نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

رونمایی از آیفون XS و XS Max

آموزش پرایس اکشن در فارکس
آیفون XS

مقاله رونمایی از آیفون XS و XS Max با تصاویر با کیفیت


سرانجام اپل از جدیدترین گوشی‌های هوشمند مورد انتظار خود، به یک سال انتشار بی‌وقفه و مداوم شایعات و گمانه‌زنی‌های گوناگون پایان داد. کوپرتینونشین‌ها جایگزین موبایل آیفون ۱۰ را در دو نسخه‌ با نام‌های آیفون XS و آیفون XS Max با نمایشگرهای ۵.۸ و ۶.۵ اینچی OLED در کنار پردازنده‌ی هفت نانومتری A12 معرفی کرد. رونمایی کردند که نسخه‌ی بزرگ تر ابعاد فیزیکی تقریبا یکسانی با آیفون ۸ پلاس ۵.۵ اینچی دارد.

نمایشگر فوق العاده OLED با اندازه ۶.۵ اینچ برای طرفداران سر سخت فبلت

پرچمداران جدید برند اپل همانند نسل گذشته از نمایشگر OLED با نام تجاری لوکس سوپر رتینا استفاده می‌کنند؛ اما پاسخ لمسی در آن‌ها به نرخ ۱۲۰ هرتز افزایش یافته است و گستره‌ی داینامیک نیز نسبت به گذشته افزایشی ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد. نمایشگر آیفون XS و ۱۰ XS Max از هر دو استاندارد دالبی‌ ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کنند. نمایشگر iPhone Xs رزولوشنی مشابه با نسل گذشته را ارائه می‌دهد؛ اما نسخه‌ی ۶.۵ اینچی ۱۲۴۲ × ۲۶۸۸ پیکسل را در بطن خود دارد. نمایشگر آیفون‌های ۲۰۱۸ را اسپیکرهای استریویی همراهی می‌کنند که طبق ادعای اپل، صدای فراگیرتر و ۵۰ درصد بلندتری را ارائه می‌دهند.

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS
ویژگی‌های جدید دوربین به لطف پردازنده A12 Bionic

آیفون XS و آیفون XS Max همانند نسل قبل از دوربینی دوگانه با ترکیب دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی که در پسِ لنز‌های واید و تله‌فوتو با دیافراگم f/1.8 و f/2.4 قرار گرفته‌اند؛ البته سنسور اصلی نسبت به گذشته ارتقاء یافته است. دوربین دوگانه‌ی آیفون آیفون XS و آیفون XS Max را فلش TrueTone بهبود یافته‌ای همراهی می‌کند که اکنون سیستم تشخیص لرزش نیز دارد. در نمای جلوی هر دو گوشی نیز۷ دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی آن‌ها با لنز f/2.2 قرار دارد.

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS
دریافت گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

آیفون XS و XS مکس ویژگی‌های زیادی دریافت کرده‌اند از جمله پشتیبانی از دو سیم کارت یا بلندگوهای استریو قوی‌تر و حتی یک آپشن ۵۱۲ گیگابایتی، اما ما فکر می‌کنیم یک ویژگی مهم که این دو گوشی را نسبت به iPhone X متمایز می‌کند، دریافت گواهی IP68 است. نسل قبلی از IP67 برخوردار بود که تا عمق یک متر و برای سی دقیقه می‌توانستید گوشی را وارد آب کنید اما حالا با استاندارد IP68 می‌توانید تا دو متر و سی دقیقه گوشی را در زیر آب نگه دارید.

به طور خلاصه این گوشی مقاومت بیشتری دربرابر آب دارد اما ما هنوز پیشنهاد می‌کنیم اگر iPhone XS و یا iPhone XS Max را با قیمت‌های گزاف آن‌ها خریداری کردید، ریسک نکنید و آن‌ها را زیر آب نبرید!

آیفون XS
طراحی فوق العاده آیفون XS و آیفون XS Max

همان طور که در بخش طراحی اشاره کردیم، آیفون‌های جدید شباهت زیادی به هم دارند و اپل سعی کرده تفاوت ظاهری کم‌تری را میان این سه مدل ایجاد کند. این شباهت ظاهری در بخش رو به رویی گوشی‌ها هم دیده شده و از نمایشگر با بریدگی در بخش بالایی برای آن ها استفاده شده است. آیفون XS که کوچکترین عضو محصولات جدید اپل است، با صفحه نمایش 5.8 اینچی در این قسمت حضور دارد و مانند نسل قبل، از پنل امولد استفاده می‌کند. آیفون XS Max مانند آیفون XS معمولی به نمایشگر امولد اما با اندازه بزرگتر مجهز شده است.

میان این دو هندست، آیفون XR با نمایشگر 6.1 اینچی قرار گرفته که یکی از اصلی‌ترین تفاوتش با دو مدل دیگر، به نوع پنل استفاده شده در آن مربوط می‌شود. اپل برای اینکه مدل ارزان‌‌تری از آیفون XS را به کاربر ارایه کند، مانند آیفون 8 و 8 پلاس از پنل LCD را برای صفحه نمایش مدل XR استفاده کرده است. با مقایسه آیفون XS و آیفون XS Max و آیفون XR در بخش نمایشگر، متوجه تفاوت در تفکیک پیکسلی هر سه مدل خواهید شد. اپل از رزولوشن‌های مختلفی در نمایشگر این سه گوشی استفاده کرده است.

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS
سخت افزار و نرم افزار

سخت افزار یکی از بخش هایی است که در هر سه مدل با مشخصات یکسان استفاده شده است. اپل از چیپست Apple A12 Bionic در آیفون‌های جدیدش استفاده کرده و قدرت بالایی را به کاربران ارایه می‌کند.همان طور که انتظارش را داشتیم، آیفون XR رم کمتری نسبت به دو مدل دیگر دارد و مانند آیفون X، به یک مدل 3 گیگابایتی مجهز شده است. آیفون XS و آیفون XS Max در این زمینه بهتر ظاهر شده‌اند و اپل 4 گیگابایت رم را برای این دو مدل در نظر گرفته است. آیفون‌های جدید در سه نسخه با حافظه‌های داخلی 64، 256 و 512 گیگابایت وارد بازار می‌شوند.

متاسفانه همچنان خبری از درگاه کارت حافظه در این آیفون‌های جدید نیست. در آیفون‌های جدید شاهد iOS 12 هستیم و قابلیت‌های نرم افزاری جدیدی توسط این نسخه از سیستم عامل iOS به کاربران ارایه می‌شود. به طور کل در مقایسه آیفون XS و آیفون XS Max و آیفون XR متوجه تفاوت‌ خاصی از نظر سخت افزار و نرم افزار بین این پرچمداران جدید نخواهید شد. در این بخش تنها رم آیفون XR نسبت به باقی مدل‌ها تفاوت دارد.

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS
صدا و ویژگی‌های دیگر

در این بخش از مقایسه آیفون XS و آیفون XS Max و آیفون XR به صدا و ویژگی‌های خاصی که مجهز شده‌اند، می‌پردازیم. اپل برای هر سه پرچمدار جدیدش از اسپیکر استریو استفاده کرده است. صدای تولید شده توسط اسپیکر آیفون‌های جدید نسبت به نسل گذشته کیفیت بالاتری داشته و با بهبود همراه شده است. آیفون‌های جدید از نظر ویژگی‌های کاربردی مختلف کاملا مشابه هم هستند و تفاوت خاصی از این نظر در آن‌ها مشاهده نمی‌شود. ویژگی‌هایی چون قابلیت لمس سه بعدی، فیس آیدی و NFC در هر سه محصول یافت می‌شود.

همچنین اپل در این مدل‌ها هوش مصنوعی خودش را بهبود داده و قابلیت‌های متنوعی را از این طریق در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آیفون XS و آیفون XS Max گواهی IP68 را به دست آورده‌اند. این در حالی است که اپل برای آیفون XR مانند نسل قبل، گواهی IP67 را در نظر گرفته است.

آیفون XS
iPhone XS تنها در سه رنگ عرضه می‌شود

پس از مشاهده رنگ‌هایی که iPhone XR در آن عرضه می‌شود، شاید بیشترین شکایت نسبت به آیفون XS و آیفون XS مکس نیز همین باشد که چرا تنها در سه رنگ عرضه می‌شود. رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی، رنگ‌های این گوشی هستند که خیلی رسمی به نظر می‌رسند و جذابیت کمتری نسبت به iPhone XR دارند. اپل همیشه رنگ‌های جذاب و شاد را برای محصولاتی کنار گذاشته که قیمت کمتری دارند و فروش بیشتری خواهند داشت. اگر یادتان باشد این قضیه در آیفون ۵C و همینطور آیپاد‌های اپل هم صدق می‌کرد. در نهایت هرچقدر هم اپل گوشی گران قیمتی تولید کند، به این معنی نیست که این گوشی بدون نقص و عالی خواهد بود

آیفون XS

آیفون XS
پرچمدار اپل امسال گران‌تر هم شده است

وقتی اپل سال گذشته iPhone X را معرفی کرد، اولین باری بود که این شرکت قیمت گوشی‌های خود را تا هزار دلار و بیشتر بالا برده بود. قیمت پایه این گوشی ۹۹۹ دلار بود و با مالیات و هزینه‌های دیگر تا ۱۱۰۰ دلار و یا اگر حافظه داخلی بیشتر می‌خواستید تا ۱۲۵۰ دلار هم بالا می‌رفت. iPhone XS و iPhone XS Max اما این وضعیت را بدتر هم کرده‌اند. آیفون XS همچنان قیمت پایه ۹۹۹ دلاری دارد اما برای مدل ۶۴ گیگابایتی و اگر مدل بعدی که ۲۵۶ گیگابایتی است را بخواهید، باید ۱۱۵۰ دلار بدون احتساب مالیات پرداخت کنید. مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز ۱۳۵۰ دلار خواهد بود.

اما گوشی بزرگ‌تر یعنی XS Max از ۱۰۹۹ دلار شروع شده و اگر مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن را بخواهید، تا ۱۴۴۹ دلار بدون احتساب مالیات بالا می‌رود که خیلی خیلی رقم زیادی برای یک گوشی است. درواقع این مدل حتی از مدل پایه مک بوک هم گران‌تر است و راستش را بخواهید، ما هیچ توجیهی برای پرداخت چنین مبلغی پیدا نمی‌کنیم!

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS

آیفون XS


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون

نظر شما در مورد رونمایی از آیفون XS و XS Max


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

مبلمان کلاسیک زیتون
1

مبلمان کلاسیک زیتون

مبل امیران
0

مبل امیران

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  اپل

تاریخ ثبت ثبت: 1397/06/24
بازدید بازدید: 2300

مطالب مرتبط با موبایل

مشخصات گوشی آیفون 14 اپل
0

مشخصات گوشی آیفون 14 اپل

بررسی سامسونگ گلکسی S22
0

بررسی سامسونگ گلکسی S22

مشخصات گوشی آیفون 13 اپل
0

مشخصات گوشی آیفون 13 اپل

آیفون 12 اپل رسما رونمایی شد
0

آیفون 12 اپل رسما رونمایی شد

رونمایی سامسونگ از گلکسی S20
0

رونمایی سامسونگ از گلکسی S20

معرفی گوشی Mi MIX Alpha شیائومی
0

معرفی گوشی Mi MIX Alpha شیائومی

آیفون 11 اپل معرفی شد
0

آیفون 11 اپل معرفی شد

معرفی سامسونگ گلکسی S10
0

معرفی سامسونگ گلکسی S10

رونمایی از گلکسی فولد سامسونگ
0

رونمایی از گلکسی فولد سامسونگ

5موبایل گران قیمت و لوکس در دنیا
0

5موبایل گران قیمت و لوکس در دنیا

گوشی هوشمند سولارین
0

گوشی هوشمند سولارین

گوشی هوشمند لوکس گرسو
0

گوشی هوشمند لوکس گرسو

آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو
1

آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو

گوشی لوکس موتورولا آورا
0

گوشی لوکس موتورولا آورا

موبایل کاترپیلار مقاوم در مقابل ضربه
0

موبایل کاترپیلار مقاوم در مقابل ضربه

9 درس بدرد بخور از مدیر عامل آمازون جف بزوس
0

9 درس بدرد بخور از مدیر عامل آمازون جف بزوس

گوشی موبایل تونینو لامبورگینی آنتارس 4.250 دلار
0

گوشی موبایل تونینو لامبورگینی آنتارس 4.250 دلار

اولین گوشی موبایل ورتو با همکاری بنتلی
1

اولین گوشی موبایل ورتو با همکاری بنتلی

5 دلیل قانع کننده برای خرید گوشی‌ هوشمند اچ تی سی 10
0

5 دلیل قانع کننده برای خرید گوشی‌ هوشمند اچ تی سی 10

تولید گوشی‌ بلک‌ بری پریو اندرویدی
0

تولید گوشی‌ بلک‌ بری پریو اندرویدی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS