نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

مقاله لایف استایل مانی خوشبین با تصاویر با کیفیت


مانی خوشبین، میلیاردر معروف ایرانی، لایف استایل جذابی دارد که ایرانیان و سایر مردم جهان علاقه بسیاری به دانستن آن دارند. در ادامه و پس از مطالعه مقدمه ای کوتاه، به آن خواهیم پرداخت. با لاگین برندز همراه باشید...

ابتدا دعوت می کنیم تیزر جذابی از سبک زندگی مانی خوشبین مشاهده کنید.

تیزر جذاب لایف استایل مانی خوشبین:




آشنایی با زندگی نامه و سبک زندگی افراد موفق جهان، جدا از ملیت، جنسیت و استاندارد های کمی و کیفی دیگر قطعا می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی زندگی افراد دیگر و طرز فکر افراد داشته باشد. مطالعه و بررسی زندگی نامه این افراد و آگاه بودن نسبت به زندگی گذشته و حال این شخصیت‌ ها در کنار آشنایی با روش های رسیدن این افراد به موفقیت های سطح بالای این شخصیت ها در زمان حال، اطلاعات بسیار ارزشمند و کامل را در اختیار افراد عادی قرار می دهد تا با استفاده از آن، نقشه راه کامل و جامعی را برای طی کردن پله های موفقیت و رسیدن به اهداف خود داشته باشند.

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین
افراد و شخصیت های مشهور، قدرتمند و ثروتمندی که در سطح جهان وجود دارند و به موفقیت های بسیار بزرگی رسیده اند، از ابتدا موفق نبوده و تا این حد ثروت زیاد نداشته اند. بلکه با تلاش ها و فعالیت های مختلفی که در زندگی خود انجام داده اند و با مقاومت در برابر شکست های تلخ در مسیر زندگی به این سطح از موفقیت و کامیابی دست پیدا کرده اند و مانی خوشبین یکی از مشهورترین ایرانیان موفق در جهان است.

رمز موفقیت افراد بزرگ و بسیار موفق در دوران زندگی و انواع فعالیت های اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی، دارا بودن پتانسیل بالا و داشتن ایده، باور و تلاش برای رسیدن به آن است و آقای مانی خوشبین در زندگی خود توانست به خوبی این اصول موفقیت را رعایت کند و یک زندگی رویایی را برای خود درست کند و نام خود را به گوش تمام جهان برساند.

بررسی مختصری از زندگی نامه مانی خوشبین


لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین
اگر از افراد بسیار فعال در شبکه های اجتماعی باشید و به دنیای ماشین های لوکس و خاص نیز بسیار علاقه مند باشید، احتمالا در جریان هستید که یکی از کلکسیون دار های بزرگ جهان در عرصه کلکسیون های خودروهای سوپرلوکس و سوپراسپرت در سطح جهان آقای مانی خوشبین است.

مانی خوشبین به عنوان یک ایرانی الاصل آمریکایی توانسته است با به اشتراک گذاشتن محتواهای جذاب و عکس و فیلم های زیبا از خودروهای مختلف که در مجموعه گران قیمت کلکسیون خود دارد، در شبکه های اجتماعی به شهرت قابل توجه و بسیار زیادی دست پیدا کند. مانی خوشبین به عنوان شخصیتی که دارای ثروت چند صد میلیون دلاری است و سرمایه بسیار زیادی دارد، دارای چند شرکت در قالب هولد‌ینگ های خوشبین است.

او در حوزه کسب و کار و توسعه املاک و مستغلات فعالیت می‌ کند و به عنوان یکی از شخصیت های معروف و محبوب در این زمینه به موفقیت های بزرگی در صنعت املاک و مستغلات ایالات متحده آمریکا دست پیدا کرده است.

لایف استایل مانی خوشبین

کلکسیون خودروهای لوکس مانی خوشبین


لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین
مانی خوشبین به لطف تلاش، پشتکار و موفقیت هایی که در صنعت املاک و مستغلات و صنایع و بخش های دیگر کسب کرده است باعث شده به عنوان یکی از شخصیت های معروف و محبوب در جامعه آمریکایی باشد که دارای چندین شرکت و کسب و کار مختلف و یک کلکسیون ارزشمند از ماشین‌ های گران قیمت و لوکس می‌ باشد شناخته شود.

مانی خوشبین به علت گرایش و علاقه بسیار زیادی که خودروهای لوکس و گران قیمت دارد، اقدام به طراحی و توسعه یک کلکسیون بسیار جامع از لوکس ترین و گران قیمت ترین خودروهای جهان نموده است که در آن تعداد زیادی از ماشین های مختلف گران قیمت و زیبا از برند‌های محبوب و نام آشنا در صنعت خودرو سازی قرار دارد.

لایف استایل مانی خوشبین
البته نا گفته نماند که شرکت های خودرو سازی و برند های مختلف فعال در این زمینه برای آقای خوشبین طراحی های منحصر به فرد و مختلفی ارائه می کنند که این اتفاق جالب نیز بر معروفیت و محبوبیت پیش از پیش او افزوده است، زیرا ماشین‌ های او دارای ظاهر متفاوت و خاص تری نسبت به دیگر خودروها می‌ باشند.

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین
آقای مانی خوشبین در اینستاگرام شخصی خود به اشتراک گذاری عکس‌ هایی از این کلکسیون خود می‌ پردازد.

از ماشین‌های کلکسیونی وی می‌ توانیم به چندین مدل رولز رویس، مک لارن McLaren مدل P1، پورشه GT3 RS، بوگاتی ویرون، بوگاتی شیرون، مرسدس بنز SLR مدل 722 S، سالین Saleen مدل F7 و چندین سوپر اسپورت دیگر اشاره کرد.

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

لایف استایل مانی خوشبین

مهاجرت مانی خوشبین به آمریکا


مانی خوشبین یک فرد ایرانی مقیم آمریکا می باشد که توانسته است با استفاده از راهکار های مختلف، موفقیت در کسب و کار و در نتیجه موفقیت در تمامی بخش‌ های زندگی را برای خود به ارمغان بیاورد. مانی در سن 14 سالگی همراه با پدر و سه خواهر و برادر خود به صورت خانوادگی برای زندگی بهتر و ساختن آینده ای زیباتر به آمریکا مهاجرت کردند و در آنجا ساکن شدند.

او در خاطرات خود اشاره می کند وقتی که در آمریکا بودند به دلیل اینکه سرمایه کافی برای خرید یا اجاره منزل مسکونی را نداشتند چند ماهی را در ماشین ون خود با خانواده زندگی کردند و در ابتدا که وارد آمریکا شد با مشکلات مختلفی روبرو شده و به دلیل عدم توانایی در صحبت کردن به زبان انگلیسی در برقراری ارتباط با دیگران بسیار ضعیف عمل می‌ کرد. او همچنین به خاطر اینکه یک خاورمیانه ای بود در بعضی مواقع مورد آزار و اذیت های نژاد پرستانه قرار می‌ گرفت. تمامی این مشکلات باعث نشد تا مانی خوشبین نسبت به آینده قدری نا امید شود.

لایف استایل مانی خوشبین

تاریخچه شغلی مانی خوشبین


لایف استایل مانی خوشبین
مانی بعد از اینکه وارد آمریکا شد در سن 14 سالگی هم زمان با اینکه مشغول به تحصیل در مدرسه بود شروع به کار کرد تا بتواند از این طریق به کسب درآمد بپردازد و توانایی تامین هزینه های مختلف خود را داشته باشد. او در این سن کم در پشت خانه خانوادگی خود کسب و کار فروش کالا‌های دست دوم را راه اندازی کرد و توانست از این طریق مقدار سرمایه مناسبی را برای خود پس انداز کند.

مانی علاقه به پس انداز کردن پول و سرمایه های خود داشت، به همین دلیل او از همان سنین نوجوانی شروع به پس انداز کردن درآمد های خود کرد. البته او در فروش کالا‌ های دست دوم تجربیات بسیار زیاد و ارزشمندی به دست آورد که بعد ها در مسیر موفقیت به او کمک بسیار زیادی کرد.

لایف استایل مانی خوشبین
مانی خوشبین بعد از کسب تجربیات اولیه خود در زمینه فروش کالا های دست دوم موفق شد تا در سن 16 سالگی برای اولین بار در مجموعه فروشگاه های کی مارکت مشغول به فعالیت شود و بتواند اولین منبع درآمد ثابت خود را به دست بیاورد. او در این کار مسئول خدمات و محوطه پارکینگ بود و به جمع آوری سبد‌های خرید مشتریان و مراجعه کنندگان می‌ پرداخت.

مانی در آن روزگار برای انجام این کار و قبول مسئولیت خود ساعتی 3 دلار و 15 سنت حقوق دریافت می‌ کرد و با توجه به مسائل شخصی و طرز فکر، تمام این حقوق را پس انداز می کرد. او در این کار از خود قابلیت های بسیار زیادی نشان داد و در مدت یک سال 4 مرتبه به عنوان کارمند نمونه این مجموعه انتخاب شد.

مانی در همان سال اول فعالیت در فروشگاه کی مارکت به عنوان دستیار معاون فروش انتخاب شد و بعدها به عنوان معاون فروش کالا های ورزشی منصوب شد.

ورود به صنعت و تجارت


لایف استایل مانی خوشبین
مانی خوشبین دارای یک شخصیت بلند پرواز بود و همیشه به دنبال پیشرفت و موفقیت در تمام زمینه‌ های مختلف زندگی شخصی و شغلی خود بود و به این دلیل متوجه این واقعیت شد که درآمد حاصل از مشاغل کارمندی پاسخگوی آرزوها و اهداف بلند پروازانه او نیست.

در زندگی نامه مانی خوشبین ذکر شده است که او کار خود را در این فروشگاه کنار گذاشت و به یک شرکت بازاریابی چند سطحی که کار فروش خانه به خانه بسته‌ های آجیل و شکلات بود پیوست و در آنجا مشغول به فعالیت شد. او در دو ماه اول که در این شرکت مشغول بود به عنوان پر درآمدترین بازاریاب شناخته شد و همین امر باعث شد تا بتواند از این راه به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کند.

راه‌اندازی کسب و کار


لایف استایل مانی خوشبین
طبق اطلاعات موجود، آقای خوشبین در یک روز که همراه با پدر و خانواده خود مشغول انجام فعالیت های خانوادگی خود بود به بررسی محاسبات اقتصادی و سود و زیان درباره آجیل‌ ها و شکلات‌ هایی پرداخت که به فروش آنها پرداخته بود و با یک حساب ساده و سریع به میزان سود خالص حاصل از آن موارد پی برد. به همین خاطر او در سن 18 سالگی در حالی که سال آخر دبیرستان خود را سپری می کرد، تصمیم گرفت تا یک کسب و کار موفق برای خود دست و پا کند و با خرید آجیل و خشکبار و بسته بندی آنها توانست اولین کسب و کار خود را ایجاد کند.

او برای این کار ابتدا یک دفتر کوچک اجاره کرد و موفق شد که با خرید جعبه‌ های آجیل و خشکبار و بسته بندی آنها با برند و نام شرکت خود به درآمد خوبی در این راه دست پیدا کند. او این محصولات خود را اغلب به موسسه‌ ها، خرده فروشی‌ ها و همچنین نمایشگاه‌ های خودرو می‌ فروخت. اما بعد از گذشت چند وقت به دلیل نداشتن لوازم و امکانات استاندارد و بهداشتی بسته بندی، هشداری از طریق دپارتمان سلامت آمریکا دریافت کرد و این امر باعث شد تا کار خود را کنار بگذارد.

مانی از اینکه کسب و کار خود را رها کرده بود دچار نا امیدی شده بود اما مدیر یکی از موسسه‌ ها و شعبه‌ هایی که از آجیل های مانی خوشبین می‌ خرید و مدل بازاریابی او را بسیار تحسین می کرد او را در موسسه خود به عنوان معاون یکی از بخش‌ ها استخدام کرد. او به مدت یک سال در این مکان مشغول به کار شد و از پس انداز درآمد خود برای دستیابی به اهدافش بهره برد. او به وضع موجود راضی نبود و به دنبال کسب بهترین درآمد و زندگی بهتر بود.

مانی پس از نزدیک به یک سال فعالیت در شعبه مذکور در سن بیست سالگی و در سال 1991 میلادی به پیشنهاد یکی از دوستان خانوادگی پدرش اقدام به خرید یک عدد پمپ بنزین سیار کرد تا بتواند از این طریق به درآمد قابل توجهی دست پیدا کند. به او گفته شده بود که می‌ تواند هر کدام از این پمپ بنزین‌ های سیار را 10 درصد زیر قیمت تهیه کند و از این طریق درآمد بسیار خوبی را به دست آورد و به این علت و با همین پیش فرض ها در آن دوران این فرصت را غنیمت شمرد و به سرمایه گذاری تمامی پس انداز و درآمد خود در این حرفه پرداخت و به عنوان یک دلال سیار شناخته شد.

اگر چه او پس از مدتی تمامی پس انداز خود را از دست داد زیرا شرکت وام دهنده کلاهبردار از آب درآمد و او با وضعیت بسیار بدی روبرو شد.

ورشکستگی مانی خوش بین


لایف استایل مانی خوشبین
مانی خوشبین در سال 1992 میلادی به عنوان یک فرد بدون شغل و پس انداز و ورشکسته شناخته می‌ شد. اما امید خود را برای دستیابی به اهداف خود از دست نداده بود و همیشه امیدوار به خلق زندگی رویایی بود. به این خاطر در همین سال جواز املاک و مستغلات گرفت و در یک شرکت خدمات مالی اقتصادی به عنوان کارمند صدور وام و مسئول اعتبارات مشغول به فعالیت شد. او بعد از شش ماه فعالیت و کار در این شرکت و کسب تجربیات ارزشمند توانست شرکت خصوصی خود را تاسیس کند و از این طریق توانست در املاک مصادره شده و توقیف شده سرمایه گذاری کند.

سرمایه گذاری در حوزه املاک


لایف استایل مانی خوشبین
او اولین سرمایه گذاری خود را در حوزه املاک با پس انداز خود انجام داد و توانست یک خانه کوچک را در گاردنای کالیفرنیا خریداری کند، سپس توانست با تلاش خود به بازسازی و تعمیر خانه بپردازد و آن را با قیمت بسیار بهتری به فروش برساند. مانی توانست بعد از گذشت چند سال به پس انداز خوب صد هزار دلار دست پیدا کند و در این زمان که هم سن و سال‌ های او مشغول تفریح و خرج کردن پول‌ های خود بودند به پس انداز تمامی درآمد های خود حاصل از فعالیت هایش می‌ پرداخت تا بتواند از این طریق به اهداف و خواسته‌ های خود در زندگی دست پیدا کند.

او بعد از موفقیت در زمینه سرمایه گذاری بر روی خانه های کوچک، به این فکر افتاد که بتواند بر روی آپارتمان‌ ها نیز به سرمایه گذاری بپردازد و از این طریق بتواند درآمد بیشتری به دست بیاورد. او مشغول چنین کاری شد و توانست روز به روز به درآمد خود به صورت تصاعدی بیافزاید. او در این کار بسیار موفق بود و توانست در شش ایالت آمریکا، شرکت‌های املاک و مستغلات ایجاد کند و توانست به یک شخص بسیار موفق تبدیل شود.

زندگی شخصی مانی خوشبین


لایف استایل مانی خوشبین
برای ارائه اطلاعات بیشتر راجع به زندگی نامه مانی خوشین باید گفت که او علاوه بر داشتن شرکت‌ های املاک خوشبین، در امور کاری دیگر نیز مشغول به فعالیت می‌ باشد.

مانی دارای یک خانه چند میلیون دلاری همراه با خانواده خود در آنجا مشغول به زندگی است. این خانه به سبک مدیترانه ای در 12 Fairway Point در نیوپورت کاست، کالیفرنیا واقع شده است که حدودا در یک هکتار زمین ساخته شده است.

خانه مانی خوشبین

خانه مانی خوشبین

خانه مانی خوشبین
این فرد موفق و ثروتمند دارای دو فرزند از همسر خود لیلا میلانی بازیگر و مدل معروف می باشد. لیلا میلانی به عنوان یک مدل اینستاگرامی مشغول فعالیت است و به لطف این شبکه اجتماعی محبوب، طرفداران بسیار زیادی زا از سر تا سر دنیا جذب کرده است.

این زوج برای اولین بار در سال 2009 ملاقات کردند. پس از شروع قرار ملاقات و گذراندن وقت با یکدیگر، در سال 2011 در یک مراسم عروسی صمیمی ازدواج کردند. آنها دو فرزند خود، انزو پاشا و یک دختر به نام پریسیلا خوشبین را به دنیا آوردند.

خانواده مانی خوشبین

خانواده مانی خوشبین خانواده مانی خوشبین

خانواده مانی خوشبین

خانواده مانی خوشبین

تالیفات آقای خوشبین


مانی خوشبین علاوه بر اینکه در زمینه های تجاری و اقتصادی مختلفی با سرمایه گذاری های دقیق و مناسب موفق به رسیدن به ثروت زیادی شده است، در زمینه نگارش کتاب نیز استعداد خود را به کار گرفته است و دستی هم بر قلم دارد.

کتابی با عنوان How to Build Your $100 Million Real Estate Portfolio from the Ground Up توسط مانی خوشبین به انتشار رسیده است که در زمینه سرمایه گذاری در بخش املاک نوشته شده است. کتاب های او در زمینه دیگری نیز وجود دارد که با نام Driven: The Never-Give-Up Roadmap to Massive Success منتشر شده است.

در پایان امیدواریم از مشاهده لایف استایل جذاب آقای مانی خوشبین لذت برده باشید.

این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[راه حل های هوشمند سازی ساختمان]
لوگوی مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان Boosted (0) مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

نظر شما در مورد لایف استایل مانی خوشبین


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ لایف استایل

لایف استایل یک میلیاردر

لایف استایل یک میلیاردر


سبک زندگی (به انگلیسی: Life Style)، می‌تواند به علایق، نظرات، رفتارها و جهت‌گیری رفتاری یک فرد، گروه یا فرهنگ اشاره کند. به معنای شیوهٔ زندگی خاص یک فرد، گروه، یا جامعه است. این اصطلاح نخستین بار توسط آلفرد آدلر روان‌شناس اتریشی...


لایف استایل دیگو مارادونا

لایف استایل دیگو مارادونا


دیگو آرماندو مارادونا (Diego Armando Maradona) فوتبالیست بازنشستهٔ آرژانتینی و مربی کنونی فوتبال است که بسیاری از بازیکنان، کارشناسان و فوتبال‌ دوستان او را برترین بازیکن تاریخ این رشتهٔ ورزشی می‌دانند. استعداد استثنایی و نیروی اراده اش موجب شد فوتبال جهان...


لایف استایل کارآفرین

لایف استایل کارآفرین


کارآفرینان فرصت‌ها را غنیمت می‌دانند. این سبک زندگی در مورد یادگیری چیزهایی است که باید بدانیم و انجام کارهایی است که دوست داریم تحقق یابد. می‌توانیم تبدیل به فردی شویم که همیشه آرزویش را داشتیم. تیزر شیوه زندگی یک کارآفرین را در...


زندگی لوکس در دبی

زندگی لوکس در دبی


به زندگی لوکس در دبی خوش آمدید. ساختمان های سر به فلک کشیده زیبا، خودروهای گرانقیمت، هتل های فوق لوکس دبی را در این تیزر یک جا مشاهده کنید....


لایف استایل لاکچری

لایف استایل لاکچری


لایف استایل لاکچری (به انگلیسی: Life Style)، می‌تواند به علایق، نظرات، رفتارها و جهت‌گیری رفتاری یک فرد، گروه یا فرهنگ اشاره کند و به معنای شیوهٔ زندگی خاص یک فرد، گروه، یا جامعه است. این اصطلاح نخستین بار توسط آلفرد آدلر...


لایف استایل زندگی یک میلیاردر

لایف استایل زندگی یک میلیاردر


این روزها کلمه لاکچری (Luxury) در همه جا دیده می شود. کلمه لاکچری یا لاکشری معادل فارسی واژه Luxury است که به معنای لوکس گرایی و تجمل گرایی می باشد. ریشه کلمه لاکچری از واژه لاتین Luxe به معنای تجملی و...


عمارت خیابان 11235

عمارت خیابان 11235


لایف استایل زندگی در این عمارت همه را شگفت زده می کند. این عمارت با شکوه طراحی شده توسط بیل هاریسون معمار سرشناس می باشد. از لحظه ورود یک ورودی قابل ملاحظه ای دراماتیک و درخشان در انتظار شما است. تیزر زیبا...


لایف استایل زندگی با مرسدس مایباخ S600

لایف استایل زندگی با مرسدس مایباخ S600


تجربه خیره کننده Mercedes-Maybach S600 در فیلمی که این ماشین دیدنی را نشان می دهد، به لایف استایل و به سبک زندگی مالک آن نگاه می کند. با موتور بیتوربو V-12، صندلی های استراحت و جداول تاشو و پایه های دستکاری...


لایف استایل کریستیانو رونالدو

لایف استایل کریستیانو رونالدو


کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند، او در سال ۲۰۰۹ با...


لایف استایل جوان کارآفرین

لایف استایل جوان کارآفرین


لایف استایل زندگی مجموعه‌ای از طرز تلقی‌ها، ارزش‌ها، شیوه‌های رفتار، حالت‌ها و سلیقه‌ها در هر چیزی را در برمی‌گیرد. موسیقی عامه، تلویزیون، و آگهی‌ها همگی تصورها و تصویرهایی بالقوه از سبک زندگی فراهم می‌کنند. سبک زندگی فرد، اجزای رفتار شخصی او...


مبل امیران
0

مبل امیران

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  لایف استایل   |  مانی خوشبین   |  خودروی لوکس

تاریخ ثبت ثبت: 1400/08/19
بازدید بازدید: 4691

مطالب مرتبط با اخبار سلبریتی ها

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز
0

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز

خانه های بازیگران ترک
0

خانه های بازیگران ترک

معروف ترین بازیگران زن دنیا
0

معروف ترین بازیگران زن دنیا

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد
0

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه
0

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020
0

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020
0

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020
0

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020

معروف ترین بازیگران زن ترکیه
0

معروف ترین بازیگران زن ترکیه

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد
0

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد
0

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا
0

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد
0

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک
0

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور
0

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور

زندگی خصوصی دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی دونالد ترامپ

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن
0

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن

لایف استایل کریستیانو رونالدو
1

لایف استایل کریستیانو رونالدو

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ

بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ
0

بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS