نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل هیلتون

مقاله معروفترین هتل های هیلتون در دنیا با تصاویر با کیفیت


هتل هیلتون یکی از لوکس ترین هتل ها در دنیا می باشد که در سال ۱۹۱۹ توسط آقای کنراد هیلتون در سیسکو، تگزاس تاسیس شد. دفتر مرکزی لوکس این هتل از سال 1969 تا 2009 در بورلی هیلز کالیفرنیا واقع شده بود که در آگوست 2009 به تایسونز کرنر منتقل شد و در تمامی این سال ها و تا به امروز هتل هیلتون به عنوان یکی از محبوبترین هتل ها برای گردشگران سراسر دنیا شناخته شده بود.

تاریخچه هتل هیلتون


شاید جالب باشد بدانید اولین هتلی که در سال 1947 میلادی اتاق های خود را به تلویزیون مجهز کرد، هتل هیلتون بود که این موضوع باعث شد محبوبیت این هتل در بین تمامی توریست های دنیا روز به روز بیشتر شود و به دلیل استقبال بی نظیر مسافران از آن، آقای کنراد هیلتون شعبه های متعددی را در کشورهای مختلف دنیا افتتاح کرد که اولین شعبه خارج از آمریکا در شهر استانبول ترکیه افتتاح شد.

یکی از دلایل موفقیت هتل هیلتون خلاقیت و نوآوری در هتل‌ داری بوده است که یکی از این نوآوری ها افتتحاح هیلتون لیدی بوده که در سال ۱۹۶۵ به صورت اختصاصی برای اقامت بانوان ساخته شد، در سال ۱۹۷۹ آقای کنراد هیلتون مدیر هتل هیلتون بر اثر سکته قلبی از دنیا می رود، اما فعالیت‌های این هتل نتنها متوقف نمی شود بلکه با قدرت بیشتری به پیشرفت و توسعه هتل ها قدم بر می دارند و تا به امروز جزو یکی از بهترین هتل‌های دنیا شناخته شده است.

از تاریخ 30 دسامبر 2019 مجموعه هتل های هیلتون دارای 584 هتل می باشد که در مجموع دارای 216،379 اتاق در 94 کشور در شش قاره واقع شده است، در سال 2020 ، مجله Fortune هتل ها و استراحتگاه های هیلتون را بر اساس نظرسنجی کارکنان و گردشگران در مورد رضایت از هتل های هیلتون در لیست 100 شرکت برتر برای Fortune در سال 2020 قرار داد.

تصاویری از معروفترین هتل های هیلتون را باهم ببینیم:


هتل هیلتون در مکزیک


این هتل در 24 هکتار در ساحل Cabo San Lucas مکزیک واقع شده است که مسافران از طریق تنها تونل خصوصی مکزیک به این هتل می رسند و هنگام ورود با یک بطری تکیلا از آنها استقبال می شود، اتاق های این هتل با چشم انداز اقیانوس و استخر به علاوه تلویزیون صفحه تخت مجهز می باشد و همچنین از مراکز تفریحی رایگان و حمام مرمری با دوش باران و وان حمام جداگانه برخوردار هستند.

مسافران همچنین می توانند خارج از اتاق خود برای دیدن آبگرم یا مرکز تناسب اندام اقدام کنند، یا به راحتی صندلی اتاق نشیمن را کنار بگذارند و در کنار یکی از چهار استخر تفریحی آفتاب بگیرند. و هنگامی که نوبت به خوردن غذا می رسد از بین چندین رستوران لوکسی که وجود دارد یکی را انتخاب کنید که این رستوران ها هر شب یک منوی شام متفاوت دارند.

آدرس: Camino del Mar 1, Pedregal, 23455 Cabo San Lucas, B.C.S., Mexico

هتل هیلتون در مکزیک

هتل هیلتون در مکزیک

هتل هیلتون در مکزیک

هتل هیلتون در مکزیک

هتل هیلتون در شیکاگو


این هتل لوکس در غرب شیکاگو در محله Gold Coast واقع شده است و به دلیل طراحی زیبا و موقعیت عالی که دارد توجه مسافران زیادی را به خود جلب کرده است، به گفته بسیاری از مسافران به هیچ وجه از اقامت در این هتل پشیمان نمی شوید و همینطور این هتل با امکانات غیر منتظره مانند شومینه های داخل اتاق، حمام با دوش و وان جداگانه و سرویس های دوتایی مجهز به تلویزیون های LCD می باشد، این هتل برای یک غذای سریع دارای یک شیرینی فروشی Margeaux Brasserie می باشد. اما اگر بدنبال غذای بهتری هستید میهمانان این هتل توصیه می کنند در رستوران ها و بارهای تحسین شده گلد کوست گشت و گذار کنید و هنگامی که به استراحت در شلوغی شهر بادگیر نیاز دارید با ماساژ، تمرین سریع یا غوطه وری در استخر سرپوشیده اسپا هتل استراحت کنید.

آدرس: 11 E Walton St, Chicago, IL 60611, United States

هتل هیلتون در شیکاگو

هتل هیلتون در شیکاگو

هتل هیلتون در شیکاگو

هتل هیلتون در شیکاگو

هتل هیلتون در شیکاگو

هتل هیلتون در بورلی هیلز


این هتل وابسته به هیلتون در بلوارهای ویلشایر و سانتا مونیکا بورلی هیلز واقع شده است، یکی از ویژگی های این هتل دسترسی آسان میهمانان به مراکز خرید و غذاخوری معروف در محله بورلی هیلز در لس آنجلس می باشد، این هتل در یک منظره بکر که مجهز به دستگاه های اسپرسو، مینی بار و حمام با وان مجزا هستند، برخی از اتاق ها و سوئیت ها نیز مجهز به تراس مشرف به شهر هستند.

یکی از امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می گیرد از جمله جوان سازی صورت، درمان بدن یا ماساژ به La Prairie Spa می باشد و همچنین علاقمندان به تناسب اندام می توانند در ورزشگاه ورزش کنند یا از یوگای پشت بام در روزهای یکشنبه لذت ببرند، در پشت بام نیز می توانید از استخر مورد علاقه مهمان و The Rooftop by JG که کوکتل و لقمه های سبک سرو می کند استفاده کنند.

آدرس: 9850 Wilshire Blvd, Beverly Hills, CA 90210, United States

هتل هیلتون در بورلی هیلز

هتل هیلتون در بورلی هیلز

هتل هیلتون در بورلی هیلز

هتل هیلتون در بورلی هیلز

هتل هیلتون در بورلی هیلز

هتل هیلتون در کلرادو


اگر اهل هنر هستید حتما مسابقه های هنری را در یکی از جدیدترین هتل های کلرادو را مشاهده کنید، همانطور که از نام این هتل پیداست این هتل تقریباً هر سانتی متر از فضای خود را به هنر اختصاص داده و این را زمانی متوجه می شوید که هنگام ورود به هتل تابلو هنری لئو ویارئال در لابی از شما استقبال می کند، اگر کارهای هنری لابی شما را بر انگیخته نمی کند حتما در دو گالری موجود بازدید کنید و یا به سمت موزه هنر دنور بروید.

هر یک از اتاق های این هتل با هنری خاص تزئین شده و دارای امکاناتی نظیر لوازم آرایشی Gilchrist & Soames، دستگاه اسپرسو Illy و دسترسی رایگان به Wi-Fi را دارد، همین امکانات رفاهی و حمام های جادار و زیبا تمامی مسافران را به این هتل وابسته کرده است و همچنین رستوران های لوکس و هنری این هتل مسافران را مانند یک دوست نه مهمان با شما رفتار می کنند.

آدرس: 1201 Broadway, Denver, CO 80203, United States

هتل هیلتون در کلرادو

هتل هیلتون در کلرادو

هتل هیلتون در کلرادو

هتل هیلتون در کلرادو

هتل هیلتون در کلرادو

هتل هیلتون در آمستردام


این هتل در شش کاخ هلندی در قرن 17 و 18 در امتداد کانال Herengracht واقع شده است، یکی از شاهراه های اصلی شهر می باشد که مسافران به راحتی به برخی از جاذبه های مهم آمستردام دسترسی دارند، اتاق های این هتل قیمت گران خود را با دکوراسیون خنثی اما لوکس و امکانات رفاهی فراوان توجیه می کند که باعث می شود مهمانان احساس نارضایتی نداشته باشند و به همین منظور از تلویزیون های بزرگ در حمام، ملافه های پر، دستگاه های اسپرسوی داخل اتاق، پرده های دیجیتال و اینترنت پرسرعت رایگان برای هر اتاق ارائه می شود.

این هتل همچنین دارای یک استخر سرپوشیده آبگرم، اسکله به همراه قایق شخصی و بزرگترین باغ خصوصی مناسب برای کسانی که می خواهند از شلوغی فرار کنند و همچنین برای صرف غذا یک تجربه نوآورانه برای مسافران هست.

آدرس: Herengracht 542-556, 1017 CG Amsterdam, Netherlands

هتل هیلتون در آمستردام

هتل هیلتون در آمستردام

هتل هیلتون در آمستردام

هتل هیلتون در آمستردام

هتل هیلتون در آمستردام

هتل هیلتون در اسپانیا


هنگام نزدیک شدن به ورودی این هتل مهمانان متوجه طاق سفید درب سلطنتی و ساختمانهای سفید مدرن می شوند، کنراد آلگاروه منطقه ای تفریحی معروف می باشد که با زمین های گلف از خانواده ها، مسافران و حتی مسافران تجاری پذیرایی می کنند، این هتل دارای 154 اتاق می باشد که همه آنها شامل بالکن، دستگاه های قهوه اسپرسو ساز، تلویزیون های صفحه تخت و وان های جداگانه و دوش باران می باشند.

امکانات موجود در این هتل به وفور یافت می شود که از استخرهای مختلفی که شامل سیستم های صوتی زیر آب هستند، کلوپ مخصوص کودکان، فضای کافی برای جلسات، مرکز تناسب اندام و آبگرم که علاوه بر این ها دربان می تواند فعالیت های مختلفی را برای کشف منطقه آلگاروه ترتیب دهد که از جمله سفرهای جذاب با قایق، تورهای دوچرخه سواری و تجارب غذایی برای مسافران می باشد اما به گفته بسیاری از مسافران گران می باشد اما ارزش آن را دارد.

آدرس: Estr. da Quinta do Lago, 8135-106 Almancil, Portugal

هتل هیلتون در اسپانیا

هتل هیلتون در اسپانیا

هتل هیلتون در اسپانیا

هتل هیلتون در اسپانیا

هتل هیلتون در اسپانیا

هتل هیلتون در کالیفرنیا


میهمانان نمی توانند در مورد زیبایی این هتل جلوی علاقه شان را بگیرند و به صورت ویژه ای این هتل را دوست دارند به دلیل اینکه این هتل مشرف به اقیانوس آرام در ساحل مونارچ منظره باورنکردنی را به وجود آورده است، محوطه های این هتل از زیبایی و آراستگی خاصی برخوردار هستند، دکوراسیون مجلل آن هم راحت و به روز در حال پیشرفت می باشد، این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد که تمام مسافران را به خود جذب کرده است، شما همچنین می توانید به تعداد کمی از رستوران های داخل هتل بپردازید.

مسافران می توانند یک باشگاه گلف را از منظره اقیانوس آرام لمس کنند یا خود را با یک ماساژ رویایی یا اسکراب قند در اسپا نوش جان کنند، خانواده ها طیف گسترده ای از فعالیت ها را برای کودکان دوست دارند که از شکار گنج تا باشگاه بچه ها گرفته تا خدمات نگهداری از کودکان می باشد.

آدرس: 1 Monarch Beach Resort N, Dana Point, CA 92629, United States

هتل هیلتون در کالیفرنیا

هتل هیلتون در کالیفرنیا

هتل هیلتون در کالیفرنیا

هتل هیلتون در کالیفرنیا

هتل هیلتون در کالیفرنیا

هتل هیلتون در فلوریدا


این هتل در گوشه جنوب شرقی فلوریدا واقع شده است که از عناصر طراحی مشابه مانند ساعت نمادین هیلتون در لابی و مراکز غذاخوری قابل توجه مانند Peacock Alley و Bull & Bear steakhouse را پیدا خواهید کرد، اما این هتل با رنگ مرکبات به تزئینات و تأسیسات موجود در هتل می پردازد و همچنین از هوای گرم و آفتاب بیشتری استفاده می کند این دارای زمین گلف قهرمانی 18 سوراخ است که کاملاً با پس زمینه تالاب طبیعی همراه است و در همین حال اتاق های میهمان مجهز به تلویزیون های ال سی دی 55 اینچ ، دستگاه های قهوه ساز ، یخچال شراب و حمام های مرمر ایتالیایی با دوش های محفظه شیشه ای و وان های جداگانه می باشند.

آدرس: 14200 Bonnet Creek Resort Ln, Orlando, FL 32821, United States

هتل هیلتون در فلوریدا

هتل هیلتون در فلوریدا

هتل هیلتون در فلوریدا

هتل هیلتون در فلوریدا

هتل هیلتون در فلوریدا

هتل هیلتون در رم


این هتل بسیار دوست داشتنی در رم واقع شده است که به دلیل امکانات رفاهی که دارد این هتل را به گزینه ای محبوب برای مسافران تبدیل کرده است، مسافران این هتل می توانند در کنار استخر پشت بام این هتل استراحت کنند و یا در Cognac Lounge سیگار بریزند و همچنین زمان غذا خوردن صبحانه را در رستوران 1930 میل کنند، غذاهای انگشتی در تراس استخر یا سالن لابی ONYX در طعم های مختلف موجود می باشد.

غذاهای معاصر رومی در رستوران Sky Blu که در پشت بام واقع شده سرو می شود، این هتل دارای 88 اتاق و سوئیت برای مهمان می باشد که اتاق های این هتل دارای پالت های رنگی خنثی با مزایای مدرن می باشد و همچنین دارای امکاناتی مانند دسترسی رایگان Wi-Fi، دستگاه های قهوه ساز، تلویزیون های HD اینچ 55 اینچ ، دوش های سرپوشیده و سرویس اتاق 24 ساعته هستند.

آدرس: Via di S. Basilio, 15, 00187 Roma RM, Italy

هتل هیلتون در رم

هتل هیلتون در رم

هتل هیلتون در رم

هتل هیلتون در رم

هتل هیلتون در رم

هتل هیلتون در برلین


این هتل بسیار لوکس و دلنشین در برلین واقع شده است شاید جالب باشد بدانید که تمامی اتاق های این هتل دارای حمام آبگرم به همره وان، دارای رستوران و استخر سرپوشیده می باشد و همچنین استفاده از WiFi در مکان های عمومی رایگان و اتاق ها رایگان می باشد، علاوه بر این، یک مرکز تناسب اندام، یک بار به همراه اتاق استراحت و یک کافی شاپ در این هتل واقع شده است، این هتل دارای 5 ستاره می باشد که در Hardenbergstr. 28 در برلین بر اساس 2145 بررسی دارای 4.5 امتیاز کلی از مسافران را کسب کرده است.

آدرس: Hardenbergstraße 28, 10623 Berlin, Germany

هتل هیلتون در برلین

هتل هیلتون در برلین

هتل هیلتون در برلین

هتل هیلتون در برلین

هتل هیلتون در برلین


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز

نظر شما در مورد معروفترین هتل های هیلتون در دنیا


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ هتل

هتل چراغان پالاس کمپینسکی در استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی در استانبول


هتل چراغان پالاس کمپینسکی در سواحل اروپایی بسفر و در مکانی مناسب بین محلات Besiktas و Ortakoy واقع شده است. ساختمان این هتل 5 ستاره در حقیقت یک کاخ عثمانی قرن نوزدهمی است و دارای یک استخر بینهایت infinity pool می...


هتل کاخ امارات ابوظبی

هتل کاخ امارات ابوظبی


قصر امارات (Emirates Palace) یک هتل لوکس در ابوظبی، امارات متحده عربی است. هتل قصر امارات متعلق به دولت ابوظبی می‌باشد و مدیریت آن در اختیار مجموعه هتل‌های کمپینسکی است، هزینه ساخت این ساختمان ۱٫۹ میلیارد پوند برابر با ۱۱٫۰۲ درهم...


هتل لاکسور لاس وگاس

هتل لاکسور لاس وگاس


هتل لاکسور لاس وگاس (به انگلیسی: Luxor Las Vegas) نام یک هتل هرمی‌ شکل در شهر لاس وگاس در آمریکا است. لاکسور نام انگلیسی شهر اقصر است. نوک هرم نورافکنی دارد که توسط برخی منابع، روشن‌ترین منبع نورانی ساختمانی کره زمین...


یک شب در قلعه هملت

یک شب در قلعه هملت


در روز 4 اردیبهشت‌ ماه  سال جاری به مناسبت 400 اُمین سالگرد تولد ویلیام شکسپیر، نویسنده شهیر انگلیسی، قلعه قرن پانزدهی کرو‌ن‌ برگ در دانمارک برای دو مهمان ویژه تبدیل به یک هتل خواهد شد. این برای اولین‌ بار در صد...


هتل اینترکانتیننتال برلین

هتل اینترکانتیننتال برلین


این هتل درجه یک و لوکس در منطقه Tiergarten از مرکز برلین جایزه بهترین هتل در برلین را گرفته است. ازامکانات آن می توان به: حمام گرم، سونا و استخر و رستوران های مدرن فوق العاده آن اشاره کرد. خصوصا رستوران...


برج مارینا بی سندز سنگاپور

برج مارینا بی سندز سنگاپور


شاید در سفرتان به سنگاپور چشمتان به آسمان خراش هایی بیفتد که سر به فلک کشیده اند که قطعا برج های مارینا بی سندز از همین قبیل هستند که با زیبایی خاصی طراحی شده اند و در کنار هم ابهت چشمگیری...


لوکس ترین هتل های لندن (قسمت دوم)

لوکس ترین هتل های لندن (قسمت دوم)


در ادامه معرفی هتل های لوکس شهر لندن به معرفی 4 هتل باقی مانده می پردازیم: هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental Hotel): هتل لنسبرو (Lanesborough Hotel): هتل کلاریج (The Claridge's Hotel): هتل گورینگ: (The Goring Hotel) اگر مطلب 5 هتل اول را مشاهده نکرده اید، پیشنهاد...


هتل لاکچری در ایستگاه پلیس

هتل لاکچری در ایستگاه پلیس


قرار است ایستگاه پلیس اسکاتلندیارد که روزی محلی برای کشف جرایم و جنایات لندن و بریتانیای کبیر بود، به یک هتل لوکس و مجلل تبدیل شود. هتلی که هزینه اقامت یک شبش معادل ده هزار پوند خواهد بود و 78 میلیون...


هتل 7 ستاره گراند لیسبون در ماکائو

هتل 7 ستاره گراند لیسبون در ماکائو


هتل 7 ستاره گراند لیسبون توسط Sociedade در ماکائو متعلق به (SJM) و توسط معماران معروف دنیس لاو هنگ کنگ پوکر چون و مین طراحی شده است. این هتل زیبا در 56 طبقه ساخته شده است و دارای طراحی بسیار زیبا...


شعبه جدید هتل گرند حیات در ریو

شعبه جدید هتل گرند حیات در ریو


شعبه جدیدی از مجموعه هتل های «گرند حیات» در شهر ریو دو ژانیرو کشور برزیل افتتاح شد. این هتل لوکس دارای 436 اتاق مهمان، 40 سوئیت، 2 سوئیت جدای VIP به مساحت 500 متر مربع، یک سوئیت پنت‌ هاوس، تراس‌های بزرگ،...


خانه داتام
0

خانه داتام

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  هتل لوکس   |  هتل لاکچری   |  هتل مدرن   |  هتل

تاریخ ثبت ثبت: 1400/03/22
بازدید بازدید: 2652

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های نیویورک در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های نیویورک در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS