نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

چرخ و فلک چشم دبی

آموزش پرایس اکشن در فارکس
چرخ و فلک چشم دبی

مقاله چرخ و فلک چشم دبی با تصاویر با کیفیت


چرخ و فلک چشم دبی به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در امارات متحده عربی تبدیل شده است، امارات به عنوان یک کشور در حال توسعه در خاور میانه شناخته شده که یکی از مهم ترین دلایل این محبوبیت و شهرت را می توان شهر دبی دانست، دبی سالیان سال است که با ارائه خدمات لوکس به گردشگران خارجی و شهروندان داخلی، توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب کرده است و تصویری رویایی و بی نقص از خود را به نمایش گذاشته است، شهر دبی را می توان موتور محرک صنعت گردشگری و دیگر صنایع امارات متحده عربی دانست.

شهر لوکس دبی بهترین‌‌ ها، گران‌‌‌ ترین‌‌ ها، لوکس‌‌‌ ترین‌‌ ها و خلاصه منحصر به فرد ترین جاذبه‌ های گردشگری جهان را به خود اختصاص داده است که آخرین شاهکار تفریحی و دیدنی آن هم چرخ و فلک عین دبی یا همان چشم دبی می باشد، دبی به عنوان شهری که در رکورد شکنی در زمینه ساخت و ساز شهرت دارد این بار با ساخت بلند ترین و بزرگ ترین چرخ و فلک جهان رکورد شکنی کرده است. این چرخ و فلک عظیم الجثه که نام آن عین دبی یا همان چشم دبی است، ارتفاعی دو برابر چرخ و فلک چشم لندن را دارد و از چرخ و فلک لاس وگاس هم بزرگ‌ تر و بلند تر می باشد.

چرخ و فلک چشم دبی
زمانی که سخن از ساخت و ساز و بلند مرتبه سازی به میان می آید، نام شهر دبی بالاتر از هر نام دیگری به ذهن مخاطبان خطور می کند، ساخت بلند ترین برج دنیا و سازه های بلند بسیار دیگر در کنار طراحی و توسعه شهر سازی پیشرفته و لوکس این شهر تائیدی قدرتمند بر تمام این سخنان و ادعا ها است. در اقدامی جدید و اثر گذار در این شهر قدرتمند در زمینه شهر سازی و ساخت و ساز، طراحی و توسعه چرخ و فلک عین دبی یا همان چشم دبی تکمیل شد و برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان افتتاح شد. این اتفاق زمینه ساز ایجاد یک موج خبری جدید در تمام خبر گزاری ها و رسانه های دنیا شد و بار دیگر نام شهر دبی و معماران مدرن دبی را بیش از پیش طنین انداز کرد.

چرخ و فلک چشم دبی
این سازه عظیم ۲۵۰ متری عنوان بزرگ ترین و بلند ترین چرخ و فلک دنیا را از رقیبان اروپایی خود ربود و نام خود را بالاتر از چرخ و فلک های دیگر در رتبه اول حک کرد. حال بعد از بلند‌‌‌ ترین ساختمان جهان، بزرگ‌‌‌ ترین مرکز خرید جهان، بزرگ‌‌‌ ترین سالن اسکی سرپوشیده در جهان، بلند ترین و بزرگ‌ ترین چرخ و فلک جهان را هم می‌ توانید در این شهر زیبا، مدرن و فوق لوکس پیدا کنید.

بررسی جامع چرخ و فلک چشم دبی


چرخ و فلک چشم دبی
ساحل جمیرا دبی واقع در امارات متحده عربی قطعا یکی از زیبا ترین و هیجان انگیز ترین مکان های گردشگری دنیا می باشد، بلو واترز نام جزیره ای در نزدیکی ساحل جمیرا است که به عنوان یکی از زیبا ترین جزایر مصنوعی امارات متحده عربی شناخته می شود، جزیره بلو واترز شامل مجموعه ای از کلکسیون لوکس ترین سازه ها و ارائه دهنده لوکس ترین خدمات حداقل در سطح امارات متحده عربی و کل خاور میانه است. این جزیره که به عنوان یک جزیره مصنوعی با کاربری تفریحی و گردشگری شناخته می شود دارای هتل های چند ستاره لوکس، رستوران های برند، مراکز خرید تجملاتی و مراکز بازی و سرگرمی بسیار زیادی می باشد.

عین دبی به عنوان تازه ترین عضو از این خانواده بزرگ و لوکس بلو واترز بالا تر از دیگران رخ نمایی و قدرت خود را نمایان می کند. این چرخ و فلک لوکس و رده بالای دنیای امروز، تکمیل کننده پازل تجمل گرایی موجود در جزیره بلو واترز و آغاز گر موج جدیدی از تجمل گرایی و گرایش به سبک زندگی لوکس در کل امارات متحده عربی است.

بررسی جزئیات، امکانات و ویژگی های سازه های لوکس و مدرنی هم چون عین دبی دارای جذابیت های خاص خود و بسیار هیجان انگیز است. چرخ و فلک عین دبی که عنوان بزرگ ترین و بلند ترین چرخ و فلک دنیا را به دوش می کشد دارای ۴۸ کابین مستقل است که در حدود ۴۰ دقیقه زمان لازم است تا یک دور کامل به دور محور چرخ و فلک بچرخند و زیبایی و هیجان را به گردشگران ارائه کنند. ظرفیت حمل هر کابین حداکثر ۴۰ نفر است که در کنار کابین های ویژه و خاص تعبیه شده در این چرخ و فلک، البته با ظرفیت کمتر خود از نکات برجسته و شگفت انگیز موجود در طراحی و توسعه این ابر سازه مدرن است. در این چرخ و فلک کابین های ویژه ای برای صرف نوشیدنی و غذا تعبیه شده است تا موجب رفاه حال گردشگران باشد.

با گذر از این امکانات و ویژگی های هیجان انگیزی که در طراحی این چرخ و فلک به کار گرفته شده است، توجه به رفاه و رضایت مراجعه کنندگان و گردشگران و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از نکات برجسته ای است که در مدیریت این ابر سازه بسیار مورد توجه و تحسین بر انگیز است. مجموع ظرفیت چرخ و فلک عین دبی ۱۴۰۰ نفر است و چشم اندازی ۳۶۰ درجه را در اختیار گردشگران قرار می دهد، به طوری که هنگام حضور در کابین های این سازه مدرن می توان چشم انداز بسیار زیبا و کاملی از شهر دبی داشت.

چرخ و فلک چشم دبی
قطعا استفاده کردن از بلند ترین چرخ و فلک در جهان با ارتفاع باور نکردنی ۲۵۰ متری بسیار ترسناک و خطرناک به نظر می رسد، اما باید به این نکته مهم توجه داشت که این چرخ و فلک در حالی که بزرگ و مرتفع است، یکی از ایمن‌‌‌ ترین چرخ و فلک‌ های جهان است و استاندارد های بسیار سطح بالایی را در زمینه مسائل فنی و ایمنی به دست آورده است. وزن این چرخ و فلک بیش از 8 فروند هواپیمای ایرباس A380s است و آهن به کار رفته در آن از آهن استفاده شده در برج ایفل نیز بیشتر است. سازه چرخ و فلک عین دبی به صورتی طراحی شده و توسعه پیدا کرده است که هنگام سوار شدن افراد در کابین‌ های پایینی این ابر سازه، چرخ و فلک از حرکت کردن باز نمی‌ ایستد و توقفی در حرکت آن ایجاد نمی‌ شود.

چرخ و فلک چشم دبی
یکی دیگر از مهم‌‌‌ ترین نقاط قوت چرخ و فلک عین دبی مقاومت و استقامت آن در برابر طوفان‌ های شن و بلایای طبیعی احتمالی دیگر است. علاوه بر این مورد، باید بدانید که این چرخ و فلک در برابر زلزله نیز بسیار مقاوم است. وزن چرخ و فلک عین دبی 10 هزار تن است و دارای پایه‌ هایی 7 هزار تنی است که آن را تحت حمایت خود قرار داده اند.  تک تک کابین‌ های طراحی شده در چرخ و فلک عین دبی به یک عدد دستگاه ژنراتور تولید کننده برق اضطراری مجهز هستند تا در موقعیت های اظطراری احتمالی بتوان از آن ها استفاده کرد و همین طور به دلیل گرمای هوا در دبی هر کدام از کابین‌ ها علاوه بر دستگاه تهویه هوا یک دستگاه اضافی نیز دارند. بنابراین این چرخ و فلک را می‌ توان یکی از امن‌‌‌ ترین سازه‌های ساخته شده در دبی و حتی کل جهان دانست.

بررسی کابین های عین دبی


کابین چرخ و فلک چشم دبی

کابین چرخ و فلک چشم دبی

کابین چرخ و فلک چشم دبی

کابین چرخ و فلک چشم دبی

کابین چرخ و فلک چشم دبی

نمای داخلی چرخ و فلک چشم دبی
چرخ و فلک عین دبی از آن چیزی که رسانه ها و شبکه های اجتماعی آن را به نمایش می گذارند نیز مجهز تر و مدرن تر است. طراحان و توسعه دهندگان این ابر سازه مدرن، برای استفاده از این چرخ و فلک گزینه‌ های متعددی را پیش روی مراجعه کنندگان قرار داده اند. جالب است بدانید که کابین‌ های چرخ و فلک عین دبی مانند کپسول طراحی شده‌ اند و چندین نوع کابین با ظرفیت متفاوت و امکانات ویژه در این چرخ و فلک وجود دارد. برای هر برنامه‌‌‌‌‌ ای کابینی ویژه با امکاناتی خاص در نظر گرفته شده است.

کابین های بیسیک و استاندارد چرخ و فلک چشم دبی


نمای داخلی چرخ و فلک چشم دبی
بلیط‌ های فرودگاهی و بلیط‌ های استاندارد امکان سوار شدن به کابین‌ های معمولی را می‌ دهند، مراجعه کنندگان به چرخ و فلک عین دبی در این کابین‌‌ ها مجاز به خوردن نوشیدنی و غذا ها نیستند. این کابین‌‌ ها دارای ظرفیتی حداکثر 40 نفره هستند که با پرداخت هزینه‌‌‌‌‌ ای اضافه می‌ توانید زمان غروب آفتاب را انتخاب کنید و از تماشای منظره‌‌‌‌‌ ای شگفت انگیز لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر چرخ و فلک چشم دبی باید از گیت‌ های امنیتی ویژه که برای تامین کامل امنیت این چرخ و فلک مدرن و بزرگ تعبیه شده است عبور کنید، بنابراین بهتر است یک ساعت قبل از سوار شدن و استفاده از این چرخ و فلک در محوطه آن حضور داشته باشید. قیمت بلیط این‌ کابین‌ها برای افراد بزرگسال 130 درهم است و قیمت بلیط برای کودکان 3 تا 12 سال نیز 100 درهم است. البته همان طور که گفته شد استفاده از چرخ و فلک در زمان غروب آفتاب هزینه اضافه‌‌‌ تری دارد، چرا که زیبایی و فضای ویژه ای در آن زمان بر کابین های این ابر سازه حکم فرما می شود که تجربه ای کم نظیر و عالی را برای سر نشینان کابین ها به ارمغان می آورد.

کابین های خانوادگی عادی و پلاس چرخ و فلک دبی


نمای داخلی چرخ و فلک چشم دبی
اگر که خواستار استفاده خانوادگی از کابین های چرخ و فلک عین دبی هستید، می‌توانید از کابین‌ های مخصوص که برای این مورد خاص طراحی شده اند استفاده کنید. کابین های خانوادگی برای استفاده خانواده‌ هایی با دو فرزند طراحی شده است و هزینه استفاده از این کابین ها 370 درهم است و البته نکته قابل توجه در این مورد این است که اگر تعداد اعضای خانواده‌‌‌‌ شما بیشتر از ظرفیت است، می‌توانید بدون نگرانی از این مورد بلیط های اضافه تری تهیه کنید و از کسب این تجربه بی نطیر همراه با خانواده خود لذت ببرید. کابین‌ های خانوادگی پلاس نیز شرایط مشابه ای با شرایط کابین های خانوادگی عادی را دارند با این تفاوت که در این کابین‌‌ ها می‌توانید یک میان وعده و یک نوشیدنی به طور رایگان انتخاب کنید و نکته قابل توجه در این رابطه این است که هزینه رزرو این کابین‌ ها از 450 درهم شروع می‌ شود و تا مبالغ بالا تر ادامه پیدا می کند.

کابین های لانژ پلاس چرخ و فلک عین دبی


نمای داخلی چرخ و فلک چشم دبی
کابین های لانژ پلاس از نظر ظاهری شبیه کابین های بیسیک و استاندارد هستند اما تفاوت این کابین ها با کابین های مذکور در این نکته نهفته است که گردشگرانی که بلیط این کابین را رزرو کرده اند با یک نوشیدنی خانگی پذیرایی می‌ شوند و همین طور مراجعه کنندگان دارای این بلیط های این نوع کابین از سالن ورودی رو به دریا سوار چرخ و فلک عین دبی می‌شوند. البته باید توجه داشت که هزینه تهیه و رزرو بلیط این کابین ها 175 درهم است.

کابین های پرمیوم چشم دبی


نمای داخلی چرخ و فلک چشم دبی
مصرف کنندگان و افرادی که دارای بلیط  این کابین ها باشند، می توانند از میان سه نوشیدنی آماده شده که مخصوص سر نشینان کابین های پرمیوم درست شده است، نوشیدنی مورد علاقه و خاص خود را انتخاب کنند. سر نشینان کابین های پرمیوم نیز مانند مراجعه کنندگان به کابین های لانژ پلاس از سالن ورودی رو به دریا وارد کابین های خود می‌ شوند و می‌ توانند مدت حضور در این سالن را تمدید کنند و البته توجه داشته باشید که هزینه تهیه و رزرو بلیط کابین های پرمیوم از 380 درهم شروع‌‌‌‌‌ می‌شود.

کابین های وایب پلاس چرخ و فلک چشم دبی


نمای داخلی چرخ و فلک چشم دبی
کابین های وایب پلاس مخصوص افراد 21 سال به بالا در چرخ و فلک چشم دبی تعبیه شده است و به سالن ورودی سمت دریا دسترسی دارد. در کابین های وایب پلاس نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی برای سر نشینان سرو‌‌‌‌‌ می‌ شود و سر نشینان کابین های وایب پلاس می‌ توانند دو نوشیدنی مختلف و دلخواه سفارش داده و میل کنند و هزینه خرید بلیط کابین های وایب پلاس 200 درهم است. کابین های وایب پلاس چرخ و فلک عین دبی به شما این امکان را می‌ دهد که بدون اتلاف زمان و هدر رفت آن و انتظار کشیدن در صف انتظار، بعد از بازرسی امنیتی سوار چرخ و فلک شوید. همین طور می‌توانید در سالن انتظار از تنقلات و نوشیدنی‌‌ های موجود به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

کابین های سلبریت کلوپ چرخ و فلک عین دبی


کابین چرخ و فلک چشم دبی
در چرخ و فلک چشم دبی کابین های ویژه ای با کاربری مخصوص طراحی و تعبیه شده است و امکان استفاده از کابین‌های خصوصی را هم دارید، کابین های سلبریت کلوپ از این نوع کابین ها هستند و در این دسته جای می گیرند. کابین های سلبریت کلوپ را می‌ توانید برای استفاده شخصی، استفاده دوستان و اطرافیان و خانواده رزرو کنید و در نظر داشته باشید که از مهم ترین مزایای موجود در این نوع کابین ها این است که در این کابین‌‌ ها امکان برگزاری مهمانی‌ های کوچک خانوادگی و دوستانه را نیز دارید. حتی می‌ توانید گردهمایی‌‌ ها و جلسات کاری خود را نیز در آن تدارک ببینید و با این کار طرف مقابل خود را بسیار تحت تاثیر قرار دهید. هیچ فرد غریبه‌‌‌‌‌ ای خارج از لیست شما سوار کابین خصوصی‌‌‌‌ تان نمی‌ شود و به نوعی می توان گفت که کابین کاملا برای شما شخصی سازی شده و کاملا ویژه شما و افراد مد نظر شما خواهد بود. در کابین های سلبریت کلوپ با غذا و نوشیدنی از شما پذیرایی‌‌‌‌‌ می‌ شود و نکته قابل توجه و برجسته در رابطه با این کابین ها هزینه استفاده از این کابین‌‌ها است که بیش از 1800 درهم است.

کابین های سلبریت پلاس چشم دبی


نمای داخلی چرخ و فلک چشم دبی
کابین های سلبریت پلاس یه صورت یک پکیج کامل از امکانات ویژه و تجربه های عالی و کم نظیر به سر نشینان این کالین ها ارائه می‌ شوند و هزینه رزرو کابین های سلبریت پلاس بیش از 4700 درهم است. در کابین های سلبریت پلاس امکان برگزاری جشن‌‌ ها و مهمانی‌ های بزرگ‌ تر از کابین های قبلی را دارید و البته باید توجه داشته باشید که حداکثر هر کابین 40 نفر ظرفیت دارد. در این پکیج از مهمانان شما با چند نوشیدنی، میان وعده و غذا پذیرایی می‌ شود و کابین متصدی بار و غذا مخصوص دارد. اگر تا به حال به برگزاری یک جشن در آسمان فکر نکرده‌اید، از این بعد می‌ توانید آن را در گزینه‌ های خود قرار دهید. در چرخ و فلک عین دبی امارات متحده عربی کاری وجود ندارد که نتوانید انجام دهید و تقریبا می توان گفت که برای براورده کردن تمام خواسته های شما راه حلی وجود دارد. صرف شام و قرار‌های رسمی، برگزاری جشن های کوچک و چند نفره یا جشن های بزرگ و پر جمعیت، دورهمی‌ های خانوادگی و موارد دیگر و هر برنامه‌‌‌‌‌ ای را که در نظر دارید می‌ توانید در چرخ و فلک مدرن و زیبای چشم دبی اجرا کنید و از خدمات ارائه شده در کابین ها، دسترسی به فضا و نمایی زیبا و بی بدیل از شهر دبی و آسمان خراش های این شهر لوکس نهایت لذت را برده و تجربه ای عالی و ماندگار برای خود، خانواده و همراهان خود ایجاد کنید.
 

بررسی فرایند توسعه عین دبی


چرخ و فلک چشم دبی
پروژه ساخت و توسعه بلند ترین چرخ و فلک جهان از سال 2013 توسط یک شرکت هلندی کلید خورد. ابتدا لای‌ روبی‌ های جزیره انجام شد و خاک این جزیره را به اندازه کافی و مناسب مهندسی، مستحکم کردند و سپس در سال 2015 ساخت سازه چرخ و فلک عین دبی آغاز شد. تمام کابین‌ های چرخ و فلک چشم دبی را شرکت هیوندای کره ای طراحی کرده است و گفته می‌شود هزینه ساخت و توسعه چرخ و فلک عین دبی بیش از 200 میلیون یورو هزینه در بر داشته است. بدون شک می توان گفت که افتتاح پروژه چرخ و فلک عین دبی، صنعت گردشگری دبی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و ارتقا درجه پیدا خواهد کرد و مانند همیشه نام این شهر لوکس را بر سر زبان‌‌ ها خواهد انداخت.

پیش بینی می‌ شود چرخ و فلک دبی سالانه بین 1 تا 3 میلیون گردشگر داشته باشد و زمان کار چرخ و فلک از 12 ظهر تا 10 شب در نظر گرفته شده است. همان طور که گفته شد، بزرگترین چرخ و فلک جهان یعنی عین دبی در نزدیکی منطقه جمیرا در جزیره بلو واترز قرار دارد. برای دسترسی به چرخ و فلک چشم دبی می‌ توانید از ماشین شخصی یا تاکسی استفاده کنید و از اتوبان شیخ زاید به جزیره بروید. همین طور یک پل بزرگ به طول 265 متر از ساحل جمیرا به سمت جزیره ساخته شده است که مخصوص پیاده روی است که می‌توانید از ساحل جمیرا قدم زنان به سمت چرخ و فلک عین دبی بروید.

چرخ و فلک چشم دبی

چرخ و فلک چشم دبی

چرخ و فلک چشم دبی

چرخ و فلک چشم دبی

چرخ و فلک چشم دبی

چرخ و فلک چشم دبی

چرخ و فلک چشم دبی

چرخ و فلک چشم دبی

چرخ و فلک چشم دبی

ورودی چرخ و فلک چشم دبی

ورودی چرخ و فلک چشم دبی


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون

نظر شما در مورد چرخ و فلک چشم دبی


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ دبی

دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی


دهکده جهانی دبی (Global Village Dubai) در سال ۱۹۹۷ میلادی تأسیس گردید که اولین مکان برگزاری آن روبه رو شهرداری شهر دبی بود و بعد از مدت کوتاهی به محله عود متا در جوار محله کرامه دبی انتقال یافت و طولی...


معرفی تفریحات لاکچری در دبی

معرفی تفریحات لاکچری در دبی


در چند سال اخیر با توجه به رشد شهر دبی، مردم از دورترین شهرها برای انجام تفریحات لوکس و جدید به شهر دبی سفر می کنند که مهندسین و طراحان فضاهای شهری آن چنان این شهر را جذاب و دیدنی کرده...


شهر دبی با هواپیمای بدون سرنشین

شهر دبی با هواپیمای بدون سرنشین


دبی یکی از شهرهای امارات متحد عربی است که در سواحل خلیج فارس واقع شده است. این شهر با ابوظبی از جنوب، با شارجه از شمال و با عمان از جنوب شرقی هم مرز می باشد. دبی در جنوب کشور ایران...


عمارت 60 میلیون دلاری جزیره جمیرا

عمارت 60 میلیون دلاری جزیره جمیرا


یک ویلای ساحلی بر روی زمین 60،000 متر مربع قرار دارد و یکی از بزرگترین ساختمان های جزیره جمیرا است. دارای سینما با 16 صندلی و یک کلاب شبانه است که می تواند 200 نفر را میزبانی کند. عمارت دارای 11...


زندگی لوکس در دبی

زندگی لوکس در دبی


به زندگی لوکس در دبی خوش آمدید. ساختمان های سر به فلک کشیده زیبا، خودروهای گرانقیمت، هتل های فوق لوکس دبی را در این تیزر یک جا مشاهده کنید....


جزیره‌های نخلی دبی

جزیره‌های نخلی دبی


جزیره‌های نخلی (به عربی: جزر النخيل) (به انگلیسی: Palm Islands) سه مجمع‌ الجزایر ساخت بشر است که در شهر دبی، امارات متحده عربی در آب‌های خلیج فارس قرار دارد. این سه جزیره که به شمایل یک درخت نخل هستند، نخل جمیرا،...


دوبی، یک شهر شیک پوش

دوبی، یک شهر شیک پوش


خرید در کنار تفریح یکی از اولین امکان هایی است که با شنیدن نام دوبی به ذهن می رسد. بی شک اشتیاق خرید یکی از دلایل پررنگ سفر به دوبی محسوب می آید. شهری که رکوردهای متعددی از بزرگترین ها و...


شهر زیبای دبی

شهر زیبای دبی


تیزر زیبایی از شهر زیبا و مدرن دبی را با هم می بینیم. امیدواریم از مشاهده آن لذت ببرید.


رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب

رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب


رستوران های لاکچری برج العرب دبی، از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری و تفریحات لاکچری در دبی می باشد. برج العرب به عنوان یکی از بلندترین هتل های دنیا شهرت پیدا کرده است، یکی از دلایلی این برج را خیلی مشهور کرده و...


تور شهر دبی

تور شهر دبی


تور دبی شما را به زیباترین و مدرنترین شهر خاورمیانه می‌برد که این شهر به یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای دنیاست. دبی با معماری مدرن و فروشگاه‌های بزرگ خود که میزبان برندهای جهانی‌ست، فقط چند پاساژ زیبا نیست و مراکز دیدنی بسیاری...


مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  دبی

تاریخ ثبت ثبت: 1400/08/18
بازدید بازدید: 1196

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های نیویورک در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های نیویورک در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS