نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

1

اسپیکر های DIGITAL HABITS اوج هنر دیجیتال

آموزش پرایس اکشن در فارکس
اسپیکر

مقاله اسپیکر های DIGITAL HABITS اوج هنر دیجیتال با تصاویر با کیفیت


بهار 2005 پرواز اوزاکا به میلان، انزوریفینو بعد از 5 سال همکاری موفق با پاناسونیک ژاپن در راه برگشت به خانه است. جائی که هنوز پسران ایتالیائی طعم تورتلینی دست پخت مادر را لذت بخش ترین مزه دنیا می داند. انزوبا افکاری بزرگ که در درک دو دنیای متفاوت شکل گرفته یعنی ژاپن جائی که تکنولوژی و روش زندگی با فرهنگ جوری آمیخته که در طی سال ها حتی سنت ها شکل مفهومی خود را تغییر داده اند و ایتالیایی که هنوز خیلی ها آن را با خاطره مارچلو ماستریانی در کنار المان های طراح ایتالیائی یعنی موتور وسپا و اتومبیل فیات 500 در فیلم های فدریکو فلینی به یاد می آورند. درست چند ماه بعد انزو ریفینو به همراه دیگو روسی دوست میلانی و طراح صنعتی شرکت لوچه پلن، استودیوی طراحی HABITS ایتالیا را در میلان که امروز یکی از موفق ترین و نوآور ترین استودیوهای طراحی دنیاست تاسیس می کنند. این استودیوی طراحی در آغاز به سرعت توانست با طراحی های مفهومی خود برای برند های مطرح جهانی مانند: Luceplan, Panasonic, Bugatti, Eyeon Comelit, Armani در پایتخت طراحی دنیا مطرح شود. این پشتوانه موفقیت آمیز که فقط تا سال 2012 ، 14 جایزه طراحی و ساخت مانند: Red Dot Design، Design Plus، Luxury Living Award و ... را نصیب استودیوی HABITS کرده بود، برند DIGITAL HABITS به منظور معرفی نسلی نو در فن آوری های تعامل پذیر وارد بازار شد.

نسلی که ویژگی های بسیار خاصی داشت راحتی وسادگی در فرم، تعامل پذیری دوستانه، حضور در فضای خصوصی و نیمه خصوصی فرد، حذف اجزای زاید محصول و طراحی به طوری که به هیچ عنوان حالت تهاجمی نداشته و در عین حال به راحتی به زندگی روزمره فرد کیفیتی متفاوت اضافه کرده و آن را به بخشی لاینفک از زندگی شخصی و اجتماعی او تبدیل می کند. براساس این خصوصیات مفهومی Conceptual Characteristics بود که ایده طراحی اسپیکر هایی خاص و متفاوت با آنچه که در بازار وجود داشت شکل گرفت. شرح ساده تبدیل این ایده به محصول اینچنین است:

اسپیکر Osound:

در طراحی اسپیکر اوسند Osound از Digital Habits از شکل گل نیلوفر آبی الهام گرفته شده که حتی سیم برق آن به دنبال تکمیل ساقه گل در طرح کلی آن است. همچنین برای کنترل صدا (کم و زیاد و تعویض موسیقی و یا پازوپلی) حتی نیازی به وسیله ای واسطه ای (مانند ریموت یا موبایل) نیست، بلکه این اسپیکر حرکات دست شما را می شناسد و قابلیت تعامل (Interation) با شما را دارد. غوغای به پا شده این محصول با دریافت جوایز EXPO 2015 Product Award و Red Dot Design کامل تر شد و هم اکنون در لوکس ترین مکان ها و شوروم های اروپا مانند ARMANI Megastore, Excelsior, block60, parco della musica, Auditorium و ... نصب و عرضه می شود.

اسپیکر Osound

اسپیکر Osound

اسپیکر Osound

ایده ها و محصولات جدیدتر براساس مفهوم تعامل پذیری

* بلندگوهایی که کیفیت عالی و توان صدای مناسب داشته باشند.
* از نظر شکل ، دفرم شده اشکال کامل بوده و در عین حال قابلیت تغییر شکل را دشته باشد.
* عملکردی (Multi-Functional) داشته باشد یعنی بتواند موبال شارژ کنند، یک نور ملایم برای روشن کردن فضا تامین کنند، درگاه ورودی صدای آن با Bluetooth کار کند، طراحی سبک داشته باشد تا روی هر دیواری با هر ضخامت و جنسی نصب شود و البته با حرکات دست کنترل شود.

اسپیکر Open Mirror:

Digital Habits به زیبائی تمامی این ویژگی ها را در قالب یک اسپیکر – آینه استینلس استیل ارائه کرده است. Open Mirror شاهکاری هوشمند است که شما را ناخواسته با خود همراه می کند. بلندگوی Open Mirror جایزه Core 77 Design را کسب کرد و در سمینار جهانی TED  تحسین شد.

اسپیکر Open Mirror

اسپیکر Open Mirror

اسپیکر Open Mirror

اسپیکر P.A.C.O:

این بار نوبت خلق ایده ای متفاوت تر بود، نوآوری جسورانه ای در مواد ساخت و کیفیت صدا که می توانست به محصولی قوی و خود خواه از نظر فرم در طراحی تبدیل شود. برای تولید این محصول جدید بار دیگر مهندسان حرفه ای صدای Digital Habits محاسبات پیچییده ای را بر اساس ابعاد دقیق یک بلندگوی مناسب برای فضاهای معاشرتی در محیط خانه پیش بردند. صدا قوی تر (دارای بیس بالاتر) یعنی ارتعاشات بیشتر داشته، پس وزن این اسپیکر باید بیش از مدل های قبل Digital Habits باشد و این ها یعنی یک طراحی بی نظیر دیگر در حال شکل گیری است.

این ویژگی ها تیم طراحی ایتالیائی را به بهره بردن از مفهوم غیر انتزاعی از متریال پیش برد. اسپیکری تقریبا مکعبی با بدنه ای از جنس بتن برای ایجاد عمق در صدا که با برشی هنرمندانه از چوب روی قسمت فوقانی، صدائی شفاف را ایجاد می کند. حالا می توانید فقط با حرکات دست خود این مکعب بتنی خود خواه به اسم PACO را به پخش موسیقی دلخواه خود دعوت کنید.

اسپیکر P.A.C.O

PACO در مدتی کوتاه جایزه Design Plus را برد و هم اکنون به عنوان اسپیکر پیشنهاد شده از طرف سایت های به اشتراک گذاری موسیقی مثل Spotify معرفی شده است. در آینده نزدیک نیز منتظر محصولات شگفت انگیز دیگری از Dgital Habits باشید.

اسپیکر P.A.C.O

اسپیکر P.A.C.O

سایر محصولات Digital Habits را در زیر مشاهده کنید:

اسپیکر DRAGON:

اسپیکر Dragon

اسپیکر Dragon

اسپیکر CROMATICA:

اسپیکر CROMATICA

اسپیکر CROMATICA

اسپیکر CROMATICA

اسپیکر CROMATICA


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز

نظر شما در مورد اسپیکر های DIGITAL HABITS اوج هنر دیجیتال


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

خانه مانلی
1

خانه مانلی

گروه سترا
3

گروه سترا

محبوب کنید: 1   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  طراحی   |  ایتالیا

تاریخ ثبت ثبت: 1394/11/19
بازدید بازدید: 2598

مطالب مرتبط با لوازم خانگی

سیستم های صوتی تصویری حرفه ای بنگ اند الوفسن
0

سیستم های صوتی تصویری حرفه ای بنگ اند الوفسن

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS