نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

تلفن 26212994 - 26212779 - تلفن همراه 26212780

2

تلفن26212994 - 26212779 تلفن همراه26212780

هتل دیدار هتل دیدار هتل دیدار هتل دیدار

مجتمع چند منظوره و هتل 5 ستاره دیدار

شرکت توسعه عمران هم اندیشان دیدار


معرفی شرکت دیدار

شرکت توسعه و عمران هم اندیشان دیدار (سهامی خاص) به شماره ثبت 422517 در سال یکهزار و سیصد و نود و یک در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر صنعتی به ثبت رسیده است. این شرکت با هدف خدمت و فعالیت در زیر ساختهای اصلی شهری شروع به فعالیت نموده است، به طوری که سهامداران آن ترکیبی از شرکتها و افراد با تجربه در زمینه مدیریت و اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و دارای تجارب کافی در این خصوص می باشد. از جمله فعالیتهای شرکای این شرکت می توان به ساخت پروژه های بزرگ فرهنگی- ورزشی - تجاری - خدماتی - اقامتی (هتل) در شهر تهران و سایر شهرهای کشور عزیزمان ایران، همچنین ساخت هزاران واحد مسکونی متناسب با الگوی مصرفی جامعه در سطح کشور و احداث چندین ساختمان بلند مرتبه در مناطق مرغوب شهری اشاره کرد.

هدف تأسیس شرکت

این شرکت در حال حاضر اقدام به طراحی و شروع عملیات اجرایی پروژه دیدار با سطح و سطوحی بالغ بر 000، 150 متر مربع با کاربریهای ویژه از جمله هتل بین المللی 5 ستاره با ویژگیهای خاص، مرکز خرید و فضاهای خدماتی از جمله تأمین 1614 واحد پارکینگ در طبقات زیرزمین واقع در مرکز شهر تهران، بلوار آفریقا خیابان دیدار جنوبی روبروی ساختمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نموده است. این پروژه در زمینی به مساحت 12900 متر مربع ساخته خواهد شد و هتل آن دارای بیش از 300 اتاق و 56 واحد آپارتمان مجهز و امکانات تفریحی، تالار و رستورانهای منحصر به فرد در 26 طبقه ساخته خواهد شد این پروژه در طبقات همکف، 1- و 2- دارای کاربری تجاری و با دعوت از برندهای معتبر بین المللی به بهره برداری خواهد رسید.

ضرورت احداث پروژه

پروژه هتل دیدار در محدوده منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده است. وجود مراکز مهم و همچنین پروژه های دولتی بزرگ ساخته شده در حاشیه غربی اراضی عباس آباد و مراکز فرهنگی-تفریحی و مراجعین فراوان آن، نیاز مبرم این منطقه به هتل بین المللی و مجموعه تجاری و پارکینگ را ایجاب نموده است. با توجه به جمعیت منطقه 3 و سرانه های پیشنهادی جامع (ساماندهی)، سطوح اختصاص یافته به کاربریهای فرهنگی، اداری، درمانی، صنعتی، آموزش عالی و مسکونی بیشتر دیده شده و کاربریهای تجاری، جهانگردی و پذیرایی، اقامتی، آموزشی، ورزشی، فضای سبز و پارکینگ کمتر از سطوح مورد نیاز است، که با اجرای این پروژه بخشی از سرانه های مذکور تأمین می گردد.
این منطقه یکی از معدود مناطق مرکزی شهر تهران است که هر روز فعالیت خیل عظیمی از شهروندان را در زمینه اداری و تجاری در خود جای می دهد و جولانگاه گرایش به استقرار عناصر مهم اداری، خدماتی، آموزشی و بازرگانی شهر تهران می باشد. که این موضوع ضرورت ساخت یک هتل با برند معتبر و احداث امکانات مورد نیاز آن را در همچنین نقطه ای از شهر تهران توجیه پذیر و اقتصادی می نماید.

برنامه ریزی و طراحی

← برنامه ریزی و طراحی پروژه دیدار با مطالعه دقیق وضع موجود، پتانسیل و محدودیتهای ساخت در اراضی عباس آباد و دستورالعملهای مصوب شورایعالی اراضی در حال انجام می باشد.
← برنامه ریزی و طراحی پروژه با طرحهای توسعه و عمران شهری هماهنگ می باشد، و در جهت تقویت و تکمیل طرح از ایده ها و پیشنهادات شورای عالی معماری اراضی عباس آباد نهایت استفاده و بهره برداری خواهد شد.
← برنامه ریزی و طراحی پروژه جذابیت بالای فضایی و عملکردی شهری را فراهم خواهد کرد.
← برنامه ریزی و طراحی هماهنگ و منحصر به فرد آن در منطقه از بالاترین جذابیت ساخت و معماری و همچنین بهترین امکانات رفاهی، خدماتی و از تنوع گونه های مختلف گیاهی و درختی در فضای سبز آن دیده شده است و طرحهایی همچون آب نما، سنگ چینهای خاص معماری، فضای بازی مدرن بچه ها، نقاط تفریحی، تفرجی و گردشگری متناسب با منطقه از مستلزمات پروژه است که در قسمتهای مختلف دیده شده است.

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

هتل دیدار

مدیریت مدیریت: مهندس پور صفر
تلفن تلفن: 26212994 - 26212779
فکس فکس: 26216749
تلفن همراه تلفن همراه: 26212780
وب سایت وب سایت: www.didarcomplex.com
شبکه های اجتماعی شبکه های مجازی:
نشانی نشانی: 
به اشتراک بگذارید این آگهی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp  === 2

ارتباط با مدیریت مجتمع چند منظوره و هتل 5 ستاره دیدار


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
شهر:
متن پیام
صد ضربدر سه =    
   


تگ ها:   هتل   |  هتل 5 ستاره

تاریخ ثبت ثبت آگهی: 1394/03/07
به روز رسانی به روز رسانی: 1397/08/09
بازدید بازدید: 5089

مطالب و مقالات مرتبط

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS