نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

آیفون 12 اپل رسما رونمایی شد

آیفون 12

مقاله آیفون 12 اپل رسما رونمایی شد با تصاویر و تیزر


یکی از محبوب ترین برندهای گوشی هوشمند جهان که ما ایرانی ها نیز به محصولات آن بسیار علاقه مندیم، کمپانی اپل می باشد که آخرین گوشی هوشمند خود را معرفی کرده است. در رویداد Hi, Speed، کمپانی اپل از آیفون های جدید 12 (iPhone 12) خود رونمایی کرد. آیفون 12 در 4 مدل: آیفون 12 (با صفحه نمایش 6.1 اینچ)، آیفون 12 پرو (باز 6.1 اینچ)، پرومکس (بزرگترین عضو در خانواده با صفحه نمایش 6.7 اینچ) و مینی (کوچکترین عضو با 5.4 صفحه نمایش) با طراحی جدید و مدرن تر، چیپست قدرتمندتر از نسل های قبل، صفحه نمایش OLED و مودم 5G معرفی شده و به زودی (اواخرهای آبان 99) به بازار خواهد آمد.

آیفون 12 اپل
آیفون 12 بزرگ تر از آیفون 12 مینی و هم اندازه آیفون 12 پرو بوده و کوچک تر از پرو مکس است و از آنجا که گوشی های 6.1 اینچ اپل طی سال های گذشته آمار فروش بسیار خوبی ثبت کرده اند پیش بینی می شود آیفون 12 فروش بهتری داشته باشد.

آیفون 12 اپل
گوشی های اپل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. چرا که همواره جدیدترین فناوری های موبایل را می توان در آنها یافت و همراه با رقیب سرسخت خود، سامسونگ، پرچمداران جدی فناوری های جدید موبایل می باشند. کمپانی اپل پس از سال ها فعالیت پرقدرت در حوزه فناوری، امروزه گوشی هایش سهم بزرگی از فروش کل گوشی های هوشمند در سراسر جهان را به خود اختصاص می دهند و همواره پس از برگزاری مراسم رونمایی محصولات جدید اپل، دوست داران موبایل و حتی کسانی که طرفدار اپل نیستند نیز منتظر دیدن حرف های جدید محصول اپل می باشند.

از مهمترین نکات طراحی ظاهر این سری، دست برداشتن اپل از طراحی آیفون X بوده و لبه های آیفون های جدید تیزتر شده (مشابه آیفون 4 قدیمی) و به آیپد پرو 2020 شبیه تر شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

آیفون 12 اپل
با لاگین برندز همراه باشید و معرفی جامع آیفون 12 را مشاهده کنید...

آیفون 12

آیفون 12 اپل

آیفون 12 اپل
به گفته اپل جدیدترین گوشی این کمپانی نسبت به نسل قبلی (آیفون ۱۱) حدود 11 درصد باریک تر، ۱۵ درصد کوچکتر و ۱۶ درصد سبک تر شده است که این یک پیشرقفت بزرگ به حساب می آید چرا که سبک تر بودن و باریک تر بودن گوشی های موبایل، همواره آرزوی علاقه مندان تکنولوژی های جدید می باشد. آیفون 12 دارای نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل بوده و برخلاف مدل 11 و گوشی های آیفون قبلی که پنل LCD داشت، پنلی با کیفیت بیشتر (پنل OLED از نوع سوپر رتینا XDR) که روشنایی ۱۲۰۰ نیت و تراکم پیکسل ۴۶۰ را دارد می باشد که برترین پنل در میان تمامی محصولات آیفون تا کنون می باشد.

اپل در همکاری با کورنینگ (شرکت سازنده شیشه های محافظ سری گوریلا گلس) موفق به تولید نوعی شیشه بسیار قدرتمند با نام سرامیک شیلد (Ceramic Shield) شده است. سرامیک شیلد از آیفون 12 اپل در برابر انواع ضربات و تا حدود زیادی سقوط از ارتفاع محافظت می کند که خبر بسیار خوبی است برای همه علاقه مندان به گوشی های آیفون. همچنین پشتیبانی از دالبی ویژن، HDR 10 و استاندارد HLG از دیگر قابلیت های نمایشگرمی باشد.

آیفون 12 با لبه تخت عرضه شده است. اپل از سال ها پیش (از زمان عرضه آیفون 6 تا آیفون 11) گوشی های خود را با لبه خمیده به بازار عرضه می کرد. نسل جدید آیپد پرو در سال 2018 نیز با لبه کلاسیک تخت عرضه شد و نشان داد اپل مجددا به طراحی قدیمی با لبه تخت علاقه مند شده است. جالب اینجاست که نسل جدید آیپد ایر نیز لبه تخت دارد.

آیفون 12 اپل
یکی از مهم ترین قابلیت های جدید آیفون 12، پشتیبانی از شبکه 5G است و به کمک قابلیتی به نام Smart Data Mode توانایی سوییچ کردن خودکار بین شبکه های 5G و 4G را دارد. به گفته اپل مودم 5G آیفون 12 در بهترین شرایط سرعت دانلود 4 گیگابیت بر ثانیه (500 مگابایت بر ثانیه) را دارد.

آیفون 12 به یکی از قوی ترین چیپست های موبایل یعنی چیپست 5 نانومتری A14 بایونیک مجهز شده است. این چیپست پرقدرت در آیپد ایر 4 نیز حضور خواهد داشت.

آیفون 12 به صورت بیسیم قابل شارژ است که با استفاده از آهنربا به لوازم جانبی سازگار اتصال پیدا می کند. قاب ها، شارژها و دیگر لوازم جانبی را می توان به موبایل جدید اپل متصل کرد. اپل از شارژر دوگانه جدیدی برای آیفون 12 و اپل واچ جدید رونمایی کرده است که از فناوری مگ سیف (MagSafe) استفاده می کنند.

آیفون 12 به دوربین دوگانه مجهز شده و برخلاف دو نسخه بزرگتر خود، از سنسور LiDAR بی بهره است و شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.6 و میدان دید 120 درجه برخوردار است. اپل می گوید عملکرد دوربین در نور کم بهتر شده و جزئیات تصاویر و محدوده دینامیک نیز بهبود یافته است.

آیفون 12 اپل
فیس آیدی این نسخه نیز بهبود پیدا کرده و با استفاده از فناوری پیشرفته الگوریتم Dynamic Zoning چهره کاربر را سریع تر تشخیص داده و قفل گوشی را با دقت بیشتری باز می کند.

اما خبر عجیب اینکه طبق شایعات هفته های اخیر، آداپتور شارژ و هدفون از جعبه آیفون 12 حذف شده که البته رقبای آسیایی آن یعنی سامسونگ و شیائومی به خاطر این اقدام، اپل را مسخره کرده اند. البته اپل ادعا کرده این اقدام در راستای اهداف زیست محیطی می باشد.

آیفون 12 در رنگ های مشکی، سفید، قرمز (Product RED)، سبز روشن و آبی به زودی با حداقل قیمت ۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو اپل

آیفون 12 پرو اپل
طراحی نسل 12 گوشی های هوشمند اپل در مقایسه با برخی نسل ها تغییرات کمی را تجربه کرده که برای مثال می توان به لبه های تخت مشابه با آیفون نسخه 4 اشاره کرد که این بیشترین تغییر ظاهری آن است. بریدگی نمایشگر به نسبت نسخه های قبل تغییر چندانی نداشته و همچنین در پشت دستگاه ماژول مربعی شکل دوربین اصلی را همچنان مشابه نسخه 11 می بینیم. (اگر چه انتظار می رفت تعداد دایره دوربین 4 عدد باشد) اپل برای این نسل گوشی های جدید خود به جای فریم آلومینیومی، از فریم با جنس فولاد ضد زنگ استفاده کرده است.

همانطور که گفتیم، این گوشی جدید اپل صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED از نوع Super Retina XDR دارد و با فناوری Ceramic Shield که با همکاری کورنینگ توسعه پیدا کرده، مقاومت بالایی در برابر خط و خش و سقوط از خود نشان می دهد. رزولوشن این نمایشگر برابر 2532 در 1170 پیکسل است و حداکثر روشنایی آن به 1200 نیت می رسد.

پشتیبانی از شبکه 5G نیز در برخی بازارها این امکان را به کاربران می دهد که علاوه بر فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز، به موج میلی متری نیز دسترسی داشته باشند (برای نمونه در ایالات متحده آمریکا).

شبکه جدید 5 G آیفون 12 سرعت بسیار بالاتری در مقایسه با شبکه 4G دارد و تاخیر در عملکرد به مراتب کمتری دارد. این دستگاه نیز مانند سایر گوشی های این سری از قابلیت Smart Data Mode برای سوییچ خودکار میان شبکه های 4G و 5G بهره می‌برد.

یکی از پیشرفت های مهم آن نسبت به نسل قبلی علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G، استفاده از چیپست A14 Bionic محسوب می شود. این پردازنده 5 نانومتری که در آیپد ایر 4 نیز مورد استفاده قرار گرفته، قدرت بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و عملکرد بهتری نسبت به رقبای اندرویدی فعلی خود دارد. این چیپست از 6 هسته پردازشی و GPU با 4 هسته بهره می برد.

دوربین اصلی سه گانه (از نظر ظاهری مشابه آیفون 11) به همراه اسکنر LiDAR که در آیپد پرو 2020 نیز حضور دارد، که 12 مگاپیکسل می باشد، و به Ultra wide و Telephoto مجهز شده و قابلیت زوم اپتیکال 4 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. (لنز تله فوتو (Telephoto) نوع خاصی لنز با قابلیت فوکوس در فاصله های دور است. هرچه عدد فاصله کانونی لنز بزرگ تر باشد زاویه دید لنز تنگ تر است و به عبارتی لنز به سمت تله سوق می یابد.) این گوشی هوشمند مانند نسخه پرو مکس به دوربین سلفی (دوربین جلو) 12 مگاپیکسلی مجهز می باشند.

آیفون 12 اپل
گوشی های آیفون 12 سری پرو از یک قابلیت جدید به نام Apple ProRAW برخوردار خواهند شد که در آینده در اختیار کاربران این گوشی های هوشمند قرار می گیرد. این ویژگی از قابلیت هایی مانند دیپ فیوژن (Deep Fusion) و HDR هوشمند به همراه انعطاف پذیری تصاویر RAW بهره می برد.

قابلیت دیپ فیوژن که همراه با گوشی های آیفون 11 معرفی شد، در نسخه بتا iOS 13.2 دردسترس برخی افراد قرار گرفته است. این قابلیت قبل از زدن دکمه شاتر، با چهار فریم و بعد از زدن آن و درنهایت، با یک فریم دیگر با نوردهی طولانی عکس برداری می کند. موتور عصبی هشت هسته ای بهترین فریم ها را انتخاب و عکس HDR باکیفیتی ایجاد می کند. تصاویر به دست آمده بسیار دقیق تر و واضح تر و طبیعی تر به نظر می رسند.

همانطور که در مقدمه این مطلب در بالا نیز ذکر شد، عملکرد فیس آیدی در آیفون 12 پرو مکس نیز بسیار مطلوب شده و علاوه بر دقت بالاتر، سرعت بیشتری در شناسایی چهره دارد.

اپل برای آیفون 12 پرو یک باتری 2775 میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته است. این گوشی نیز مانند دو نسخه دیگر بدون آداپتور و هدفون در جعبه خود به بازار عرضه می شود و مانند سایر اعضای سری 12 از شارژر وایرلس جدید MegaSafe سازنده خود پشتیبانی می کند.

آیفون 12 پرو در نسخه پایه از 128 گیگابایت بهره می برد و با قیمت 999 دلار به فروش می رسد، ضمنا می توان آن را در مدل های مجهز به 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز سفارش دارد.

آیفون 12 پرو در رنگ های طلایی، نقره ای، گرافیتی و آبی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

آیفون 12 پرو مکس

آیفون 12 پرو مکس اپل

آیفون 12 پرو مکس اپل
این گوشی از نظر اندازه ظاهری از مدل های دیگر کمی بزرگتر بوده و به صفحه نمایش 6.7 اینچی مجهز می باشد و به علت استفاده از نمایشگر بزرگتر، ظرفیت باتری آن نیز افزایش پیدا کرده و باتری 3687 میلی آمپر ساعتی در آن قرار داده شده است. رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه برابر 2778 در 1284 پیکسل بوده و حداکثر روشنایی برابر 1200 نیت می باشد.

آیفون 12 پرو مکس نیز مانند سایر گوشی های سری جدید به چیپست A14 Bionic مجهز شده و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند. روی پنل این گوشی هوشمند نیز دوربین اصلی سه گانه به همراه اسکنر LiDAR قرار گرفته است که ویژگی های این دوربین قدرتمند را در بالا برشمردیم.

این نسخه از آیفون از سنسور واید بزرگی بهره می برد که با دریچه دیافراگم f/1.6، عملکرد به مراتب بهتری در شرایط نوری ضعیف دارد (تا 87 درصد) و مانند سایر اعضای این خانواده آیفون دارای قابلیت های دیپ فیوژن به همراه Smart HDR 3 و حالت شب بهبود یافته است. تمام دوربین‌های این گوشی هوشمند و برادر کوچکترش شامل دوربین سلفی و دوربین‌های زوم از حالت شب پشتیبانی می‌کنند. سیستم لرزشگیر اپتیکال آن در مقایسه با گذشته عملکرد بهتری دارد.

گوشی های سری آیفون 12 ویدیوهای HDR ضبط می کنند و از ضبط مستقیم درون دالبی ویژن HDR نیز پشتیبانی می کنند.

آیفون 12 پرومکس در نسخه پایه با 128 گیگابایت حافظه داخلی 1099 دلار قیمت دارد و در نسخه های 256 و 512 گیگابایتی قاعدتا گران تر هستند. رنگ های بدنه آیفون 12 پرو مکس شامل: طلایی، نقره ای، گرافیتی و آبی می باشند.

آیفون 12 مینی

آیفون 12 مینی اپل
آخرین و کوچکترین عضو نسخه جدید آیفون، آیفون 12 مینی است و مشخصات سخت افزاری آن شباهت بسیاری با آیفون 12 دارد، جالب است بدانید آیفون 12 مینی تاکنون سبک ترین و باریک ترین گوشی 5G جهان می باشد.

تاچ آیدی در این گوشی حذف شده و فیس آیدی جایگزین شده است، و این امرموجب کاهش چشمگیر حاشیه های اطراف نمایشگر شده است.

تاکنون از مهمترین ویژگی آن یعنی ابعاد نمایشگر سخنی به میان نیاورده ایم و صرفا به کوچک بودن آن اشاره نموده ایم. این گوشی هوشمند نمایشگر 5.4 اینچی OLED از نوع سوپر رتینا XDR با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، روشنایی 625 نیت دارد.

آیفون 12 مینی بر خلاف برادران بزرگتر خود، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت با گشودگی دهانه لنز f/1.6 دارد. دوربین جلو (سلفی) این گوشی 12.9 مگاپیکسلی است. این نسخه در سه ظرفیت حافظه 64، 128 و 256 گیگابایت و رم 4 گیگاباتی به بازار عرضه خواهد شد.

چیپست A14 بایونیک را دارد و در کنار بهره مندی از باتری لییتیوم یونی با ظرفیت 2227 میلی آمپر ساعتی است. آیفون 12 مینی دارای بدنه آلومینیومی و با استاندارد IP68 است و در مقابل نفوذ آب و گردوغبار نیز مقاوم است.

نمایشگر آیفون 12 مینی نیز از مقاومت بالایی برخودار است. به گونه ای که اپل ادعا کرده 4 برابر در مقابل سقوط و ضربه مقاوم تر شده است و همانگونه که گفتیم، اپل گوشی های هوشمند جدید خود را با نمایشگر سرامیک شیلد معرفی کرده که به افزایش مقاومت آن کمک بسیاری می کند.

آیفون 12 اپل
آیفون 12 مینی مجهز به حسگر مجاورت، حسگر نور محیط، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ و فشارسنج است و مانند سایر اعضای این خانواده، نخستین گوشی های هوشمند اپل می باشد که از شبکه 5G پشتیبانی می کند. آز آنجا که پوشش 5G هنوز در کشورهای بسیاری به صورت محدود ارائه شده، قابلیت جدید Smart Data Mode امکان سوییچ خودکار میان شبکه 5G و 4G را فراهم می کند.

ارزانترین مدل (مدل پایه) با قیمت 699 دلار و در رنگ های جذاب مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز به علاقه مندان عرضه می شود. عاشقان محصولات اپل از روز جمعه 6  نوامبر 2020 (16 آبان 1399) می توانند آیفون 12 مینی را سفارش داده و از جمعه 13 نوامبر (23 آبان) نیز این گوشی هوشمند رسما به بازار عرضه خواهد شد.

تیزرهای رسمی آیفون 12 را مشاهده کنید:








این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

نظر شما در مورد آیفون 12 اپل رسما رونمایی شد


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ اپل

ثبت رکوردی تازه برای کمپانی اپل

ثبت رکوردی تازه برای کمپانی اپل


شرکت اپل یک کمپانی چند ملیتی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی و نرم افزار های رایانه ای فعالیت می کند و توسط نابغه دنیای رایانه یعنی استیو جابز تاسیس شد. اپل به دلیل تولید سخت افزار های...


معرفی مبلمان ایتالیایی کاپلینی

معرفی مبلمان ایتالیایی کاپلینی


کمپانی صنایع دستی کاپلینی در سال 1946 آغاز به کار کرد و با تولید صندلی، مبلمان و فرش فعالیت خود را ادامه داد، با وجود گذشت سال ها پیشرفت و تولید مجموعه های مختلف، هنوز هم سادگی در طراحی محصولات این...


رونمایی از آیفون XS و XS Max

رونمایی از آیفون XS و XS Max


سرانجام اپل از جدیدترین گوشی‌های هوشمند مورد انتظار خود، به یک سال انتشار بی‌وقفه و مداوم شایعات و گمانه‌زنی‌های گوناگون پایان داد. کوپرتینونشین‌ها جایگزین موبایل آیفون ۱۰ را در دو نسخه‌ با نام‌های آیفون XS و آیفون XS Max با نمایشگرهای...


اپل واچ

اپل واچ


اپل واچ (به انگلیسی: Apple Watch) یا ساعت اپل یک ساعت هوشمند است که شرکت اپل آن را در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ (۱۸ شهریور ۱۳۹۳) همراه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد. اپل در این ساعت به...


مشخصات گوشی آیفون 13 اپل

مشخصات گوشی آیفون 13 اپل


ورود تکنولوژی های پیشرفته به زندگی انسان ها اخیرا سرعت بالاتری از گذشته پیدا کرده است. تکنولوژی های عرضه شده توسط شرکت های بزرگ تولید کننده که سازنده این محصولات پرطرفدار هستند، هر ساله تغییرات مثبتی در محصولات خود ایجاد می...


آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو

آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو


از اواخر سال 2014، اپل بازخورد خوبی از عرضه آیفون‌های بزرگ 6 پلاس و 6 اس پلاس توسط دوست‌داران فبلت‌ها دریافت کرده و قطعاً امسال هم می‌خواهد خط تولید پهن‌پیکرهای خود را باز نگه دارد. اپل امسال نه تنها می‌خواهد آیفون 7...


آیفون 11 اپل معرفی شد

آیفون 11 اپل معرفی شد


آیفون ۱۱ یکی از خانواده‌ی گوشی‌های آیفون می باشد که برای نمایش محتوای بصری از نمایشگر ۶.۱ اینچ لیکوئید رتینا با پنل LCD بهره می‌گیرد که از این جهت به‌نوعی مدل جدید گوشی آیفون XR محسوب می شود که در قسمت...


ساختمان کوپرتینو اپل

ساختمان کوپرتینو اپل


مدتی پیش بود که خبر ساخت یک ساختمان مرکزی جدید در کوپرتینو توسط اپل منتشر شد. Apple Campus 2 قرار است با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد دلار تا پایان سال ۲۰۱۶ آماده افتتاح گردد.  این ساختمان که فعلاً نام مستعار «سفینه...


مجموعه ساعت‌های اپل و هرمس

مجموعه ساعت‌های اپل و هرمس


در ماه سپتامبر، کمپانی اپل با همکاری برند فشن هرمس مجموعه‌ای بسیار زیبایی از ساعت‌های هوشمند اپل را با بدنه‌ای از فولاد ضدزنگ و بندهای چرمی با طرح خاص و متمایز هرمسی تولید کرده که Apple Watch Hermès نام دارند. علی‌رغم...


«اپل» بزرگترین عرضه کننده تبلت

«اپل» بزرگترین عرضه کننده تبلت


با وجود کاهش فروش جهانی تبلت ها به میزان 8/24 درصد، «اپل» موفق شد تا در جریان سه ماهه چهارم سال 2015 میلادی جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین عرضه کننده تبلت به بازار حفظ کند. بر اساس آخرین گزارش...


شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

صدر استون
0

صدر استون

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  آیفون   |  گوشی هوشمند

تاریخ ثبت ثبت: 1399/07/23
بازدید بازدید: 2700

مطالب مرتبط با موبایل

مشخصات گوشی آیفون 14 اپل
0

مشخصات گوشی آیفون 14 اپل

بررسی سامسونگ گلکسی S22
0

بررسی سامسونگ گلکسی S22

مشخصات گوشی آیفون 13 اپل
0

مشخصات گوشی آیفون 13 اپل

رونمایی سامسونگ از گلکسی S20
0

رونمایی سامسونگ از گلکسی S20

معرفی گوشی Mi MIX Alpha شیائومی
0

معرفی گوشی Mi MIX Alpha شیائومی

آیفون 11 اپل معرفی شد
0

آیفون 11 اپل معرفی شد

معرفی سامسونگ گلکسی S10
0

معرفی سامسونگ گلکسی S10

رونمایی از گلکسی فولد سامسونگ
0

رونمایی از گلکسی فولد سامسونگ

رونمایی از آیفون XS و XS Max
0

رونمایی از آیفون XS و XS Max

5موبایل گران قیمت و لوکس در دنیا
0

5موبایل گران قیمت و لوکس در دنیا

گوشی هوشمند سولارین
0

گوشی هوشمند سولارین

گوشی هوشمند لوکس گرسو
0

گوشی هوشمند لوکس گرسو

آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو
1

آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو

گوشی لوکس موتورولا آورا
0

گوشی لوکس موتورولا آورا

موبایل کاترپیلار مقاوم در مقابل ضربه
0

موبایل کاترپیلار مقاوم در مقابل ضربه

9 درس بدرد بخور از مدیر عامل آمازون جف بزوس
0

9 درس بدرد بخور از مدیر عامل آمازون جف بزوس

گوشی موبایل تونینو لامبورگینی آنتارس 4.250 دلار
0

گوشی موبایل تونینو لامبورگینی آنتارس 4.250 دلار

اولین گوشی موبایل ورتو با همکاری بنتلی
1

اولین گوشی موبایل ورتو با همکاری بنتلی

5 دلیل قانع کننده برای خرید گوشی‌ هوشمند اچ تی سی 10
0

5 دلیل قانع کننده برای خرید گوشی‌ هوشمند اچ تی سی 10

تولید گوشی‌ بلک‌ بری پریو اندرویدی
0

تولید گوشی‌ بلک‌ بری پریو اندرویدی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS