سه روز ابتدایی عرضه این محصول به فروش خیره کننده 20 میلیون دستگاه دست یابد، همچنین رکورد فروش 24 هزار دستگاه آیفون در یک ساعت برای این شرکت به ثبت رسیده که آماری خارق العاده است. محصول آیفون به تنهائی حدود 69 درصد درآمد کمپانی اپل را شامل می شود.

آی فون اپل

آی فون اپل

علاوه بر فروش موفقیت آمیز دستگاه های آیفون، این کمپانی سود سرشاری نیز از فروش 5/21 میلیون آی پد و 5/5 میلیون دستگاه مک به دست آورده است. براساس گزارش اپل فروش رایانه های مک در سه ماهه سوم سال 2014 میلادی نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل حدود یک میلیون دستگاه افزایش داشته است. اما ارقام شگفت انگیز گزارش مالی این غول دنیای تکنولوژی حاکی از موفقیت این کمپانی طراحی و ساخت ابزار های موبایل و پلتفرم آن است کمپانی اپل گزارش مالی خود را در حالی منتشر کرد که همچنان لقب بزرگ ترین شرکت دنیا را یدک می کشد. این گزارش حاوی اطلاعات فراوانی است که علاوه بر درصد فروش محصولات به راه اندازی و افتتاح شعب در کشور های مختلف، سهم فروش آنلاین و اثرات محصولات این کمپانی بر سایر جوانب زندگی افراد و حتی کمپانی های رقیب نیز اشاره دارد.

آی پد اپل

اپل مک پرو

همچنان تقاضا برای محصولات اپل فراوان است و این کمپانی برای پاسخگویی به خواسته مشتریانش فروشگاه هائی در 350 شهر دنیا راه اندازی کرده و با توجه به استقبال چینی ها از محصولات اپل به زودی 20 فروشگاه دیگر را در چین راه اندازی می کند و قرار است تا نیمه سال 2016 میلادی تعداد فروشگاه های اپل در چین به 40 برسد.

درآمد هنگفت این کمپانی اولین تاثیر خودر را بر سود سهام اپل و عایدی سهامداران این کمپانی خواهد گذاشت. در گزارشی که امور مالی شرکت اپل اعلام کرده ، بهای سهام این کمپانی در بازار بورس بیش از هشت درصد رشد داشته است. براساس پیش بینی های صورت گرفته درآمد کمپانی اپل در سه ماهه اول سال جاری حدود 52 تا 55 میلیارد دلار خواهد بود که این برآورد درآمد تنها دقایقی پس از انتشار گزارش مالی اپل ارزش سهام این کمپانی را در تالارهای بورس پنج درصد افزایش داد. همان طور که هرساله شاهد عرضه محصولات جدید و خاص از سوی این کمپانی هستیم، شاید حتی این رقم با ارائه یک محصول منحصر به فرد دیگری نظیر آیفون 6 و 6 پلاس از انتظارات و پیش بینی ها فراتر رود.

از شما دعوت می کنیم تصاویری از محصولات اپل را در زیر مشاهده کنید:

چند فروشگاه اپل:

فروشگاه اپل

فروشگاه اپل

فروشگاه اپل در نیویورک

گوشی هوشمند آی فون 6 و 6 اس:

آی فون 6 اپل

آی فون 6 اپل

آی فون 6 اپل

ساعت اپل:

ساعت اپل

ساعت اپل

ساعت اپل

مک پرو:

اپل مک پرو

اپل مک پرو

اپل مک پرو

مک بوک ایر:

مک بوک ایر

مک بوک ایر

مک بوک ایر

آی پاد اپل:

آی پاد اپل

آی پاد اپل

آی پاد اپل

آی پد اپل:

آی پد اپل

آی پد اپل

آی پد اپل


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت

نظر شما در مورد ثبت رکوردی تازه برای کمپانی اپل


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


خانه مانلی
1

خانه مانلی

رستوران گردان برج میلاد
3

رستوران گردان برج میلاد

شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

صدر استون
0

صدر استون

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   اپل   |  رایانه   |  سخت افزار

تاریخ ثبت ثبت: 1394/12/07
بازدید بازدید: 3196

مطالب مرتبط با کامپیوتر

همه چیز در مورد لپ تاپ hp
0

همه چیز در مورد لپ تاپ hp

مک بوک پرو نوت بوک جدید اپل
0

مک بوک پرو نوت بوک جدید اپل

لپ‌ تاپ اچ ‌پی الیت بوک 1030
0

لپ‌ تاپ اچ ‌پی الیت بوک 1030

شارپ يکي از بزرگ‌ ترين و قديمي‌ ترين توليد کنندگان ژاپني
0

شارپ يکي از بزرگ‌ ترين و قديمي‌ ترين توليد کنندگان ژاپني

نسخه تاشو عینک هوشمند گوگل، مناسب برای محل کار
0

نسخه تاشو عینک هوشمند گوگل، مناسب برای محل کار

سوپر مارکت مایکروسافت
0

سوپر مارکت مایکروسافت

«اپل» بزرگترین عرضه کننده تبلت
0

«اپل» بزرگترین عرضه کننده تبلت

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS